BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Nick Viergever///HELD topic

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - donderdag 26 oktober 2017 - 03:21   quote  deeplink  
Say no more...

NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 oktober 2017 - 08:18   quote  deeplink  
Nick Viergever altijd +1.
remco k
 remco k - donderdag 26 oktober 2017 - 08:22   quote  deeplink  
Waar blijft zijn contract verlening, alleen al hierom een contract voor het leven..
p111
 p111 - donderdag 26 oktober 2017 - 08:32   quote  deeplink  
Hopelijk gaan ze eerst met Frenkie de Jong in de slag das een echte Ajax speler.Het zou een drama zijn als deze speler kwaad weg loopt omdat met alle respect mister simpatiek op zijn plek staat.Dan gaan we ons druk maken over Viergever mijn god.
p111
 p111 - donderdag 26 oktober 2017 - 08:32   quote  deeplink  
Frenkie de Jong heeft de gesprekken over een eventuele contractverlenging nog even voor zich uitgeschoven. Dat meldt De Telegraaf.

De 20-jarige middenvelder baalt van het gebrek aan speeltijd en wil niet als wisselspeler gesprekken aangaan, als een basisplaats slechts een kwestie van tijd is. Tegen ASV De Dijk stond De Jong weer eens in de basis. "De laatste drie weken heb ik geen minuten gemaakt", vertelt hij tegenover het Algemeen Dagblad.
remco k
 remco k - donderdag 26 oktober 2017 - 09:19   quote  deeplink  
Ik denk dat de Jong dit gewoon slim doet, hij ligt nog tot 2019 onder contract, dus hij weet dat ie ook de tijd heeft.

En als je als basis speler die gesprekken in gaat, sta je nu eenmaal gewoon sterker, het zijn gewoon zakelijke beslissingen en gesprekken, en daar moet je dus ook zakelijk naar kijken.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 oktober 2017 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 - 08:22 schreef remco k het volgende:
Waar blijft zijn contract verlening, alleen al hierom een contract voor het leven..
Hij heeft ervoor gekozen om te vertrekken omdat een aanbieding tot een contractverlenging zolang duurt. Bron

Helaas. :(
p111
 p111 - donderdag 26 oktober 2017 - 10:24   quote  deeplink  
Goed nieuws sorry
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 26 oktober 2017 - 10:25   quote  deeplink  
4Gever////HELD!!!
remco k
 remco k - donderdag 26 oktober 2017 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 - 10:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hij heeft ervoor gekozen om te vertrekken omdat een aanbieding tot een contractverlenging zolang duurt. Bron

Helaas. :(
Ach, gewoon in gesprek gaan, dan komt dat wel goed..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 oktober 2017 - 11:40   quote  deeplink  
HET ZIJN MAAR KUUUUUUUUUUUUUUUUUUTKAKKERLAKKEN!!!!
Loetje
 Loetje - donderdag 26 oktober 2017 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 - 11:40 schreef Ajax Warrior het volgende:
HET ZIJN MAAR KUUUUUUUUUUUUUUUUUUTKAKKERLAKKEN!!!!
Ik versta je niet, kun je het even herhalen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 oktober 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 - 15:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik versta je niet, kun je het even herhalen?
HET ZIJN MAAR KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTKAKKERLAKKEN!!!
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 oktober 2017 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 - 11:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach, gewoon in gesprek gaan, dan komt dat wel goed..
Moeten ze inderdaad opschieten want over 2 maandjes mag hij praten met nieuwe werkgevers en kan me voorstellen dat er dan best aardige clubs op de stoep staan. Een AC Milan, of een duitse subtopper oid.
p111
 p111 - donderdag 26 oktober 2017 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 - 16:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Moeten ze inderdaad opschieten want over 2 maandjes mag hij praten met nieuwe werkgevers en kan me voorstellen dat er dan best aardige clubs op de stoep staan. Een AC Milan, of een duitse subtopper oid.
Ik dacht eerder aan een Belgishe subtopper meer zit er niet in denk ik.
Loetje
 Loetje - donderdag 26 oktober 2017 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 - 15:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

HET ZIJN MAAR KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTKAKKERLAKKEN!!!
Ik versta dat je bedoeld dat ik een topic over Jantje Vertonghen moet starten... T is wat met me gehoor...
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 oktober 2017 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 - 08:32 schreef p111 het volgende:
Hopelijk gaan ze eerst met Frenkie de Jong in de slag das een echte Ajax speler.Het zou een drama zijn als deze speler kwaad weg loopt omdat met alle respect mister simpatiek op zijn plek staat.Dan gaan we ons druk maken over Viergever mijn god.
las ergens dat frenkie klaar stond om in te vallen bij feyenoord... en dat spijkerman iets aan keizer doorgaf waarna siem werd in gebracht.. dacht dat keizer de hoofdtrainer was en beslissingen moet nemen ? of dit verhaal klopt weet ik niet maar als dat zo is vind ik het maar een beetje vreemd..
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 oktober 2017 - 18:12   quote  deeplink  
'Overmars moet oppassen met die goudkorrels door zulke acties van Keizer in Kuip'
Donderdag 26 oktober 2017 om 09:18

Frenkie de Jong stond tijdens de Klassieker tegen Feyenoord klaar om in te vallen, toen hij opeens weer op de bank moest gaan zitten. Assistent-trainer van Ajax Hennie Spijkerman fluisterde iets in het oor van trainer Marcel Keizer, waarna Siem de Jong zich mocht opmaken voor een invalbeurt.

"Siem werd tegen Feyenoord in de slotfase ingebracht, omdat hij beter verdedigend kan koppen", probeert De Jong zich volgens De Telegraaf 'diplomatiek uit te laten'. "Ik moet nu zorgen dat ik beter ben dan anderen, maar denk dat ik in de basis kan spelen", vindt de middenvelder die tegen De Dijk voor het eerst in drie weken weer speelminuten kreeg.

Volgens de ochtendkrant, die ook meldt dat De Jong door zijn reserverol nog niet over een nieuw contract wil praten, moet Ajax oppassen met keuzes zoals tegen Feyenoord. 'Ook al was het 'slechts' tegen goedwillende amateurs, de voetbalintelligente Brabander maakte in het uitverkochte FC Volendam-stadion duidelijk dat Ajax goud in handen heeft', schrijft De Telegraaf. 'Maar directeur spelersbeleid Marc Overmars moet oppassen dat die goudkorrels door zulke acties van Keizer als in De Kuip niet door zijn vingers glippen.'
Brandje
 Brandje - donderdag 26 oktober 2017 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 - 18:12 schreef nummer10 het volgende:
'Overmars moet oppassen met die goudkorrels door zulke acties van Keizer in Kuip'
Donderdag 26 oktober 2017 om 09:18

Frenkie de Jong stond tijdens de Klassieker tegen Feyenoord klaar om in te vallen, toen hij opeens weer op de bank moest gaan zitten. Assistent-trainer van Ajax Hennie Spijkerman fluisterde iets in het oor van trainer Marcel Keizer, waarna Siem de Jong zich mocht opmaken voor een invalbeurt.

"Siem werd tegen Feyenoord in de slotfase ingebracht, omdat hij beter verdedigend kan koppen", probeert De Jong zich volgens De Telegraaf 'diplomatiek uit te laten'. "Ik moet nu zorgen dat ik beter ben dan anderen, maar denk dat ik in de basis kan spelen", vindt de middenvelder die tegen De Dijk voor het eerst in drie weken weer speelminuten kreeg.

Volgens de ochtendkrant, die ook meldt dat De Jong door zijn reserverol nog niet over een nieuw contract wil praten, moet Ajax oppassen met keuzes zoals tegen Feyenoord. 'Ook al was het 'slechts' tegen goedwillende amateurs, de voetbalintelligente Brabander maakte in het uitverkochte FC Volendam-stadion duidelijk dat Ajax goud in handen heeft', schrijft De Telegraaf. 'Maar directeur spelersbeleid Marc Overmars moet oppassen dat die goudkorrels door zulke acties van Keizer als in De Kuip niet door zijn vingers glippen.'
Dus moet Overmars juist nu een contractverlenging aanbieden om mee te beginnen. Maar wie F de Jong om nu al ontevreden te zijn? Heeft tegen Ado een goede helft gespeeld en was tegen Vitesse een van de slechtste bij Ajax. Een middenveld met vd Beek/Ziyech en Frenkie is nu nog te broos.
remco k
 remco k - donderdag 26 oktober 2017 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 - 18:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

las ergens dat frenkie klaar stond om in te vallen bij feyenoord... en dat spijkerman iets aan keizer doorgaf waarna siem werd in gebracht.. dacht dat keizer de hoofdtrainer was en beslissingen moet nemen ? of dit verhaal klopt weet ik niet maar als dat zo is vind ik het maar een beetje vreemd..
Waarom dan? Als Spijkerman een goede ingeving had met Siem siert het juist een leidinggevende om daar iets mee te doen. En aangezien goed inviel. Scoorde en we de wedstrijd wonnen was het nig een juiste beslissing ook.
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 oktober 2017 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom dan? Als Spijkerman een goede ingeving had met Siem siert het juist een leidinggevende om daar iets mee te doen. En aangezien goed inviel. Scoorde en we de wedstrijd wonnen was het nig een juiste beslissing ook.
ik zeg ook nergens dat het geen goede beslissing was, maar ook niet perse een goeie want wie weet had frenkie nog een groter aandeel.. maar als jeje jeugd kapot wil maken moet je vooral dit soort dingen tevaak doen.. let maar op.. straks middenveld met siem ziyech schone (niks mis mee overigens) maar dan kan je vdbeek en frenkie afschrijven en dan maar weer roepen dat ze de jeugd in de weg staan ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 oktober 2017 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 - 18:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

las ergens dat frenkie klaar stond om in te vallen bij feyenoord... en dat spijkerman iets aan keizer doorgaf waarna siem werd in gebracht.. dacht dat keizer de hoofdtrainer was en beslissingen moet nemen ? of dit verhaal klopt weet ik niet maar als dat zo is vind ik het maar een beetje vreemd..
Ja en??? Je bent assistent om je hoofdtrainer af en toe van raad te voorzien. Het is vervolgens aan de hoofdtrainer om ermee te doen wat hij wilt.

En who the fuck is Frenkie de Jong om nu al een basisplaats te eisen? Gewoon de hoofdtrainer laten zien wat je in je mars hebt en tijdens de invalbeurten laten zien wat je kan!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 oktober 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 oktober 2017 - 22:17   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 oktober 2017 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - donderdag 26 oktober 2017 - 22:38   quote  deeplink  
Mijn god die wissel had ook verkeerd uit kunnen pakken dan had je de poppen aan het dansen gehad,en terecht de trainer moet boven de groep staan en ik ook eindverandwoordelijke boven de techn/staf.Als mensen dit zien en dan komen de spelers dit ook te weten dan veries je het respact.Maar Frenkie de Jong is in mijn ogen een top talent techn/handelings snelheid en fysiek in orde en ook in Jong Oranje de man,dus het complete plaatje hopelijk dat Ajax dit ook in ziet en hem snel een basis plaats geeft.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 26 oktober 2017 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 - 21:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zeg ook nergens dat het geen goede beslissing was, maar ook niet perse een goeie want wie weet had frenkie nog een groter aandeel.. maar als jeje jeugd kapot wil maken moet je vooral dit soort dingen tevaak doen.. let maar op.. straks middenveld met siem ziyech schone (niks mis mee overigens) maar dan kan je vdbeek en frenkie afschrijven en dan maar weer roepen dat ze de jeugd in de weg staan ?
De besten spelen. Lijkt me logisch.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 oktober 2017 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 - 23:00 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

De besten spelen. Lijkt me logisch.
siem beter dan frenkie ? las dat de reden was dat sdejong sterker was in verdedigen dan frenkie... niet dat die meer voetbal kwaliteiten heeft..
p111
 p111 - vrijdag 27 oktober 2017 - 16:53   quote  deeplink  
Nee zet 10 clubs op een rij ,vraag wie van de 2 ze willen kopen of Frenkie of Siem dan zeggen ze alle 10 Frenkie !!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 oktober 2017 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2017 - 16:53 schreef p111 het volgende:
Nee zet 10 clubs op een rij ,vraag wie van de 2 ze willen kopen of Frenkie of Siem dan zeggen ze alle 10 Frenkie !!!
Ajax, PSV en Newcastle. Door blessures niet gespeeld maar was beoogd basisspeler en zelfs aanvoerder daar. Dat mag Frenkie nog laten zien. Hoe groot het talent ook is
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 27 oktober 2017 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2017 - 10:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

siem beter dan frenkie ? las dat de reden was dat sdejong sterker was in verdedigen dan frenkie... niet dat die meer voetbal kwaliteiten heeft..
Ja? Dus spelen de besten. Aangepast op de situatie. Sowieso is Siem de Jong 1 van de beste voor de rcm positie. Gaat een hoop goals maken. Frenkie niet. Dus die kan dan beter als cvm ofzo, anders voegt ie weinig toe. Misschien dat Frenkie geholpen is met Neres voorin, heeft iemand die hij kan aanspelen in de diepte.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 oktober 2017 door NatjosFC --
p111
 p111 - vrijdag 27 oktober 2017 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2017 - 17:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax, PSV en Newcastle. Door blessures niet gespeeld maar was beoogd basisspeler en zelfs aanvoerder daar. Dat mag Frenkie nog laten zien. Hoe groot het talent ook is
Ajax was blij dat hij verkocht werd New Castle blessures maar ook geen basis en PSV ook invaller.
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 oktober 2017 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2017 - 18:32 schreef p111 het volgende:

[..]

Ajax was blij dat hij verkocht werd New Castle blessures maar ook geen basis en PSV ook invaller.
Ajax was daar absoluut niet blij mee. Je moet wel de feitjes kennen. Bij Newcastle was die gewoon basis toen die fit was en dat zei Benitez ook. Bij PSV was hij degene die vorig jaar alle belangrijke goals maakte. Beetje meer verdiepen jongen
remco k
 remco k - vrijdag 27 oktober 2017 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2017 - 17:27 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja? Dus spelen de besten. Aangepast op de situatie. Sowieso is Siem de Jong 1 van de beste voor de rcm positie. Gaat een hoop goals maken. Frenkie niet. Dus die kan dan beter als cvm ofzo, anders voegt ie weinig toe. Misschien dat Frenkie geholpen is met Neres voorin, heeft iemand die hij kan aanspelen in de diepte.
Ik begrijp je aversie tegen Frenkie echt niet.

De twee beste ploegen van de wereld zijn real en Barca. Jongens als Rakitic Iniesta kroos en modric komen ook maar tot 1 goal per 7 tot 10 wedstrijden en evenveel assists.

Frenkie maakt er in het betaalde voetbal tot nu toe 1 op 6 en ook ongeveer zo veel assists.

Daarnaast creert hij ook gewoon veel kansen.

Waarom moet een middenvelder in jouw ogen nog meer scoren als de absolute wereldtop? verwacht je dan niet gewoon te veel van zon jongen?
remco k
 remco k - vrijdag 27 oktober 2017 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2017 - 20:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax was daar absoluut niet blij mee. Je moet wel de feitjes kennen. Bij Newcastle was die gewoon basis toen die fit was en dat zei Benitez ook. Bij PSV was hij degene die vorig jaar alle belangrijke goals maakte. Beetje meer verdiepen jongen
Ajax had hem inderdaad langer willen behouden. Maar Benitez heeft vorig jaar aangegeven dat Siem een bepaalde speler is die je in sommige wedstrijden nodig kan zijn en dat ie daarom belangrijk kan zijn. Maar na zijn eerste blessure daar nooit meer basisspeler geweest voor een langere tijd.

Bij psv ook gewoon wisselspeler dis daarin heeft ie wel gelijk. Maar maakte inderdaad ook belangrijke. Alle is wat overdreven maar goed. Ze hadden daar blijkbaar geen echt plan voor hem.

Ik ben blij met hem bij Ajax.
p111
 p111 - vrijdag 27 oktober 2017 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2017 - 20:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax was daar absoluut niet blij mee. Je moet wel de feitjes kennen. Bij Newcastle was die gewoon basis toen die fit was en dat zei Benitez ook. Bij PSV was hij degene die vorig jaar alle belangrijke goals maakte. Beetje meer verdiepen jongen
Nou kom op man zo,n trainer die zegt hij had basis geworden een goedmakertje meer niet. Hij is gewoon niet goed genoeg ,en bij psv was hij ook geen basis wel blijven opletten he Loek.Hij is een goede invaller.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 27 oktober 2017 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2017 - 20:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik begrijp je aversie tegen Frenkie echt niet.

De twee beste ploegen van de wereld zijn real en Barca. Jongens als Rakitic Iniesta kroos en modric komen ook maar tot 1 goal per 7 tot 10 wedstrijden en evenveel assists.

Frenkie maakt er in het betaalde voetbal tot nu toe 1 op 6 en ook ongeveer zo veel assists.

Daarnaast creert hij ook gewoon veel kansen.

Waarom moet een middenvelder in jouw ogen nog meer scoren als de absolute wereldtop? verwacht je dan niet gewoon te veel van zon jongen?
Ten eerste heb ik geen aversie tegen Frenkie. Absoluut niet.
Maar het is nogal een verschil dat teams als Real Madrid en Barcalona 3 aanvallers hebben lopen die er regelmatig een doelpuntje inschieten. Bij Ajax hebben we dat niet.

Voordat Neres speelde had je met Kluivert en Younes buitenspelers die nooit scoren. Dus hou je alleen Huntelaar/Dolberg over. Op het middenveld heb je alleen Ziyech die af en toe scoort. In dat elftal zie ik als RCM voor Frenkie de Jong geen rol als ik kijk naar dit seizoen waarin we kampioen moeten worden. Want je hebt in dat elftal in zn totaliteit gewoon te weinig doelpuntenmakers naar mijn mening.

Dan acht ik spelers als Siem de Jong en van de Beek op die posities 10x zo waardevol als een Frenkie. Dit gaat echt puur op voor de RCM-positie, dat zeg ik omdat Ziyech als LCM voor mij onomstreden is en op CVM mag hij van mij best spelen alhoewel ik denk dat de zekerheid van Schöne daar voor nu even beter is. Want die spelers vullen de doelpunten die voorin missen beter op. Bovendien vind ik dat van de Beek en Siem ook gewoon goede voetballers zijn, en dan is Frenkie voetballend misschien wel beter. Maar niet zoveel beter dat hem dat beter maakt dan die twee.

Want zoals ik ook al eerder heb gezegd, Frenkie kan wel 10.000 kansen per wedstrijd creeren, als niemand ze erin schopt heb je er toch niks aan? Frenkie is een meer dan prima voetballer, maar ik denk kortgezegd gewoon dat er twee anderen op zijn positie onder contract staan die op het moment meer toevoegen.

Dat mag toch?
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 oktober 2017 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2017 - 20:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax had hem inderdaad langer willen behouden. Maar Benitez heeft vorig jaar aangegeven dat Siem een bepaalde speler is die je in sommige wedstrijden nodig kan zijn en dat ie daarom belangrijk kan zijn. Maar na zijn eerste blessure daar nooit meer basisspeler geweest voor een langere tijd.

Bij psv ook gewoon wisselspeler dis daarin heeft ie wel gelijk. Maar maakte inderdaad ook belangrijke. Alle is wat overdreven maar goed. Ze hadden daar blijkbaar geen echt plan voor hem.

Ik ben blij met hem bij Ajax.
Omtrent Newcastle heb ik het over voor zijn eerste blessure daar en tussen de eerste en de 2e in. Eerste keer vice aanvoerder en 2e keer aanvoerder zelf. Deed het ook prima in die potten.

Als je de goals van Siem de Jong vorig jaar kijkt, waren enkel belangrijke goals. Een enkeling van Pereiro maar de wedstrijden waarin hij moest spelen, was hij wel de belangrijkste vaak daar.

Ik vind hem een prima aanwinst en ook nu zie je gewoon dat hij altijd en overal scoort
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 oktober 2017 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2017 - 21:05 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou kom op man zo,n trainer die zegt hij had basis geworden een goedmakertje meer niet. Hij is gewoon niet goed genoeg ,en bij psv was hij ook geen basis wel blijven opletten he Loek.Hij is een goede invaller.
Geen basis of belangrijk zijn iets iets totaal anders. Maar dat dringt niet zo door geloof ik
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 oktober 2017 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2017 - 22:38 schreef p111 het volgende:
Mijn god die wissel had ook verkeerd uit kunnen pakken dan had je de poppen aan het dansen gehad
Tja, dat is het met elke wissel toch???
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2017 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2017 - 22:26 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik geen aversie tegen Frenkie. Absoluut niet.
Maar het is nogal een verschil dat teams als Real Madrid en Barcalona 3 aanvallers hebben lopen die er regelmatig een doelpuntje inschieten. Bij Ajax hebben we dat niet.

Voordat Neres speelde had je met Kluivert en Younes buitenspelers die nooit scoren. Dus hou je alleen Huntelaar/Dolberg over. Op het middenveld heb je alleen Ziyech die af en toe scoort. In dat elftal zie ik als RCM voor Frenkie de Jong geen rol als ik kijk naar dit seizoen waarin we kampioen moeten worden. Want je hebt in dat elftal in zn totaliteit gewoon te weinig doelpuntenmakers naar mijn mening.

Dan acht ik spelers als Siem de Jong en van de Beek op die posities 10x zo waardevol als een Frenkie. Dit gaat echt puur op voor de RCM-positie, dat zeg ik omdat Ziyech als LCM voor mij onomstreden is en op CVM mag hij van mij best spelen alhoewel ik denk dat de zekerheid van Schöne daar voor nu even beter is. Want die spelers vullen de doelpunten die voorin missen beter op. Bovendien vind ik dat van de Beek en Siem ook gewoon goede voetballers zijn, en dan is Frenkie voetballend misschien wel beter. Maar niet zoveel beter dat hem dat beter maakt dan die twee.

Want zoals ik ook al eerder heb gezegd, Frenkie kan wel 10.000 kansen per wedstrijd creeren, als niemand ze erin schopt heb je er toch niks aan? Frenkie is een meer dan prima voetballer, maar ik denk kortgezegd gewoon dat er twee anderen op zijn positie onder contract staan die op het moment meer toevoegen.

Dat mag toch?
Natuurlijk mag dat kerel. Maar ik krijg sterk het gevoel dat je op alles wat Frenkie doet zout legt.

En ik begrijp je uitleg ook echt wel. Maar eigenlijk is dat een probleem van de aanvallers die je met de middenvelders wil oplossen

Maar wat kan Frenkie er aan doen dat die kansen er niet in gaan? Dan moet je er toch gewoon andere aanvallers neerzetten?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 30 oktober 2017 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Viergever voorwaardelijk geschorst na ‘kwetsende uitlatingen’

Nick Viergever is akkoord gegaan met het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal voor een schorsing van één wedstrijd voorwaardelijk, zo meldt de KNVB maandag via officiële kanalen. De 28-jarige verdediger van Ajax krijgt deze straf opgelegd omdat hij afgelopen week in een Amsterdams café kwetsende uitlatingen deed, gericht aan supporters van Feyenoord.

Na de overwinning tegen Feyenoord (1-4) ruim een week geleden ging Viergever zijn boekje te buiten. "Het zijn maar kutkakkerlakken", scandeerde de Ajacied. Een video van de zingende Viergever belandde op internet. Ajax liet in een verklaring weten dat de club het gedrag van de verdediger afkeurt en ook Viergever betuigde spijt van zijn actie: "Dat was een momentje van stomheid."

Volgens de aanklager schaadt Viergever met zijn uitlatingen de belangen van het voetbal en de voetbalsport in het algemeen. De voetbalbond heeft bij het bepalen van de strafmaat rekening gehouden met de verklaring van Viergever, het feit dat het incident zich heeft afgespeeld in een café, waar naast Ajax-spelers alleen barpersoneel en enkele andere gasten waren, en het feit dat Viergever zich er niet van bewust was dat dit gefilmd kon worden, zo schrijft de KNVB.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 30 oktober 2017 - 17:14   quote  deeplink  
Ik begrijp het, maar tegelijkertijd is het volkomen bullshit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 30 oktober 2017 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 17:14 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik begrijp het, maar tegelijkertijd is het volkomen bullshit.
Ik begrijp er anders geen kloot van!! Als er geen filmpjes worden gemaakt kunnen spelers dus alles zingen, maar zo gauw een filmpje naar buiten wordt gebracht ben je de spreekwoordelijke "lul". Gaat de KNVB nu elke speler 24 uur per dag laten volgen door een medewerker?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 30 oktober 2017 - 23:16   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 oktober 2017 door Ajax Warrior --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 30 oktober 2017 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 23:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik begrijp er anders geen kloot van!! Als er geen filmpjes worden gemaakt kunnen spelers dus alles zingen, maar zo gauw een filmpje naar buiten wordt gebracht ben je de spreekwoordelijke "lul". Gaat de KNVB nu elke speler 24 uur per dag laten volgen door een medewerker?
Puur indekken om gezeik te voorkomen.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 31 oktober 2017 - 07:58   quote  deeplink  
Tis niet voor niets voorwaardelijk. Eigenlijk iets wat gewoon afegeschaft moet worden vind ik.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 31 oktober 2017 - 08:58   quote  deeplink  
Ik begrijp het volkomen.
Het is nu eenmaal gefilmd en op internet gegooid.. Doe je nu niks, dan geef je een signaal af(naar de jeugd voornamelijk) dat het allemaal maar normaal is. En dat moeten we niet hebben.

Het was gewoon niet handig van Viergever om het te doen. Zo simpel is het.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 31 oktober 2017 - 16:39   quote  deeplink  
Ik vind het FUCKING bruut van Viergever!

Dit is gewoon prachtig! Nog 18 van die gasten in ons team aub!!
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 oktober 2017 - 18:33   quote  deeplink  
Het zijn maar KUUUUUUUUUUT KAKKERLAKKEN!
p111
 p111 - dinsdag 31 oktober 2017 - 18:57   quote  deeplink  
Toch nog even mijn mening ventileren,ik geef ze niet snel gelijk maar en Ronald de Boer en Derksen en Gijp en mijzelf het moet toch echt meer mensen opvallen dat dit bij lange na geen Ajax voetballer is. zie mening Gijp en Derksen hier onder
========================================================================================
"Het was de enige speler die tegen Willem II vrij stond, maar hij deed er helemaal niks mee", aldus 'Gijp', die bijval krijgt van Johan Derksen. "We kunnen toch concluderen dat het een schande is dat Viergever bij Ajax speelt? Dat is zo'n beperkte voetballer, het is gewoon echt geen Ajax-speler", legt hij uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 oktober 2017 door p111 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Nick Viergever///HELD topic









0.0150489