BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bahbah
 bahbah - vrijdag 01 september 2017 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 september 2017 - 22:29 schreef Loetje het volgende:
Prima potje weer van de jonkies
Ja lekker gespeeld.Vooral 1ste helft genoten .
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 02:17   quote  deeplink  
top.. en dat met zoon voorbereiding en dit materiaal.. en dan zoon prima pot op de mat leggen. en een onervaren trainer..
remco k
 remco k - zaterdag 02 september 2017 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 02:17 schreef nummer10 het volgende:
top.. en dat met zoon voorbereiding en dit materiaal.. en dan zoon prima pot op de mat leggen. en een onervaren trainer..
En weer zo sneren hè.
remco k
 remco k - zaterdag 02 september 2017 - 08:08   quote  deeplink  
Maar goed. De A1 verloor dik van psv. Toen kwam dat dor het aanstellen van een kuttrainer. Dus nu kunnen we stellen dat het th een fantastische trainer heeft aangesteld in Reiziger.

Top.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 september 2017 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 02:17 schreef nummer10 het volgende:
top.. en dat met zoon voorbereiding en dit materiaal.. en dan zoon prima pot op de mat leggen. en een onervaren trainer..
De voorbereiding van Jong Ajax is gewoon perfect geweest. Dus ipv wederom je negatieve houding, jezelf misschien eens een beetje in je club verdiepen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 09:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De voorbereiding van Jong Ajax is gewoon perfect geweest. Dus ipv wederom je negatieve houding, jezelf misschien eens een beetje in je club verdiepen.
ja is dat zo ? dat waren geen team genoten van nouri in jong ajax ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 september 2017 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 11:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja is dat zo ? dat waren geen team genoten van nouri in jong ajax ?
Ik besteed geen aandacht meer aan je met je domme gelul! Daaaaaag

Je wilt namelijk wederom een zinloze discussie op gaan starten. En zit namelijk wel.degelijk een heel groot verschil tussen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 september 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 11:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik besteed geen aandacht meer aan je met je domme gelul! Daaaaaag

Je wilt namelijk wederom een zinloze discussie op gaan starten. En zit namelijk wel.degelijk een heel groot verschil tussen.
is alleen een mening en zelfs een feit dat dit door heel ajax heeft gewerkt.. ook op jong ajax en niet alleen 1.. nogmaals AW hoop echt dat keizer nog wat moois neer te zetten want ook jij wil dat ajax weer ajax word, wie dat doet boeit me geen fuck...
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 08:07 schreef remco k het volgende:

[..]

En weer zo sneren hè.
En dan van een ander zeggen dat ze op de man spelen.

Maar even on topic, Reiziger lijkt me sowieso een goede trainer.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 13:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dan van een ander zeggen dat ze op de man spelen.

Maar even on topic, Reiziger lijkt me sowieso een goede trainer.
en voor bogarde wil je wel rennen.. haha.. en dat bedoelde ik met overwicht op de groep..
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 13:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en voor bogarde wil je wel rennen.. haha.. en dat bedoelde ik met overwicht op de groep..
Neem van mij aan dat Aron Winter ook geen makkelijke is!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 13:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Neem van mij aan dat Aron Winter ook geen makkelijke is!
nou als ik hem zie zitten wel.. straalt nie heel veel uit..
bahbah
 bahbah - zaterdag 02 september 2017 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 08:08 schreef remco k het volgende:
Maar goed. De A1 verloor dik van psv. Toen kwam dat dor het aanstellen van een kuttrainer. Dus nu kunnen we stellen dat het th een fantastische trainer heeft aangesteld in Reiziger.

Top.
Reiziger gaat het prima doen met die jongens..
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 13:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nou als ik hem zie zitten wel.. straalt nie heel veel uit..
Dat bedoel ik dus. Je ziet hem ongeveer 3 seconde per pot voorbij komen. Je had hem moeten volgen in de jeugd. Dan krijg je een keer een completer beeld.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 september 2017 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 08:08 schreef remco k het volgende:
Maar goed. De A1 verloor dik van psv. Toen kwam dat dor het aanstellen van een kuttrainer. Dus nu kunnen we stellen dat het th een fantastische trainer heeft aangesteld in Reiziger.

Top.
En diezelfde A1 rolt een week ervoor Anderlecht met 8-0 op. En dat is een jeugdopleiding die bijna net zo goed is als die van Ajax. Want hun A1 en B1 zijn verschrikkelijk goed.
remco k
 remco k - zaterdag 02 september 2017 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 11:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja is dat zo ? dat waren geen team genoten van nouri in jong ajax ?
Zeg t maar. Welke jongens van gisteravond zaten vorig jaar bij Nouri in jong?
remco k
 remco k - zaterdag 02 september 2017 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 12:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is alleen een mening en zelfs een feit dat dit door heel ajax heeft gewerkt.. ook op jong ajax en niet alleen 1.. nogmaals AW hoop echt dat keizer nog wat moois neer te zetten want ook jij wil dat ajax weer ajax word, wie dat doet boeit me geen fuck...
Blijkbaar wel want je hebt je mond er vol van. Je gunt hem een kans zeg je. Maar ondertussen oordeel je al wanneer hij verkeerd glimlacht.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 15:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeg t maar. Welke jongens van gisteravond zaten vorig jaar bij Nouri in jong?
cassiera en neres en speelde een meer dan prima pot.. net zoals de rest die nouri ook gewoon kent van ajax.. nogmaals ik zeg niet dat het geen invloed heeft, maar met bepaalde dingen kan je niet gelijk wijzen naar de voorbereiding..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 15:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijkbaar wel want je hebt je mond er vol van. Je gunt hem een kans zeg je. Maar ondertussen oordeel je al wanneer hij verkeerd glimlacht.
nogmaals we gaan zien wat die doet.. ben benieuwd
remco k
 remco k - zaterdag 02 september 2017 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 15:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

cassiera en neres en speelde een meer dan prima pot.. net zoals de rest die nouri ook gewoon kent van ajax.. nogmaals ik zeg niet dat het geen invloed heeft, maar met bepaalde dingen kan je niet gelijk wijzen naar de voorbereiding..
Dat zijn toch jongens die hem heel anders kennen. De rest zijn veelal jongens die helemaal niet bij jong zaten vorig jaar.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 15:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zijn toch jongens die hem heel anders kennen. De rest zijn veelal jongens die helemaal niet bij jong zaten vorig jaar.
hoezo anders kennen.. hebben ook enkel samen met hem gespeelt en dan praat ik nu ff niet over vdbeek hoor
remco k
 remco k - zaterdag 02 september 2017 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 16:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoezo anders kennen.. hebben ook enkel samen met hem gespeelt en dan praat ik nu ff niet over vdbeek hoor
Het grootste deel van het elftal van gisteravond heeft niet met Nouri samengespeeld vorig jaar.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 september 2017 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 22:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Het grootste deel van het elftal van gisteravond heeft niet met Nouri samengespeeld vorig jaar.
dus kennen ze hem niet en doet het hun minder ?.. die jongens kennen elkaar langer dan de gemiddelde basisspeler in ajax 1 nu... vanaf toen ze erg klein waren en bij ajax kwamen...
remco k
 remco k - zondag 03 september 2017 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 september 2017 - 22:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus kennen ze hem niet en doet het hun minder ?.. die jongens kennen elkaar langer dan de gemiddelde basisspeler in ajax 1 nu... vanaf toen ze erg klein waren en bij ajax kwamen...
Spelers uit verschillende elftallen hebben amper contact met elkaar. Heel anders dan alle dagen intensief met elkaar omgaan.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2017 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 09:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Spelers uit verschillende elftallen hebben amper contact met elkaar. Heel anders dan alle dagen intensief met elkaar omgaan.
laat maar remco.. tuurlijk zal het voor hun "minder" erg zijn.. maar maken het eveneens van dichtbij mee..
remco k
 remco k - zondag 03 september 2017 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 10:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

laat maar remco.. tuurlijk zal het voor hun "minder" erg zijn.. maar maken het eveneens van dichtbij mee..
Laat maar. En vervolgens weer verder gaan.

Succes man.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2017 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 15:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat maar. En vervolgens weer verder gaan.

Succes man.
maar remco even he.. en meen ik serieus.. wat is het verschil of je diegene elkedag intensief meemaakt.. is het voor die gene die dat niet doet dan minder erg ? dus als je een kameraad hebt die je elke dag ziet verliest, of een kameraad die je niet elke dag ziet verliest zit daar verschil in qua gevoel volgens jou, en zou het minder erg zijn want je maakt hem niet elke dag intensief mee ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 september 2017 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 15:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar remco even he.. en meen ik serieus.. wat is het verschil of je diegene elkedag intensief meemaakt.. is het voor die gene die dat niet doet dan minder erg ? dus als je een kameraad hebt die je elke dag ziet verliest, of een kameraad die je niet elke dag ziet verliest zit daar verschil in qua gevoel volgens jou, en zou het minder erg zijn want je maakt hem niet elke dag intensief mee ?
Gaap!!!
Loetje
 Loetje - zondag 03 september 2017 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 15:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar remco even he.. en meen ik serieus.. wat is het verschil of je diegene elkedag intensief meemaakt.. is het voor die gene die dat niet doet dan minder erg ? dus als je een kameraad hebt die je elke dag ziet verliest, of een kameraad die je niet elke dag ziet verliest zit daar verschil in qua gevoel volgens jou, en zou het minder erg zijn want je maakt hem niet elke dag intensief mee ?
15z4e86.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 september 2017 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 03 september 2017 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 17:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gaap!!!
293gh88.jpg
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2017 - 18:00   quote  deeplink  
zow bobby en akas hadden wel gelijk ... bijna tot de ellebogen in elkaar reet.. goed volwassen mensen ook als je zulke plaatjes van inet download..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 september 2017 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 18:00 schreef nummer10 het volgende:
zow bobby en akas hadden wel gelijk ... bijna tot de ellebogen in elkaar reet.. goed volwassen mensen ook als je zulke plaatjes van inet download..
Pardon?? Welke reet??? Donder toch op man. Wat heb ik te maken met wat een ander plaatst. Ik vind alleen die discussie van jou zo niet nuttig. En totaal voorbij gaand aan de realiteit. Waar zijn die 2 eigenlijk??
Loetje
 Loetje - zondag 03 september 2017 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 18:00 schreef nummer10 het volgende:
zow bobby en akas hadden wel gelijk ... bijna tot de ellebogen in elkaar reet.. goed volwassen mensen ook als je zulke plaatjes van inet download..
Whahahaahahahaahhahaahah! De eerste waar jij het mee eens bent kruip je tot aan je teen in zijn reet. Je laat je weer zien ouwe. Maar we kennen je niet anders.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2017 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 18:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahahaahahahaahhahaahah! De eerste waar jij het mee eens bent kruip je tot aan je teen in zijn reet. Je laat je weer zien ouwe. Maar we kennen je niet anders.
ook zeer vaak eens met jou aw en remco.. mbt rvc etc.. krijg ik het nog behoorlijk druk als ik ze allemaal in de reet wil kruipen.. en voetbaltechnisch ook nie altijd met hun eens.. wel op het gebied wat ze zeggen hoe de meeste hier reageren naar mensen als ze het niet eens zijn met hun
remco k
 remco k - zondag 03 september 2017 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 15:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar remco even he.. en meen ik serieus.. wat is het verschil of je diegene elkedag intensief meemaakt.. is het voor die gene die dat niet doet dan minder erg ? dus als je een kameraad hebt die je elke dag ziet verliest, of een kameraad die je niet elke dag ziet verliest zit daar verschil in qua gevoel volgens jou, en zou het minder erg zijn want je maakt hem niet elke dag intensief mee ?
Ja natuurlijk is dat zo. Iemand kennen of iemand intensief kennen en er zelfs bevriend mee zijn is in dat soort processen een compleet ander verhaal.
Loetje
 Loetje - zondag 03 september 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 18:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ook zeer vaak eens met jou aw en remco.. mbt rvc etc.. krijg ik het nog behoorlijk druk als ik ze allemaal in de reet wil kruipen.. en voetbaltechnisch ook nie altijd met hun eens.. wel op het gebied wat ze zeggen hoe de meeste hier reageren naar mensen als ze het niet eens zijn met hun
De RvC draaide je pas bij naar dat topic
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2017 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 19:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

De RvC draaide je pas bij naar dat topic
daarvoor is een forum toch... had dat stuk nooit zo gezien/gelezen en draaibij.. niks meer niks minder ;)
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2017 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 18:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja natuurlijk is dat zo. Iemand kennen of iemand intensief kennen en er zelfs bevriend mee zijn is in dat soort processen een compleet ander verhaal.
dan verschillen we daarin van mening.. simpel zat.. ;)
nummer10
 nummer10 - zondag 03 september 2017 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 september 2017 - 20:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kom tie weer.... Keep on dreaming. Je draait met alles mee man
als er bewijzen voor zijn.. ;) die van de rvc leek me vrij helder..neemt niet weg dat ik het th niet vertrouw ;)
nummer10
 nummer10 - maandag 04 september 2017 - 00:56   quote  deeplink  
maar laten we lekker over voetbal lullen ;) deze tijd heb ik gehad... laat ik wel aan me zoon over
nummer10
 nummer10 - maandag 04 september 2017 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 september 2017 - 12:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Exact dat. Hele dag doen alsof iedereen je persoonlijk aanvalt maar zelf niks anders doen. Dus ik weet niet hoor...
zoals ik zei.. ajax nu ;) dat gezever over en weer word ook niemand wijzer van ;
remco k
 remco k - maandag 11 september 2017 - 20:16   quote  deeplink  
Wedstrijd van jong Ajax zojuist gestaakt na 13 minuten ivm onweer.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 11 september 2017 - 20:18   quote  deeplink  
Het gaat flink tekeer inderdaad...
remco k
 remco k - maandag 11 september 2017 - 20:52   quote  deeplink  
Wedstrijd inkiddels hervat. Maar Ajax niet heel goed. Slordig aan de bal en geen hoog tempo.
remco k
 remco k - maandag 11 september 2017 - 20:58   quote  deeplink  
1-0 Eiting door een wonderschone goal van Eiting. Beresterk en technisch knap.
remco k
 remco k - maandag 11 september 2017 - 21:07   quote  deeplink  
Ajax na de 1-0 veel beter in het spel en bij vlagen echt gewoon goed. Met name de laatste 10 minuten.
remco k
 remco k - maandag 11 september 2017 - 21:29   quote  deeplink  
Orejuela en Johnson niet bijster goed vanavond. Beiden heel ongelukkig aan de bal.
remco k
 remco k - maandag 11 september 2017 - 21:32   quote  deeplink  
1-1 door een domme scrimmage goal uit een vrije trap
Eide
 Eide - maandag 11 september 2017 - 21:51   quote  deeplink  
Matige pot zeg. Johnson is een leuke voetballer, Zeefuik haalt veel weg maar verder niet aan te gluren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 september 2017 - 22:51   quote  deeplink  
Ik vond overigens die Mees de Wit dramatisch invallen. Pffff maakte bij de eerste 4 balcontacten, 4x de fout! Verder was het gelijkspel qua balbezit misschien niet terecht, maar Jong Ajax heeft ook niet echt bijster goed gespeeld!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic









0.0071978