BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Officieel Siem de Jong terug bij Ajax.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - woensdag 30 augustus 2017 - 13:09   quote  deeplink  
Het was natuurlijk al even bekend.

Maar of hij nu goed gaat doen of niet, deze Ajax held van een aantal jaar geleden verdient een topic als ie terugkomt.

Bij deze dus.
remco k
 remco k - woensdag 30 augustus 2017 - 13:10   quote  deeplink  
Siem de Jong keert terug bij Ajax

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Siem de Jong en Newcastle United over de overgang van de speler naar Amsterdam. Hij tekende in Amsterdam een contract voor drie seizoenen, tot en met 30 juni 2020.

De Jong werd op 28 januari 1989 geboren in Aigle, Zwitserland. De aanvallende middenvelder speelde in de periode 2005 tot en met 2014 ook al bij Ajax. Hij maakte op 26 september 2007 zijn debuut in het eerste elftal tijdens de KNVB Bekerwedstrijd Kozakken Boys – Ajax (1-2).

Vier keer kampioen, de KNVB Beker én de Johan Cruijff Schaal
De Jong speelde destijds 244 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax en maakte daarin 78 doelpunten. Hij won met de club in 2010 de KNVB Beker en werd met Ajax vier keer landskampioen (2011, 2012, 2013, 2014). In 2013 won hij tevens de Johan Cruijff Schaal. Voor Newcastle United speelde De Jong 21 wedstrijden waarin hij één keer scoorde.

BRON

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 augustus 2017 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 30 augustus 2017 - 13:11   quote  deeplink  
JOOD
 JOOD - woensdag 30 augustus 2017 - 13:20   quote  deeplink  
Succes Siem! Ik hoop dat je onze jongens bij de hand kan nemen als het lastig is. Maar bovenal hoop ik dat je bij Ziyech weer een beetje vuur aan zn schenen kan leggen..

Genoeg ervaring, mooie leeftijd. Positief!

Succes!
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 augustus 2017 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 13:20 schreef JOOD het volgende:
Succes Siem! Ik hoop dat je onze jongens bij de hand kan nemen als het lastig is. Maar bovenal hoop ik dat je bij Ziyech weer een beetje vuur aan zn schenen kan leggen..

Genoeg ervaring, mooie leeftijd. Positief!

Succes!
ziyech volgens mij alweer vaak zat belangrijk geweest.. en als je een dejong boven een ziyech verkiest dan heb je boven in de kamer iets niet helemaal in orde... heb liever dat keizer de andere juiste poppetjes neerzet zodat ziyech ook kan renderen.. mensen met diepgang ipv balletjes in de voet
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 augustus 2017 - 14:35   quote  deeplink  
Siem is back in business :)

Heel blij met deze transfer, volgens mij ook zn beetje afgelopen 8 seizoenen 7 keer de titel bij één van de broers de Jong, dus ook wat dat betreft maken we weer een goede kans. Denk dat Siem heel belangrijk gaat zijn met zijn goals.
remco k
 remco k - woensdag 30 augustus 2017 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 augustus 2017 - 14:35 schreef NatjosFC het volgende:
Siem is back in business :)

Heel blij met deze transfer, volgens mij ook zn beetje afgelopen 8 seizoenen 7 keer de titel bij één van de broers de Jong, dus ook wat dat betreft maken we weer een goede kans. Denk dat Siem heel belangrijk gaat zijn met zijn goals.
Ik hoop het in ieder geval wel. Als ie 100% fit is, is het een aanwinst voor elke eredivisie top ploeg, en bij ons is er dan voor de breedte, dat betekend dat ons middenveld en 9 positie kwaliteitief goed genoeg is ingevuld..
p111
 p111 - woensdag 30 augustus 2017 - 14:55   quote  deeplink  
Totaal overbodige transfer van deze geweldige Ajacied.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 31 augustus 2017 - 10:41   quote  deeplink  
Ik ben fan van Siem en heb heel veel respect voor hem, hij bood zich aan bij Ajax alvorens hij naar psv vertrok.

Ik heb er juist bewondering voor dat hij nu evengoed nog naar Ajax komt, dat moet je wel durven zie je.

Siem is Ajacied, dat gaat hij bewijzen.

Welkom terug Siem!
bahbah
 bahbah - donderdag 31 augustus 2017 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 10:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik ben fan van Siem en heb heel veel respect voor hem, hij bood zich aan bij Ajax alvorens hij naar psv vertrok.

Ik heb er juist bewondering voor dat hij nu evengoed nog naar Ajax komt, dat moet je wel durven zie je.

Siem is Ajacied, dat gaat hij bewijzen.

Welkom terug Siem!
100%
bahbah
 bahbah - donderdag 31 augustus 2017 - 10:57   quote  deeplink  
Waar staat die K voor eigenlijk Altijd prijs in de?

Als het maar niks te maken heeft met een ander stadion ofzo in een stad bij een haven ...

Gahaahhahahahahahahahaha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 31 augustus 2017 - 11:41   quote  deeplink  
In 1 keer goed man!!

Juist als Ajacied zijnde, kan je dat zeggen.

Deze naam had ik in 2008 (bij registratie headliner) aangenomen, omdat WIJ altijd prijs hadden in de kuip.

Zoek maar terug, de laatste 10 jaar in de kuip ;)
bahbah
 bahbah - donderdag 31 augustus 2017 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 augustus 2017 - 11:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
In 1 keer goed man!!

Juist als Ajacied zijnde, kan je dat zeggen.

Deze naam had ik in 2008 (bij registratie headliner) aangenomen, omdat WIJ altijd prijs hadden in de kuip.

Zoek maar terug, de laatste 10 jaar in de kuip ;)
Omgekeerde psychologie,daar hou ik van....
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 05 september 2017 - 19:58   quote  deeplink  


Enkel een training, maar Siem schiet aardig met scherp.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 september 2017 door Hasjkoph --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 september 2017 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2017 - 19:58 schreef Hasjkoph het volgende:
[ filmpje ]

Enkel een training, maar Siem schiet aardig met scherp.
wat je zegt korte afstand.. training.. zegt me nooit zoveel, van niemand overigens dus niet omdat het siem is ;) maar schiet ze er in ja
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 september 2017 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2017 - 19:58 schreef Hasjkoph het volgende:
[ filmpje ]

Enkel een training, maar Siem schiet aardig met scherp.
Siem heeft ook een goed schot in de benen, dus daar maak ik me niet druk over!
Loetje
 Loetje - dinsdag 05 september 2017 - 23:39   quote  deeplink  
Ik wil zeggen, die kan scoren vanuit alle posities en heeft weinig kansen nódig
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 september 2017 - 06:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 september 2017 - 23:39 schreef Loetje het volgende:
Ik wil zeggen, die kan scoren vanuit alle posities en heeft weinig kansen nódig
Met Younes als linksbuiten en met voorzetten van de backs(Dijks,Veltman) krijgt hij ook weinig kansen..
Loetje
 Loetje - woensdag 06 september 2017 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 september 2017 - 06:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met Younes als linksbuiten en met voorzetten van de backs(Dijks,Veltman) krijgt hij ook weinig kansen..
Toen De Jong eerder bij Ajax speelde scoorde die ook van alle hoeken zijn goals. Toen waren er ook amper voorzetten in zijn laatste jaren dus maak me niet zo druk. Bovendien vorig jaar bij PSV de een na de andere belangrijke goal gemaakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5159
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Officieel Siem de Jong terug bij Ajax.









0.0123879