BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kiest Ten Hag

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 09 januari 2018 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 januari 2018 - 19:53 schreef Eide het volgende:
Ik heb nog geen cijfers van dit seizoen gezien, maar vorig seizoen was Veltman statistisch gezien de beste back van de Eredivisie. Bron

Hij is een gemaakte back en echt geen Europese topper maar zeker wel een gedegen back. Ik had en heb het idee dat veel mensen alleen de tekortkomingen van Veltman willen zien. Uiteindelijk is de afweging vrij simpel, Ajax heeft namelijk niemand die beter is . Zolang Ajax geen ander koopt of een eigen talent ziet doorkomen is dit een nondiscussie.
Zoals jezelf aangeeft mensen zien alleen de te kortkomingen van Veltman en zien in bijna elk tegendoelpunt een fout van zijn kant. Dus heb je er ook hier alweer mensen bijzitten die roepen dat Orejuela beter is...
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 januari 2018 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 januari 2018 - 19:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Spijkertje op zijn kop! En volgens mij speelt Veltman ook iedere topper goed.
..... vind je ? maar dan zeg je dat ajax de beste wedstrijden met tete hebben gespeelt juist veltman het in toppers het laat zien ?
remco k
 remco k - woensdag 10 januari 2018 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 januari 2018 - 00:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

..... vind je ? maar dan zeg je dat ajax de beste wedstrijden met tete hebben gespeelt juist veltman het in toppers het laat zien ?
Vorig jaar alles bij elkaar 8 goede wedstrijden gespeeld. Tete speelde er daar slechts 3 van. Dis hou op kerel
Daarnaast ook dit seizoen al weer wat top wedstrijden gespeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 januari 2018 door remco k --
Eide
 Eide - woensdag 10 januari 2018 - 13:42   quote  deeplink  
Huntelaar met kuitklachten naar de kant

Klaas-Jan Huntelaar heeft woensdag de training van Ajax voortijdig beëindigd.

De spits van de Amsterdammers heeft kuitklachten en besloot daarom de oefensessie in Lagos in Portugal niet af te maken. Huntelaar en Ajax willen geen risico nemen met het oog op de eerstkomende competitiewedstrijd, thuis tegen Feyenoord. Spits Kasper Dolberg is twee maanden niet inzetbaar wegens een rechtervoetblessure.

Ajax speelt zaterdag twee oefenwedstrijden tijdens het trainingskamp, tegen Lyngby BK en tegen Duisburg. De competitiewedstrijd tegen Feyenoord is zondag 21 januari.

Bron
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 10 januari 2018 - 17:06   quote  deeplink  
Nou. Cassiera, dit is je kans.
Eide
 Eide - woensdag 10 januari 2018 - 17:27   quote  deeplink  
KJH is uit voorzorg zijn gestopt natuurlijk. Hij is op basis van berichten niet uit dd roulatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 januari 2018 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 10 januari 2018 - 19:34   quote  deeplink  
Maar neem wel aan dat Cassiera nu in ieder geval zijn tijd krijgt in de oefenwedstrijden. Als hij zich daar laat zien kan er van alles gebeuren natuurlijk.
Eide
 Eide - donderdag 11 januari 2018 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 januari 2018 - 13:42 schreef Eide het volgende:
Huntelaar met kuitklachten naar de kant

Klaas-Jan Huntelaar heeft woensdag de training van Ajax voortijdig beëindigd.

De spits van de Amsterdammers heeft kuitklachten en besloot daarom de oefensessie in Lagos in Portugal niet af te maken. Huntelaar en Ajax willen geen risico nemen met het oog op de eerstkomende competitiewedstrijd, thuis tegen Feyenoord. Spits Kasper Dolberg is twee maanden niet inzetbaar wegens een rechtervoetblessure.

Ajax speelt zaterdag twee oefenwedstrijden tijdens het trainingskamp, tegen Lyngby BK en tegen Duisburg. De competitiewedstrijd tegen Feyenoord is zondag 21 januari.

Bron
Update 11/1 13.52: Een dag nadat Klaas-Jan Huntelaar uit voorzorg de training van Ajax tijdens het trainingskamp staakte, staat de spits alweer op het trainingsveld. Dat maakte Ajax via de officiële kanalen bekend. Huntelaar lijkt daarom geen vraagteken voor de Klassieker met Feyenoord.
Bron
remco k
 remco k - zaterdag 13 januari 2018 - 12:41   quote  deeplink  
Benieuwd naar de eerste wedstrijd onder ten Hag zo dadelijk. Begint om 1250 op 401
remco k
 remco k - zaterdag 13 januari 2018 - 13:15   quote  deeplink  
Geen scheidsrechter aanwezig. Daarom vertraging. Jezus joh wat amateuristisch.
remco k
 remco k - zaterdag 13 januari 2018 - 14:15   quote  deeplink  
Half uurtje gespeeld na een vertraging van driekwartier.

Prachtige hoa van zyech en goede goal van Vd beek waardoor Ajax op 2-0 staat.

Ziet er prima uit.
remco k
 remco k - zaterdag 13 januari 2018 - 14:21   quote  deeplink  
Heerlijke goal van Huntelaar. Assist van Neres maar de belangrijke actie en steekpass van Frenkie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 januari 2018 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 januari 2018 - 13:15 schreef remco k het volgende:
Geen scheidsrechter aanwezig. Daarom vertraging. Jezus joh wat amateuristisch.
Hoezo? Scheidsrechter was uiteindelijk nodig bij officieel duel in Portugal. Kan gebeuren, aangezien die wedstrijden voor gaan.
Eide
 Eide - zaterdag 13 januari 2018 - 16:26   quote  deeplink  
Beetje een rare pot, die eerste wedstrijd. Af en toe slaapverwekkend maar soms ook behoorlijk goed. Kijken wat de reserves doen. Ben zelf vooral benieuwd naar Mazraoui en Eiting.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 13 januari 2018 - 16:39   quote  deeplink  
Die Zeefuik heeft het ook niet mee
Eide
 Eide - zaterdag 13 januari 2018 - 17:30   quote  deeplink  
Wat een vreselijke wedstrijd.
Eide
 Eide - zaterdag 13 januari 2018 - 17:48   quote  deeplink  
Prima goal van Sierhuisna de eerste goede aanval van de reserves.
Eide
 Eide - zaterdag 13 januari 2018 - 17:58   quote  deeplink  
Nou... Lang en Sierhuis laten zich redelijk zien en Siem stroeit heel af en toe met mooie passes maar tering, wat een draak van een wedstrijd. Vooral Younes doet zich zelf geen plezier maar eigenlijk geldt dat voor allemaal. De meesten kunnen ten minste als excuus opvoeren dat ze A-junior zijn.
Loetje
 Loetje - zondag 14 januari 2018 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 januari 2018 - 00:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

..... vind je ? maar dan zeg je dat ajax de beste wedstrijden met tete hebben gespeelt juist veltman het in toppers het laat zien ?
Ah kijk, spelertje van Ajax wordt opgehemeld en dan ben je er weer?

Tete doet het prima bij Lyon, Veltman presteert iedere topper. Tete speelt al jaren geen toppers meer bij Ajax. Dus weet niet.
Pietje
 Pietje - zondag 14 januari 2018 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 januari 2018 - 15:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoezo? Scheidsrechter was uiteindelijk nodig bij officieel duel in Portugal. Kan gebeuren, aangezien die wedstrijden voor gaan.
Dat is natuurlijk wel zo, Warrior, maar dat moet toch allemaal ver voor die wedstrijden geregeld zijn?
Pietje
 Pietje - zondag 14 januari 2018 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 januari 2018 - 14:15 schreef remco k het volgende:
Half uurtje gespeeld na een vertraging van driekwartier.

Prachtige hoa van zyech en goede goal van Vd beek waardoor Ajax op 2-0 staat.

Ziet er prima uit.
Ik vond Ajax in grote delen van de wedstrijd fris, fruitig en gretig spelen. Het zag er goed uit en de grote uitslag was in mijn ogen bepaald niet geflatteerd. Mooie goals ook. Dit geeft best wel vertrouwen.
remco k
 remco k - zondag 14 januari 2018 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 januari 2018 - 15:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoezo? Scheidsrechter was uiteindelijk nodig bij officieel duel in Portugal. Kan gebeuren, aangezien die wedstrijden voor gaan.
Maar dat neemt toch niet weg dat het verschrikkelijk amateuristisch is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 januari 2018 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2018 - 15:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar dat neemt toch niet weg dat het verschrikkelijk amateuristisch is.
Van wie?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 januari 2018 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2018 - 13:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel zo, Warrior, maar dat moet toch allemaal ver voor die wedstrijden geregeld zijn?
Soms is er uitval die je van te voren niet weet. Die moet je opvangen en kan niet ver voor de wedstrijd al geregeld zijn. Deze scheidsrechters zijn in dienst van de Portugese bond en fluiten deze oefenduels. Helaas zal bij uitval een beroep gedaan worden op scheidsrechters die dus staan ingedeeld op oefenduels. Dus dan instaat zo'n situatie. Niet fijn natuurlijk, maar geheel begrijpelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 januari 2018 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 14 januari 2018 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2018 - 16:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Van wie?
Van die planner in de scheidsrechtersbond.
Pietje
 Pietje - zondag 14 januari 2018 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2018 - 16:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Soms is er uitval die je van te voren niet weet. Die moet je opvangen en kan niet ver voor de wedstrijd al geregeld zijn. Deze scheidsrechters zijn in dienst van de Portugese bond en fluiten deze oefenduels. Helaas zal bij uitval een beroep gedaan worden op scheidsrechters die dus staan ingedeeld op oefenduels. Dus dan instaat zo'n situatie. Niet fijn natuurlijk, maar geheel begrijpelijk.
Bij uitval heb je natuurlijk gelijk. Maar ik begreep gisteren dat de oorspronkelijk ingedeelde scheidsrechter een soort van dubbele agenda heeft opgedrongen gekregen. En dan heeft Remco gelijk met zijn opmerking: amateuristisch. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer. ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 januari 2018 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2018 - 17:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Van die planner in de scheidsrechtersbond.
Ach Ja, jij maakt natuurlijk nooit fouten?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 januari 2018 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2018 - 18:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Bij uitval heb je natuurlijk gelijk. Maar ik begreep gisteren dat de oorspronkelijk ingedeelde scheidsrechter een soort van dubbele agenda heeft opgedrongen gekregen. En dan heeft Remco gelijk met zijn opmerking: amateuristisch. Maar goed, gedane zaken nemen geen keer. ;-)
Hahaha ik zeg maar even niets. Allemaal helemaal perfect hier.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 14 januari 2018 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2018 - 19:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha ik zeg maar even niets. Allemaal helemaal perfect hier.
Klopt ook!
remco k
 remco k - zondag 14 januari 2018 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2018 - 19:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach Ja, jij maakt natuurlijk nooit fouten?
Dus omdat we allemaal fouten maken, mogen we zoiets niet als een amateuristische fout bestempelen?

Beetje raar dat we dat van jou niet mogen benoemen.

Maar goed. Jij post hier blijkbaar nooit over iemand anders die iets fout doet. Of moet ik je berichtgeving over Ziyech anders zien?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 januari 2018 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2018 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus omdat we allemaal fouten maken, mogen we zoiets niet als een amateuristische fout bestempelen?

Beetje raar dat we dat van jou niet mogen benoemen.

Maar goed. Jij post hier blijkbaar nooit over iemand anders die iets fout doet. Of moet ik je berichtgeving over Ziyech anders zien?
Dus 1 fout is direct amateurisme....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 januari 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 januari 2018 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2018 - 19:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Klopt ook!
Ja van jou weet ik Dat! ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 14 januari 2018 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2018 - 20:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja van jou weet ik Dat! ;-)
Gappie ;)
remco k
 remco k - maandag 15 januari 2018 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2018 - 20:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus 1 fout is direct amateurisme....
Die fout is amateuristisch ja. Dat wil niet zeggen dat die gehele bond amateuristisch is..

Dat zijn twee verschillende dingen he.
Eide
 Eide - maandag 15 januari 2018 - 11:04   quote  deeplink  
Frenkie de Jong: Uiteindelijk sta ik op het middenveld

Ajax sloot het eerste trainingskamp met de nieuwe trainer Erik ten Hag af met een zege (5-1) op Lyngby BK. Met Frenkie de Jong (20) opnieuw als inschuivende centrale verdediger. ,,In het buitenland spelen ze niet met zo’n type als ik in de verdediging.’’
Daniël Dwarswaard 15-01-18, 10:10 Laatste update: 10:41

Frenkie de Jong beleefde een gekke, emotionele week. Afgelopen woensdag was hij op de begrafenis van zijn opa om vervolgens diezelfde dag naar Zuid-Portugal te vliegen, waar zijn ploeggenoten al drie dagen trainingskamp achter de rug hadden. Al in de eerste week onder de nieuwe trainer Erik ten Hag ondervond hij de menselijke kant van de coach die het grote publiek niet kent. ,,Hij zei: voetbal is heel belangrijk, maar familie is het allerbelangrijkste. Ik wilde echt bij de begrafenis zijn. De trainer liet me vrij en gaf mij de tijd. Dat voelde direct erg fijn.’’

Vlak voor de winterstop was De Jong één van de meest besproken spelers van de eredivisie. Marcel Keizer transformeerde hem van middenvelder tot inschuivende libero. En plots ging Ajax beter draaien. Ook daarom wijkt de nieuwe baas Ten Hag voorlopig niet van die gedachte af. Tijdens de trainingen en de afsluitende oefenzege (5-1) op Lyngby BK, een laagvlieger uit Denemarken, stond De Jong naast Matthijs de Ligt in de verdediging. De laatste fase van de wedstrijd speelde De Jong als controlerende middenvelder.

Op '4' spelen
In het zonnetje voor het kleine Estadio Municipal zegt De Jong, ontspannen op zijn slippers, zonder blikken of blozen: ,,De trainers en iedereen binnen Ajax weten dat ik uiteindelijk op het middenveld eindig. Ik heb daar kort over gesproken met Ten Hag. Ik vind het prima om op ‘4’ te spelen. Ik ben ook blij dat ik speel, maar uiteindelijk moet ik op het middenveld terecht­komen.’’ Omdat hij zich in elke vezel middenvelder voelt, maar óók met het oog op zijn toekomst. ,,In het buitenland spelen ze niet met zo’n type als ik in de verdediging. In de internationale top is dat kwetsbaar. Los daarvan: op het middenveld kom je ook sneller op interessantere posities om echt beslissend te kunnen zijn. Maar achterin krijg ik nu wel alle ballen. Dat is ook wel lekker.’’

De Jong snapt wel dat Ten Hag het geraamte van Keizer voorlopig in stand houdt. Al liggen er wel andere accenten in de opbouw en het druk zetten. Daarnaast wil Ten Hag ‘variabeler’ aanvallen, zoals de trainer dat zelf noemt. De Jong: ,,Het middenveld (met Schöne, Van de Beek en Ziyech) staat goed en als ik goed genoeg ben kom ik daar vanzelf tussen.’’

De Jong maakte Ten Hag dus niet de gehele week mee, maar kan na een paar dagen wel een eerste oordeel vellen. ,,De verhalen waren dat hij een stugge man is, maar ik heb hem eigenlijk wel als heel open ervaren. Hij probeert ook grappen te maken.’’ En wat betreft de trainingen: ,,We hebben lang op het veld gestaan, maar dat vind ik ook niet zo gek met een nieuwe trainer. Het viel me ook mee hoe vaak hij het spel stil legde. Ook die verhalen had ik vooraf al wel gehoord.’’

Ajax moet er de komende weken direct staan. Het programma liegt er niet om met Feyenoord (thuis) en FC Utrecht (uit). ,,Wij hebben de beste selectie op papier’’, zegt De Jong. ,,Waarom we dan niet bovenaan staan? Dat we een moeilijke start hebben gehad met het drama rond Nouri, dat weet iedereen. Maar we moeten naar onszelf kijken. We zijn soms te slordig en nonchalant geweest in de kleinere wedstrijden. Dat is een probleem. Bij Ajax moet je gewoon altijd scherp zijn.’’

De komst van linksback Nicolás Tagliafico (25), over wie Ten Hag zeer tevreden over is, moet dat stimuleren. Juist ook De Jong heeft iets nonchalants in zijn spel. Toch? ,,Ik snap wel dat mensen vinden dat ik met veel risico speel. Maar zo voelt dat voor mij niet. Mijn percentage geslaagde passes is hoger dan de rest van de selectie.’’

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 januari 2018 door Eide --
Pietje
 Pietje - maandag 15 januari 2018 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 januari 2018 - 19:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha ik zeg maar even niets. Allemaal helemaal perfect hier.
Haha. Tja... ;)
remco k
 remco k - maandag 15 januari 2018 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 januari 2018 - 11:04 schreef Eide het volgende:
Frenkie de Jong: Uiteindelijk sta ik op het middenveld

Ajax sloot het eerste trainingskamp met de nieuwe trainer Erik ten Hag af met een zege (5-1) op Lyngby BK. Met Frenkie de Jong (20) opnieuw als inschuivende centrale verdediger. ,,In het buitenland spelen ze niet met zo’n type als ik in de verdediging.’’
Daniël Dwarswaard 15-01-18, 10:10 Laatste update: 10:41

Frenkie de Jong beleefde een gekke, emotionele week. Afgelopen woensdag was hij op de begrafenis van zijn opa om vervolgens diezelfde dag naar Zuid-Portugal te vliegen, waar zijn ploeggenoten al drie dagen trainingskamp achter de rug hadden. Al in de eerste week onder de nieuwe trainer Erik ten Hag ondervond hij de menselijke kant van de coach die het grote publiek niet kent. ,,Hij zei: voetbal is heel belangrijk, maar familie is het allerbelangrijkste. Ik wilde echt bij de begrafenis zijn. De trainer liet me vrij en gaf mij de tijd. Dat voelde direct erg fijn.’’

Vlak voor de winterstop was De Jong één van de meest besproken spelers van de eredivisie. Marcel Keizer transformeerde hem van middenvelder tot inschuivende libero. En plots ging Ajax beter draaien. Ook daarom wijkt de nieuwe baas Ten Hag voorlopig niet van die gedachte af. Tijdens de trainingen en de afsluitende oefenzege (5-1) op Lyngby BK, een laagvlieger uit Denemarken, stond De Jong naast Matthijs de Ligt in de verdediging. De laatste fase van de wedstrijd speelde De Jong als controlerende middenvelder.

Op '4' spelen
In het zonnetje voor het kleine Estadio Municipal zegt De Jong, ontspannen op zijn slippers, zonder blikken of blozen: ,,De trainers en iedereen binnen Ajax weten dat ik uiteindelijk op het middenveld eindig. Ik heb daar kort over gesproken met Ten Hag. Ik vind het prima om op ‘4’ te spelen. Ik ben ook blij dat ik speel, maar uiteindelijk moet ik op het middenveld terecht­komen.’’ Omdat hij zich in elke vezel middenvelder voelt, maar óók met het oog op zijn toekomst. ,,In het buitenland spelen ze niet met zo’n type als ik in de verdediging. In de internationale top is dat kwetsbaar. Los daarvan: op het middenveld kom je ook sneller op interessantere posities om echt beslissend te kunnen zijn. Maar achterin krijg ik nu wel alle ballen. Dat is ook wel lekker.’’

De Jong snapt wel dat Ten Hag het geraamte van Keizer voorlopig in stand houdt. Al liggen er wel andere accenten in de opbouw en het druk zetten. Daarnaast wil Ten Hag ‘variabeler’ aanvallen, zoals de trainer dat zelf noemt. De Jong: ,,Het middenveld (met Schöne, Van de Beek en Ziyech) staat goed en als ik goed genoeg ben kom ik daar vanzelf tussen.’’

De Jong maakte Ten Hag dus niet de gehele week mee, maar kan na een paar dagen wel een eerste oordeel vellen. ,,De verhalen waren dat hij een stugge man is, maar ik heb hem eigenlijk wel als heel open ervaren. Hij probeert ook grappen te maken.’’ En wat betreft de trainingen: ,,We hebben lang op het veld gestaan, maar dat vind ik ook niet zo gek met een nieuwe trainer. Het viel me ook mee hoe vaak hij het spel stil legde. Ook die verhalen had ik vooraf al wel gehoord.’’

Ajax moet er de komende weken direct staan. Het programma liegt er niet om met Feyenoord (thuis) en FC Utrecht (uit). ,,Wij hebben de beste selectie op papier’’, zegt De Jong. ,,Waarom we dan niet bovenaan staan? Dat we een moeilijke start hebben gehad met het drama rond Nouri, dat weet iedereen. Maar we moeten naar onszelf kijken. We zijn soms te slordig en nonchalant geweest in de kleinere wedstrijden. Dat is een probleem. Bij Ajax moet je gewoon altijd scherp zijn.’’

De komst van linksback Nicolás Tagliafico (25), over wie Ten Hag zeer tevreden over is, moet dat stimuleren. Juist ook De Jong heeft iets nonchalants in zijn spel. Toch? ,,Ik snap wel dat mensen vinden dat ik met veel risico speel. Maar zo voelt dat voor mij niet. Mijn percentage geslaagde passes is hoger dan de rest van de selectie.’’

Bron
Wat een heerlijke arrogantie.

Ook die laatste zin, ik hou daar wel van..
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 16 februari 2018 - 17:53   quote  deeplink  
Die Ten Hag brengt wel een topmentaliteit naar Amsterdam toe. 2x trainen ipv 1x op een dag. Hij verwacht dat spelers in zichzelf investeren, dat vind ik wel positief. Zijn minder aggressieve speelwijze vind ik tot nu toe jammer.
remco k
 remco k - vrijdag 16 februari 2018 - 20:27   quote  deeplink  
Ik denk dat die spelers gewoon fysiek aan het wennen zijn. Daar ga je echt pas volgend jaar de richten van plukje.
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 18 februari 2018 - 21:58   quote  deeplink  
Ik moet nu wel toegeven dat Ajax tegen PEC wel dominand speelde en dat in een uitwedstrijd.... Top, ik hoop echt dat dit het spelletje is dat Ten Hag wil zien. Zonde van al die kansen, maar die gaan er straks ook gewoon weer in en dat krijg je weer uitslagen van 4 of 5 -0
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 18 februari 2018 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 20:27 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat die spelers gewoon fysiek aan het wennen zijn. Daar ga je echt pas volgend jaar de richten van plukje.
Ja dat zou best wel eens kunnen, maar mijn zege heeft die om dit soort mentaliteit erin te krijgen
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 13 augustus 2018 - 13:57   quote  deeplink  
IK begin me steeds meer te irriteren aan de speelwijze die Ten Hag naar voren brengt. Mijn geduld is op, als ze dinsdag niet swingend over Luik heen gaan en VVV, dan mag de komende wedstrijd geroepen worden.. Ten Hag rop op! Ten Hag rot op!
JOOD
 JOOD - maandag 13 augustus 2018 - 14:19   quote  deeplink  
Bij de koerswijziging wat betreft transfers hoort ook een stunt van een trainer binnen halen!
remco k
 remco k - maandag 13 augustus 2018 - 15:14   quote  deeplink  
Een hele goede selectie. En dit op de mat leggen is gewoon niet goed genoeg.

Woensdag moet Ajax door. En dit weekend moet het beter. Gebeurt dat niet moet Ajax heel snel een nieuwe trainer voor de groep zetten.
remco k
 remco k - maandag 13 augustus 2018 - 15:15   quote  deeplink  
Mijn gevoel zegt me dat frank de Boer al lang en breed klaar staat om de boel over te nemen. Gewoon een gevoel.
Loetje
 Loetje - maandag 13 augustus 2018 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 15:14 schreef remco k het volgende:
Een hele goede selectie. En dit op de mat leggen is gewoon niet goed genoeg.

Woensdag moet Ajax door. En dit weekend moet het beter. Gebeurt dat niet moet Ajax heel snel een nieuwe trainer voor de groep zetten.
Ajax speelt dinsdag toch? Of zit ik er nu helemaal naast?
JOOD
 JOOD - maandag 13 augustus 2018 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 15:15 schreef remco k het volgende:
Mijn gevoel zegt me dat frank de Boer al lang en breed klaar staat om de boel over te nemen. Gewoon een gevoel.
Denk het ook, maar Bosz aast ook op datzelfde plekje denk ik...

Dinsdag speelt Ajax trouwens. Ik heb het gevoel dat we gaan verliezen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 13 augustus 2018 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 15:14 schreef remco k het volgende:
Een hele goede selectie. En dit op de mat leggen is gewoon niet goed genoeg.

Woensdag moet Ajax door. En dit weekend moet het beter. Gebeurt dat niet moet Ajax heel snel een nieuwe trainer voor de groep zetten.
Gok jij op verlenging en 50 strafschoppen????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 13 augustus 2018 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 08:39 schreef AkaS het volgende:
NEE NEE NEE NEE!!!

Wat is dit nu weer voor een domme actie!
Wanneer houdt het nou eens op met die gasten...

Eerst Bergkamp die de komst van zijn vriendje doordrukt.

En nu dus Overmars!

Mijn gevoel zegt wederom de verkeerde keuze!
En zo denken we er nog steeds over!! Toch AkaS??
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 13 augustus 2018 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 16:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En zo denken we er nog steeds over!! Toch AkaS??
Yup inmiddels is hier een grote groep aan toe te voegen. Ten Hag had al geen krediet, maar nu is het echt op het randje. Het is nu of nooit en Bosz mag van mij ook terugkomen. De Boer ook, alleen die had wel altijd problemen met haantjes in zijn elftal en daar hebben we er nu wel veel van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kiest Ten Hag









0.0148169