BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax treft ASV De Dijk in 2e ronde beker

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 september 2017 - 23:27   quote  deeplink  
Ajax speelt in de 2e ronde van de KNVB beker tegen ASV De Dijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 september 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 23:32   quote  deeplink  
swift tegen feyenoord.. wedden dat de supporters van swift niet welkom zijn...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 september 2017 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - donderdag 21 september 2017 - 23:43   quote  deeplink  
97-89 voor de Dijk. Die gaan een "dijk" van een wedstrijd spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 september 2017 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:32 schreef nummer10 het volgende:
swift tegen feyenoord.. wedden dat de supporters van swift niet welkom zijn...
Denk dat het de schuld is van Keizer en het TH!
Loetje
 Loetje - donderdag 21 september 2017 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Denk dat het de schuld is van Keizer en het TH!
Niet alleen van hen, Spijkerman en Overmars hebben er ook invloed op
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 21 september 2017 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet alleen van hen, Spijkerman en Overmars hebben er ook invloed op
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Denk dat het de schuld is van Keizer en het TH!
Kunnen jullie niet met letterlijk alles zo op elkaar reageren?

Ontopic: Zelfde verhaal als tegen Scheveningen, simpel naar de volgende ronde gaan.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 september 2017 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:54 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

[..]

Kunnen jullie niet met letterlijk alles zo op elkaar reageren?

Ontopic: Zelfde verhaal als tegen Scheveningen, simpel naar de volgende ronde gaan.
En of ik dat doe en dat doe ik niet voor Warrior. Als dit je irriteert snap ik werkelijk niet dat die idioot je niet irriteert. Dit lees je namelijk de hele dag
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 september 2017 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:54 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

[..]

Kunnen jullie niet met letterlijk alles zo op elkaar reageren?

Ontopic: Zelfde verhaal als tegen Scheveningen, simpel naar de volgende ronde gaan.
Ik reageer hoe ik wil Hasjie. Die gozer doet niets anders dan onze club afkraken. Ik ben daar eens klaar mee! We hebben allemaal het beste voor met onze club maar elk bericht omzetten in iets negatiefs gaat mij te ver!
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 22 september 2017 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit lees je namelijk de hele dag
Dit is ook het probleem en dat komt van beide kanten. Ik kan er verder over doorgaan, maar ik denk dat je zelf de situatie glashelder ziet. Ik benoemde het met de intentie dat wellicht sommige topics "clean" gehouden zouden kunnen worden.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 september 2017 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:11 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dit is ook het probleem en dat komt van beide kanten. Ik kan er verder over doorgaan, maar ik denk dat je zelf de situatie glashelder ziet. Ik benoemde het met de intentie dat wellicht sommige topics "clean" gehouden zouden kunnen worden.
Het is voor mij heel simpel, ik reageer overal netjes zolang het gaat om een mening. Wanneer hier structureel dingen geplaatst worden om de boel enkel uit te dagen, ga ik niet netjes meer reageren. En dat zal voorlopig ook niet meer gebeuren
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2017 - 00:17   quote  deeplink  
jammer dat er zo gereageert word.. tevens dat ik aangeef dat als ik ernaast zit me fout zou toegeven.. maar andersom ? gaat het dan ook gebeuren ? quess not
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2017 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is voor mij heel simpel, ik reageer overal netjes zolang het gaat om een mening. Wanneer hier structureel dingen geplaatst worden om de boel enkel uit te dagen, ga ik niet netjes meer reageren. En dat zal voorlopig ook niet meer gebeuren
een forum kan je zeggen wat je wil en wat je denkt.. als je het er nie mee eens bent dan reageer je niet.. en uitdagen ?? dan laat jeje wel heel snel op je tenen trappen en voel jeje wel snel aangesproken... voor de rest in reallife gaat het wel goed ?
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 september 2017 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:17 schreef nummer10 het volgende:
jammer dat er zo gereageert word.. tevens dat ik aangeef dat als ik ernaast zit me fout zou toegeven.. maar andersom ? gaat het dan ook gebeuren ? quess not
Niet als ik vind dat ik niet fout zit. Je reageert om het reageren. Nogmaals, wat moet Keizer dan anders doen?
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 september 2017 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

een forum kan je zeggen wat je wil en wat je denkt.. als je het er nie mee eens bent dan reageer je niet.. en uitdagen ?? dan laat jeje wel heel snel op je tenen trappen en voel jeje wel snel aangesproken... voor de rest in reallife gaat het wel goed ?
Integendeel, als een topic niet over Keizer gaat, zorg jij er wel weer voor dat het er over gaat. Dat is uitdagen en dat is niet alleen ik die dat vind. Krijg zelfs PBs over jou. Dus dat zegt wel genoeg. Het is dat ik uit belofte hun naam geheim moet houden...

Beter als met jou denk ik. Als dit je opvoeding is wordt het in ieder geval niks.

Nog een keer de vraag, wat moet Keizer doen dan? Dat zegt gewoon alles over jou
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2017 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Integendeel, als een topic niet over Keizer gaat, zorg jij er wel weer voor dat het er over gaat. Dat is uitdagen en dat is niet alleen ik die dat vind. Krijg zelfs PBs over jou. Dus dat zegt wel genoeg. Het is dat ik uit belofte hun naam geheim moet houden...

Beter als met jou denk ik. Als dit je opvoeding is wordt het in ieder geval niks.

Nog een keer de vraag, wat moet Keizer doen dan? Dat zegt gewoon alles over jou
weet je wat een ander denkt boeit me ook geen fuck.. ps andersom idem hoor.. zijn niet allema vriendjes hier.. van mij niet en van jou niet en dat is altijd zo.. en dat intresseert me niet... maar betekend maar weer dat het merendeel geen ballen heeft hier om naar de persoon zelf tegaan.. en dat sierde jou wel ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 september 2017 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 september 2017 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:54 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

[..]

Kunnen jullie niet met letterlijk alles zo op elkaar reageren?

Ontopic: Zelfde verhaal als tegen Scheveningen, simpel naar de volgende ronde gaan.
Blijkbaar was Scheveningen ook niet zo simpel als ik sommigen moet geloven!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2017 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blijkbaar was Scheveningen ook niet zo simpel als ik sommigen moet geloven!
hahaha eerste 30 min niet... en zelfs kleine kansjes voor scheveningen.. gevaarlijk zat..
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 september 2017 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

weet je wat een ander denkt boeit me ook geen fuck.. ps andersom idem hoor.. zijn niet allema vriendjes hier.. van mij niet en van jou niet en dat is altijd zo.. en dat intresseert me niet... maar betekend maar weer dat het merendeel geen ballen heeft hier om naar de persoon zelf tegaan.. en dat sierde jou wel ;)
Leg nou eens een keer uit wat jij vind wat Keizer verkeerd doet qua opstelling?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 september 2017 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:17 schreef nummer10 het volgende:
jammer dat er zo gereageert word.. tevens dat ik aangeef dat als ik ernaast zit me fout zou toegeven.. maar andersom ? gaat het dan ook gebeuren ? quess not
Op voorhand iets roepen is simpel. Het continu bij elk bericht er opnieuw over hebben, elk interview afzeiken en zelfs bij winst op Keizer kritiek hebben is vervelend.

Ajax heeft een enorme rotperiode achter de rug. Is het niet gewoon eens zaak positief te zijn en de spelers de tijd gunnen het op de rit te krijgen zonder elke keer een bak negatieve lading over hen en Keizer heen te flikkeren?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 september 2017 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha eerste 30 min niet... en zelfs kleine kansjes voor scheveningen.. gevaarlijk zat..
Heb je alle wedstrijden in het bekertoernooi gezien? Zelfs psv stond bij rust maar 1-0 voor. Heeft allemaal te maken met inzet.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2017 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb je alle wedstrijden in het bekertoernooi gezien? Zelfs psv stond bij rust maar 1-0 voor. Heeft allemaal te maken met inzet.
eens.. en dat mag nie gebeuren in mijn ogen.. bij geen enkele prof club overigens
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 september 2017 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb je alle wedstrijden in het bekertoernooi gezien? Zelfs psv stond bij rust maar 1-0 voor. Heeft allemaal te maken met inzet.
Hadden met rust zelfs niet eens voor mogen staan en de 0-2 viel ook totaal uit het niets.

En ook De Dijk wordt pittig. Amsterdammers die zich willen bewijzen en dat is helemaal terecht
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2017 - 00:55   quote  deeplink  
maar even serieus... denken we dat de amsterdamse supporters bij de kakkies welkom zijn ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 september 2017 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:55 schreef nummer10 het volgende:
maar even serieus... denken we dat de amsterdamse supporters bij de kakkies welkom zijn ?
Even serieus, is het Ajax? Nee! Dus dan boeit het me niet! En anders zijn er alleen maar supporters die mee willen om rotzooi te trappen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2017 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 07:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Even serieus, is het Ajax? Nee! Dus dan boeit het me niet! En anders zijn er alleen maar supporters die mee willen om rotzooi te trappen.
ja dus daarom.. die jongens komen zelf ook uit amsterdam.. hebben weer amsterdamse vrienden die wss ajacieden zijn..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 september 2017 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 09:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja dus daarom.. die jongens komen zelf ook uit amsterdam.. hebben weer amsterdamse vrienden die wss ajacieden zijn..
Ach, angst regeert bij burgemeesters.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2017 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 11:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach, angst regeert bij burgemeesters.
zou het doodzonde vinden voor swift..
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 22 september 2017 - 12:55   quote  deeplink  
Bekertoernooien zijn niet voor amateurs, dat moet alleen een club uit de eredivisie, eerste divisie en 2de divisie zijn. Ik snap die opzet van de knvb niet. geen hond komt kijken als een eredivisie club tegen een amateurclub moet voetballen.

Probleem is waarschijnlijk dat er dan niet genoeg wedstrijden zijn, dan zeg ik speel lekker uit en thuis, maar laat die amateurs lekker ergens anders voetballen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 september 2017 door Ajax we love you --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 september 2017 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 12:55 schreef Ajax we love you het volgende:
Bekertoernooien zijn niet voor amateurs, dat moet alleen een club uit de eredivisie, eerste divisie en 2de divisie zijn. Ik snap die opzet van de knvb niet. geen hond komt kijken als een eredivisie club tegen een amateurclub moet voetballen.

Probleem is waarschijnlijk dat er dan niet genoeg wedstrijden zijn, dan zeg ik speel lekker uit en thuis, maar laat die amateurs lekker ergens anders voetballen
Pure onzin wat je zegt.
Eide
 Eide - vrijdag 22 september 2017 - 13:55   quote  deeplink  
Hoezo? Als er 3.500 man op een sportpark bij een amateurclub staan is het ramvol. Bovendien spelen die clubs een loodzwaar programma naar die 1e ronde toe en verdienen ze het gewoon dik om tegen een Eredivisieploeg te mogen spelen.
bahbah
 bahbah - vrijdag 22 september 2017 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 00:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Leg nou eens een keer uit wat jij vind wat Keizer verkeerd doet qua opstelling?
Ik weet dat je het aan nummer10 gericht hebt,
maar wat hij verkeerd doet aan de opstelling zit m nu achterin nog.

Dat middenveld en voorin zijn keuzes,en is er behalve Huntelaar niemand onomstreden.
Maar achterin kan het dus heel anders.
Dijks is echt eerlijk waar een lachertje. Heb filmpje gezien in de hal dat ze allerlei proeven moeten doen...Ken je t?.
Hij word me toch ook uitgelachen door de rest....
Veltman rechtsback,Viergever linksback,echt niet sterk...Kinderlijk eenvoudig doelpunt van die amateurs ook weer.De Ligt ook minder dan vorig jaar.
Keizer zegt over Dolberg dat ie een terugval heeft en dat dat normaal is vanwege zijn leeftijd.
En dat klopt,en hij grijpt in maar te laat.
Gehele europese campagne Dolberg in de spits met terugval.
De ligt heeft hetzelfde.Dat valt minder op door zijn positie,maar hij is echt niet de Ligt zoals jij en ik hem hebben leren kennen.
Dan moet Keizer dus ingrijpen,en in dit geval doet ie t helemaal niet.
Het zijn die dingen,dat soort ingevingen die een ervaren coach wel eerder herkent naar mijn mening.
Viergever (liefst Sinkgraven) wober veltman orueleja

Dit werkt veel beter.Dat voel ik gewoon.En als de Ligt weer scherp is kan hij Veltman vervangen.
Het wisselbeleid is er niet een geweest van een ervaren coach.
Ik zie een minder Ajax dan vorig seizoen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2017 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 15:22 schreef bahbah het volgende:

[..]

Ik weet dat je het aan nummer10 gericht hebt,
maar wat hij verkeerd doet aan de opstelling zit m nu achterin nog.

Dat middenveld en voorin zijn keuzes,en is er behalve Huntelaar niemand onomstreden.
Maar achterin kan het dus heel anders.
Dijks is echt eerlijk waar een lachertje. Heb filmpje gezien in de hal dat ze allerlei proeven moeten doen...Ken je t?.
Hij word me toch ook uitgelachen door de rest....
Veltman rechtsback,Viergever linksback,echt niet sterk...Kinderlijk eenvoudig doelpunt van die amateurs ook weer.De Ligt ook minder dan vorig jaar.
Keizer zegt over Dolberg dat ie een terugval heeft en dat dat normaal is vanwege zijn leeftijd.
En dat klopt,en hij grijpt in maar te laat.
Gehele europese campagne Dolberg in de spits met terugval.
De ligt heeft hetzelfde.Dat valt minder op door zijn positie,maar hij is echt niet de Ligt zoals jij en ik hem hebben leren kennen.
Dan moet Keizer dus ingrijpen,en in dit geval doet ie t helemaal niet.
Het zijn die dingen,dat soort ingevingen die een ervaren coach wel eerder herkent naar mijn mening.
Viergever (liefst Sinkgraven) wober veltman orueleja

Dit werkt veel beter.Dat voel ik gewoon.En als de Ligt weer scherp is kan hij Veltman vervangen.
Het wisselbeleid is er niet een geweest van een ervaren coach.
Ik zie een minder Ajax dan vorig seizoen.
heb in een ander topic al gereageerd ;)
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 september 2017 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 15:22 schreef bahbah het volgende:

[..]

Ik weet dat je het aan nummer10 gericht hebt,
maar wat hij verkeerd doet aan de opstelling zit m nu achterin nog.

Dat middenveld en voorin zijn keuzes,en is er behalve Huntelaar niemand onomstreden.
Maar achterin kan het dus heel anders.
Dijks is echt eerlijk waar een lachertje. Heb filmpje gezien in de hal dat ze allerlei proeven moeten doen...Ken je t?.
Hij word me toch ook uitgelachen door de rest....
Veltman rechtsback,Viergever linksback,echt niet sterk...Kinderlijk eenvoudig doelpunt van die amateurs ook weer.De Ligt ook minder dan vorig jaar.
Keizer zegt over Dolberg dat ie een terugval heeft en dat dat normaal is vanwege zijn leeftijd.
En dat klopt,en hij grijpt in maar te laat.
Gehele europese campagne Dolberg in de spits met terugval.
De ligt heeft hetzelfde.Dat valt minder op door zijn positie,maar hij is echt niet de Ligt zoals jij en ik hem hebben leren kennen.
Dan moet Keizer dus ingrijpen,en in dit geval doet ie t helemaal niet.
Het zijn die dingen,dat soort ingevingen die een ervaren coach wel eerder herkent naar mijn mening.
Viergever (liefst Sinkgraven) wober veltman orueleja

Dit werkt veel beter.Dat voel ik gewoon.En als de Ligt weer scherp is kan hij Veltman vervangen.
Het wisselbeleid is er niet een geweest van een ervaren coach.
Ik zie een minder Ajax dan vorig seizoen.
Ik heb het filmpje gezien inderdaad en heb me oprecht kostelijk vermaakt, die van Lamprou was nog grappiger en Neres kon er ook niks van.

Waar het mij om gaat is dat er niet beter is momenteel. Keizer heeft heel duidelijk aangegeven een linksback en een linksbuiten te willen en deze komen beiden niet. Moet je het dan bij hem zoeken? Overigens vind ik dat hij wel degelijk visie heeft!

Er is momenteel niet beter en dan zijn je keuzes ineens beperkt.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2017 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 16:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje gezien inderdaad en heb me oprecht kostelijk vermaakt, die van Lamprou was nog grappiger en Neres kon er ook niks van.

Waar het mij om gaat is dat er niet beter is momenteel. Keizer heeft heel duidelijk aangegeven een linksback en een linksbuiten te willen en deze komen beiden niet. Moet je het dan bij hem zoeken? Overigens vind ik dat hij wel degelijk visie heeft!

Er is momenteel niet beter en dan zijn je keuzes ineens beperkt.
keizer heeft zelf dijks weer laten spelen he.. terwijl wober en viergever er beiden kunnen spelen..
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 september 2017 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 17:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

keizer heeft zelf dijks weer laten spelen he.. terwijl wober en viergever er beiden kunnen spelen..
Die zijn beiden centraal nodig. Wober is ook helemaal geen linksback. Daarbij is Dijks erbij gehaald omdat er niemand kwam.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 september 2017 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 19:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die zijn beiden centraal nodig. Wober is ook helemaal geen linksback. Daarbij is Dijks erbij gehaald omdat er niemand kwam.
wober kan ook linksback en 6 zeiden ze toen.. dijks kwam terug terwijl de transfer periode nog gewoon open was.. en onze columbiaanse vriend kan ook zowel links en rechts maar zou kwaliteit tekort komen en timing volgens keizer.. weet nie hoor maar slechter dan dijks ?? dan heb je echt een kut aankoop gedaan...
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 september 2017 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 september 2017 - 21:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wober kan ook linksback en 6 zeiden ze toen.. dijks kwam terug terwijl de transfer periode nog gewoon open was.. en onze columbiaanse vriend kan ook zowel links en rechts maar zou kwaliteit tekort komen en timing volgens keizer.. weet nie hoor maar slechter dan dijks ?? dan heb je echt een kut aankoop gedaan...
Ga het nou zelf eens volgen zonder naar iedereen te luisteren die wat roept
p111
 p111 - zaterdag 23 september 2017 - 10:19   quote  deeplink  
De Dijk een fusie club uit Amsterdam noord.
Een fusie tussen voetbal vereniging Schellingwoude en Roodwit A.Schellingwoude voetballend op de schellingwouderdijk dat is in het uiterste puntje van Amsterdan noord,grenzend aan de schellingwouderbrug de verbinding tussen Amsterdam oost en Amsterdam noord.Een yuppie dijk met vele notabelen die daar wonen.Schellingwoude is de oude club van Patrick Kluivert -Edgar Davids en Justin Kluivert,dus wel een leuk cluppie he,ook mij is die club bekend omdat ik daar jaren heb gespeeld zowel in de zondag 1 als in de zaterdag 1,dus een geweldige wedstrijd voor mij.De andere club is Roodwit A de club van Ruud Krol en Martijn Reuser en Frans Reuser.Dus al met al is het een leuke derby met een groot Ajax gehalte,een klein min puntje is dat ook de Dijk een kunstgras veld heeft.Ik ben benieuwd en hoop op een leuke wedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 september 2017 door p111 --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 23 september 2017 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 10:19 schreef p111 het volgende:
De Dijk een fusie club uit Amsterdam noord.
Een fusie tussen voetbal vereniging Schellingwoude en Roodwit A.Schellingwoude voetballend op de schellingwouderdijk dat is in het uiterste puntje van Amsterdan noord,grenzend aan de schellingwouderbrug de verbinding tussen Amsterdam oost en Amsterdam noord.Een yuppie dijk met vele notabelen die daar wonen.Schellingwoude is de oude club van Patrick Kluivert -Edgar Davids en Justin Kluivert,dus wel een leuk cluppie he,ook mij is die club bekend omdat ik daar jaren heb gespeeld zowel in de zondag 1 als in de zaterdag 1,dus een geweldige wedstrijd voor mij.De andere club is Roodwit A de club van Ruud Krol en Martijn Reuser en Frans Reuser.Dus al met al is het een leuke derby met een groot Ajax gehalte,een klein min puntje is dat ook de Dijk een kunstgras veld heeft.Ik ben benieuwd en hoop op een leuke wedstrijd.
wat ik heb gelezen is dat hrt in het olympisch stadion werd afgewerkt ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 11:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat ik heb gelezen is dat hrt in het olympisch stadion werd afgewerkt ?
Nee hoor, gewoon op het sportpark van De Dijk!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 23 september 2017 - 12:05   quote  deeplink  
Nieuws
Livescores
In beeld
Competities
Clubs
Spelers
Video’s

Update: Ajax geeft duidelijkheid over locatie van bekerduel met stadgenoot

Update: Ajax geeft duidelijkheid over locatie van bekerduel met stadgenoot
Vrijdag 22 september 2017 om 18:37

De bekerwedstrijd tussen de Amsterdamse amateurs van ASV De Dijk en Ajax wordt mogelijk gespeeld in het Olympisch Stadion. Dat laat voorzitter Ton Langelaar weten aan AT5.

De thuisbasis van De Dijk ligt in Amsterdam-Noord. "In principe hebben we de faciliteiten. We kunnen het thuis doen", zegt Langelaar. "Maar logistiek is het wel lastiger, zo'n grote wedstrijd. Het Olympisch Stadion is een reële optie." De club besluit maandagavond of het een thuiswedstrijd in Noord wordt, of dat er uitgeweken wordt naar Zuid.

In 2014 vond er ook al een bekerduel van Ajax plaats in het Olympisch Stadion. Destijds was de 'thuisploeg' JOS Watergraafsmeer, dat niet op het eigen terrein kon spelen vanwege onvoldoende licht. Ajax won dat duel met 0-9. Arek Milik maakte in die wedstrijd liefst zes doelpunten.

en ajax heeft getweet dat het bij hun is... maar aangezien de voorzitter dit zegt weet ik het nog niet zeker..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 23 september 2017 - 13:13   quote  deeplink  
http://www.afcafans.nl/nieuws/sfeer-supporters/27807/bekerderby-de-dijk-ajax-mogelijk-niet-op-sportpark-schellingwoude?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 12:05 schreef nummer10 het volgende:
Nieuws
Livescores
In beeld
Competities
Clubs
Spelers
Video’s

Update: Ajax geeft duidelijkheid over locatie van bekerduel met stadgenoot

Update: Ajax geeft duidelijkheid over locatie van bekerduel met stadgenoot
Vrijdag 22 september 2017 om 18:37

De bekerwedstrijd tussen de Amsterdamse amateurs van ASV De Dijk en Ajax wordt mogelijk gespeeld in het Olympisch Stadion. Dat laat voorzitter Ton Langelaar weten aan AT5.

De thuisbasis van De Dijk ligt in Amsterdam-Noord. "In principe hebben we de faciliteiten. We kunnen het thuis doen", zegt Langelaar. "Maar logistiek is het wel lastiger, zo'n grote wedstrijd. Het Olympisch Stadion is een reële optie." De club besluit maandagavond of het een thuiswedstrijd in Noord wordt, of dat er uitgeweken wordt naar Zuid.

In 2014 vond er ook al een bekerduel van Ajax plaats in het Olympisch Stadion. Destijds was de 'thuisploeg' JOS Watergraafsmeer, dat niet op het eigen terrein kon spelen vanwege onvoldoende licht. Ajax won dat duel met 0-9. Arek Milik maakte in die wedstrijd liefst zes doelpunten.

en ajax heeft getweet dat het bij hun is... maar aangezien de voorzitter dit zegt weet ik het nog niet zeker..
De KNVB heeft vastgesteld dat het plaatsvind op het terrein van De Dijk. Daarnaast is het veld van O.S. niet in goede doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Hetgeen wat jij plaatst is een oud bericht. Daarnaast is het toch gezelliger om het op het sportpark van De Dijk te houden?
p111
 p111 - zaterdag 23 september 2017 - 18:35   quote  deeplink  
Ja ik kan uiteraard de Dijk op mijn duimpje en geloof me met de auto kan je er bijna niet komen en zeker geen parkeerplaats.Een kleine trinbune voor plu/min 100 man de rest is het staan om het veld heen.Dus moet je met de auto komen dan zal je er rekening mee moeten houden dat je een kwartiertje moet lopen.Als ik moet inschatten hoeveel mensen er kunnen kijken denk ik plus/min 3 tot 400 .Vorig jaar ben ik ook geweest de Dijk - Vitesse toen was het ook tjok vol dus er zullen heel veel fans niet kunnen komen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 23 september 2017 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 13:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De KNVB heeft vastgesteld dat het plaatsvind op het terrein van De Dijk. Daarnaast is het veld van O.S. niet in goede doen.
beter als kunstgras toch volgens jullie ??
nummer10
 nummer10 - zaterdag 23 september 2017 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 18:35 schreef p111 het volgende:
Ja ik kan uiteraard de Dijk op mijn duimpje en geloof me met de auto kan je er bijna niet komen en zeker geen parkeerplaats.Een kleine trinbune voor plu/min 100 man de rest is het staan om het veld heen.Dus moet je met de auto komen dan zal je er rekening mee moeten houden dat je een kwartiertje moet lopen.Als ik moet inschatten hoeveel mensen er kunnen kijken denk ik plus/min 3 tot 400 .Vorig jaar ben ik ook geweest de Dijk - Vitesse toen was het ook tjok vol dus er zullen heel veel fans niet kunnen komen.
laat AW mooi denken jo en boeit me geen fuck waar... word gespeelt en daarmee klaar..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 21:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

beter als kunstgras toch volgens jullie ??
Wil je weer een discussie ontlokken? Perfect, maar zal je het toch lekker alleen moeten doen kneusje!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 18:35 schreef p111 het volgende:
Ja ik kan uiteraard de Dijk op mijn duimpje en geloof me met de auto kan je er bijna niet komen en zeker geen parkeerplaats.Een kleine trinbune voor plu/min 100 man de rest is het staan om het veld heen.Dus moet je met de auto komen dan zal je er rekening mee moeten houden dat je een kwartiertje moet lopen.Als ik moet inschatten hoeveel mensen er kunnen kijken denk ik plus/min 3 tot 400 .Vorig jaar ben ik ook geweest de Dijk - Vitesse toen was het ook tjok vol dus er zullen heel veel fans niet kunnen komen.
Dus een aantal tribunes vullen van het O.S. of de J.C.A. vind jij interessanter dan een lekker vol en knus sportpark? Doe mij het laatste maar. Dat is ook het mooiste van bekervoetbal!
Eide
 Eide - zaterdag 23 september 2017 - 21:24   quote  deeplink  
Ik vind dat gaaf hoor. Heelijk op een knus sportpark. Broodje frikandel in je kanaal en foebele kijken. Mooi ook voor zo'n club. Die maken met die ene wedstrijd een mooie financiele klapper.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 september 2017 door Eide --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax treft ASV De Dijk in 2e ronde beker









0.0174260