BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles - Ajax (zaterdag 12 augustus 2017, 20:45); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:30 schreef Loetje het volgende:
Geweldige spits he..
.
Ach, zoveel Dolberg ook niet gezien. Anders had je nu Cassiera gehad, werd je ook niet vrolijk van.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:33   quote  deeplink  
Whahaahaha die moest echt terug komen...
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:32 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ach, zoveel Dolberg ook niet gezien. Anders had je nu Cassiera gehad, werd je ook niet vrolijk van.
Gaat het niet om... Dit was de spits...
pth
 pth - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat 1-1 niet genoeg is
1-1 is inderdaad niet genoeg, maar deze manier van wisselen gaat helemaal nergens meer over. Keizer gewogen en te licht bevonden ... lijkt nergens op ... gaat in de eredivisie gewoon verder op z'n Cambuur niveau
Brandje
 Brandje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat 1-1 niet genoeg is
Ja maar je speelt maar tegen Heracles dus gewoon wisselen maar wel je systeem blijven spelen
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:35   quote  deeplink  
Het is typerend voor Ajax......allemaal net niet. Daar is een reden voor. En dat kwartje moet een keer vallen. Want zo blijf je jaar in jaar uit dezelfde fouten maken.

Dat is het feitelijke bewijs dat de leiding niet instaat is om diezelfde fout een keer te kunnen inperken. Maar dat gebeurd niet. Dan roep je het over jezelf af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2017 door Bobby1972 --
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:32 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf volledig tegen. Je zegt; we hebben kansen zat gehad. En dan zeg je: zorg dat de selectie op orde is. Wat wil je nou jongen......je bent net zo wispelturig als de leiding van Ajax.
Kansen zat om de wedstrijd te willen. Ik roep al weken dat die selectie te krap is en dat blijkt ook. Neemt niet weg dat je gewoon moet winnen. Leren lezen ouwe
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja maar je speelt maar tegen Heracles dus gewoon wisselen maar wel je systeem blijven spelen
Alsof dat een ploeg is waar 1-1 genoeg tegen is... Gewoon logisch
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:37   quote  deeplink  
De 2-1 is amper een kans te noemen
pth
 pth - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:38   quote  deeplink  
Kan nu al weer beginnen met 'helemaal niets in ...' en dat alles door dat wanbeleid van die typhuslijers die Ajax totaal naar de klote helpen. Godverdomme ben zo kwaad dat ik alles nu wel wil slopen ...
Brandje
 Brandje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alsof dat een ploeg is waar 1-1 genoeg tegen is... Gewoon logisch
Met de juiste wissels had je die wedstrijd gewoon gewonnen met 433.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:39   quote  deeplink  
Belachelijk joh.
Je verliest hier gewoon door absurde wissels.
Daar heeft beleid nu even niks mee te maken
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:40   quote  deeplink  
Jammer, niet eens gelijk gespeeld. Dit is het punt wat je op het eind gaat missen.

Vond het vooral aanvallend slecht, dat ie dan aan de andere kant valt kun je weinig aan doen. Gewoon geen kwaliteit voorin. Younes niet goed genoeg, Kluivert is er nog niet klaar voor want heeft geen rendement en Dolberg weer onzichtbaar.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Met de juiste wissels had je die wedstrijd gewoon gewonnen met 433.
Je moet niet praten over systemen als je talloze kansen mist. Zelfs na de 2-1
JOOD
 JOOD - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:41   quote  deeplink  
We missen kwaliteit. Heel simpel. Overmars ook weer wakker hoop ik? Geef maar 25 miljoen uit, het mag hoor.
Brandje
 Brandje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je moet niet praten over systemen als je talloze kansen mist. Zelfs na de 2-1
Je zegt het zelf al. Je.mist de kansen die je dus wel krijgt. Dus totaal geen reden om 343 en later 334 te gaan spelen. Miskleun van keizer
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kansen zat om de wedstrijd te willen. Ik roep al weken dat die selectie te krap is en dat blijkt ook. Neemt niet weg dat je gewoon moet winnen. Leren lezen ouwe
Jullie gaan keer op keer hier op het forum een beetje zitten janken over verkeerde wissels. Of de trainer die fouten maakt. Of bepaalde spelers die niet goed zijn.

Het gaat om de werkelijke problemen, en dat is een tekort aan kwaliteit. Ajax bezit een extreem inferieure leiding die de supporters al jaren beperken.

Omdat ze gewoon niet capabel zijn om Ajax aan het begin van het seizoen op orde te hebben. Dan kun je niet anders dan constateren dat de leiding niet dit Ajax kan leiden zoals het behoort te zijn.

Op een gegeven moment dan heb je alles gehad en kun je ook niet meer verder zo. En dat moment komt steeds dichterbij.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:41 schreef JOOD het volgende:
We missen kwaliteit. Heel simpel. Overmars ook weer wakker hoop ik? Geef maar 25 miljoen uit, het mag hoor.
Dat zijn de feiten die ze bij Ajax niet willen zien en toegeven.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al. Je.mist de kansen die je dus wel krijgt. Dus totaal geen reden om 343 en later 334 te gaan spelen. Miskleun van keizer
De mensen die Keizer deze positie hebben gegeven zijn de werkelijke miskleuns.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:43   quote  deeplink  
Klopt precies wat De Boer zegt
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al. Je.mist de kansen die je dus wel krijgt. Dus totaal geen reden om 343 en later 334 te gaan spelen. Miskleun van keizer
Dat doet ie bij 1-1. Iets wat ik vind wat ook hoort. Dat bekakte van gewoon op het gemakje blijven spelen als er puntverlies dreigt ben ik wel beu. Nu gaat het fout. Maar dat lag totaal niet aan het systeem
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:41 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jullie gaan keer op keer hier op het forum een beetje zitten janken over verkeerde wissels. Of de trainer die fouten maakt. Of bepaalde spelers die niet goed zijn.

Het gaat om de werkelijke problemen, en dat is een tekort aan kwaliteit. Ajax bezit een extreem inferieure leiding die de supporters al jaren beperken.

Omdat ze gewoon niet capabel zijn om Ajax aan het begin van het seizoen op orde te hebben. Dan kun je niet anders dan constateren dat de leiding niet dit Ajax kan leiden zoals het behoort te zijn.

Op een gegeven moment dan heb je alles gehad en kun je ook niet meer verder zo. En dat moment komt steeds dichterbij.
Allemaal wel en waar. Maar ten opzichte van dit Heracles hebben we kwaliteit genoeg.
Deze pot verlies je gewoon door rare wissels.

Over een heel seizoen gezien zul je vast gelijk hebben, maar ik heb het nu puur over deze pot. Deze had je gewoon moeten winnen
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:46   quote  deeplink  
Nog altijd zie je bij Ajax het missen van scherpte en het structureel maken van veel fouten en verkeerde passes. Dan moet je toch als leiding een keer gaan beseffen dat het anders moet.

Maar nee ieder jaar beginnen we weer opnieuw met dezelfde fouten als het jaar ervoor. Dan moet je een keer de conclusie durven trekken dor te zeggen; dit werkt dus niet.
jodocus
 jodocus - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:47   quote  deeplink  
nou lekker begin weer
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:45 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Allemaal wel en waar. Maar ten opzichte van dit Heracles hebben we kwaliteit genoeg.
Deze pot verlies je gewoon door rare wissels.

Over een heel seizoen gezien zul je vast gelijk hebben, maar ik heb het nu puur over deze pot. Deze had je gewoon moeten winnen
Het zijn weer de details waar jullie het over hebben. En die details zijn een optelsom van een beleid dat gevoerd wordt. Dus kun je de mensen die Ajax leiden niet blijven verdedigen.

Omdat zijn niet daar horen te zitten waar ze nu zitten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:49   quote  deeplink  
Dolberg, onze zogenaamde topspits, totaal niet gezien vandaag. Ziyech, onze zogenaamde beslisser vorig jaar, vandaag foute pass op foute pass en verkeerde loopactie op verkeerde loopactie. Allemaal spelers die opgehemeld worden bij 1 goede wedstrijd maar het daarna weken niet laten zien. Ik ben pissig op wat ik vandaag zag. Dit was ver, erg ver onder de maat. Je kan dit ook niet meer op het droevige gebeuren rondom Nouri gooien, want dat zou je dan juist meer kracht moeten geven.
bahbah
 bahbah - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:49   quote  deeplink  
Begin maar eens zonder die kut Dolberg.

Die raakt geen pepernoot meer....

Al weken niet...

Oh enne....Overmars...het lijkt de film groundhog day wel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2017 door bahbah --
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:49   quote  deeplink  
Haha. Drama troef. En vooral tob-spits Dolberg handhaven. Alles draait om geld bij Ajax. Nu weer Sanchez. Reken maar dat die vertrekt. Vandaar dat hij niet bij de selectie zat. Goed gedaan hoor Ajax. En de supporters zijn weer de klos met hun dure seizoenskaart. Zeg ook maar dag tegen Rosenberg.
p111
 p111 - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:50   quote  deeplink  
Weer genoten van Viergever en Schone mannen ?
Brandje
 Brandje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat doet ie bij 1-1. Iets wat ik vind wat ook hoort. Dat bekakte van gewoon op het gemakje blijven spelen als er puntverlies dreigt ben ik wel beu. Nu gaat het fout. Maar dat lag totaal niet aan het systeem
Ik zei het gelijk dat we zouden verliezen na die omzetting want 343 is eem waardeloos systeem want je hebt geen komende mensen meer. Iedereen staat er al. Geen inschuivende verdedigers en geen opkomende backs. Daardoor hebben de buitenspelers geen ondersteuning meer. 343 is echt een verschrikkelijk systeem.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:50   quote  deeplink  
Sanchez was gewoon het vorige seizoen de beste speler. Ajax deed hem deze week een verbeterd aanbod. Dan zien je opnieuw dat ze geen inzichtelijk vermogen hebben wat bij Ajax nodig is.

Ajax heeft een leiding die ervoor zorgt dat Ajax ieder jaar in hert begin achter de feiten aan blijft lopen. Het is geen toeval meer.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:49 schreef Pietje het volgende:
Zeg ook maar dag tegen Rosenberg.
Dat hebben we een jaar of 8 geleden al gedaan
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:50 schreef p111 het volgende:
Weer genoten van Viergever en Schone mannen ?
Vooral Schone. Wat een klasbak is dat zeg.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik zei het gelijk dat we zouden verliezen na die omzetting want 343 is eem waardeloos systeem want je hebt geen komende mensen meer. Iedereen staat er al. Geen inschuivende verdedigers en geen opkomende backs. Daardoor hebben de buitenspelers geen ondersteuning meer. 343 is echt een verschrikkelijk systeem.
Jij mag dat vinden, ik blijf bij mijn eigen mening!

Die 2-1 is niet eens een kans man. Gewoon 2 spelers die elkaar in de weg lopen hebben niks met een systeem te maken.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:49 schreef Pietje het volgende:
Haha. Drama troef. En vooral tob-spits Dolberg handhaven. Alles draait om geld bij Ajax. Nu weer Sanchez. Reken maar dat die vertrekt. Vandaar dat hij niet bij de selectie zat. Goed gedaan hoor Ajax. En de supporters zijn weer de klos met hun dure seizoenskaart. Zeg ook maar dag tegen Rosenberg.
Ik vind het voor de supporters gewoon heel triest. En ik hoop nu dat ze nu echt een keer van zich laten horen. Het beleid is de beperkende factor al jaren binnen Ajax.
bahbah
 bahbah - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:52   quote  deeplink  
Ieder jaar hetzelfde gekut.
p111
 p111 - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:54   quote  deeplink  
je hebt achterin veel te weinig kwaliteit,hopelijk is die nw colombiaan veel beter.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij mag dat vinden, ik blijf bij mijn eigen mening!

Die 2-1 is niet eens een kans man. Gewoon 2 spelers die elkaar in de weg lopen hebben niks met een systeem te maken.
Heb je daar gewoon een 4e verdediger staan, dan blokt ie hem gewoon hoor. of dan komt ie daar niet eens tot een schot.
Het was een rommeltje. Loopt iemand in de weg die daar niet hoort te staan
Brandje
 Brandje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij mag dat vinden, ik blijf bij mijn eigen mening!

Die 2-1 is niet eens een kans man. Gewoon 2 spelers die elkaar in de weg lopen hebben niks met een systeem te maken.
Klopt maar normaal gesproken wordt die gozer al veel eerder opgepakt door je linksback en kan nu 20/30 meter extra pakken. Zegt dat met Dijks niet alles maar je begrijpt wat ik bedoel
pth
 pth - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:41 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jullie gaan keer op keer hier op het forum een beetje zitten janken over verkeerde wissels. Of de trainer die fouten maakt. Of bepaalde spelers die niet goed zijn.

Het gaat om de werkelijke problemen, en dat is een tekort aan kwaliteit. Ajax bezit een extreem inferieure leiding die de supporters al jaren beperken.

Omdat ze gewoon niet capabel zijn om Ajax aan het begin van het seizoen op orde te hebben. Dan kun je niet anders dan constateren dat de leiding niet dit Ajax kan leiden zoals het behoort te zijn.

Op een gegeven moment dan heb je alles gehad en kun je ook niet meer verder zo. En dat moment komt steeds dichterbij.
Op zich eens, iedereen kan zien dat er echt iets vreselijk mis zit in het beleid en dat Ajax iedere keer weer de selectie niet tijdig op orde heeft, maar hier komt vandaag wel het wisselbeleid van een totale malloot bij ... dit sloeg werkelijk helemaal nergens meer op. Totale lijn uit je elftal halen ... liep al voor geen meter ... en dan zo debiel wisselen? Ik ben geen trainer en zal er ook wel geen verstand van hebben, maar de Jong voor Schone, Neres voor Younes en Cerny voor Kluivert ... hoe moeilijk kan het zijn? En dan nog was het de vraag geweest of er een punt gehaald zou zijn, maar dan kom je weer op beleid want kwalitatief zitten er gewoon nog te veel dissonanten tussen.
AkaS
 AkaS - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:58   quote  deeplink  
Whahahaha.... het duurt even bij sommigen voordat het kwartje valt...

Als je de ellende van verre ziet aankomen omdat je het gewoon ziet, maar niet kunt onderbouwen stuit je op een muur van kortzichtigheid op het forum.

Maar met middelmaat kom je nergens en dat begint bij Overmars en van der Sar. Op het moment dat zij ondermaatse spelers als Veltman de hemel in prijzen en Europese top in de dop wegtreiteren gaat het niks worden.

Allemaal tijd investeren in een 2e en 3e keeper en het aanstellen van een trainer die op trainersvlak net uit de luiers is.

En wederom voor de zoveelste keer de selectie niet op orde!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 augustus 2017 door AkaS --
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:58   quote  deeplink  
Tja het is zoals het is, ik wens iedereen toch een fijne zondag.
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:52 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik vind het voor de supporters gewoon heel triest. En ik hoop nu dat ze nu echt een keer van zich laten horen. Het beleid is de beperkende factor al jaren binnen Ajax.
Ik kan helaas niks laten horen. Ik zit in Duitsland. Ben op vakantie. Ik heb e.e.a. gevolgd via de Ajax-app. Ik ben hier helemaal stuk van. Heracles... Met alle respect, maar zo'n wedstrijd moet je gewoon winnen! Wat een waardeloos gevoel.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:55 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Heb je daar gewoon een 4e verdediger staan, dan blokt ie hem gewoon hoor. of dan komt ie daar niet eens tot een schot.
Het was een rommeltje. Loopt iemand in de weg die daar niet hoort te staan
Dat heet iemand zijn man overnemen. Je moet het niet bij wissels zoeken maar gewoon bij jezelf.
pth
 pth - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:50 schreef p111 het volgende:
Weer genoten van Viergever en Schone mannen ?
Ja en van Dijks, Younes en potentiƫle topspits Dolberg waar je al maanden werkelijk helemaal niets aan hebt ... maar eens een tijdje banken en Younes zo snel mogelijk de selectie uit trappen, dat is werkelijk de grootste kutvoetballer van de hele eredivisie.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt maar normaal gesproken wordt die gozer al veel eerder opgepakt door je linksback en kan nu 20/30 meter extra pakken. Zegt dat met Dijks niet alles maar je begrijpt wat ik bedoel
Ik snap je wel, neemt niet weg dat je gewoon je vele kansen moet maken. 1-1 had iedereen net zo hard liggen zeveren hoor.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:58 schreef pth het volgende:

[..]

Op zich eens, iedereen kan zien dat er echt iets vreselijk mis zit in het beleid en dat Ajax iedere keer weer de selectie niet tijdig op orde heeft, maar hier komt vandaag wel het wisselbeleid van een totale malloot bij ... dit sloeg werkelijk helemaal nergens meer op. Totale lijn uit je elftal halen ... liep al voor geen meter ... en dan zo debiel wisselen? Ik ben geen trainer en zal er ook wel geen verstand van hebben, maar de Jong voor Schone, Neres voor Younes en Cerny voor Kluivert ... hoe moeilijk kan het zijn? En dan nog was het de vraag geweest of er een punt gehaald zou zijn, maar dan kom je weer op beleid want kwalitatief zitten er gewoon nog te veel dissonanten tussen.
Keizer heeft veel te weinig ervaring. Ik zei eerder al; ik had nooit het risico genomen om hem de positie te geven. Die fout ligt in mijn optiek veel meer bij de leiding dan bij hem.

Zo voorspelbaar, maar het gaat erom dat je verder kijkt wat nu de echte oorzaak is voor alles!
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat heet iemand zijn man overnemen. Je moet het niet bij wissels zoeken maar gewoon bij jezelf.
Maar je kan toch niet van een aanvallend ingestelde speler verwachten dat hij dit soort verdedigende taken overneemt en dat het goed gaat?
Ik vind dat vreemd iniedergeval
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:06   quote  deeplink  
Ik ga ff wat anders doen, ik heb mijn portie Ajax wel weer gehad voor vandaag. Ik vind het gewoon jammer dat een falend beleid Ajax zo beperkt.

Omdat je met de juiste mensen Ajax veel verder kunt brengen dan de stumpers die Ajax zo verpesten voor de supporters.
bahbah
 bahbah - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:09   quote  deeplink  
Laat die Overmars maar oprotten naar tottenham

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles - Ajax (zaterdag 12 augustus 2017, 20:45); 2 - 1









0.0093269