BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles - Ajax (zaterdag 12 augustus 2017, 20:45); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bahbah
 bahbah - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:10   quote  deeplink  
Word gezellig donderdag....
remco k
 remco k - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:02 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Keizer heeft veel te weinig ervaring. Ik zei eerder al; ik had nooit het risico genomen om hem de positie te geven. Die fout ligt in mijn optiek veel meer bij de leiding dan bij hem.

Zo voorspelbaar, maar het gaat erom dat je verder kijkt wat nu de echte oorzaak is voor alles!
En michels, van gaal, Cruijff, olsen en de Boer dan
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:16   quote  deeplink  
Tottenham klinkt zo verkeerd nog niet, zal Sanchez denken
p111
 p111 - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:55 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Heb je daar gewoon een 4e verdediger staan, dan blokt ie hem gewoon hoor. of dan komt ie daar niet eens tot een schot.
Het was een rommeltje. Loopt iemand in de weg die daar niet hoort te staan
Achteruit lopen van Viergever daar heeft hij een handje van,angst en kwaliteit.
remco k
 remco k - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:36   quote  deeplink  
Ik kan dus blij zijn dat ik de wedstrijd niet gezien heb.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:36 schreef remco k het volgende:
Ik kan dus blij zijn dat ik de wedstrijd niet gezien heb.
Heel blij. Je had je rot geërgerd
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:38   quote  deeplink  
Ik had vannacht vallende sterren willen kijken. Hoeft nu niet meer! Heb er al 11 keihard zien neervallen in Almelo!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:47   quote  deeplink  
zie weer mensen over schone zeiken.. schone ging eruit en het hele middenveld viel uit elkaar.. verdedigend niet top maar word zwaar onderschat hier.. heb er extra opgelet.. zwakke schakels dijks veltman en younnes en kluivert dolberg.. en bovenal keizer met verkeerde keuzes en wissels.. neres op de bank laten terwijl die jongen stukken gevaarlijke was in de tijden dat hij heeft gespeelt als invaller.. dn onbegrijpelijke wissels.. nogmaals keizer krijgt het voordeel van de twijffel maar krijg er steeds minder vertrouwen in dan wat ik al had..
Pietje
 Pietje - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik had vannacht vallende sterren willen kijken. Hoeft nu niet meer! Heb er al 11 keihard zien neervallen in Almelo!
Haha. Lol. Hier in Duitsland was niets te zien. Zwaar bewolkt en stromende regen. Die 11 van Ajax heb ik gelukkig ook niet gezien.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik had vannacht vallende sterren willen kijken. Hoeft nu niet meer! Heb er al 11 keihard zien neervallen in Almelo!
was er live bij.. en zei het voor de tijd al dat ik het nie zag zitten.. gelukkig me zoon nog blij kunnen maken met een foto van vdsar en ziyech en huntelaar samen met hem
wvb
 wvb - zondag 13 augustus 2017 - 00:28   quote  deeplink  
Keizer maakt wederom een beginnersfout door niet op tijd in te grijpen en te wisselen.
Direct na de rust, met het oog op het spelbeeld in de eerste helft, had dit al moeten geschieden.
Dit gaat hem nekken, dit gaat hem de kop kosten.
In de tweede thuiswedstrijd van de CL, maakte hij dezelfde beginners fout.
O.a. Dolberg en Schöne speelden als een krant.
De meeste echte doelgerichte pogingen, evenals in de 2 voorafgaande CL wedstrijden, waren van van Beek, N.B. een middenvelder.
De verdediging is niet op orde, stuntelt, het middenveld voorzien van een structureel zwakke pion, voorin wordt niet gescoord, ook niet vanaf de vleugels.
Neen hier staat geen uitgebalanceerd elftal, teveel zwakke schakels, in elke linie minimaal een.
Verder ik mis mensen die sleuren, er vol ingaan, gebaren maken, hun medespelers wakker schudden, de longen uit hun lijf lopen, agressie, karakter, spierballen voetbal, de mouwen opstropen, werklust, zweet.
Daar heb je tenslotte geen trainer voor nodig.
Elke keer weer dreigt het elftal in slaap te sukkelen, plichtmatig slaapverwekkend spel.
Kortom een blamage.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door wvb --
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:04 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Maar je kan toch niet van een aanvallend ingestelde speler verwachten dat hij dit soort verdedigende taken overneemt en dat het goed gaat?
Ik vind dat vreemd iniedergeval
Maakt niet eens uit. Iedere speler weet als er iemand voor je loopt je of communiceert, of hem in ieder geval niet in de weg moet gaan lopen. Als je dat al bij een trainer gaat leggen vraag ik me echt af of we de realiteit totaal bijster zijn. Spelers moeten het doen
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 00:28 schreef wvb het volgende:
Keizer maakt wederom een beginnersfout door niet op tijd in te grijpen en te wisselen.
Direct na de rust, met het oog op het spelbeeld in de eerste helft, had dit al moeten geschieden.
Dit gaat hem nekken, dit gaat hem de kop kosten.
In de tweede thuiswedstrijd van de CL, maakte hij dezelfde beginners fout.
O.a. Dolberg en Schöne speelden als een krant.
De meeste echte doelgerichte pogingen, evenals in de 2 voorafgaande CL wedstrijden, waren van van Beek, N.B. een middenvelder.
De verdediging is niet op orde, stuntelt, het middenveld voorzien van een structureel zwakke pion, voorin wordt niet gescoord, ook niet vanaf de vleugels.
Neen hier staat geen uitgebalanceerd elftal, teveel zwakke schakels, in elke linie minimaal een.
Verder ik mis mensen die sleuren, er vol ingaan, gebaren maken, hun medespelers wakker schudden, de longen uit hun lijf lopen, agressie, karakter.
Daar heb je tenslotte geen trainer voor nodig.
Elke keer weer dreigt het elftal in slaap te sukkelen, plichtmatig slaapverwekkend spel.
ala de boer..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 13 augustus 2017 - 05:21   quote  deeplink  
Haha wat een kritiek en wat een gelul.

Ajax haalt de EL finale met vrijwel het zelfde elftal.

Traore weg, maar daar kan het niet aan liggen want die kreeg toch wat kritiek over zich heen. Kan moeilijk voorstellen dat we die missen.

Klaassen weg, maar Van Beek word toch geprezen hier. Speelt ook prima, daar kan het dus ook niet aan liggen.

En Schanez die er niet was. Nou 1 speler moet dan toch op te vangen zijn?

Agh kom op jongens. De selectie is echt wel prima, maar dan moeten ze wel de dingen doen die ze hebben laten zien dat ze het kunnen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 augustus 2017 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 05:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Haha wat een kritiek en wat een gelul.

Ajax haalt de EL finale met vrijwel het zelfde elftal.

Traore weg, maar daar kan het niet aan liggen want die kreeg toch wat kritiek over zich heen. Kan moeilijk voorstellen dat we die missen.

Klaassen weg, maar Van Beek word toch geprezen hier. Speelt ook prima, daar kan het dus ook niet aan liggen.

En Schanez die er niet was. Nou 1 speler moet dan toch op te vangen zijn?

Agh kom op jongens. De selectie is echt wel prima, maar dan moeten ze wel de dingen doen die ze hebben laten zien dat ze het kunnen.
Lach er maar om. Als jij niet kunt zien dat er structureel zwakke plekken in je basiself staan en je 3 sterkhouders uit dat team van de EL finale kwijt bent geraakt dan houd het op..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 augustus 2017 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:36 schreef remco k het volgende:
Ik kan dus blij zijn dat ik de wedstrijd niet gezien heb.
Ja nu kun je alles nog recht blijven lullen.. Was weer een wanvertoning van de vaste pionnetjes.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 augustus 2017 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 22:49 schreef Ajax Warrior het volgende:
Dolberg, onze zogenaamde topspits, totaal niet gezien vandaag. Ziyech, onze zogenaamde beslisser vorig jaar, vandaag foute pass op foute pass en verkeerde loopactie op verkeerde loopactie. Allemaal spelers die opgehemeld worden bij 1 goede wedstrijd maar het daarna weken niet laten zien. Ik ben pissig op wat ik vandaag zag. Dit was ver, erg ver onder de maat. Je kan dit ook niet meer op het droevige gebeuren rondom Nouri gooien, want dat zou je dan juist meer kracht moeten geven.
Ik weet niet of je Ziyech zijn doelpunt gezien heb? Dit hele team is gewoon weer uit balans aan het begin van het seizoen. Tuurlijk krijgen ze een klap door wat er met Nouri gebeurt maar je kunt niet alles daar opgooien. Het was gewoon slecht ze gingen pas de laatste minuten voetballen om een doelpunt te maken. Zo moet je starten als je Ajax bent. Eerste helft zat er helemaal geen idee achter. En een aantal spelers lopen gewoon te sjokken en andere doen maar wat. Er staat geen team.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 00:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ala de boer..
En boszp
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 08:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lach er maar om. Als jij niet kunt zien dat er structureel zwakke plekken in je basiself staan en je 3 sterkhouders uit dat team van de EL finale kwijt bent geraakt dan houd het op..
3 sterkhouders? Klaassen Traore en?
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 08:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja nu kun je alles nog recht blijven lullen.. Was weer een wanvertoning van de vaste pionnetjes.
Als een wedstrijd slecht is zeg ik dat altijd. Snap de opmerking niet zo goed
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 08:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je Ziyech zijn doelpunt gezien heb? Dit hele team is gewoon weer uit balans aan het begin van het seizoen. Tuurlijk krijgen ze een klap door wat er met Nouri gebeurt maar je kunt niet alles daar opgooien. Het was gewoon slecht ze gingen pas de laatste minuten voetballen om een doelpunt te maken. Zo moet je starten als je Ajax bent. Eerste helft zat er helemaal geen idee achter. En een aantal spelers lopen gewoon te sjokken en andere doen maar wat. Er staat geen team.
Blijkbaar nooit iets vergelijkbaars meegemaakt. Anders zou je dit niet zeggen. Natuurlijk krijg je een klap van Nouri en ga je dat het hele seizoen merken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 08:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je Ziyech zijn doelpunt gezien heb? Dit hele team is gewoon weer uit balans aan het begin van het seizoen. Tuurlijk krijgen ze een klap door wat er met Nouri gebeurt maar je kunt niet alles daar opgooien. Het was gewoon slecht ze gingen pas de laatste minuten voetballen om een doelpunt te maken. Zo moet je starten als je Ajax bent. Eerste helft zat er helemaal geen idee achter. En een aantal spelers lopen gewoon te sjokken en andere doen maar wat. Er staat geen team.
Sorry hoor maar het doelpunt van Ziyech had mijn oma er zelfs nog ingeschoten. Al het voorbereidende werk werd gedaan door de man die enorm wordt verguisd hier. Ja Younes ja. Verder speelde Ziyech egoïstisch, dramatisch en totaal Ziyech-onwaardig. En dat heeft niets met een Schöne, Younes of wie dan ook te maken maar gewoon met Ziyech!

En dat anderen slecht speelden weet ik, maar mijn focus leg ik op Ziyech omdat ik van hem, met zijn kunnende kwaliteiten, verwacht dat hij spelers aan de hand neemt. Maar Ziyech deed, behoudens zijn goal, bijna alles fout.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 11:19   quote  deeplink  
AW.. Ziyech komt niet uit de verf met spelers als younes en kluivert.. die willen de bal in de voet en een actie maken.. ziyech is een speler die het moet hebben van zijn steekballen op lopende spelers.. ik heb ze amper gezien..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 11:19 schreef nummer10 het volgende:
AW.. Ziyech komt niet uit de verf met spelers als younes en kluivert.. die willen de bal in de voet en een actie maken.. ziyech is een speler die het moet hebben van zijn steekballen op lopende spelers.. ik heb ze amper gezien..
Tuurlijk, weer hebben anderen het gedaan. Ziyech is zelf de fout. Teveel loopacties waar hij onnodig balverlies leed. Overigens kwam daar ook de 2-1 uit voort. Teveel, echt superveel, foute passes. Ook steekballen die gewoon helemaal verkeerd waren.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 11:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk, weer hebben anderen het gedaan. Ziyech is zelf de fout. Teveel loopacties waar hij onnodig balverlies leed. Overigens kwam daar ook de 2-1 uit voort. Teveel, echt superveel, foute passes. Ook steekballen die gewoon helemaal verkeerd waren.
iedereen was kut en de opbouw ala de boer.. heb kraaj nie hoog zitten maar eat hij gister heeft gezegt dat dit opbouwen om het opbouwen is sluit ik me bij aan.. het typisch tikki opzij en weer breed zoals 2 jaar terug begint er weer langzaam in te sluimeren.. geen verrassingen meer en zo voorspelbaar als de pest..
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 11:19 schreef nummer10 het volgende:
AW.. Ziyech komt niet uit de verf met spelers als younes en kluivert.. die willen de bal in de voet en een actie maken.. ziyech is een speler die het moet hebben van zijn steekballen op lopende spelers.. ik heb ze amper gezien..
Juist Kluivert wordt geroemd om zijn diepgang zonder bal.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 12:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist Kluivert wordt geroemd om zijn diepgang zonder bal.
ja maar die is er niet meer blijkbaar.. wil nu alleen acties maken en de ronaldo uithangen.. gisteren sws
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja maar die is er niet meer blijkbaar.. wil nu alleen acties maken en de ronaldo uithangen.. gisteren sws
Weer een oordeel op 1 wedstrijd
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weer een oordeel op 1 wedstrijd
3... 1 leuke helft..
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 13 augustus 2017 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:15 schreef remco k het volgende:

[..]

En michels, van gaal, Cruijff, olsen en de Boer dan
Jij begrijpt heel veel dingen nog steeds niet. Je moet juist in alles altijd verder denken. En de beslissingen die je neemt die moeten de best mogelijke beslissing zijn t.a.v. het resultaat.

Dan ga je opzoek naar een trainer met meer ervaring en iemand die beter past bij het geen wat je daadwerkelijk nodig hebt.

Het probleem bij Ajax is dat inferieure mensen inferieure spelers laten spelen en inferieure spelers aannemen.

Inferieur is een woord wat totaal niet past bij Ajax. Maar.......de feiten laten zien dat de leiding totaal incapabel is doordat ze spelers waarvan iedereen weet en ziet dat ze te weinig brengen.

Dat is een keuze die zij maken. En die keuze is een verkeerde keuze. Daarom horen dit soort mensen Ajax ook niet te leiden. Ik zeg hier al jaren dat de leiding ondermaats is. Wanneer je 3 jaar niks wint is dat een teken. Maar de mensen zijn niet instaat om de juiste veranderingen te kunnen inbrengen die Ajax nodig heeft.

Daarom roep ik al jaren; er komt een dag dat zij zullen verdwijnen, omdat dan het inzicht er is dat ze gefaald hebben. Alleen is het dan te laat. Alleen komt die dag nu sneller dichterbij.

Alle beslissingen laten zien dat het niet daadkrachtig is. Wanneer je gisteren ook zag dat Veltman aanvoerder is. Hij is feitelijk inferieur dan Klaassen. Het is een keuze van Ajax om hem die positie te geven. Ajax moet eens leren verder te kunnen denken.

Kijk naar de prestaties van Keizer bij vorige clubs, die tonen aan dat hij het niet echt bijzonder heeft gedaan. Je kunt niet vervolgens op basis van een jaar met het 2e iemand trainer maken.

En weet je waarom niet Remco? Omdat het een risico is. Het is verdomme geen speeltuin bij Ajax. Genoegen nemen met minder, dat is wat Ajax doet.

En dat past niet bij Ajax. Ajax staat voor WIJ ZIJN DE BESTE. Dat is een instelling die je als mens moet hebben en daarmee wordt het een keuze.

Maar deze mensen zijn er niet bij Ajax, dat roep ik al jaren. En de financiën hebben jaren de teleurstellende prestaties gecamoufleerd. Maar de supporter heeft langzamerhand genoeg van alles en zal zich niet meer voor de gek gaan houden. Die tijd is geweest.

Je zag gisteren opnieuw dat bepaalde spelers te weinig kwaliteiten hebben. Inferieure mensen zijn instaat om met minder genoegen te nemen. Ook zie je dat Keizer zelfs in een wedstrijd tegen Heracles niet de juiste beslissingen neemt.

Veel hadden hier hun twijfels over Bosz, ik ook. Maar hij heeft veel meer ervaring dan Keizer en heeft het erg goed gedaan. Dan zie je toch dat Ajax iemand nodig heeft met meer ervaring.

Nu ga je zien dat Keizer straks de gebeten hond is. Maar dat is net zo voorspelbaar als 1 en 1 is 2. En dat is deels niet eens zijn schuld. Omdat de kwaliteit binnen de selectie Ajax onwaardig is.

Ajax heeft echte leiders nodig. Mensen die kunnen en durven te anticiperen. Mensen die voor maximaal gaan in resultaat en kwaliteit. Mensen die exact weten wat er nodig is en op het juiste moment kunnen toeslaan.

Die mensen zijn er helaas niet. De supporters moeten het doen met hele zwakke mensen. En die mensen presteren het om spelers die Ajax onwaardig zijn in hun selectie op te nemen. Dat is de keuze die inferieure mensen nu eenmaal maken. En dat zijn de feiten en daar moeten de supporters het helaas mee doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door Bobby1972 --
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 13:32   quote  deeplink  
http://crazyvoetbal.nl/2017/08/13/de-2-1-van-kuwas-dubbele-schaar-alle-ruimte-en-dan-een-hoek-uitkiezen/

vdbeek en viergever... 1ste goal net zo slap verdedigen van dijks en deligt..
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 13 augustus 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:19 schreef p111 het volgende:

[..]

Achteruit lopen van Viergever daar heeft hij een handje van,angst en kwaliteit.
Ik heb gisteren weinig leidinggevende sturingen gezien zoals bij Klaassen. Je ziet dat Ajax als leiding niet instaat is om ook daar de juiste persoon neer te zetten. Ook zag je bij hem te veel twijfel en onrust.

Alles in voetbal is een keuze. Alleen worden die keuzes gemaakt door inferieure mensen op hun positie. En die mensen hebben feitelijk niet de bevoegdheden en inzicht om de juiste keuzes te kunnen nemen.

En wat er niet is, is er niet en komt er niet. Tot aan hun dood!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 13 augustus 2017 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 08:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja nu kun je alles nog recht blijven lullen.. Was weer een wanvertoning van de vaste pionnetjes.
Remco is net zo zwak en inferieur als de mensen die Ajax leiden. Daarom neemt dit slappe boerje het ook altijd voor hen op. Soort ziekt soort.

Alles wat inferieur is moet er uit. Omdat het niet bij Ajax thuis hoort.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 13 augustus 2017 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:32 schreef nummer10 het volgende:
http://crazyvoetbal.nl/2017/08/13/de-2-1-van-kuwas-dubbele-schaar-alle-ruimte-en-dan-een-hoek-uitkiezen/

vdbeek en viergever... 1ste goal net zo slap verdedigen van dijks en deligt..
Inferieure mensen geven hen die positie!! Je kunt het Dijks niet kwalijk nemen dat hij met zijn kwaliteiten wordt opgesteld. Maar je kunt het de mensen binnen Ajax die hem op de meest zwakke manier weer binnenboord hebben gehouden wel kwalijk nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 13 augustus 2017 - 13:48   quote  deeplink  
http://voetbalflitsen.nl/nieuws/xhwped/ajax-spelers-kloppen-aan-bij-het-bestuur-meerdere-vinden-dat-we-versterkingen-nodig-hebben
Brandje
 Brandje - zondag 13 augustus 2017 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 09:37 schreef remco k het volgende:

[..]

3 sterkhouders? Klaassen Traore en?
Euh Sanchez
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 13 augustus 2017 - 13:49   quote  deeplink  
Dit slaat alles, sorry Overmars wij beschikken over te weinig kwaliteit. Dit is wat inferieure mensen creëren.

Zie het als leed wat zij de supporters aandoen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 13 augustus 2017 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Euh Sanchez
Let op Remco de meest inferieure persoon van het forum hier gaat straks gewoon zoals altijd weer met de wind meewaaien!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door Bobby1972 --
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 13:51   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/755787/keizer-sombert-het-is-een-ontzettende-mokerslag-en-het-is-niet-de-eerste-.html?utm_source=vpclubsectie&utm_medium=facebookclub&utm_campaign=fbheraclesfans

sorry hoor maar mokerslag dit mokerslag dat.. is elke keer het zelfde verhaal wat hij opsteekt :/
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

3... 1 leuke helft..
Dan klopt het weer niet
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 13 augustus 2017 - 13:53   quote  deeplink  
Ajax heeft voor 2 miljoen een speler bij Heerenveen gekocht die daar nooit speelde in het eerste. Het is de waanzin van inferieure mensen.

Zij zetten Ajax en daarmee de supporters gewoon in hun hemd.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:31 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jij begrijpt heel veel dingen nog steeds niet. Je moet juist in alles altijd verder denken. En de beslissingen die je neemt die moeten de best mogelijke beslissing zijn t.a.v. het resultaat.

Dan ga je opzoek naar een trainer met meer ervaring en iemand die beter past bij het geen wat je daadwerkelijk nodig hebt.

Het probleem bij Ajax is dat inferieure mensen inferieure spelers laten spelen en inferieure spelers aannemen.

Inferieur is een woord wat totaal niet past bij Ajax. Maar.......de feiten laten zien dat de leiding totaal incapabel is doordat ze spelers waarvan iedereen weet en ziet dat ze te weinig brengen.

Dat is een keuze die zij maken. En die keuze is een verkeerde keuze. Daarom horen dit soort mensen Ajax ook niet te leiden. Ik zeg hier al jaren dat de leiding ondermaats is. Wanneer je 3 jaar niks wint is dat een teken. Maar de mensen zijn niet instaat om de juiste veranderingen te kunnen inbrengen die Ajax nodig heeft.

Daarom roep ik al jaren; er komt een dag dat zij zullen verdwijnen, omdat dan het inzicht er is dat ze gefaald hebben. Alleen is het dan te laat. Alleen komt die dag nu sneller dichterbij.

Alle beslissingen laten zien dat het niet daadkrachtig is. Wanneer je gisteren ook zag dat Veltman aanvoerder is. Hij is feitelijk inferieur dan Klaassen. Het is een keuze van Ajax om hem die positie te geven. Ajax moet eens leren verder te kunnen denken.

Kijk naar de prestaties van Keizer bij vorige clubs, die tonen aan dat hij het niet echt bijzonder heeft gedaan. Je kunt niet vervolgens op basis van een jaar met het 2e iemand trainer maken.

En weet je waarom niet Remco? Omdat het een risico is. Het is verdomme geen speeltuin bij Ajax. Genoegen nemen met minder, dat is wat Ajax doet.

En dat past niet bij Ajax. Ajax staat voor WIJ ZIJN DE BESTE. Dat is een instelling die je als mens moet hebben en daarmee wordt het een keuze.

Maar deze mensen zijn er niet bij Ajax, dat roep ik al jaren. En de financiën hebben jaren de teleurstellende prestaties gecamoufleerd. Maar de supporter heeft langzamerhand genoeg van alles en zal zich niet meer voor de gek gaan houden. Die tijd is geweest.

Je zag gisteren opnieuw dat bepaalde spelers te weinig kwaliteiten hebben. Inferieure mensen zijn instaat om met minder genoegen te nemen. Ook zie je dat Keizer zelfs in een wedstrijd tegen Heracles die de juiste beslissingen neemt.

Veel hadden hier hun twijfels over Bosz, ik ook. Maar hij heeft veel meer ervaring dan Keizer en heeft het erg goed gedaan. Dan zie je toch dat Ajax iemand nodig heeft met meer ervaring.

Nu ga je zien dat Keizer straks de gebeten hond is. Maar dat is net zo voorspelbaar als 1 en 1 is 2. En dat is deels niet eens zijn schuld. Omdat de kwaliteit binnen de selectie Ajax onwaardig is.

Ajax heeft echte leiders nodig. Mensen die kunnen en durven te anticiperen. Mensen die voor maximaal gaan in resultaat en kwaliteit. Mensen die exact weten wat er nodig is en op het juiste moment kunnen toeslaan.

Die mensen zijn er helaas niet. De supporters moeten het doen met hele zwakke mensen. En die mensen die presteren het om spelers die Ajax onwaardig te zijn in hun selectie op te nemen. Dat is de keuze die inferieure mensen nu eenmaal maken. En dat zijn de feiten en daar moeten de supporters het helaas mee doen.
Op deze plek stond een zin die wat minder aardig was. Ik heb besloten om het voorlopig alleen maar inhoudelijk te houden. Ook om de rest van de forumgangers niet lastig te vallen.

Ajax is een bedrijf. Een bedrijf moet gerund worden op basis van geld verdienen. Dat is het stuk dat de leiding voor zich neemt en zeer succesvol in is.

Je hebt het altijd over feiten, maar in mijn beleving ventileer jij slecht je eigen haat naar de bestuurders toe en zie jij daarom de goede dingen niet meer.

De opleiding van Ajax is extreem succesvol. Iets dat de laatste jaren steeds kinder werd. Dit is terug te zien in de hoeveelheid bij Ajax opgeleide spelers in Europa rondzwerven. Dat is dus een feit.

Ajax heeft goede randvoorwaarden geschept om een succesvol eerste elftal neer te zetten. Vanaf 2010 tm nu heeft dat vier titels en een EL FINALE opgeleverd. Dat lijkt mij een redelijk succesvol beleid maar daar kan je over discussiëren.

Enige punt van kritiek, en dat zeg ik ook al jaren. Is het vaak niet succesvol zijn in het aantrekken van de juiste spelers. Je zal wel zeggen dat ik daarin aan het draaien ben, maar het tegendeel is waar, kijk het forum er maar eens op terug.

Maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat de leiding weg moet. Integendeel zelfs aangezien ik vind dat ze het goed doen.

Om beter te worden in het aankopen van spelers heeft Ajax de scouting op de kop gegooid en is er heel duidelijk een verandering geweest in de bedragen die overmars mag uitgeven op de transfermarkt. Deze verandering heeft vorig jaar plaatsgevonden en ik ben van mening dat je daar nu nog niet over kan oordelen of dit goed heeft uitgepakt. As dat niet het geval is zal er moeten worden bijgestuurd om tot een kwalitatief hoogwaardig aankoopbeleidte komen.

Dat is hoe een gezonde organisatie zou moeten werken.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 13 augustus 2017 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Mensen zoeken in dit soort situaties altijd oorzaken en uitwegen. Dat is een logisch gevolg zou Cruyff zeggen.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:36 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Remco is net zo zwak en inferieur als de mensen die Ajax leiden. Daarom neemt dit slappe boerje het ook altijd voor hen op. Soort ziekt soort.

Alles wat inferieur is moet er uit. Omdat het niet bij Ajax thuis hoort.
Zie mijn vorige post. Misschien dat je zelf dan ook eens normaal gaat doen. Op dit moment stel jij je namelijk ook nog op als een inferieur persoon op dit forum. En aangezien je daar zon hekel aan hebt zul je het vast met me eens zijn dat we moeten kappen met persoonlijke vetes.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 13 augustus 2017 - 13:56   quote  deeplink  
"Maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat de leiding weg moet. Integendeel zelfs aangezien ik vind dat ze het goed doen."

Dit geeft feitelijk aan dat jij net zo blind bent als de leiding. Je kunt niet zeggen dat de leiding het goed heeft gedaan wanneer je in 3 jaar geen prijs wint.

Dat zijn de harde feiten Remco. En die tellen het meest!!
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Euh Sanchez
Die heeft alleen gister niet gespeeld toch en is nog niet verkocht??
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 13 augustus 2017 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Zie mijn vorige post. Misschien dat je zelf dan ook eens normaal gaat doen. Op dit moment stel jij je namelijk ook nog op als een inferieur persoon op dit forum. En aangezien je daar zon hekel aan hebt zul je het vast met me eens zijn dat we moeten kappen met persoonlijke vetes.
Ik ben niet vergeten hoe jij tekeer ging tegen vele mensen hier. Respect moet je verdienen, dat geldt ook voor jou.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 13 augustus 2017 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Die heeft alleen gister niet gespeeld toch en is nog niet verkocht??
En daarom zie je dat Ajax niet instaat is om het te managen. Want dan had je hem kunnen laten spelen.
Brandje
 Brandje - zondag 13 augustus 2017 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Die heeft alleen gister niet gespeeld toch en is nog niet verkocht??
Maar deed toch niet mee. Dus je mist een derde van je veldspelers en tijdens je beste wedstrijden stonden ze alledrie in je as.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:57 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik ben niet vergeten hoe jij tekeer ging tegen vele mensen hier. Respect moet je verdienen, dat geldt ook voor jou.
Respect?? Hoe in hemelsnaam kom je daar nu weer bij. Is compleet iets anders als gewoon normaal posten hier.

Mijn mening over jou is namelijk echt niet veranderd hoor. Maar aangezien andere mensen er last hebben van jouw gezeik naar mij en andersom. Heb ik besloten de verstandigste te zijn en er mee te stoppen. Uiteraard heeft alles een grens, maar dat zal je zelf ook wel begrijpen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles - Ajax (zaterdag 12 augustus 2017, 20:45); 2 - 1









0.0236649