BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (Zondag 5 november 2017, 14.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 01 november 2017 - 02:30   quote  deeplink  
2wow36a.jpg

Datum en tijdstip: Zondag 5 november, 14.30 uur
Locatie: Amsterdam ArenA
Arbiter: Björn Kuipers

De wedstrijd
Ajax en FC Utrecht is de laatste 20 jaar uitgegroeid tot een wedstrijd opzich. Utrecht is toch al wat jaren de angstgegner van Ajax en het gaat dan ook geregeld mis wanneer de Amsterdammers tegen de ploeg uit de Domstad spelen. Het technische Ajax heeft het nogal eens lastig tegen het strijdvolle FC Utrecht. Vorig jaar won Ajax sinds lange tijd weer eens beide ontmoetingen in het seizoen van de Domstedelingen, maar gemakkelijk was het ook toen niet, verre van zelfs!

Op voorhand zou deze Ajax - FC Utrecht een prooi moeten zijn voor Ajax. Waar de ploeg van Marcel Keizer inmiddels 4 wedstrijden op rij heeft gewonnen, won Utrecht maar 1 wedstrijd van de laatste 6. Echter telt dat niet in deze wedstrijd, het is immers voor Utrecht immers 1 van de 2 wedstrijden van het jaar.

okq6f9.jpg

Ons aller Ajax
Ajax heeft inmiddels de laatste 4 wedstrijden gewonnen en dat met een doelsaldo van 15 goals voor en slechts 2 tegen. Wat zeker gezegd mag worden is dat de kansen die er doorgaans ook wel waren, nu op de belangrijke momenten wel benut worden doorgaans. Goed is het nog altijd niet, maar beter voetbal lijkt met de bovengenoemde feiten zeker in aantocht.

Ondanks Keizer al wekenlang probeert in een dezelfde opstelling te spelen, blijven toch een aantal posities erg lastig. Onder andere die van Siem de Jong. De middenvelder gaf deze week al aan niet een ideale reserve te willen zijn, maar met zijn belangrijke goals en goed spel in zijn invalbeurten de laatste tijd, lijkt het een kwestie van tijd voor De Jong in de basis zal staan. Ook de discussie Huntelaar en Dolberg zal nog altijd blijven. The Hunter mist geregeld zijn kansen maar scoort ook belangrijke goals, Dolberg daarentegen lijkt langzaam op de weg terug. Aangezien Keizer de Deen op voorhand als zijn eerste spits zag, lijkt een interessante discussie niet ver meer weg te blijven. Wat als Dolberg dadelijk weer echt de oude is?

Het vervelende van de 4 overwinningen op rij is dat het ondanks de 12 behaalde punten daarin nog geen punt is ingelopen op PSV. Laten we hopen dat dat dit weekend anders zal zijn mocht Ajax opnieuw de 3 punten pakken. PSV speelt ruim 2 uur later tegen FC Twente, die eerder deze week Gertjan Verbeek aanstelde als nieuwe coach. Na afloop van deze wedstrijd volgt er wederom een interlandperiode.

Toch is er nog een leuk detail want waar Ajax jarenlang last had van een herfstdip en in oktober vaak veel punten verloor, gebeurd dit nu al 2 jaar niet. Dit jaar won Ajax zelfs al zijn wedstrijden in oktober. Kan november volgen?

2vkxq55.jpg

FC Utrecht
Over FC Utrecht valt veel en tevens weinig te zeggen. De club kocht op voorhand van het seizoen ogenschijnlijk erg sterk in, begon erg goed in de competitie en deed het in de Europa League ook zeker naar behoren. Zenit was pas na verlenging de beste in het tweeluik.

Inmiddels heeft FC Utrecht een dipje te pakken. Onder andere van PSV werd, notabene in de eigen Galgenwaard met liefst 1-7 verloren en ook erna werd het niet veel beter. Ook in de KNVB beker zit het avontuur er al op nadat er vorige week in De Koel werd verloren van VVV. Kortom, het wordt voor de Domstedelingen tijd zich te herpakken en tegen wie kan dat beter voor hun dan tegen Ajax?! Het beloofd in ieder geval een getergd Utrecht aanstaande zondag in de ArenA!

53w6tf.jpg

De historie tussen Ajax en TV Utrecht
Ajax speelde in haar historie maar liefst 97 duels tegen FC Utrecht. Daarvan won Ajax er 60 (61,9%) en gingen er 19 (19,6%) verloren. 18 (18,6%) Duels eindigden in een gelijk spel. Ajax scoorde in totaal 206 keer, een gemiddelde van 2,12 goals per wedstrijd. FC Utrecht stelde daar 96 doelpunten tegenover, gemiddeld 0,99 per wedstrijd.

Thuis zou Ajax volgens het driepuntensysteem gemiddeld 2,4 punten gehaald hebben en uit 1,6. Er kan dus worden gesteld dat er sprake is van een 'thuisvoordeel'.

De grootste thuisoverwinning van Ajax dateert van 1976-1977: 7-0. In 2005-2006 leed Ajax met 1-4 haar grootste thuisnederlaag tegen FC Utrecht. Uit werd de grootste triomf gevierd in 1997-1998, toen Ajax won met 1-7. In 2010-2011 ging Ajax onderuit met 3-0 in een uitwedstrijd bij FC Utrecht, een record.

Archief
In het stukje archief neem ik jullie mee naar 28-02-2010. Ajax speelt deze middag met onder andere het fenomeen Luis Suárez tegen FC Utrecht. Onder de toenmalig trainer werd FC Utrecht gezien de laatste jaren, op een zeldzaam pak slaag getrakteerd. Kijk en geniet!



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 november 2017 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 november 2017 - 07:56   quote  deeplink  
lastig.. ik denk 1-3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 november 2017 door nummer10 --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 01 november 2017 - 08:36   quote  deeplink  
Moeizame overwinning. 3-1, 3-0. Ben benieuwd naar de wedstrijd en de opstelling. Wordt weer interessant potje.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 01 november 2017 - 08:46   quote  deeplink  
5-2
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 01 november 2017 - 09:10   quote  deeplink  
Als Ajax in goede doen is, kan het 4-1 worden. Anders een zeer moeizame 2-1 in de 86e minuut.
( Overigens vraag ik me toch wel af, of Marcel Keizer wel de perfecte trainer van Ajax is ).
remco k
 remco k - woensdag 01 november 2017 - 09:25   quote  deeplink  
Utrecht niet in goede doen. Normaal een lastige pot.

Nu gaat Ajax hier met 2-0 van winnen, of zoiets..
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 01 november 2017 - 12:12   quote  deeplink  
Utrecht is altijd goed tegen Ajax, zelfs als ze in slechte doen zijn. Toch scoren we makkelijk, dus ik gok een 3-1.
p111
 p111 - woensdag 01 november 2017 - 12:38   quote  deeplink  
Utrecht is op dit moment nou niet bepaald in topvorm maar Ajax ook niet, dus ga wel uit van een overwinning 1-0.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 04 november 2017 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
'Keizer luistert naar Ajax-fans en wijzigt middenveld opnieuw tegen Utrecht'

De gebeden van de Ajax-fans die vinden dat Siem de Jong een basisplaats moet krijgen, worden verhoord. De 28-jarige middenvelder staat tegen FC Utrecht in de basis, verwacht het Algemeen Dagblad.

Trainer Marcel Keizer kiest tegen Utrecht naar alle waarschijnlijkheid voor routine, want naast De Jong staat ook Lasse Schöne in de basis. De basisplek voor De Jong betekent dat Donny van de Beek plaats lijkt te moeten gaan nemen op de Ajax-bank. De twintigjarige middenvelder startte tot dusver ieder competitieduel in de basis.

Ook voorin is er een wijziging, want Kasper Dolberg mag weer plaatsnemen op de bank. Door de blessure van Amin Younes mocht de Deen vorig weekend tegen Willem ll de linkerflank bestrijken. Nu de Duitser is teruggekeerd, is Dolberg weer reserve omdat Keizer ook tegen Utrecht de voorkeur geeft aan Klaas-Jan Huntelaar. David Neres, de afgelopen weken goed voor diverse goals en assists, mag het eveneens zondag weer laten zien.

Vermoedelijke opstelling volgens het AD: Onana, Veltman, De Ligt, Wöber, Viergever, Schöne, S. De Jong, Ziyech, Neres, Huntelaar, Younes
Terecht dat Siem basis staat, maar ik had Schöne op de bank gezet in plaats van Van de Beek.
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 november 2017 - 14:29   quote  deeplink  
Normaal gesproken ben ik zeer bang voor FC Utrecht. Het is een club die Ajax niet ligt. Maar gezien de huidige vorm van die FC moet Ajax, zeker thuis in de ArenA, gewoon kunnen winnen. Mijn prognose: 3-1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 november 2017 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 11:57 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Terecht dat Siem basis staat, maar ik had Schöne op de bank gezet in plaats van Van de Beek.
Het AD..........
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 04 november 2017 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 14:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het AD..........
Vermoedelijke opstellingen kloppen te vaak om het niet te negeren.
Ik begrijp verder wel wat je bedoelt.
Eide
 Eide - zaterdag 04 november 2017 - 19:29   quote  deeplink  
Siem lijkt logisch. Donny brengt de laatste weken niet veel. Ziyech lijkt Siem makkelijk te vinden. Siem is ook iemand die makkelijk om KJH en Dolberg heen beweegt. Ik zou de keuze wel begrijpen als Keizer meer diepgang zoekt.
remco k
 remco k - zaterdag 04 november 2017 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 19:29 schreef Eide het volgende:
Siem lijkt logisch. Donny brengt de laatste weken niet veel. Ziyech lijkt Siem makkelijk te vinden. Siem is ook iemand die makkelijk om KJH en Dolberg heen beweegt. Ik zou de keuze wel begrijpen als Keizer meer diepgang zoekt.
Ik ook wel. Ik zou alleen Vd beek lekker op de plek van schone laten spelen. O veel beter daar in eigenlijk alles.
Eide
 Eide - zaterdag 04 november 2017 - 20:32   quote  deeplink  
Tja, die positie van Schöne. Ik vind Donny op 6 niet zo'n succes. Frenkie zie ik meer als de natuurlijke opvolger van Ziyech. Ik ben benieuwd naar Eiting en Mazraoui. Dat ziun toch iets meer gasten voor die 6 positie.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 04 november 2017 - 20:41   quote  deeplink  
Eens wat Frenkie betreft. Maar zou hij op 6 kunnen spelen? Of is dat te aanvallend. Van de Beek op 6 vond ik vorig jaar wel goed en er zal toch een tijd moeten komen dat Schöne daar vervangen wordt.
p111
 p111 - zaterdag 04 november 2017 - 21:29   quote  deeplink  
Frenkie is in mijn ogen het grootste talent op dit moment dus zeker basis voor Schone.
Eide
 Eide - zaterdag 04 november 2017 - 23:40   quote  deeplink  
Frenkie moet niet op 6 spelen. Daar gaat hij nooit z'n potentieel bereiken. Dat is zonde. Laat Schöne daar gewoon spelen, of Donny, en ga gericht op zoek naar speelminuten voor Frenkie op de plek van Ziyech.
remco k
 remco k - zondag 05 november 2017 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 23:40 schreef Eide het volgende:
Frenkie moet niet op 6 spelen. Daar gaat hij nooit z'n potentieel bereiken. Dat is zonde. Laat Schöne daar gewoon spelen, of Donny, en ga gericht op zoek naar speelminuten voor Frenkie op de plek van Ziyech.
Ik zou Frenkie graag met Ziyech zien. Dat heeft amper een kans gehad. Beiden zijn in staat kansen te creeeren vanuit het niks.

Ik zie in Donny echt een type zoals busquets. Voetballend alles vooruit met een goede oplossing en. Defensief zeker zijn mannetje staan.
Eide
 Eide - zondag 05 november 2017 - 10:34   quote  deeplink  
Op zich eens over Frenkie. Ik zie Frenkie als vervanger voor Schöne op 6 gewoon niet als een serieuze optie op dit moment. Van de Beek mist de diepgang die Klaassen en Siem wel hebben/hadden. Ik vind Donny dan ook een logischere keuze om eventueel op 6 te laten spelen.

Ziyech en Frenkie samen weet ik niet. Ik denk dat je dan ook weer die diepgang tekort gaat komen.
Eide
 Eide - zondag 05 november 2017 - 10:36   quote  deeplink  
De Telegraaf meldt in een verder zeer stemmingmakend stukje dat Siem speelt in plaats van Donny en dat Dolberg speelt in plaats van KJH.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 05 november 2017 - 10:55   quote  deeplink  
1-2.
Jaccio
 Jaccio - zondag 05 november 2017 - 11:49   quote  deeplink  
Ik vind Frenkie een waanzinnige speler. Hij heeft alleen pech. Ik hoop dat hij deze bijrol nog even accepteert zodat hij volgend seizoen wanneer Ziyech weg is zijn plek kan overnemen.

Met Frenkie en Ziyech samen lever je in aan diepgang en power vooral.
p111
 p111 - zondag 05 november 2017 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 23:40 schreef Eide het volgende:
Frenkie moet niet op 6 spelen. Daar gaat hij nooit z'n potentieel bereiken. Dat is zonde. Laat Schöne daar gewoon spelen, of Donny, en ga gericht op zoek naar speelminuten voor Frenkie op de plek van Ziyech.
Dan kan hij lang wachten,en dat gaat hij niet trekken.
Eide
 Eide - zondag 05 november 2017 - 12:32   quote  deeplink  
Ik denk dat Ziyech na dit seizoen vertrekt. Leeftijd, kwaliteit en intresse lijkt mij dusdanig dat de clubs straks in de rij staan.
nummer10
 nummer10 - zondag 05 november 2017 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 10:36 schreef Eide het volgende:
De Telegraaf meldt in een verder zeer stemmingmakend stukje dat Siem speelt in plaats van Donny en dat Dolberg speelt in plaats van KJH.
zou ik onbegrijpelijk vinden om het nu weer om te zetten.. en dat younes da weer speelt is me dan alweer helemaal een raadsel..
remco k
 remco k - zondag 05 november 2017 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 10:34 schreef Eide het volgende:
Op zich eens over Frenkie. Ik zie Frenkie als vervanger voor Schöne op 6 gewoon niet als een serieuze optie op dit moment. Van de Beek mist de diepgang die Klaassen en Siem wel hebben/hadden. Ik vind Donny dan ook een logischere keuze om eventueel op 6 te laten spelen.

Ziyech en Frenkie samen weet ik niet. Ik denk dat je dan ook weer die diepgang tekort gaat komen.
Ik denk dat je dan Youness moet gaan passeren. En Kluivert daar de kans moet gaan geven. Die kan je wel in de diepte aanspelen. Neres kan de bal op alle manieren wel kwijt.

Ik zit dan alleen erg te twijfelen of Dolberg of Huntelaar meer de 9 is met diepgang.
remco k
 remco k - zondag 05 november 2017 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 13:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zou ik onbegrijpelijk vinden om het nu weer om te zetten.. en dat younes da weer speelt is me dan alweer helemaal een raadsel..
Vrij logisch. Huntelaar nu ook al weken gewoon matig tot slecht. Siem laat zien goed te zijn dus begrijp het prima.

Zeker ook Youness aangezien de andere spelers niet laten zien beter te zijn momenteel op die plek.
Pietje
 Pietje - zondag 05 november 2017 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 13:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Vrij logisch. Huntelaar nu ook al weken gewoon matig tot slecht. Siem laat zien goed te zijn dus begrijp het prima.

Zeker ook Youness aangezien de andere spelers niet laten zien beter te zijn momenteel op die plek.
Eens! Er zijn nogal wat spitsen die behoorlijk uit vorm zijn, behalve Neres met zijn enorme rendement, hoewel ook hij voetballend nog niet echt de sterren van de hemel speelt. Dat Marcel Keizer dus zoekt naar de meest logische dan wel ideale opstelling, is goed te begrijpen.

En eigenlijk niet alleen de spitsen die wat tegenvallen. Ik vind ook Donny van de Beek na een flitsend begin, behoorlijk tegenvallen. Dus begrijp ik maar al te goed dat er toch weer voor Lasse Schöne wordt gekozen, die misschien voetballen wat tekort komt, maar verzaken doet hij nooit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 november 2017 door Pietje --
Loetje
 Loetje - zondag 05 november 2017 - 13:30   quote  deeplink  
Siem de Jong in de basis. Terecht en hij heeft het zelf afgedwongen. Maar waarom in godsnaam voor Van de Beek en niet voor Schone? Geheid dat je straks veel kwetsbaarder bent in de omschakeling
bahbah
 bahbah - zondag 05 november 2017 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 13:30 schreef Loetje het volgende:
Siem de Jong in de basis. Terecht en hij heeft het zelf afgedwongen. Maar waarom in godsnaam voor Van de Beek en niet voor Schone? Geheid dat je straks veel kwetsbaarder bent in de omschakeling
Schone heeft controlerende rol....
bahbah
 bahbah - zondag 05 november 2017 - 13:33   quote  deeplink  
Utrescht schakelt snel dus extra slot op middenveld
p111
 p111 - zondag 05 november 2017 - 13:33   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk dat Schone blijft staan !!
Jaccio
 Jaccio - zondag 05 november 2017 - 13:37   quote  deeplink  
Je moet toch een beetje body hebben op het middenveld.. Schone is een prima keuze wat mij betreft
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 05 november 2017 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 13:33 schreef p111 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Schone blijft staan !!
Schone vorige goede belangrijke goal. Terwijl vd Beek alles behalve overtuigend was.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 05 november 2017 - 13:45   quote  deeplink  
Wel vreemd dat Dolberg ineens de voorkeur krijgt. Maar Keizer maakt laatste weken goede keuzes dus we zullen zien wat eruit komt Huntelaar achter de hand is wel lekker.
Pietje
 Pietje - zondag 05 november 2017 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 13:30 schreef Loetje het volgende:
Siem de Jong in de basis. Terecht en hij heeft het zelf afgedwongen. Maar waarom in godsnaam voor Van de Beek en niet voor Schone? Geheid dat je straks veel kwetsbaarder bent in de omschakeling
Ik vind eerlijk gezegd dat ook Donny van de Beek op dit moment niets extra's toevoegt. Hij had een flitsend begin en is daarna ver en diep weggezakt. Schöne is weliswaar voetballend wat minder, maar hij verzaakt nooit en pakt met regelmaat zijn doelpuntje mee.
Wie je op die positie ook neerzet, ze hebben allemaal pluspunten en allemaal minpunten.
Loetje
 Loetje - zondag 05 november 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 13:32 schreef bahbah het volgende:

[..]

Schone heeft controlerende rol....
Maar Schone is geen controleur. En al helemaal niet tegen een FC Utrecht
Loetje
 Loetje - zondag 05 november 2017 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 13:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind eerlijk gezegd dat ook Donny van de Beek op dit moment niets extra's toevoegt. Hij had een flitsend begin en is daarna ver en diep weggezakt. Schöne is weliswaar voetballend wat minder, maar hij verzaakt nooit en pakt met regelmaat zijn doelpuntje mee.
Wie je op die positie ook neerzet, ze hebben allemaal pluspunten en allemaal minpunten.
Eerlijk gezegd zal me dat even een worst zijn, je speelt met 3 aanvallende middenvelders. Schone is geen 6, wordt geen 6 en zal nooit als controleur kunnen fungeren. De 6 is namelijk de allerbelangrijkste positie in ons elftal. Tegen VVV kan het, niet tegen deze ploegen. Als Schone speelt, is het op de positie naast Ziyech en niet op 6. En dat heeft het al vaak zat uitgewezen
nummer10
 nummer10 - zondag 05 november 2017 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 13:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Vrij logisch. Huntelaar nu ook al weken gewoon matig tot slecht. Siem laat zien goed te zijn dus begrijp het prima.

Zeker ook Youness aangezien de andere spelers niet laten zien beter te zijn momenteel op die plek.
dolberg al vanaf vorig jaar matig.. die 2 doelpunten tegen een feyenoord die nog amper wat deden tel ik nie mee.. de invalbeurten die die verder heeft gehad en vorige week gewoon erg zwak.. en kan je zeggen ja linksbuiten maar dat is onzin want is zijn eigenlijke positie.. siem kan ik indd inkomen.. younes niet incl zijn uitspraken.. cassiera kluivert gewoon x de kans geven
Pietje
 Pietje - zondag 05 november 2017 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 14:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd zal me dat even een worst zijn, je speelt met 3 aanvallende middenvelders. Schone is geen 6, wordt geen 6 en zal nooit als controleur kunnen fungeren. De 6 is namelijk de allerbelangrijkste positie in ons elftal. Tegen VVV kan het, niet tegen deze ploegen. Als Schone speelt, is het op de positie naast Ziyech en niet op 6. En dat heeft het al vaak zat uitgewezen
Zien al die trainers (de Boer, Bosz en Keizer) het dan allemaal verkeerd? Ik begrijp je goed hoor, ik vind Schöne ook niet altijd floreren "op 6", maar ik denk dat al die trainers hem opstellen bij gebrek aan beter.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 05 november 2017 - 14:29   quote  deeplink  
Wat mij ook opvalt, is dat er teveel onzekerheid is binnen de groep omdat Keizer teveel wisselingen maakt met de opstelling.

Keizer durft geen vaste basisspelers te kiezen om iedereen te vriend te houden waarop Ajax daar verder op kan opbouwen. Bij Keizer ontbreekt de harde hand.
Jaccio
 Jaccio - zondag 05 november 2017 - 14:36   quote  deeplink  
Nou nou nou
Eide
 Eide - zondag 05 november 2017 - 14:37   quote  deeplink  
Pfffff
nummer10
 nummer10 - zondag 05 november 2017 - 14:37   quote  deeplink  
lekker je team weer klaar gestoomt keizer
Jaccio
 Jaccio - zondag 05 november 2017 - 14:38   quote  deeplink  
Wedstrijd van het jaar hé voor Utrecht. Was ik bijna vergeten
remco k
 remco k - zondag 05 november 2017 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 14:37 schreef nummer10 het volgende:
lekker je team weer klaar gestoomt keizer
Jezus wat ben jij een droeftoeter zeg. Dit heb ik je over dat oogappeltje van je nooit zien posten.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 05 november 2017 - 14:38   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 november 2017 door NatjosFC --
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 05 november 2017 - 14:40   quote  deeplink  
Het begon al binnen de eerste 70 seconde van de wedstrijd toen Utrecht al op 0-1 kon komen.
Nu 6 minuten later is het alsnog 0-1 voor Utrecht. Ajax staat erbij en kijkt erna.
Loetje
 Loetje - zondag 05 november 2017 - 14:42   quote  deeplink  
Prima jongens!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Utrecht (Zondag 5 november 2017, 14.30 uur)









0.0126600