BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rosenborg - Ajax (donderdag 24 augustus 2017, 20:45); 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 20 augustus 2017 - 23:12   quote  deeplink  
Europa-League2.jpg

Iedereen zal voorafgaand aan deze wedstrijd zeggen dat Ajax in een lastige situatie zit. Eigenlijk valt dat wel mee. Zolang Ajax in Noorwegen van Rosenborg wint is het namelijk door, ongeacht de uitslag. Goed, een 0-1 betekent verlengen maar zolang Ajax de wedstrijd winnend afsluit is er niets aan de hand. Kortom, de situatie voor Ajax is uitermate eenvoudig. Ajax moet winnen. Punt.

Daarmee kunnen alle scenario's en dergelijke overboord. Spelers hoeven niet na te denken over scores. 0-1 is verlengen, 0-2, 1-2 of elke andere stand betekent kwalificatie voor de Europa League. Daarvoor zal Ajax wel uit een heel ander vaatje moeten tappen als de eerste wedstrijd. Gelukkig heeft Marcel Keizer gezien dat zijn Ajax wel degelijk weet wat winnen is en zal Ajax aan vertrouwen hebben gewonnen na de overwinning of FC Groningen.

Noorse ploegen zijn vaak stugge, lastig te bespelen ploegen en Rosenborg is daarop geen uitzondering. Ajax speelde in haar historie 7 duels tegen clubs uit Noorwegen. Daarvan won Ajax er 2 en gingen, werd er 4 keer gelijk gespeeld en 1 maal verloren. Rosenborg was in het seizoen 2002/03 tegenstander van Ajax in de Champions League. Toen werd het uit 0-0 en thuis 1-1. Vorige week wonnen de Noren in de ArenA.

Rosenborg kende een slecht weekend in de Noorse competitie. De lijstaanvoerder verloor op eigen veld met 0-1 van een middenmoter. De koppositie komt hierdoor niet in gevaar wat ook ingecalculeerd was. Rosenborg speelde namelijk met een B-elftal waar maar liefst 8 basisspelers rust kregen. Het is duidelijk dat Rosenborg alles op de return tegen Ajax zet. RBK speelt onder trainer Kåre Ingebrigstens in een 4-3-3 systeem met 1 controlerende middenvelder, hoewel vorige week werd gestart in een 4-4-2 formatie. De grote ster van Rosenborg is voormalig supertalent en Arsenalspits Niklas Bendtner. De lange spits, die vorig seizoen nog in de Engelse Championship speelde, maakte dit seizoen tot dusver 6 goals. Hij moet reservespits Vilhjálmsson en linkeraanvaller Jevtovic voor zich dulden. De aanvoer komt vooral van rechts via rechtsbuiten Helland (5 assists) en rechter aanvallende middenvelder Jensen (6 assists). Ook de andere aanvallende middenvelder, Midtsjö, heeft al weer 4 assists. Rosenborg is aanvallend dus veelzijdig en kan vertrouwen op zowel voorbereidend en afwerkend vermogen van verschillende spelers.

Bij Ajax zullen vele gespannen toekijken of Marcel Keizer de wijzigingen die dit weekend doorvoerde overeind blijven. Cerny maakte een goede en gretige indruk. KJH was erg belangrijk en Frenkie de Jong is snel aan het uitgroeien tot een publiekslieveling. Of we deze drie ook weer aan de start terug zien in Noorwegen is echter maar helemaal de vraag. Desondanks toonde de weedstrijd tegen Groningen dat Ajax wel degelijke diepte op de bank heeft en dat Keizer echt wel opties heeft. Dit allemaal is in de wetenschap dat Ajax zeer waarschijnlijk nog 2 verdedigers erbij krijgt. Orujuela krijgt mogelijk maandag z'n werkvergunning en zal daarna moeten wennen. Waarschijnlijk zien we die pas in september voor het eerst tussen de lijnen. De Colombiaan is sowieso niet speelgerechtigd voor deze pot. Ajax moet het dus doen met de selectie die er nu staat.

Voor de mensen die van zelfkastijding houden hier nog eens de beelden van de eerste wedstrijd. Ik pas. Prettige wedstrijd en hopelijk gaat Ajax op weg naar een positieve (Europese) afsluiting van de maand augustus.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door Eide --
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 23:54   quote  deeplink  
top stuk eide.. hoop wel dat keizer ballen heeft en niet weer de oude garde (younnes dolberg schone) weer laat spelen... zou ik echt onbegrijpelijk vinden... en neres mag van mij wel weer een kans hebben ipv kluivert ook al is het een 2de helft ik hoop op een 1-3.. maar vrees dat we het niet redden.. het is busparkeren voor hun dus lastig door tekomen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 augustus 2017 door nummer10 --
Eide
 Eide - dinsdag 22 augustus 2017 - 16:30   quote  deeplink  
Younes keert terug in selectie Ajax voor duel met Rosenborg

Ajax reist morgen met een fitte selectie af naar Trondheim voor de return van donderdag tegen Rosenborg. Vandaag keerde Amin Younes terug in de ploeg. De Duitser miste het competitieduel met FC Groningen vanwege ziekte.

Ajax moet donderdagavond in het Noorse Lerkendalstadion een achterstand van 1-0 wegpoetsen om alsnog door te dringen tot de groepsfase van de Europa League. Het treffen met Rosenborg begint om 20.45 uur.

Trainer Marcel Keizer neemt deze spelers mee naar Noorwegen:
André Onana, Benjamin van Leer, Kostas Lamprou, Joël Veltman, Matthijs de Ligt, Nick Viergever, Mitchell Dijks, Damil Dankerlui, Deyovaisio Zeefuik, Donny van de Beek, Hakim Ziyech, Carel Eiting, Lasse Schöne, Frenkie de Jong, David Neres, Klaas-Jan Huntelaar, Amin Younes, Vaclav Cerny, Kasper Dolberg en Justin Kluivert

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 augustus 2017 door Eide --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 22 augustus 2017 - 16:33   quote  deeplink  
1-4.
Heb er vertrouwen in
aaadjuh
 aaadjuh - dinsdag 22 augustus 2017 - 16:42   quote  deeplink  
0-2
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 22 augustus 2017 - 17:07   quote  deeplink  
Voor 'n 1-2 zou iedereen wel tekenen.
Maar zelfs 'n 1-3 is niet onmogelijk, als Ajax goed bij de les is.
p111
 p111 - dinsdag 22 augustus 2017 - 18:04   quote  deeplink  
Het zou een bonus zijn bij een kleine winst dus 0-2 of 1-2 .Hoop doet leven
Brandje
 Brandje - dinsdag 22 augustus 2017 - 18:11   quote  deeplink  
1-1
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 augustus 2017 - 18:35   quote  deeplink  
Ik sluit me aan bij 1-2. Zou heel mooi zijn in ieder geval.
remco k
 remco k - dinsdag 22 augustus 2017 - 18:43   quote  deeplink  
Hoe maakt donderdag niet uit. Als er maar gewonnen wordt
remco k
 remco k - dinsdag 22 augustus 2017 - 18:44   quote  deeplink  
Overigens heel lang geleden dat we een uitwedstrijd wisten te winnen.
bahbah
 bahbah - dinsdag 22 augustus 2017 - 20:09   quote  deeplink  
0-2
Tuurlijk zetten we het recht.
Als het moet dan moet het en dan gebeurt het ook.
jodocus
 jodocus - dinsdag 22 augustus 2017 - 20:27   quote  deeplink  
1-3
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 augustus 2017 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 18:44 schreef remco k het volgende:
Overigens heel lang geleden dat we een uitwedstrijd wisten te winnen.
Willem II uit vorig seizoen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 augustus 2017 - 22:37   quote  deeplink  
1-1
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 augustus 2017 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 22:37 schreef Loetje het volgende:
1-1
niet zo negatief jo :P haha nee vrees het ook.. helemaal niks in amsterdam :(
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 augustus 2017 - 23:33   quote  deeplink  
Sorry misschien voor mijn negatieve reactie maar van mij mag Ajax uitgeschakeld worden. Even een seizoen geen Europees voetbal. Het team weer oprichten en op zoek gaan naar de juiste balans. Met die extra Europese wedstrijden krijg je daar geen tijd voor. Je totaal richten op de competitie en gewoon kampioen worden. Volgend jaar moet je als kampioen ook voorronde spelen dus dan kan je alvast zorgen voor een sterke basis.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 augustus 2017 - 23:33   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 augustus 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 23:33 schreef Ajax Warrior het volgende:
Sorry misschien voor mijn negatieve reactie maar van mij mag Ajax uitgeschakeld worden. Even een seizoen geen Europees voetbal. Het team weer oprichten en op zoek gaan naar de juiste balans. Met die extra Europese wedstrijden krijg je daar geen tijd voor. Je totaal richten op de competitie en gewoon kampioen worden. Volgend jaar moet je als kampioen ook voorronde spelen dus dan kan je alvast zorgen voor een sterke basis.
zit wat in... maar balans krijg je door langere tijd een vaste basis te hebben.. maar wat ik lees en hoor in interviews houd hij nogal van veranderingen.. hoop dat ik ernaast zit..
Loetje
 Loetje - woensdag 23 augustus 2017 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 23:33 schreef Ajax Warrior het volgende:
Sorry misschien voor mijn negatieve reactie maar van mij mag Ajax uitgeschakeld worden. Even een seizoen geen Europees voetbal. Het team weer oprichten en op zoek gaan naar de juiste balans. Met die extra Europese wedstrijden krijg je daar geen tijd voor. Je totaal richten op de competitie en gewoon kampioen worden. Volgend jaar moet je als kampioen ook voorronde spelen dus dan kan je alvast zorgen voor een sterke basis.
En dan je team weer opbouwen en einde van het jaar iedereen weer weg. Dat scenario is ieder jaar hetzelfde. Als je afgelopen jaar een finale haalt moet je juist nu weer Europees spelen.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 augustus 2017 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 23:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niet zo negatief jo :P haha nee vrees het ook.. helemaal niks in amsterdam :(
Zullen nog compacter spelen dan vorige week. Ga er maar aan staan.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 augustus 2017 - 01:24   quote  deeplink  
als ajax moet je dit winnen.. zo niet falen meerdere mensen.. incl de trainer.. rosenborg komaan...
remco k
 remco k - woensdag 23 augustus 2017 - 03:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 20:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Willem II uit vorig seizoen.
Europees bedoel ik.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 augustus 2017 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 23:33 schreef Ajax Warrior het volgende:
Sorry misschien voor mijn negatieve reactie maar van mij mag Ajax uitgeschakeld worden. Even een seizoen geen Europees voetbal. Het team weer oprichten en op zoek gaan naar de juiste balans. Met die extra Europese wedstrijden krijg je daar geen tijd voor. Je totaal richten op de competitie en gewoon kampioen worden. Volgend jaar moet je als kampioen ook voorronde spelen dus dan kan je alvast zorgen voor een sterke basis.
Ja, maar dat is elk jaar (met uitzondering van afgelopen seizoen) al zo haha.
Geen Europees voetbal, eind van het seizoen leegloop, er is niet op tijd geanticipeerd op die leegloop, voorrondes komen weer te vroeg - Geen Europees voetbal (...)
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 12:16   quote  deeplink  
hopppaaa cerny en frenkie mogen weer banken.. (schone kan ik inkomen doelgerichter dan frenkie en aanvallend naast ziyech prima) maar cerny deed het toch naar behoren tenopzicht van younnes.. en weer te voorspellen.. cerny of neres erin in 75ste minuut en frenkie voor schone.. dolberg 15 min voor younnes.. sorry hoor maar die man geeft nie bepaald echt veel vertrouwen aan de jeugd...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door nummer10 --
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:16 schreef nummer10 het volgende:
hopppaaa cerny en frenkie mogen weer banken.. (schone kan ik inkomen doelgerichter dan frenkie en aanvallend naast ziyech prima) maar cerny deed het toch naar behoren tenopzicht van younnes.. en weer te voorspellen.. cerny of neres erin in 75ste minuut en frenkie voor schone.. dolberg 15 min voor younnes.. sorry hoor maar die man geeft nie bepaald echt veel vertrouwen aan de jeugd...
Huh? Veltman de ligt Dijks Vd beek zyech Dolberg Kluivert. Allemaal eigen jeugd.

Ik ben het er niet me eens dat ie weer terug wisselt als het waar is. Maar jeugd geen vertrouwen geven is echt gewoon een domme opmerking.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door remco k --
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh? Veltman de ligt Dijks Vd beek zyech Dolberg Kluivert. Allemaal eigen jeugd.

Ik ben het er niet me eens dat ie weer terug wisselt als het waar is. Maar jeugd geen vertrouwen geven is echt gewoon een domme opmerking.
ziyech dolberg eigen jeugd ? daarbij die waren vorig jaar er ook al.. welke jeugd heeft onder keizer voor nu de kans gekregen ? daarbij is frenkie ook geen eigen jeugd.. cerny idem.. kluivert deligt veltman vdbeek (al vrees ik dat hij het niet gaat redden maar dat is een persoonlijk iets en maybe helemaal ernaast)
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 12:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ziyech dolberg eigen jeugd ? daarbij die waren vorig jaar er ook al.. welke jeugd heeft onder keizer voor nu de kans gekregen ? daarbij is frenkie ook geen eigen jeugd.. cerny idem.. kluivert deligt veltman vdbeek (al vrees ik dat hij het niet gaat redden maar dat is een persoonlijk iets en maybe helemaal ernaast)
Zyech uiteraard niet. Dolberg is ingestroomd in de A1 en vanuit dat elftal doorgestroomd dus op dat vlak vanuit de jeugd. Zelfde geld voor Frenkie, vanuit het beloftenelftal erbij gehaald. Cerny heeft twee jaar in de A1 gespeeld en is gewoon eigen jeugd.

Maar goed. Je roept hem een kans te geven om vervolgens allemaal zaken te zoeken om hem af te branden. En al na 5 potjes roepen dat ie de jeugd geen kans geeft. Maar wel roepen om ervaren spelers.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 13:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Zyech uiteraard niet. Dolberg is ingestroomd in de A1 en vanuit dat elftal doorgestroomd dus op dat vlak vanuit de jeugd. Zelfde geld voor Frenkie, vanuit het beloftenelftal erbij gehaald. Cerny heeft twee jaar in de A1 gespeeld en is gewoon eigen jeugd.

Maar goed. Je roept hem een kans te geven om vervolgens allemaal zaken te zoeken om hem af te branden. En al na 5 potjes roepen dat ie de jeugd geen kans geeft. Maar wel roepen om ervaren spelers.
dat is geen eigen jeugd.. eigen jeugd is Fjes E D C maybe nog.. wat je haalt naar de A1 is geen rigen jeugd in mijn ogen.. en jeugd vertrouwen geven doelde ik op neres en cerny en enigzins ook kluivert.. spelen ze goed volgende wedstrijd er toch naast.. spelen ze potje slecht er ook naast.. ook al speel je een slechte pot als jeugdspeler (niet teveel) geeft niks en laat hem ff staan.. en niet zoals nu wel niet wel niet.. vastigheid is nu juist zo belangrijk.. met cerny was er eindelijk meer diepgang en kwam ziyech ook beter uit.. en dan heb je younnes weer die alles in zen voetwil hebben.. hunterlaat die dus zo ook geen bal krijgt.. tot nu toe gewoon best vreemde keuzes zowel achterin als op de flanken.. en achterin doelde ik op het terug halen van een speler die tot 2x toe is afgeschreven.. zeefluik bijv vind ik beter van wat ik heb gezien en had rb gekund.. veltman centrum deligt vierger LB.... anyway hard hoofd in vanavond en haal je het niet heeft de staf en th best hard gefaald..
bahbah
 bahbah - donderdag 24 augustus 2017 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 01:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zullen nog compacter spelen dan vorige week. Ga er maar aan staan.
Vrije trapje erin en ze kunnen niet meer compact staan .
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 13:55 schreef bahbah het volgende:

[..]

Vrije trapje erin en ze kunnen niet meer compact staan .
schone op die possitie e ziyech en hunter.. 3 scorende spelers.. dus die keus snap ik wel.. alleen younnes snap ik niet
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 13:55 schreef bahbah het volgende:

[..]

Vrije trapje erin en ze kunnen niet meer compact staan .
schone op die possitie e ziyech en hunter.. 3 scorende spelers.. dus die keus snap ik wel.. alleen younnes snap ik niet
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 augustus 2017 - 14:02   quote  deeplink  
Ik denk dat we ze gewoon met 1-4 oprollen.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 augustus 2017 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 14:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

schone op die possitie e ziyech en hunter.. 3 scorende spelers.. dus die keus snap ik wel.. alleen younnes snap ik niet
Younes deed het echt heel goed in de thuiswedstrijd. Het is dat Neres niet best speelde. Hoop dat hij voldoende hersteld is om weer voluit te kunnen vlammen vanavond. Kluivert ook vlammen, dan maken we het ze echt heel moeilijk.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 14:05 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Younes deed het echt heel goed in de thuiswedstrijd. Het is dat Neres niet best speelde. Hoop dat hij voldoende hersteld is om weer voluit te kunnen vlammen vanavond. Kluivert ook vlammen, dan maken we het ze echt heel moeilijk.
younnes was dreigend.. klopt.. maar redement van lik me ballen.. maybe nu wat extra rust en weer de oude va 2 jaar terug.. ik hoop het.. nu nog diepte zoeken dan is die veel gevaarlijker met zijn snelheid
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 augustus 2017 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 14:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

younnes was dreigend.. klopt.. maar redement van lik me ballen.. maybe nu wat extra rust en weer de oude va 2 jaar terug.. ik hoop het.. nu nog diepte zoeken dan is die veel gevaarlijker met zijn snelheid
Rendement zal vast hoger zijn als Huntelaar er loopt. Dolberg zit even in een dipje.
En als het niet loopt zoals in de thuiswedstrijd kunnen we altijd Cerny nog brengen.

Als ie niet gaat wachten tot minuut 80 en dan gekke wissels gaat doen, dan zie ik het wel rooskleurig in voor vanavond.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 13:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat is geen eigen jeugd.. eigen jeugd is Fjes E D C maybe nog.. wat je haalt naar de A1 is geen rigen jeugd in mijn ogen.. en jeugd vertrouwen geven doelde ik op neres en cerny en enigzins ook kluivert.. spelen ze goed volgende wedstrijd er toch naast.. spelen ze potje slecht er ook naast.. ook al speel je een slechte pot als jeugdspeler (niet teveel) geeft niks en laat hem ff staan.. en niet zoals nu wel niet wel niet.. vastigheid is nu juist zo belangrijk.. met cerny was er eindelijk meer diepgang en kwam ziyech ook beter uit.. en dan heb je younnes weer die alles in zen voetwil hebben.. hunterlaat die dus zo ook geen bal krijgt.. tot nu toe gewoon best vreemde keuzes zowel achterin als op de flanken.. en achterin doelde ik op het terug halen van een speler die tot 2x toe is afgeschreven.. zeefluik bijv vind ik beter van wat ik heb gezien en had rb gekund.. veltman centrum deligt vierger LB.... anyway hard hoofd in vanavond en haal je het niet heeft de staf en th best hard gefaald..
Ze worden toch uit de A1 gehaald door een trainer of niet soms? Ik begrijp dat dit geen zelf opgeleide jongens zijn Maar het is wel degelijk jeugd vanuit de opleiding inpassen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door remco k --
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 14:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

schone op die possitie e ziyech en hunter.. 3 scorende spelers.. dus die keus snap ik wel.. alleen younnes snap ik niet
Juist zo hebben ze slechts een paar minuten samen espeeld. Juist deze opstelling zou ik onbegrijpelijk vinden ongeacht de uitslag.

Enige dat schone laat zien dit seizoen is dat ie niet in de basis thuis hoort. Je speelt afgelopen weekend je beste pot tot nu toe. Dan laat je de gehele basis staan.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 14:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist zo hebben ze slechts een paar minuten samen espeeld. Juist deze opstelling zou ik onbegrijpelijk vinden ongeacht de uitslag.

Enige dat schone laat zien dit seizoen is dat ie niet in de basis thuis hoort. Je speelt afgelopen weekend je beste pot tot nu toe. Dan laat je de gehele basis staan.
tjah had het frenkie wel gegund alleen keizer zegt telkens dat we doelpunten nodig zijn dus wil hij mensen die kunnen scoren.. daarbij horen dan veltman dijks vdbeek younnes ook niet in de basis.. schone op 6 wou niet omdat hij in zijn 1tje teveel verdedigend werk moest doen.. vdbeek gaat hier vrees ik ook door de mand vallen.. en ben het met je eens hoor.. had het ook laten staan
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 14:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah had het frenkie wel gegund alleen keizer zegt telkens dat we doelpunten nodig zijn dus wil hij mensen die kunnen scoren.. daarbij horen dan veltman dijks vdbeek younnes ook niet in de basis.. schone op 6 wou niet omdat hij in zijn 1tje teveel verdedigend werk moest doen.. vdbeek gaat hier vrees ik ook door de mand vallen.. en ben het met je eens hoor.. had het ook laten staan
Jezus man. Ga je nu echt verdedigers opnoemen omdat ze niet scoren? Je snapt toch zelf ook wel wat ie ermee bedoelt.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 15:44   quote  deeplink  
scoren ? heb het over niet laten zien dat je in de basis hoort.. daarbij geef je telkens aan dat je niet mag oordelen want we zijn nog maar 4 wedstrijden onderweg.. hoe kan je dan schone afschrijven naast ziyech ? maakte toch gelijk een belangrijke 3-1 na zijn wissel en viel erg goed in op die possitie..
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 15:44 schreef nummer10 het volgende:
scoren ? heb het over niet laten zien dat je in de basis hoort.. daarbij geef je telkens aan dat je niet mag oordelen want we zijn nog maar 4 wedstrijden onderweg.. hoe kan je dan schone afschrijven naast ziyech ? maakte toch gelijk een belangrijke 3-1 na zijn wissel en viel erg goed in op die possitie..
Je snapt er echt werkelijk niks van hè. Volgens mij zeg ik heel duidelijk dat je een trainer niet moet gaan beoordelen na 5 wedstrijden. En datzelfde zou voor spelers gelden die nog niet veel gespeeld hebben. Schone zie je wekelijks spelen. En daarnaast schrijf ik hem helemaal niet af. Ik vind alleen dat je dit niet nu even moet gaan proberen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 24 augustus 2017 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 augustus 2017 - 03:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Europees bedoel ik.
aha, ja dat werd niet gespecificeerd.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 24 augustus 2017 - 17:19   quote  deeplink  
Eigenlijk geen zin in vanavond. Zal weer een heel zware pot worden. Ik pleit voor Huntelaar in de spits, maar Dolberg zal wel spelen helaas. Of allebei, we moeten er immers twee maken. Ga er ook niet vanuit dat F. De Jong start, aangezien Schöne nu fit zou moeten zijn.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 16:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Je snapt er echt werkelijk niks van hè. Volgens mij zeg ik heel duidelijk dat je een trainer niet moet gaan beoordelen na 5 wedstrijden. En datzelfde zou voor spelers gelden die nog niet veel gespeeld hebben. Schone zie je wekelijks spelen. En daarnaast schrijf ik hem helemaal niet af. Ik vind alleen dat je dit niet nu even moet gaan proberen.
nog niet naast ziyech.. dus kan je niks van zeggen dus nie afschrijven op die possitie... ;) snap je punt wel dat het vd week liep dat je dit dus niet NU probeert en heb je gelijk maar geld tevens op de linkerflank.. cerny
p111
 p111 - donderdag 24 augustus 2017 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 17:19 schreef NatjosFC het volgende:
Eigenlijk geen zin in vanavond. Zal weer een heel zware pot worden. Ik pleit voor Huntelaar in de spits, maar Dolberg zal wel spelen helaas. Of allebei, we moeten er immers twee maken. Ga er ook niet vanuit dat F. De Jong start, aangezien Schöne nu fit zou moeten zijn.
Zoals al zoveel keer aangegeven je hebt wel wat aan Schone tegen een Middelm/ED ploeg in grote wedstrijden komt hij gewoon te kort helaas blijven ze die man opstellen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 24 augustus 2017 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 18:24 schreef p111 het volgende:

[..]

Zoals al zoveel keer aangegeven je hebt wel wat aan Schone tegen een Middelm/ED ploeg in grote wedstrijden komt hij gewoon te kort helaas blijven ze die man opstellen.
En wat heeft F. de Jong nu weer gedaan om te bewijzen dat hij dat wel kan dan? Volgens mij met Schöne in de ploeg gewoon Schalke en Lyon helemaal dronken gespeeld.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 augustus 2017 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 18:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

En wat heeft F. de Jong nu weer gedaan om te bewijzen dat hij dat wel kan dan? Volgens mij met Schöne in de ploeg gewoon Schalke en Lyon helemaal dronken gespeeld.
dat zei ik al toen mensen voor frenkie riepen.. dat hij 15 min goed speelt tegen een ploeg die al moe is zegt me nie zoveel.. tegen groning liep het lekker.. maar dat deed het ook toen schone erin kwam.. toekomst gaat uitwijzen wie er beter is... alleen had het na zondag vandaag niet veranderd.. en vooral de linkerflank al niet
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 17:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nog niet naast ziyech.. dus kan je niks van zeggen dus nie afschrijven op die possitie... ;) snap je punt wel dat het vd week liep dat je dit dus niet NU probeert en heb je gelijk maar geld tevens op de linkerflank.. cerny
Het geld zelfs juist voor die linkerkant. Cerny speelde daar een betere wedstrijd dan dat Youness dit seizoen tot nu toe gespeeld heeft. Dan behoor je gewoon een tijd basis te blijven.
remco k
 remco k - donderdag 24 augustus 2017 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 augustus 2017 - 18:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

En wat heeft F. de Jong nu weer gedaan om te bewijzen dat hij dat wel kan dan? Volgens mij met Schöne in de ploeg gewoon Schalke en Lyon helemaal dronken gespeeld.
Ik denk in de uitwedstrijden juist door zijn defensieve zwakte zijn wij weer helemaal weggespeeld.
Schone speelde de thuiswedstrijd tegen Schalke niet toch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door remco k --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rosenborg - Ajax (donderdag 24 augustus 2017, 20:45); 3 - 2









0.0363478