BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (Zondag 10 december 2017, 16:45); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 10 december 2017 - 12:03   quote  deeplink  




-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 december 2017 door Hasjkoph --
p111
 p111 - zondag 10 december 2017 - 12:06   quote  deeplink  
Mooie topic Has,hopelijk een lekkere aanvaring kluivert met Locadia en die kleine moet hem een panna geven lijkt me geweldig. 2-0 overwinning anders is het over dit seizoen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 10 december 2017 - 12:10   quote  deeplink  
3-1
2x Neres en Ziyech staat op

Mooi topic. Zat er al op te wachten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 december 2017 door Jaccio --
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 10 december 2017 - 12:47   quote  deeplink  
Spannend zal het zeker worden en winnen moet Ajax zeker, daar er geen andere optie voor Keizer is. Ik denk 2-1. Hebben we de drie punten niet, dan ligt Keizer eruit.

Peter Bosz is vrij ! ! !
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 12:58   quote  deeplink  
Mooi topic, Hassie!

Ik ben benieuwd of en hoe Ajax met de druk van het moeten winnen om kan gaan. Ook ben ik benieuwd met welke formatie Keizer nu weer wil beginnen. Er is bij onze trainer geen enkel houvast te bekennen.

Ajax zal vanaf minuut één PSV bij de strot moeten grijpen, waarbij de achterhoede geen enkel steekje mag laten vallen, gezien dat walgelijke reactievoetbal uit Eindhoven.

Ik durf geen voorspelling te geven. Alles wat anders is dan winst (desnoods "maar" 1-0) zal voor mij een ramp zijn. Dan is het dagdromen over een eventueel kampioenschap over en uit.

Ik hoop dat de spelers, ALLE spelers, alsmede de trainers zich realiseren wat er op het spel staat. Ik vrees met vrezen, omdat Ajax het veel te vaak moeilijk heeft met PSV's fysieke countervoetbal. Tot slot: Vrouwe Fortunta, de godin van het geluk, heeft dit seizoen nadrukkelijk de zijde van PSV gekozen. Dat zit dus ook al niet mee.

Ik hoop uiteraard op een overwinning, maar mijn verstand zegt helaas wat anders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 december 2017 door Pietje --
remco k
 remco k - zondag 10 december 2017 - 13:23   quote  deeplink  
Potje gaat in ieder geval door.
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 13:23 schreef remco k het volgende:
Potje gaat in ieder geval door.
Dat heb ik ook gehoord. Bij ons, in het midden van het land, een dorpje op zo'n 7 kilometer van Utrecht is het aan het sneeuwen als een gek. Aanhoudend sinds een uur of 11 vanmorgen. Er ligt inmiddels een behoorlijk pak. Prachtig om te zien.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 10 december 2017 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 13:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gehoord. Bij ons, in het midden van het land, een dorpje op zo'n 7 kilometer van Utrecht is het aan het sneeuwen als een gek. Aanhoudend sinds een uur of 11 vanmorgen. Er ligt inmiddels een behoorlijk pak. Prachtig om te zien.
Ik ben jaloers. Hier in Skåne is de glorieuze sneeuw nog nergens te bekennen.
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 13:39 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik ben jaloers. Hier in Skåne is de glorieuze sneeuw nog nergens te bekennen.
Haha. Je zou het inderdaad omgekeerd verwachten.

Hier sneeuwt het nog altijd, het wordt alleen maar donkerder en de vlokken worden groter... Al uren lang.
AkaS
 AkaS - zondag 10 december 2017 - 14:13   quote  deeplink  
Goed bezig Stuffey ;-) Leek me weleens leuk om wat aardigs tegen je te zeggen Hasjkoph hahaha

Zou mooi zijn als we die boeren met een keiharde nederlaag terug kunnen sturen...

Ik droom van een 3-0 overwinning!

1-0 Kluivert.
2-0 Dolberg
3-0 Neres

3x assist van Ziyech.... Zou mooi zijn :-)
Jaccio
 Jaccio - zondag 10 december 2017 - 14:27   quote  deeplink  
Hoop dat Onana wat warms aanheeft vandaag. Was niet zo best vorige week
Loetje
 Loetje - zondag 10 december 2017 - 14:28   quote  deeplink  
Volgens Ajax Showtime gaan we 3-4-3 spelen tegen PSV. Hier sta ik dan totaal niet achter, 1 op 1 tegen een ordinaire counterploeg bij wie je tegen die aanvallers echt niet in de 1 tegen 1 wil komen.

Dit zou ik echt bizar vinden.
Jaccio
 Jaccio - zondag 10 december 2017 - 14:28   quote  deeplink  
Opstelling

Onana; Veltman, De Ligt, F. de Jong, Wöber; Van de Beek, Ziyech, Schöne; Neres, Dolberg en Kluivert.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 december 2017 - 14:29   quote  deeplink  
Ik vind dit werkelijk een schande. De KNVB had hier op voorhand op in moeten spelen. 1 duel inmiddels afgelast, de ander een uur uitgesteld. De KNMI kondigt niet voor niets een code oranje af. Jammer genoeg wordt er weer alleen naar de knaken gekeken en niet naar de veiligheid van de supporters.
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:13 schreef AkaS het volgende:
Goed bezig Stuffey ;-) Leek me weleens leuk om wat aardigs tegen je te zeggen Hasjkoph hahaha

Zou mooi zijn als we die boeren met een keiharde nederlaag terug kunnen sturen...

Ik droom van een 3-0 overwinning!

1-0 Kluivert.
2-0 Dolberg
3-0 Neres

3x assist van Ziyech.... Zou mooi zijn :-)
Haha. Dat is een prachtige droom! ;-)
Jaccio
 Jaccio - zondag 10 december 2017 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:28 schreef Loetje het volgende:
Volgens Ajax Showtime gaan we 3-4-3 spelen tegen PSV. Hier sta ik dan totaal niet achter, 1 op 1 tegen een ordinaire counterploeg bij wie je tegen die aanvallers echt niet in de 1 tegen 1 wil komen.

Dit zou ik echt bizar vinden.
Of hij wilt gewoon uitgaan van eigen kracht.
Als wij in ons spelletje komen zijn we in staat PSV volledig kansloos te laten. Ik denk dat hij daarop gokt. Kan me daar wel in vinden eerlijk gezegd
Loetje
 Loetje - zondag 10 december 2017 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:30 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Of hij wilt gewoon uitgaan van eigen kracht.
Als wij in ons spelletje komen zijn we in staat PSV volledig kansloos te laten. Ik denk dat hij daarop gokt. Kan me daar wel in vinden eerlijk gezegd
Ik niet! Zekerheid is er juist nog niet. Neem daarbij ook dat iedereen op je middenveld zon beetje vooruit wil spelen. Vind het veel te riskant.
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:28 schreef Loetje het volgende:
Volgens Ajax Showtime gaan we 3-4-3 spelen tegen PSV. Hier sta ik dan totaal niet achter, 1 op 1 tegen een ordinaire counterploeg bij wie je tegen die aanvallers echt niet in de 1 tegen 1 wil komen.

Dit zou ik echt bizar vinden.
Ik heb het ook gelezen. Ongelooflijk, als het waar zou zijn. Kennelijk wil Marcel Keizer erg graag verliezen... Ik denk dat Cocu daar wel raad mee weet. Echt onvoorstelbaar dom en Keizer geeft daarmee een brevet van onvermogen af!
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik vind dit werkelijk een schande. De KNVB had hier op voorhand op in moeten spelen. 1 duel inmiddels afgelast, de ander een uur uitgesteld. De KNMI kondigt niet voor niets een code oranje af. Jammer genoeg wordt er weer alleen naar de knaken gekeken en niet naar de veiligheid van de supporters.
Helemaal eens!!!
remco k
 remco k - zondag 10 december 2017 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:28 schreef Loetje het volgende:
Volgens Ajax Showtime gaan we 3-4-3 spelen tegen PSV. Hier sta ik dan totaal niet achter, 1 op 1 tegen een ordinaire counterploeg bij wie je tegen die aanvallers echt niet in de 1 tegen 1 wil komen.

Dit zou ik echt bizar vinden.
Met de jong als defensieve man rondom de Ligt. In balbezit doorsxhuivend.

Ik denk dat Keijzer hiermee zijn eigen vonnis heeft getekend.
Jaccio
 Jaccio - zondag 10 december 2017 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik niet! Zekerheid is er juist nog niet. Neem daarbij ook dat iedereen op je middenveld zon beetje vooruit wil spelen. Vind het veel te riskant.
Gewoon doen wat mij betreft.
We moeten ook niet net gaan doen alsof PSV zo een wereld elftal heeft.
Gelijk overrompelen die gasten. In vastbijten en niet meer loslaten
remco k
 remco k - zondag 10 december 2017 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik vind dit werkelijk een schande. De KNVB had hier op voorhand op in moeten spelen. 1 duel inmiddels afgelast, de ander een uur uitgesteld. De KNMI kondigt niet voor niets een code oranje af. Jammer genoeg wordt er weer alleen naar de knaken gekeken en niet naar de veiligheid van de supporters.
Ach. Alleen in Nederland kunnen we daar niet mee omgaan. In Duitsland en Oostenrijk wordt er amper wat afgelast, gebeuren er in verhouding tot Nederland veel minder ongevallen in het verkeer.

Zoals het in Nederland is momenteel zou het afgelast moeten worden. Maar we moeten in Nederland toch eens serieus beter om leren gaan met slecht weer.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 10 december 2017 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:13 schreef AkaS het volgende:
Goed bezig Stuffey ;-) Leek me weleens leuk om wat aardigs tegen je te zeggen Hasjkoph hahaha

Zou mooi zijn als we die boeren met een keiharde nederlaag terug kunnen sturen...

Ik droom van een 3-0 overwinning!

1-0 Kluivert.
2-0 Dolberg
3-0 Neres

3x assist van Ziyech.... Zou mooi zijn :-)
Stuffey?
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:43 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Stuffey?
Hasj = stuff... Toch?

Het sneeuwt hier nog altijd!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 10 december 2017 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Met de jong als defensieve man rondom de Ligt. In balbezit doorsxhuivend.

Ik denk dat Keijzer hiermee zijn eigen vonnis heeft getekend.
Waarom Frenkie als verdedigende middenvelder? Waarom niet Van de Beek?

Waarom uberhaupt maar drie verdedigers?

Ik ben zeer benieuwd, maar denk ook dat het absoluut niet gaat werken.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 10 december 2017 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hasj = stuff... Toch?

Het sneeuwt hier nog altijd!!
Ik moet zeggen dat het hier ineens ook is begonnen. Natte sneeuw, want het is letterlijk 2 graden, maar het is iets.
Loetje
 Loetje - zondag 10 december 2017 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Met de jong als defensieve man rondom de Ligt. In balbezit doorsxhuivend.

Ik denk dat Keijzer hiermee zijn eigen vonnis heeft getekend.
Helaas met je eens.

Mochten we hierdoor met grote cijfers verliezen geef ik me vertrouwen op. Maar dan heb ik ook een half jaar gewacht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 december 2017 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 10 december 2017 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:38 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Gewoon doen wat mij betreft.
We moeten ook niet net gaan doen alsof PSV zo een wereld elftal heeft.
Gelijk overrompelen die gasten. In vastbijten en niet meer loslaten
Hebben ze ook niet, maar counteren verschrikkelijk goed. En daar ligt onze enormr zwakte
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:45 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het hier ineens ook is begonnen. Natte sneeuw, want het is letterlijk 2 graden, maar het is iets.
Ik heb flink naar het noorden zitten blazen ;-)
Jaccio
 Jaccio - zondag 10 december 2017 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hebben ze ook niet, maar counteren verschrikkelijk goed. En daar ligt onze enormr zwakte
Denk dat we niet te angstig moeten zijn en er gewoon in moeten gaan om ze een pak slaag te geven.
Alles of niets
remco k
 remco k - zondag 10 december 2017 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:54 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Denk dat we niet te angstig moeten zijn en er gewoon in moeten gaan om ze een pak slaag te geven.
Alles of niets
Voor dit seizoen is het dat eigenlijk ook toch.
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:54 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Denk dat we niet te angstig moeten zijn en er gewoon in moeten gaan om ze een pak slaag te geven.
Alles of niets
PSV is inderdaad geen wonderploeg, maar ze verstaan de kunst van het counteren en de wedstrijd op slot gooien. Vandaar dat zij opvallend vaak een wedstrijd met maar één doelpunt verschil winnen. Gewoon de wedstrijd over de streep trekken.

Wee oh wee als PSV met 1-0 komt voor te staan...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 december 2017 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach. Alleen in Nederland kunnen we daar niet mee omgaan. In Duitsland en Oostenrijk wordt er amper wat afgelast, gebeuren er in verhouding tot Nederland veel minder ongevallen in het verkeer.

Zoals het in Nederland is momenteel zou het afgelast moeten worden. Maar we moeten in Nederland toch eens serieus beter om leren gaan met slecht weer.
Procentueel gezien krijgen ze in Duitsland en Oostenrijk ook iets vaker met dit weer te maken. En waarschuwingen worden niet voor niets afgegeven.
remco k
 remco k - zondag 10 december 2017 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 15:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Procentueel gezien krijgen ze in Duitsland en Oostenrijk ook iets vaker met dit weer te maken. En waarschuwingen worden niet voor niets afgegeven.
Veel vaker zijn die waarschuwingen er gewoon voor Jan lul.

Ze weten er in andere landen gewoon beter mee om te gaan. Zelfde in Nederland met een beetje regen of wind. Direct complete verkeersinfarcten.
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 15:10   quote  deeplink  
FC Utrecht-Feyenoord en Sparta-Vitesse zijn definitief afgelast.
Loetje
 Loetje - zondag 10 december 2017 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 14:54 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Denk dat we niet te angstig moeten zijn en er gewoon in moeten gaan om ze een pak slaag te geven.
Alles of niets
Dat doet die toch ook?

Ben het er alleen, ondanks hoe dit af gaat lopen, totaal niet mee eens
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 december 2017 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 15:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Veel vaker zijn die waarschuwingen er gewoon voor Jan lul.

Ze weten er in andere landen gewoon beter mee om te gaan. Zelfde in Nederland met een beetje regen of wind. Direct complete verkeersinfarcten.
Tuurlijk jongen, doe jij er maar lekker luchtig over. Gisteren over gesproken met mensen die sneeuw schuiven. Zagen zelfs zwarte vlakken door de dag heen. En zwart is het meest zware moment van sneeuwbui. Hier in het midden sneeuwt het vanaf 11 uur al onafgebroken en gisterenavond heeft het ook al behoorlijk gesneeuwd.

KNVB had gisteren deze waarschuwing al serieus moeten nemen. Nu zijn clubs en supporters afgereisd en blijken wedstrijden ineens last minute te worden afgelast! En straks weer roepen dat ze dit niet voorzien hadden. Helaas draait het enkel om commercie. Meer niet.
Jaccio
 Jaccio - zondag 10 december 2017 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 15:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat doet die toch ook?

Ben het er alleen, ondanks hoe dit af gaat lopen, totaal niet mee eens
Komt goed. 3-1
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 15:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, doe jij er maar lekker luchtig over. Gisteren over gesproken met mensen die sneeuw schuiven. Zagen zelfs zwarte vlakken door de dag heen. En zwart is het meest zware moment van sneeuwbui. Hier in het midden sneeuwt het vanaf 11 uur al onafgebroken en gisterenavond heeft het ook al behoorlijk gesneeuwd.

KNVB had gisteren deze waarschuwing al serieus moeten nemen. Nu zijn clubs en supporters afgereisd en blijken wedstrijden ineens last minute te worden afgelast! En straks weer roepen dat ze dit niet voorzien hadden. Helaas draait het enkel om commercie. Meer niet.
Van de eerste letter tot en met de laatste letter ben ik het met je eens!
Alles draait om geld. Bah!!
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 15:16 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Komt goed. 3-1
Waar kan ik tekenen?

Ik zeg nu: 0-3
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 december 2017 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 15:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Van de eerste letter tot en met de laatste letter ben ik het met je eens!
Alles draait om geld. Bah!!
Ik stoor me er enorm aan. Mensen hebben geld uitgegeven aan een kaartje en nemen daardoor nu onnodig risico. In het midden van het land ligt er niet alleen sneeuw maar is het ook spekglad. Het zou maar zo zijn dat er iemand zichzelf tegen een boom neerzet omdat de KNVB onverantwoord is. En enkel en alleen vanwege de geldbuidels in hun ogen.

Ik moet straks ook naar mijn Werk, geen prettig idee maar dat is werk. Voetbal ga je heen voor je plezier, niet om vervolgens voor gevaren gesteld te worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 december 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 december 2017 - 15:25   quote  deeplink  
Voor morgen wordt mogelijk zelfs code rood in de avond aangegeven. Helaas zijn er werkgevers die ook alleen maar geldzakken in hun ogen zien en niet denken aan de veiligheid van de werknemers. Iets met verantwoordelijk beleid heeft dat te maken. Hier in het midden sluiten dierenparken hun deuren. Heel verstandig en slim, zij willen namelijk wel dat men gewoon lekker thuisblijft en niet onverantwoord de weg op gaat. De sneeuwschuivers en zoutstrooiers kunnen het werk niet bijbenen, maar wij gaan gewoon voetballen. Pfffff
Loetje
 Loetje - zondag 10 december 2017 - 15:27   quote  deeplink  
Pisvee supporters staan ergens bij Den bosch terwijl er bij Utrecht een hele lange file staat. Kans dat het uitgesteld wordt met een half uur is vrij groot
Jaccio
 Jaccio - zondag 10 december 2017 - 15:28   quote  deeplink  
Er valt een beetje sneeuw en heel Nederland is ontregeld. Triest eigenlijk
Loetje
 Loetje - zondag 10 december 2017 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 15:28 schreef Jaccio het volgende:
Er valt een beetje sneeuw en heel Nederland is ontregeld. Triest eigenlijk
Jep. Wij kunnen daar niet mee omgaan. Vandaar dat ik vind dat Warrior én Remco gelijk hebben. Buitenland kan het wel maar weten er mee om te gaan. Hier weten we dat niet en moet je de pot annuleren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 december 2017 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 15:27 schreef Loetje het volgende:
Pisvee supporters staan ergens bij Den bosch terwijl er bij Utrecht een hele lange file staat. Kans dat het uitgesteld wordt met een half uur is vrij groot
Dat niet alleen. Ook de spelersbus staat ergens vast.
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 15:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik stoor me er enorm aan. Mensen hebben geld uitgegeven aan een kaartje en nemen daardoor nu onnodig risico. In het midden van het land ligt er niet alleen sneeuw maar is het ook spekglad. Het zou maar zo zijn dat er iemand zichzelf tegen een boom neerzet omdat de KNVB onverantwoord is. En enkel en alleen vanwege de geldbuidels in hun ogen.

Ik moet straks ook naar mijn Werk, geen prettig idee maar dat is werk. Voetbal ga je heen voor je plezier, niet om vervolgens voor gevaren gesteld te worden.
Ik geef je echt helemaal gelijk. Het is de waanzin ten top. Zoals je weet, woon ik ook in het midden van het land...

Veel clubs hebben supporters in het hele land, die inderdaad een soort van levensbedreigende reis erop hebben zitten... En dan gaat het niet door... Vervolgens dezelfde levensbedreigende reis weer naar huis en dan maar hopen dat iedereen veilig thuiskomt.

Dat slechte weer was voorspeld en de afgelasting van die twee wedstrijden, is pas een half uur voor aanvang bekendgemaakt. Velen, zo niet iedereen was allang onderweg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 december 2017 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 15:28 schreef Jaccio het volgende:
Er valt een beetje sneeuw en heel Nederland is ontregeld. Triest eigenlijk
Beetje? Ik weet niet waar jij woont maar hier in het midden van het land is uitzonderlijk veel gevallen. Als je dan van tevoren gewaarschuwd wordt moet je gewoon actie ondernemen.
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 15:25 schreef Ajax Warrior het volgende:
Voor morgen wordt mogelijk zelfs code rood in de avond aangegeven. Helaas zijn er werkgevers die ook alleen maar geldzakken in hun ogen zien en niet denken aan de veiligheid van de werknemers. Iets met verantwoordelijk beleid heeft dat te maken. Hier in het midden sluiten dierenparken hun deuren. Heel verstandig en slim, zij willen namelijk wel dat men gewoon lekker thuisblijft en niet onverantwoord de weg op gaat. De sneeuwschuivers en zoutstrooiers kunnen het werk niet bijbenen, maar wij gaan gewoon voetballen. Pfffff
Ik heb het gelezen en gehoord over dierenpark Amersfoort. En zo hoort het!
Jaccio
 Jaccio - zondag 10 december 2017 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 15:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jep. Wij kunnen daar niet mee omgaan. Vandaar dat ik vind dat Warrior én Remco gelijk hebben. Buitenland kan het wel maar weten er mee om te gaan. Hier weten we dat niet en moet je de pot annuleren.
Annuleren hoeft ook weer niet van mij. Maar wel een restitutie voor de bezitters van een toegangskaart die ervoor kiezen thuis te blijven

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (Zondag 10 december 2017, 16:45); 3 - 0









0.0089781