BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het is hoog tijd voor een andere trainer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
netsurfer
 netsurfer - zondag 04 februari 2018 - 18:20   quote  deeplink  
Fantasieloos, voorspelbaar en zelfs laf. Matige coach.
Hopelijk beker als afscheid en dan hoogste tijd voor iemand met tactisch inzicht en een plan.
MightyAce
 MightyAce - zondag 04 februari 2018 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 17:55 schreef ar het volgende:
Gewoon een keer iemand buiten het Feyenoord kringetje.
Een frisse kijk op het geheel
Wat krijg je dan wat haalbaar is? Hyballa?
de bluffer
 de bluffer - zondag 04 februari 2018 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 16:44 schreef legrande het volgende:
Ik ben er ook spuugziek van. Dacht Toornstra eruit en van persie er in. Toornstra raakte geen pepernoot en Larsson eruit belachelijk. Hij is echt feijenoord onwaardig. zo slecht hij nu wisselt steeds.
Ben jij in Venlo geweest. er waren nog wel meer spelers die rijp voor een wissel
de wissels waren 100% terecht
Alexi
 Alexi - zondag 04 februari 2018 - 18:45   quote  deeplink  
Het seizoen was toch allang naar de kloten, en wat de beker betreft moeten we hier ook niet te happig op zijn....,je zal die wedstrijden toch nog moeten spelen. En als het net zo gaat als zulke strijd zoals vandaag, word dat nog een hele kluif!
R()b
 R()b - zondag 04 februari 2018 - 18:47   quote  deeplink  
Gio hoeft van mij niet weg, al erger ik mij kapot aan zijn wissels en de slappe hap.
Wordt wel eens tijd dat hij wordt aangesproken op zijn wisselbeleid.
tomson
 tomson - zondag 04 februari 2018 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:47 schreef R()b het volgende:
Gio hoeft van mij niet weg, al erger ik mij kapot aan zijn wissels en de slappe hap.
Wordt wel eens tijd dat hij wordt aangesproken op zijn wisselbeleid.
Zou hij al maanden met zijn kop in het zand zitten dan ?
De kritiek is niet te missen, en dat al tijden.
ar
 ar - zondag 04 februari 2018 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:33 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Wat krijg je dan wat haalbaar is? Hyballa?
Ik heb werkelijk geen flauw idee
R()b
 R()b - zondag 04 februari 2018 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 18:57 schreef tomson het volgende:

[..]

Zou hij al maanden met zijn kop in het zand zitten dan ?
De kritiek is niet te missen, en dat al tijden.
Mwao.. vanuit de pers weinig over gevraagd, het wordt pas de laatste 2 weken een beetje opgepikt.
Terwijl je je inderdaad al maanden ergert.
Ikke nie
 Ikke nie - zondag 04 februari 2018 - 19:43   quote  deeplink  
Maar wie heey. Peter bos? Ofzo lekker aanvallend
snaad
 snaad - zondag 04 februari 2018 - 19:49   quote  deeplink  
Opstappen liefst zelf neem zijn vriendjes mee aub
daan limbos
 daan limbos - zondag 04 februari 2018 - 20:03   quote  deeplink  
Vriendenclub Feyenoord, inderdaad, bij welke andere club zou minkukel van Bronckhorst nog trainer geweest zijn na alle wanprestaties van dit seizoen. Tapia hoort blijkbaar ook daarbij, en St. Juste, juist, het vriendenclubje van van Geel. En dan zitten er echte verdedigers als Botteghien , Nieuwkoop en van der Heiden op de bank. Wij zijn weer terug bij af, het lachertje van de Eredivisie. Vuilnisman, neem s.v.p. deze zak ook mee.
tomson
 tomson - zondag 04 februari 2018 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 19:43 schreef Ikke nie het volgende:
Maar wie heey. Peter bos? Ofzo lekker aanvallend
Heey ikke nie.. Peter Bosz ook nie :)
Ikke nie
 Ikke nie - zondag 04 februari 2018 - 20:43   quote  deeplink  
Ik ben beschikbaar. K bel zo ff naar van geel
Ikke nie
 Ikke nie - zondag 04 februari 2018 - 20:43   quote  deeplink  
Doe et voor niks
Heeloudefan
 Heeloudefan - zondag 04 februari 2018 - 22:47   quote  deeplink  
Je laat iemand die altijd fouten maakt -Tapia- staan terwijl een Botteghin op de bank zit. Je wisselt een buitenspeler voor een andere buitenspeler. Je koopt een speler - van Persie- die je steeds maar 10 minuten laat meedoen. En dan wissel je hem voor een spits! Wie nu nog niet begrijpt dat deze onbenul-trainer nog vandaag ontslagen moet worden mag het zeggen.
Einzelganger
 Einzelganger - maandag 05 februari 2018 - 02:00   quote  deeplink  
Precies.de resultaten zijn slecht het voetbal is slecht.er moeten maatregelen genomen worden.als iets niet functioneert dan moet de leiding eruit.ontslaan die van bronckhorst
Einzelganger
 Einzelganger - maandag 05 februari 2018 - 03:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 februari 2018 - 22:47 schreef Heeloudefan het volgende:
Je laat iemand die altijd fouten maakt -Tapia- staan terwijl een Botteghin op de bank zit. Je wisselt een buitenspeler voor een andere buitenspeler. Je koopt een speler - van Persie- die je steeds maar 10 minuten laat meedoen. En dan wissel je hem voor een spits! Wie nu nog niet begrijpt dat deze onbenul-trainer nog vandaag ontslagen moet worden mag het zeggen.
Precies klein geloei gio ERAUS!aan de schandpaal met die loser!als je echt een topclub bent ontsla je die onbekwame lamzak!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 februari 2018 door Einzelganger --
Dirk1
 Dirk1 - maandag 05 februari 2018 - 07:55   quote  deeplink  
elke andere trainer word ontslagen na zoveel puntverlies behalve bij Feyenoord ,het word iedere keer met de mantel der liefde bedekt.
nou hoeft het van mij ook niet meer het seizoen is nu toch grotendeels verloren maar hoop dat ze de beker nog winnen maar dan moeten ze wel met een heel andere instelling gaan spelen maar ik weet niet of deze trainer dat nog voor elkaar krijgt het lijkt wel dat het uitgewerkt is onder deze staf.
maar wie dan?in nederland loopt er geen een die overwicht op ze kan uitoefenen,tuchel of leko dat lijken mij wel goedde trainers in iedergeval iemand die harder traint want luister maar de spelers die vertrekken allemaal zeggen ze als ze weg zijn dat er veel harder getraint word en dat ze zeker een paar maanden nodig hebben om mee te kunnen komen en dat ze ook beter worden als ze er eenmaal aangewend zijn.
je kent het gezegde toch wel zachte heelmeesrs etc nou je ziet het bij ons aller Feyenoord er moet heel snel iets wat zeg ik veel moet er gaan veranderen volgend seizoen.
JanM
 JanM - maandag 05 februari 2018 - 17:14   quote  deeplink  
De enige nu/meteen beschikbare en haalbare coach is in mijn ogen Peter Bosz. En of we daar nou gelukkig van zullen gaan worden ...
van geil
 van geil - maandag 05 februari 2018 - 17:15   quote  deeplink  
Kun je beter gelijk van het wal naar van het Schip gaan.
JanM
 JanM - maandag 05 februari 2018 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 17:15 schreef van geil het volgende:
Kun je beter gelijk van het wal naar van het Schip gaan.
Die zit prima in Zwolle en wat mij betreft geldt: lekker laten zitten!
Duderino
 Duderino - maandag 05 februari 2018 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 17:15 schreef van geil het volgende:
Kun je beter gelijk van het wal naar van het Schip gaan.
Heeft voorheen geen kut gepresenteerd als trainer. Bij Twente vonden ze zijn aanstelling een van de grootste missers van de afgelopen jaren. Nu draait ie iets meer dan een half jaar lekker. Wat zou zijn inbreng zijn? Wij werden volgens velen inmiddels bijna ondanks de trainer kampioen. En dan nu iemand aanstellen die toevallig een keer de wind mee heeft?Fokking belachelijk om Schip te noemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 februari 2018 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 19:13 schreef Duderino het volgende:

[..]

Heeft voorheen geen kut gepresenteerd als trainer. Bij Twente vonden ze zijn aanstelling een van de grootste missers van de afgelopen jaren. Nu draait ie iets meer dan een half jaar lekker. Wat zou zijn inbreng zijn? Wij werden volgens velen inmiddels bijna ondanks de trainer kampioen. En dan nu iemand aanstellen die toevallig een keer de wind mee heeft?Fokking belachelijk om Schip te noemen.
Eens
VVout
 VVout - maandag 05 februari 2018 - 20:47   quote  deeplink  
Nee Bosz is lekker. Gewoon verder kijken dus, desnoods buiten de geijkte pool.
Dirk1
 Dirk1 - maandag 05 februari 2018 - 20:47   quote  deeplink  
eens zie in Nederland niet zo gauw iemand lopen die geschikt is om hoofdtrainer van Feyenoord te zijn degene die het had gekunt zit nu in 020 dus laten we eens in het buitenland kijkeneen keer iets anders proberen .
je kent het gezegde vreemde ogen dwingen,nou waarom niet proberen zeg ik dan.
Alexi
 Alexi - maandag 05 februari 2018 - 20:59   quote  deeplink  
Misschien wordt het tijd voor een goede Duitse/ Oostenrijkse trainer!?
van geil
 van geil - maandag 05 februari 2018 - 21:03   quote  deeplink  
Klinsmann
Einzelganger
 Einzelganger - maandag 05 februari 2018 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 07:55 schreef Dirk1 het volgende:
elke andere trainer word ontslagen na zoveel puntverlies behalve bij Feyenoord ,het word iedere keer met de mantel der liefde bedekt.
nou hoeft het van mij ook niet meer het seizoen is nu toch grotendeels verloren maar hoop dat ze de beker nog winnen maar dan moeten ze wel met een heel andere instelling gaan spelen maar ik weet niet of deze trainer dat nog voor elkaar krijgt het lijkt wel dat het uitgewerkt is onder deze staf.
maar wie dan?in nederland loopt er geen een die overwicht op ze kan uitoefenen,tuchel of leko dat lijken mij wel goedde trainers in iedergeval iemand die harder traint want luister maar de spelers die vertrekken allemaal zeggen ze als ze weg zijn dat er veel harder getraint word en dat ze zeker een paar maanden nodig hebben om mee te kunnen komen en dat ze ook beter worden als ze er eenmaal aangewend zijn.
je kent het gezegde toch wel zachte heelmeesrs etc nou je ziet het bij ons aller Feyenoord er moet heel snel iets wat zeg ik veel moet er gaan veranderen volgend seizoen.
Precies!
Einzelganger
 Einzelganger - maandag 05 februari 2018 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 17:14 schreef JanM het volgende:
De enige nu/meteen beschikbare en haalbare coach is in mijn ogen Peter Bosz. En of we daar nou gelukkig van zullen gaan worden ...
Geen jood aub
Euhhh bedoel nsber

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 februari 2018 door Einzelganger --
Einzelganger
 Einzelganger - maandag 05 februari 2018 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 17:15 schreef van geil het volgende:
Kun je beter gelijk van het wal naar van het Schip gaan.
Geen neus
van geil
 van geil - maandag 05 februari 2018 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 21:14 schreef Einzelganger het volgende:

[..]

Geen jood aub
Euhhh bedoel nsber
Mag Klinsmann dan wel ?
Einzelganger
 Einzelganger - maandag 05 februari 2018 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 21:15 schreef van geil het volgende:

[..]

Mag Klinsmann dan wel ?
Ja uiteraard!
van geil
 van geil - maandag 05 februari 2018 - 21:26   quote  deeplink  
Mooi, doen we Klinsmann .
Halen .
Einzelganger
 Einzelganger - maandag 05 februari 2018 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 21:26 schreef van geil het volgende:
Mooi, doen we Klinsmann .
Halen .
Haha
van geil
 van geil - maandag 05 februari 2018 - 21:50   quote  deeplink  
Gaan we gelijk door voor de rest van de staf en een vervanger voor de Yellow man.
van geil
 van geil - maandag 05 februari 2018 - 21:53   quote  deeplink  
Klinsmann Kuyt Kraaij . De KKK .
Kan dat ?
Duderino
 Duderino - maandag 05 februari 2018 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 21:53 schreef van geil het volgende:
Klinsmann Kuyt Kraaij . De KKK .
Kan dat ?
Ik vind m goed. Wil Kraaij niet doen we Andries Knevel.
van geil
 van geil - maandag 05 februari 2018 - 21:58   quote  deeplink  
Mooi geregeld.
Halen.
van geil
 van geil - maandag 05 februari 2018 - 21:58   quote  deeplink  
Nu de TD nog.
van geil
 van geil - maandag 05 februari 2018 - 22:05   quote  deeplink  
Arnesen kan dat ?
Duderino
 Duderino - maandag 05 februari 2018 - 22:28   quote  deeplink  
Vincent Bijlo, kan meteen ook het hele scoutingsapparaat vervangen. 2 vliegen, 1 klap.
Einzelganger
 Einzelganger - maandag 05 februari 2018 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 februari 2018 - 22:28 schreef Duderino het volgende:
Vincent Bijlo, kan meteen ook het hele scoutingsapparaat vervangen. 2 vliegen, 1 klap.
Beter hij ziet in elk geval meer als die blinde paarde op het veld en in de leiding

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 februari 2018 door Einzelganger --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 februari 2018 - 23:14   quote  deeplink  
Ook wel leuk.
JanM
 JanM - dinsdag 06 februari 2018 - 09:01   quote  deeplink  
Met Najib Amhali en Hans Teeuwen als assistenten. Of beter nog Jochem Meijer!
MMM
 MMM - dinsdag 06 februari 2018 - 11:13   quote  deeplink  
Tuchel?

Maar die is niet echt haalbaar vrees ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 februari 2018 door MMM --
djago
 djago - dinsdag 06 februari 2018 - 11:43   quote  deeplink  
Doormodderen met een trainer die ons kampioenschap bracht en de Beker? Ben je wel goed bij je hoofd? Laten zitten die goserd. Gio verdient standbeeld. Dat Feyenoord dit seizoen minder presteert, heeft te maken met de piek van vorig jaar (vgl Leicester na het kampioenschap), blessures, vormverlies (Toornstra!!) en het feit dat we minder klasse spelers hebben dan we dachten. Het ging vorig jaar op kracht en niet op souplesse. Wel heel jammer dat Vermeer weg is - hij had een kans verdiend en wint wedstrijden voor je.
MMM
 MMM - dinsdag 06 februari 2018 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 11:43 schreef djago het volgende:
Doormodderen met een trainer die ons kampioenschap bracht en de Beker? Ben je wel goed bij je hoofd? Laten zitten die goserd. Gio verdient standbeeld. Dat Feyenoord dit seizoen minder presteert, heeft te maken met de piek van vorig jaar (vgl Leicester na het kampioenschap), blessures, vormverlies (Toornstra!!) en het feit dat we minder klasse spelers hebben dan we dachten. Het ging vorig jaar op kracht en niet op souplesse. Wel heel jammer dat Vermeer weg is - hij had een kans verdiend en wint wedstrijden voor je.
Gaat niet alleen om minder presteren.

Het gaat ook om het tactisch vermogen van een coach, NOOIT komt hij met een tactisch geniaal idee. NOOIT kantelt hij een wedstrijd in de rust door een omzetting. Wisselbeleid is om te janken. Inbreng van jeugd stokt onder Gio terwijl er nu toch wel weer wat aan komt. Gio heeft geen oog voor jeugd, dus zonde om dat talent te laten verpieteren komende jaren.

Jaja Malacia. Maar die kwam alleen erin omdat zowel Haps als zijn grote vriend Nelom geblesseerd waren..
JanM
 JanM - dinsdag 06 februari 2018 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 11:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Gaat niet alleen om minder presteren.

Het gaat ook om het tactisch vermogen van een coach, NOOIT komt hij met een tactisch geniaal idee. NOOIT kantelt hij een wedstrijd in de rust door een omzetting. Wisselbeleid is om te janken. Inbreng van jeugd stokt onder Gio terwijl er nu toch wel weer wat aan komt. Gio heeft geen oog voor jeugd, dus zonde om dat talent te laten verpieteren komende jaren.

Jaja Malacia. Maar die kwam alleen erin omdat zowel Haps als zijn grote vriend Nelom geblesseerd waren..
Het lullige voor hem is dat het allemaal heel goed bedoeld is maar blijkbaar is uitgewerkt. Om hem nu te bestempelen als prutser gaat mij (veel) te ver, maar de kritiek is wel terecht! Het kan zo niet langer!

Het is een beetje net als met Jones: ze krijgen allebei te veel krediet voor resultaten uit het verleden. Overigens blijf ik erbij dat we met Vermeer in het doel ook de oorlog niet gewonnen hadden! En ik vind het zwak van hem dat hij niet voor zijn plek gevochten heeft. Moet nu ook nog maar afwachten of hij de inmiddels 5e eerste doelman wordt daar in Belgiƫ ...
Dirk1
 Dirk1 - dinsdag 06 februari 2018 - 20:42   quote  deeplink  
wil je werk met baangarantie word trainer van Feyenoord.
Heeloudefan
 Heeloudefan - vrijdag 09 februari 2018 - 10:42   quote  deeplink  
Vooral niet te lang mee laten doen die van Persie. Hij mocht eens laten zien hoe goed hij is. En de supporters moeten zo lang mogelijk gepest worden. Ondanks dat zij ook meebetalen aan het salaris van de trainer???? De wissel is dan voor Toornstra omdat die nooit zeurt. En niet voor de trainers vriend Vilhena die er weinig van bakte. Hoe lang nog met deze trainer?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het is hoog tijd voor een andere trainer









0.0156149