BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Onafhankelijk onderzoek / Rood-witte revolutie?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 september 2017 - 14:42   quote  deeplink  
Tijd. Het is tijd.

Een succesjaar als vorig seizoen tot op het bot vernietigen in 3 maanden tijd. Dat gaat te ver! Tijd om in te grijpen.

Plan Cruijf, het plan dat zoals verkondigd wordt nog steeds leidraad is, (terwijl Johan Cruijf er zelf zijn handen vanaf getrokken heeft) heeft gefaald. Het wordt voetballend structureel niet beter terwijl alle benodigde middelen hiervoor aanwezig zijn. Na zoveel jaren kun je wel stellen dat dit niet de juiste koers is toch?

Tijd voor een flinke bom op de kantoren. Tijd om schoon schip te maken. Tijd om de bezem erdoor te halen. Tijd voor verandering.

Maar wie? Wie durft in de voetsporen van Cruijf te treden en probeert iets te bereiken wat de legende zelf niet eens gelukt is? Moeilijke vraag waar niet veel pasklare antwoorden op zijn.

- v Gaal zou het kunnen met een nieuw clubje voetbalkenners. (Rijkaard, Seedorf, vd Brom, Litmanen bijvoorbeeld.) het zal me benieuwen hoe dit vorm zou moeten krijgen. Maar een logischere oplossing kan ik op dit moment niet vinden.

- Outside de box. Ajax wordt overgenomen door een grote investeringsmaatschappij/oliesjeik. Dan maakt geld niet zoveel uit en gaan we zeker voetballend mega sprongen vooruit maken.

Dat er iets moet gebeuren lijkt me duidelijk. Maar wat?? En nog belangrijker, hoe??
bahbah
 bahbah - dinsdag 26 september 2017 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 14:42 schreef JOOD het volgende:
Tijd. Het is tijd.

Een succesjaar als vorig seizoen tot op het bot vernietigen in 3 maanden tijd. Dat gaat te ver! Tijd om in te grijpen.

Plan Cruijf, het plan dat zoals verkondigd wordt nog steeds leidraad is, (terwijl Johan Cruijf er zelf zijn handen vanaf getrokken heeft) heeft gefaald. Het wordt voetballend structureel niet beter terwijl alle benodigde middelen hiervoor aanwezig zijn. Na zoveel jaren kun je wel stellen dat dit niet de juiste koers is toch?

Tijd voor een flinke bom op de kantoren. Tijd om schoon schip te maken. Tijd om de bezem erdoor te halen. Tijd voor verandering.

Maar wie? Wie durft in de voetsporen van Cruijf te treden en probeert iets te bereiken wat de legende zelf niet eens gelukt is? Moeilijke vraag waar niet veel pasklare antwoorden op zijn.

- v Gaal zou het kunnen met een nieuw clubje voetbalkenners. (Rijkaard, Seedorf, vd Brom, Litmanen bijvoorbeeld.) het zal me benieuwen hoe dit vorm zou moeten krijgen. Maar een logischere oplossing kan ik op dit moment niet vinden.

- Outside de box. Ajax wordt overgenomen door een grote investeringsmaatschappij/oliesjeik. Dan maakt geld niet zoveel uit en gaan we zeker voetballend mega sprongen vooruit maken.

Dat er iets moet gebeuren lijkt me duidelijk. Maar wat?? En nog belangrijker, hoe??
Het overnemen door een oliesjeik of grote investeringsmaatschappij zal niet gebeuren.
Alhoewel ik eigenlijk niet zou weten waarom niet?
Real Madrid,Manchester City,United,PSG,Real,Barcelona.....Ik zou niet weten waarom niet.
We kunnen wel vasthouden aan de onafhankelijkheid van weleer,maar dat is zinloos en vooral vruchteloos in het moderne voetbal.
We moeten met de tijd mee willen we ooit nog meetellen.
Ajax Amsterdam zal zeker tot de verbeelding spreken bij diverse grote investeerders en ook diverse nog clubloze oliebaronnen.

Ik vind dat je een heel interessant rijtje namen noemt.Daar zit veel knowhow achter.
Klinkt als een zeer frisse wind.
Hopelijk is Jonk dan ook bereid om terug te keren.

Dat is WAT er moet gebeuren.

HOE?
Ajax moet van de beurs .

De huidige structuur moet op de schop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door bahbah --
remco k
 remco k - dinsdag 26 september 2017 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 14:42 schreef JOOD het volgende:
Tijd. Het is tijd.

Een succesjaar als vorig seizoen tot op het bot vernietigen in 3 maanden tijd. Dat gaat te ver! Tijd om in te grijpen.

Plan Cruijf, het plan dat zoals verkondigd wordt nog steeds leidraad is, (terwijl Johan Cruijf er zelf zijn handen vanaf getrokken heeft) heeft gefaald. Het wordt voetballend structureel niet beter terwijl alle benodigde middelen hiervoor aanwezig zijn. Na zoveel jaren kun je wel stellen dat dit niet de juiste koers is toch?

Tijd voor een flinke bom op de kantoren. Tijd om schoon schip te maken. Tijd om de bezem erdoor te halen. Tijd voor verandering.

Maar wie? Wie durft in de voetsporen van Cruijf te treden en probeert iets te bereiken wat de legende zelf niet eens gelukt is? Moeilijke vraag waar niet veel pasklare antwoorden op zijn.

- v Gaal zou het kunnen met een nieuw clubje voetbalkenners. (Rijkaard, Seedorf, vd Brom, Litmanen bijvoorbeeld.) het zal me benieuwen hoe dit vorm zou moeten krijgen. Maar een logischere oplossing kan ik op dit moment niet vinden.

- Outside de box. Ajax wordt overgenomen door een grote investeringsmaatschappij/oliesjeik. Dan maakt geld niet zoveel uit en gaan we zeker voetballend mega sprongen vooruit maken.

Dat er iets moet gebeuren lijkt me duidelijk. Maar wat?? En nog belangrijker, hoe??
Ik zei van de week ook al dat van Gaal echt de enige is in mijn gedachten die bij Ajax alle heilige huisjes omver kan blazen..

Maar hier kan op papier van alles bedacht worden, hoe het voor elkaar te krijgen is inderdaad de moeilijkte vraag..
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 september 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 15:06 schreef bahbah het volgende:

[..]

Het overnemen door een oliesjeik of grote investeringsmaatschappij zal niet gebeuren.
Alhoewel ik eigenlijk niet zou weten waarom niet?
Real Madrid,Manchester City,United,PSG,Real,Barcelona.....Ik zou niet weten waarom niet.
We kunnen wel vasthouden aan de onafhankelijkheid van weleer,maar dat is zinloos en vooral vruchteloos in het moderne voetbal.
We moeten met de tijd mee willen we ooit nog meetellen.
Ajax Amsterdam zal zeker tot de verbeelding spreken bij diverse grote investeerders en ook diverse nog clubloze oliebaronnen.

Ik vind dat je een heel interessant rijtje namen noemt.Daar zit veel knowhow achter.
Klinkt als een zeer frisse wind.
Hopelijk is Jonk dan ook bereid om terug te keren.

Dat is WAT er moet gebeuren.

HOE?
Ajax moet van de beurs .

De huidige structuur moet op de schop.
Dus jij gaat voor beiden? Interessant!

Zou idd kunnen. Maar is het probleem niet gewoon al opgelost als er een blanco cheque op tafel ligt? Voor de jeugdopleiding is dit alleen maar positief op de langere termijn.
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 september 2017 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 15:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zei van de week ook al dat van Gaal echt de enige is in mijn gedachten die bij Ajax alle heilige huisjes omver kan blazen..

Maar hier kan op papier van alles bedacht worden, hoe het voor elkaar te krijgen is inderdaad de moeilijkte vraag..
Kan een vijandige overname bij Ajax? Volgens mij is niet meer dan de helft van alle aandelen vrij verhandelbaar..

Maar waarom komt er geen investeringsmaatschappij? Er worden immers goede cijfers gedraaid..
Robinho
 Robinho - dinsdag 26 september 2017 - 17:30   quote  deeplink  
Ik ben geen fan van "de persoon" Van Gaal, maar in mijn ogen de enige optie.
Hopelijk hoeft de naam van het stadion dan niet veranderd te worden. ;-)
Van Gaal is: autonoom, autoritair, goed met jonge spelers en kan een goede organisatie neerzetten.
Dat Hiddink idee dat nu rondzingt is treurig en op het debiele af.......
bahbah
 bahbah - dinsdag 26 september 2017 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 16:39 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dus jij gaat voor beiden? Interessant!

Zou idd kunnen. Maar is het probleem niet gewoon al opgelost als er een blanco cheque op tafel ligt? Voor de jeugdopleiding is dit alleen maar positief op de langere termijn.
Ja,maar voor die blanco cheque zal de grote partij veel invloed krijgen.
En dat is niet perse verkeerd hoor.
Maar trainersvoordracht,spelers,achterban, daar zullen ze veel inspraak in hebben dan.
p111
 p111 - dinsdag 26 september 2017 - 17:53   quote  deeplink  
Van Gaal als een stier door de porceleinkast de enige oplossing.
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 september 2017 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 17:44 schreef bahbah het volgende:

[..]

Ja,maar voor die blanco cheque zal de grote partij veel invloed krijgen.
En dat is niet perse verkeerd hoor.
Maar trainersvoordracht,spelers,achterban, daar zullen ze veel inspraak in hebben dan.
Prima toch? Dat Keizer alleen naar voren geschoven is is echt geen slimme zet geweest. Was er meer geld, waren de spelers en Bosz bij elkaar gebleven en was er ook nog goed ingekocht. Dan was je gegarandeerd sterker geworden. Ajax is in mijn ogen de ideale club om als oliesjeik in te gaan zitten. Met Ajax kun je veruit het meeste progressie boeken. En de historie, stadion, jeugdopleiding zijn al klaar.
bahbah
 bahbah - dinsdag 26 september 2017 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 18:02 schreef JOOD het volgende:

[..]

Prima toch? Dat Keizer alleen naar voren geschoven is is echt geen slimme zet geweest. Was er meer geld, waren de spelers en Bosz bij elkaar gebleven en was er ook nog goed ingekocht. Dan was je gegarandeerd sterker geworden. Ajax is in mijn ogen de ideale club om als oliesjeik in te gaan zitten. Met Ajax kun je veruit het meeste progressie boeken. En de historie, stadion, jeugdopleiding zijn al klaar.
Het zal een utopie zijn,
maar van mij mag het gebeuren.
En of we dan weer mee gaan doen met Europa.
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 september 2017 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 18:05 schreef bahbah het volgende:

[..]

Het zal een utopie zijn,
maar van mij mag het gebeuren.
En of we dan weer mee gaan doen met Europa.
Mooie taak voor vd Sar om een geschikte investeerder te vinden niet dan? Daarin behaalt hij goede resultaten. Zijn we eindelijk van dat ellendige salarisplafond af.. let the games begin
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 september 2017 - 19:05   quote  deeplink  
Alles omgooien lijkt me onmogelijk. Je krijgt ten eerste nooit iedereen van zijn plek af en bij Ajax is het sowieso nooit eens rustig. Dus zelfs als Louis het overneemt en alles succesvol omgooit. Worden we een paar keer geen kampioen is er gelijk weer onrust in de tent.

Nou ben ik het zelf ook niet eens met het beleid en vind ik dat er veel meer aangekocht had moeten worden. In de tijd dat Ajax veel geld uit gaf, of meer iig onder vd Boog werden we ook 7 jaar geen kampioen.
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 september 2017 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 19:05 schreef NatjosFC het volgende:
Alles omgooien lijkt me onmogelijk. Je krijgt ten eerste nooit iedereen van zijn plek af en bij Ajax is het sowieso nooit eens rustig. Dus zelfs als Louis het overneemt en alles succesvol omgooit. Worden we een paar keer geen kampioen is er gelijk weer onrust in de tent.

Nou ben ik het zelf ook niet eens met het beleid en vind ik dat er veel meer aangekocht had moeten worden. In de tijd dat Ajax veel geld uit gaf, of meer iig onder vd Boog werden we ook 7 jaar geen kampioen.
Is allemaal op te lossen met geld. Kans is groot dat het dan wel lukt met deze opzet..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 september 2017 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 19:09 schreef JOOD het volgende:

[..]

Is allemaal op te lossen met geld. Kans is groot dat het dan wel lukt met deze opzet..
Zoals de legende Cruijff, die jij al noemde, altijd zei:"Ik heb een zak geld nog nooit een doelpunt zien maken."
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 26 september 2017 - 19:15   quote  deeplink  
Pff weer een revolutie..
We moeten wakker worden. Er gaat niks significants gebeuren.
Haal de bezem erdoor en over 4 jaar hebben we weer dezelfde discussie.
Het is klaar.

We zijn ook gewoon te verwend. We klaagden dat er niks meer gewonnen werd, FdB kwam en won. Toen gingen we klagen over het spel. FdB weer weg. Nu winnen we niks meer en moeten we ineens weer gaan winnen. Straks gaan we winnen, met mooi spel en dan gaan we klagen dat er te weinig winst wordt gehaald.

Vergeet het maar. Dit is hoe het is en dit is hoe het voorlopig gaat blijven. Kan je wild om je heen gaan zwaaien en Bergkamp en weet ik veel wie nog meer allemaal eruit schoppen, het grote plaatje veranderd niet.

Het is wat het is. De ED is een Mickey Mouse competitie waarin de nummer 18 even simpel van de nr 1 kan winnen als andersom.

Voor kwaliteit voetbal hoef je hier niet te zijn.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 26 september 2017 - 19:15   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door Jaccio --
MBB
 MBB - dinsdag 26 september 2017 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 16:41 schreef JOOD het volgende:

[..]

Kan een vijandige overname bij Ajax? Volgens mij is niet meer dan de helft van alle aandelen vrij verhandelbaar..

Maar waarom komt er geen investeringsmaatschappij? Er worden immers goede cijfers gedraaid..
Nee, dat kan niet. De vereniging Ajax heeft 73% van alle aandelen. Zij kunnen dus alles bepalen.

Ik ben faliekant tegen een oliesjeik, foute Russen of Chinezen. Ajax is Ajax. Ajax is van de supporters (wat het nu ook is, ondanks de beursgang). Wij hebben laten zien dat we een zeer stabiel financieel beleid kunnen voeren (laatste 10 jaar dan) wat gepaard kan gaan met sportieve successen. Ik hoop ook dat de UEFA snel al die gekke en onsportieve constructies elders worden verboden.

Het probleem zit volgens mij in het Technisch Hart. Ik ken het plan van Cruijff niet zo letterlijk, maar het feit dat Jonk en Ruben Jongkind weg gingen, zegt genoeg. Plan Cruijff is niet 100% goed uitgevoerd. Nu Van Gaal naar binnen vliegen betekent in ieder geval 1 ding: weg plan Cruijff. Wie wel? Geen idee... :-(
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 september 2017 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 19:15 schreef Jaccio het volgende:
Pff weer een revolutie..
We moeten wakker worden. Er gaat niks significants gebeuren.
Haal de bezem erdoor en over 4 jaar hebben we weer dezelfde discussie.
Het is klaar.

We zijn ook gewoon te verwend. We klaagden dat er niks meer gewonnen werd, FdB kwam en won. Toen gingen we klagen over het spel. FdB weer weg. Nu winnen we niks meer en moeten we ineens weer gaan winnen. Straks gaan we winnen, met mooi spel en dan gaan we klagen dat er te weinig winst wordt gehaald.

Vergeet het maar. Dit is hoe het is en dit is hoe het voorlopig gaat blijven. Kan je wild om je heen gaan zwaaien en Bergkamp en weet ik veel wie nog meer allemaal eruit schoppen, het grote plaatje veranderd niet.

Het is wat het is. De ED is een Mickey Mouse competitie waarin de nummer 18 even simpel van de nr 1 kan winnen als andersom.

Voor kwaliteit voetbal hoef je hier niet te zijn.
Behalve het laatste stukje. Ben ik het in grote lijnen zeker met je eens.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2017 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 19:41 schreef MBB het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet. De vereniging Ajax heeft 73% van alle aandelen. Zij kunnen dus alles bepalen.

Ik ben faliekant tegen een oliesjeik, foute Russen of Chinezen. Ajax is Ajax. Ajax is van de supporters (wat het nu ook is, ondanks de beursgang). Wij hebben laten zien dat we een zeer stabiel financieel beleid kunnen voeren (laatste 10 jaar dan) wat gepaard kan gaan met sportieve successen. Ik hoop ook dat de UEFA snel al die gekke en onsportieve constructies elders worden verboden.

Het probleem zit volgens mij in het Technisch Hart. Ik ken het plan van Cruijff niet zo letterlijk, maar het feit dat Jonk en Ruben Jongkind weg gingen, zegt genoeg. Plan Cruijff is niet 100% goed uitgevoerd. Nu Van Gaal naar binnen vliegen betekent in ieder geval 1 ding: weg plan Cruijff. Wie wel? Geen idee... :-(
eens... alleen nu komt er ook niks terrecht van het plan cruijff en vgaal weet donders goed hoe je een goeie jeugd opleiding kan creeeren.. ps deed adriaanse dit vroeger niet ?
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 september 2017 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 19:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zoals de legende Cruijff, die jij al noemde, altijd zei:"Ik heb een zak geld nog nooit een doelpunt zien maken."
Lijkt me logisch. Een zak geld kan niet voetballen. Maar met een zak geld koop je voetballers, was dat niet wat hij bedoelde? En de tijden zijn veranderd, blijven we afzakken?
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 26 september 2017 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 20:01 schreef JOOD het volgende:

[..]

Lijkt me logisch. Een zak geld kan niet voetballen. Maar met een zak geld koop je voetballers, was dat niet wat hij bedoelde? En de tijden zijn veranderd, blijven we afzakken?
Zolang het grote geld blijft regeren blijven we afzakken.
Heel misschien dat een beneliga of iets in die richting wat zou helpen, maar ik geloof er in elk geval niet in dat we ooit nog aanhaken
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 september 2017 - 20:13   quote  deeplink  
Sowieso zou ik van de beurs af gaan. Ondanks het niet eens per definitie veel oplevert, kan daardoor wel de gehele RvC oprotten en er 5 mensen neerzetten met een Ajax hart en voetbalverstand. Als wat ik nu voor het eerst hoor Van der Sar degene is die alles lijkt te bepalen, zou ik voor de rust of zijn taken gaan aanpassen of daar verschonen. Dan ben je zelf al een heel eind op weg.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 26 september 2017 - 20:16   quote  deeplink  
En echt met alle respect hoor, maar Cruijff is niet meer. Het plan Cruijff kan dus ook de prullenbak in.
Er is niemand die het uit kan voeren, ze kloten maar wat aan.
Het was een leuke poging, maar het heeft niet gewerkt. Weg ermee dus.
Nogmaals, met alle respect voor Cruijff
bahbah
 bahbah - dinsdag 26 september 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 19:41 schreef MBB het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet. De vereniging Ajax heeft 73% van alle aandelen. Zij kunnen dus alles bepalen.

Ik ben faliekant tegen een oliesjeik, foute Russen of Chinezen. Ajax is Ajax. Ajax is van de supporters (wat het nu ook is, ondanks de beursgang). Wij hebben laten zien dat we een zeer stabiel financieel beleid kunnen voeren (laatste 10 jaar dan) wat gepaard kan gaan met sportieve successen. Ik hoop ook dat de UEFA snel al die gekke en onsportieve constructies elders worden verboden.

Het probleem zit volgens mij in het Technisch Hart. Ik ken het plan van Cruijff niet zo letterlijk, maar het feit dat Jonk en Ruben Jongkind weg gingen, zegt genoeg. Plan Cruijff is niet 100% goed uitgevoerd. Nu Van Gaal naar binnen vliegen betekent in ieder geval 1 ding: weg plan Cruijff. Wie wel? Geen idee... :-(
Ze hebben er wel succes mee de europese topclubs...
Voor ons is Vitesse thuis al te ingewikkeld.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 september 2017 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 20:01 schreef JOOD het volgende:

[..]

Lijkt me logisch. Een zak geld kan niet voetballen. Maar met een zak geld koop je voetballers, was dat niet wat hij bedoelde? En de tijden zijn veranderd, blijven we afzakken?
Nee, hij was er juist voorstander van zo min mogelijk spelers meer te kopen. Tenzij zij aantoonbaar een versterking zijn. Dat is wat wordt uitgevoerd maar faalt. Er stromen iig genoeg jeugdspelers door nu, maar ze zijn er nog niet klaar voor.

Het hele beleid van Ajax is daar eigenlijk juist van afgestapt. Spelers werden gekocht met het idee "dan halen we de CL en verdient hij zichzelf terug". We moeten echt niet terug naar dat tijdperk.

Maar ja, anderzijds hebben we nu wel genoeg geld om goede spelers te halen en genoeg goede spelers om te verkopen.
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 september 2017 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 20:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nee, hij was er juist voorstander van zo min mogelijk spelers meer te kopen. Tenzij zij aantoonbaar een versterking zijn. Dat is wat wordt uitgevoerd maar faalt. Er stromen iig genoeg jeugdspelers door nu, maar ze zijn er nog niet klaar voor.

Het hele beleid van Ajax is daar eigenlijk juist van afgestapt. Spelers werden gekocht met het idee "dan halen we de CL en verdient hij zichzelf terug". We moeten echt niet terug naar dat tijdperk.

Maar ja, anderzijds hebben we nu wel genoeg geld om goede spelers te halen en genoeg goede spelers om te verkopen.
Had hij geen kritiek gehad op Dijks, Sinkgraven, Cassiera, Gudelj of Siem de long? Zijn allemaal 'aankopen voor de breedte'. Had hij Sanchez afgekeurd?

ALS je koopt, moet je goed kopen. Geld is er genoeg.
JOOD
 JOOD - dinsdag 26 september 2017 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 20:13 schreef Loetje het volgende:
Sowieso zou ik van de beurs af gaan. Ondanks het niet eens per definitie veel oplevert, kan daardoor wel de gehele RvC oprotten en er 5 mensen neerzetten met een Ajax hart en voetbalverstand. Als wat ik nu voor het eerst hoor Van der Sar degene is die alles lijkt te bepalen, zou ik voor de rust of zijn taken gaan aanpassen of daar verschonen. Dan ben je zelf al een heel eind op weg.
Jaja. Goed plan.

#hoedan?

Lees even mee, letterlijk vanaf de website:

Het onverdeelde positieve resultaat wordt aan de overige reserves toegevoegd, die hiermee op € 50,0 miljoen positief komen. De directie en Raad van Commissarissen van Ajax stellen voor een dividend uit te keren van vierentwintig eurocent per aandeel.

Wie gaat er hier zieltjes winnen bij de aandeelhouders? RvC en de directie? Wow! Laat die nu net allebei onder vuur liggen.. Wel makkelijk als er weer een keer gestemd moet worden..

Boktor. Er zit Boktor in de houten fundering van onze mooie club. Helaas voor ons krijg je die er nooit meer uit.

Of is er toch een mogelijkheid???
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 27 september 2017 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 21:16 schreef JOOD het volgende:

[..]

Jaja. Goed plan.

#hoedan?

Lees even mee, letterlijk vanaf de website:

Het onverdeelde positieve resultaat wordt aan de overige reserves toegevoegd, die hiermee op € 50,0 miljoen positief komen. De directie en Raad van Commissarissen van Ajax stellen voor een dividend uit te keren van vierentwintig eurocent per aandeel.

Wie gaat er hier zieltjes winnen bij de aandeelhouders? RvC en de directie? Wow! Laat die nu net allebei onder vuur liggen.. Wel makkelijk als er weer een keer gestemd moet worden..

Boktor. Er zit Boktor in de houten fundering van onze mooie club. Helaas voor ons krijg je die er nooit meer uit.

Of is er toch een mogelijkheid???
Boktorren worden op heftige wijze vergast.
Dus de ArenA moet ff 1 x helemaal vol met gas...

Renato kom dr maar in! .........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Onafhankelijk onderzoek / Rood-witte revolutie?









0.0091719