BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 17 september 2017, 14:30); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 september 2017 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 20:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heracles ado vvv rosenborg scheveningen.. niet serieus tenemen
Ajax is wel even iets anders dan Dortmund.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 september 2017 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 20:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en nog meer wel
Allemaal blind gemaakt door bereiken van finale. Want uiteindelijk waren het maar 5 tot 6 goede wedstrijden.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 september 2017 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

er zijn problemen maar die staan wel los van keuzes en manier van coachen..aar keizer kan weer niks doen aan jet spelers materiaal.. maar dan nog hoef je nie zo tespelen in mijn ogen.. we evalueren in dec.. als ik ernaast zit en het loopt en we hebben geen deboer voetbal zal ik me fout toegeven.. en hoop jij andersom dan ook ;)
Wat moet Keizer anders doen qua opstelling en waarom? Leg het eens uit wat daar niet aan klopt?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 september 2017 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 20:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Verliezen wij wel twee keer punten tegen.
Kwaliteitsverschil met Dortmund is ook een punt hoor
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 12:02 schreef nummer10 het volgende:
ohja AW

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/bosz-aan-kop-met-dortmund-na-monsterzege-op-koln~adb889cc/

Volgens mij valt het allemaal wel meehoor met het slechte spel
Even goed gaan kijken. Speelt nu gewoon zijn spel vanuit de omschakeling en veel minder druk vooruit.
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2017 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 13:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt kijk af en toe tegen hsv bijv.. deden ze netjes.. anyway staan boven aan zonder een tegendoelpunt dan doe je het netjes in mijn ogen
Huh. Je roept hier dat je liever tweede wordt maar wel leuk voetbal ziet dan eerste met saai counter voetbal.

En nu ga je roepen dat hij het goed doet omdat ie eerste staat? Hij doet het overigens prima tot nu toe. Al was dembele helemaal geen sterkhouder daar. En spelen ze echt ander voetbal dan dat hij op voorhand aangaf.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh. Je roept hier dat je liever tweede wordt maar wel leuk voetbal ziet dan eerste met saai counter voetbal.

En nu ga je roepen dat hij het goed doet omdat ie eerste staat? Hij doet het overigens prima tot nu toe. Al was dembele helemaal geen sterkhouder daar. En spelen ze echt ander voetbal dan dat hij op voorhand aangaf.
dat vind ik nog wel meevallen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 september 2017 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat vind ik nog wel meevallen
Omdat je het amper volgt. Je wilt alleen weer iets creëren om te schoppen richting Ajax!
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat je het amper volgt. Je wilt alleen weer iets creëren om te schoppen richting Ajax!
hoe kom je erbij.. jesus jo blijf lekker hangen knt verleden en oude koeien jo.. ben met het nu bezig wat dus nog niks is
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 september 2017 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoe kom je erbij.. jesus jo blijf lekker hangen knt verleden en oude koeien jo.. ben met het nu bezig wat dus nog niks is
Lees je eigen commentaar eens na man!
Loetje
 Loetje - donderdag 21 september 2017 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoe kom je erbij.. jesus jo blijf lekker hangen knt verleden en oude koeien jo.. ben met het nu bezig wat dus nog niks is
Er is er maar één die dat doet en alles overneemt van wat een ander schrijft en dat ben jij
Loetje
 Loetje - donderdag 21 september 2017 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lees je eigen commentaar eens na man!
Kan die niet.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2017 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er is er maar één die dat doet en alles overneemt van wat een ander schrijft en dat ben jij
ik lees nooit.. zeg jezelf, dus let erook nie op wat anderen zeggen.. integendeel.. ik typ wat ik denk
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 september 2017 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik lees nooit.. zeg jezelf, dus let erook nie op wat anderen zeggen.. integendeel.. ik typ wat ik denk
Je leest hier nooit wat een ander zegt en leest alleen wat internethooligans zeggen op een site als Voetbalzone en dat is vervolgens jou mening. Hoe lachwekkend kan het zijn
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 september 2017 - 00:17   quote  deeplink  
Ik stelde je al de vraag, wie moet Keizer wisselen en waarom dan?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2017 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je leest hier nooit wat een ander zegt en leest alleen wat internethooligans zeggen op een site als Voetbalzone en dat is vervolgens jou mening. Hoe lachwekkend kan het zijn
ik lees meestal de meningen pas als ik het al heb getypt.. niet alleen daar en die sites.. spreek ook genoeg mensen buiten internet om die er wekelijks zitten en nee niet de langezijde
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 september 2017 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik lees meestal de meningen pas als ik het al heb getypt.. niet alleen daar en die sites.. spreek ook genoeg mensen buiten internet om die er wekelijks zitten en nee niet de langezijde
Die zijn erg serieus te nemen dan... Ach ik heb anderhalf jaar met Ajax samengewerkt dus een beetje kennis heb ik wel opgedaan
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2017 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:17 schreef Loetje het volgende:
Ik stelde je al de vraag, wie moet Keizer wisselen en waarom dan?
onana

Orejuela veltman deligt sinkgraven/wober

vdbeek/eiting

fdejong ziyech

neres huntelaar cerny/kluivert

opstelling zou die wel niet op de plek zetten

keizer geeft aan dat hij opkomende backs wil.. ben ik voorstander van, tevens met spelers met diepgang die achter de verdediging komen... dit zou ook tengoede komen voor een ziyech die het juist van zulke spelers moet hebben.. en geen lopende "niet voetballers" inde verdediging teveel laten lopen.. verdedigen in het midden, hup frenkie of wie ook daar inspelen en vooruit.. die spelers hebben we maar worden niet opgesteld... en dan bedoel ik opkomendebacks en spelers met diepgang.. en dan vergeet ik cassiera... en wil zelfs dolberg wel eens vanaf links willen zien

en de intenties van keizer zijn goed.. vraag me alleen af of hij het kan overbrengen op de groep...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 september 2017 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 september 2017 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

onana

Orejuela veltman deligt sinkgraven/wober

vdbeek/eiting

fdejong ziyech

neres huntelaar cerny/kluivert

opstelling zou die wel niet op de plek zetten

keizer geeft aan dat hij opkomende backs wil.. ben ik voorstander van, tevens met spelers met diepgang die achter de verdediging komen... dit zou ook tengoede komen voor een ziyech die het juist van zulke spelers moet hebben.. en geen lopende "niet voetballers" inde verdediging teveel laten lopen.. verdedigen in het midden, hup frenkie of wie ook daar inspelen en vooruit.. die spelers hebben we maar worden niet opgesteld... en dan bedoel ik opkomendebacks en spelers met diepgang.. en dan vergeet ik cassiera... en wil zelfs dolberg wel eens vanaf links willen zien

en de intenties van keizer zijn goed.. vraag me alleen af of hij het kan overbrengen op de groep...
Ten eerste,

Achterin heeft Keizer geen keuze. Orejuela kun je Keizer niet kwalijk nemen dat deze jongen nog niet speelt. Wober zal gaan komen. Dat daar niet beter beschikbaar is, ligt niet aan Keizer.

Op het middenveld is veel, maar tegelijkertijd weinig keuze. Zoals de achterhoede is ook hier Van de Beek en Ziyech zeker van ďe basis. Kortom hij laat het belangrijkste, de as intact. Jongens als Eiting kun je nooit zeggen dat ze er klaar voor zijn en De Jong viel meermaals goed in. Uiteindelijk wordt het beloond met een basisplaats. Beter kan een trainer dat niet doen.

Over de voorhoede kun je niks zeggen want daar is niemand in vorm en begrijp ik Keizer volkomen
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2017 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ten eerste,

Achterin heeft Keizer geen keuze. Orejuela kun je Keizer niet kwalijk nemen dat deze jongen nog niet speelt. Wober zal gaan komen. Dat daar niet beter beschikbaar is, ligt niet aan Keizer.

Op het middenveld is veel, maar tegelijkertijd weinig keuze. Zoals de achterhoede is ook hier Van de Beek en Ziyech zeker van ďe basis. Kortom hij laat het belangrijkste, de as intact. Jongens als Eiting kun je nooit zeggen dat ze er klaar voor zijn en De Jong viel meermaals goed in. Uiteindelijk wordt het beloond met een basisplaats. Beter kan een trainer dat niet doen.

Over de voorhoede kun je niks zeggen want daar is niemand in vorm en begrijp ik Keizer volkomen
als je diepgang wil stel je geen younes op... neres krijgt geen vertrouwen.. Orejuela staat bekend om zijn aanvallende kwaliteiten, iets wat keizer graag wil.. maar dan zou hij de kwaliteiten nog niet hebben... nogmaals de intenties en zijn spelbeeld vind ik prima.. maar dan moet je het ook nog over moeten aan de groep.. en daar twijfel ik aan..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 september 2017 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Allemaal blind gemaakt door bereiken van finale. Want uiteindelijk waren het maar 5 tot 6 goede wedstrijden.
Zelfde verhaal dan als periode de Boer.. Werd je ook kampioen terwijl het alleen maar minder werd qua voetbal. Hoorde je ook bijna niemand over.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 september 2017 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ten eerste,

Achterin heeft Keizer geen keuze. Orejuela kun je Keizer niet kwalijk nemen dat deze jongen nog niet speelt. Wober zal gaan komen. Dat daar niet beter beschikbaar is, ligt niet aan Keizer.

Op het middenveld is veel, maar tegelijkertijd weinig keuze. Zoals de achterhoede is ook hier Van de Beek en Ziyech zeker van ďe basis. Kortom hij laat het belangrijkste, de as intact. Jongens als Eiting kun je nooit zeggen dat ze er klaar voor zijn en De Jong viel meermaals goed in. Uiteindelijk wordt het beloond met een basisplaats. Beter kan een trainer dat niet doen.

Over de voorhoede kun je niks zeggen want daar is niemand in vorm en begrijp ik Keizer volkomen
Younes zou bij mij niet spelen in ieder geval.
Veltman mogelijk ook niet en Schöne ook geen basis. Keizer kan er niets aan doen dat Tete weg is anders was de keuze rechtsback makkelijker.

----------Onana-----
Oreulo-Wober-Ligt-Viergever-(wober)
-------Frenkie---
--vd Beek--Ziyech
Neres--Huntelaar(Dolberg)--Kluivert

Lijkt mij wel wat al kan ik die twee nieuwe nog niet direct beoordelen en wat er stond wel..
Wober kan of centraal of back beide varianten wil ik wel eens zien.
remco k
 remco k - vrijdag 22 september 2017 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat vind ik nog wel meevallen
Dan moet je toch echt eens die wedstrijden gaan bekijken..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 september 2017 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 07:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zelfde verhaal dan als periode de Boer.. Werd je ook kampioen terwijl het alleen maar minder werd qua voetbal. Hoorde je ook bijna niemand over.
Klopt. Maar toen werden er nog prijzen gepakt en toen dat niet meer gebeurde werd het einde van De Boer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 17 september 2017, 14:30); 1 - 1









0.0207810