BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 oktober 2017 - 14:07   quote  deeplink  
en toch staan ze er nu ook weer.. terwijl younnes nog slechter is dan vorig seizoen...
remco k
 remco k - dinsdag 17 oktober 2017 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2017 - 14:07 schreef nummer10 het volgende:
en toch staan ze er nu ook weer.. terwijl younnes nog slechter is dan vorig seizoen...
Statistisch beter dan vorig seizoen tot nu toe
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 17 oktober 2017 - 21:55   quote  deeplink  
Hahahaha. Ja daar is geen speld tussen te krijgen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 17 oktober 2017 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2017 - 12:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Zelfde als onder Bosz met Youness Schone en Veltman..
Maar dat zal hij niet beamen! ;-)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 oktober 2017 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2017 - 20:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Statistisch beter dan vorig seizoen tot nu toe
volgens mij had bosz ook minder keus op de vleugels die eventueel beter waren.. ? cerny was er nog niet klaarvoor en dan had je younnes traore en elghazi ? aangezien cassiera kluivert cerny er nog niet klaarvoor waren, en neres pas in de winter is gekomen en ook nog niet klaar was... keizer heeft nu younnes cerny kluiver cassiera neres en toch houd die vast aan younnes terwijl die zegt dat die buitenspelers met rendement wil.. ps waarin is cijfermatig younnes beter dan vorig seizoen 100% kansen verprutsen ?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 oktober 2017 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2017 - 22:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar dat zal hij niet beamen! ;-)
in welk opzicht... keizer kiest overduidelijk weer het zelfde team bijna.. dus tjah zegt wel iets.. terwijl juist de talenten die vorig jaar nog niet klaar waren nu wel klaar of beter hadden moeten zijn
remco k
 remco k - woensdag 18 oktober 2017 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2017 - 23:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

volgens mij had bosz ook minder keus op de vleugels die eventueel beter waren.. ? cerny was er nog niet klaarvoor en dan had je younnes traore en elghazi ? aangezien cassiera kluivert cerny er nog niet klaarvoor waren, en neres pas in de winter is gekomen en ook nog niet klaar was... keizer heeft nu younnes cerny kluiver cassiera neres en toch houd die vast aan younnes terwijl die zegt dat die buitenspelers met rendement wil.. ps waarin is cijfermatig younnes beter dan vorig seizoen 100% kansen verprutsen ?
Cerny was er wel degelijk klaar voor, die had speelde gewoon prima twee seizoen terug onder de Boer..Robert Muric was er vorig seizoen ook nog en die verdiende echt een kans gezien zijn spel, was de beste man in de voorbereiding bij Bosz maar geen minuut gemaakt..

en Bosz had El Ghazi nog erbij..Cassiera is geen buitenspeler..Hij had meer met Nouri op die plek kunnen spelen, kortom, minimaal evenveel mogelijkheden die meneer allemaal onbenut liet
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 oktober 2017 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2017 - 09:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Cerny was er wel degelijk klaar voor, die had speelde gewoon prima twee seizoen terug onder de Boer..Robert Muric was er vorig seizoen ook nog en die verdiende echt een kans gezien zijn spel, was de beste man in de voorbereiding bij Bosz maar geen minuut gemaakt..

en Bosz had El Ghazi nog erbij..Cassiera is geen buitenspeler..Hij had meer met Nouri op die plek kunnen spelen, kortom, minimaal evenveel mogelijkheden die meneer allemaal onbenut liet
en dat gebeurt nu niet wou je zeggen ? ze staan niet voor niks niet in de basis.. younnes had er onder bosz van mij ook uitgemogen, en nu ook aangezien ik hem nog slechter vind dan vorig jaar.. cijfers kunnen wat anders zeggen maar keizer heeft het over rendement.. dat heeft die dus niet.. dan probeer je toch wat anders ?
remco k
 remco k - woensdag 18 oktober 2017 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2017 - 17:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dat gebeurt nu niet wou je zeggen ? ze staan niet voor niks niet in de basis.. younnes had er onder bosz van mij ook uitgemogen, en nu ook aangezien ik hem nog slechter vind dan vorig jaar.. cijfers kunnen wat anders zeggen maar keizer heeft het over rendement.. dat heeft die dus niet.. dan probeer je toch wat anders ?
Zoals je zelf vorig jaar telkens aangaf in het verweer voor Bosz. Hij zal wel iets goeds doen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 oktober 2017 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2017 - 20:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals je zelf vorig jaar telkens aangaf in het verweer voor Bosz. Hij zal wel iets goeds doen.
ook vorig seizoen ergerder ik me aan younes alleen had je minder keus vind ik.. en dat staat los van de trainer.. alleen de keuze hoe keizer dit zelf aangeeft vind ik vreemd.. younnes zou sterker zijn ? en aan de andere kant wil hij spelers die rendement hebben.. maar dat heeft die niet ? en hij test zoveel... test dan een keer neres kluivert.. cerny neres..
Eide
 Eide - woensdag 18 oktober 2017 - 23:39   quote  deeplink  
Ik vind dat Cerny z'n kansen bij Ajax 1 stelselmatig laat liggen. Hij heeft een goede actie, maakt graag goals maar is blind voor z'n medespelers in scoringspositie. Als hij die drang naar de assist krijgt die Kluivert heeft is hij echt wel potentieel basisspeler.

Kluivert zit veel voetbal in. Snel, durft een actie te maken maar is in mijn ogen onvoldoende doelgericht. Wat Cerny te veel heeft, heeft Kluivert te weinig. Kluivert lijkt juist steeds krampachtig naar die assist te zoeken.

En dan Neres. Doet weinig goed in het veld. Doet sowieso weinig op het veld. Hij heeft wel een waanzinnig neusje voor de goal en staat wel verdacht vaak op de juiste plek. Dat is ook een kwaliteit, maar hij voegt verder weinig toe aan het voetbal van Ajax.

Younes kan uit alle standen passeren. Hij is vreselijk handig met de bal. Hij mist alleen snelheid en vooral het vermogen kansen af te maken. Hij creëert veel, vaak ook zelf, maar laat veel te vaak na om te scoren.

Zomaar even mijn mening over de 4 beste buitenspelers van Ajax op dit moment. Ik denk dat Keizer momenteel niet om Neres heen kan. Het jong is topscorer dus die laat je staan. Cerny is geen linksbuiten die die valt af voor die andere positie. Dan gaat het tussen Kluivert en Younes. Tja, zeg het maar. Younes is, denk ik, de meer doelgerichte en gevaarlijke van de twee. Kluivert een jongen waar je als team meer aan hebt.
nummer10
 nummer10 - donderdag 19 oktober 2017 - 00:07   quote  deeplink  
grotendeels eens.. behalve neres.. vind dat neres en kjh en neres ziyech etc elkaar prima vinden.. dus dat hij niks toevoegd aan het voetbal is dus onzin.. juist voetballend heb je veel aan hem aan gezien je middenvelders hebt die graag mensen diep wil hebben.. (lees interview ziyech) neres moet alleen leren een actie durven maken...
Loetje
 Loetje - donderdag 19 oktober 2017 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 oktober 2017 - 00:07 schreef nummer10 het volgende:
grotendeels eens.. behalve neres.. vind dat neres en kjh en neres ziyech etc elkaar prima vinden.. dus dat hij niks toevoegd aan het voetbal is dus onzin.. juist voetballend heb je veel aan hem aan gezien je middenvelders hebt die graag mensen diep wil hebben.. (lees interview ziyech) neres moet alleen leren een actie durven maken...
Je haalt weer eens 2 dingen door elkaar heen. Neres kan dan makkelijk gevonden worden 1 potje door Huntelaar maar dat wil nog niet zeggen dat Neres doet wat een buitenspeler moet doen. Want daar klopt werkelijk niks van en als buitenspeler voegt die echt niks toe. Alleen dodelijk effectief en dat kunnen we aardig gebruiken aangezien de rest hopeloos uit vorm is.
nummer10
 nummer10 - donderdag 19 oktober 2017 - 08:17   quote  deeplink  
dat klopt.. en ik denk persoonlijk dat dit gewoon een stukje vertrouwen is.. hoop ik..
remco k
 remco k - donderdag 19 oktober 2017 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2017 - 23:39 schreef Eide het volgende:
Ik vind dat Cerny z'n kansen bij Ajax 1 stelselmatig laat liggen. Hij heeft een goede actie, maakt graag goals maar is blind voor z'n medespelers in scoringspositie. Als hij die drang naar de assist krijgt die Kluivert heeft is hij echt wel potentieel basisspeler.

Kluivert zit veel voetbal in. Snel, durft een actie te maken maar is in mijn ogen onvoldoende doelgericht. Wat Cerny te veel heeft, heeft Kluivert te weinig. Kluivert lijkt juist steeds krampachtig naar die assist te zoeken.

En dan Neres. Doet weinig goed in het veld. Doet sowieso weinig op het veld. Hij heeft wel een waanzinnig neusje voor de goal en staat wel verdacht vaak op de juiste plek. Dat is ook een kwaliteit, maar hij voegt verder weinig toe aan het voetbal van Ajax.

Younes kan uit alle standen passeren. Hij is vreselijk handig met de bal. Hij mist alleen snelheid en vooral het vermogen kansen af te maken. Hij creëert veel, vaak ook zelf, maar laat veel te vaak na om te scoren.

Zomaar even mijn mening over de 4 beste buitenspelers van Ajax op dit moment. Ik denk dat Keizer momenteel niet om Neres heen kan. Het jong is topscorer dus die laat je staan. Cerny is geen linksbuiten die die valt af voor die andere positie. Dan gaat het tussen Kluivert en Younes. Tja, zeg het maar. Younes is, denk ik, de meer doelgerichte en gevaarlijke van de twee. Kluivert een jongen waar je als team meer aan hebt.
Een kans krijgen mag toch wel iets meer zijn dan een invalbeurtje zo links en rechts???
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 20 oktober 2017 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2017 - 23:39 schreef Eide het volgende:
Ik vind dat Cerny z'n kansen bij Ajax 1 stelselmatig laat liggen. Hij heeft een goede actie, maakt graag goals maar is blind voor z'n medespelers in scoringspositie. Als hij die drang naar de assist krijgt die Kluivert heeft is hij echt wel potentieel basisspeler.

Kluivert zit veel voetbal in. Snel, durft een actie te maken maar is in mijn ogen onvoldoende doelgericht. Wat Cerny te veel heeft, heeft Kluivert te weinig. Kluivert lijkt juist steeds krampachtig naar die assist te zoeken.

En dan Neres. Doet weinig goed in het veld. Doet sowieso weinig op het veld. Hij heeft wel een waanzinnig neusje voor de goal en staat wel verdacht vaak op de juiste plek. Dat is ook een kwaliteit, maar hij voegt verder weinig toe aan het voetbal van Ajax.

Younes kan uit alle standen passeren. Hij is vreselijk handig met de bal. Hij mist alleen snelheid en vooral het vermogen kansen af te maken. Hij creëert veel, vaak ook zelf, maar laat veel te vaak na om te scoren.

Zomaar even mijn mening over de 4 beste buitenspelers van Ajax op dit moment. Ik denk dat Keizer momenteel niet om Neres heen kan. Het jong is topscorer dus die laat je staan. Cerny is geen linksbuiten die die valt af voor die andere positie. Dan gaat het tussen Kluivert en Younes. Tja, zeg het maar. Younes is, denk ik, de meer doelgerichte en gevaarlijke van de twee. Kluivert een jongen waar je als team meer aan hebt.
Zou je ook kunnen uitleggen wat je precies aan Kluivert hebt, tov van een Younes of een Neres. Want ik vind Kluivert eigenlijk helemaal niks toevoegen. Geeft geen assists, geen goals en voetballend tja, als hij speelt heb ik altijd het idee dat er zoveel mogelijk over links gaat.
Eide
 Eide - vrijdag 20 oktober 2017 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2017 - 01:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zou je ook kunnen uitleggen wat je precies aan Kluivert hebt, tov van een Younes of een Neres. Want ik vind Kluivert eigenlijk helemaal niks toevoegen. Geeft geen assists, geen goals en voetballend tja, als hij speelt heb ik altijd het idee dat er zoveel mogelijk over links gaat.
Ik begrijp niet helemaal waarom ik dit moet onderbouwen terwijl jij zelf de moeite niet neemt dat te doen. Ik bedoel, dat stukje tekst wat je nu plaatst heb ik vanuit een andere invalshoek al over Kluivert geplaatst, dus wat verwacht je nu?

Op basis van statistiek trouwens: Justin Kluivert heeft 2 goals en 8 assists in 26 wedstrijden voor Ajax 1, op basis van zo'n 1300 speelminuten. Minder goals maar meer assists dan Neres. Dat bewijst vooral wat ik bedoel met dat Kluivert doelgerichter moet worden. Bovendien is Kluivert 2 jaar jonger als Neres.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 20 oktober 2017 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2017 - 08:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik begrijp niet helemaal waarom ik dit moet onderbouwen terwijl jij zelf de moeite niet neemt dat te doen. Ik bedoel, dat stukje tekst wat je nu plaatst heb ik vanuit een andere invalshoek al over Kluivert geplaatst, dus wat verwacht je nu?

Op basis van statistiek trouwens: Justin Kluivert heeft 2 goals en 8 assists in 26 wedstrijden voor Ajax 1, op basis van zo'n 1300 speelminuten. Minder goals maar meer assists dan Neres. Dat bewijst vooral wat ik bedoel met dat Kluivert doelgerichter moet worden. Bovendien is Kluivert 2 jaar jonger als Neres.
en de speelminuten van neres en cijfers ?
Eide
 Eide - vrijdag 20 oktober 2017 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2017 - 10:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en de speelminuten van neres en cijfers ?
7 goals en 5 assists in 22 wedstrijden. Iets van 1100 minuten. Neres is dus vooral veel effectiever als doelpuntenmaker, maar dat wist iedereen al. Daarbij wel de opmerking dat 3 van die goals uit z'n laatste 2 wedstrijden komen.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 20 oktober 2017 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2017 - 08:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik begrijp niet helemaal waarom ik dit moet onderbouwen terwijl jij zelf de moeite niet neemt dat te doen. Ik bedoel, dat stukje tekst wat je nu plaatst heb ik vanuit een andere invalshoek al over Kluivert geplaatst, dus wat verwacht je nu?

Op basis van statistiek trouwens: Justin Kluivert heeft 2 goals en 8 assists in 26 wedstrijden voor Ajax 1, op basis van zo'n 1300 speelminuten. Minder goals maar meer assists dan Neres. Dat bewijst vooral wat ik bedoel met dat Kluivert doelgerichter moet worden. Bovendien is Kluivert 2 jaar jonger als Neres.
Dit seizoen 1 assist in 10 wedstrijden vind ik matig, erg matig, niet eens een plekje op de bank waardig in mijn opinie. Want je brengt een buitenspeler die al het heel het seizoen geen dreiging vormt.

Ik heb zijn cijfers van zn hele loopbaan gecheckt. En kom tot 2 goals en 6 assists in 30 wedstrijden in Ajax 1. Bron.

Neres is veel effectiever. In 22 wedstrijden 6 assists en 7 goals. Dus veel meer goals en gelijkwaardig qua assists. Bovendien doet Neres het nu, in een minder draaien elftal die hij op sleeptouw neemt met zn goals. Terwijl Kluivert in een geweldig draaiend elftal mocht spelen.

Bovendien vind ik leeftijd geen excuus, want bij Ajax zeggen ze altijd oud genoeg is goed genoeg. Dus dan is Kluivert gewoon nog niet goed genoeg blijkt dit seizoen.
Eide
 Eide - vrijdag 20 oktober 2017 - 17:28   quote  deeplink  
Tja, een herhaling van zetten waarbij je bovendien niets anders zegt als ik. Behalve dan dat je nu over rendement begint wat ik ook al als zwak punt can Kluivert had genoemd. De voetballende kwaliteit, wat de bron was van deze discussie, noem je totaal niet.

Ik ben benieuwd wat jouw mening straks is als Neres die goals niet maakt. Als hij een periode krijgt als Younes. Ik ben hartstikke blij met de goals van Neres en ben van mening dat hij voorlopig basisspeler hoort te zijn. Maar als de goals niet vallen blijft er bij Neres echt bitter weinig over en dat vrees ik wel.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 20 oktober 2017 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2017 - 17:28 schreef Eide het volgende:
Tja, een herhaling van zetten waarbij je bovendien niets anders zegt als ik. Behalve dan dat je nu over rendement begint wat ik ook al als zwak punt can Kluivert had genoemd. De voetballende kwaliteit, wat de bron was van deze discussie, noem je totaal niet.

Ik ben benieuwd wat jouw mening straks is als Neres die goals niet maakt. Als hij een periode krijgt als Younes. Ik ben hartstikke blij met de goals van Neres en ben van mening dat hij voorlopig basisspeler hoort te zijn. Maar als de goals niet vallen blijft er bij Neres echt bitter weinig over en dat vrees ik wel.
Kluiverts voetballende kwaliteiten blijft weinig vanover qua statistieken waardoor het lastig is te onderbouwen.

Ik vind Kluivert elke wedstrijd dat ie speelt niks toevoegen aan de ploeg tov elke andere buitenspeler. Ik zie hem geen acties of passes geven waar bijv. Neres dat niet zou kunnen als hij wat meer ingespeeld is in het team straks.

Neres raakt nog weleens de bal kwijt. Maar naast zijn goals heeft hij ook veel dreiging en komt vaker in scoringspositie. Kluivert komt, naar mijn idee, vrijwel nooit in scoringspositie of maakt ee dreigende actie die evt een goal of assist op kan leveren.
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 oktober 2017 - 20:59   quote  deeplink  
Jong Ajax kwam met 1-0 voor bij Eagles, geweldige steekbal van Eiting en simpel afgemaakt soor Johnsen. Met de rust staat met echter wel met 3-1 achter. De gelijkmaker viel al een minuut na de 0-1
Loetje
 Loetje - vrijdag 20 oktober 2017 - 20:59   quote  deeplink  
Zeefuik heeft overigens 5 minuten voor rust nog rood gehad.
Eide
 Eide - zaterdag 21 oktober 2017 - 00:41   quote  deeplink  
Aardige cijfers over Veltman hoewel er veel meer uit te halen valt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 oktober 2017 - 01:03   quote  deeplink  
dikke fout dijks las ik ? niks gezien helaas.. voetbal vrijdag avond he :(
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 21 oktober 2017 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2017 - 00:41 schreef Eide het volgende:
Aardige cijfers over Veltman hoewel er veel meer uit te halen valt.
Mooi stuk. Interessante statistieken ook van opta. Vind Veltman een prima back voor Ajax, alleen geen aanvoerder. Maar bij gebrek aan beter.
remco k
 remco k - vrijdag 27 oktober 2017 - 20:21   quote  deeplink  
Bijzonder. Jonge Ajax koploper en kan periodekampioenen worden en dat wordt dan niet uitgezonden
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 27 oktober 2017 - 20:30   quote  deeplink  
verbaas me er soms ook over waarvoor gekozen wordt, maar fox heeft de cijfertjes en die zullen wel weten wat het meeste kijkers trekt.
Eide
 Eide - vrijdag 27 oktober 2017 - 21:37   quote  deeplink  
Prachtige goal van Eiting. Jong Ajax 1-2 voor.
Eide
 Eide - vrijdag 27 oktober 2017 - 21:44   quote  deeplink  
Jong Ajax nu 1-3 voor en waarschijnlijk periodekampioen.
Eide
 Eide - vrijdag 27 oktober 2017 - 21:46   quote  deeplink  
2-3 en Casseirra had eigenlijk albeen hattrick moeten hebben. Scoort niet makkelijk vandaag.
Eide
 Eide - vrijdag 27 oktober 2017 - 21:54   quote  deeplink  
Jong Ajax wint en is periodekampioen.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 27 oktober 2017 - 21:57   quote  deeplink  
Knap hoor van jong.
Zal wel weer een hoop geklaag komen van de andere clubs de komende periode
Eide
 Eide - vrijdag 27 oktober 2017 - 22:32   quote  deeplink  
Ten eerste zou er geen Jupiler League meer zijn door de Jong elftallen en de investeringen van de grote clubs. Ten tweede is er geen enkele reden waarom clubs geen 2e elftal op hoog niveau mogen hebben, zolang elftallen maar niet tegen elkaar uit kunnen komen. Het enige waar de overige clubs een terecht punt hebben is het switchen van spelers van 1 naar Jong. Dat mag trouwens gewoon, ook bij de Jupiler clubs
Ook zij mogen, binnen limieten, switchen met spelers.

Ik zie het probleem niet anders dan dat de Jong elftallen aan aparte regelgeving moeten doen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 27 oktober 2017 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2017 - 22:32 schreef Eide het volgende:
Ten eerste zou er geen Jupiler League meer zijn door de Jong elftallen en de investeringen van de grote clubs. Ten tweede is er geen enkele reden waarom clubs geen 2e elftal op hoog niveau mogen hebben, zolang elftallen maar niet tegen elkaar uit kunnen komen. Het enige waar de overige clubs een terecht punt hebben is het switchen van spelers van 1 naar Jong. Dat mag trouwens gewoon, ook bij de Jupiler clubs
Ook zij mogen, binnen limieten, switchen met spelers.

Ik zie het probleem niet anders dan dat de Jong elftallen aan aparte regelgeving moeten doen.
Het meeste gezeik komt ook alleen van de Jupiler League clubjes zelf. Maar met alle respect, hoeveel mensen geven om of kijken uberhaupt Jupiler League wedstrijden. De jeugdteams zorgen er ten minste voor dat het niveau omhoog gaat. Mensen pleiten zelfs voor een vast team van de Jong-elftallen, maar dan kun je het nut van tweede elftallen gelijk de prullenbak in gooien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 31 oktober 2017 - 23:21   quote  deeplink  
Ajax o19 heeft vandaag wederom een prima uitslag neergezet in de UEFA Youth League en in Warschau met 1-4 gewonnen van Legia. Hiermee lijkt de thuiswedstrijd over 3 weken een gelopen zaak. Ajax imponeerde in Polen. Opvallend daar ze vanmiddag om 12:00 uur pas voet aan land zette daar. Geen tijd om te acclimatiseren, maar gewoon 6 uur later voetballen. Nog wel op achterstand gekomen, maar door geweldige goals van Sierhuis, vlak voor rust, en Sidoel, 8 minuten na rust, de achterstand weer hersteld. Uiteindelijk de eindstand in de laatste 10 minuten uitgebreid met doelpunten van Sierhuis en Jensen. Tussendoor overigens nog een hoofdrol voor keeper El Maach, die blunderde bij de tegengoal, maar na rust bij een 1-2 voorsprong wel een pingel stopte.
========================================================================================
Iedereen die na de de flinke nederlaag tegen psv al direct om de kop van Heitinga riep moet zich de ogen uit de kop schamen. Als je namelijk toen een beetje jezelf had ingelicht wist je dat Ajax toen met een flink vernieuwd elftal speelde waarvan een groot deel hun debuut maakte. Nu hebben ze het goed op de rit. Alleen afgelopen weekend een slechte generale gehad tegen De Graafschap, maar met 19 punten uit 7 wedstrijden en een doelsaldo 27 voor, gemiddelde van bijna 4 per wedstrijd, en 4 tegen laat Heitinga de criticasters zien wel degelijk oog te hebben voor het elftal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 oktober 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 31 oktober 2017 - 23:21   quote  deeplink  
Maar nee, de criticasters wilden graag laten horen hoe ziek Ajax wel niet is, en hoe doordrongen van vriendjespolitiek!!

Nu hoor je ze echter niet, maar als o19 straks een keer een duel verliest buitelen ze weer over elkaar heen om te laten horen wat zij van het TH, de jeugdopleiding en alles vinden. Want ja, als de media gaat blaten, volgens de schaapjes vanzelf!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 oktober 2017 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - woensdag 01 november 2017 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 23:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar nee, de criticasters wilden graag laten horen hoe ziek Ajax wel niet is, en hoe doordrongen van vriendjespolitiek!!

Nu hoor je ze echter niet, maar als o19 straks een keer een duel verliest buitelen ze weer over elkaar heen om te laten horen wat zij van het TH, de jeugdopleiding en alles vinden. Want ja, als de media gaat blaten, volgens de schaapjes vanzelf!
Morgen komt er in het AD dat Pino vind dat Johnsen in het eerste van Madrid moet spelen, die heeft wel gelijk he... Die heeft er verstand van
Eide
 Eide - vrijdag 03 november 2017 - 21:07   quote  deeplink  
Jong Ajax na een zwakke 1e helft en een nog zwakkere start aan de 2e helft 0-2 achter.
Eide
 Eide - vrijdag 03 november 2017 - 21:08   quote  deeplink  
Alblas staat te keepen als een natte krant.
Eide
 Eide - vrijdag 03 november 2017 - 21:19   quote  deeplink  
0-3 nadat Bakker kennis maakt met grote-mannen-voetbal. De rechtsbuiten van Graafschap haakt de arm in bij Bakker en draait dan weg. Resultaat is dat het lijkt alsof Bakker opzichtig vast houdt. Penalty en dus 0-3. De 0-4 hangt in de lucht.
Eide
 Eide - vrijdag 03 november 2017 - 21:30   quote  deeplink  
Jong Ajax wordt weggespeeld. 0-4 en het is niet geflatteerd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 19 november 2017 - 23:39   quote  deeplink  
Morgenavond gaat Jong Ajax op bezoek in Alkmaar. Kijken of de jongens zich kunnen herstellen van de smadelijke nederlaag 2 weken geleden. Kijken ook of Johnsen het waar kan maken. Jong AZ werd afgelopen seizoen simpel kampioen van de 2e divisie. Op dit moment staan ze "maar" 15e. Dat zegt in deze Noord-Hollandse derby natuurlijk niets.
remco k
 remco k - maandag 20 november 2017 - 21:33   quote  deeplink  
Jong Ajax 2-0 voor. Heerlijke tweede goal van Cassiera zeg
Jaccio
 Jaccio - maandag 20 november 2017 - 21:50   quote  deeplink  
Wat gebeurt er met jong??
Kan de wedstrijd helaas niet zien maar zie dat ze van een 2-0 voorsprong naar een 3-2 achterstand zijn gegaan?
What happened?
remco k
 remco k - maandag 20 november 2017 - 21:54   quote  deeplink  
Speelden gewoon goed en na de 2-1 zijn ze het helemaal kwijt geraakt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 november 2017 - 21:57   quote  deeplink  
Ook vorig seizoen gebeurde dit regelmatig bij Jong Ajax.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 21 november 2017 - 07:48   quote  deeplink  
Cassiera blijft scoren. Beloning met een selectieplek blijft vooralsnog uit. Lekker een half jaartje op eredivisie niveau verhuren die jongen?
remco k
 remco k - vrijdag 24 november 2017 - 21:21   quote  deeplink  
Jong Ajax weer achter na een voorsprong. En wat een giga blunder van Ajax de tweede tegengoals

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic









0.0114700