BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Bergkamp heeft in de vijf jaar dat hij bij Ajax zit heel veel mensen ontslagen'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 25 september 2017 - 07:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Bergkamp heeft in de vijf jaar dat hij bij Ajax zit heel veel mensen ontslagen' (VoetbalPrimeur)

Pietje
 Pietje - maandag 25 september 2017 - 13:38   quote  deeplink  
Ik denk serieus, dat Bergkamp meer kwaad dan goed doet. Zijn positie dient wat mij betreft ook eens heel goed tegen het licht gehouden te worden.

Als ik goed ben ingelicht is hij de kwade genius wat betreft het ontslag van Wim Jonk. Verbeter me als dat niet juist is.
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 13:38 schreef Pietje het volgende:
Ik denk serieus, dat Bergkamp meer kwaad dan goed doet. Zijn positie dient wat mij betreft ook eens heel goed tegen het licht gehouden te worden.

Als ik goed ben ingelicht is hij de kwade genius wat betreft het ontslag van Wim Jonk. Verbeter me als dat niet juist is.
Ik denk dat wij met zijn allen niet op de man af kunnen beoordelen wat of wie er fout zit, ik denk oprecht dat ook hij slachtoffer is of gaat worden van de achterdeurtjespolitiek bij Ajax..

Het is echt doodzonde dat zowel de club als oudspelers hier meer en meer door beschadigd raken..
Pietje
 Pietje - maandag 25 september 2017 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 14:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat wij met zijn allen niet op de man af kunnen beoordelen wat of wie er fout zit, ik denk oprecht dat ook hij slachtoffer is of gaat worden van de achterdeurtjespolitiek bij Ajax..

Het is echt doodzonde dat zowel de club als oudspelers hier meer en meer door beschadigd raken..
Op zich heb je daar wel gelijk in, maar ik zie het toch ook wel als een optelsom. Als het nou gaat om één of twee personen die kritiek op hem uiten, dan heb je gelijk. Maar het zijn er teveel die met een vorm van kritiek "uit de kast" komen. Dan denk ik: waar rook is, is vuur. Het was zelfs Wim Jonk die destijds een boekje open deed over Bergkamp. En nog zoveel insiders.

Ik zie Dennis Bergkamp als een soort sfinx. Stil, op de achtergrond, maar toch sneaky aanwezig. Natuurlijk weet ik het niet zeker, maar ik vertrouw hem echt niet.
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 15:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Op zich heb je daar wel gelijk in, maar ik zie het toch ook wel als een optelsom. Als het nou gaat om één of twee personen die kritiek op hem uiten, dan heb je gelijk. Maar het zijn er teveel die met een vorm van kritiek "uit de kast" komen. Dan denk ik: waar rook is, is vuur. Het was zelfs Wim Jonk die destijds een boekje open deed over Bergkamp. En nog zoveel insiders.

Ik zie Dennis Bergkamp als een soort sfinx. Stil, op de achtergrond, maar toch sneaky aanwezig. Natuurlijk weet ik het niet zeker, maar ik vertrouw hem echt niet.
Maar de reden dat je hem niet vertrouwt is de gigantisch negatieve berichtgeving vanuit de media. Begrijp je wat ik bedoel J?
Pietje
 Pietje - maandag 25 september 2017 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 15:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar de reden dat je hem niet vertrouwt is de gigantisch negatieve berichtgeving vanuit de media. Begrijp je wat ik bedoel J?
Als het alleen de media zou zijn... maar Wim Jonk was heel duidelijk in zijn beschuldigingen richting Bergkamp. Natuurlijk Loetje, ik ben er niet bij geweest, maar het zijn er veel te veel die met hun kritiek komen. Die zullen toch niet allemaal jokken en/of bedriegen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 september 2017 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 16:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als het alleen de media zou zijn... maar Wim Jonk was heel duidelijk in zijn beschuldigingen richting Bergkamp. Natuurlijk Loetje, ik ben er niet bij geweest, maar het zijn er veel te veel die met hun kritiek komen. Die zullen toch niet allemaal jokken en/of bedriegen?
Toch vind ik wel dat waar 2 kijven er ook 2 schuld hebben. Jonk zal ook dingen verkeerd hebben gedaan, zoals wegblijven bij vergaderingen. Wat ik erger vind is dat het volwassen kerels zijn maar dat ze als een stel kinderen kijvend over straat rollen!! Godverdomme zeg, ze maken allemaal onze club kapot!!! Mongolen dat het er zijn!!
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 16:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als het alleen de media zou zijn... maar Wim Jonk was heel duidelijk in zijn beschuldigingen richting Bergkamp. Natuurlijk Loetje, ik ben er niet bij geweest, maar het zijn er veel te veel die met hun kritiek komen. Die zullen toch niet allemaal jokken en/of bedriegen?
Jonk is een totaal ander verhaal. Er is nu eigenlijk al geen sprake meer van het Cruijff beleid en onder Jonk wel. En die riep het destijds over praktisch iedereen en zeker niet Bergkamp specifiek. Heeft veel meer interviews gegeven
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 25 september 2017 - 18:14   quote  deeplink  
Agh zo lang Keizer niet presteert, word de positie van Bergkamp er niet beter op!

Bergkamp ontslaat Keizer niet, anders kan hij wel de volgende zijn.

En mij maakt het opzich niet uit dit seizoen, al worden we 14de het boeit mij niet.
Seizoen was al verkloot, bij de wedstrijd tegen Bremen, hoefde mij dit seizoen niet meer.
Dat veranderd niet. Dus laat bergkamp het lekker verkloten dan kan die ook weg!

En laat dan Overmars dan gewoon zijn werk doen en klaar!
remco k
 remco k - maandag 25 september 2017 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 16:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als het alleen de media zou zijn... maar Wim Jonk was heel duidelijk in zijn beschuldigingen richting Bergkamp. Natuurlijk Loetje, ik ben er niet bij geweest, maar het zijn er veel te veel die met hun kritiek komen. Die zullen toch niet allemaal jokken en/of bedriegen?
Misschien heb ik wat gemist hoor. Maar was het niet Wim jonk die zich juist geen tot heel weinig commentaar heeft gegeven over zijn vertrek. Behalve dat hij vind dat de lijn cruijf niet gevolgd wordt
AkaS
 AkaS - vrijdag 03 november 2017 - 07:36   quote  deeplink  
Je merkt het zeker wel Pietje...
Er is een groepje hier betaald of onbetaald
er alles aan gelegen om negatieve beeldvorming
t.o.v. het TH / directie heel snel de kop in te
drukken.

Maar ik denk zeker dat je een punt hebt!

En hoe groot fan ik ook van de voetballer was,
in zijn huidige rol heb ik een heel ander beeld
over hem gekregen, helaas!
remco k
 remco k - vrijdag 03 november 2017 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2017 - 07:36 schreef AkaS het volgende:
Je merkt het zeker wel Pietje...
Er is een groepje hier betaald of onbetaald
er alles aan gelegen om negatieve beeldvorming
t.o.v. het TH / directie heel snel de kop in te
drukken.

Maar ik denk zeker dat je een punt hebt!

En hoe groot fan ik ook van de voetballer was,
in zijn huidige rol heb ik een heel ander beeld
over hem gekregen, helaas!
Er zijn mensen die er anders over denken dat jij.

Wordt jij soms betaald door de kritikasters binnen Ajax? Want jij pakt iedere mogelijkheid aan om direct alle positieve berichten aan te pakken..
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 03 november 2017 - 16:14   quote  deeplink  
Tijd dat ze mij eens gaan betalen dan!
AkaS
 AkaS - vrijdag 03 november 2017 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2017 - 09:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zijn mensen die er anders over denken dat jij.

Wordt jij soms betaald door de kritikasters binnen Ajax? Want jij pakt iedere mogelijkheid aan om direct alle positieve berichten aan te pakken..
Volgens mij is Pietje een forumlid die gezellig op dit forum wil kletsen
en vooral geen conflicten onderling wil. Toch constateert hij iets dat niet
echt positief is voor Ajax en doet dit heel voorzichtig in de groep gooien.

En omdat het Pietje is, zo veronderstel ik zijn de woorden milt, echter wordt hetgeen hij terecht constateert direct door de bekende leden 1 voor 1 afgedaan als niet waar.

En we leven in een maatschappij dat als de gevestigde orde vind dat een rode deur groen is, de rode deur plots groen is omdat zij dit vinden !!!

Over andere meningen gesproken.....

Hoe vaak ik een van jullie niet heb zien posten naar elkaar: laat maar joh ze snappen het gewoon niet.... Hahaha en als de gevestigde orde roept dat ze het niet snappen, dan snappen ze het niet!

Dan heb je mensen die hun mond houden en zich schikken.
En je hebt mensen die zich gaan verzetten.

Met trots kwalificeer ik mij tot de laatste groep :-) !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 november 2017 door AkaS --
aaadjuh
 aaadjuh - vrijdag 03 november 2017 - 19:53   quote  deeplink  
Als iemand een andere mening heeft dan een ander, kan je elkaar natuurlijk proberen te overtuigen. Als dit niet lukt en je blijft beide bij je standpunt.
Zeg dan tegen gewoon tegen mekander, onze meningen verschillen ,maar we zijn allebei Ajacied.
En zoek dan eventueel weer een ander onderwerp om over te ouwehoeren
aaadjuh
 aaadjuh - vrijdag 03 november 2017 - 19:54   quote  deeplink  
Is mijn mening hoor , mocht iemand anders een andere mening hierover hebben, ook goed!!
aaadjuh
 aaadjuh - vrijdag 03 november 2017 - 19:57   quote  deeplink  
Btw kan Bergkamp wel mensen ontslaan?? Op eigen houtje bedoel ik
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 04 november 2017 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2017 - 17:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij is Pietje een forumlid die gezellig op dit forum wil kletsen
en vooral geen conflicten onderling wil. Toch constateert hij iets dat niet
echt positief is voor Ajax en doet dit heel voorzichtig in de groep gooien.

En omdat het Pietje is, zo veronderstel ik zijn de woorden milt, echter wordt hetgeen hij terecht constateert direct door de bekende leden 1 voor 1 afgedaan als niet waar.

En we leven in een maatschappij dat als de gevestigde orde vind dat een rode deur groen is, de rode deur plots groen is omdat zij dit vinden !!!

Over andere meningen gesproken.....

Hoe vaak ik een van jullie niet heb zien posten naar elkaar: laat maar joh ze snappen het gewoon niet.... Hahaha en als de gevestigde orde roept dat ze het niet snappen, dan snappen ze het niet!

Dan heb je mensen die hun mond houden en zich schikken.
En je hebt mensen die zich gaan verzetten.

Met trots kwalificeer ik mij tot de laatste groep :-) !!!
Ik ben oprecht trots op je jongen!!!
AkaS
 AkaS - zaterdag 04 november 2017 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 10:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik ben oprecht trots op je jongen!!!
Dankje. Dat betekent veel voor mij als zo'n indrukwekkende persoonlijkheid zoals jij dat zegt.
remco k
 remco k - zaterdag 04 november 2017 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2017 - 17:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij is Pietje een forumlid die gezellig op dit forum wil kletsen
en vooral geen conflicten onderling wil. Toch constateert hij iets dat niet
echt positief is voor Ajax en doet dit heel voorzichtig in de groep gooien.

En omdat het Pietje is, zo veronderstel ik zijn de woorden milt, echter wordt hetgeen hij terecht constateert direct door de bekende leden 1 voor 1 afgedaan als niet waar.

En we leven in een maatschappij dat als de gevestigde orde vind dat een rode deur groen is, de rode deur plots groen is omdat zij dit vinden !!!

Over andere meningen gesproken.....

Hoe vaak ik een van jullie niet heb zien posten naar elkaar: laat maar joh ze snappen het gewoon niet.... Hahaha en als de gevestigde orde roept dat ze het niet snappen, dan snappen ze het niet!

Dan heb je mensen die hun mond houden en zich schikken.
En je hebt mensen die zich gaan verzetten.

Met trots kwalificeer ik mij tot de laatste groep :-) !!!
Nee joh. Jij wordt betaald om negatief te zijn. Zoals negatief als jij bent kan je niet in het leven staan.
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 november 2017 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2017 - 17:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij is Pietje een forumlid die gezellig op dit forum wil kletsen
en vooral geen conflicten onderling wil. Toch constateert hij iets dat niet
echt positief is voor Ajax en doet dit heel voorzichtig in de groep gooien.

En omdat het Pietje is, zo veronderstel ik zijn de woorden milt, echter wordt hetgeen hij terecht constateert direct door de bekende leden 1 voor 1 afgedaan als niet waar.

En we leven in een maatschappij dat als de gevestigde orde vind dat een rode deur groen is, de rode deur plots groen is omdat zij dit vinden !!!

Over andere meningen gesproken.....

Hoe vaak ik een van jullie niet heb zien posten naar elkaar: laat maar joh ze snappen het gewoon niet.... Hahaha en als de gevestigde orde roept dat ze het niet snappen, dan snappen ze het niet!

Dan heb je mensen die hun mond houden en zich schikken.
En je hebt mensen die zich gaan verzetten.

Met trots kwalificeer ik mij tot de laatste groep :-) !!!
Weet je, akaS, mijn "charme" is om iedereen in zijn waarde te laten. Iedereen heeft zijn eigen waarheid. De één is wat milder en de ander is wat feller. Daar is niks mis mee. Voetbal is emotie en Rinus Michels zei zelfs ooit "voetbal is oorlog".

Ik waardeer oprecht alle meningen en heb totaal geen moeite met degenen aan wie jij je duidelijk stoort.

Ik heb ooit, een paar jaar geleden, een mede-forumlid voor "nitwit" uitgemaakt en mijn god wat had ik daar spijt van. In een boze bui (privé) zat ik niet lekker in mijn vel en meende het pertinent niet. Ik heb hem dan ook mijn oprechte excuses aangeboden. Wel kreeg ik het complete forum over me heen... Terecht. Het heeft me geleerd om niet direct op het forum te reageren, maar eerst even tot 10 te tellen. Dat kan ik iedereen aanbevelen. :-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 04 november 2017 - 14:35   quote  deeplink  
En verder is de opmerking die dit topic deed verrijzen ook compleet nutteloos.
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 november 2017 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 14:35 schreef Hasjkoph het volgende:
En verder is de opmerking die dit topic deed verrijzen ook compleet nutteloos.
Ik kwam dit artikel destijds tegen en vond het genoeg reden om daar een discussie over te starten!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 04 november 2017 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 14:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik kwam dit artikel destijds tegen en vond het genoeg reden om daar een discussie over te starten!
Ik doelde niet op jou Pietje, maar degene die reageerde op een topic dat al langer dan een maand dood was.
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 november 2017 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 14:41 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik doelde niet op jou Pietje, maar degene die reageerde op een topic dat al langer dan een maand dood was.
Oké duidelijk. Daar heb je beslist gelijk in, maar soms gebeurt het toch...
AkaS
 AkaS - zondag 05 november 2017 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 14:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee joh. Jij wordt betaald om negatief te zijn. Zoals negatief als jij bent kan je niet in het leven staan.
Remco, zoals Pietje zegt, hebben we allemaal onze waarheid.
En zoals bij een kunstwerk zien we allemaal iets anders.

En voortbordurend op de post van Pietje laat ik dan het volgende
zeggen:

Het is nimmer mijn intentie om negatief te zijn om negatief te zijn.
Ook heb ik nimmer vooraf de intentie om iemand persoonlijk aan te vallen.
Toch doe ik dat uit frustratie.. En waarom?

Omdat wat ik oprecht waarneem als waarheid en zie in het mooie Ajax kunstwerk, dat de mensen als van der Sar, Overmars en Bergkamp totaal ongeschikt zijn en een nieuw potentieel topteam om zeep hebben geholpen.

Verder ben ik ervan overtuigd dat Keizer een aardige man is, maar hopeloos ongeschikt is als trainer voor Ajax 1 in deze fase van zijn leeftijd en deze fase van het team. Natuurlijk heeft hij vaardigheden maar desondanks is het onvoldoende.

Vanuit mijn clubliefde frustreert mij dit enorm!

Ik ben niet iemand die uit loyaliteit mijn mond houd. Ik ben iemand die uit loyaliteit mijn mond opentrekt.

Ik vind het verder onbegrijpelijk dat jullie dit niet zien of niet willen zien...

Regeren is vooruit zien en dat mogen wij verwachten van mensen die een salaris opstrijken met zoveel nullen. En verder verdenk ik de genoemde heren van het spelen van egoïstische machtspelletjes die uitmonden in het uiteenvallen van een potentieel topteam. En keuzes voor bepaalde mensen en of spelers...

Makkelijkeste voorbeeld blijft Tete vs Veltman!

Zoals Overmars voor de EL finale Veltman de hemel in prees heb ik oprecht vol verbazing, ongeloof en open mond aangehoord! Niet omdat ik Overmars en of Veltman niet moet, maar omdat ik heb waargenomen dat telkens als Tete Veltman verving als gevolg van een blessure of rode kaart of wat dan ook dat Ajax direct beter werd en verdedigend sterker werd.

Hoe dan ook ipv tijdig het team versterken om het uit te bouwen wat ook een pisitief signaal had geweest naar bijv. een Sanchez heeft men veel te laat en veel te laks afgewacht met als resultaat een team van middelmaat aangevoerd door een ongeschikte en onervaren trainer.

Dit maakt mij enorm boos omdat ik juist begaan ben met Ajax!

Dit aldus mijn toelichting waarom ik zo " negatief" ben.
Pietje
 Pietje - zondag 05 november 2017 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 12:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Remco, zoals Pietje zegt, hebben we allemaal onze waarheid.
En zoals bij een kunstwerk zien we allemaal iets anders.

En voortbordurend op de post van Pietje laat ik dan het volgende
zeggen:

Het is nimmer mijn intentie om negatief te zijn om negatief te zijn.
Ook heb ik nimmer vooraf de intentie om iemand persoonlijk aan te vallen.
Toch doe ik dat uit frustratie.. En waarom?

Omdat wat ik oprecht waarneem als waarheid en zie in het mooie Ajax kunstwerk, dat de mensen als van der Sar, Overmars en Bergkamp totaal ongeschikt zijn en een nieuw potentieel topteam om zeep hebben geholpen.

Verder ben ik ervan overtuigd dat Keizer een aardige man is, maar hopeloos ongeschikt is als trainer voor Ajax 1 in deze fase van zijn leeftijd en deze fase van het team. Natuurlijk heeft hij vaardigheden maar desondanks is het onvoldoende.

Vanuit mijn clubliefde frustreert mij dit enorm!

Ik ben niet iemand die uit loyaliteit mijn mond houd. Ik ben iemand die uit loyaliteit mijn mond opentrekt.

Ik vind het verder onbegrijpelijk dat jullie dit niet zien of niet willen zien...

Regeren is vooruit zien en dat mogen wij verwachten van mensen die een salaris opstrijken met zoveel nullen. En verder verdenk ik de genoemde heren van het spelen van egoïstische machtspelletjes die uitmonden in het uiteenvallen van een potentieel topteam. En keuzes voor bepaalde mensen en of spelers...

Makkelijkeste voorbeeld blijft Tete vs Veltman!

Zoals Overmars voor de EL finale Veltman de hemel in prees heb ik oprecht vol verbazing, ongeloof en open mond aangehoord! Niet omdat ik Overmars en of Veltman niet moet, maar omdat ik heb waargenomen dat telkens als Tete Veltman verving als gevolg van een blessure of rode kaart of wat dan ook dat Ajax direct beter werd en verdedigend sterker werd.

Hoe dan ook ipv tijdig het team versterken om het uit te bouwen wat ook een pisitief signaal had geweest naar bijv. een Sanchez heeft men veel te laat en veel te laks afgewacht met als resultaat een team van middelmaat aangevoerd door een ongeschikte en onervaren trainer.

Dit maakt mij enorm boos omdat ik juist begaan ben met Ajax!

Dit aldus mijn toelichting waarom ik zo " negatief" ben.
Ik begrijp je goed. En deels heb je in mijn optiek ook best wel gelijk. De keuze van Veltman voor Tete heeft waarschijnlijk niemand begrepen. Maar dat is niet de vondst van Keizer. Ook Bosz had een voorkeur voor Veltman op die positie en zelfs Frank de Boer, het jaar voor Bosz, postte Veltman ook met regelmaat op de rechtsback plaats. Maar Veltman op rechts is niet altijd slecht. Hij heeft daar ook goede wedstrijden gespeeld. In zijn eerste jaar in Ajax-1 vond ik Veltman als centrale verdediger een relevatie.

En verder is het helaas nog altijd zoeken naar de "ideale elf". Teveel spelers zijn uit vorm. Ik blijf het maar zeggen: Dit alles heeft in mijn ogen te maken met een beroerde en verstoorde voorbereiding door het afschuwelijke incident met Nouri.

Oudere mensen die zo iets hebben meegemaakt kunnen daar heel lang last van houden, laat staan "jonkies" (en dat zijn zelfs spelers van 25 of 26 jaar ook nog steeds) die het voor hun ogen hebben zien gebeuren... Dat hakt er gigantisch in.

Alles heeft dan gewoon meer tijd nodig.
AkaS
 AkaS - zondag 05 november 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 13:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik begrijp je goed. En deels heb je in mijn optiek ook best wel gelijk. De keuze van Veltman voor Tete heeft waarschijnlijk niemand begrepen. Maar dat is niet de vondst van Keizer. Ook Bosz had een voorkeur voor Veltman op die positie en zelfs Frank de Boer, het jaar voor Bosz, postte Veltman ook met regelmaat op de rechtsback plaats. Maar Veltman op rechts is niet altijd slecht. Hij heeft daar ook goede wedstrijden gespeeld. In zijn eerste jaar in Ajax-1 vond ik Veltman als centrale verdediger een relevatie.

En verder is het helaas nog altijd zoeken naar de "ideale elf". Teveel spelers zijn uit vorm. Ik blijf het maar zeggen: Dit alles heeft in mijn ogen te maken met een beroerde en verstoorde voorbereiding door het afschuwelijke incident met Nouri.

Oudere mensen die zo iets hebben meegemaakt kunnen daar heel lang last van houden, laat staan "jonkies" (en dat zijn zelfs spelers van 25 of 26 jaar ook nog steeds) die het voor hun ogen hebben zien gebeuren... Dat hakt er gigantisch in.

Alles heeft dan gewoon meer tijd nodig.
Dankje Pietje. Ik vond Veltman als rcv ook geweldig toen hij er net bijkwam.
Heel fel op de bal verdedigend. Maar tegenwoordig is hij afwachtend met de handen op de rug.
Pietje
 Pietje - zondag 05 november 2017 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 16:31 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dankje Pietje. Ik vond Veltman als rcv ook geweldig toen hij er net bijkwam.
Heel fel op de bal verdedigend. Maar tegenwoordig is hij afwachtend met de handen op de rug.
Dat is absoluut waar. En waar dat aan ligt???!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 02 januari 2018 - 19:34   quote  deeplink  
Ghehe, slotjee!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Bergkamp heeft in de vijf jaar dat hij bij Ajax zit heel veel mensen ontslagen'









0.0099730