BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zijn we nu echt opgeschoten met een nieuwe trainer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
uitnoord
 uitnoord - zaterdag 12 augustus 2017 - 22:54   quote  deeplink  
ajax speelt al tijden in een formatie waarin ik mijzelf afvraag, of spelers überhaupt nog opgesteld dienen te worden, de trainer blijft maar in ze geloven

younes zeer slecht,niet uitgerust
kluiverd rent als een dol jochie in t rond
dolberg is liever lui dan moe
shone rijp voor het veteranenteam

volgens mij toch iets wat niet eenmalig is, tijd voor de wissels, helaas de trainer ziet het niet
bahbah
 bahbah - zaterdag 12 augustus 2017 - 23:16   quote  deeplink  
Viergever exit.
Veltman exit.
Dolberg exit.
3 x aankopen....
Overmars exit....
En dan de aankopen...
Loetje
 Loetje - zondag 13 augustus 2017 - 00:37   quote  deeplink  
Ik lach me nog steeds dood hier. Weer een die ineens hier is en net als destijds de meest kansloze topics start. Praat hier over een maand of 2 verder over ofzo...
Peterhs
 Peterhs - maandag 14 augustus 2017 - 08:26   quote  deeplink  
Waar komen die 2 droeftoeters ineens vandaan, die je hier nooit op het forum ziet?
O ja, ik weet het weer. Dat zijn die types die enkel hier komen voor de competitie begint. Enkel en alleen om te zeiken en grotendeels uit de nek te zwammen.
uitnoord exit.
bahbah exit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2017 door Peterhs --
p111
 p111 - maandag 14 augustus 2017 - 09:17   quote  deeplink  
Ja het wordt echt tijd voor de trainers wissel !! we hebben er al 1 comp/wedstrijd opzitten mijn god.
bahbah
 bahbah - maandag 14 augustus 2017 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 08:26 schreef Peterhs het volgende:
Waar komen die 2 droeftoeters ineens vandaan, die je hier nooit op het forum ziet?
O ja, ik weet het weer. Dat zijn die types die enkel hier komen voor de competitie begint. Enkel en alleen om te zeiken en grotendeels uit de nek te zwammen.
uitnoord exit.
bahbah exit.
Haha deze droeftoeter zit wel steeds in het stadion.loop ff naar ingang oost toe donderdag schudden we elkaar de hand even...
bahbah
 bahbah - maandag 14 augustus 2017 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 08:26 schreef Peterhs het volgende:
Waar komen die 2 droeftoeters ineens vandaan, die je hier nooit op het forum ziet?
O ja, ik weet het weer. Dat zijn die types die enkel hier komen voor de competitie begint. Enkel en alleen om te zeiken en grotendeels uit de nek te zwammen.
uitnoord exit.
bahbah exit.
En deze droeftoeter loopt al lang genoeg mee....
Want daar scherm jij zo mee.
Maar even goede vrienden....je hebt je vergist,en dat is menselijk.
aaadjuh
 aaadjuh - maandag 14 augustus 2017 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2017 - 23:16 schreef bahbah het volgende:
Viergever exit.
Veltman exit.
Dolberg exit.
3 x aankopen....
Overmars exit....
En dan de aankopen...
Viergever en veltman kunnen niet weg. Dan heb je een selectie met 3 verdedigers.
Eerst verdedigers erbij ( jeugd of kopen) en dan pas kijken wat je nodig hebt en wie weg kan.
Kromme
 Kromme - maandag 14 augustus 2017 - 14:21   quote  deeplink  
Kop op, jongens. Jullie hebben maar wel mooi de dikste bankrekening in heel Europa, zonder externe Arabische of Chinese financier. Sterker nog: Jullie zouden wel eens een prijs kunnen gaan pakken dit jaar: De financial fair-play cup. Julle hebben meer geld op de bank dan de hele Spaanse top bij elkaar.

Je koopt er alleen helemaal niks voor op het veld.

Ik ben het overigens wel eens met het verkopen van Veltman.... Die gozer is een schande voor het Ajax shirt. Niet dat ik iets met Ajax heb, overigens, dat dan weer niet. Maar zelfs een Feyenoord supporter gunt jullie die aanfluiting niet. Ik zou mijn seizoenkaart inleveren als ik elke week naar Viergever, Veltman en Younes moest kijken.
L.B
 L.B - maandag 14 augustus 2017 - 14:48   quote  deeplink  
De nieuwe trainer heb ik nog niet op een visie kunnen betrappen alleen dat hij het beleid van Bosz wil handhaven. toont van weinig eigen inzicht. verder snap ik niet dat als Dolberg en Younes al tijden slecht spelen en weinig rendement hebben dat zij niet gewisseld worden. we hebben Neres die 15 miljoen heeft gekost op de bank zitten en Huntelaar.ook Cherny is volgens mij beter inzetbaar. Hoop dat men spelers als sanchez en Zyech kan vasthouden en dat men niet verblind word door geld
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 14 augustus 2017 - 15:21   quote  deeplink  
Begroting is een verwachting van de omzet. De grote clubs hebben veel meer geld inkomsten. Daarvan word dan geld uitgeven.

Ajax heeft nu een begroting dat als er in EL de groepfase word gehaald. En er geen spelers worden gekocht of verkocht. Er geen winst of verlies word gemaakt.

Als Ajax 15 mil meer zou uitgeven, door hogere salaris of door hoge transfersom en de omzet daarmee niet word verhoogd dan zou Ajax verlies leiden. Ajax kan dat wel even volhouden maar dan houd het ook op!

Om echt mee te kunnen met de top van Europa, dan zal de omzet moeten worden verhoogd. Ik heb niet echt een idee hoe dat zou kunnen. Het gaat dan ook om een bedrag dat 3x zo loog ligt als dat nu het geval is.
faust2
 faust2 - maandag 14 augustus 2017 - 17:07   quote  deeplink  
Ook al hebben we nog zoveel geld .. spelers willen NIET komen.. en maar blijven zeuren op marc .. nadenken
hjf
 hjf - maandag 14 augustus 2017 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 17:07 schreef faust2 het volgende:
Ook al hebben we nog zoveel geld .. spelers willen NIET komen.. en maar blijven zeuren op marc .. nadenken
Zo is het!! En dankzij Marc hebben we zoveel geld.
bahbah
 bahbah - maandag 14 augustus 2017 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 18:47 schreef hjf het volgende:

[..]

Zo is het!! En dankzij Marc hebben we zoveel geld.
En wat wil hij er mee doen?
Er is maar 1 optie:Dat salarisplafond overboord.
Moet je eens kijken wat er na 31 augustus rondloopt in de Arena.
Of accepteren dat je geen enkele rol van betekenis speelt in de toekomst.
Wel met over 10 jaar 400 miljoen op de bank,dat wel.

Het lijkt mij dat je voor twee spelers wel een uitzondering kunt maken.
Ik las dat die speler die nu naar Watford is gegaan,in totaal voor 5 jaar 25 miljoen zou kosten.
Wat is het probleem dan eigenlijk?
We zullen zien wat hij presteert daar,ik denk dat hij daar niet lang voetbalt en met dikke winst naar een topclub gaat.
Als je toch zolang bezig bent met een speler.......
bahbah
 bahbah - maandag 14 augustus 2017 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 15:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Begroting is een verwachting van de omzet. De grote clubs hebben veel meer geld inkomsten. Daarvan word dan geld uitgeven.

Ajax heeft nu een begroting dat als er in EL de groepfase word gehaald. En er geen spelers worden gekocht of verkocht. Er geen winst of verlies word gemaakt.

Als Ajax 15 mil meer zou uitgeven, door hogere salaris of door hoge transfersom en de omzet daarmee niet word verhoogd dan zou Ajax verlies leiden. Ajax kan dat wel even volhouden maar dan houd het ook op!

Om echt mee te kunnen met de top van Europa, dan zal de omzet moeten worden verhoogd. Ik heb niet echt een idee hoe dat zou kunnen. Het gaat dan ook om een bedrag dat 3x zo loog ligt als dat nu het geval is.

Champions league halen?
Startgeld.
Zoveel euro per punt.
Hoger niveau,dus de waarde van de spelers gaat aanzienlijk omhoog.
Tel eens op hoever ben je dan?
Misschien hogere sponsorgelden (veel interessanter voor bedrijven).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 augustus 2017 door bahbah --
p111
 p111 - maandag 14 augustus 2017 - 19:42   quote  deeplink  
Als iedereen zich daar eens bij neerlegd,geld bepaald je selectie en met die Engelse clubs en nog een aantal rijke grootmachten zoals Munchen en PSG en de Spaanse toppers daartegen zijn wij kansloos ook Marc kan daar geen fluit aan doen.Hopelijk krijgt hij voor 1/09 nog wat knappe spelers naar Ajax.
bahbah
 bahbah - maandag 14 augustus 2017 - 19:47   quote  deeplink  
Gezien het banksaldo,lijkt het mij dat je wel voor een centrale verdediger en middenvelder eem uitzondering kunt maken.
Dan doen we rond de winterstop nog mee voor de titel....
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 augustus 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 19:42 schreef p111 het volgende:
Als iedereen zich daar eens bij neerlegd,geld bepaald je selectie en met die Engelse clubs en nog een aantal rijke grootmachten zoals Munchen en PSG en de Spaanse toppers daartegen zijn wij kansloos ook Marc kan daar geen fluit aan doen.Hopelijk krijgt hij voor 1/09 nog wat knappe spelers naar Ajax.
Goede scouting, creatief denken en geluk hebben dan komt het vast goed..
PSV pikt ook een Lozano op.
Loetje
 Loetje - maandag 14 augustus 2017 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 18:47 schreef hjf het volgende:

[..]

Zo is het!! En dankzij Marc hebben we zoveel geld.
Het grootste gedeelte zal naar de jeugdopleiding gaan. Iets wat goed is aangezien Ajax daar voor staat. Of je het er nu wel of niet mee eens bent, dat is het beleid en dat wordt gewoon goed uitgevoerd.

Verder kan Ajax zo nu en dan een grotere transfer realiseren en kan het salarisplafond sporadisch omhoog gegooid worden.

Stadion krijg nu meer een Ajax uitstraling qua stoeltjes en naam. De ArenA in eigen beheer levert te weinig op en zal niet gebeuren en van de beurs kost veel te veel geld.

Dit is het gewoon en anders zal het niet worden.
Sebastiaan79
 Sebastiaan79 - maandag 14 augustus 2017 - 20:12   quote  deeplink  
met dit elftal moet je nog steeds van Heracles winnen, vind dus niet dat er nu opeens allemaal spelers bij moeten. Er zijn bv gewoon betere opties voor de positie voor Younes
gabri
 gabri - maandag 14 augustus 2017 - 20:26   quote  deeplink  
Denk dat de spelers m niet serieus nemen. Is gewoon een zacht eitje. Voor Ajax weer de goedkoopste oplossing dit. Ajax had in mij ogen door moeten pakken de de el finale. Dat gaat op deze manier nooit lukken.
gabri
 gabri - maandag 14 augustus 2017 - 20:29   quote  deeplink  
Ook snap ik de wissels niet. Younes is helemaal op en we halen Justin eraf. Dat is toch een blijk van onkunde in mij ogen. Ook schone speelt op dit moment klote. Frenkie is voor mij op deze positie op dit moment beter . DAT MOET HIJ TOCH OOK INZIEN.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 augustus 2017 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 20:12 schreef Sebastiaan79 het volgende:
met dit elftal moet je nog steeds van Heracles winnen, vind dus niet dat er nu opeens allemaal spelers bij moeten. Er zijn bv gewoon betere opties voor de positie voor Younes
En Schöne
bahbah
 bahbah - maandag 14 augustus 2017 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 20:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het grootste gedeelte zal naar de jeugdopleiding gaan. Iets wat goed is aangezien Ajax daar voor staat. Of je het er nu wel of niet mee eens bent, dat is het beleid en dat wordt gewoon goed uitgevoerd.

Verder kan Ajax zo nu en dan een grotere transfer realiseren en kan het salarisplafond sporadisch omhoog gegooid worden.

Stadion krijg nu meer een Ajax uitstraling qua stoeltjes en naam. De ArenA in eigen beheer levert te weinig op en zal niet gebeuren en van de beurs
Dit is het gewoon en anders zal het niet worden.
Dan maar genieten van een kampioenschapje zo nu en dan.
Wel zonde als je financieel zoveel meer te behappen hebt dan de rest van de Nederlandse clubs dat dat dus nergens een voordeel/voorsprong oplevert. Zouden dan toch in ieder geval zoals Bayern ieder jaar kampioen moeten kunnen worden.
remco k
 remco k - maandag 14 augustus 2017 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 19:37 schreef bahbah het volgende:

[..]

En wat wil hij er mee doen?
Er is maar 1 optie:Dat salarisplafond overboord.
Moet je eens kijken wat er na 31 augustus rondloopt in de Arena.
Of accepteren dat je geen enkele rol van betekenis speelt in de toekomst.
Wel met over 10 jaar 400 miljoen op de bank,dat wel.

Het lijkt mij dat je voor twee spelers wel een uitzondering kunt maken.
Ik las dat die speler die nu naar Watford is gegaan,in totaal voor 5 jaar 25 miljoen zou kosten.
Wat is het probleem dan eigenlijk?
We zullen zien wat hij presteert daar,ik denk dat hij daar niet lang voetbalt en met dikke winst naar een topclub gaat.
Als je toch zolang bezig bent met een speler.......
Spelers die voor Ajax kiezen, doen dat toch al niet voor het geld. Al zou je het salarisolafond verdubbelen is ons salaris nog niet interessant
remco k
 remco k - maandag 14 augustus 2017 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 20:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Goede scouting, creatief denken en geluk hebben dan komt het vast goed..
PSV pikt ook een Lozano op.
Ja en raakt al zijn goede spelers voor een habbekrats kwijt omdat de huishouding niet op orde is.
remco k
 remco k - maandag 14 augustus 2017 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 20:44 schreef bahbah het volgende:

[..]

Dan maar genieten van een kampioenschapje zo nu en dan.
Wel zonde als je financieel zoveel meer te behappen hebt dan de rest van de Nederlandse clubs dat dat dus nergens een voordeel/voorsprong oplevert. Zouden dan toch in ieder geval zoals Bayern ieder jaar kampioen moeten kunnen worden.
Ik ben het met je eens dat Ajax in staat moet zijn om beter te zijn dan de rest.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 augustus 2017 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 20:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat Ajax in staat moet zijn om beter te zijn dan de rest.
Gezien je financiële mogelijkheden vergeleken met de rest moet je ze een stap voor kunnen blijven. Lukt helaas niet erg laatste seizoenen.
p111
 p111 - maandag 14 augustus 2017 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 20:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Goede scouting, creatief denken en geluk hebben dan komt het vast goed..
PSV pikt ook een Lozano op.
Klopt je hebt wel is een mazzeltje,zo ook met Sanches maar je bent hem binnen een jaar weer kwijt,dat betekend elk jaarweer inpassen en weer proberen een toppertje te vinden zonder dat de geldjongens uit Engeland dat weten.
p111
 p111 - maandag 14 augustus 2017 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 20:12 schreef Sebastiaan79 het volgende:
met dit elftal moet je nog steeds van Heracles winnen, vind dus niet dat er nu opeens allemaal spelers bij moeten. Er zijn bv gewoon betere opties voor de positie voor Younes
Kijk is hoe wij verdedigden met onze achterhoede dat was gewoon Heracles niveau.Dus zo gek is het niet dat je hebt verloren,zonder Sanches ben je zoveel zwakker geworden met zwakke voetballers als Viergever en Veltman,en dan moet onze teenager het allemaal regelen daar achterin.
p111
 p111 - maandag 14 augustus 2017 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 20:29 schreef gabri het volgende:
Ook snap ik de wissels niet. Younes is helemaal op en we halen Justin eraf. Dat is toch een blijk van onkunde in mij ogen. Ook schone speelt op dit moment klote. Frenkie is voor mij op deze positie op dit moment beter . DAT MOET HIJ TOCH OOK INZIEN.
Frenkie is gewoon 2 klasse beter als Schone.Hij zet binnen 5 minuten Klaas/Jan alleen voor de keeper,mijn vriend Schone heb ik in 60 minuten 1x voor gezien.
bahbah
 bahbah - maandag 14 augustus 2017 - 22:28   quote  deeplink  
Daar komt Keizer nog wel achter.
bahbah
 bahbah - maandag 14 augustus 2017 - 22:29   quote  deeplink  
Frenkie de Jong gaat echt zijn kans wel krijgen en hem grijpen.
Daar geloof ik echt in.
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 augustus 2017 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 12:58 schreef bahbah het volgende:

[..]

En deze droeftoeter loopt al lang genoeg mee....
Want daar scherm jij zo mee.
Maar even goede vrienden....je hebt je vergist,en dat is menselijk.
Welkom bahbah, voor mij maakt het geen ene donder uit hoe lang je
al post op het forum. Alsof dat wat veranderd aan de inhoud.

Wat mij betreft rotten ze allemaal op die klootzakken die Ajax naar
de kloten aan het helpen zijn!

Overmars en van der Sar, Spijkerman...liefst vandaag opdonderen dan
morgen. En Keizer mag met ze mee.

Stelletje lamzakken zijn het en ieder jaar hetzelfde kutlied!!!!
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 augustus 2017 - 00:26   quote  deeplink  
Het slappe slachtoffer gelul ben ik een beetje zat!

Dat we niet structureel om de winst van de CL kunnen spelen
is een feit en interesseert mij geen fuck.

Overmars krijgt een hoop geld betaald om de selectie op orde te hebben. En als je als Ajax jezelf het doel stelt CL poulefase te halen en je moet voorronden spelen... Dan is het jouw taak om de selectie vanaf de eerste voorronde op orde te hebben!

Bovendien heb je als Overmars voorgaande jaren fouten gemaakt en had het dit jaar geregeld moeten zijn.

Verder denk ik dat als wij een directeur spelersbeleid hebben die het niveau Veltman, Viergever, Schöne en Younes CL waardig acht, deze heel snel moet wegwezen en.overduidelijk ongeschikt is.

Een verkoopprijs voor Sanchez roepen in de voorbereiding is ook niet echt handig als je voor de prijzen wil gaan. Een uitspraak dat hij dit jaar zeker nog niet te koop is had beter geweest lijkt mij!

Maar goed, de waarheid is pas de waarheid als dit door de meerderheid erkent wordt. En op dit forum zitten mensen die volgens mij cadeautjes krijgen of anderzijds beloont worden om Overmars te beschermen en de kritiek op hem te neutraliseren..Want met alles dat er gaande is, jaar na jaar weer hetzelfde liedje.. en nog steeds moeten discussiëren dat onze directie faalt, is best apart!

Het is overduidelijk!

Richarlison is veel te lang op zijn beloop gelaten.
Er had direct doorgebeten moeten worden. Juiste wijze
verpakken en direct 15 mln bieden en een strik erom!

Die nieuwe colombiaan hadden ze ook direct kunnen halen.

En de aanstelling van Keizer, een trainer met nagenoeg nul ervaring aanstellen, is wel het ultieme bewijs dat ze uit pure zuinigheid gokken en hopen dat het goed uitpakt.

Er is geen ene intentie bij deze directie om Ajax sportief weer op de kaart te zetten.

Er is 1 belang en dat is over de rug van supporters geld verdienen. Geld verdienen voor de aandeelhouders en zelf vette bonussen opstrijken!

Ik ben voor een nieuwe revolutie en Overmars en van der Sar moeten afgezet worden. Oprotten met die slangen die alleen maar uit zijn op financieel gewin!!!
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 15 augustus 2017 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Spelers die voor Ajax kiezen, doen dat toch al niet voor het geld. Al zou je het salarisolafond verdubbelen is ons salaris nog niet interessant
Nou, ik zou graag voor dat geld aanwezig zijn hoor. Al speel ik nooit, zit ik enkel op de tribune en moet ik het gal uit mijn keel spugen op trainingen.
Voor dat geld kom ik braaf ieder moment.

Ik weet dat wanneer je eenmaal in die wereld zit, dat je gevoel van waarden snel aangepast worden, maar laten we niet vergeten dat zelfs het salaris wat Ajax betaald gewoon een godsvermogen is voor bijna alle Nederlanders.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 00:26 schreef AkaS het volgende:
Het slappe slachtoffer gelul ben ik een beetje zat!

Dat we niet structureel om de winst van de CL kunnen spelen
is een feit en interesseert mij geen fuck.

Overmars krijgt een hoop geld betaald om de selectie op orde te hebben. En als je als Ajax jezelf het doel stelt CL poulefase te halen en je moet voorronden spelen... Dan is het jouw taak om de selectie vanaf de eerste voorronde op orde te hebben!

Bovendien heb je als Overmars voorgaande jaren fouten gemaakt en had het dit jaar geregeld moeten zijn.

Verder denk ik dat als wij een directeur spelersbeleid hebben die het niveau Veltman, Viergever, Schöne en Younes CL waardig acht, deze heel snel moet wegwezen en.overduidelijk ongeschikt is.

Een verkoopprijs voor Sanchez roepen in de voorbereiding is ook niet echt handig als je voor de prijzen wil gaan. Een uitspraak dat hij dit jaar zeker nog niet te koop is had beter geweest lijkt mij!

Maar goed, de waarheid is pas de waarheid als dit door de meerderheid erkent wordt. En op dit forum zitten mensen die volgens mij cadeautjes krijgen of anderzijds beloont worden om Overmars te beschermen en de kritiek op hem te neutraliseren..Want met alles dat er gaande is, jaar na jaar weer hetzelfde liedje.. en nog steeds moeten discussiëren dat onze directie faalt, is best apart!

Het is overduidelijk!

Richarlison is veel te lang op zijn beloop gelaten.
Er had direct doorgebeten moeten worden. Juiste wijze
verpakken en direct 15 mln bieden en een strik erom!

Die nieuwe colombiaan hadden ze ook direct kunnen halen.

En de aanstelling van Keizer, een trainer met nagenoeg nul ervaring aanstellen, is wel het ultieme bewijs dat ze uit pure zuinigheid gokken en hopen dat het goed uitpakt.

Er is geen ene intentie bij deze directie om Ajax sportief weer op de kaart te zetten.

Er is 1 belang en dat is over de rug van supporters geld verdienen. Geld verdienen voor de aandeelhouders en zelf vette bonussen opstrijken!

Ik ben voor een nieuwe revolutie en Overmars en van der Sar moeten afgezet worden. Oprotten met die slangen die alleen maar uit zijn op financieel gewin!!!
Ja, maar wie zegt dat Richarlison een versterking geweest zou zijn?
Voor hetzelfde geld is het een tweede Cassiera..

Ajax heeft niet het geld om gevestigde namen te halen, dus moeten het hebben van dit soort talentjes. En 1) Je weet vantevoren nooit hoe dat uitpakt, 2) Er zijn kapitaalkrachtigere clubs die in dezelfde vijver vissen.

Wat Sanchez betreft, vecht je tegen de geinteresseerde club, de zaakwaarnemer en de speler zelf. Dat win je niet.
De club maakt de zaakwaarnemer gek, de zaakwaarnemer maakt die jongen gek. Gevolg, die jongen wilt weg.

In een normale markt is Sanchez 20M waard. We zitten echter niet in een normale markt, dus die jongen is het dubbele waard. En aangezien dat het niveau is waar we naartoe moeten, bereid je er dan ook maar op voor dat we dit soort bedragen moeten neertellen en het salaris moeten kunnen matchen met andere clubs. En hoe lang hou je dat vol voordat je in het rood staat?

Zit hier trouwens absoluut niet om Overmars te verdedigen. Hij doet in mijn ogen echt niet alles goed. Maar wat dit betreft vind ik het oneerlijk om hem aan te vallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2017 door Jaccio --
guusje
 guusje - dinsdag 15 augustus 2017 - 14:53   quote  deeplink  
Ajax heeft wél het geld om een gevestigde naam binnen te halen, één van de rijkste en financieel gezondste clubs van Europa. Ze moeten alleen het salarisplafond verhogen. anders blijven de gevestigde namen weg..............
bahbah
 bahbah - dinsdag 15 augustus 2017 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 14:53 schreef guusje het volgende:
Ajax heeft wél het geld om een gevestigde naam binnen te halen, één van de rijkste en financieel gezondste clubs van Europa. Ze moeten alleen het salarisplafond verhogen. anders blijven de gevestigde namen weg..............
Ik denk inderdaad niet dat dat salarisplafond past bij de aspiraties die Ajax heeft.
Wil je een rol van betekenis spelen in de hedendaagse voetbalwereld,en dat is wat Ajax wil,
dan moet je dit achterhaalde principe laten varen.
gabri
 gabri - dinsdag 15 augustus 2017 - 15:09   quote  deeplink  
Bij deze zijn de supporters weer diegene die in de maling worden genomen. Ik heb me sc opgegezegd. Na al dir jaren. Er word niks terug gehaald voor dat geld. Je zit xowat naar de a1 te kijken. Je kunt t niet alleen maar met jeugd doen in mij ogen. Dit ajax heeft ook ervaring nodig. Ik vind t dan ook.schandalig hoe hier mee om gehaan word. Je kunt beter lekker nasr de jeugd gaan kijken is veel leuker. Ik heb nog nooit eem euro zien scoren. Ajax is op dit moment niet goed bezig. Ze hadden er ook rekening mee kunnen houden. Als je een ginale sperlt komen er clibs om te shoppen. Vind t heel naief om geen back up lijst te hebben in dit geval. Selectie had al compleet moeten zijn. WEER TE LAAT
Sebastiaan79
 Sebastiaan79 - dinsdag 15 augustus 2017 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 22:14 schreef p111 het volgende:

[..]

Kijk is hoe wij verdedigden met onze achterhoede dat was gewoon Heracles niveau.Dus zo gek is het niet dat je hebt verloren,zonder Sanches ben je zoveel zwakker geworden met zwakke voetballers als Viergever en Veltman,en dan moet onze teenager het allemaal regelen daar achterin.
Tete was ook een betere optie dan Veltman, en Riedewald beter dan Sinkgraven als linksback . Neres kan niet slechter zijn dan Younes. Misschien Frenkie de Jong beter dan Shone (vd beek op de plek van shone en de jong ervoor)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2017 door Sebastiaan79 --
remco k
 remco k - dinsdag 15 augustus 2017 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 00:26 schreef AkaS het volgende:
Het slappe slachtoffer gelul ben ik een beetje zat!

Dat we niet structureel om de winst van de CL kunnen spelen
is een feit en interesseert mij geen fuck.

Overmars krijgt een hoop geld betaald om de selectie op orde te hebben. En als je als Ajax jezelf het doel stelt CL poulefase te halen en je moet voorronden spelen... Dan is het jouw taak om de selectie vanaf de eerste voorronde op orde te hebben!

Bovendien heb je als Overmars voorgaande jaren fouten gemaakt en had het dit jaar geregeld moeten zijn.

Verder denk ik dat als wij een directeur spelersbeleid hebben die het niveau Veltman, Viergever, Schöne en Younes CL waardig acht, deze heel snel moet wegwezen en.overduidelijk ongeschikt is.

Een verkoopprijs voor Sanchez roepen in de voorbereiding is ook niet echt handig als je voor de prijzen wil gaan. Een uitspraak dat hij dit jaar zeker nog niet te koop is had beter geweest lijkt mij!

Maar goed, de waarheid is pas de waarheid als dit door de meerderheid erkent wordt. En op dit forum zitten mensen die volgens mij cadeautjes krijgen of anderzijds beloont worden om Overmars te beschermen en de kritiek op hem te neutraliseren..Want met alles dat er gaande is, jaar na jaar weer hetzelfde liedje.. en nog steeds moeten discussiëren dat onze directie faalt, is best apart!

Het is overduidelijk!

Richarlison is veel te lang op zijn beloop gelaten.
Er had direct doorgebeten moeten worden. Juiste wijze
verpakken en direct 15 mln bieden en een strik erom!

Die nieuwe colombiaan hadden ze ook direct kunnen halen.

En de aanstelling van Keizer, een trainer met nagenoeg nul ervaring aanstellen, is wel het ultieme bewijs dat ze uit pure zuinigheid gokken en hopen dat het goed uitpakt.

Er is geen ene intentie bij deze directie om Ajax sportief weer op de kaart te zetten.

Er is 1 belang en dat is over de rug van supporters geld verdienen. Geld verdienen voor de aandeelhouders en zelf vette bonussen opstrijken!

Ik ben voor een nieuwe revolutie en Overmars en van der Sar moeten afgezet worden. Oprotten met die slangen die alleen maar uit zijn op financieel gewin!!!
Mooi dat je allemaal zaken benoemt waar meer mensen san overmars voor verantwoordelijk zijn en die benoemen je niet.
remco k
 remco k - dinsdag 15 augustus 2017 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 15:05 schreef bahbah het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad niet dat dat salarisplafond past bij de aspiraties die Ajax heeft.
Wil je een rol van betekenis spelen in de hedendaagse voetbalwereld,en dat is wat Ajax wil,
dan moet je dit achterhaalde principe laten varen.
Ajax heeft de verkoop van spelers nodig om überhaupt uit de rode cijfers te blijven. Ik begrijp dat je incidenteel best meer geld kan betalen aan een speler en aan salaris en daar ben ik het ook mee eens. Maar je kan dat salarisplafond helemaal niet verhogen met de huidige structurele inkomsten.
aaadjuh
 aaadjuh - dinsdag 15 augustus 2017 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 18:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft de verkoop van spelers nodig om überhaupt uit de rode cijfers te blijven. Ik begrijp dat je incidenteel best meer geld kan betalen aan een speler en aan salaris en daar ben ik het ook mee eens. Maar je kan dat salarisplafond helemaal niet verhogen met de huidige structurele inkomsten.
En om de salarissen omhoog te gooien moet je begroting omhoog en dit kan niet met onregelmatige transferinkomsten

Weet niet precies hoe je de begroting omhoog krijgt? Sponsor inkomsten? Sowieso altijd CL ? Kaart verkoop

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2017 door aaadjuh --
Eide
 Eide - dinsdag 15 augustus 2017 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 18:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft de verkoop van spelers nodig om überhaupt uit de rode cijfers te blijven.
Remco, dat is een tijdje niet meer waar. Ajax heeft sinds vorig seizoen een sluitende begroting zonder Europees voetbal of transferinkomsten. Dat werd toen juist heel trots gemeld. Alles wat Ajax dus aan extra inkomsten binnenkrijgt gaat momenteel rechtstreeks naar de bankrekening...
aaadjuh
 aaadjuh - dinsdag 15 augustus 2017 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 21:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Remco, dat is een tijdje niet meer waar. Ajax heeft sinds vorig seizoen een sluitende begroting zonder Europees voetbal of transferinkomsten. Dat werd toen juist heel trots gemeld. Alles wat Ajax dus aan extra inkomsten binnenkrijgt gaat momenteel rechtstreeks naar de bankrekening...
Gewoon de seizoenkaart prijzen verdubbelen , zo probleem opgelost. Hoger salarisplafond :-)
Eide
 Eide - dinsdag 15 augustus 2017 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 21:10 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Gewoon de seizoenkaart prijzen verdubbelen , zo probleem opgelost. Hoger salarisplafond :-)
Nou ja, je zegt het gekscherend maar dat is wel waar je langzaam voor moet vrezen. In Engeland is duizend euro voor een seizoenkaart helemaal niet raar bijvoorbeeld. Of dat het voetbalkanaal op televisie 2 of 3 keer zo duur wordt. Ik heb afgelopen zomer met een Spaanse collega gewerkt. Die betalen 35 euro per maand en krijgen dan 6 wedstrijden uit de Primera Division.... wil je ze allemaal betaal je 80 euro per maand.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 augustus 2017 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 21:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou ja, je zegt het gekscherend maar dat is wel waar je langzaam voor moet vrezen. In Engeland is duizend euro voor een seizoenkaart helemaal niet raar bijvoorbeeld. Of dat het voetbalkanaal op televisie 2 of 3 keer zo duur wordt. Ik heb afgelopen zomer met een Spaanse collega gewerkt. Die betalen 35 euro per maand en krijgen dan 6 wedstrijden uit de Primera Division.... wil je ze allemaal betaal je 80 euro per maand.
Dat is wel belachelijk. Maar verklaart ook direct waar de centen oa vandaan komen.
Komen ze in Nederland alleen niet mee weg denk ik, zulke prijzen
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 augustus 2017 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 21:20 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Dat is wel belachelijk. Maar verklaart ook direct waar de centen oa vandaan komen.
Komen ze in Nederland alleen niet mee weg denk ik, zulke prijzen
Daarom blijven wij ook een kleine kutcompetitie Hollandse zuinigheid haha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 15 augustus 2017 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2017 - 21:10 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Gewoon de seizoenkaart prijzen verdubbelen , zo probleem opgelost. Hoger salarisplafond :-)
slaat nergens op: rekensommetje:

maak een scc €100,= duurder x €45.000 = €4.500.000 kun je voor slechts 4 tot 5 spelers het plafond met ongeveer €1.000.000 verhogen. Je hebt minimaal 22 contractspelers, dan is €4.500.000 ook weer heel snel op.........

ik heb niet over verdubbelen, dan verkoop je de helft of nog minder scc....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 augustus 2017 door Ronald 1960 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5147
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zijn we nu echt opgeschoten met een nieuwe trainer









0.0098021