BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax en Tottenham akkoord. 40 (+2 miljoen aan bonussen) miljoen voor Davinson Sanchez

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 augustus 2017 - 03:16   quote  deeplink  
Ajax en Tottenham zijn het na afloop van de wedstrijd tegen Rosenborg eens geworden over de transfer van Sanchez. Overmars en Levy waren al eerder akkoord over een iets lagere transfersom, echter wilde de RvC van Ajax meer geld zien.

Spurs betaald 40 miljoen en eventueel 2 miljoen aan bonussen. Dit alles meld Mike Verweij. Sanchez wilde overigens graag vanavond op de bank zitten maar had enorme woede richting Ajax toen het eerdere akkoord werd weggeveegd door de RvC.

https://www.telesport.nl/artikel/112424/ajax/ajax-en-spurs-akkoord-over-recordtransfer-sanchez

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2017 door Loetje --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 07:08   quote  deeplink  
De afgelopen wedstrijden al kunnen zien hoe erg we hem gaan missen. In de breedte flink verzwakt en de basis nu ook wel toch?
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 augustus 2017 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 03:16 schreef Loetje het volgende:
Ajax en Tottenham zijn het na afloop van de wedstrijd tegen Rosenborg eens geworden over de transfer van Sanchez. Overmars en Levy waren al eerder akkoord over een iets lagere transfersom, echter wilde de RvC van Ajax meer geld zien.

Spurs betaald in 2 termijnen. Een van 35 miljoen en een van 10. Dit alles meld Mike Verweij. Sanchez wilde overigens graag vanavond op de bank zitten maar had enorme woede richting Ajax toen het eerdere akkoord werd weggeveegd door de RvC.

https://www.telesport.nl/artikel/112424/ajax/ajax-en-spurs-akkoord-over-recordtransfer-sanchez
Mooi dat het is goedgekomen. Kunnen wij ook weer door.
Ik verwacht dat Overmars wel iemand op de short list heeft staan die Sanchez zou moeten vervangen.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 augustus 2017 - 12:35   quote  deeplink  
Mag toch hopen dat er nu volgende week ook echt wat versterkingen gaan bijkomen. 45 miljoen mooie transfersom, wel jammer dat Overmars zich niet zn harde onderhandelaar toont en er echt 50 miljoen had uitgesleept en anders niets.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 augustus 2017 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 12:35 schreef NatjosFC het volgende:
Mag toch hopen dat er nu volgende week ook echt wat versterkingen gaan bijkomen. 45 miljoen mooie transfersom, wel jammer dat Overmars zich niet zn harde onderhandelaar toont en er echt 50 miljoen had uitgesleept en anders niets.
Stukje goed luisteren van Verweij. Overmars bepaalde de prijs dus helemaal niet. Hier weer eens een bevestiging voor sommige hier.
morkanne
 morkanne - vrijdag 18 augustus 2017 - 14:39   quote  deeplink  
Even voor de duidelijkheid, dit zijn volgens mij bruto bedragen.
en... betaald Tottenham 35 miljoen voor Sanches of ontvangt Ajax 35 miljoen.
Als er van die 35 miljoen nog 10 á 15 % voor de zaakwaarnemer af moet en nog 10 % tekengeld wat gebruikelijk is blijft er "maar" 27 miljoen over. Hierover moet dan ook weer een flink percentage belasting betaald worden in Nederland.
bahbah
 bahbah - vrijdag 18 augustus 2017 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 08:39 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Mooi dat het is goedgekomen. Kunnen wij ook weer door.
Ik verwacht dat Overmars wel iemand op de short list heeft staan die Sanchez zou moeten vervangen.
En waar heb jij die verwachting opgegraven?
bahbah
 bahbah - vrijdag 18 augustus 2017 - 15:00   quote  deeplink  
Met die 40 miljoen voor Sanchez kunnen ze mooi het niet europees voetbal compenseren.Van uefa finalist naar anonimiteit.

Fantastisch geregeld .

Kunnen we nu weer verder met de competitie waar we ook al achter de feiten aan lopen.

Ajax zit in mijn hart.Daar veranderd niets aan.

De beleidsvoerders kots ik uit.
bahbah
 bahbah - vrijdag 18 augustus 2017 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 03:16 schreef Loetje het volgende:
Ajax en Tottenham zijn het na afloop van de wedstrijd tegen Rosenborg eens geworden over de transfer van Sanchez. Overmars en Levy waren al eerder akkoord over een iets lagere transfersom, echter wilde de RvC van Ajax meer geld zien.

Spurs betaald in 2 termijnen. Een van 35 miljoen en een van 10. Dit alles meld Mike Verweij. Sanchez wilde overigens graag vanavond op de bank zitten maar had enorme woede richting Ajax toen het eerdere akkoord werd weggeveegd door de RvC.

https://www.telesport.nl/artikel/112424/ajax/ajax-en-spurs-akkoord-over-recordtransfer-sanchez
Sanchez had enorme woede......
Sanchez.......
woede.....
enorm ook nog....
Tis toch de wereld op zijn kop....
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 15:04   quote  deeplink  
"Ajax-trainer Marcel Keizer heeft vrijdag gereageerd op het artikel in De Telegraaf waarin gesteld werd dat zijn voorganger Peter Bosz vier directe versterkingen heeft beloofd aan de belangrijkste spelers van Ajax.

Het feit dat die versterkingen niet zijn gekomen zou de reden zijn van de vertrekwens van Davinson Sánchez. Daarnaast zouden de andere bepalende spelers om die reden inmiddels ook een transfer overwegen. "Ik weet niet of Peter die belofte gedaan heeft", reageerde Keizer op de persconferentie op een vraag van Telegraaf-journalist Mike Verweij. "Daar kan ik in principe niets mee. Als dat zo is, is het duidelijk dat dat een erfenis is. Als die spelers dat tegen jou gezegd hebben, zal dat zo zijn."

"We weten gewoon dat er meer spelers weggegaan zijn dan er gekomen zijn", aldus Keizer, die ook de vraag kreeg of Ajax Jaïro Riedewald en Kenny Tete te makkelijk heeft laten gaan. "Zij gaven zelf aan: ik wil niet meer bij Ajax spelen. Als spelers zeggen: ik wil niet meer op de bank zitten en niet meer bij Ajax blijven, wordt het natuurlijk een ander verhaal. Dan moet je vervangers halen en daar zijn we nu mee bezig."

Waar Ajax nog zoekende is naar versterkingen, heeft Feyenoord zijn selectie zo goed als op orde. "Je maakt keuzes voor bepaalde spelers. Misschien hebben wij nog wat verder gekeken dan alleen Nederland", doelt Keizer op de vele Eredivisie-transfers van Feyenoord."
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 15:05   quote  deeplink  
Ik denk dat wanneer er meer feiten naar boven gaan komen, mensen heel anders tegen Ajax aan gaan kijken.

De klok tikt door......
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 15:00 schreef bahbah het volgende:
Met die 40 miljoen voor Sanchez kunnen ze mooi het niet europees voetbal compenseren.Van uefa finalist naar anonimiteit.

Fantastisch geregeld .

Kunnen we nu weer verder met de competitie waar we ook al achter de feiten aan lopen.

Ajax zit in mijn hart.Daar veranderd niets aan.

De beleidsvoerders kots ik uit.
Als supporters hebben we feitelijk al diverse jaren te maken met incapabele en inferieure mensen die Ajax leiden. Neemt niet weg dat ik het vooral triest vind hoeveel mensen ze om de tuin hebben geleid.

Hierop het forum zie je het bewijs hoe kinderlijk eenvoudig Ajax haar supporters jaar in jaar uit kan misleiden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 15:05 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik denk dat wanneer er meer feiten naar boven gaan komen, mensen heel anders tegen Ajax aan gaan kijken.

De klok tikt door......
Alleen worden hierboven geen feiten genoemd.

Maar het zo kunnen dat Ajax te hoog in de boom is gaan zitten wat spelers betreft en dat dit faliekant mislukt is.
bahbah
 bahbah - vrijdag 18 augustus 2017 - 15:22   quote  deeplink  
Je zult zondag maar eens niet winnen van Groningen....en vervolgens naar Noorwegen moeten en dan zondag weer uit moeten spelen...
Tik tak tik tak tik tak....
De klok tikt door....
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 15:08 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Als supporters hebben we feitelijk al diverse jaren te maken met incapabele en inferieure mensen die Ajax leiden. Neemt niet weg dat ik het vooral triest vind hoeveel mensen ze om de tuin hebben geleid.

Hierop het forum zie je het bewijs hoe kinderlijk eenvoudig Ajax haar supporters jaar in jaar uit kan misleiden!
Je moet echt eens ophouden te doen alsof mensen hier kleine kinderen zijn. Jij hebt jouw mening die net zo vee waard is als die van mij of ieder ander. Redenen en feiten over het mislukken van bepaalde zaken kan je niet aantonen net zo min als dan een ander dat kan.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 15:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet echt eens ophouden te doen alsof mensen hier kleine kinderen zijn. Jij hebt jouw mening die net zo vee waard is als die van mij of ieder ander. Redenen en feiten over het mislukken van bepaalde zaken kan je niet aantonen net zo min als dan een ander dat kan.
Ik vind dat denken naïef ja omdat er geen resultaten zijn die de tekortkomingen bij Ajax kunnen verbloemen. Je moet veel realistischer en objectiever leren kijken naar de werkelijke resultaten.

De huidige resultaten zijn niet best. En je kunt niet alles toedichten aan het Nouri debacle.

Alles heeft een oorzaak, en bij Ajax zijn ze helaas niet goed in het analyseren van wat er nu daadwerkelijk fout gaat. Omdat we allemaal al jaren dezelfde fouten zien.

Jaar in jaar uit lees ik op het forum weer dezelfde soort irritaties over de trainer en spelers. En vaak over de speelwijze. Ik denk dan; dat komt voort uit de beslissingen die door de leiding genomen zijn en voortvloeit uit de tekortkomingen van bepaalde spelers en mensen die Ajax leiden.

We zien nu allemaal dat Ajax met het huidige gekozen beleid, aanpassingen en trainer in de problemen is gekomen. We hebben het niet meer over toeval.

Je moet leren je fout te erkennen wil je ervan kunnen leren. Dat is nu juist wat volledig ontbreekt omdat de mensen bij Ajax niet inzien wat ze fout doen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 augustus 2017 - 18:24   quote  deeplink  
40 miljoen + 2.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 18:24 schreef Loetje het volgende:
40 miljoen + 2.
who cares.......de supporters gaan er feitelijk op achteruit. En dan is vele malen belangrijker! Net als dat Ajax in kwaliteit erop achteruit gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 augustus 2017 door Bobby1972 --
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 augustus 2017 - 18:39   quote  deeplink  
Wil Ajax vervangers halen, dan zullen ze nu toch echt moeten opschieten! Bijkomend nadeel nu is, dat mocht Ajax inderdaad geen Europees voetbal halen (En dat is verrekt dichtbij) er weinig spelers zullen zijn die trek hebben in Ajax.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 18:39 schreef Pietje het volgende:
Wil Ajax vervangers halen, dan zullen ze nu toch echt moeten opschieten! Bijkomend nadeel nu is, dat mocht Ajax inderdaad geen Europees voetbal halen (En dat is verrekt dichtbij) er weinig spelers zullen zijn die trek hebben in Ajax.
Sinds wanneer kunnen ze bij Ajax snel anticiperen?
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 18 augustus 2017 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 18:39 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

who cares.......de supporters gaan er feitelijk op achteruit. En dan is vele malen belangrijker!
Die vind ik knap. Ik denk niet dat de verkoop van Sanchez ook maar enigszins invloed heeft op de normale werkdag van een gewone supporter.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:32   quote  deeplink  
2 verdedigers, 1 middenvelder en een aanvaller. En ik denk dat Ajax echt wel weet wie ze willen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:34   quote  deeplink  
Maar zelfs hier is Bosz dus gewoon schuldig aan met zijn beloftes
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:39   quote  deeplink  
Doei Sanchez, bedankt voor je zogenaamde inzet. Je was goed, maar gaat veel te snel. Adios
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 augustus 2017 - 20:45   quote  deeplink  
Bedankt RVC voor het verneuken van onze club!!
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 18:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Die vind ik knap. Ik denk niet dat de verkoop van Sanchez ook maar enigszins invloed heeft op de normale werkdag van een gewone supporter.
Wat ik bedoel te zeggen is dat de supporter ook niks met die 42 miljoen opschiet. En dat Ajax door de verkoop er minder op is geworden, dus gaat de supporter er eerder op achteruit.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 20:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Bedankt RVC voor het verneuken van onze club!!
Overmars en van der Sar voeren ook hun taken uit op advies van hen. Ook dat is een keuze en ook daarin ben je als persoon verantwoordelijk voor je persoonlijke inbreng.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 21:18 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Overmars en van der Sar voeren ook hun taken uit op advies van hen. Ook dat is een keuze en ook daarin ben je als persoon verantwoordelijk voor je persoonlijke inbreng.
Tja ...... maar ipv je pijlen te richten op hen zou ik me eens verdiepen in de RvC. Dat zijn namelijk de grootste verziekers. 0.0 verstand van voetbal.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:31   quote  deeplink  
Is Siem de Jong nog beschikbaar. Middenvelder die doelpunten brengt, en dan vd Beek op 6. Lijkt me een topaankoop.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:38   quote  deeplink  
Sportief gezien zwaar klote natuurlijk.
Heb er ook niet echt vertrouwen in dat we sterker gaan worden in de breedte dan vorig seizoen. Klaassen, Tete, Riedewald, Traore, Sanchez en Nouri die we moeten missen. Echt nu al een verloren seizoen in alle opzichten.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 21:31 schreef NatjosFC het volgende:
Is Siem de Jong nog beschikbaar. Middenvelder die doelpunten brengt, en dan vd Beek op 6. Lijkt me een topaankoop.
In ieder geval een betere oplossing dan Schöne denk ik dan. Maar dat vind ik Ayoub op 6 ook denk ik.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 21:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

In ieder geval een betere oplossing dan Schöne denk ik dan. Maar dat vind ik Ayoub op 6 ook denk ik.
Is ook geen doelpuntenmaker. Denk dat vd Beek (op termijn) beter is dan Ayoub op 6.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 augustus 2017 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 21:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja ...... maar ipv je pijlen te richten op hen zou ik me eens verdiepen in de RvC. Dat zijn namelijk de grootste verziekers. 0.0 verstand van voetbal.
Overigens zou ik mijn pijlen ook even richten op Hennie Henrichs! Is namelijk ook een gluiperd binnen Ajax! Ik denk dat die de club verkloten, en niet een Overmars of v.d. Sar.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 21:18 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Overmars en van der Sar voeren ook hun taken uit op advies van hen. Ook dat is een keuze en ook daarin ben je als persoon verantwoordelijk voor je persoonlijke inbreng.
Ik denk eerder dat ze juist dat proberen te doorbreken. Kijk maar eens naar de maximum bedragen die worden uitgegeven. Die zijn aanzienlijk hoger dan voorheen.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 21:38 schreef Hummel10 het volgende:
Sportief gezien zwaar klote natuurlijk.
Heb er ook niet echt vertrouwen in dat we sterker gaan worden in de breedte dan vorig seizoen. Klaassen, Tete, Riedewald, Traore, Sanchez en Nouri die we moeten missen. Echt nu al een verloren seizoen in alle opzichten.
Dat zal het altijd blijven. Maar je kan nog steeds gewoon kampioen worden.
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 22:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Overigens zou ik mijn pijlen ook even richten op Hennie Henrichs! Is namelijk ook een gluiperd binnen Ajax! Ik denk dat die de club verkloten, en niet een Overmars of v.d. Sar.
Eens.
Eide
 Eide - zaterdag 19 augustus 2017 - 00:07   quote  deeplink  
Zonder inmenging van de RvC had Sanchez ook niet gespeeld. Een speler die op het punt staat te transferen speelt nooit. Dat had Sanchez zelf ook al aangegeven. Hij had dan hooguit op de bank gezeten om via de voordeur het pand te verlaten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 augustus 2017 - 02:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 22:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Overigens zou ik mijn pijlen ook even richten op Hennie Henrichs! Is namelijk ook een gluiperd binnen Ajax! Ik denk dat die de club verkloten, en niet een Overmars of v.d. Sar.
Dat is al jaren de grote gladjakker bij Ajax. Weet niet of die Leo van Wijk er nog zit maar die deugde ook niet. Wel roep ik al heel lang dat die RvC het grote probleem is. RvC dient het functioneren van het bestuur in de gaten te houden en moeten zich voetbaltechnisch overal uit blíjven. Die hebben veel te veel macht
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2017 - 23:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zal het altijd blijven. Maar je kan nog steeds gewoon kampioen worden.
Ik hoop dat er nog wat bij komt en we meedoen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 02:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is al jaren de grote gladjakker bij Ajax. Weet niet of die Leo van Wijk er nog zit maar die deugde ook niet. Wel roep ik al heel lang dat die RvC het grote probleem is. RvC dient het functioneren van het bestuur in de gaten te houden en moeten zich voetbaltechnisch overal uit blíjven. Die hebben veel te veel macht
Jep, Leo van Wijk zit nog steeds heerlijk op zijn pluche! We hebben het eerder al aangegeven maar nu harde roepers steeds meer gaan wijzen naar Overmars wordt het tijd de werkelijke waarheid maar weer eens te tonen. Niet Overmars moet de gebeten hond zijn maar die gasten van de RvC die lekker achterover leunen en zien dat anderen de klappen mogen opvangen!
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 augustus 2017 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 09:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep, Leo van Wijk zit nog steeds heerlijk op zijn pluche! We hebben het eerder al aangegeven maar nu harde roepers steeds meer gaan wijzen naar Overmars wordt het tijd de werkelijke waarheid maar weer eens te tonen. Niet Overmars moet de gebeten hond zijn maar die gasten van de RvC die lekker achterover leunen en zien dat anderen de klappen mogen opvangen!
Dat heb ik vanaf dag 1 gezegd. De RvC deugt voor geen meter en dat maakt alles heel lastig. Ik hoop dan ook echt dat ze Overmars nu zijn gang laten gaan al betwijfel ik dat.

Overigens wat de Telegraaf nu produceert geloof ik voor geen meter. Het gaat slecht met Ajax en de zitten er ineens bovenop om de club helemaal naar beneden te halen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 21 augustus 2017 - 02:57   quote  deeplink  
Sorry maar de RVC voert enkel uit wat de club zelf wil. De amateurtak is nog altijd grootaandeelhouder. Dus als Overmars iets zou willen dan moet hij niet in de Arena zijn maar op de Toekomst. Daar zitten de mensen die over het beleid gaan en de RVC zo nodig corrigeren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax en Tottenham akkoord. 40 (+2 miljoen aan bonussen) miljoen voor Davinson Sanchez









0.0102810