BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - dinsdag 26 september 2017 - 10:37   quote  deeplink  
Zwolle leuke club met een echte Ajacied als trainer,prima cluppie maar uiteraard niet vergelijkbaar met Ajax,al is dat op dit moment niet echt te zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 10:37 schreef p111 het volgende:
Zwolle leuke club met een echte Ajacied als trainer,prima cluppie maar uiteraard niet vergelijkbaar met Ajax,al is dat op dit moment niet echt te zien.
Qua status wel. Qua resultaat misschien niet, maar kom op he! We kunnen wel enorm overdrijven aan Ajax-supporters!
p111
 p111 - dinsdag 26 september 2017 - 10:47   quote  deeplink  
Even over gisteravond,geen goede wedstrijd wel een heel leuke wedstrijd met toch weer een sterke Cassiera en een goede degelijke Wober een sterke Eiting.Blij weer Sinkgraven te zien,deed het redelijk rustig aan na een halfjaar niet gespeeld te hebben,maar wel weer genoten van zijn balbehandeling zijn poortje bij platje een paar goede acties,hopelijk weer gauw in de 1.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 10:47 schreef p111 het volgende:
Even over gisteravond,geen goede wedstrijd wel een heel leuke wedstrijd met toch weer een sterke Cassiera en een goede degelijke Wober een sterke Eiting.Blij weer Sinkgraven te zien,deed het redelijk rustig aan na een halfjaar niet gespeeld te hebben,maar wel weer genoten van zijn balbehandeling zijn poortje bij platje een paar goede acties,hopelijk weer gauw in de 1.
Ik ben geen voorstander van Sinkgraven zoals jij weet, maar alles vind ik beter dan Dijks op dit moment! Whahaha
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 september 2017 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 10:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou toch op Natjos! Fijn dat je 2e cluppie Zwolle is maar om ze zo te profileren boven Ajax gaat te ver! Qua Europese naam is Zwolle gewoon een dwerg!!
:P
Maak maar een geintje natuurlijk xD

Zwolle heeft natuurlijk geen niveau vergeleken met Ajax, maar wel een (redelijk) goed beleid. Als het plan van Nijkamp goed uitpakt aankomende zomer. Die man is echt een geweldig bestuurder voor Zwolle geweest. Weet niet of hij dat ook bij Ajax zou kunnen, maar met weinig geld toch veel goede spelers weten binnen te halen. Denk jij dat het wat zou zijn?

Nijkamp heeft bovendien een zeer goede relatie met Mino Raiola en haalt voor PEC veel spelers van hem binnen. Misschien dat met Nijkamp ook meer jeugd spelers bij Ajax blijven die bij Raiola onder contract staan.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2017 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 19:08 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

:P
Maak maar een geintje natuurlijk xD

Zwolle heeft natuurlijk geen niveau vergeleken met Ajax, maar wel een (redelijk) goed beleid. Als het plan van Nijkamp goed uitpakt aankomende zomer. Die man is echt een geweldig bestuurder voor Zwolle geweest. Weet niet of hij dat ook bij Ajax zou kunnen, maar met weinig geld toch veel goede spelers weten binnen te halen. Denk jij dat het wat zou zijn?

Nijkamp heeft bovendien een zeer goede relatie met Mino Raiola en haalt voor PEC veel spelers van hem binnen. Misschien dat met Nijkamp ook meer jeugd spelers bij Ajax blijven die bij Raiola onder contract staan.
moet je dat willen ?
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 september 2017 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 19:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

moet je dat willen ?
Waarom zou je het niet willen. Jongens als Kishna, Donyell Maalen, Ouasim Bouy zijn allemaal veel te vroeg vertrokken bij Ajax. Maalen en Bouy zelfs niet in het 1e gespeeld terwijl het grote talenten waren. Maar ook Tete en in de huidige selectie Kluivert staan bij hem onder contract. Dus ja, een grote spelersmakelaar als Raiola te vriend hebben is zeker niet verkeerd. Zeker ook omdat bij Ajax het geld er is om grote namen ook definitief over te nemen in plaats van te huren zoals PEC vaak doet.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2017 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 19:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Waarom zou je het niet willen. Jongens als Kishna, Donyell Maalen, Ouasim Bouy zijn allemaal veel te vroeg vertrokken bij Ajax. Maalen en Bouy zelfs niet in het 1e gespeeld terwijl het grote talenten waren. Maar ook Tete en in de huidige selectie Kluivert staan bij hem onder contract. Dus ja, een grote spelersmakelaar als Raiola te vriend hebben is zeker niet verkeerd. Zeker ook omdat bij Ajax het geld er is om grote namen ook definitief over te nemen in plaats van te huren zoals PEC vaak doet.
en 1x op de bank en hij laat ze ook weer vertrekken... had het ook over de belchinees overigens.. hoop nooit dat ajax in handen valt van zulke praktijken..
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 september 2017 - 20:08   quote  deeplink  
Jong Ajax op 0-1 door De Wit. Mooie uitgespeelde aanval en Mazroui die De Wit een niet te missen kans geeft
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 september 2017 - 20:11   quote  deeplink  
0-2 door Cassierra. 8 minuten bezig
remco k
 remco k - vrijdag 29 september 2017 - 20:33   quote  deeplink  
0-3 jong Ajax. Prima pot tot nu toe.
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 september 2017 - 20:34   quote  deeplink  
Die Mazroui speelt wel echt enorm goed
remco k
 remco k - vrijdag 29 september 2017 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 20:34 schreef Loetje het volgende:
Die Mazroui speelt wel echt enorm goed
Gaat steeds beter spelen. Vond hem vorig seizoen ook vaak positief opvallen in de pietje van de grote talenten.
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 september 2017 - 20:40   quote  deeplink  
Begon matig, speelde erna sterk en zakte weer wat weg. Maar dit seizoen tot nu toe heel constant en prettig om naar te kijken
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 september 2017 - 21:15   quote  deeplink  
Lamprou staat even te schutteren daar. Komt Jong Ajax goed weg
remco k
 remco k - vrijdag 29 september 2017 - 21:28   quote  deeplink  
Sinkgraven echt een groot drama vandaag. Die heb ik echt nog niks goed zien doen.
remco k
 remco k - vrijdag 29 september 2017 - 21:38   quote  deeplink  
Lamprou op 1 momentje na trouwens een hele goede wedstrijd. Ook zijn spelharavattingen zijn erg goed en dragen zelfs toe bij het creeeren van een aantal kansen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 september 2017 - 21:41   quote  deeplink  
Merkwaardig trouwens hoever Lesly de Sa gezakt is
Eide
 Eide - zaterdag 30 september 2017 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 20:34 schreef Loetje het volgende:
Die Mazroui speelt wel echt enorm goed
Absoluut. De 2e goal was ook prachtig, Casseirra ontwikkeld zich ook goed.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 september 2017 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 20:34 schreef Loetje het volgende:
Die Mazroui speelt wel echt enorm goed
niet gezien, goed genoeg om speelminuten temaken in 1 tegen de mindere tegenstanders ?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 september 2017 - 12:26   quote  deeplink  
hoe deed johnsen het overigens ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 september 2017 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 - 12:26 schreef nummer10 het volgende:
hoe deed johnsen het overigens ?
Gisteren heel slecht. Kwam eigenlijk niet in het stuk voor. Werd na de wedstrijd ook bevestigd door Kraay jr. die de laatste tijd zo lovend was.
p111
 p111 - zaterdag 30 september 2017 - 13:33   quote  deeplink  
Maar wel heerlijk om dit Jong Ajax te zien spelen,zeer zeker leuker om naar te kijken als naar Ajax 1.
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 september 2017 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 - 12:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niet gezien, goed genoeg om speelminuten temaken in 1 tegen de mindere tegenstanders ?
Dat laatste stukje...... Man man man
p111
 p111 - zaterdag 30 september 2017 - 13:36   quote  deeplink  
Omdat Johnson gisteren een Johnson show wilde maken kon Sinkgraven niks doen op links.Niet de schuld van Sinkgraven maar de schuld vaan Johnson.Maar had de Sa in zijn zak in alle opzichten beter als Dijks.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 september 2017 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 - 13:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat laatste stukje...... Man man man
gewoon een normale vraag om hem door telaten stromen naar 1 ipv younes op den duur..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 september 2017 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 - 12:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gisteren heel slecht. Kwam eigenlijk niet in het stuk voor. Werd na de wedstrijd ook bevestigd door Kraay jr. die de laatste tijd zo lovend was.
ok ff weer met beide beentjes op de grond dus hoop ik
remco k
 remco k - zaterdag 30 september 2017 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 - 13:36 schreef p111 het volgende:
Omdat Johnson gisteren een Johnson show wilde maken kon Sinkgraven niks doen op links.Niet de schuld van Sinkgraven maar de schuld vaan Johnson.Maar had de Sa in zijn zak in alle opzichten beter als Dijks.
Nou Sinkgraven die zelf de helft van zijn ballen niet bij een tegenstander kreeg en defensief een aantal flinke misperen had. Dat was echt zijn eigen schuld. Speelde gewoon een drama pot.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 september 2017 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 - 14:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou Sinkgraven die zelf de helft van zijn ballen niet bij een tegenstander kreeg en defensief een aantal flinke misperen had. Dat was echt zijn eigen schuld. Speelde gewoon een drama pot.
nahja gewoon beter dan dijks.. heb et nie gezien maar slechter kan nie haha
p111
 p111 - zaterdag 30 september 2017 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 - 14:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou Sinkgraven die zelf de helft van zijn ballen niet bij een tegenstander kreeg en defensief een aantal flinke misperen had. Dat was echt zijn eigen schuld. Speelde gewoon een drama pot.
Ik weet niet wat jij hebt gezien had de Sa in zijn zak,maar kreeg aanvallend geen kans omdat Johnson alleen met zich zelf bezig was,waardoor Sinkgraven een anonieme rol speelde.
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 september 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 - 15:16 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij hebt gezien had de Sa in zijn zak,maar kreeg aanvallend geen kans omdat Johnson alleen met zich zelf bezig was,waardoor Sinkgraven een anonieme rol speelde.
Ten eerste stond Sinkgraven niet tegenover De Sa maar tegenover een zwervende Istvan Bakx. Dat De Sa daar soms een keer in dook was wat anders. Die speelde namelijk gewoon als een valse 10.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 september 2017 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 - 13:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ok ff weer met beide beentjes op de grond dus hoop ik
Of gewoon goed gezien door Keizer dat hij er nog niet klaar voor is. ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 september 2017 - 18:05   quote  deeplink  
Whahahahahahaha. En dat al 2x tegen een ploeg waar ruimte zat tegen lag
remco k
 remco k - zaterdag 30 september 2017 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 - 15:16 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij hebt gezien had de Sa in zijn zak,maar kreeg aanvallend geen kans omdat Johnson alleen met zich zelf bezig was,waardoor Sinkgraven een anonieme rol speelde.
De hele pot gezien net als de vorige 60 minuten van Sinkgraven. Toen speelde hij wel prima. Nu gewoon niet. Helemaal niet erg maar je moet niet Johnson daar de schuld van gaan geven om je eigen lieverdje niet af te willen vallen.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 - 16:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Of gewoon goed gezien door Keizer dat hij er nog niet klaar voor is. ;-)
younes bakt er ook nie veel van maar blijft ook staan.. waarom dan niet testen, desnoods kluivert en neres samen... tuinkabouter kan blijven falen.. maar hej is een duits international he..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 00:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

younes bakt er ook nie veel van maar blijft ook staan.. waarom dan niet testen, desnoods kluivert en neres samen... tuinkabouter kan blijven falen.. maar hej is een duits international he..
En zijn cijfers.... maar wij in Nederland zijn enorm goed mensen een veer in de reet te douwen om hem daarna keihard eruit te trekken.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 09:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En zijn cijfers.... maar wij in Nederland zijn enorm goed mensen een veer in de reet te douwen om hem daarna keihard eruit te trekken.
eerste seizoen was ok.. laatste 2 niet.. wie weet komt het weer.. maar proberen kan geen kwaad lijkt me
p111
 p111 - zondag 01 oktober 2017 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 - 15:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ten eerste stond Sinkgraven niet tegenover De Sa maar tegenover een zwervende Istvan Bakx. Dat De Sa daar soms een keer in dook was wat anders. Die speelde namelijk gewoon als een valse 10.
Ik zou zeggen kijk die wedstrijd nog even terug dan kun je zie met wie hij zijn duels uit vocht.
p111
 p111 - zondag 01 oktober 2017 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 september 2017 - 19:02 schreef remco k het volgende:

[..]

De hele pot gezien net als de vorige 60 minuten van Sinkgraven. Toen speelde hij wel prima. Nu gewoon niet. Helemaal niet erg maar je moet niet Johnson daar de schuld van gaan geven om je eigen lieverdje niet af te willen vallen.
Ik zeg niet dat hij goed speelde maar dat hij anoniem speelde hij had de Sa in zijn zak op 2 of 3 mindere momenten in de wedstrijd heeft hij het degelijk gedaan.Johnson speelde als een draak ik hoop dat je dat wel gezien hebt.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 10:57   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=314248

moet ik zeggen dat dit dan een heel slimme aankoop is geweest dus ben benieuwd.. heb tahamata hoog zitten en heb wel vertrouwen in zijn kijk op dit soort spelers..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 oktober 2017 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 10:57 schreef nummer10 het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=314248

moet ik zeggen dat dit dan een heel slimme aankoop is geweest dus ben benieuwd.. heb tahamata hoog zitten en heb wel vertrouwen in zijn kijk op dit soort spelers..
En ik vind dat die jongens allemaal veel te veel en veel te snel worden opgehemeld.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 11:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En ik vind dat die jongens allemaal veel te veel en veel te snel worden opgehemeld.
dat ben ik absoluut met je eens..
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 10:24 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen kijk die wedstrijd nog even terug dan kun je zie met wie hij zijn duels uit vocht.
Heb hem in zijn geheel gezien. Je leest niet wat ik zeg
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 13:07   quote  deeplink  
De enige die momenteel echt een kans verdiend vanuit Jong is Cassierra.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 oktober 2017 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 13:07 schreef Loetje het volgende:
De enige die momenteel echt een kans verdiend vanuit Jong is Cassierra.
yep weet nie hoe de laatste wedstrijd speelde de andere potten incl voorbereiding gewoon dikke prima
Loetje
 Loetje - zondag 01 oktober 2017 - 13:29   quote  deeplink  
Cassierra speelt op 1 wedstrijd na het hele seizoen al prima, net als vorig jaar. Jongen met veel talent die geen kans krijgt. Vorig jaar al niet en nu eveneens niet.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 01 oktober 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 13:29 schreef Loetje het volgende:
Cassierra speelt op 1 wedstrijd na het hele seizoen al prima, net als vorig jaar. Jongen met veel talent die geen kans krijgt. Vorig jaar al niet en nu eveneens niet.
Zelfde geld voor Cerny eigenlijk. Maar ja, hij heeft ook wel veel concurrentie. Ook al zou ik hem zeker bij de selectie. Dolberg 3e spits maken breekt die jongen waarschijnlijk.

Maar Cassiera zou waarschijnlijk bij een heleboel eredivisie clubs basis staan nu.
remco k
 remco k - zondag 01 oktober 2017 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 10:27 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij goed speelde maar dat hij anoniem speelde hij had de Sa in zijn zak op 2 of 3 mindere momenten in de wedstrijd heeft hij het degelijk gedaan.Johnson speelde als een draak ik hoop dat je dat wel gezien hebt.
Hij was niet anoniem. Hij kwam hee vaak aan de bal en heb hem er helemaal niets goeds mee zien doen.

En even serieus. De Sa in zak? Dit is de JL he. Daar behoort ie echt iedere rechtsbuiten in zijnzak te hebben.
p111
 p111 - zondag 01 oktober 2017 - 20:30   quote  deeplink  
Hij heeft een half jaar niet gespeeld
remco k
 remco k - zondag 01 oktober 2017 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 20:30 schreef p111 het volgende:
Hij heeft een half jaar niet gespeeld
Dus? Dan mag je niet zeggen dat iemand slecht gespeeld heeft?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic









0.0118188