BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 17 september 2017, 14:30); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 20 september 2017 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 14:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt Sanchez kun je niet met een gelijkwaardige speler vervangen zeg ook niet dat ik dat verwacht had.

Veltman-de Ligt-Viergever-Dijks vind ik echt niet Ajax-waardig..
Ik denk dat als we een goede linksback hadden gehaald en daarmee Dijks vervangt je een prima verdediging zou hebben. Verder verwacht ik dat Veltman en Viergever zullen vertrekken aan het einde van het seizoen, alhoewel ik hetzelfde zei vorig jaar, en Orejuela en Wöber die stokjes goed kunnen overnemen en meer potentie hebben. Helaas is dat voor later en geldt dat nog niet voor nu.
remco k
 remco k - woensdag 20 september 2017 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 14:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zag het erna pas. Achja we waren holmaatjes toch.... ;-)
Oja. Das waar ook
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 02:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kan me geen kut verekken wat hij bereikt. De rotte appels moeten eruit en niks meer of minder.
dus alle vorige prestaties of niet presteren liggen dieper ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 02:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

De visie die jij niet ziet en waar ik geen hele lap tekst aan ga spenderen om vervolgens een reactie te krijgen die totaal nergens over gaat.
ik zie een trainer die elke week veranderd qua opstelling.. geen vaste patronen heeft.. en die onzeker overkomt langs de kant van de lijn als het ff niet mee zit in de wedstrijd.. weet niet welke visie jij dan ziet eerlijk gezegt ? druk zetten is langs nie zo hoog als vorig jaar.. het snel vooruitspelen ook niet.. kzie wel verdedigers weer vaak enorm veel lopen met de bal vervolgens vast lopen en weer breed of terug spelen.. dat zie ik wel.. en als het even goed gaat is dit door individuele kwaliteit ten opzichte van de tegenstander.. maar dan is het max 1 helft of nog niet eens voor nu..en dat tegen heracles vvv en ado... dus nogmaals mikn vraag, welke visie zie jij in het spel van keizer..
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 15:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Johnson basis eredivisie?

Cassiera vind ik wel jammer. Had er best bij kunnen zitten.
als hij bij herenveen had gespeelt, zeg niet bij ons.. maar denk je dat die veel minder is dan kluivert neres younes ?
Loetje
 Loetje - woensdag 20 september 2017 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 16:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zie een trainer die elke week veranderd qua opstelling.. geen vaste patronen heeft.. en die onzeker overkomt langs de kant van de lijn als het ff niet mee zit in de wedstrijd.. weet niet welke visie jij dan ziet eerlijk gezegt ? druk zetten is langs nie zo hoog als vorig jaar.. het snel vooruitspelen ook niet.. kzie wel verdedigers weer vaak enorm veel lopen met de bal vervolgens vast lopen en weer breed of terug spelen.. dat zie ik wel.. en als het even goed gaat is dit door individuele kwaliteit ten opzichte van de tegenstander.. maar dan is het max 1 helft of nog niet eens voor nu..en dat tegen heracles vvv en ado... dus nogmaals mikn vraag, welke visie zie jij in het spel van keizer..
Volgens mij is het overgrote deel gewoon vast in de basis en zijn de jongens die gewisseld zijn, zijn gewisseld omdat het al langer wat moeizaam ging met hun. Dat is zo duidelijk als wat en aangezien o.a jij gaat roepen dat juist de jongens die nu spelen moesten spelen, De Jong en Huntelaar, snap ik dus wederom totaal niks van wat je zegt.

Ik heb eergisteren mijn visie omtrent Keizer geteld en daar reageer je niet op. Dan hoef ik het dus niet weer te doen!
Loetje
 Loetje - woensdag 20 september 2017 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 16:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus alle vorige prestaties of niet presteren liggen dieper ?
Zal het anders zeggen...

Als jou baas waardeloos presteert omtrent zijn bedrijf en zijn werknemers functioneren daarom niet en je ontslaat de werknemers voor nieuwe... Krijg je weer hetzelfde. Zo simpel is het en dit is exact wat er bij Ajax is!
Loetje
 Loetje - woensdag 20 september 2017 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 16:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als hij bij herenveen had gespeelt, zeg niet bij ons.. maar denk je dat die veel minder is dan kluivert neres younes ?
Op basis van 4 wedstrijden.... Nee! Bovendien nog nooit in de kleine ruimte gespeeld. Geen gasten na 4 potjes ophemelen of afzeiken. Oordeel na een half jaar ofzo eens een keer
Loetje
 Loetje - woensdag 20 september 2017 - 17:07   quote  deeplink  
Kijk Nummer10, hetgeen wat mij enorm stoort is dat er meermaals aan je verteld is wat in onze optiek de visie is. Waarom lees je het niet en blijf je hetzelfde vragen?

Geloof echt dat je een goed persoon bent maar dit irriteert zo enorm
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 17:07 schreef Loetje het volgende:
Kijk Nummer10, hetgeen wat mij enorm stoort is dat er meermaals aan je verteld is wat in onze optiek de visie is. Waarom lees je het niet en blijf je hetzelfde vragen?

Geloof echt dat je een goed persoon bent maar dit irriteert zo enorm
maar ik zie het niet loetje... niet zolang je elke keer veranderd in opstelling en samenstelling.. snap dat hij zoekende is.. prima, maar het kan mij totaal niet bekoren vooralsnog en heb gewoon het gevoel bij hem dat hij maar wat probeert in de hoop dat het gaat lopen... kan hij niks aan doen, is onervarenheid en neem ik zelfs keizer niet eens kwalijk maar hij word er wel op aangekeken terwijl het TH dit nooit had mogen doen in mijn ogen.. en al helemaal geen onervaren trainer neerzetten waarvan de sterkhouders vertrekken en je geen versterkingen haald of amper.. dat kan je keizer niet aandoen en doen ze toch.. weet ook zeker dat een "hardere" trainer die jongens flink aan had gepakt maar ook dat zie ik keizer niet doen.. en nogmaals het is niet eens zijn schuld.. anyway laten we maar duimen dat het goed komt vanavond waar ik wel vanuit ga
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 17:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Op basis van 4 wedstrijden.... Nee! Bovendien nog nooit in de kleine ruimte gespeeld. Geen gasten na 4 potjes ophemelen of afzeiken. Oordeel na een half jaar ofzo eens een keer
deden we dat ook nie bij dolberg en kluivert ? zie echt wel potentie in die jongen . maybe nog wel meer dan kluivert en neres.. en dit is scheveningen he dus had prima gekund
Loetje
 Loetje - woensdag 20 september 2017 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 17:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

deden we dat ook nie bij dolberg en kluivert ? zie echt wel potentie in die jongen . maybe nog wel meer dan kluivert en neres.. en dit is scheveningen he dus had prima gekund
Gaat het niet over. Je gaat het gewoon nooit snappen dus ik stop even met uitleggen. Het is net wat er gezegd wordt, het is geen discussie meer. Het is zoeken en posten om het posten.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 september 2017 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 17:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar ik zie het niet loetje... niet zolang je elke keer veranderd in opstelling en samenstelling.. snap dat hij zoekende is.. prima, maar het kan mij totaal niet bekoren vooralsnog en heb gewoon het gevoel bij hem dat hij maar wat probeert in de hoop dat het gaat lopen... kan hij niks aan doen, is onervarenheid en neem ik zelfs keizer niet eens kwalijk maar hij word er wel op aangekeken terwijl het TH dit nooit had mogen doen in mijn ogen.. en al helemaal geen onervaren trainer neerzetten waarvan de sterkhouders vertrekken en je geen versterkingen haald of amper.. dat kan je keizer niet aandoen en doen ze toch.. weet ook zeker dat een "hardere" trainer die jongens flink aan had gepakt maar ook dat zie ik keizer niet doen.. en nogmaals het is niet eens zijn schuld.. anyway laten we maar duimen dat het goed komt vanavond waar ik wel vanuit ga
Lees mijn eerdere reactie en voor de rest geld de post hierboven!
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 19:20   quote  deeplink  
lekker makkelijk haha over niet willen zien gesproken..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 september 2017 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 15:06 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik denk dat als we een goede linksback hadden gehaald en daarmee Dijks vervangt je een prima verdediging zou hebben. Verder verwacht ik dat Veltman en Viergever zullen vertrekken aan het einde van het seizoen, alhoewel ik hetzelfde zei vorig jaar, en Orejuela en Wöber die stokjes goed kunnen overnemen en meer potentie hebben. Helaas is dat voor later en geldt dat nog niet voor nu.
Inderdaad dat er niet goed gehandeld is staat ook wel vast.
Klopt niet eens zo slecht wat je zegt alleen wel laat en linksback gewoon slecht ingevuld.
Hopelijk kunnen de nieuwe jongens snel ingepast worden en dat het nog een beetje gaat draaien.
Spel tot nu toe slecht maar gelukkig valt het nog mee op de ranglijst.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 september 2017 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 19:20 schreef nummer10 het volgende:
lekker makkelijk haha over niet willen zien gesproken..
We hebben alles al uitgelegd. Dan moet je maar ĺeren lezen
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 21:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

We hebben alles al uitgelegd. Dan moet je maar ĺeren lezen
is goed.. we gaan zien waar het schip strand... jij hebt jou ideeen erover.. ik de mijne.. enige wat we allebei willen is dat het goed gaat met ajax.. en voor mij geld dat met mooi voetbal.. dus ik ga zien wat er gebeurt.. voor nu geniet ik meer van dortmund ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 september 2017 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 00:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is goed.. we gaan zien waar het schip strand... jij hebt jou ideeen erover.. ik de mijne.. enige wat we allebei willen is dat het goed gaat met ajax.. en voor mij geld dat met mooi voetbal.. dus ik ga zien wat er gebeurt.. voor nu geniet ik meer van dortmund ;)
Serieus??? Dortmund speelde ook niet goed. Misschien moet je daar anders fan van worden!
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 10:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Serieus??? Dortmund speelde ook niet goed. Misschien moet je daar anders fan van worden!
staan boven aan met geen tegen goal.. dan doe je het als team prima terwijl 1 van de sterkhouders is vertrokken.. want dat heeft enorm veel invloed op je team toch ? ps heb dortmund altijd al een mooie club gevonden.. zowel aanhang als spelbeeld.. dus je zin moet je daar maar fan van worden is een beetje kinderachtig.. zijn wel meer ploegen die ik leuk vind om te zien... en daarvalt ajax TOT NU TOE niet onder dit seizoen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 september 2017 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 12:02   quote  deeplink  
ohja AW

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/bosz-aan-kop-met-dortmund-na-monsterzege-op-koln~adb889cc/

Volgens mij valt het allemaal wel meehoor met het slechte spel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 september 2017 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 12:02 schreef nummer10 het volgende:
ohja AW

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/bosz-aan-kop-met-dortmund-na-monsterzege-op-koln~adb889cc/

Volgens mij valt het allemaal wel meehoor met het slechte spel
Heb je de wedstrijd wel gezien gisteren of doe je enkel aan scorebordjournalistiek? Want de wedstrijd die jij nu post is van afgelopen weekend. En voor jouw beeldvorming. FC Köln staat onderaan met 1 doelpunt voor en 13 tegen. Deze club gaat ook op zeker degraderen. Maar blijkbaar volg jij het Duitse voetbal niet intensief.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 september 2017 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 11:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

staan boven aan met geen tegen goal.. dan doe je het als team prima terwijl 1 van de sterkhouders is vertrokken.. want dat heeft enorm veel invloed op je team toch ? ps heb dortmund altijd al een mooie club gevonden.. zowel aanhang als spelbeeld.. dus je zin moet je daar maar fan van worden is een beetje kinderachtig.. zijn wel meer ploegen die ik leuk vind om te zien... en daarvalt ajax TOT NU TOE niet onder dit seizoen..
Echt jonge jonge dat ik nog tijd aan jou besteed.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 13:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb je de wedstrijd wel gezien gisteren of doe je enkel aan scorebordjournalistiek? Want de wedstrijd die jij nu post is van afgelopen weekend. En voor jouw beeldvorming. FC Köln staat onderaan met 1 doelpunt voor en 13 tegen. Deze club gaat ook op zeker degraderen. Maar blijkbaar volg jij het Duitse voetbal niet intensief.
klopt kijk af en toe tegen hsv bijv.. deden ze netjes.. anyway staan boven aan zonder een tegendoelpunt dan doe je het netjes in mijn ogen
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 13:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt jonge jonge dat ik nog tijd aan jou besteed.
is toch echt een feit.. 2 basis krachten trouwens volgens mij bij dortmund ? 1 lang eruit als ik me niet vergis ? en het is ook een feit dat ik het ajax nog niet zie die ik en veel meer mensen willen zien.. zoals onana al zegt de sfeer in de arena is niet zoals vorig jaar.. maar is afvragen waarom.. mensen willen spektakel en vermaakt worden.. snap dat dat tijd nodig heeft en hoop dat dat gaat komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 september 2017 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 september 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 13:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt kijk af en toe tegen hsv bijv.. deden ze netjes.. anyway staan boven aan zonder een tegendoelpunt dan doe je het netjes in mijn ogen
Tegen 4 van de 5 ploegen uit het rechterrijtje. Zoals gezegd, totaal niet serieus te nemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 september 2017 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 13:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is toch echt een feit.. 2 basis krachten trouwens volgens mij bij dortmund ? 1 lang eruit als ik me niet vergis ? en het is ook een feit dat ik het ajax nog niet zie die ik en veel meer mensen willen zien.. zoals onana al zegt de sfeer in de arena is niet zoals vorig jaar.. maar is afvragen waarom.. mensen willen spektakel en vermaakt worden.. snap dat dat tijd nodig heeft en hoop dat dat gaat komen
Het Ajax zie ik al vele jaren niet meer. Ook afgelopen seizoen niet. En dat zagen met mij vele anderen ook niet.
p111
 p111 - donderdag 21 september 2017 - 17:39   quote  deeplink  
Ligt aan de kwaliteit die is geen top meer,zelfs gisteren tegen gvd amateurs 80x die bal breed spelen,Cerny misschien wel 15x een sprint trekt naar voren dan moet je die bal naar voren spelen of tussendoor of over de verdediging heen,en de arme man heeft bijna geen bal diep gehad,hoe moet je in godsnaam zo,n hanbal verdediging openbreken als je geen risico neemt.Helaas kunnen of durven onze verdedigers die pas niet te geven gruwelijk gewoon.Dit irriteert ook onze analisten zoals gisteren Been en de Boer.Dit zal Keizer toch echt snel moeten veranderen,je houd dit elke week die 10 man achter de bal,die breek je niet meer open met alleen maar breedte voetbal saai en irritant.
p111
 p111 - donderdag 21 september 2017 - 17:44   quote  deeplink  
Zie analise van Keizer.
=======================
Wij moeten net zo spelen als Jong Ajax,maar we missen die spelers . wazig toch ?

Keizer geeft de moed echter nog niet op. "We weten dat wij ze niet hebben en zijn nu aan het zoeken: kan Orejuela onze opkomende back worden? Hij moet nog wat stappen maken in timing en kwaliteit. Dan kan het iets zijn. Hij is een aankoop en we moeten het nog zien. Daley komt nog terug, hij kampte vorige week toch weer met een klein terugslagje. Ik hoop dat hij nu door kan blijven gaan."
===================================================================================================

Er is een ding dat we niet hebben: opkomende backs. Kijk naar alle topclubs: opkomende backs zijn zo fijn om te hebben. Manchester City kocht er voor 120 miljoen euro drie van."
---------------------------------------------------------------------------------
Dit is toch oud nws waarom heeft Overmars en Keizer dan in de zomer niet op gereageerd ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 september 2017 door p111 --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 september 2017 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 17:44 schreef p111 het volgende:
Zie analise van Keizer.
=======================
Wij moeten net zo spelen als Jong Ajax,maar we missen die spelers . wazig toch ?

Keizer geeft de moed echter nog niet op. "We weten dat wij ze niet hebben en zijn nu aan het zoeken: kan Orejuela onze opkomende back worden? Hij moet nog wat stappen maken in timing en kwaliteit. Dan kan het iets zijn. Hij is een aankoop en we moeten het nog zien. Daley komt nog terug, hij kampte vorige week toch weer met een klein terugslagje. Ik hoop dat hij nu door kan blijven gaan."
===================================================================================================

Er is een ding dat we niet hebben: opkomende backs. Kijk naar alle topclubs: opkomende backs zijn zo fijn om te hebben. Manchester City kocht er voor 120 miljoen euro drie van."
---------------------------------------------------------------------------------
Dit is toch oud nws waarom heeft Overmars en Keizer dan in de zomer niet op gereageerd ?
Omdat ze liever verkopen.. Keizer heeft nog wel geklaagd over de kwaliteit van de selectie maar denk dat hij toch niet gehoord wordt. Ajax is een schip met 12 kapiteins dit werkt gewoon niet. Die wil kopen die mag niet kopen. Die speler wilt niet andere is te duur. Dijks moet weg, mag niet weg staat in de basis. Sanchez gaat niet weg onder 40 miljoen, toch weg.
Scouts die spelers afraden die toch maar gehaald worden. Speler die tegen PSV goed speelde wilden ze gelijk halen(Kroaat). Vraag me af of dit op basis van 1 wedstrijd Was?

Het is gewoon een puinhoop en dat zie je terug op het veld. Maar goed onder de Boer vond ik het ook niet alles(selectie werd ook steeds minder) toen werd je ook 4 keer kampioen. Dus ik houd hoop.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 september 2017 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 16:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tegen 4 van de 5 ploegen uit het rechterrijtje. Zoals gezegd, totaal niet serieus te nemen.
En de enige ploeg die compact speelt, Freiburg, konden ze een uur met een man meer niet eens fatsoenlijk kansen creëren.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 16:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tegen 4 van de 5 ploegen uit het rechterrijtje. Zoals gezegd, totaal niet serieus te nemen.
heracles ado vvv rosenborg scheveningen.. niet serieus tenemen
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 16:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het Ajax zie ik al vele jaren niet meer. Ook afgelopen seizoen niet. En dat zagen met mij vele anderen ook niet.
en nog meer wel
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 19:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

En de enige ploeg die compact speelt, Freiburg, konden ze een uur met een man meer niet eens fatsoenlijk kansen creëren.
ajax ook amper tegen nog mindere ploegen.. zelfs tegenscheveningen hadden ze er moeite mee helaas
Loetje
 Loetje - donderdag 21 september 2017 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 20:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ajax ook amper tegen nog mindere ploegen.. zelfs tegenscheveningen hadden ze er moeite mee helaas
Tegen Heracles 14 100% kansen, tegen ADO 17 en bij Rosenborg uit 10, Nice thuis 12, dus ik weet niet hoor...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 september 2017 door Loetje --
Brandje
 Brandje - donderdag 21 september 2017 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 16:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tegen 4 van de 5 ploegen uit het rechterrijtje. Zoals gezegd, totaal niet serieus te nemen.
Verliezen wij wel twee keer punten tegen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 20:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tegen Heracles 14 100% kansen, tegen ADO 17 en bij Rosenborg uit 10, Nice thuis 12, dus ik weet niet hoor...
dat klopt.. maar je verliest... als je ze zelf niet maakt maakt de tegenstander ze... daarbij die kansen werden gecreerd in een hele korte periode dat het elftal ffies liep.. lijkt erop dat het elftal gewoon steeds minder word.. nice de eersfe wedstrijd leek het nog op het ajax van eind vorig seizoen.. en daarna is het weggezakt.. hoe kan dat dan ? je zou toch een lijn naar boven verwachten ipv naar beneden
Loetje
 Loetje - donderdag 21 september 2017 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 20:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat klopt.. maar je verliest... als je ze zelf niet maakt maakt de tegenstander ze... daarbij die kansen werden gecreerd in een hele korte periode dat het elftal ffies liep.. lijkt erop dat het elftal gewoon steeds minder word.. nice de eersfe wedstrijd leek het nog op het ajax van eind vorig seizoen.. en daarna is het weggezakt.. hoe kan dat dan ? je zou toch een lijn naar boven verwachten ipv naar beneden
Bullshit. Je wil Keizer op alles afzeiken en gaat liggen slijmen dat je hem een kans wil geven. Vanaf dag één verziek je ieder topic over van alles door hem geen eerlijke kans te geven. Als je dat deed gaf je hem een half jaar de kans en ga je dan oordelen. Net als je eens beter uit je doppen moet kijken wie schuldig is aan alle ellende. Gloryhunter dat je bent
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 20:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bullshit. Je wil Keizer op alles afzeiken en gaat liggen slijmen dat je hem een kans wil geven. Vanaf dag één verziek je ieder topic over van alles door hem geen eerlijke kans te geven. Als je dat deed gaf je hem een half jaar de kans en ga je dan oordelen. Net als je eens beter uit je doppen moet kijken wie schuldig is aan alle ellende. Gloryhunter dat je bent
hahahaha.. vind je het spel verbeterd zins de eerste pot dan ??
Loetje
 Loetje - donderdag 21 september 2017 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 20:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahaha.. vind je het spel verbeterd zins de eerste pot dan ??
De eerste helft tegen ADO, tegen zo'n compacte ploeg, heegt Ajax sinds Henk ten Cate niet meer gespeeld. Dus ja... Maar het is maar wat je wil zien. Je bent gewoon een naïef vervelend ventje waarvan ik me echt afvraag of je überhaupt voor Ajax bent. Want ik krijg er met de week meer twijfels over.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 21:23   quote  deeplink  
mag je denken, maar dan zit je ernaast.. mocht ik ernaast zitten en keizer krijgt het alsnog aan de praat op de manier zoals jong ajax wat hij zelf dus ook wil zal ik de eerste zijn die zijn ongelijk toezougeven.. ;)
Loetje
 Loetje - donderdag 21 september 2017 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 21:23 schreef nummer10 het volgende:
mag je denken, maar dan zit je ernaast.. mocht ik ernaast zitten en keizer krijgt het alsnog aan de praat op de manier zoals jong ajax wat hij zelf dus ook wil zal ik de eerste zijn die zijn ongelijk toezougeven.. ;)
Ga eerst de omstandigheden bekijken. Je riep het al toen die nog niet eens begonnen was. Dat is zo walgelijk
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 21:56   quote  deeplink  
wil je aub ff opzoeken vanaf dag 1 waar ik hem afbrand enzo ? aangezien ik zelfs nog heb gezegt na het nouri gebeuren dat ik het knap vond hoe hij ermee omging met de groep.. maar uiteindelijk moet je verder en resultaat boeken.. en we zijn nu een behoorlijke tijd verder.. daarbij hebben de rare keuzes namelijk niks temaken met de voorbereiding.. ook nie dat de groep steeds verder wegzakt het zou kuost een spiraal naar boven moeten zijn nu.. en ik wacht op dat moment dat hem dat wel lukt... waarom ? voor ons aller ajax..
Loetje
 Loetje - donderdag 21 september 2017 - 21:57   quote  deeplink  
Jongen je lag al te zeiken in de voorbereiding over geen vertrouwen te spreken. Nep supporter
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 21:57 schreef Loetje het volgende:
Jongen je lag al te zeiken in de voorbereiding over geen vertrouwen te spreken. Nep supporter
hahaha nepsupporter... te grappig dit.. lach me kapot.. het zeiken begon na zijn rare fratsen.. en veel mensen met mij.. allemaal nep supporters indd het het stadion... hij klaagt nu over de backs maar zet veltman wederom erneer en dijks terwijl er aankopen zijn gedaan.. eeen columbiaan die niet aanvallend zou zijn en kwaliteit tekort zou hebben want je weet het nooit met een aankoop terwijl dienjongen bekend staat om zijn aanvallende apeelstijl vraag ik me indd af waar je meebezig bent...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 september 2017 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - donderdag 21 september 2017 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 22:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waardan ?
In alle topics! Je hebt geen eens zelfkennis. Je bent dus een kakkerlak
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 22:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

In alle topics! Je hebt geen eens zelfkennis. Je bent dus een kakkerlak
hahahaha... overzelfkennis gesproken.. je weet zelf nie eens meer wat je hebt geroepen en overmeelopen met de massa gesproken.. geen tikkie terug willen en nu roepen dat het niet uitmaakt hoe je wint...2 persoonlijkheden ?
Loetje
 Loetje - donderdag 21 september 2017 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 22:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahaha... overzelfkennis gesproken.. je weet zelf nie eens meer wat je hebt geroepen en overmeelopen met de massa gesproken.. geen tikkie terug willen en nu roepen dat het niet uitmaakt hoe je wint...2 persoonlijkheden ?
Inderdaad, dat jij een draadloze tuinkabouter bent die definities niet begrijpt is echt jou ding, maar val er een ander niet mee lastig.

Volgens mij benoem ik dat ten eerste in bekerwedstrijden en enkel op momenten wanneer het voetbal niet goed is. In totaal 2x geroepen. Wanneer het namelijk niet mooi kan, dan maar lelijk. Het andere wat je benoemt is namelijk hetgeen waar ik bevestig dat Keizer geen type trainer is die een spel speelt zoals onder De Boer en niet houdt van tikjes breed en terug. Daar houdt niemand van! Lastig he om dingen uit elkaar te houden?
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 22:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Inderdaad, dat jij een draadloze tuinkabouter bent die definities niet begrijpt is echt jou ding, maar val er een ander niet mee lastig.

Volgens mij benoem ik dat ten eerste in bekerwedstrijden en enkel op momenten wanneer het voetbal niet goed is. In totaal 2x geroepen. Wanneer het namelijk niet mooi kan, dan maar lelijk. Het andere wat je benoemt is namelijk hetgeen waar ik bevestig dat Keizer geen type trainer is die een spel speelt zoals onder De Boer en niet houdt van tikjes breed en terug. Daar houdt niemand van! Lastig he om dingen uit elkaar te houden?
en toch gebeurt het weer meer... nogmaals ik zeg niet dat dit bij keizer wegkomt.. hij heeft de beste bedoelingen.. er zit een ander verkeerd poppetje bij hem.. maar ik reken keizer eropaf aangezien hij de eindverantwoordelijke is
Loetje
 Loetje - donderdag 21 september 2017 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 22:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en toch gebeurt het weer meer... nogmaals ik zeg niet dat dit bij keizer wegkomt.. hij heeft de beste bedoelingen.. er zit een ander verkeerd poppetje bij hem.. maar ik reken keizer eropaf aangezien hij de eindverantwoordelijke is
Dan kun je de problemen ook onderzoeken zoals je dat nu voor het eerst in maanden doet! Eindverantwoordelijk is iets wat in de wereld gekomen is, maar de werkelijkheid momenteel is dat op deze manier niemand gaat functioneren
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 22:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan kun je de problemen ook onderzoeken zoals je dat nu voor het eerst in maanden doet! Eindverantwoordelijk is iets wat in de wereld gekomen is, maar de werkelijkheid momenteel is dat op deze manier niemand gaat functioneren
er zijn problemen maar die staan wel los van keuzes en manier van coachen..aar keizer kan weer niks doen aan jet spelers materiaal.. maar dan nog hoef je nie zo tespelen in mijn ogen.. we evalueren in dec.. als ik ernaast zit en het loopt en we hebben geen deboer voetbal zal ik me fout toegeven.. en hoop jij andersom dan ook ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 17 september 2017, 14:30); 1 - 1









0.0175189