BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles - Ajax (zaterdag 12 augustus 2017, 20:45); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:58 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

En daarom zie je dat Ajax niet instaat is om het te managen. Want dan had je hem kunnen laten spelen.
Dat is natuurlijk wel hee makkelijk. Dembele speelt momenteel ook niet bij Dortmund. Is dat dan ook een club die slecht managed?

Ik begrijp volkomen dat Keijzer deze jongen niet mee heeft genomen. Als je er met je kop niet bij bent ben je geen meerwaarde.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 13:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar deed toch niet mee. Dus je mist een derde van je veldspelers en tijdens je beste wedstrijden stonden ze alledrie in je as.
Dat is ook zeker waar wat Sanchez betreft
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 13 augustus 2017 - 14:13   quote  deeplink  
De feiten laten zien dat ruim 2 weken voor de transfer deadline Ajax haar slectie nog niet op order heeft.

De feiten laten zien dat Ajax direct is uitgeschakeld in de CL voorronde en de eerste wedstrijd direct al verliest.

Dan kan niemand zeggen dat Ajax het goed gedaan heeft. Dan faal je als leiding en die discussie is er niet eens!
pth
 pth - zondag 13 augustus 2017 - 14:18   quote  deeplink  
Voor ons Ajax is er voorlopig maar 1 oplossing: kruideniertje Marc (bonussen lopen lekker op neem ik aan met alles wat er binnenkomt, neem ik aan?) en dat andere teringtuig dat de club op termijn de vernieling in helpt met desnoods ieder mogelijk middel de Arena uit jagen en mensen die het sportieve boven het zakelijke stellen de boel over laten nemen. En daar bedoel ik helemaal niet mee dat er als een debiel geld uitgegeven moeten worden, waardoor je ook weer dik in de problemen komt maar nu is de balans volledig zoek en zit je met een niet afdoende selectie. Ik zou de lijstjes wel eens willen zien die ze hebben liggen ... er ligt helemaal niets en dat blijkt seizoen na seizoen (snap best dat je hier niet vooraf mee te koop loopt om concurrenten niet wijzer te maken en de prijzen niet nog verder op te drijven, maar een stukje verantwoording achteraf? Kijk 'dit waren de spelers waar we ons op richten en om die en die redenen is het niet gelukt' moet toch kunnen. Ze hebben helemaal geen plan, dat is voorlopig mijn conclusie. De scouting is kut met peren, natuurlijk haal je gevestigde toppers niet naar Amsterdam maar je maakt mij niet wijs dat er niet veel meer pareltjes wereldwijd te vinden zijn die er voor Ajax ook onmiddellijk zouden kunnen staan in de eredivisie). Daarnaast snel zoeken naar een ervaren vervanger voor Keizer. De man kan er ook niets aan doen dat hij aangesteld is, maar gaat het absoluut niet maken bij Ajax ... onbegrijpelijke wissels, tactiek?, spelers laten staan die het doodtrappen nog niet waard zijn, geen enkele invloed op het transferbeleid ... gewoon een marionet van de mannetjes in het pluche.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 14:18 schreef pth het volgende:
Voor ons Ajax is er voorlopig maar 1 oplossing: kruideniertje Marc (bonussen lopen lekker op neem ik aan met alles wat er binnenkomt, neem ik aan?) en dat andere teringtuig dat de club op termijn de vernieling in helpt met desnoods ieder mogelijk middel de Arena uit jagen en mensen die het sportieve boven het zakelijke stellen de boel over laten nemen. En daar bedoel ik helemaal niet mee dat er als een debiel geld uitgegeven moeten worden, waardoor je ook weer dik in de problemen komt maar nu is de balans volledig zoek en zit je met een niet afdoende selectie. Ik zou de lijstjes wel eens willen zien die ze hebben liggen ... er ligt helemaal niets en dat blijkt seizoen na seizoen (snap best dat je hier niet vooraf mee te koop loopt om concurrenten niet wijzer te maken en de prijzen niet nog verder op te drijven, maar een stukje verantwoording achteraf? Kijk 'dit waren de spelers waar we ons op richten en om die en die redenen is het niet gelukt' moet toch kunnen. Ze hebben helemaal geen plan, dat is voorlopig mijn conclusie. De scouting is kut met peren, natuurlijk haal je gevestigde toppers niet naar Amsterdam maar je maakt mij niet wijs dat er niet veel meer pareltjes wereldwijd te vinden zijn die er voor Ajax ook onmiddellijk zouden kunnen staan in de eredivisie). Daarnaast snel zoeken naar een ervaren vervanger voor Keizer. De man kan er ook niets aan doen dat hij aangesteld is, maar gaat het absoluut niet maken bij Ajax ... onbegrijpelijke wissels, tactiek?, spelers laten staan die het doodtrappen nog niet waard zijn, geen enkele invloed op het transferbeleid ... gewoon een marionet van de mannetjes in het pluche.
en een trainer die er tegenin gaat of er wat van zegt vliegt eruit.. bergkamp heeft het voor het zeggen, en keizer is slechts een pion die het woord moet doen.. maar dat mag je niet zeggen hier maar zo zie ik het en dit is precies wat kruzen zei.. je moet ja en amen knikken anders heb je het lastig daar
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 augustus 2017 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 09:37 schreef remco k het volgende:

[..]

3 sterkhouders? Klaassen Traore en?
Was Sanchez er gisteren bij dan?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 augustus 2017 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 09:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijkbaar nooit iets vergelijkbaars meegemaakt. Anders zou je dit niet zeggen. Natuurlijk krijg je een klap van Nouri en ga je dat het hele seizoen merken.
Ehm heb geen ouders en schoonouders meer denk dat dat wel voldoende zegt..
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 13 augustus 2017 - 14:50   quote  deeplink  
De situatie bij Ajax momenteel is een oorzaak van het gevoerde beleid en de beslissingen die zij al eerder hebben genomen.

Ajax kwam iedere keer net te kort om kampioen te worden. Sterkere en meer capabele mensen hadden een veel beter selectie kunnen doen laten ontstaan.

Ik denk ook niet dat Overmars en zijn klaverjas vrienden nog jaren bij Ajax zullen zitten. Omdat hun tekortkomingen uiteindelijk vanzelf naar boven komen drijven. Daar kun je niet voor wegblijven lopen......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door Bobby1972 --
Jaccio
 Jaccio - zondag 13 augustus 2017 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 14:50 schreef Bobby1972 het volgende:
De situatie bij Ajax momenteel is een oorzaak van het gevoerde beleid en de beslissingen die zij al eerder hebben genomen.

Ajax kwam iedere keer net te kort om kampioen te worden. Sterkere en meer capabele mensen hadden een veel beter selectie kunnen doen laten ontstaan.

Ik denk ook niet dat Overmars en zijn klaverjas vrienden nog jaren bij Ajax zullen zitten. Omdat hun tekortkomingen uiteindelijk vanzelf naar boven komen drijven. Daar kun je niet voor wegblijven lopen......
Tja, Ajax is wel een bedrijf.. Een bedrijf dat dikke winst pakt.
Ik weet niet of ze het bij Ajax allemaal even erg vinden als wij.. Die vinden het wel prima zo denk ik.

5 miljoen in een jaar omzetten naar 40 miljoen. Dat is de natte droom van elk bedrijf.

Als je het zo bekijkt heeft dat bedrijf geen enkele reden om ontevreden te zijn over Overmars..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 15:36 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Tja, Ajax is wel een bedrijf.. Een bedrijf dat dikke winst pakt.
Ik weet niet of ze het bij Ajax allemaal even erg vinden als wij.. Die vinden het wel prima zo denk ik.

5 miljoen in een jaar omzetten naar 40 miljoen. Dat is de natte droom van elk bedrijf.

Als je het zo bekijkt heeft dat bedrijf geen enkele reden om ontevreden te zijn over Overmars..
De enige feitelijk juiste reactie. Als Overmars zo door gaat binden ze hem juist langer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 14:50 schreef Bobby1972 het volgende:
De situatie bij Ajax momenteel is een oorzaak van het gevoerde beleid en de beslissingen die zij al eerder hebben genomen.

Ajax kwam iedere keer net te kort om kampioen te worden. Sterkere en meer capabele mensen hadden een veel beter selectie kunnen doen laten ontstaan.

Ik denk ook niet dat Overmars en zijn klaverjas vrienden nog jaren bij Ajax zullen zitten. Omdat hun tekortkomingen uiteindelijk vanzelf naar boven komen drijven. Daar kun je niet voor wegblijven lopen......
Ik denk dat Overmars juist nog lang blijft zitten en misschien niet omdat wij vinden dat hij het goed doet maar juist de NV. Hij maakt elk jaar voldoende winst.
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 15:54   quote  deeplink  
Wat ik begrijp is dat Ajax momenteel druk in contact is met de scouting in Zuid Amerika. Hier in de Eredivisie loopt ook echt amper een speler rond die Ajax echt veel sterker zou maken.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 13 augustus 2017 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 08:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lach er maar om. Als jij niet kunt zien dat er structureel zwakke plekken in je basiself staan en je 3 sterkhouders uit dat team van de EL finale kwijt bent geraakt dan houd het op..
Lol, traore benoemen als sterkhouden terwijl hij verrot gescholden was en dat hij terug gestuurd moest worden.

Nu opeens een sterkhouder lol.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 15:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Lol, traore benoemen als sterkhouden terwijl hij verrot gescholden was en dat hij terug gestuurd moest worden.

Nu opeens een sterkhouder lol.
Hahaha Traore sterkhouder?? Whahaha lach nu nog een krul in mijn lul. Die heeft misschien 3 goede wedstrijden gespeeld. Verder was het kutter dan kut!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 13 augustus 2017 - 16:10   quote  deeplink  
Overmars overzicht:

Boer --> van leer = top
Klaassen --> Van Beek( basis) ---> de jong( Selectie)
Nouri --> ???
Riedewald --> Dijks ( terug gekomen in de selectie)
Tete--> nieuwe aankoop ( naam weet ik niet)

Je zal een vervanger van Nouri moeten halen.
Je zal ook een speler halen om dijks op het zijspoor te zetten.

Verder bij een verkoop een ander speler halen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 13 augustus 2017 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 16:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha Traore sterkhouder?? Whahaha lach nu nog een krul in mijn lul. Die heeft misschien 3 goede wedstrijden gespeeld. Verder was het kutter dan kut!
Juist daarom beetje vreemd om hem erbij te noemen om je uitspraak sterker te maken.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 13 augustus 2017 - 16:28   quote  deeplink  
Overigens heb ik de voorbereiding gezien, alles ging heel voorspoedig. Werd heel hard getraind. Werd leuk gevoetbald, hoog druk zetten. Tegenstander onder druk werd gezet.

Toen gebeurde het met nouri. Vervolgens werd er aantal trainingen afgelast, ook een oefenwedstrijd werd afgelast.
En als er werd getraind ging dat niet zo zoals daarvoor.

En dan is je voorbereiding ruk. Dat herstel je niet zomaar even.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 13 augustus 2017 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 14:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Respect?? Hoe in hemelsnaam kom je daar nu weer bij. Is compleet iets anders als gewoon normaal posten hier.

Mijn mening over jou is namelijk echt niet veranderd hoor. Maar aangezien andere mensen er last hebben van jouw gezeik naar mij en andersom. Heb ik besloten de verstandigste te zijn en er mee te stoppen. Uiteraard heeft alles een grens, maar dat zal je zelf ook wel begrijpen.
Klasse post en mijn respect daarvoor
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 16:36 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Klasse post en mijn respect daarvoor
Mijne ook! Wanneer gaan wij eigenlijk eens biertje drinken ouwe?
Jaccio
 Jaccio - zondag 13 augustus 2017 - 17:03   quote  deeplink  
PSV pakt AZ, F'noord pakt Twente, wij lopen weer eens achter de feiten aan
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 17:05   quote  deeplink  
Jaja. Deze 3 punten gaan we niet meer inhalen de komende 33 wedstrijden. Dat weet ik zeker....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 17:05 schreef Loetje het volgende:
Jaja. Deze 3 punten gaan we niet meer inhalen de komende 33 wedstrijden. Dat weet ik zeker....
Hahaha hou op Loetje! Whahahaha
AkaS
 AkaS - zondag 13 augustus 2017 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 14:13 schreef Bobby1972 het volgende:
De feiten laten zien dat ruim 2 weken voor de transfer deadline Ajax haar slectie nog niet op order heeft.

De feiten laten zien dat Ajax direct is uitgeschakeld in de CL voorronde en de eerste wedstrijd direct al verliest.

Dan kan niemand zeggen dat Ajax het goed gedaan heeft. Dan faal je als leiding en die discussie is er niet eens!
glashelder lijkt mij!
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 17:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha hou op Loetje! Whahahaha
Nee man, ik ben heel serieus. Vrees dat we nacompetitie moeten spelen....
AkaS
 AkaS - zondag 13 augustus 2017 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 14:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en een trainer die er tegenin gaat of er wat van zegt vliegt eruit.. bergkamp heeft het voor het zeggen, en keizer is slechts een pion die het woord moet doen.. maar dat mag je niet zeggen hier maar zo zie ik het en dit is precies wat kruzen zei.. je moet ja en amen knikken anders heb je het lastig daar
Jaah, opflikkeren met die kontenbonkende Overmars en de rest van die sportieve verneukers!!!

Dit jaar hadden we de kans om door te stoten. Met slechts een paar gerichte versterkingen en een goede trainer...

...Maar nee hoor die kut Overmars gokt weerrr op zuinigheid en alle mooie kansen zijn verneukt.

Tel hierbij zijn roep om Sanchez aub te kopen voor iets meer dan 40 mln en het is klaar.

De bankrekening is gespekt en wij zitten met spelers die er geen kut van kunnen maar wel goede statistieken hebben...

Is hetzelfde als niet functionerende excel managers in het bedrijfsleven...kunnen er geen kut van maar blinken uit in excel lijstjes.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 17:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee man, ik ben heel serieus. Vrees dat we nacompetitie moeten spelen....
Hahahaha zuipen!! Ben al lam, dus de goede kant op aan het gaan!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 17:38   quote  deeplink  
Ben dit hele godsvergeten kutweekend aan het verzuipen! Fuck you all!!!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 augustus 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 16:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha Traore sterkhouder?? Whahaha lach nu nog een krul in mijn lul. Die heeft misschien 3 goede wedstrijden gespeeld. Verder was het kutter dan kut!
We hadden het over de EL daar is hij belangrijk geweest..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 17:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

We hadden het over de EL daar is hij belangrijk geweest..
Welke wedstrijd? Hahahaha hou toch op zeg! Ik neem er nog 1!!
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 17:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ben dit hele godsvergeten kutweekend aan het verzuipen! Fuck you all!!!
Is er gevoetbald dan? Gisterenavond wel een mooie pot gezien in het amateurvoetbal trouwens
Ploeg die veel kansen had en kort na rust eindelijk op voorsprong kwam. Erna moesten ze het beslissen en verloren met 2-1. Maar toch, zulke wedstrijden zie je niet altijd in de amateurtak
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is er gevoetbald dan? Gisterenavond wel een mooie pot gezien in het amateurvoetbal trouwens
Ploeg die veel kansen had en kort na rust eindelijk op voorsprong kwam. Erna moesten ze het beslissen en verloren met 2-1. Maar toch, zulke wedstrijden zie je niet altijd in de amateurtak
Welke? Toen was ik al aan het zuipen waarschijnlijk????
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Welke? Toen was ik al aan het zuipen waarschijnlijk????
Ben even kwijt om wie het ging. Werd ergens in Almelo gespeeld. Mooie pot
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 augustus 2017 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 17:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Welke wedstrijd? Hahahaha hou toch op zeg! Ik neem er nog 1!!
Ow dus als je trots bent en kritiek op Ajax wegwuift door te stellen dat dit team de finale EL gehaald heeft en er genoeg kwaliteit is dan kan dat wel? Traore was daar ook gewoon onderdeel van en speelde daarin zijn beste wedstrijden. Daar ging het over..

Traore vind ik dus ook niet geweldig maar Schöne, Younes, Veltman, Viergever enz
Ook niet maar hé ze stonden wel in de finale.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ben even kwijt om wie het ging. Werd ergens in Almelo gespeeld. Mooie pot
klopt, wel de mooiste stad van het oosten ;)
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 14:13 schreef Bobby1972 het volgende:
De feiten laten zien dat ruim 2 weken voor de transfer deadline Ajax haar slectie nog niet op order heeft.

De feiten laten zien dat Ajax direct is uitgeschakeld in de CL voorronde en de eerste wedstrijd direct al verliest.

Dan kan niemand zeggen dat Ajax het goed gedaan heeft. Dan faal je als leiding en die discussie is er niet eens!
Waarom is alles wat er fout gaat direct compleet falen van de leiding.
Sommige dingen lukken niet, pakken anders uit en soms neem je verkeerde beslissingen. Als dat gebeurt moet je er van leren, dingen aanpassen en opnieuw verder gaan.
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt, wel de mooiste stad van het oosten ;)
Beter in ieder geval dan de stad van die ponyneukers
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 augustus 2017 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom is alles wat er fout gaat direct compleet falen van de leiding.
Sommige dingen lukken niet, pakken anders uit en soms neem je verkeerde beslissingen. Als dat gebeurt moet je er van leren, dingen aanpassen en opnieuw verder gaan.
Nou gezien de resultaten is er weinig geleerd van vorig seizoen..
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou gezien de resultaten is er weinig geleerd van vorig seizoen..
Tegen Nice, een Europese subtopper en een ploeg die beter dan Lyon is, zijn we eigenlijk beter. Gister maken we de kansen niet af. Niks meer of minder hoor.

Bovendien, de helft hier heeft jaren lang liggen zeiken en zeveren waarom Ajax bij een gelijke stand of achterstand geen extra spits erbij gooit. Nu doen ze het dus nu ook niet zeiken voor diegene die daar nu over mauwen en eerst niks anders wilden! Zoiets kan goed en slecht uitpakken.

Hetgeen wat er mis gaat, gaat namelijk al 5 jaar mis en moet je dus niet naar Keizer wijzen
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Beter in ieder geval dan de stad van die ponyneukers
en weet je.. ik als almeloer schijt echt op dat volk maar het erge is ik heb mijn werk in dat lelijke rooie hok :/ bij de sollicitatie aangegeven dat dat toch wel een min punt was :P oktober gelukkig verhuizen qua locatie
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tegen Nice, een Europese subtopper en een ploeg die beter dan Lyon is, zijn we eigenlijk beter. Gister maken we de kansen niet af. Niks meer of minder hoor.

Bovendien, de helft hier heeft jaren lang liggen zeiken en zeveren waarom Ajax bij een gelijke stand of achterstand geen extra spits erbij gooit. Nu doen ze het dus nu ook niet zeiken voor diegene die daar nu over mauwen en eerst niks anders wilden! Zoiets kan goed en slecht uitpakken.

Hetgeen wat er mis gaat, gaat namelijk al 5 jaar mis en moet je dus niet naar Keizer wijzen
de wissels neem ik hem wel kwalijk.. en dan doel ik op de mensen die erin kwamen en eruit.. waarom cerny op rechts ipv neres ?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 augustus 2017 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tegen Nice, een Europese subtopper en een ploeg die beter dan Lyon is, zijn we eigenlijk beter. Gister maken we de kansen niet af. Niks meer of minder hoor.

Bovendien, de helft hier heeft jaren lang liggen zeiken en zeveren waarom Ajax bij een gelijke stand of achterstand geen extra spits erbij gooit. Nu doen ze het dus nu ook niet zeiken voor diegene die daar nu over mauwen en eerst niks anders wilden! Zoiets kan goed en slecht uitpakken.

Hetgeen wat er mis gaat, gaat namelijk al 5 jaar mis en moet je dus niet naar Keizer wijzen
Ik wijs ook niet naar keizer hoor die heeft gegokt en verloren. Ajax heeft gisteren volledig aan zichzelf te wijten. Sanchez mis je op dat moment ook wel heel erg.
bahbah
 bahbah - zondag 13 augustus 2017 - 18:57   quote  deeplink  
Sinds wanneer kan die omhooggevallen colombiaan zomaar verkapt werkweigeren?
ok kan me niet focussen ik wil weg...
Hadd fdat fijn na die kutwedstrijd gedaan!
Je laat de ploeggenoten en je fans toch gruwelijk vallen zo?
Geweldige voetballer maar een afgrijselijke mentaliteit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt, wel de mooiste stad van het oosten ;)
Om te schijten waarschijnlijk???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 augustus 2017 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ow dus als je trots bent en kritiek op Ajax wegwuift door te stellen dat dit team de finale EL gehaald heeft en er genoeg kwaliteit is dan kan dat wel? Traore was daar ook gewoon onderdeel van en speelde daarin zijn beste wedstrijden. Daar ging het over..

Traore vind ik dus ook niet geweldig maar Schöne, Younes, Veltman, Viergever enz
Ook niet maar hé ze stonden wel in de finale.
Traore was meer drama dan goed. Mis hem nog geen seconde! En dat met de slechte resultaten de afgelopen weken!
nummer10
 nummer10 - zondag 13 augustus 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 19:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Om te schijten waarschijnlijk???
neehoor je moet de plekjes kennen ;)
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de wissels neem ik hem wel kwalijk.. en dan doel ik op de mensen die erin kwamen en eruit.. waarom cerny op rechts ipv neres ?
Cerny kon ik begrijpen. Heeft scorend vermogen en kan een voorzet geven. Dingen die op dat moment gevraagd worden. Waarom Younes mag blijven staan is me meer een raadsel
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik wijs ook niet naar keizer hoor die heeft gegokt en verloren. Ajax heeft gisteren volledig aan zichzelf te wijten. Sanchez mis je op dat moment ook wel heel erg.
Als jij tot 10 100% kansen komt moet je het gewoon nergens gaan zoeken
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 augustus 2017 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 19:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Traore was meer drama dan goed. Mis hem nog geen seconde! En dat met de slechte resultaten de afgelopen weken!
Daar zijn we het over eens
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou gezien de resultaten is er weinig geleerd van vorig seizoen..
Ajax is verder gegaan met het elftal dat de finale speelde van de El. In de winter is daar Neres bijgehaald om het verlies van Traore op te vangen. En Vd beek was al veel langer bekend dat ie Klaassen ging vervangen.

Iedereen doet hier trouwens alsof we wel even van Nice zouden moeten winnen. Dat is echt een hele goede ploeg die gewoon boven Lyon is geëindigd en Monaco en Parijs thuis van de mat speelde. Daar kan je gewoon van verliezen. Dat zie ik echt heel anders dan van Rostov verliezen.

En het gebeuren met Nouri is ook gewoon iets waar het elftal echt veel last van zullen hebben ondanks dat ze dat misschien niet als excuuus zullen willen gebruiken.
remco k
 remco k - zondag 13 augustus 2017 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2017 - 18:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de wissels neem ik hem wel kwalijk.. en dan doel ik op de mensen die erin kwamen en eruit.. waarom cerny op rechts ipv neres ?
Omdat Cerny echt wel wat bewezen heeft en gewoon een kans verdient.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles - Ajax (zaterdag 12 augustus 2017, 20:45); 2 - 1









0.0142018