BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zondag 20 augustus 2017, 14:30); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:26   quote  deeplink  
20901324_1476863375694339_4542958784710973086_o.jpg?oh=427df6facb73f5bcc23dea13df49f88d&oe=5A205321

Het seizoen van Ajax is er tot dusver een van rampspoed en tegenslag. Onder de nieuwe trainer Marcel Keizer heeft Ajax nog geen officiële wedstrijd gewonnen. Ajax werd uitgeschakeld voor de Champions League en uitschakeling van de Europa League dreigt na het debacle tegen Rosenborg. Nu talent Nouri en sterkhouder Sanchez zijn weggevallen is het afwachten of Ajax nu toch eindelijk een overwinning kan boeken onder Keizer.

Ajax speelde 107 duels tegen Groningen. Daarvan won Ajax er 72 en gingen er 14 verloren. 21 Duels eindigden in een gelijk spel. De afgelopen 5 seizoenen speelde Ajax 11 duels tegen Groningen, waarvan 1 voor de Beker. Ajax won 9 van deze duels en speelde 2 maal gelijk. Het meest spraakmakende puntverlies was het 1-1 gelijkspel van afgelopen seizoen. De scheidsrechter toen keurde onterecht een goal van Groningen goed na een overtreding op Onana en keurde 2 goals van Ajax onterecht af. Achteraf is de competitie mogelijk mede beslist door deze beslissingen van het keurkorps uit Zeist. Desondanks zijn de recente resultaten tegen Groningen goed. Ajax scoort niet zo vaak tegen de Noorderlingen maar incasseert normaliter ook maar weinig goals.

Groningen begon het seizoen met de Derby van het Noorden. tegen Heereveen werd in een spectaculair dual met 3-3 gelijk gespeeld. Groningen kwam met 0-2 en 2-3 achter maar wist zich door goals van Veldwijk en 2x Mahi van de penaltystip naast de Friezen te vechten. Groningen deed dit in een 4-4-2 formatie. Wat opvalt is dat Groningen graag en snel de diepte bal zoekt op de spitsen Veldwijk en Mahi. Met de rug tegen de muur blijkt echter dat Groningen deze heren ook weet te vinden.

Bij Ajax is het afwachten hoeveel vertrouwen Keizer zijn basis schenkt. Na de gelijke spelen tegen Nice en verloren duels tegen Heracles en Rosenborg lijkt het elftal rijp voor een ingreep. De vraag is op welke locatie want eigenlijk wist alleen Donny van de Beek tot dusver te overtuigen. Op het middenveld klopt Frenkie de Jong nadrukkelijk op de deur. Voorin staat KJH te trappelen en achterin is, door het wegvallen van Sanchez en de zwakke defensieve prestaties tot dusver, ingrijpen een kwestie van tijd. Het meest stekend is toch wel dat Ajax gewoon te weinig aan voetballen toekomt. Het is twijfelachtig, stroperig en onzuiver. Kortom, het loopt voor geen meter en daar moet snel verandering in komen.

De beelden van van het laatste onderlinge duel, dus Groningen - Ajax.



Daarnaast ook de beelden van de vorige wedstrijd van Groningen waar dus gelijk werd gespeeld tegen Heerenveen.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2017 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:29   quote  deeplink  
Ik ga voor vertrouwen en zeg 3-0!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:32   quote  deeplink  
Zou mooi zijn. Vraag me af of we genoeg doelpuntenmakers hebben.

Denk 1-1 na de fysieke mentale zware klap van gister.
Eide
 Eide - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:46   quote  deeplink  
Ik heb deze uit m'n tenen geperst want ik ben er vreselijk ziek van na donderdag. Prutsers.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 augustus 2017 - 21:52   quote  deeplink  
1-2
remco k
 remco k - vrijdag 18 augustus 2017 - 23:24   quote  deeplink  
Weer leuk om te lezen Eide.
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 augustus 2017 - 23:34   quote  deeplink  
En alweer een machtig mooi wedstrijdtopic, Eide.

Helaas, ik ben er zeer bang voor. Ik vrees een nieuwe teleurstelling. 0-2
aaadjuh
 aaadjuh - zaterdag 19 augustus 2017 - 00:22   quote  deeplink  
5-1!! Ze gaan helemaal loos 2x vd Beek 2x Dolberg en eentje Younes
bahbah
 bahbah - zaterdag 19 augustus 2017 - 00:53   quote  deeplink  
Top Eide
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 augustus 2017 - 02:19   quote  deeplink  
2-2 of 7-0
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 10:31   quote  deeplink  
ook al wint ajax van groningen.. zijn we er nog lang niet.. we gaan het beleven
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 10:31 schreef nummer10 het volgende:
ook al wint ajax van groningen.. zijn we er nog lang niet.. we gaan het beleven
Nee maar je hebt die winst nodig om er bovenop te komen.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 12:54   quote  deeplink  
Ik zou als volgt beginnen.

Onana
Zeefuik Veltman de ligt viergever
De jong vd beek
Zyech
Kluivert Huntelaar cerny

De jong en vd beek naast elkaar dat zal iets meer controle brengen. Zyech echt op 10.
Zeefuik als opkomende back.

Kluivert en cerny gefocust op voorzetten. En Huntelaar simpelweg om Dolberg even in de luwte te houden.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 12:54 schreef remco k het volgende:
Ik zou als volgt beginnen.

Onana
Zeefuik Veltman de ligt viergever
De jong vd beek
Zyech
Kluivert Huntelaar cerny

De jong en vd beek naast elkaar dat zal iets meer controle brengen. Zyech echt op 10.
Zeefuik als opkomende back.

Kluivert en cerny gefocust op voorzetten. En Huntelaar simpelweg om Dolberg even in de luwte te houden.
Ziet er goed uit, zie het alleen niet gebeuren. Ben sowieso wel fan van een meer centrale rol voor Ziyech.

Cerny lijkt me echter een pure rechtsbuiten en denk niet dat hij op links zal gaan spelen, maar Younes is zijn rust ook nodig en heeft nu eigenlijk geen vervanger/concurrentie behalve van die nieuwe Johnsen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:10   quote  deeplink  
Moeizame 2-1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 13:10 schreef Brandje het volgende:
Moeizame 2-1
Goals van Schone en Veltman! ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 13:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Goals van Schone en Veltman! ;-)
Die van Veltman in eigen goal? :)
Brandje
 Brandje - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 13:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, zie het alleen niet gebeuren. Ben sowieso wel fan van een meer centrale rol voor Ziyech.

Cerny lijkt me echter een pure rechtsbuiten en denk niet dat hij op links zal gaan spelen, maar Younes is zijn rust ook nodig en heeft nu eigenlijk geen vervanger/concurrentie behalve van die nieuwe Johnsen.
Kluivert hoort zijn concurrent te zijn en Neres en Cerny voor rechtsbuiten maar op een een of andere manier is Younes heilig verklaard lijkt het wel. Dan zal je zien dat Kluivertje morgen als rechtsbuiten start en kan je Neres afschrijven.
Brandje
 Brandje - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 13:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Goals van Schone en Veltman! ;-)
Dijks 2x
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 13:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kluivert hoort zijn concurrent te zijn en Neres en Cerny voor rechtsbuiten maar op een een of andere manier is Younes heilig verklaard lijkt het wel. Dan zal je zien dat Kluivertje morgen als rechtsbuiten start en kan je Neres afschrijven.
Ja lijkt mij ook, Kluivert lijkt mij ook gevaarlijker op links dan rechts.

Je laatste zin snap ik echter niet helemaal? Hoezo zou je Neres afschrijven die krijgt nog wel speeltijd, dan zou ik eerder Cerny (onterecht) afschrijven.

Overigens wel frapant dat Cerny laatst tegen Heracles inviel voor Kluivert, maar dat Neres tegen Rosenborg de voorkeur krijgt en Cerny niet eens bij de selectie zat. Beetje vreemd.
Brandje
 Brandje - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 13:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja lijkt mij ook, Kluivert lijkt mij ook gevaarlijker op links dan rechts.

Je laatste zin snap ik echter niet helemaal? Hoezo zou je Neres afschrijven die krijgt nog wel speeltijd, dan zou ik eerder Cerny (onterecht) afschrijven.

Overigens wel frapant dat Cerny laatst tegen Heracles inviel voor Kluivert, maar dat Neres tegen Rosenborg de voorkeur krijgt en Cerny niet eens bij de selectie zat. Beetje vreemd.
Omdat donderdag in de basis mocht beginnen. Geen fatsoenlijke bal heeft gekregen maar toch gewisseld werd. Staat die er morgen weer naast dan is dat killing voor zijn zelfvertrouwen
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 13:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Omdat donderdag in de basis mocht beginnen. Geen fatsoenlijke bal heeft gekregen maar toch gewisseld werd. Staat die er morgen weer naast dan is dat killing voor zijn zelfvertrouwen
Eens.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:43   quote  deeplink  
2-0
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 13:43 schreef Bobby1972 het volgende:
2-0
Je gaat het niet geloven. Maar dat zegt ook mijn gevoel.
bahbah
 bahbah - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 02:19 schreef Loetje het volgende:
2-2 of 7-0
wahahaha
bahbah
 bahbah - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 12:54 schreef remco k het volgende:
Ik zou als volgt beginnen.

Onana
Zeefuik Veltman de ligt viergever
De jong vd beek
Zyech
Kluivert Huntelaar cerny

De jong en vd beek naast elkaar dat zal iets meer controle brengen. Zyech echt op 10.
Zeefuik als opkomende back.

Kluivert en cerny gefocust op voorzetten. En Huntelaar simpelweg om Dolberg even in de luwte te houden.
Ik sta hier helemaal achter.

Mijn voorspelling met deze opstelling: 3-2
jodocus
 jodocus - zaterdag 19 augustus 2017 - 14:32   quote  deeplink  
1-1
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 13:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Omdat donderdag in de basis mocht beginnen. Geen fatsoenlijke bal heeft gekregen maar toch gewisseld werd. Staat die er morgen weer naast dan is dat killing voor zijn zelfvertrouwen
indd.. zowel voor cerny kluivert EN neres.. alle 3 worden kapot gemaakt zo, en younnes mag maar blijven staan.. ook al bakt die er niks van.. werd bosz vorig jaar niet verweten een traore te verkiezen boven een speler uit de jeugd ? wat doet keizer nu dan ? die laat zelfs 3 jawel 3 !! jonge jongens vechten om 1 plek... terwijl er aan de andere kant van het veld zoon domme tuinkabouter loopt die vorig jaar zelfs al minder rendement had dan traore

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2017 door nummer10 --
Brandje
 Brandje - zaterdag 19 augustus 2017 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 12:54 schreef remco k het volgende:
Ik zou als volgt beginnen.

Onana
Zeefuik Veltman de ligt viergever
De jong vd beek
Zyech
Kluivert Huntelaar cerny

De jong en vd beek naast elkaar dat zal iets meer controle brengen. Zyech echt op 10.
Zeefuik als opkomende back.

Kluivert en cerny gefocust op voorzetten. En Huntelaar simpelweg om Dolberg even in de luwte te houden.
Bijna eens. Ik zou wel met Neres en Kluivert spelen. Zeefuik kan er dan overheen komen. Maar die twee zijn de toekomst van Ajax op de flanken.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 15:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

indd.. zowel voor cerny kluivert EN neres.. alle 3 worden kapot gemaakt zo, en younnes mag maar blijven staan.. ook al bakt die er niks van.. werd bosz vorig jaar niet verweten een traore te verkiezen boven een speler uit de jeugd ? wat doet keizer nu dan ? die laat zelfs 3 jawel 3 !! jonge jongens vechten om 1 plek... terwijl er aan de andere kant van het veld zoon domme tuinkabouter loopt die vorig jaar zelfs al minder rendement had dan traore
Volgens mij is er helemaal niemand die niet vind dat uounes er eens af moet. Maar Bosz deed dat niet alleen bij Traore. Maar ook bij Youness schone en Veltman. En Bosz deed hetzelfde met die drie jonkies. Dus wat is er nieuw.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 15:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Bijna eens. Ik zou wel met Neres en Kluivert spelen. Zeefuik kan er dan overheen komen. Maar die twee zijn de toekomst van Ajax op de flanken.
Ik denk oprecht dat je gewoon even terug moet naar iets dat simpel en herkenbaar is. En met Huntelaar gebaseerd op ervaring. Gewoon even links op links en rechts op rechts. Voorzetten geven tot je er bij neervalt.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 19 augustus 2017 - 16:15   quote  deeplink  
4-0
Let maar op
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 15:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

indd.. zowel voor cerny kluivert EN neres.. alle 3 worden kapot gemaakt zo, en younnes mag maar blijven staan.. ook al bakt die er niks van.. werd bosz vorig jaar niet verweten een traore te verkiezen boven een speler uit de jeugd ? wat doet keizer nu dan ? die laat zelfs 3 jawel 3 !! jonge jongens vechten om 1 plek... terwijl er aan de andere kant van het veld zoon domme tuinkabouter loopt die vorig jaar zelfs al minder rendement had dan traore
Die domme tuinkabouter was afgelopen donderdag wel 1 van de beste van het veld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 16:36   quote  deeplink  
En ik geloof nog steeds in Younes. Net als dat ik geloof hield in Milik!
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 19 augustus 2017 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 13:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Je gaat het niet geloven. Maar dat zegt ook mijn gevoel.
hahahahahahahahaha....ik geloof je!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 19:04 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hahahahahahahahaha....ik geloof je!!
Krijg nou wat. Straks worden ze nog vrienden! ;-) hahahahaha
Scout2
 Scout2 - zaterdag 19 augustus 2017 - 20:42   quote  deeplink  
Als het meezit 2-1
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 augustus 2017 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 12:54 schreef remco k het volgende:
Ik zou als volgt beginnen.

Onana
Zeefuik Veltman de ligt viergever
De jong vd beek
Zyech
Kluivert Huntelaar cerny

De jong en vd beek naast elkaar dat zal iets meer controle brengen. Zyech echt op 10.
Zeefuik als opkomende back.

Kluivert en cerny gefocust op voorzetten. En Huntelaar simpelweg om Dolberg even in de luwte te houden.
Gezien mijn voorgestelde opstelling tegen Rosenborg kan ik het deze keer nauwelijks oneens met je zijn Remco...
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 augustus 2017 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 15:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Bijna eens. Ik zou wel met Neres en Kluivert spelen. Zeefuik kan er dan overheen komen. Maar die twee zijn de toekomst van Ajax op de flanken.
Ja, in dat geval helemaal eens! :-)

Wil weleens zien hoe dat uitpakt met Kluivert op links,
Neres op rechts met Huntelaar in de spits.
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 augustus 2017 - 21:51   quote  deeplink  
Wat betreft de uitslag vind ik het moeilijk in te schatten.
Met Veltman als rechtsback, Schöne en Younes op de bekende basisplaatsen zie ik wederom een nederlaag.

Als Keizer toestemming krijgt om eens wat te husselen kan dat zomaar lukken en een overwinning opleveren.

2-0 voor Ajax dan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 augustus 2017 door AkaS --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 augustus 2017 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 21:45 schreef AkaS het volgende:

[..]

Gezien mijn voorgestelde opstelling tegen Rosenborg kan ik het deze keer nauwelijks oneens met je zijn Remco...
Krijg nou wat!!! Als Bobby, Remco en AkaS het al eens worden in 1 topic dan voel ik dat we morgen eindelijk onze eerste winst van het seizoen gaan pakken. Dit weekend kan niet meer stuk! Als we winnen wordt dit topic opgenomen in de geschiedenisboeken! ;-)
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 augustus 2017 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 21:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Krijg nou wat!!! Als Bobby, Remco en AkaS het al eens worden in 1 topic dan voel ik dat we morgen eindelijk onze eerste winst van het seizoen gaan pakken. Dit weekend kan niet meer stuk! Als we winnen wordt dit topic opgenomen in de geschiedenisboeken! ;-)
Is geheel op het conto van Remco toe te schrijven...
Hij gaat eindelijk eens iets verstandigs posten.

hahahahahaha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 20 augustus 2017 - 04:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 21:51 schreef AkaS het volgende:
Wat betreft de uitslag vind ik het moeilijk in te schatten.
Met Veltman als rechtsback, Schöne en Younes op de bekende basisplaatsen zie ik wederom een nederlaag.

Als Keizer toestemming krijgt om eens wat te husselen kan dat zomaar lukken en een overwinning opleveren.

2-0 voor Ajax dan!
Wat een open deur....
Als...Ajax scoort en hunnie niet, dan verwacht ik een overwinning...

Sja...de uitslag is wel lastig in te schatten...DUUUHH!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 20 augustus 2017 - 04:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 21:54 schreef AkaS het volgende:

[..]

Is geheel op het conto van Remco toe te schrijven...
Hij gaat eindelijk eens iets verstandigs posten.

hahahahahaha
Wil jij soms een lekker snoepje? :^×
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 20 augustus 2017 - 08:52   quote  deeplink  
We gaan wel winnen van Groningen, met 2-1 of 3-1. Desalniettemin blijf ik me erg zorgen maken om de lage niveau van Veltman en Viergever, daar zij Ajax niet naar een hoger niveau kunnen tillen. Meteen strik erom en wegwezen.

Daardoor wordt De Ligt onzeker, en kan hij zich niet verder ontwikkelen zoals wij dag graag willen zien. Ajax moet echt met hele goede spelers terugkomen van de transfermarkt. Zelf kan ik de wedstrijd vandaag niet volgen, omdat ik de hele dag afwezig ben tot in de avond. Ik hoop vooral op de 3 punten. Succes iedereen.
AkaS
 AkaS - zondag 20 augustus 2017 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 04:36 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wil jij soms een lekker snoepje? :^×
Ja lekker, zit je soms iets dwars jochie?
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 09:58   quote  deeplink  
wel de opstelling grotendeels zoals wij zouden willen zien een keer.. zou die meelezen ? :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 augustus 2017 door nummer10 --
p111
 p111 - zondag 20 augustus 2017 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 16:36 schreef Ajax Warrior het volgende:
En ik geloof nog steeds in Younes. Net als dat ik geloof hield in Milik!
Younes was tegen RB de enige die voor gevaar zorgde dus komt misschien weer wat in vorm dus terecht dat hij nu blijft staan.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 11:22   quote  deeplink  
vreemde uitspraken weer van keizer.. hij wisselt dolberg maar legt de schuld bij de andere spelers, de aanvoer.. wederom nie motiverend voor de groep.. maar als daar de schuld zou liggen.. dus de flanken, dan doe je daar toch wat aan ?
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 11:22 schreef nummer10 het volgende:
vreemde uitspraken weer van keizer.. hij wisselt dolberg maar legt de schuld bij de andere spelers, de aanvoer.. wederom nie motiverend voor de groep.. maar als daar de schuld zou liggen.. dus de flanken, dan doe je daar toch wat aan ?
Hieronder de letterlijke uitspraak van keijzer. Echt niks maar dan ook helemaal niks mis mee. Je bent ewoon aan het zoeken en legt alles onder een vergrootglas.

"We hebben nog niet echt het idee dat Kasper uitgespeelde kansen krijgt", vertelt Keizer in gesprek met de NOS. "We zijn er al vanaf het begin mee bezig, de lijn naar Kasper moet open komen. We moeten hem in het spel betrekken." Dolberg beaamt dat hij ballen nodig heeft van anderen, maar aan de bal is het 'ook niet wat het moet zijn', zo geeft hij toe. "We moeten eraan werken."

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zondag 20 augustus 2017, 14:30); 3 - 1









0.0090160