BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kiest Ten Hag

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 december 2017 - 11:06   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 december 2017 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - maandag 25 december 2017 - 12:01   quote  deeplink  
Nou ik was en ben geen fan van Keizer,te veel fouten ontslag is heftig maar soms nodig.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 december 2017 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 16:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je het laatste interview van Keizer nog even leest. Ik vind het hoe meer ik het lees, hoe erger en walgelijker.
Tja ze hadden hem gewoon moeten laten zitten, maarja dit wereldje is keihard en ook oneerlijk. Dit Seizoen was toch al voorbij en ik vind dat Ajax de laatste weken niet slecht speelde, alleen miste ze wel veel kansen. Twente speelde ze ook kutjedol
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 december 2017 - 18:07   quote  deeplink  
7f9ce58d6b.png
AkaS
 AkaS - woensdag 27 december 2017 - 18:47   quote  deeplink  
Als dat zo is... dat Ajax > €700.000,00 betaald
moet hij wel heel bijzonder zijn!
Eide
 Eide - woensdag 27 december 2017 - 18:57   quote  deeplink  
Als het echt ruim meer kost mag dat rustig heel bijzonder genoemd worden.
remco k
 remco k - woensdag 27 december 2017 - 19:29   quote  deeplink  
Ach. Voor spelers wordt er een veelvoud betaald.
Eide
 Eide - woensdag 27 december 2017 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 december 2017 - 19:29 schreef remco k het volgende:
Ach. Voor spelers wordt er een veelvoud betaald.
Maar spelers leveren ook veel meer op. Zoveel geld voor een trainer is in Nederland gewoon heel opmerkelijk.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 december 2017 - 23:50   quote  deeplink  
08bdd8598e.png
Eide
 Eide - donderdag 28 december 2017 - 00:00   quote  deeplink  
Ajax in januari naar Portugal

Ajax gaat tijdens de winterstop naar Portugal. De selectie van Ajax verblijft van 6 tot en met 13 januari in het Portugese Albufeira, op dezelfde locatie als waar de Ajacieden vorig jaar de winterstop doorbrachten.

Het ligt in de bedoeling dat Ajax een of twee oefenduels tijdens het trainingskamp in Portugal afwerkt. Op dit moment is er over tegenstanders of speeldata nog niets bekend.

Aanvankelijk zou Ajax in januari naar Zuid-Afrika afreizen. Vanwege de afgelasting van NAC Breda - Ajax, en de inhaaldatum op 17 januari, werd die trip vorige week geannuleerd. Met het trainingskamp in Portugal heeft Ajax nu een alternatief gevonden.

Op maandag 4 januari hervat Ajax de training in Amsterdam. Twee dagen later reist het team van Martin Jol naar Zuid-Europa af. Vier dagen na terugkomst uit Portugal wacht in Breda het competitieduel tegen NAC.

Houd Ajax.nl in de gaten voor het laatste nieuws rondom het trainingskamp in Portugal.

Ajax.nl
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 december 2017 - 00:08   quote  deeplink  
Wat is dit Eide?
Ajax Nac afgelast? Team van Martin Jol?
Eide
 Eide - donderdag 28 december 2017 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 00:08 schreef NatjosFC het volgende:
Wat is dit Eide?
Ajax Nac afgelast? Team van Martin Jol?
Ehm... geen idee? Misschien per abuis een bericht van vorig jasr gepakt?
Eide
 Eide - donderdag 28 december 2017 - 00:18   quote  deeplink  
Ja, via Ajax.nl kom je op oud/raar bericht uit. Ajax gaat van 8 t/m 13 of 14 januari wel naar Portugal. De bedoeling is om in Lagos 2 oefenduels te spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 december 2017 door Eide --
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 december 2017 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 00:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Ehm... geen idee? Misschien per abuis een bericht van vorig jasr gepakt?
jol is al iets langer geleden :P
remco k
 remco k - donderdag 28 december 2017 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 december 2017 - 20:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar spelers leveren ook veel meer op. Zoveel geld voor een trainer is in Nederland gewoon heel opmerkelijk.
Dat is het ook zeker. Maar voor dit Ajax niet onoverkomelijk.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 28 december 2017 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 00:18 schreef Eide het volgende:
Ja, via Ajax.nl kom je op oud/raar bericht uit. Ajax gaat van 8 t/m 13 of 14 januari wel naar Portugal. De bedoeling is om in Lagos 2 oefenduels te spelen.
Pranked
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 28 december 2017 - 08:23   quote  deeplink  
Nu de zaak rond is met Ten Hag, kijken we met z'n allen weer met onze neus dezelfde kant op, en verwachten we weer goede prestaties van Ajax.

Denkelijk dat Ajax misschien nog twee ( goede ) aankopen zal gaan doen, om een inhaalrace te doen voor de kampioenschap. Om weer geen kampioen te worden, daar gaat Ajax niet voor ! ! !
AkaS
 AkaS - donderdag 28 december 2017 - 08:50   quote  deeplink  
Moet je als "echte" supporter nu altijd in alles je club steunen?
Of mag/moet je juist kritisch zijn op momenten als deze?

Ik als roep/droeftoeter als kritische "beoordelaar" van de handel en wandel van onze directie zit echt met stijgende verbazing en kromme tenen toe te zien hoe vd Sar en anderen/rvc, Overmars ruimte geven om zijn (oosterse) vriendjes als trainerstaf binnen te halen...

Ten Hag en Schreuder... De een moet afgekocht worden bij utrecht en de ander moet afgekocht worden bij Hoffenheim...!!!

Los of deze trainers het goed gaan doen...

Het zijn beide middelmatige voetballers op nationaal
niveau geweest...
Beide hebben nog nooit een 1e elftal onder de hoede gehad
bij een topclub...

En toch worden alle registers open getrokken om de bestaande
staf (waar ik het wel mee eens ben overigens) op een niet
sjieke manier af te serveren...

... En tegen betaling van afkoopsommen deze nobody's binnen
te halen.

Ik vind het gek dat er bijvoorbeeld op dit forum zo gelaten
op gereageerd word...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 december 2017 door AkaS --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 28 december 2017 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 08:50 schreef AkaS het volgende:
Moet je als "echte" supporter nu altijd in alles je club steunen?
Of mag/moet je juist kritisch zijn op momenten als deze?

Ik als roep/droeftoeter als kritische "beoordelaar" van de handel en wandel van onze directie zit echt met stijgende verbazing en kromme tenen toe te zien hoe vd Sar en anderen/rvc, Overmars ruimte geven om zijn (oosterse) vriendjes als trainerstaf binnen te halen...

Ten Hag en Schreuder... De een moet afgekocht worden bij utrecht en de ander moet afgekocht worden bij Hoffenheim...!!!

Los of deze trainers het goed gaan doen...

Het zijn beide middelmatige voetballers op nationaal
niveau geweest...
Beide hebben nog nooit een 1e elftal onder de hoede gehad
bij een topclub...

En toch worden alle registers open getrokken om de bestaande
staf (waar ik het wel mee eens ben overigens) op een niet
sjieke manier af te serveren...

... En tegen betaling van afkoopsommen deze nobody's binnen
te halen.

Ik vind het gek dat er bijvoorbeeld op dit forum zo gelaten
op gereageerd word...
Valt mij ook op inderdaad, het merendeel lijkt het een uitstekende keuze te vinden.
Vooral Schreuder (ik stoor me heel erg aan die naam omdat ik gewoon weinig over zijn kwaliteiten kan vinden). Overal waar ik berichten en reacties lees over dit duo, leest men gewoon over de naam Schreuder heen lijkt het. Alsof het een volstrekt logische keus is.

Zou het zijn om Ziyech tevreden te houden?
Heeft ten Hag er specifiek om gevraagd?
Of misschien is hij wel gewoon heel erg aardig..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 december 2017 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 december 2017 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 08:50 schreef AkaS het volgende:
Moet je als "echte" supporter nu altijd in alles je club steunen?
Of mag/moet je juist kritisch zijn op momenten als deze?

Ik als roep/droeftoeter als kritische "beoordelaar" van de handel en wandel van onze directie zit echt met stijgende verbazing en kromme tenen toe te zien hoe vd Sar en anderen/rvc, Overmars ruimte geven om zijn (oosterse) vriendjes als trainerstaf binnen te halen...

Ten Hag en Schreuder... De een moet afgekocht worden bij utrecht en de ander moet afgekocht worden bij Hoffenheim...!!!

Los of deze trainers het goed gaan doen...

Het zijn beide middelmatige voetballers op nationaal
niveau geweest...
Beide hebben nog nooit een 1e elftal onder de hoede gehad
bij een topclub...

En toch worden alle registers open getrokken om de bestaande
staf (waar ik het wel mee eens ben overigens) op een niet
sjieke manier af te serveren...

... En tegen betaling van afkoopsommen deze nobody's binnen
te halen.

Ik vind het gek dat er bijvoorbeeld op dit forum zo gelaten
op gereageerd word...
Een miljoen euro om het contract van Ten Hag af te kopen. Echt veel te veel.
AkaS
 AkaS - donderdag 28 december 2017 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 09:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een miljoen euro om het contract van Ten Hag af te kopen. Echt veel te veel.
Jazeker en dan nog het contract van Schreuder afkopen.
Alsof ze de kippen met gouden eieren zijn...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 28 december 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 08:50 schreef AkaS het volgende:
Moet je als "echte" supporter nu altijd in alles je club steunen?
Of mag/moet je juist kritisch zijn op momenten als deze?

Ik als roep/droeftoeter als kritische "beoordelaar" van de handel en wandel van onze directie zit echt met stijgende verbazing en kromme tenen toe te zien hoe vd Sar en anderen/rvc, Overmars ruimte geven om zijn (oosterse) vriendjes als trainerstaf binnen te halen...

Ten Hag en Schreuder... De een moet afgekocht worden bij utrecht en de ander moet afgekocht worden bij Hoffenheim...!!!

Los of deze trainers het goed gaan doen...

Het zijn beide middelmatige voetballers op nationaal
niveau geweest...
Beide hebben nog nooit een 1e elftal onder de hoede gehad
bij een topclub...

En toch worden alle registers open getrokken om de bestaande
staf (waar ik het wel mee eens ben overigens) op een niet
sjieke manier af te serveren...

... En tegen betaling van afkoopsommen deze nobody's binnen
te halen.

Ik vind het gek dat er bijvoorbeeld op dit forum zo gelaten
op gereageerd word...
Wie wilde je dan? De twee personen die jij noemde (Adriaanse en van Gaal) hebben allebei geen interesse.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 december 2017 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 09:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een miljoen euro om het contract van Ten Hag af te kopen. Echt veel te veel.
Of het nou 7 ton is of 1 miljoen maakt voor Ajax in het grote plaatje echt niet uit.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 28 december 2017 - 15:02   quote  deeplink  
a96737ee9b.png
a1639f1b78.png
AkaS
 AkaS - donderdag 28 december 2017 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 12:41 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wie wilde je dan? De twee personen die jij noemde (Adriaanse en van Gaal) hebben allebei geen interesse.
Bedankt voor je sympatieke reactie.

Ik heb idd Adriaanse geopperd als tijdelijke paus. Iemand die de club en speelstijl kent. Overwicht heeft en gezag afdwingt.

En bovendien ik word niet met tonnen betaald per jaar om met een fatsoenlijke logische oplossing te komen..

Maar even rust had op zijn plaats geweest. En vervolgens had er weloverwogen een keus gemaakt kunnen worden. En dan had het even goed ten Hag kunnen zijn.

Anyway het gaat niet om Adriaanse of van Gaal, het gaat over het nemen van beslissingen en het maken van keuzes.

Ajax is een club maar ook een miljoenenbedrijf...

Eerst werd de onervaren Keizer in een opwelling naar voren geschoven.

En nu in een gelijkwaardige opwelling Ten Hag en de wereldwijde, door de wol geverfde Schreuder....uhmmm inclusief afkoopsommen!!!

Kan het goed uitpakken? Ja, dat kan altijd.
Is er ogenschijnlijk sprake van logica en duidelijk beleid? Volgens mij niet!

Dus wat hadden ze dan moeten doen...

Fatsoenlijk handelen.
Iedere schijn van vriendjespolitiek voorkomen.
En niet weer gokken op een "onervaren" trainer met ditto assistent!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 28 december 2017 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 16:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Bedankt voor je sympatieke reactie.

Ik heb idd Adriaanse geopperd als tijdelijke paus. Iemand die de club en speelstijl kent. Overwicht heeft en gezag afdwingt.

En bovendien ik word niet met tonnen betaald per jaar om met een fatsoenlijke logische oplossing te komen..

Maar even rust had op zijn plaats geweest. En vervolgens had er weloverwogen een keus gemaakt kunnen worden. En dan had het even goed ten Hag kunnen zijn.

Anyway het gaat niet om Adriaanse of van Gaal, het gaat over het nemen van beslissingen en het maken van keuzes.

Ajax is een club maar ook een miljoenenbedrijf...

Eerst werd de onervaren Keizer in een opwelling naar voren geschoven.

En nu in een gelijkwaardige opwelling Ten Hag en de wereldwijde, door de wol geverfde Schreuder....uhmmm inclusief afkoopsommen!!!

Kan het goed uitpakken? Ja, dat kan altijd.
Is er ogenschijnlijk sprake van logica en duidelijk beleid? Volgens mij niet!

Dus wat hadden ze dan moeten doen...

Fatsoenlijk handelen.
Iedere schijn van vriendjespolitiek voorkomen.
En niet weer gokken op een "onervaren" trainer met ditto assistent!
Je eerste zin negerende denk ik dat Ajax simpelweg weinig mensen heeft om uit te kiezen. Wellicht Van 't Schip, alleen is hij ook pas een half jaar bezig bij PEC; dan lijkt de komst niet logisch. En anders Frank de Boer, maar de vraag is of beide partijen dat willen.

Qua Nederlandse trainers zitten we niet zo breed. Velen doen of deden het niet goed bij de betere competities van Europa, dus ik zie daar niet echt opties. Dan zou je moeten kijken naar buitenlandse trainers, maar oprecht: welke ervaren trainer zou nog naar de Eredivisie willen? Ook al is het Ajax, we zijn daarin simpelweg machteloos omdat andere competities veel aantrekkelijker zijn. Ze kiezen liever voor een middelmatige club in een goeie competitie dan een topclub in de Eredivisie.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 december 2017 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 17:11 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Je eerste zin negerende denk ik dat Ajax simpelweg weinig mensen heeft om uit te kiezen. Wellicht Van 't Schip, alleen is hij ook pas een half jaar bezig bij PEC; dan lijkt de komst niet logisch. En anders Frank de Boer, maar de vraag is of beide partijen dat willen.

Qua Nederlandse trainers zitten we niet zo breed. Velen doen of deden het niet goed bij de betere competities van Europa, dus ik zie daar niet echt opties. Dan zou je moeten kijken naar buitenlandse trainers, maar oprecht: welke ervaren trainer zou nog naar de Eredivisie willen? Ook al is het Ajax, we zijn daarin simpelweg machteloos omdat andere competities veel aantrekkelijker zijn. Ze kiezen liever voor een middelmatige club in een goeie competitie dan een topclub in de Eredivisie.
Toch denk ik dat je afgelopen zomer kans had gehad na het halen van de Europa League. Trainers zagen ook de talenten die toen bij Ajax rondliepen en de financiële mogelijkheden. Maar die mogelijkheid is gepasseerd helaas.
AkaS
 AkaS - donderdag 28 december 2017 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 18:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Toch denk ik dat je afgelopen zomer kans had gehad na het halen van de Europa League. Trainers zagen ook de talenten die toen bij Ajax rondliepen en de financiële mogelijkheden. Maar die mogelijkheid is gepasseerd helaas.
Denk dat ik het volledig met je eens ben.
Gemiste kans in alle denkbare opzichten!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 29 december 2017 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 08:50 schreef AkaS het volgende:
Moet je als "echte" supporter nu altijd in alles je club steunen?
Of mag/moet je juist kritisch zijn op momenten als deze?

Ik als roep/droeftoeter als kritische "beoordelaar" van de handel en wandel van onze directie zit echt met stijgende verbazing en kromme tenen toe te zien hoe vd Sar en anderen/rvc, Overmars ruimte geven om zijn (oosterse) vriendjes als trainerstaf binnen te halen...

Ten Hag en Schreuder... De een moet afgekocht worden bij utrecht en de ander moet afgekocht worden bij Hoffenheim...!!!

Los of deze trainers het goed gaan doen...

Het zijn beide middelmatige voetballers op nationaal
niveau geweest...
Beide hebben nog nooit een 1e elftal onder de hoede gehad
bij een topclub...

En toch worden alle registers open getrokken om de bestaande
staf (waar ik het wel mee eens ben overigens) op een niet
sjieke manier af te serveren...

... En tegen betaling van afkoopsommen deze nobody's binnen
te halen.

Ik vind het gek dat er bijvoorbeeld op dit forum zo gelaten
op gereageerd word...
Van Gaal was nog minder dan een middelmatige voetballer en met hem hebben we de CL gewonnen, dus dat zegt niet zoveel. Michels was volgens mij ook niet een topspeler. Je hoeft geen top speler te zijn geweet om een goede coach te worden.

Ik vind het nog steeds raar dat Ajax niet gewacht heeft tot einde van het jaar. Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom Ajax zo wisselvallig speelde. Maargoed die oorlog tussen Overmars en Bergkamp, dat heeft nu Keizer zijn kop gekost. Vreemd maar waar.
hjf
 hjf - vrijdag 29 december 2017 - 14:43   quote  deeplink  
Ik wil Ten Hag het voordeel van de twijfel geven. Maar met Schreuder als assistent, daar kan ik met mijn hoofd niet bij. Was bijvoorbeeld Patrick Kluivert geen betere keus geweest? Mijn voorkeur ging na het ontslag van Keizer duidelijk uit naar John van 't Schip of John van den Brom. Kennen bij de club goed. Maar ik laat mij verrassen de tweede competitiehelft (34e titel voor Abdelhak Nouri).
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 29 december 2017 - 21:13   quote  deeplink  
Eindelijk lees ik iets over de (waarschijnlijke) keuze voor Schreuder.

------------------------
Het is heel belangrijk dat Alfred Schreuder de assistent wordt van Erik ten Hag bij Ajax. Dat zegt Youri Mulder, die bij FC Twente samenwerkte met Schreuder. De assistent-trainer van TSG Hoffenheim had in Enschede een goede band met Hakim Ziyech.

"Het is ook niet voor niets dat Ziyech met Alfred wegliep", zegt Mulder tegen Ajax Showtime. "Alfred zat er bovenop, hij zei waar het op staat. Ik denk dat Ten Hag daarom Alfred erbij wil halen, omdat hij zo druk in de weer is met de spelers."

"Het is perzen geblazen om alle procentjes eruit proberen te halen. Op welke manier dan ook. Het is beelden bekijken, op het veld trainen, maar ook als mens gewoon normaal doen en op een goede manier met die gasten omgaan. Je zit met zijn allen in dezelfde boot en je moet dan geen dingen doen die niet bij jou passen, daar prikken spelers doorheen. Alfred blijft dicht bij zichzelf en Erik ook, dus wat dat betreft passen die twee heel erg bij elkaar."
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 29 december 2017 - 21:13   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 december 2017 door Jaccio --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 december 2017 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 december 2017 - 21:13 schreef Jaccio het volgende:
Eindelijk lees ik iets over de (waarschijnlijke) keuze voor Schreuder.

------------------------
Het is heel belangrijk dat Alfred Schreuder de assistent wordt van Erik ten Hag bij Ajax. Dat zegt Youri Mulder, die bij FC Twente samenwerkte met Schreuder. De assistent-trainer van TSG Hoffenheim had in Enschede een goede band met Hakim Ziyech.

"Het is ook niet voor niets dat Ziyech met Alfred wegliep", zegt Mulder tegen Ajax Showtime. "Alfred zat er bovenop, hij zei waar het op staat. Ik denk dat Ten Hag daarom Alfred erbij wil halen, omdat hij zo druk in de weer is met de spelers."

"Het is perzen geblazen om alle procentjes eruit proberen te halen. Op welke manier dan ook. Het is beelden bekijken, op het veld trainen, maar ook als mens gewoon normaal doen en op een goede manier met die gasten omgaan. Je zit met zijn allen in dezelfde boot en je moet dan geen dingen doen die niet bij jou passen, daar prikken spelers doorheen. Alfred blijft dicht bij zichzelf en Erik ook, dus wat dat betreft passen die twee heel erg bij elkaar."
klinkt goed...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 30 december 2017 - 11:22   quote  deeplink  
Ziyech is over een halfjaar weg bij Ajax, dus hopelijk kan Schreuder niet alleen met hem...
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 30 december 2017 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 11:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ziyech is over een halfjaar weg bij Ajax, dus hopelijk kan Schreuder niet alleen met hem...
Mag die weleens wat beter gaan spelen als hij een stap wil maken. Al hoewel hij met 1 rake vrije trap op het WK waarschijnlijk ook transfer te pakken heeft.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 30 december 2017 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 11:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ziyech is over een halfjaar weg bij Ajax, dus hopelijk kan Schreuder niet alleen met hem...
Ziyech is toch wel een beetje het alfa mannetje van de selectie.
Als die wegloopt met de assistent, zal de rest dat ook doen verwacht ik
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 30 december 2017 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 12:45 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ziyech is toch wel een beetje het alfa mannetje van de selectie.
Als die wegloopt met de assistent, zal de rest dat ook doen verwacht ik
Een beetje net zoals ik hier op het forum bedoel je?

Ja dat is wel waar ja...
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 30 december 2017 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 15:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Een beetje net zoals ik hier op het forum bedoel je?

Ja dat is wel waar ja...
Hahaha je hebt wel veel concurrentie. Er zijn er meerdere die de titel 'alfa mannetje' willen claimen hier.
remco k
 remco k - zaterdag 30 december 2017 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 15:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Een beetje net zoals ik hier op het forum bedoel je?

Ja dat is wel waar ja...
Precies zoals jij. De enige echte baas hier.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 30 december 2017 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 19:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies zoals jij. De enige echte baas hier.
Ik maak een diepe buiging voor je remco, vriend!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 30 december 2017 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 17:19 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hahaha je hebt wel veel concurrentie. Er zijn er meerdere die de titel 'alfa mannetje' willen claimen hier.
Dat zeg je goed "willen" claimen...

Ik vreet alles en iedereen op he, dat weet je.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 30 december 2017 - 22:36   quote  deeplink  
Hahahahaha hij is geekkkkk :P
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 30 december 2017 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 21:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dat zeg je goed "willen" claimen...

Ik vreet alles en iedereen op he, dat weet je.
Ja chef
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 december 2017 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 21:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik maak een diepe buiging voor je remco, vriend!
Hahaha slijmbal!! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 december 2017 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 21:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dat zeg je goed "willen" claimen...

Ik vreet alles en iedereen op he, dat weet je.
Met of zonder ketchup?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 31 december 2017 - 14:34   quote  deeplink  
Bami jonguh!! Met sateeejj!!
Pietje
 Pietje - zondag 31 december 2017 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 21:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik maak een diepe buiging voor je remco, vriend!
Slijmbal!! ;-) Hahahaha.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 02 januari 2018 - 19:32   quote  deeplink  
Ook hier een slotje dankzij Pietje Pertinent.
Eide
 Eide - donderdag 04 januari 2018 - 14:41   quote  deeplink  
Mike Verweij meldt zojuist dat Ajax ook een akkoord heeft met Schreuder en Hoffenheim. Schreuder gaat ook voor 2.5 jaar tekenen.
Brandje
 Brandje - donderdag 04 januari 2018 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 januari 2018 - 14:41 schreef Eide het volgende:
Mike Verweij meldt zojuist dat Ajax ook een akkoord heeft met Schreuder en Hoffenheim. Schreuder gaat ook voor 2.5 jaar tekenen.
Mooi nu nog even zorgen dat je Younes en Dijks kwijt raakt en we kunnen door

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5177
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kiest Ten Hag









0.0178580