BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kiest Ten Hag

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 22 december 2017 - 07:46   quote  deeplink  
Ajax kiest Ten Hag

Ajax schakelt na het vertrek van Marcel Keizer (48) razendsnel door. De Amsterdammers zullen na het weekeinde Erik ten Hag (47) als opvolger van Keizer presenteren.

De trainer van FC Utrecht heeft een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract van circa 700.000 euro. Een bedrag wat voor Ajax geen probleem is.

Kroonprins
Ten Hag wordt gezien als kroonprins van het Nederlandse trainersgilde en heeft net als Marc Overmars een verleden bij Go Ahead Eagles. Overmars strikte Ten Hag in 2012 als bestuurslid technische zaken voor Go Ahead Eagles, maar vertrok zelf op dat moment naar Ajax. De tukker was daar trainer, voordat hij in 2013 bij (de beloften van) Bayern München aan de slag ging.

Dat hij als ’verdedigende trainer’ te boek staat, is voor Overmars geen bezwaar. Ten Hag staat sinds 2015 onder contract bij FC Utrecht en won afgelopen seizoen de play-offs voor Europees voetbal.

Alfred Schreuder (voormalig coach van FC Twente en nu assistent-trainer bij het Duitse Hoffenheim) moet de rechterhand van Ten Hag in Amsterdam worden.
Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 december 2017 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 december 2017 - 08:20   quote  deeplink  
Geen idee op welke basis hij dan wel goed genoeg zou zijn. Bovendien vind ik hem niet bij de club passen o.a. qua speelstijl.

Denk dat er een hoop betere opties rondlopen die ook haalbaar zouden zijn.
AkaS
 AkaS - vrijdag 22 december 2017 - 08:39   quote  deeplink  
NEE NEE NEE NEE!!!

Wat is dit nu weer voor een domme actie!
Wanneer houdt het nou eens op met die gasten...

Eerst Bergkamp die de komst van zijn vriendje doordrukt.

En nu dus Overmars!

Mijn gevoel zegt wederom de verkeerde keuze!
p111
 p111 - vrijdag 22 december 2017 - 09:00   quote  deeplink  
Belachelijke keuze
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 december 2017 - 09:01   quote  deeplink  
Leuk al die "vriendjespolitiek"!
p111
 p111 - vrijdag 22 december 2017 - 09:05   quote  deeplink  
Hij zal Labiyad wel meenemen.
Eide
 Eide - vrijdag 22 december 2017 - 09:10   quote  deeplink  
Ik had zelf gehoopt op Van 't Schip. Een Ajacied die zich keurig heeft opgewerkt. Doet het geweldig bij Zwolle en is ondanks zijn Ajaxachtergrond niet betrokken bij alle onzin rond de club.

Ten Hag kan ik mee leven, hoewel ik mij afvraag wat hij nu extra brengt. Vorig jaar wel een prima 4e plaats met Utrecht en vanuit Bayern ook wel iemand die aanvallend zal kunnen denken lijkt mij. Maar goed, voor mij niet de ideale kandidaat. Niet dat mijn mening daarover een ene reet uitmaakt maar goed.

Ik ben vooral benieuwd of Vd Sar en Overmars Ajax nu verder gaan hervormen. Said Ouaali is als hoofd opleidingen de enige in het middenkader van Ajax is overgebleven. Ik ben heel benieuwd hoe dat TH er nu uit gaat zien, of dat Overmars nu toch technisch directeur wordt. Als het TH er aan gaat zijn alle initiatieven van Cruijff gestrand. Als dat overeind blijft, blijft Ajax min of meer de koers Cruijff varen.

Het is duidelijk dat de directie, Vd Sar en Overmars, nu de controle nadrukkelijk naar zich toe hebben getrokken en dat af is gerekent met technisch middenkader dat beleidsbeslissingen neemt. Ik verwacht persoonlijk dat het TH nu voltooid verleden tijd is, of in ieder geval veel minder macht krijgt en alleen als technisch klankbord overeind zal blijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 december 2017 door Eide --
p111
 p111 - vrijdag 22 december 2017 - 09:19   quote  deeplink  
De verrasssing Jonk weer terug ? Bergkamp is weg dus !!
guusje
 guusje - vrijdag 22 december 2017 - 09:22   quote  deeplink  
Ten Hag praat wel duidelijk over voetbal en zijn visie hierop. Zullen we hem niet van te voren al afbranden en hem een kan geven? En wellicht neemt hij Ayoub mee.
Jonk weer terug is natuurlijk altijd goed.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 22 december 2017 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 09:22 schreef guusje het volgende:
Ten Hag praat wel duidelijk over voetbal en zijn visie hierop. Zullen we hem niet van te voren al afbranden en hem een kan geven? En wellicht neemt hij Ayoub mee.
Jonk weer terug is natuurlijk altijd goed.
Met die gedachten liep ik ook al rond. Wie weet krijgen we een goed voetballende Ajax te zien.
We wachten maar af.
Robinho
 Robinho - vrijdag 22 december 2017 - 09:26   quote  deeplink  
Ten Hag, pfffffffffffffftttt. Daar gaan we weer. Die komt ook bijna niet uit zijn woorden op TV. Wordt vast niet serieus genomen in Amsterdam.
Eide
 Eide - vrijdag 22 december 2017 - 09:30   quote  deeplink  
Ik verwacht Jonk niet terug. De eerste berichten suggereren dat Ajax verder gaat met een meer traditionele structuur, dus nu met Overmars als technisch directeur. Ik zie niet welke rol Jonk in dat geheel moet krijgen.

Ook wordt duidelijk dat Bergkamp is afgerekent op een opeenstapeling van fouten en verkeerde inschattingen en dat Spijker een vooruitgeschoven post was van Bergkamp op de bank. De keuze voor Keizer is Bergkamp dus uiteindelijk fataal geworden nu blijkt dat na de breuk met Bosz en de omstreden keuze voor Keizer dat niet goed uitpakt.

Ik verwacht niet dat Ten Hag spelers mee zal nemen uit Utrecht. In ieder geval niet tijdens de winterstop. Ajax zit ruim in de middenvelders en ik verwacht dat Ten Hag een half jaar krijgt om de ploeg naar zijn hand te zetten voordat hij echt wensen gaat uitzetten. Aangezien Ajax al bezig is met een verdediger en mogelijk een vleugelaanvaller zie ik de noodzaak ook niet voor iemand als Ayoub of Thomas.
p111
 p111 - vrijdag 22 december 2017 - 09:40   quote  deeplink  
Ik twijfel, ik mis in ten Hag een persoonlijkheid wat ik wel zie bij Koeman- van T Schip en Frankie.Voor de rest laat ik mij maar verassen door hem,hopelijk heb ik het mis.
JOOD
 JOOD - vrijdag 22 december 2017 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 08:39 schreef AkaS het volgende:
NEE NEE NEE NEE!!!

Wat is dit nu weer voor een domme actie!
Wanneer houdt het nou eens op met die gasten...

Eerst Bergkamp die de komst van zijn vriendje doordrukt.

En nu dus Overmars!

Mijn gevoel zegt wederom de verkeerde keuze!
Eens.

Stel eens een zwaargewicht aan zeg. Jonge spelers is prima, maar dan wel een topper voor de ploeg met een CV waar je u tegen zegt!
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 22 december 2017 - 10:14   quote  deeplink  
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik van deze man moet vinden. Ik ken hem niet goed genoeg.
Had alleen wel verwacht (of/en gehoopt) dat er nu dan toch eindelijk een 'zwaargewicht' zou komen. Die Europees ook al wat heeft laten zien. Het zal vast onhaalbaar gebleken zijn, want de heren bij Ajax moeten dit ook wel graag willen toch?

Iniedergeval, ik heb geen mening over ten Hag. Hij mag het van mij bewijzen.
Als dit fout gaat, hebben ze tenminste geen poppetjes meer over om te slachtofferen en zijn vd Sar en Overmars toch echt zelf aan de beurt.

Het biedt absoluut geen garanties en het zal echt niet gaan gebeuren, maar stiekem hoop ik gewoon op een terugkeer van Bosz. Al is het alleen maar omdat ik benieuwd ben of zijn prestaties puur geluk waren of dat hij het nog een keer kan evenaren en misschien zelfs overtreffen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 december 2017 door Jaccio --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 22 december 2017 - 11:18   quote  deeplink  
Ajax heeft zich nog niet gemeld bij Utrecht dus daar kan de informatie niet vandaan komen.
Komt het bij Ajax vandaan of Ten Hag.

Overig is het best vreemd dat men bij hem uitkomt.
Immers wat is het verschil tussen hem en Keizer?
Een goed seizoen met Go Ahead, een 2 goede seizoenen met Utrecht.
Maar dat is geen Ajax.
Eide
 Eide - vrijdag 22 december 2017 - 11:22   quote  deeplink  
Mike Verweij stelt dat Ajax met Ten Hag juist voor iemand wil kiezen met een andere kijk op voetbal om zo verandering te brengen bij Ajax.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 22 december 2017 - 11:26   quote  deeplink  
Nouja met Go ahead eagles kampioen worden was wel een hele prestatie, daarna kampioen worden met de beloftes van Bayern is natuurlijk ook niet verkeerd, maar ondanks het kampieonschap miste hij wel op dramatische wijze de promotie naar de 2de klasse.

De tweeluik tegen Fortuna Koln eindige in 1 - 0 voor Fortuna and 2-1 voor Bayern, die 2-0 voor stonden tot 2 minuten voor tijd Fortuna alsnog scoorde en daardoor miste Bayern de promotie.

Bij Utrecht doet hij het prima, maar ik weet zelf ook niet of dit wel of niet de juiste keuze is. Ik denk dat het lastig is omdat er weinig coaches zijn in Nederland die er echt bovenuit steken. Er is niet voor niets geen vraag meer naar Nederlandse coaches.
Pietje
 Pietje - vrijdag 22 december 2017 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 11:26 schreef Ajax we love you het volgende:
Nouja met Go ahead eagles kampioen worden was wel een hele prestatie, daarna kampioen worden met de beloftes van Bayern is natuurlijk ook niet verkeerd, maar ondanks het kampieonschap miste hij wel op dramatische wijze de promotie naar de 2de klasse.

De tweeluik tegen Fortuna Koln eindige in 1 - 0 voor Fortuna and 2-1 voor Bayern, die 2-0 voor stonden tot 2 minuten voor tijd Fortuna alsnog scoorde en daardoor miste Bayern de promotie.

Bij Utrecht doet hij het prima, maar ik weet zelf ook niet of dit wel of niet de juiste keuze is. Ik denk dat het lastig is omdat er weinig coaches zijn in Nederland die er echt bovenuit steken. Er is niet voor niets geen vraag meer naar Nederlandse coaches.
+ 1
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 december 2017 - 16:03   quote  deeplink  
Prestaties bij het tweede elftal zeggen niks. Zie Marcel Keizer.
Bij de egels is hij geen kampioen geworden, weet niet waar je dat vandaan haalt. Hij eindigde zelfs 5e met 18 punten achterstand op nummer 1 Sparta.

Tja, bij Utrecht doet hij wel redelijk goed. Maar van Utrecht naar Ajax is een grote stap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 december 2017 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:03 schreef NatjosFC het volgende:
Prestaties bij het tweede elftal zeggen niks. Zie Marcel Keizer.
Bij de egels is hij geen kampioen geworden, weet niet waar je dat vandaan haalt. Hij eindigde zelfs 5e met 18 punten achterstand op nummer 1 Sparta.

Tja, bij Utrecht doet hij wel redelijk goed. Maar van Utrecht naar Ajax is een grote stap.
Kan best een goede trainer zijn en geef hem zeker het voordeel van de twijfel. Deed ik bij Keizer ook. Maar geef toe, zo groot zijn de verschillen qua achtergrond niet dus vind het een hele rare keuze.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 december 2017 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kan best een goede trainer zijn en geef hem zeker het voordeel van de twijfel. Deed ik bij Keizer ook. Maar geef toe, zo groot zijn de verschillen qua achtergrond niet dus vind het een hele rare keuze.
Ja het slaat nergens op eigenlijk. Vriendje van Overmars, moet wel.
Want zn prestaties zijn nou niet bepaald een geweldog cv. Een vd Brom valt nog wat voor te zeggen. Maar Ten Hag..?
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 22 december 2017 - 16:09   quote  deeplink  
Voorlopig geef ik Ten Hag de voordeel van de twijfel, totdat het tegendeel bewezen is.
In tegenstelling met Keizer, ga ik nu wel van het positieve uit.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:08 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja het slaat nergens op eigenlijk. Vriendje van Overmars, moet wel.
Want zn prestaties zijn nou niet bepaald een geweldog cv. Een vd Brom valt nog wat voor te zeggen. Maar Ten Hag..?
Van den Brom heeft Anderlecht gehad. Al hoor ik heel veel dat hij vooral goed is op peoplemanagment maar tactisch verre van geweldig is.

Hij heeft in ieder geval bij Go Ahead samengewerkt met Overmars (Ten Hag). Schreuder snap ik helemaal niet en ergens heb ik het idee dat Ziyech daar een rol in gespeeld heeft. Maar dat is enkel gevoel en kan ik niet onderbouwen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:09 schreef Onze Ajax het volgende:
Voorlopig geef ik Ten Hag de voordeel van de twijfel, totdat het tegendeel bewezen is.
In tegenstelling met Keizer, ga ik nu wel van het positieve uit.
Als je het laatste interview van Keizer nog even leest. Ik vind het hoe meer ik het lees, hoe erger en walgelijker.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 december 2017 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je het laatste interview van Keizer nog even leest. Ik vind het hoe meer ik het lees, hoe erger en walgelijker.
Link? :)
Wil ook lezen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Link? :)
Wil ook lezen.
https://www.google.nl/amp/m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp%3fuid=319486
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 16:15   quote  deeplink  
Een uur ervoor he, niet op de hoogte van welk gesprek dan ook. En hij maakte fouten. Maar de omstandigheden waren niet mals. En die fouten, heb veel ergere gezien.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 22 december 2017 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je het laatste interview van Keizer nog even leest. Ik vind het hoe meer ik het lees, hoe erger en walgelijker.
We wachten maar af.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 december 2017 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:15 schreef Loetje het volgende:
Een uur ervoor he, niet op de hoogte van welk gesprek dan ook. En hij maakte fouten. Maar de omstandigheden waren niet mals. En die fouten, heb veel ergere gezien.
denk dat er meer speelde... vind het hoe dan ook sneu voor keizer.. al klinkt dat gek van mij, maar niet voor de rest daar ben ik blij mee !.. had ook al vaker aangegeven dat ik het liefst keizer dan als assistent zag ipv opa spijkerman
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 22 december 2017 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:15 schreef Loetje het volgende:
Een uur ervoor he, niet op de hoogte van welk gesprek dan ook. En hij maakte fouten. Maar de omstandigheden waren niet mals. En die fouten, heb veel ergere gezien.
Hij heeft niet voor niets na AZ aangegeven dat hij niet vond dat hij onder druk stond.
Maar dan alsnog een paar dagen later eruit.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 17:26   quote  deeplink  
Veel dingen zijn suggereren maar dit durf ik wel ala waarheid te zien.
Eide
 Eide - vrijdag 22 december 2017 - 18:06   quote  deeplink  
Ach, de gesprekken beginnen toch niet eerder als maandag. Eerst nog speelronde 18.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 22 december 2017 - 18:07   quote  deeplink  
Tegen wie speelt utrecht? :)
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 18:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Tegen wie speelt utrecht? :)
NAC toch?
HaDee
 HaDee - vrijdag 22 december 2017 - 18:30   quote  deeplink  
JAMMER
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 december 2017 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 18:06 schreef Eide het volgende:
Ach, de gesprekken beginnen toch niet eerder als maandag. Eerst nog speelronde 18.
Overmars en Ten Hag gezellig samen aan het kerstdiner.
Lijkt het je niet realistisch dat er nu al wordt en is gesproken? Mij wel namelijk.
Loetje
 Loetje - vrijdag 22 december 2017 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 18:30 schreef HaDee het volgende:
JAMMER
Zo he, helemaal mee eens. Van het eerste woord tot het laatste
Eide
 Eide - vrijdag 22 december 2017 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 18:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Overmars en Ten Hag gezellig samen aan het kerstdiner.
Lijkt het je niet realistisch dat er nu al wordt en is gesproken? Mij wel namelijk.
Nee. Het lijkt mij dat Utrecht het allemaal wel prima vindt en niet eerder dan maandag gaat praten met Ajax en Ten Hag. Ik zou Ajax lachend de tering wensen in zo'n situatie en ik denk dat Utrecht daar niet anders over denkt.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 december 2017 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 20:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee. Het lijkt mij dat Utrecht het allemaal wel prima vindt en niet eerder dan maandag gaat praten met Ajax en Ten Hag. Ik zou Ajax lachend de tering wensen in zo'n situatie en ik denk dat Utrecht daar niet anders over denkt.
Maar dan gaat het nog wel langer duren. Want tijdens de kerst gaan ze al helemaal niet onderhandelen lijkt me. Ten minste, Utrecht heeft nu wel tijd zo doordeweeks. Met kerst zou ik ook liever thuis zijn.
Eide
 Eide - vrijdag 22 december 2017 - 22:05   quote  deeplink  
Utrecht hoeft niets he. Ajax moet, Utrecht hoeft zich alleen aan de eventuele clausules in het contract van Ten Hag te houden. En natuurlijk heeft Utrecht ook haast want ook zij zoeken een trainer, maar voor speelronde 18 gebeurt er echt helemaal niets.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 december 2017 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 22:05 schreef Eide het volgende:
Utrecht hoeft niets he. Ajax moet, Utrecht hoeft zich alleen aan de eventuele clausules in het contract van Ten Hag te houden. En natuurlijk heeft Utrecht ook haast want ook zij zoeken een trainer, maar voor speelronde 18 gebeurt er echt helemaal niets.
Je krijgt (deels) gelijk. Kees Jansma geeft net in VI aan dat zondagavond een gesprek tussen Ajax en Utrecht staat gepland met betrekking tot het overnemen van Ten Hag.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 23 december 2017 - 10:11   quote  deeplink  
Waarom niet een van de werkloze kandidaten aan een baan geholpen? Keuze genoeg met Blind, van Gaal, van Marwijk , De Boer , Bosz, Advocaat, Koeman. Maar nee er moet weer zo nodig iemand bij een andere club worden weggehaald. En ook met Ten Hag is er totaal geen garantie op beter spel.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 23 december 2017 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 10:11 schreef bertus bikkel het volgende:
Waarom niet een van de werkloze kandidaten aan een baan geholpen? Keuze genoeg met Blind, van Gaal, van Marwijk , De Boer , Bosz, Advocaat, Koeman. Maar nee er moet weer zo nodig iemand bij een andere club worden weggehaald. En ook met Ten Hag is er totaal geen garantie op beter spel.
Ik had het ook niet erg gevonden, als Bosz was teruggekomen, gezien de grote schoonmaak intern.
Ik was net zoals vele Ajax-fans erg tevreden over Bosz.

Maar ja, Ajax koos voor Ten Hag. We moeten niet raar gaan opkijken, als Ten Hag het erg goed gaat doen bij Ajax.
Loetje
 Loetje - maandag 25 december 2017 - 03:00   quote  deeplink  
Wat is de overeenkomst tussen een falende NS en de komst van Ten Hag?

Reiziger is de dupe!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 december 2017 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 10:22 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Ik had het ook niet erg gevonden, als Bosz was teruggekomen, gezien de grote schoonmaak intern.
Ik was net zoals vele Ajax-fans erg tevreden over Bosz.

Maar ja, Ajax koos voor Ten Hag. We moeten niet raar gaan opkijken, als Ten Hag het erg goed gaat doen bij Ajax.
Geef eens aan waarom je tevreden was over Bosz? Of maakte het behalen van de finale je blind voor alle rukwedstrijden die onder Bosz zijn gespeeld? Daarnaast is de visie van Bosz er 1 waarin je Europees gewoon keihard wordt afgestraft. Dat hebben we nu allemaal kunnen zien aan Dortmund. 1 met serieus beter spelersmateriaal dan Ajax, maar als je jezelf vol de messen in laat lopen maken ze je gewoon kapot!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 december 2017 - 09:41   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 december 2017 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - maandag 25 december 2017 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 09:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Geef eens aan waarom je tevreden was over Bosz? Of maakte het behalen van de finale je blind voor alle rukwedstrijden die onder Bosz zijn gespeeld? Daarnaast is de visie van Bosz er 1 waarin je Europees gewoon keihard wordt afgestraft. Dat hebben we nu allemaal kunnen zien aan Dortmund. 1 met serieus beter spelersmateriaal dan Ajax, maar als je jezelf vol de messen in laat lopen maken ze je gewoon kapot!
Zal daarover binnenkort eens posten. Zit er nog meer over na te denken de laatste dagen, maar hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik even walg van alles rondom Ajax. Ben echt even goed geraakt door me cluppie. Er klopt helemaal niets van gewoon.
remco k
 remco k - maandag 25 december 2017 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 09:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Geef eens aan waarom je tevreden was over Bosz? Of maakte het behalen van de finale je blind voor alle rukwedstrijden die onder Bosz zijn gespeeld? Daarnaast is de visie van Bosz er 1 waarin je Europees gewoon keihard wordt afgestraft. Dat hebben we nu allemaal kunnen zien aan Dortmund. 1 met serieus beter spelersmateriaal dan Ajax, maar als je jezelf vol de messen in laat lopen maken ze je gewoon kapot!
De slechte wedstrijden onder Bosz waren ook gewoon dramatisch inderdaad.

Die 7 a 8 hele goede wedstrijden waren echter wel van een niveau dat we jaren niet meer gezien hebben in de arena.

Daar waar het dus kan is zijn visie er een die ons allen bij zou moeten maken. Echter is hij gewoon een blind paard dat denkt dit voetbal overal en altijd te kunnen spelen. En dat is gewoon niet realistisch.

Ten Hag gaat denk ik iets realistischer spelen. Maar is wel wat gevormd door Guardiola in zijn tijd bij München.

Ik heb echt geen idee wat we voorgeschoteld gaan krijgen. Vooralsnog sluit ik me bij Loetje aan en vind het ontslag van Keijzer belachelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 december 2017 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 december 2017 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 11:01 schreef remco k het volgende:

[..]

De slechte wedstrijden onder Bosz waren ook gewoon dramatisch inderdaad.

Die 7 a 8 hele goede wedstrijden waren echter wel van een niveau dat we jaren niet meer gezien hebben in de arena.
Helaas waren deze wedstrijden alleen in de ArenA, want daarbuiten liepen ze 9 van de 10x in de messen van de tegenstander.

Wat betreft het ontslag van Keizer ben ik net zo gevormd als jullie 2. Totaal onbegrijpelijk en werkelijk waar belachelijk.

En eindelijk stip je iets aan wat ik bij velen mis. Realisme. Voetbal vraagt veel meer realisme dan vroeger. Simpelweg omdat clubs zich anders op het veld gedragen. Kijk eens naar de gemiddelde tegenstander van Ajax. Die komt naar de JC Arena of speelt thuis enkel met de intentie om via een counter te winnen. Dit voetbal is puur omdat ze weten dat ze bij een aanvallende spelstijl helemaal kapot gespeeld worden. Alles in het voetbal heeft met financiën te maken, niet met vermaak voor het publiek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 december 2017 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kiest Ten Hag









0.0137460