BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 september 2017 - 22:51   quote  deeplink  
Trouwens afgelopen weekend o-19 met 0-5 gewonnen in Volendam! Is Heitinga nu ineens weer wel een goede trainer?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 september 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 september 2017 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 september 2017 - 20:58 schreef remco k het volgende:
1-0 Eiting door een wonderschone goal van Eiting. Beresterk en technisch knap.
benieuwd wanneer hij een kans krijgt op 6
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 12 september 2017 - 18:42   quote  deeplink  
Voorlopig nog niet denk ik. Zie Van de Beek daar sowieso liever en Schöne is de 2e man.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 september 2017 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 september 2017 - 18:42 schreef NatjosFC het volgende:
Voorlopig nog niet denk ik. Zie Van de Beek daar sowieso liever en Schöne is de 2e man.
die zijn geen echte 6.. eiting dacht ik wel ?
remco k
 remco k - woensdag 13 september 2017 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 september 2017 - 20:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

die zijn geen echte 6.. eiting dacht ik wel ?
Busquets was ook een aanvallende middenvelder in de jeugd, Xabi Alonso een rechtsback zelfs..
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 september 2017 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 september 2017 - 09:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Busquets was ook een aanvallende middenvelder in de jeugd, Xabi Alonso een rechtsback zelfs..
nooit geweten.. nu dus wel.. neemt nie weg dat ik eiting graag een keer op 6 zie :)
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 14 september 2017 - 19:47   quote  deeplink  
Ook nog nooit gehoord. Zeker dat van Xabi Alonso vind ik wel interessant. Want dat is wel echt een goddelijk goede middenvelder geworden dan. Busquets ook, maar van rechtsback naar CDM vind ik wel speciaal. Zeker met zijn ongelooflijke passing en overzicht.
remco k
 remco k - donderdag 14 september 2017 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 september 2017 - 19:47 schreef NatjosFC het volgende:
Ook nog nooit gehoord. Zeker dat van Xabi Alonso vind ik wel interessant. Want dat is wel echt een goddelijk goede middenvelder geworden dan. Busquets ook, maar van rechtsback naar CDM vind ik wel speciaal. Zeker met zijn ongelooflijke passing en overzicht.
Kijk maar naar de Spanjaarden van nu die overal spelen. Stuk voor stuk een perfecte balbahandeling en idem pass.

Piqué trouwens in de jeugd altijd als spits gespeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 september 2017 door remco k --
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 september 2017 - 20:38   quote  deeplink  
Jong Ajax komt na een half uur spelen op 0-1 uit bij Helmond Sport. Carel Eiting is de doelpuntenmaker.
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 september 2017 - 20:49   quote  deeplink  
Furghill Zeldenrust maakt een minuut voor rust de gelijkmaker uit een penalty voor Helmond Sport.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 september 2017 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 20:49 schreef Loetje het volgende:
Furghill Zeldenrust maakt een minuut voor rust de gelijkmaker uit een penalty voor Helmond Sport.
behoorlijke fout zeefluik
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 15 september 2017 - 21:24   quote  deeplink  
1-2 En 1-3 beiden gescoord door Cassierra!
Eide
 Eide - vrijdag 15 september 2017 - 21:48   quote  deeplink  
Casseirra dodelijk en Johnson is een leuke voetballer. Leuke actie, goed schot. Is nog niet klaar voor Ajax 1 maar wel een jongen om rekening mee te houden.
Eide
 Eide - vrijdag 15 september 2017 - 21:48   quote  deeplink  
1-4 door Johnson voor alle duidelijkheid. Mooie goal.
remco k
 remco k - vrijdag 15 september 2017 - 22:32   quote  deeplink  
Vandaag niet kunnen kijken. Maar is er buiten de uitslag om ook gewoon goed gevoetbald?
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 september 2017 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 22:32 schreef remco k het volgende:
Vandaag niet kunnen kijken. Maar is er buiten de uitslag om ook gewoon goed gevoetbald?
Bij vlagen. Soms heel chaotisch en soms erg goed.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 15 september 2017 - 23:02   quote  deeplink  
Ging die goal van Jonhsen niet via de rug van die verdediger?
bahbah
 bahbah - vrijdag 15 september 2017 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 23:02 schreef NatjosFC het volgende:
Ging die goal van Jonhsen niet via de rug van die verdediger?
nee.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 september 2017 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 21:48 schreef Eide het volgende:
Casseirra dodelijk en Johnson is een leuke voetballer. Leuke actie, goed schot. Is nog niet klaar voor Ajax 1 maar wel een jongen om rekening mee te houden.
da vraag ik me af of hij nie klaar is ervoor... zoveel beter doen de vleugelspelers het niet bij ons.. en graag ook keer werr een kans voor cassiera
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 september 2017 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 23:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

da vraag ik me af of hij nie klaar is ervoor... zoveel beter doen de vleugelspelers het niet bij ons.. en graag ook keer werr een kans voor cassiera
Omdat hij ook nog veel te ontwikkelen heeft en Cassierra komt eraan zoals Keizer al gezegd heeft.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 12:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat hij ook nog veel te ontwikkelen heeft en Cassierra komt eraan zoals Keizer al gezegd heeft.
vraag me echt af of ze veel onder doen dan de huidige spelers.. kluivert neres hebben namelijk ook nog genoeg te ontwikkelen.. en younnes ook..
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 september 2017 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 13:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vraag me echt af of ze veel onder doen dan de huidige spelers.. kluivert neres hebben namelijk ook nog genoeg te ontwikkelen.. en younnes ook..
Johnsen moet het in de kleine ruimte doen en een Cassierra is echt wel minder dan Dolberg. Maar die mag best een kans krijgen. Zei ik vorig jaar al want het talent is er zeker.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 september 2017 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 13:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Johnsen moet het in de kleine ruimte doen en een Cassierra is echt wel minder dan Dolberg. Maar die mag best een kans krijgen. Zei ik vorig jaar al want het talent is er zeker.
weet nie of hij minder is dan dolberg... zeker niet op dit moment.. en wie weet heeft dolberg wel boven zijn kunnen gespeelt vorig seizoen.. we gaan het beleven wat ijskonijn gaat doen
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 11:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

weet nie of hij minder is dan dolberg... zeker niet op dit moment.. en wie weet heeft dolberg wel boven zijn kunnen gespeelt vorig seizoen.. we gaan het beleven wat ijskonijn gaat doen
En dat is je valkuil weer. Zijn niet te vergelijken en Dolberg is natuurlijk veel verder. Dat is precies wat je steeds totaal verkeerd oppakt.
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dat is je valkuil weer. Zijn niet te vergelijken en Dolberg is natuurlijk veel verder. Dat is precies wat je steeds totaal verkeerd oppakt.
dolberg verder is ook gebasseerd op gehype van die speler en een aantal leuke potjes toen hij de ruimte nog kreeg.. daarba flink weggezakt.. ik twijffel oprecht aan hem... vrees gewoon een verhaal fisscher met hem.. opgehyped, weggezakt.. nooit meer top geworden.. ook al hoop ik dat dit niet het geval is
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 01:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dolberg verder is ook gebasseerd op gehype van die speler en een aantal leuke potjes toen hij de ruimte nog kreeg.. daarba flink weggezakt.. ik twijffel oprecht aan hem... vrees gewoon een verhaal fisscher met hem.. opgehyped, weggezakt.. nooit meer top geworden.. ook al hoop ik dat dit niet het geval is
Dat is juist zijn kracht. Hij deed het in de kleine ruimte en ook wanneer het elftal niet in vorm is. Die gast is nog geen eens 20. Ben jij wel lekker ofzo?
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 01:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 01:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is juist zijn kracht. Hij deed het in de kleine ruimte en ook wanneer het elftal niet in vorm is. Die gast is nog geen eens 20. Ben jij wel lekker ofzo?
was fisscher ook niet.. en hoop dat hij het tegende bewijst
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 01:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

was fisscher ook niet.. en hoop dat hij het tegende bewijst
We hebben het hier over 6 mindere potten. Daarbij raakte Fischer ernstig geblesseerd en is sindsdien niet meer op niveau geweest.
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 02:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

We hebben het hier over 6 mindere potten. Daarbij raakte Fischer ernstig geblesseerd en is sindsdien niet meer op niveau geweest.
6 mindere potten ? volgens mij staat hij al vanaf mei droog ofzo ? en zat wedstrijden dat hij wel scoorde was hij ook vaak onzichtbaar.. nogmaals hoop ik
dat die weer gaat scoren en meer inzet in het veld gaat laten zien.. maar heb mijn twijffels en dat had ik vorig seizoen al..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 september 2017 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 07:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

6 mindere potten ? volgens mij staat hij al vanaf mei droog ofzo ? en zat wedstrijden dat hij wel scoorde was hij ook vaak onzichtbaar.. nogmaals hoop ik
dat die weer gaat scoren en meer inzet in het veld gaat laten zien.. maar heb mijn twijffels en dat had ik vorig seizoen al..
Twijfels omtrent Dolberg heb ik ook.
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 07:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

6 mindere potten ? volgens mij staat hij al vanaf mei droog ofzo ? en zat wedstrijden dat hij wel scoorde was hij ook vaak onzichtbaar.. nogmaals hoop ik
dat die weer gaat scoren en meer inzet in het veld gaat laten zien.. maar heb mijn twijffels en dat had ik vorig seizoen al..
Europa League en Willem II vergeten?
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 12:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Europa League en Willem II vergeten?
daar waren younes en traore ook top.. dus nee zegt me niks eerlijk gezegt.. gewoon grote twijffels over hem.. en dat is niet alleen dit seizoen dat was vorig seizoen ook.. zelfs toen al paar keer gezegt hem te wisselen.. sterker nog vond ajax beter spelen met traore in de punt..
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 18:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

daar waren younes en traore ook top.. dus nee zegt me niks eerlijk gezegt.. gewoon grote twijffels over hem.. en dat is niet alleen dit seizoen dat was vorig seizoen ook.. zelfs toen al paar keer gezegt hem te wisselen.. sterker nog vond ajax beter spelen met traore in de punt..
Traore heeft tot aan eind maart werkelijk geen ene moer gepresteerd. Niet op de flank en niet in de spits als hij daar mocht spelen. Dat kwam pas vanaf Feyenoord thuis. Daarbij mocht Dolberg als tiener in zijn eerste seizoen ineens bijna 60 potten spelen. Geen jonge speler die dat vol kan houden... Dus was niet meer dan normaal en daarop had Bosz hem af en toe moeten sparen.

Nu heeft hij een vormdip en daar hebben ik en nog een paar andere in het wedstrijdtopic thuis tegen Celta de Vigo al voor gewaarschuwd. Weet je hoevaak toptalenten als Sterling, Sané, De Bruyne destijds gewoon ineens in een vormdip van 15 potten terecht kwamen. Dat hoort gewoon zo en overkomt praktisch iedereen.
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 18:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Traore heeft tot aan eind maart werkelijk geen ene moer gepresteerd. Niet op de flank en niet in de spits als hij daar mocht spelen. Dat kwam pas vanaf Feyenoord thuis. Daarbij mocht Dolberg als tiener in zijn eerste seizoen ineens bijna 60 potten spelen. Geen jonge speler die dat vol kan houden... Dus was niet meer dan normaal en daarop had Bosz hem af en toe moeten sparen.

Nu heeft hij een vormdip en daar hebben ik en nog een paar andere in het wedstrijdtopic thuis tegen Celta de Vigo al voor gewaarschuwd. Weet je hoevaak toptalenten als Sterling, Sané, De Bruyne destijds gewoon ineens in een vormdip van 15 potten terecht kwamen. Dat hoort gewoon zo en overkomt praktisch iedereen.
dat hij geen goals maakt vind ik nog niet zo erg... gaat mij meer om zijn inzet op het veld... ook al maak je geen goals dan ga je vechten en sleuren en proberen elke bal te hebben ook al lukt het niet.. ik zie dat op dit moment gewoon niet bij hem en zag ik vorog jaar ook vaak nie
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 19:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat hij geen goals maakt vind ik nog niet zo erg... gaat mij meer om zijn inzet op het veld... ook al maak je geen goals dan ga je vechten en sleuren en proberen elke bal te hebben ook al lukt het niet.. ik zie dat op dit moment gewoon niet bij hem en zag ik vorog jaar ook vaak nie
Traore is 7 maanden een grote hinder geweest in het spel van Ajax hoor.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 september 2017 - 21:46   quote  deeplink  
verkeerde topic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 september 2017 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 september 2017 - 21:46   quote  deeplink  
verkeerde topic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 september 2017 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 20:05   quote  deeplink  
Wat zeuren we joh. We staan boven aan en spelen goed voetbal.
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 20:06   quote  deeplink  
Sinkgraven vanavond bij jong Ajax als linksback.
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 20:10   quote  deeplink  
10minuten gespeeld. 3 grote kansen voor ajax
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 september 2017 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 20:10 schreef remco k het volgende:
10minuten gespeeld. 3 grote kansen voor ajax
De eerste had er al ingemoeten. Slecht ingeschoten van Cassierra.
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 20:23   quote  deeplink  
Inderdaad slecht ingeschoten. Maar die jongen speelt wel gewoon goed.

Inmiddels al een stuk of 5 goede kansen.
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 20:28   quote  deeplink  
En ja hoor. Je maakt hem zelf niet. En dan krijg je hem. Tegen. 0-1
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 20:33   quote  deeplink  
Geen van de potentiële Ajax 1 spelers die een hele goede indruk maakt.
Jaccio
 Jaccio - maandag 25 september 2017 - 21:20   quote  deeplink  
Eiting de enige eigen jeugdspeler die ik een toekomst bij ajax zie hebben.
Verder Johnsen en misschien Cassiera, Orejuela en Wober.
Voor de rest allemaal Groningen / Zwolle / Heerenveen niveau. (niet dat dat op dit moment zoveel lager is dan Ajax, maar jullie weten wat ik bedoel)
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 21:43   quote  deeplink  
Jong Ajax op 1-1 gekomen door Bijleveld in een rebound. Echt een verschrikkelijke blunder van Johnson die toch al slecht speelt.
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 21:55   quote  deeplink  
1-1 gebleven. Hele leuke pot om te zien. Maar niet erg hoogstaand. Cassiera wel lekker balvast evenals Eiting.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 25 september 2017 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 21:20 schreef Jaccio het volgende:
Eiting de enige eigen jeugdspeler die ik een toekomst bij ajax zie hebben.
Verder Johnsen en misschien Cassiera, Orejuela en Wober.
Voor de rest allemaal Groningen / Zwolle / Heerenveen niveau. (niet dat dat op dit moment zoveel lager is dan Ajax, maar jullie weten wat ik bedoel)
Zwolle niveau...?
Man man man. Voorlopig is de prijzenkast van Zwolle minder stoffig dan die van Ajax. Dus weet niet waarom je nou weer zo loopt af te geven op de mooiste club uit het oosten. Staan bovendien ook dit seizoen weer boven ons.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 26 september 2017 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 22:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zwolle niveau...?
Man man man. Voorlopig is de prijzenkast van Zwolle minder stoffig dan die van Ajax. Dus weet niet waarom je nou weer zo loopt af te geven op de mooiste club uit het oosten. Staan bovendien ook dit seizoen weer boven ons.
Ik nuanceer het ook enigszins in mijn laatste zin..
Maar over het algemeen is het niveau van Ajax natuurlijk een stuk hoger dan dat van Zwolle. Zonder respectloze bedoelingen jegens welke club dan ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 22:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zwolle niveau...?
Man man man. Voorlopig is de prijzenkast van Zwolle minder stoffig dan die van Ajax. Dus weet niet waarom je nou weer zo loopt af te geven op de mooiste club uit het oosten. Staan bovendien ook dit seizoen weer boven ons.
Hou toch op Natjos! Fijn dat je 2e cluppie Zwolle is maar om ze zo te profileren boven Ajax gaat te ver! Qua Europese naam is Zwolle gewoon een dwerg!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic









0.0109329