BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rolverdeling technisch hart aangepast

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 02 oktober 2017 - 21:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Rolverdeling technisch hart aangepast (Ajax Clubsite)

Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 02 oktober 2017 - 21:32   quote  deeplink  
In en rondom het technisch hart van Ajax zijn de afgelopen periode enkele wijzigingen doorgevoerd. De grootste verandering is dat algemeen directeur Edwin van der Sar heeft besloten geen voorzitter meer te zijn.

Het adviesorgaan, dat bij de club over alle voetbaltechnische aangelegenheden gaat, bestaat uit Marc Overmars, Dennis Bergkamp en Saïd Ouaali. Directeur spelersbeleid Overmars leidt, sinds Van der Sar geen voorzitter meer is, de wekelijkse vergaderingen van het technisch hart. Hij is verantwoordelijk voor het aan- en verkoopbeleid, de scouting en tevens het aanspreekpunt van de hoofdtrainer. Dennis Bergkamp blijft de brugfunctie vervullen tussen jeugd en betaald voetbal. De nadruk van zijn werk als individueel trainer zal nog meer liggen op de ontwikkeling van spelers en de doorstroming van talenten. De rol van hoofd jeugdopleiding Saïd Ouaali blijft ongewijzigd.

Edwin van der Sar licht toe: ,,Afgelopen zomer hebben wij bepaalde dingen kritisch tegen het licht gehouden. Bij Ajax is de opleiding van talenten van cruciaal belang, maar ook dat de spelers die wij opleiden doorgroeien en daadwerkelijk een kans krijgen en vaste waarde kunnen worden in onze A-selectie. We kunnen echter niet alles opvangen met spelers uit eigen jeugd, dus scouting en het aankoopbeleid zijn steeds belangrijker geworden. Waar veel andere clubs een technisch directeur hebben, blijven wij van mening dat een driemanschap zoals ons technisch hart is, waarbij alle disciplines vertegenwoordigd zijn, het beste is voor onze club. Waarbij ik als algemeen directeur natuurlijk eindverantwoordelijk blijf.''
JOOD
 JOOD - maandag 02 oktober 2017 - 23:25   quote  deeplink  
Dus, Overmars moet het winnen van Bergkamp (kan ik inkomen) en Saïd. Who the fuck is Saïd? Waarom heeft hij zeggenschap in de samenstelling van het eerste elftal?

Nu is Overmars verantwoordelijk, maar als hij voor links kiest en Dennis en Saïd voor rechts gaat hij afgerekend worden op de keuzes van de andere 2?

Dit maakt het allemaal niet veel duidelijker.. als Overmars eindverantwoordelijk is en Saïd en Dennis klankbord zijn is het prima, maar deze constructie is ook weer niet foutloos naar mijn mening..

Dat vd Sar er niet meer bijzit is prima overigens.
nummer10
 nummer10 - maandag 02 oktober 2017 - 23:42   quote  deeplink  
word het nu nie nog meer 2 vs 1 tenadele van overmars die in mijn ogen de enige is die goed werk (financieel gezond) heeft verricht
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 oktober 2017 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 23:25 schreef JOOD het volgende:
Dus, Overmars moet het winnen van Bergkamp (kan ik inkomen) en Saïd. Who the fuck is Saïd? Waarom heeft hij zeggenschap in de samenstelling van het eerste elftal?

Nu is Overmars verantwoordelijk, maar als hij voor links kiest en Dennis en Saïd voor rechts gaat hij afgerekend worden op de keuzes van de andere 2?

Dit maakt het allemaal niet veel duidelijker.. als Overmars eindverantwoordelijk is en Saïd en Dennis klankbord zijn is het prima, maar deze constructie is ook weer niet foutloos naar mijn mening..

Dat vd Sar er niet meer bijzit is prima overigens.
Quaali is hoofd jeugdopleiding. Die gaat gewoon met Bergkamp over dat de jeugdopleiding goed is en het talent doorstroomt. De jeugdopleiding is namelijk het belangrijkste waar Ajax voor staat
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 oktober 2017 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 00:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Quaali is hoofd jeugdopleiding. Die gaat gewoon met Bergkamp over dat de jeugdopleiding goed is en het talent doorstroomt. De jeugdopleiding is namelijk het belangrijkste waar Ajax voor staat
maar heeft ook een stem of ? want anders staat overmars vanaf nu 2-1 op bergkamp voor, aangezien hij de taak van vdsar erbij neemt..
Eide
 Eide - dinsdag 03 oktober 2017 - 05:05   quote  deeplink  
Ja, Ouaali heeft een stem op gebied van het technisch beleid van de club Ajax. Dat is een stuk breder als alleen Ajax 1 waarbij talloze zaken randvoorwaardelijk zijn voor het succes van het eerste. Daarom heeft het hoofd van de jeudgafdeling zitting in het TH.

Zo heeft Cruijff dat destijds ook verzonnen, volgens mij met het idee dat het hoofd opleidingen kon beoordelen welke jeugdspelers er klaar zijn voor de overstap naar Jong Ajax en Ajax 1, welke jeugdspelers er weg mogen en of er jeugdspelers aangetrokken moeten worden.

Uiteindelijk is het TH verantwoordelijk voor de hele club, niet voor uitsluitend Ajax 1. Wel heb je natuurlijk gelijk dat het raar klinkt dat het hoofd jeugdopleidingen meebeslist over transfers voor Ajax 1. Ergens blijft dat altijd raar, want of een technisch directeur dat nu zelfstandig doet of je daar een groep beleidsmakers voor gebruikt maakt feitelijk geen drol uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 oktober 2017 door Eide --
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 oktober 2017 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 00:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Quaali is hoofd jeugdopleiding. Die gaat gewoon met Bergkamp over dat de jeugdopleiding goed is en het talent doorstroomt. De jeugdopleiding is namelijk het belangrijkste waar Ajax voor staat
Vandaar ook mijn vraag Loetje. Waarom focust Saïd zich dan niet volledig op de gehele jeugdopleiding en beslist Overmars (met Dennis Bergkamp als klankbord) niet voor 100% over transfers en verlengingen/aanstellingen bij het eerste?
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 oktober 2017 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 05:05 schreef Eide het volgende:
Ja, Ouaali heeft een stem op gebied van het technisch beleid van de club Ajax. Dat is een stuk breder als alleen Ajax 1 waarbij talloze zaken randvoorwaardelijk zijn voor het succes van het eerste. Daarom heeft het hoofd van de jeudgafdeling zitting in het TH.

Zo heeft Cruijff dat destijds ook verzonnen, volgens mij met het idee dat het hoofd opleidingen kon beoordelen welke jeugdspelers er klaar zijn voor de overstap naar Jong Ajax en Ajax 1, welke jeugdspelers er weg mogen en of er jeugdspelers aangetrokken moeten worden.

Uiteindelijk is het TH verantwoordelijk voor de hele club, niet voor uitsluitend Ajax 1. Wel heb je natuurlijk gelijk dat het raar klinkt dat het hoofd jeugdopleidingen meebeslist over transfers voor Ajax 1. Ergens blijft dat altijd raar, want of een technisch directeur dat nu zelfstandig doet of je daar een groep beleidsmakers voor gebruikt maakt feitelijk geen drol uit.
Is hij de persoon die Cruijf graag op die plek zou zien zitten? 3 seizoenen Ajax zaterdag... in vergelijking met Wim Jonk die er voor hem zat. Met alle respect, maar als zijn stem net zo zwaar telt als die van Overmars en Berkgamp zit daar een flink knelpunt..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 oktober 2017 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 05:05 schreef Eide het volgende:
Ja, Ouaali heeft een stem op gebied van het technisch beleid van de club Ajax. Dat is een stuk breder als alleen Ajax 1 waarbij talloze zaken randvoorwaardelijk zijn voor het succes van het eerste. Daarom heeft het hoofd van de jeudgafdeling zitting in het TH.

Zo heeft Cruijff dat destijds ook verzonnen, volgens mij met het idee dat het hoofd opleidingen kon beoordelen welke jeugdspelers er klaar zijn voor de overstap naar Jong Ajax en Ajax 1, welke jeugdspelers er weg mogen en of er jeugdspelers aangetrokken moeten worden.

Uiteindelijk is het TH verantwoordelijk voor de hele club, niet voor uitsluitend Ajax 1. Wel heb je natuurlijk gelijk dat het raar klinkt dat het hoofd jeugdopleidingen meebeslist over transfers voor Ajax 1. Ergens blijft dat altijd raar, want of een technisch directeur dat nu zelfstandig doet of je daar een groep beleidsmakers voor gebruikt maakt feitelijk geen drol uit.
thanks voor de uitleg, mooie vreemde gang van zaken.. ken die hele beste man niet, zou vast een goeie voor de jeugd zijn maar om hem nu ook een stem te geven is vreemd.. mja dat hele th is vreemd en rvc..
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 03 oktober 2017 - 08:48   quote  deeplink  
Zand strooien. Dit veranderd helemaal niets
p111
 p111 - dinsdag 03 oktober 2017 - 08:58   quote  deeplink  
Ene poppetje wijz/voor ander poppetje,het blijft de winkel van Bergkamp.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 03 oktober 2017 - 09:04   quote  deeplink  
Die said zit er al 2 a 3 jaar. Dan ligt het meer aan jullie dat je hem niet kent
Eide
 Eide - dinsdag 03 oktober 2017 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 08:48 schreef Jaccio het volgende:
Zand strooien. Dit veranderd helemaal niets
Dat ben ik niet met je eens. Nu zat het TH in een situatie waarin de algemeen directeur (CEO)eigenlijk zijn onderlingen niet verantwoordelijk kon houden voor het presteren omdat die CEO zelf onderdeel was van dat orgaan. Door de CEO uit dat orgaan te halen wordt die situatie anders. Door deze zet wordt die band verbroken en moet de CEO beter in staat geacht worden te oordelen over dit orgaan en deze personen die hier zitting in hebben.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 03 oktober 2017 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 09:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Nu zat het TH in een situatie waarin de algemeen directeur (CEO)eigenlijk zijn onderlingen niet verantwoordelijk kon houden voor het presteren omdat die CEO zelf onderdeel was van dat orgaan. Door de CEO uit dat orgaan te halen wordt die situatie anders. Door deze zet wordt die band verbroken en moet de CEO beter in staat geacht worden te oordelen over dit orgaan en deze personen die hier zitting in hebben.
Ik hoop dat je gelijk hebt en dit een positieve verandering is.
Maar ik heb heel erg sterk het gevoel dat vd Sar zich er sowieso al niet echt mee bemoeide. Waardoor er op papier wel een hoop veranderd, maar in praktijk eigenlijk niet zo veel.

Nu heb je dat de 3 die er overblijven iets verzinnen en daarmee naar vd Sar moeten voor uiteindelijke toestemming(corrigeer me als ik het verkeerd heb), omdat vd Sar nog wel gewoon de eindverantwoordelijke is.

Het blijven wat mij betreft teveel lijntjes.
JOOD
 JOOD - dinsdag 03 oktober 2017 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 09:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Die said zit er al 2 a 3 jaar. Dan ligt het meer aan jullie dat je hem niet kent
Oh ja, want Cruijf wilde daar een oud topvoetballer toch? Plan Cruijf? Plan bullshit.

Maak Dennis maar verantwoordelijk voor de gehele jeugdopleiding. En laat Overmars dan aub de selectie op pijl brengen/houden.
Eide
 Eide - dinsdag 03 oktober 2017 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 10:05 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt en dit een positieve verandering is.
Ik doe geen uitspraak of het goed of slecht is. Wat ik eerder al schreef, het TH blijft altijd een bijzondere oplossing. Ik ben wel van mening dat dit een grotere verandering als de consensus lijkt te zijn.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 03 oktober 2017 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 12:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik doe geen uitspraak of het goed of slecht is. Wat ik eerder al schreef, het TH blijft altijd een bijzondere oplossing. Ik ben wel van mening dat dit een grotere verandering als de consensus lijkt te zijn.
Excuses. Je hebt gelijk, daar doe je inderdaad geen uitspraak over.

Ik hoop dat dit een positieve verandering is, had ik moeten zeggen.

Ik denk dat de verandering op papier groter is dan de praktijk zal doen uitwijzen, maar we zullen het zien.
Pietje
 Pietje - dinsdag 03 oktober 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 21:32 schreef Ajax Warrior het volgende:
In en rondom het technisch hart van Ajax zijn de afgelopen periode enkele wijzigingen doorgevoerd. De grootste verandering is dat algemeen directeur Edwin van der Sar heeft besloten geen voorzitter meer te zijn.

Het adviesorgaan, dat bij de club over alle voetbaltechnische aangelegenheden gaat, bestaat uit Marc Overmars, Dennis Bergkamp en Saïd Ouaali. Directeur spelersbeleid Overmars leidt, sinds Van der Sar geen voorzitter meer is, de wekelijkse vergaderingen van het technisch hart. Hij is verantwoordelijk voor het aan- en verkoopbeleid, de scouting en tevens het aanspreekpunt van de hoofdtrainer. Dennis Bergkamp blijft de brugfunctie vervullen tussen jeugd en betaald voetbal. De nadruk van zijn werk als individueel trainer zal nog meer liggen op de ontwikkeling van spelers en de doorstroming van talenten. De rol van hoofd jeugdopleiding Saïd Ouaali blijft ongewijzigd.

Edwin van der Sar licht toe: ,,Afgelopen zomer hebben wij bepaalde dingen kritisch tegen het licht gehouden. Bij Ajax is de opleiding van talenten van cruciaal belang, maar ook dat de spelers die wij opleiden doorgroeien en daadwerkelijk een kans krijgen en vaste waarde kunnen worden in onze A-selectie. We kunnen echter niet alles opvangen met spelers uit eigen jeugd, dus scouting en het aankoopbeleid zijn steeds belangrijker geworden. Waar veel andere clubs een technisch directeur hebben, blijven wij van mening dat een driemanschap zoals ons technisch hart is, waarbij alle disciplines vertegenwoordigd zijn, het beste is voor onze club. Waarbij ik als algemeen directeur natuurlijk eindverantwoordelijk blijf.''
Ik weet oprecht niet wat ik hiervan denken moet. Is dit echt een grote verandering? Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Het ene poppetje voor het andere.
De structuur van het TH blijft immers hetzelfde. Daarnaast blijft de RvC in tact, die het primair voor het zeggen blijft houden. Ik had graag gezien dat met name daar een (grote) verandering zou plaatsvinden.

Nou ja, we wachten (opnieuw) maar af.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 oktober 2017 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 oktober 2017 - 23:42 schreef nummer10 het volgende:
word het nu nie nog meer 2 vs 1 tenadele van overmars die in mijn ogen de enige is die goed werk (financieel gezond) heeft verricht
Hahahaha!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 oktober 2017 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 14:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha!
wat hahaha is gewoon een feit... dat zijn aankopen niet altijd top waren tjah.. dat is weer een heel ander verhaal maar qua verkoop en cijfers kan je niet zeggen dat die het slecht gedaan heeft... daarbij wat heeft bergkamp nu werkelijk toegevoegd behalve mensen wegjagen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 oktober 2017 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 oktober 2017 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 14:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat hahaha is gewoon een feit... dat zijn aankopen niet altijd top waren tjah.. dat is weer een heel ander verhaal maar qua verkoop en cijfers kan je niet zeggen dat die het slecht gedaan heeft... daarbij wat heeft bergkamp nu werkelijk toegevoegd behalve mensen wegjagen..
Ik denk dat sommige mensen mijn hahaha wel snappen! Fijne dag!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 oktober 2017 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 15:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik denk dat sommige mensen mijn hahaha wel snappen! Fijne dag!
wahahahaha
Brandje
 Brandje - dinsdag 03 oktober 2017 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 00:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Quaali is hoofd jeugdopleiding. Die gaat gewoon met Bergkamp over dat de jeugdopleiding goed is en het talent doorstroomt. De jeugdopleiding is namelijk het belangrijkste waar Ajax voor staat
Klopt echter blijft het vreemd dat hij stemrecht heeft als Overmars een speler halen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 oktober 2017 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 17:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt echter blijft het vreemd dat hij stemrecht heeft als Overmars een speler halen.
Vind je? Wanneer er een product klaarstaat in de opleiding kan hij daarin zeggen dat een aanloop niet nodig is omdat er een exceptioneel talent klaar staat. Dat had Jonk destijds ook dus vind dat best logisch
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 oktober 2017 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 17:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vind je? Wanneer er een product klaarstaat in de opleiding kan hij daarin zeggen dat een aanloop niet nodig is omdat er een exceptioneel talent klaar staat. Dat had Jonk destijds ook dus vind dat best logisch
klopt maar schatten we jonk niet wat hoger in qua kennis dan deze man ?
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 oktober 2017 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 17:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt maar schatten we jonk niet wat hoger in qua kennis dan deze man ?
Ga je je echt serieus overal inmengen? Jezus man
Eide
 Eide - dinsdag 03 oktober 2017 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 17:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt maar schatten we jonk niet wat hoger in qua kennis dan deze man ?
Ouaali is al jaren actief in de jeugdopleiding van Ajax
Jonk had geen enkele ervaring. Qua kennis en ervaring is Jonk dus op geen enkele wijze hoger in te schatten. Het enige wat Jonk voor had op Ouaali is z'n verleden als topvoetballer en band met Cruijff.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 oktober 2017 door Eide --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 oktober 2017 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 18:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga je je echt serieus overal inmengen? Jezus man
je kan lezen toch of niet ? of weet je niet wat een vraagteken betekend ? snap ook nie waarom jeje als een pubertje gedraagt elke keer en wat je ermee wil bereiken.. zieltjes winnen ?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 oktober 2017 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 18:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Ouaali is al jaren actief in de jeugdopleiding van Ajax
Jonk had geen enkele ervaring. Qua kennis en ervaring is Jonk dus op geen enkele wijze hoger in te schatten. Het enige wat Jonk voor had op Ouaali is z'n verleden als topvoetballer en band met Cruijff.
ok helder.. ken de beste man verder niet vandaar mijn ? maar sommige mensen vinden begrijpend lezen moeilijk.. iets wat ze een ander verwijten
remco k
 remco k - dinsdag 03 oktober 2017 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 17:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt maar schatten we jonk niet wat hoger in qua kennis dan deze man ?
Geen idee, op basis waarvan, uiteindelijk Jonk weinig kunnen beoordelen en deze manier niet meer of minder..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 oktober 2017 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 19:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen idee, op basis waarvan, uiteindelijk Jonk weinig kunnen beoordelen en deze manier niet meer of minder..
ja begreep em al van eide.. ;)
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 oktober 2017 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 18:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je kan lezen toch of niet ? of weet je niet wat een vraagteken betekend ? snap ook nie waarom jeje als een pubertje gedraagt elke keer en wat je ermee wil bereiken.. zieltjes winnen ?
Wie reageert op iedereen en zeikt de hele dag? Misselijk ventje ben je.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 oktober 2017 - 20:01   quote  deeplink  
De naam van Ouaali niet kennen zegt bij sommigen al genoeg over hun kennis van de club. Maar dan wel vergelijkingen willen maken met mensen die binnen onze club zijn vetrokken.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 oktober 2017 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 20:01 schreef Ajax Warrior het volgende:
De naam van Ouaali niet kennen zegt bij sommigen al genoeg over hun kennis van de club. Maar dan wel vergelijkingen willen maken met mensen die binnen onze club zijn vetrokken.
puur op de naam afgegaan maar zat ernaast ;) zolang die zijn werk maar goed doet (y)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 oktober 2017 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 21:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

puur op de naam afgegaan maar zat ernaast ;) zolang die zijn werk maar goed doet (y)
Ligt daar niet gewoon het grootste probleem?? Puur afgaan op namen en media??
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 oktober 2017 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 23:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ligt daar niet gewoon het grootste probleem?? Puur afgaan op namen en media??
media doe ik echt geen fuck op uit aw.. in dit geval wel op naam.. gewoon jammer dat jonk weg is, had hem er graag bij gehad
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 oktober 2017 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 23:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

media doe ik echt geen fuck op uit aw.. in dit geval wel op naam.. gewoon jammer dat jonk weg is, had hem er graag bij gehad
Laat het los, laat het gaan!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 oktober 2017 - 23:46   quote  deeplink  
En deze speciaal voor Loetje:

"Droog je tranen ook al heb je veel verdriet, je kan treuren net als ik maar het helpt ons niets!" ;-) ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 oktober 2017 - 23:48   quote  deeplink  
2di1uva.jpg
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 oktober 2017 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 23:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
En deze speciaal voor Loetje:

"Droog je tranen ook al heb je veel verdriet, je kan treuren net als ik maar het helpt ons niets!" ;-) ;-)
Duw jij nou maar gewoon heel snel die muffin in je muil, was dat hoerennummer net 2 dagen kwijt...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 oktober 2017 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 23:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Duw jij nou maar gewoon heel snel die muffin in je muil, was dat hoerennummer net 2 dagen kwijt...
Whahahahaha geweldig! Die muffin was zo op! ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 oktober 2017 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 23:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Whahahahaha geweldig! Die muffin was zo op! ;-)
Je verdiend gewoon bij de eerstvolgende kutpost over dat nummer echt een ban voor het leven... Jezus....
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 oktober 2017 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 23:48 schreef Loetje het volgende:
[ afbeelding ]
wil ik wel naast zitten.. lekker zen
Loetje
 Loetje - woensdag 04 oktober 2017 - 00:13   quote  deeplink  
Dat bedoelde ik niet.... Mediteren.... Het positieve in het leven weer zien;-)
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 oktober 2017 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 oktober 2017 - 00:13 schreef Loetje het volgende:
Dat bedoelde ik niet.... Mediteren.... Het positieve in het leven weer zien;-)
jaja ik ook... (soort van haha)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 04 oktober 2017 - 02:54   quote  deeplink  
Slotje.... :")
p111
 p111 - woensdag 04 oktober 2017 - 09:14   quote  deeplink  
Een lol topic ha ha mag wel even na al die ellende de laatste maanden
remco k
 remco k - woensdag 04 oktober 2017 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 23:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

media doe ik echt geen fuck op uit aw.. in dit geval wel op naam.. gewoon jammer dat jonk weg is, had hem er graag bij gehad
Blijkbaar wel, want het bericht hierover wordt door de media gebracht, zoals vrijwel alle berichtgeving, en aangezien je op iedere roddel of gerucht reageert, boeit die media je blijkbaar wel wat, waarom zou je er anders op reageren?
remco k
 remco k - woensdag 04 oktober 2017 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 oktober 2017 - 23:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Whahahahaha geweldig! Die muffin was zo op! ;-)
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 oktober 2017 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 oktober 2017 - 10:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want het bericht hierover wordt door de media gebracht, zoals vrijwel alle berichtgeving, en aangezien je op iedere roddel of gerucht reageert, boeit die media je blijkbaar wel wat, waarom zou je er anders op reageren?
dat ik dezelfde gedachte al uit voordat ik het lees of dat het in de media komt, kan ik weinig aan doen he.. zie het als je vertelt hier jou mening incl je cijfers enzo.. en een dag later staat het ergens in de media.. sameshit..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Rolverdeling technisch hart aangepast









0.0121240