BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het is hoog tijd voor een andere trainer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 november 2017 - 10:36   quote  deeplink  
Fraser zou kunnen.
Maar de Dickie variant van anderhalf jaar terug is weer het proberen waard.
Kan Dickie zien welk zand in de motor zit of dat er vervanging nodig is.
Martin, doe iets!
MMM
 MMM - zondag 19 november 2017 - 10:37   quote  deeplink  
Dickie terug gaat nooit meer gebeuren.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 november 2017 - 10:38   quote  deeplink  
Niet in dezelfde rol als toen?
Dirk1
 Dirk1 - zondag 19 november 2017 - 10:46   quote  deeplink  
ja een di ook weer verliezen is geen schande opzich maar helpt het zelfvertrouwen ook niet natuurlijk,maar desondanks zo spelen zoals in de competitie kan ook niet het is uitgewerkt met Gio er moet een veel hardere trainer komen maar wie ?
MMM
 MMM - zondag 19 november 2017 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 10:38 schreef FR-Henk het volgende:
Niet in dezelfde rol als toen?
Dat accepteert Gio echt niet denk ik.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 november 2017 - 10:47   quote  deeplink  
Een trainer met een erectie, bedoel je?
@ Dirk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 november 2017 door FR-Henk --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 november 2017 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 10:47 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat accepteert Gio echt niet denk ik.
Als Gio dat mag bepalen zijn de verhoudingen scheef.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 november 2017 - 10:49   quote  deeplink  
Heb jij alleen sex in het weekend broedert..(?)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 november 2017 - 10:51   quote  deeplink  
Ja, 6 keer.
Zijn maar 2 dagen hè.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 november 2017 - 10:52   quote  deeplink  
Held..!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 november 2017 - 10:52   quote  deeplink  
Ik nog een keer en dan is het weer kerst..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 november 2017 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 10:52 schreef RenatoBos het volgende:
Ik nog een keer en dan is het weer kerst..
Hahahahahaha!
Misschien heeft onze zwarte piet de paler nog wat adresjes.
daan limbos
 daan limbos - zondag 19 november 2017 - 11:03   quote  deeplink  
Bij iedere andere club had deze trainer na zo'n serie al een trap onder zijn kont gehad. Maar niet bij Feyenoord Martin en GIO zijn vrienden voor het leven en daaraan is, lijkt het wel, het clubbelang ondergeschikt. Gio is straks de ideale trainer voor het dames´-elftal. Of jeugdtrainer nieuwe stijl. daar hoef je bij de pupillen geen score bij te houden. Ideaal voor een trainer die het blijkbaar ergerlijk vindt als iedere keer de bal uit het netje moet worden gehaald.
VVout
 VVout - zondag 19 november 2017 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 10:33 schreef RenatoBos het volgende:
Fraser is zeker een stuk harder..
Dat was Verbeek ook, beginnen ze dadelijk weer te janken dat ze werken moeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 november 2017 door VVout --
Dirk1
 Dirk1 - zondag 19 november 2017 - 11:22   quote  deeplink  
hier in nederland loopt niemand die hiervoor geschikt is ze moetten een buitenlandse trainer halen ,vreemde ogen dwingen zeggen ze toch altijd?
Phyrexian
 Phyrexian - zondag 19 november 2017 - 11:37   quote  deeplink  
Wat kan Gio doen tegen:
- Een gele muur van VVV
- Kansen die worden gemist
- Ballen niet nog net worden aangeraakt zodat ze tegen tegen de verkeerde kant van de paal komen
- 1 aanval, 1 schot, 1 goal, eentje die nooit meer op deze manier wordt gemaakt (net als de goal van Ado)?

Wissels, ja, je kan zeggen verkeerde wissels, maar wat heeft ie tot zijn beschikking dan? -
- Had Kramer er eerder moeten komen dan? Alsof die potten kan breken.
- Had Bilal erin moeten komen dan? Een speler die al weken/maanden/jaren laat zien het niveau van Feyenoord niet aan te kunnen
- Hansson, ja misschien had ie Hansson moeten brengen, maar das een jong knaapje, en je hebt Boetius van de zomer gekocht als vervanger van Elia. Maar die laat het niet zien. Is dat Gio zijn schuld?

Gio slachtofferen vid ik nog wat prematuur.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 19 november 2017 - 11:39   quote  deeplink  
Probleem is dat een buitenlandse trainer niet op een club uit de eredivisie zit te wachten.
Dirk1
 Dirk1 - zondag 19 november 2017 - 11:43   quote  deeplink  
ja maar dit werkt zo ook niet laten we nou eens realisties kijken hij krijgt er naar 3 jaar nog steeds geen voetbal in positiespel looplijnen etc soms vraag ik mij af en vele met mij denk ik waar zijn ze doordeweeks mee bezig er zit in de 3 jaar dat ze onder goi bezig zijn niet veel verbetering in .
MMM
 MMM - zondag 19 november 2017 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 11:37 schreef Phyrexian het volgende:
Wat kan Gio doen tegen:
- Een gele muur van VVV
- Kansen die worden gemist
- Ballen niet nog net worden aangeraakt zodat ze tegen tegen de verkeerde kant van de paal komen
- 1 aanval, 1 schot, 1 goal, eentje die nooit meer op deze manier wordt gemaakt (net als de goal van Ado)?

Wissels, ja, je kan zeggen verkeerde wissels, maar wat heeft ie tot zijn beschikking dan? -
- Had Kramer er eerder moeten komen dan? Alsof die potten kan breken.
- Had Bilal erin moeten komen dan? Een speler die al weken/maanden/jaren laat zien het niveau van Feyenoord niet aan te kunnen
- Hansson, ja misschien had ie Hansson moeten brengen, maar das een jong knaapje, en je hebt Boetius van de zomer gekocht als vervanger van Elia. Maar die laat het niet zien. Is dat Gio zijn schuld?

Gio slachtofferen vid ik nog wat prematuur.
- Tactisch zwak
- Kan geen wedstrijd kantelen
- Elke wedstrijd hetzelfde, altijd 2 controleurs. Verdomme tegen VVV kan je vlak na rust best een Larsson op 10 zetten hoor.
- Wisselbeleid droevig
- Trieste interviews,

En er zit TOTAAL geen voetbal in, hij krijgt het niet meer aan de praat. En dan die onzin over al die blessures, bullshit. Tuurlijk kan je daardoor van PSV en 020 verliezen. Maar al speel je met 7 anderen MOET je winnen van NAC, PEC, Roda, ADO en VVV.
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 november 2017 - 11:49   quote  deeplink  
Volmondig JA, met tranen in je ogen zitten na verlies van de neuzen, en niet durven ingrijpen, hulp nodig hebben van advocaat, topvoetballer geweest maar houdbaarheid datum is over . Bedankt voor het meewerken aan het kampioensschap maar tot ziens.
Dirk1
 Dirk1 - zondag 19 november 2017 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 11:49 schreef piet de paler het volgende:
Volmondig JA, met tranen in je ogen zitten na verlies van de neuzen, en niet durven ingrijpen, hulp nodig hebben van advocaat, topvoetballer geweest maar houdbaarheid datum is over . Bedankt voor het meewerken aan het kampioensschap maar tot ziens.
ja zo is het wel afscheid nemen het is niet anders zo kan het niet langer schaam me diep als zijnde Feyenoord supporter.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 november 2017 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 11:49 schreef MMM het volgende:

[..]

- Tactisch zwak
- Kan geen wedstrijd kantelen
- Elke wedstrijd hetzelfde, altijd 2 controleurs. Verdomme tegen VVV kan je vlak na rust best een Larsson op 10 zetten hoor.
- Wisselbeleid droevig
- Trieste interviews,

En er zit TOTAAL geen voetbal in, hij krijgt het niet meer aan de praat. En dan die onzin over al die blessures, bullshit. Tuurlijk kan je daardoor van PSV en 020 verliezen. Maar al speel je met 7 anderen MOET je winnen van NAC, PEC, Roda, ADO en VVV.
En dan wordt er getwijfeld aan de kwaliteit van de selectie.... Met 10 man psv overrompelen (en onterecht verliezen) en az met 0-4 afdrogen. Kom op zeg.
ras
 ras - zondag 19 november 2017 - 12:11   quote  deeplink  
Henk Fraser en John de Wolf
VVout
 VVout - zondag 19 november 2017 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 11:37 schreef Phyrexian het volgende:
Wat kan Gio doen tegen:
- Een gele muur van VVV
- Kansen die worden gemist
- Ballen niet nog net worden aangeraakt zodat ze tegen tegen de verkeerde kant van de paal komen
- 1 aanval, 1 schot, 1 goal, eentje die nooit meer op deze manier wordt gemaakt (net als de goal van Ado)?

Wissels, ja, je kan zeggen verkeerde wissels, maar wat heeft ie tot zijn beschikking dan? -
- Had Kramer er eerder moeten komen dan? Alsof die potten kan breken.
- Had Bilal erin moeten komen dan? Een speler die al weken/maanden/jaren laat zien het niveau van Feyenoord niet aan te kunnen
- Hansson, ja misschien had ie Hansson moeten brengen, maar das een jong knaapje, en je hebt Boetius van de zomer gekocht als vervanger van Elia. Maar die laat het niet zien. Is dat Gio zijn schuld?

Gio slachtofferen vind ik nog wat prematuur.
Gio is voor vooral volgende zaken met zijn staf verantwoordelijk.

- Trainen op effectiviteit van je kansen.
- Passing onderling, dus het wel kunnen raken van balen.
- Mocht het tussen de oren zitten, ze daar eens een flinke wasbeurt verkopen.

Wat voor smoesjes moeten er nog meer komen als je verliest tegen de laatste uit de eredivisie.
Maar goed, ik vind ook wel dat je dit niet Gio alleen mag aanrekenen. De hele spelergroep moet zich gaan schamen en vanaf nu bewijzen dat je het waard bent een Feyenoordshirt te dragen en anders ga je maar lekker nummerborden opschrijven op de parkeerplaats. T's van de gekke wat hier gebeurt, grootverdieners in een Feyenoordshirt zouden op zich al gemotiveerd moeten zijn.
MMM
 MMM - zondag 19 november 2017 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 12:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En dan wordt er getwijfeld aan de kwaliteit van de selectie.... Met 10 man psv overrompelen (en onterecht verliezen) en az met 0-4 afdrogen. Kom op zeg.
Je hebt gewoon de beste voorhoede van de Eredivisie met Larsson - Jorgensen - Berghuis.

Als ik 1 speler moet opnoemen die ik zou willen ipv deze 3 is het Lozano. Verder vind ik niemand een verbetering.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 19 november 2017 - 12:18   quote  deeplink  
Elke club in NL zou ten onder gaan met zoveel blessures en een vol programma.
Het mag geen excuus zijn, maar toch..
Heeloudefan
 Heeloudefan - zondag 19 november 2017 - 12:21   quote  deeplink  
Genoeg gepraat. Snel een andere-echte- trainer voordat er nog meer ongelukken gebeuren. Iemand die echt de baas is en tacktisch wél onderlegd. Wat te denken van Koeman? Of van Marwijk? Beiden zijn beschikbaar en weten hoe de club in elkaar zit.
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 november 2017 - 12:30   quote  deeplink  
Wat een excuus verhalen, ik zie geen lijn in het spel, corners die kut zijn , een Jorgenson die overal helpt, diverse postbodes, een keeper die faalt( terwijl de 1 ste keeper aanwezig is) een aanvoeder die niemand op zijn plek zet, en eeuwige talenten die niet beter worden. Een trainer die graag in zijn dug out zit, een trainer die hulp nodig heeft van Dick Advocaat, een emotioneel wrak na verlies van 020, geen vechtlust laat zien maar lauwe commentaren op tv.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 november 2017 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 11:07 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat was Verbeek ook, beginnen ze dadelijk weer te janken dat ze werken moeten.
Janken is opzouten..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 november 2017 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 11:37 schreef Phyrexian het volgende:
Wat kan Gio doen tegen:
- Een gele muur van VVV
- Kansen die worden gemist
- Ballen niet nog net worden aangeraakt zodat ze tegen tegen de verkeerde kant van de paal komen
- 1 aanval, 1 schot, 1 goal, eentje die nooit meer op deze manier wordt gemaakt (net als de goal van Ado)?

Wissels, ja, je kan zeggen verkeerde wissels, maar wat heeft ie tot zijn beschikking dan? -
- Had Kramer er eerder moeten komen dan? Alsof die potten kan breken.
- Had Bilal erin moeten komen dan? Een speler die al weken/maanden/jaren laat zien het niveau van Feyenoord niet aan te kunnen
- Hansson, ja misschien had ie Hansson moeten brengen, maar das een jong knaapje, en je hebt Boetius van de zomer gekocht als vervanger van Elia. Maar die laat het niet zien. Is dat Gio zijn schuld?

Gio slachtofferen vid ik nog wat prematuur.
Spelers worden niet beter, ze gaan er juist op achteruit..
kenny
 kenny - zondag 19 november 2017 - 13:15   quote  deeplink  
ben nog steeds niet onder de indruk van de trainers kwaliteiten van gio , dood goeie gozer absoluut , ik denk eigenlijk dat hij een veel betere TD zou kunnen worden , heeft een groot netwerk door zijn verleden bij barca ,arsenal, rangers daarbij is zijn gunfactor hoog
hij traint onder de verheijen methode wat de afgelopen jaren in nederland nogal populair was , nou je ziet het het niveau bij feyenoord en in nederland holt achteruit
ik ben meer voor trainers als verbeek of rutten of die van fc utrecht gewoon meer trainen spel systemen erin slijpen en trainen om ook echt beter te worden
het is niet voor niks dat ons beste spel de afgelopen jaren was onder de rutten
sevillana
 sevillana - zondag 19 november 2017 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 11:37 schreef Phyrexian het volgende:
Wat kan Gio doen tegen:
- Een gele muur van VVV
- Kansen die worden gemist
- Ballen niet nog net worden aangeraakt zodat ze tegen tegen de verkeerde kant van de paal komen
- 1 aanval, 1 schot, 1 goal, eentje die nooit meer op deze manier wordt gemaakt (net als de goal van Ado)?

Wissels, ja, je kan zeggen verkeerde wissels, maar wat heeft ie tot zijn beschikking dan? -
- Had Kramer er eerder moeten komen dan? Alsof die potten kan breken.
- Had Bilal erin moeten komen dan? Een speler die al weken/maanden/jaren laat zien het niveau van Feyenoord niet aan te kunnen
- Hansson, ja misschien had ie Hansson moeten brengen, maar das een jong knaapje, en je hebt Boetius van de zomer gekocht als vervanger van Elia. Maar die laat het niet zien. Is dat Gio zijn schuld?

Gio slachtofferen vid ik nog wat prematuur.
Ik denk dat Gio gewoon moet beginnen met Jones te vervangen door Vermeer, ..wat in principe al veel eerder had gekund in mijn optiek. Geeft het hele team op het veld ook meer vertrouwen en rust in het koppie.
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 november 2017 - 13:59   quote  deeplink  
Laffe oplossing denk ik, pats Vilhena, Boetius, Kramer , Basigoglu vertellen geen plaats voor jullie meer. En dat durft hij niet en daar ben je trainer voor. Ben ervwel mee eens dat je fris bloed moet inbrengen maar alleen de keepre lost niets op
ar
 ar - zondag 19 november 2017 - 14:13   quote  deeplink  
Dat is juist het belangrijkste.
Het begint bij een zekere doelman Piet.
sevillana
 sevillana - zondag 19 november 2017 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 13:59 schreef piet de paler het volgende:
Laffe oplossing denk ik, pats Vilhena, Boetius, Kramer , Basigoglu vertellen geen plaats voor jullie meer. En dat durft hij niet en daar ben je trainer voor. Ben ervwel mee eens dat je fris bloed moet inbrengen maar alleen de keepre lost niets op
Niet te vergeten de blessuregolf tijdens dit seizoen. Van een afstandje is kritiek makkelijk te leveren natuurlijk. Kramer en Bilal (heeft voldoende kansen gehad) mogen vertrekken wat mij betreft, Tony en JP nog even het voordeel van de twijfel want beiden kunnen wel degelijk voetballen.
VVout
 VVout - zondag 19 november 2017 - 14:32   quote  deeplink  
Ik zal de echte Piet eens vragen om een nieuw gemotiveerd elftal.
Els
 Els - zondag 19 november 2017 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 november 2017 - 20:48 schreef MMM het volgende:
Ben wel klaar met Gio
Met het telkens inzetten van Kramer vergt hij wel het uiterste van mijn incasseringsvermogen. Maar als alle Feyenoorders, behalve Van Beek en misschien Jorgensen, door de ondergrens zakken, los je het niet alleen maar op met het ontslaan van de trainer.
Kijk naar Twente.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 19 november 2017 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 14:40 schreef Els het volgende:

[..]

Met het telkens inzetten van Kramer vergt hij wel het uiterste van mijn incasseringsvermogen. Maar als alle Feyenoorders, behalve Van Beek en misschien Jorgensen, door de ondergrens zakken, los je het niet alleen maar op met het ontslaan van de trainer.
Kijk naar Twente.
eens
van geil
 van geil - zondag 19 november 2017 - 16:34   quote  deeplink  
Eens, of alles eruit met een paar zogenaamd belangrijke spelers .
Ik denk dan aan drie middenvelders.
We moeten nu voetballen tegen tegenstanders , en dat kunnen ze niet , nooit gekund ook, en het leren is bij alle drie een utopie.
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 november 2017 - 16:35   quote  deeplink  
Dus ?
van geil
 van geil - zondag 19 november 2017 - 16:36   quote  deeplink  
Duidelijk toch
piet de paler
 piet de paler - zondag 19 november 2017 - 16:40   quote  deeplink  
En hiervan akte wij hebben gewaarschuwd op 19 november 2017
sevillana
 sevillana - zondag 19 november 2017 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 14:40 schreef Els het volgende:

[..]

Met het telkens inzetten van Kramer vergt hij wel het uiterste van mijn incasseringsvermogen. Maar als alle Feyenoorders, behalve Van Beek en misschien Jorgensen, door de ondergrens zakken, los je het niet alleen maar op met het ontslaan van de trainer.
Kijk naar Twente.
dido
sevillana
 sevillana - zondag 19 november 2017 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 november 2017 - 16:35 schreef piet de paler het volgende:
Dus ?
Aan stabiliteit in het team werken dus
Peter V.
 Peter V. - zondag 19 november 2017 - 21:45   quote  deeplink  
Stabiliteit in het team:

1. Jones op het bankie
2. Diks op het vliegtuig
Peter V.
 Peter V. - zondag 19 november 2017 - 21:46   quote  deeplink  
En dan in de volgorde 2. / 1.
Peter V.
 Peter V. - zondag 19 november 2017 - 21:48   quote  deeplink  
Die jongen doet zijn best, maar zal nooit gaan bijdragen aan stabiliteit.
Staat echt stijf van de zenuwen, vind het echt triest.

Dat valt de leiding wat mij betreft nou echt aan te rekenen
Peter V.
 Peter V. - zondag 19 november 2017 - 21:48   quote  deeplink  
Zowel MvG als degene die hem week in week uit gebruikt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 november 2017 door Peter V. --
Peter V.
 Peter V. - zondag 19 november 2017 - 21:49   quote  deeplink  
Gisteren had dus echt Amrabat gebracht moeten worden ipv Diks.
Peter V.
 Peter V. - zondag 19 november 2017 - 21:51   quote  deeplink  
Jones heeft het geweldig gedaan vorig jaar, held voor altijd!
Maar was wat mij betreft normaal gesproken de ideale nummer 2 geweest dit jaar.
Heeft helaas niet zo mogen zijn, maar moet nu echt wel gaan gebeuren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het is hoog tijd voor een andere trainer









0.0111560