BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wij zijn PSV wij zijn de beste!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 13 december 2017 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 20:04 schreef VVout het volgende:
Het is een duaal dilemma en net als het wat beter gaat is er wel weer een malloot die die weer wat olie op het vuur kapt. Probeert men als groepering bij elkaar te komen is er gewoon weer niets voor nodig om haat en wantrouwen te laten zegevieren. Maakt echt weinig uit hoor, aan beide kanten lusten ze er pap van en zo ook zijn er aan beide zijde wel mensen die er hun neus van vol hebben. En ja, als er één persoon iets over een oorlogsmisdadiger iets goed zegt worden er gelijk hele regio's aan vast geplakt, maar of dat zo logisch is.

https://www.gotquestions.org/Nederlands/Joden-Arabieren.html

Dit is een uitleg bijv. als je die van alle kanten gaat uitdiepen op de meest bevooroordeelde manier dat je aan één mensenleven niet genoeg zal hebben om een eenduidig oordeel te kunnen vellen, de enigste manier zal zijn dat men er een punt achter zet en op positieve wijze alleen nog maar vooruit zal kijken.
En laat ze het in het MO uitvechten en niet op Europees grondgebied.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 13 december 2017 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 20:35 schreef VVout het volgende:
Gelijk spelletje, AZ mag ook wel ff op de rem.
Ja maar az zal vaker punten verspelen tegen middenmotors.
VVout
 VVout - woensdag 13 december 2017 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 20:36 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

En laat ze het in het MO uitvechten en niet op Europees grondgebied.
Gewoon kappen met die kleuterschool, en de toren van Babel weer recht zetten.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 13 december 2017 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 20:38 schreef VVout het volgende:

[..]

Gewoon kappen met die kleuterschool, en de toren van Babel weer recht zetten.
Misschien ben jij wel een arabier en is pietje een jood :)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 14 december 2017 - 00:34   quote  deeplink  
Feyenoord is drama. Psv kan gewoon niet verdedigen. Ajax is instabiel. Az verliest te veel punten.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 14 december 2017 - 01:10   quote  deeplink  
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1428683/er-dreigt-altijd-gevaar

Ongelofelijk. Jood zijn anno 2017 is moeilijk omdat immigranten zoveel jodenhaat hebben. Het is te zot voor woorden. Ze komen hier krijgen alles en ze gaan ook nog joden lastigvallen. Ik denk dat ik binnenkort maar eens met een israelisch voetbalshirt bij de lokale azc lopen. Kijken wat ze daar van vinden. En geloof me ik ben een grote man geworden :d
VVout
 VVout - donderdag 14 december 2017 - 02:13   quote  deeplink  
Jodezooi en kamelenstront, wat een kutpartij weer.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 14 december 2017 - 02:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 02:13 schreef VVout het volgende:
Jodezooi en kamelenstront, wat een kutpartij weer.
Hahahah
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 14 december 2017 - 02:28   quote  deeplink  
Na zon extreme flow als vorig jaar kan zoiets gebeuren. Dat overkwam twente en az ook.. en elia mis je..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 14 december 2017 - 03:40   quote  deeplink  
Deze meid hier krijgt 2 jaar celstraf voor het maken van deze video: https://youtu.be/S2oAr-nWn-k

Wat een schande. Dat heb je met die islamitische rechters
VVout
 VVout - donderdag 14 december 2017 - 08:30   quote  deeplink  
Das het zelfde als je beklagen over de zwaartekrachtwet bij Petrus nadat je van de Euromast ben gesprongen. Lekker schatje natuurlijk, maar weinig eervols aan je zo te presenteren.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 14 december 2017 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 08:30 schreef VVout het volgende:
Das het zelfde als je beklagen over de zwaartekrachtwet bij Petrus nadat je van de Euromast ben gesprongen. Lekker schatje natuurlijk, maar weinig eervols aan je zo te presenteren.
Ja maar onze vrouwen lopen in strings rond op youtube video's. Die moslima's willen ook lekker geneukt worden (en dat weet ik)
VVout
 VVout - donderdag 14 december 2017 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2017 - 11:54 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Ja maar onze vrouwen lopen in strings rond op youtube video's. Die moslima's willen ook lekker geneukt worden (en dat weet ik)
OK, maar aan fruit zitten likken met de suggestie dat het het zaakje is van een bevredigende Achmed gaat wel wat verder. Daar worden ze in Staphorst ook niet vrolijk van bij de lokale omroep.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 december 2017 door VVout --
tomson
 tomson - zaterdag 16 december 2017 - 05:59   quote  deeplink  
Patrick zit jij bij het stormfront of zo ? Ik knuffel ze heus niet dood
maar wat ik hier lees is gewoon pvv propaganda. Ik vermoed dat jij een heel bang jongetje bent.
Lijkt wel of ik de facebookreacties bij wnl, Nederland mijn vaderland of dds zit te lezen man...
tomson
 tomson - zaterdag 16 december 2017 - 06:01   quote  deeplink  
Verklaart trouwens meteen waarom er bijna geen hond komt hier, wat een geneuzel man.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 16 december 2017 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 december 2017 - 06:01 schreef tomson het volgende:
Verklaart trouwens meteen waarom er bijna geen hond komt hier, wat een geneuzel man.
Haha er kwam helemaal niemand een lange tijs. Nu komen erjuist meer mensen. Het was een hele lange tijd stil hier zonder dat ik er was.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 16 december 2017 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 december 2017 - 05:59 schreef tomson het volgende:
Patrick zit jij bij het stormfront of zo ? Ik knuffel ze heus niet dood
maar wat ik hier lees is gewoon pvv propaganda. Ik vermoed dat jij een heel bang jongetje bent.
Lijkt wel of ik de facebookreacties bij wnl, Nederland mijn vaderland of dds zit te lezen man...
Ik ben tegen verbod koran en zo. En de pvv wil minimimstraffen. Ik vind wel echt dat de grenzen dicht moeten. Ondertussen hebben arabische terroristen in maastricht en amsterdam voor ellende gezorgd.
tomson
 tomson - zondag 17 december 2017 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 december 2017 - 10:58 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Haha er kwam helemaal niemand een lange tijs. Nu komen erjuist meer mensen. Het was een hele lange tijd stil hier zonder dat ik er was.
Ik zie het man.. ze lopen de deur helemaal plat.
VVout
 VVout - zondag 17 december 2017 - 19:25   quote  deeplink  
Avond, relzeeuw :)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 18 december 2017 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 december 2017 - 16:50 schreef tomson het volgende:

[..]

Ik zie het man.. ze lopen de deur helemaal plat.
Okeee renee
DokkumCity
 DokkumCity - zaterdag 23 december 2017 - 16:31   quote  deeplink  
Zo zo :-). Bovenstaande even gelezen. Zum Glück is niet iedereen gehersenspoeld en naïef in ons (nog) mooie NL! Ik word er soms zo moe van al dat linkse geleuter. Ik ben ook zeker bereid om te 'helpen', maar wat er in de EU gebeurt heeft niks meer met hulp te maken. Kennis en opvang 'in de regio', en de islam buiten de deur houden! Maar helaas gaat de massa dat pas erkennen als het te laat is... oh ja eerst de Jood, dan de Griek incl. alle 'Gutmenschen' Het komt niet meer goed, mark my words! Groeten Mannen! PSV en sc Heerenveen fan (voor de liefhebber: https://fenixx.org)
Pietje
 Pietje - maandag 25 december 2017 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 16:31 schreef DokkumCity het volgende:
Zo zo :-). Bovenstaande even gelezen. Zum Glück is niet iedereen gehersenspoeld en naïef in ons (nog) mooie NL! Ik word er soms zo moe van al dat linkse geleuter. Ik ben ook zeker bereid om te 'helpen', maar wat er in de EU gebeurt heeft niks meer met hulp te maken. Kennis en opvang 'in de regio', en de islam buiten de deur houden! Maar helaas gaat de massa dat pas erkennen als het te laat is... oh ja eerst de Jood, dan de Griek incl. alle 'Gutmenschen' Het komt niet meer goed, mark my words! Groeten Mannen! PSV en sc Heerenveen fan (voor de liefhebber: https://fenixx.org)
Wat zou erger zijn: het "linkse geleuter" of het constante nep-nieuws dat rechts gepeupel de wereld inslingert?
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 25 december 2017 - 18:07   quote  deeplink  
Er is geen verschil tussen geleuter en nep-nieuws.
Links en rechts zijn één pot nat.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 26 december 2017 - 02:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 13:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat zou erger zijn: het "linkse geleuter" of het constante nep-nieuws dat rechts gepeupel de wereld inslingert?
Ja daar maakte de koning zich erge zorgen over. Alles wat niet in het kosmopolitische straatje past is nepnieuws. Arrogant en walgelijk. De Koning zou zich moeten zorgen maken terrorisme en zo.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 13:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat zou erger zijn: het "linkse geleuter" of het constante nep-nieuws dat rechts gepeupel de wereld inslingert?
Doet "links" dat ook niet geregeld Pietje? Ik heb voorbeelden zat voorbij zien komen namelijk. Nepnieuws creëer je namelijk om anderen achter je te krijgen! En allebei de kanten maken daar gebruik van! Verder zal het me politiek een reet roesten hier op het forum. Iedereen heeft een bepaalde voorkeur of gedachtegang! Ik heb jarenlang op een bepaalde plek gewerkt en weet denk ik meer dan menigeen weet, maar om dat vervolgens hier te gaan uiten is niet aan mij. Laat iedereen, links en rechts, maar lekker over elkaar hen buitelen. Ik weet in veel gevallen de exacte reden en lach er alleen maar om!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - dinsdag 26 december 2017 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 11:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Doet "links" dat ook niet geregeld Pietje? Ik heb voorbeelden zat voorbij zien komen namelijk. Nepnieuws creëer je namelijk om anderen achter je te krijgen! En allebei de kanten maken daar gebruik van! Verder zal het me politiek een reet roesten hier op het forum. Iedereen heeft een bepaalde voorkeur of gedachtegang! Ik heb jarenlang op een bepaalde plek gewerkt en weet denk ik meer dan menigeen weet, maar om dat vervolgens hier te gaan uiten is niet aan mij. Laat iedereen, links en rechts, maar lekker over elkaar hen buitelen. Ik weet in veel gevallen de exacte reden en lach er alleen maar om!
Ik weet waar je gewerkt hebt, Warrior. Daar hebben we vroeger samen vaak over gesproken. Ik had (en heb nog steeds) veel respect daarvoor, want het leek me bepaald geen gemakkelijke baan, zoals ik je toen zei.

En dat "links" en "rechts" niet veel voor elkaar onderdoen, ben ik ook wel met je eens. Mijn vader zaliger zei mij ooit (toen ik na mijn studie economische wetenschappen) in deeltijd politieke wetenschappen ging studeren: "Bah! Politiek! Of je nou door de hond of de kat wordt gebeten of gekrabd, het maakt niet uit. Ze zijn allemaal hetzelfde!" En dat is natuurlijk best wel een beetje waar. De accenten liggen alleen behoorlijk anders. En het is maar net wat je het belangrijkst vindt.

Ikzelf vind het ontzettend belangrijk om onze planeet niet uit te wonen en voor onze kinderen en kleinkinderen netjes en leefbaar achter te laten. Daar wil ik veel, zo niet alles voor doen. En als je dan die vreselijke dwaas, Donald Trump, ziet en hoort hoe hij het klimaatverdrag opzegt! Daar kan ik serieus een traantje om laten....

Maar goed, op het Ajax-forum kwamen wij er ooit samen achter, dat we er hierover niet uit konden komen. En dat mag uiteraard.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 december 2017 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 13:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet waar je gewerkt hebt, Warrior. Daar hebben we vroeger samen vaak over gesproken. Ik had (en heb nog steeds) veel respect daarvoor, want het leek me bepaald geen gemakkelijke baan, zoals ik je toen zei.

En dat "links" en "rechts" niet veel voor elkaar onderdoen, ben ik ook wel met je eens. Mijn vader zaliger zei mij ooit (toen ik na mijn studie economische wetenschappen) in deeltijd politieke wetenschappen ging studeren: "Bah! Politiek! Of je nou door de hond of de kat wordt gebeten of gekrabd, het maakt niet uit. Ze zijn allemaal hetzelfde!" En dat is natuurlijk best wel een beetje waar. De accenten liggen alleen behoorlijk anders. En het is maar net wat je het belangrijkst vindt.

Ikzelf vind het ontzettend belangrijk om onze planeet niet uit te wonen en voor onze kinderen en kleinkinderen netjes en leefbaar achter te laten. Daar wil ik veel, zo niet alles voor doen. En als je dan die vreselijke dwaas, Donald Trump, ziet en hoort hoe hij het klimaatverdrag opzegt! Daar kan ik serieus een traantje om laten....

Maar goed, op het Ajax-forum kwamen wij er ooit samen achter, dat we er hierover niet uit konden komen. En dat mag uiteraard.
En dat is ook zo. Weet je Pietje, elk verhaal heeft altijd 2 kanten. En die 1 komt met een onderzoek zo en de ander met een onderzoek zo. Het is gewoon als buitenstaander enorm lastig te weten wat nu precies de waarheid is als je geen onderdeel bent van een studie. Ik ben me ervan doordrongen dat alles in de wereld om geld gaat. Linksom of rechtsom, het enige belang is om er zelf beter van te worden.

Daarom ben ik me er ook van doordrongen de politiek links, ok ook rechts, te laten liggen en me eigen ding te doen. Ze gillen allemaal maar op het moment dat er doorgepakt moet worden haken ze 1 voor 1 weer af. Dat is hier, maar zeker ook buiten Nederland gaande.

En ach, uiteindelijk maak je je eigen regels voor binnen de 4 muren van je huisje! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 december 2017 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 13:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet waar je gewerkt hebt, Warrior. Daar hebben we vroeger samen vaak over gesproken. Ik had (en heb nog steeds) veel respect daarvoor, want het leek me bepaald geen gemakkelijke baan, zoals ik je toen zei.

En dat "links" en "rechts" niet veel voor elkaar onderdoen, ben ik ook wel met je eens. Mijn vader zaliger zei mij ooit (toen ik na mijn studie economische wetenschappen) in deeltijd politieke wetenschappen ging studeren: "Bah! Politiek! Of je nou door de hond of de kat wordt gebeten of gekrabd, het maakt niet uit. Ze zijn allemaal hetzelfde!" En dat is natuurlijk best wel een beetje waar. De accenten liggen alleen behoorlijk anders. En het is maar net wat je het belangrijkst vindt.

Ikzelf vind het ontzettend belangrijk om onze planeet niet uit te wonen en voor onze kinderen en kleinkinderen netjes en leefbaar achter te laten. Daar wil ik veel, zo niet alles voor doen. En als je dan die vreselijke dwaas, Donald Trump, ziet en hoort hoe hij het klimaatverdrag opzegt! Daar kan ik serieus een traantje om laten....

Maar goed, op het Ajax-forum kwamen wij er ooit samen achter, dat we er hierover niet uit konden komen. En dat mag uiteraard.
En wat die baan betreft, nee die is zeker niet makkelijk. Wel is vandaag mijn laatste dag! Na een hele lange tijd ga ik me binnen het bedrijf op iets anders richten. Iets waar ik nog meer uit wil halen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 december 2017 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - zondag 31 december 2017 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 23:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat is ook zo. Weet je Pietje, elk verhaal heeft altijd 2 kanten. En die 1 komt met een onderzoek zo en de ander met een onderzoek zo. Het is gewoon als buitenstaander enorm lastig te weten wat nu precies de waarheid is als je geen onderdeel bent van een studie. Ik ben me ervan doordrongen dat alles in de wereld om geld gaat. Linksom of rechtsom, het enige belang is om er zelf beter van te worden.

Daarom ben ik me er ook van doordrongen de politiek links, ok ook rechts, te laten liggen en me eigen ding te doen. Ze gillen allemaal maar op het moment dat er doorgepakt moet worden haken ze 1 voor 1 weer af. Dat is hier, maar zeker ook buiten Nederland gaande.

En ach, uiteindelijk maak je je eigen regels voor binnen de 4 muren van je huisje! ;-)
Je hebt helemaal gelijk, gap! En al helemaal wat je laatste zin betreft: je eigen huis, je eigen gezin is het allerbelangrijkst. De rest is maar bijzaak.
Pietje
 Pietje - zondag 31 december 2017 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 23:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En wat die baan betreft, nee die is zeker niet makkelijk. Wel is vandaag mijn laatste dag! Na een hele lange tijd ga ik me binnen het bedrijf op iets anders richten. Iets waar ik nog meer uit wil halen!
Dan wens ik je oprecht heel veel succes in je nieuwe job! Maak er wat moois van.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 01 januari 2018 - 12:40   quote  deeplink  
Iedereen de aller beste wensen voor 2018!!! Dat het maar een mooie spannende competitie mag worden ( met PSV natuurlijk als de terechte kampioen)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 januari 2018 door Pieter08 --
Pieter08
 Pieter08 - maandag 01 januari 2018 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 januari 2018 - 12:40 schreef Pieter08 het volgende:
Iedereen de aller beste wensen voor 2018!!! Dat het maar een mooie spannende competitie mag worden ( met PSV natuurlijk als de terechte kampioen)

Pietje
 Pietje - maandag 01 januari 2018 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 januari 2018 - 12:40 schreef Pieter08 het volgende:
Iedereen de aller beste wensen voor 2018!!! Dat het maar een mooie spannende competitie mag worden ( met PSV natuurlijk als de terechte kampioen)
Jij ook Pieter! Ik wens je een in alle opzichten mooi, gezond, gelukkig, liefdevol en inspirerend jaar toe, samen met al je dierbaren.
Alleen wat er tussen ( ) stond was ik het uiteraard niet met je eens ;-)
VVout
 VVout - dinsdag 02 januari 2018 - 01:13   quote  deeplink  
Iedereen ook een gelukkig nieuw jaar op persoonlijk vlak, voetballend idd. een compleet ander verhaal ;)
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 26 januari 2018 - 13:24   quote  deeplink  
Ik ben zeker te laat nu. Laat dan maar.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 27 januari 2018 - 21:52   quote  deeplink  
En weer 3 punten in een lastige uitwedstrijd! Nu naast scoren in de slotfase ook in de beginfase!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wij zijn PSV wij zijn de beste!









0.0113849