BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kiest Ten Hag

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 13 augustus 2018 - 16:26   quote  deeplink  
Overigens vraag ik me nog steeds af wat de komst van Schreuder nu van extra toegevoegde waarde is geweest. Zou zijn geweest omdat Ziyech met hem wegliep, maar dat heb ik de laatste 8 maanden niet teruggezien in het spel van Ziyech ten opzichte vannde tijd onder Keizer.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 13 augustus 2018 - 17:21   quote  deeplink  
Ik heb het gevoel dat we morgen (dinsdag) vrij makkelijk door gaan naar de play off-ronde en daarna zullen we zaterdag ook makkelijk over VVV heen walsen.
Dinsdag 14-8-2018 is de ommekeer. MMW!!!

edit:
Ook plaatsen we ons voor de poulefase CL.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2018 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - maandag 13 augustus 2018 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 16:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens vraag ik me nog steeds af wat de komst van Schreuder nu van extra toegevoegde waarde is geweest. Zou zijn geweest omdat Ziyech met hem wegliep, maar dat heb ik de laatste 8 maanden niet teruggezien in het spel van Ziyech ten opzichte vannde tijd onder Keizer.
Schreuder is voor de rust gekomen. En dat lukt hem aardig want iedereen slaapt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 13 augustus 2018 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 17:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Schreuder is voor de rust gekomen. En dat lukt hem aardig want iedereen slaapt.
whahahaha
remco k
 remco k - maandag 13 augustus 2018 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 16:26 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens vraag ik me nog steeds af wat de komst van Schreuder nu van extra toegevoegde waarde is geweest. Zou zijn geweest omdat Ziyech met hem wegliep, maar dat heb ik de laatste 8 maanden niet teruggezien in het spel van Ziyech ten opzichte vannde tijd onder Keizer.
Eens. Ziyech is niet veel anders gaan spelen.

Ik begrijp de komst van de gehele technische staf steeds minder eerlijk gezegd.
p111
 p111 - maandag 13 augustus 2018 - 18:13   quote  deeplink  
Wat mij wel opvalt is dat ik Ziyech nog nooit zoveel heb zien lachen als de afgelopen weken ?
Volgens mij heeft hij het prima naar zijn zin.
remco k
 remco k - maandag 13 augustus 2018 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 18:13 schreef p111 het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat ik Ziyech nog nooit zoveel heb zien lachen als de afgelopen weken ?
Volgens mij heeft hij het prima naar zijn zin.
Dat valt inderdaad op.

Benieuwd of dat door de klik met Tadic komt. Overigens werd dat de laatste twee weken in het veld wel heel ver doorgevoerd. Met name door Ziyech.
Peterhs
 Peterhs - maandag 13 augustus 2018 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 15:15 schreef remco k het volgende:
Mijn gevoel zegt me dat frank de Boer al lang en breed klaar staat om de boel over te nemen. Gewoon een gevoel.
Aub NIET!
p111
 p111 - maandag 13 augustus 2018 - 23:39   quote  deeplink  
Gun Frank die kans met deze top selectie,die heeft hij nooit gehad.
remco k
 remco k - dinsdag 14 augustus 2018 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 23:39 schreef p111 het volgende:
Gun Frank die kans met deze top selectie,die heeft hij nooit gehad.
Eens.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 augustus 2018 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat valt inderdaad op.

Benieuwd of dat door de klik met Tadic komt. Overigens werd dat de laatste twee weken in het veld wel heel ver doorgevoerd. Met name door Ziyech.
Wat ik goed vond is dat Tadic Ziyech constant aan het oppeppen was en aan het coachen. Ziyech staat daar dus voor open en dat is mooi.

De andere kant blijf ik wel zeggen, als alles louter via die 2 gaat, wordt je veel te snel voorspelbaar.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 augustus 2018 - 01:25   quote  deeplink  
De Boer, 5.5 haar trainer en 5.5 jaar een kutselectie gehad waarbij iedere goede speler ook nog eens meteen weg was. Eriksen vertrekt en hij krijgt Duarte als voorbeeld.

Ik wil De Boer wel zien met de selectie die Bosz en Ten Hag nu hebben... Want laat een ding duidelijk zijn, zowel Frank als Ronald hebben een schijthekel aan kutvoetbal. Frank kon echt niet anders meer in mijn ogen en het liet zien dat zelfs hij het plezier kwijtraakte.
JOOD
 JOOD - dinsdag 14 augustus 2018 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 01:25 schreef Loetje het volgende:
De Boer, 5.5 haar trainer en 5.5 jaar een kutselectie gehad waarbij iedere goede speler ook nog eens meteen weg was. Eriksen vertrekt en hij krijgt Duarte als voorbeeld.

Ik wil De Boer wel zien met de selectie die Bosz en Ten Hag nu hebben... Want laat een ding duidelijk zijn, zowel Frank als Ronald hebben een schijthekel aan kutvoetbal. Frank kon echt niet anders meer in mijn ogen en het liet zien dat zelfs hij het plezier kwijtraakte.
Helemaal mee eens. Weten jullie nog hoe hij in de rust tekeer ging tegen een mindere club uit de Eredivisie, toen we thuis met 4-0 voorstonden??? Dat is passie en vuur. Daar schort het hem aan. En wie the fuck is Ten Hag nou helemaal in de voetbalwereld? Zelfs v/d Beek en Frenkie de Jong hebben het al verder geschopt dan hem.

Maar... Ik hoop niet dat dan ook Overmars moet gaan ruimen, hij heeft net zijn nieuwe koers ingezet en dat bevalt me prima. Misschien kan hij nog een huzarenstukje uithalen en Zidane naar Amsterdam halen ;)
Eide
 Eide - dinsdag 14 augustus 2018 - 08:56   quote  deeplink  
In ieder geval 100 keer liever Frank de Boer dan die leugenaar Bosz. Er was veel kritiek over hoe Ajax onder De Boer voetbalde, maar FdB was ten minste altijd open en eerlijk naar Ajax en het publiek.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 14 augustus 2018 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 23:39 schreef p111 het volgende:
Gun Frank die kans met deze top selectie,die heeft hij nooit gehad.
No fin way.
Zelfs met deze selectie gaat ie tikke terug tikkie opzij spelen.
Dat lelijke tor voetbal hebben we al meer dan genoeg gehad.
Hij is een verdediger geweest en dit zal je altijd in zijn spel blijven zien als trainer.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 14 augustus 2018 - 09:00   quote  deeplink  
Wat mij betreft geen ten Hag, geen Bosz en ook geen FdB. Tover maar een goede nieuwe uit de hoed met een aanvallende stijl van voetbal. Dit keer graag eentje met tactisch inzicht.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 14 augustus 2018 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2018 - 08:56 schreef Eide het volgende:
In ieder geval 100 keer liever Frank de Boer dan die leugenaar Bosz. Er was veel kritiek over hoe Ajax onder De Boer voetbalde, maar FdB was ten minste altijd open en eerlijk naar Ajax en het publiek.
Frank de Boer zat ook vaak dom te lullen na de wedstrijden. Zag altijd andere dingen dan wat ik gezien had. Saai spel en hij heeft de selectie ook niet bewaakt. Werd ieder jaar slechter en hij heeft nooit met zijn vuist op tafel geslagen.

Respect voor wat hij bereikt heeft maar vind hem ook niet geweldig.
Ook kan hij niet Heel goed met lastige jongens omgaan. Ik pas
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 14 augustus 2018 - 11:48   quote  deeplink  
Tja ik weet het niet. Bosz had een probleem, want die hield zich altijd vast aan 11 spelers, rouleren kende hij niet. De boer duld geen tegenspraak en communiceerd niet goed met zijn spelers, denk dat Van Gaal misschien wel iets is voor Ajax. EEn ervaren rot die het even gaat rechttrekken
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 14 augustus 2018 - 12:24   quote  deeplink  
Van Gaal zou echt wel de ideale man zijn voor de job, maar die gaat gewoon nooit meer bij de club terechtkomen.
Misschien Michael Laudrup. Die heeft het veel te warm daar in Qatar en zoekt verkoeling dichtbij huis.
Of Morten Olsen zijn pensioen laten aanvullen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 14 augustus 2018 - 12:30   quote  deeplink  
Vanavond is alles gericht op een overwinning, daar anders ( misschien wel ) koppen gaan rollen.

Zoals Ajax speelde in de afgelopen twee wedstrijden, mogen we echt heel erg blij zijn als wij vanavond met 1-0 of met 2-1 gaan winnen. Ik ga er wel vanuit dat we gaan winnen, op naar de volgende ronde.
remco k
 remco k - dinsdag 14 augustus 2018 - 18:53   quote  deeplink  
Ach. Welke trainers zijn er we rationeel en open na en wedstrijd. Niemand zal zijn eigen spelers afvallen of zijn eigen tactiek. En gebeurt dat wel is het ook weer niet goed.

Een trainer moet winnend voetbal op de mat leggen met zijn spelers. Alles daaromheen boeit me totaal niet.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 15 augustus 2018 - 13:15   quote  deeplink  
Ten Hag heeft nu een beetje lucht, maar als hij geen resultaat boekt zondag en ook niet een goed resultaat neerzet tegen Dinamo, dan kan het zomaar gaan spoken in Amsterdam....
Dit is het jaar waarin het allemaal moet gebeuren.
remco k
 remco k - woensdag 15 augustus 2018 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2018 - 13:15 schreef Ajax we love you het volgende:
Ten Hag heeft nu een beetje lucht, maar als hij geen resultaat boekt zondag en ook niet een goed resultaat neerzet tegen Dinamo, dan kan het zomaar gaan spoken in Amsterdam....
Dit is het jaar waarin het allemaal moet gebeuren.
Eens. Hij moet deze twee weken goed doorkomen voor zijn eigen
Hagje.
Eide
 Eide - woensdag 15 augustus 2018 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2018 - 13:15 schreef Ajax we love you het volgende:
Ten Hag heeft nu een beetje lucht, maar als hij geen resultaat boekt zondag en ook niet een goed resultaat neerzet tegen Dinamo, dan kan het zomaar gaan spoken in Amsterdam....
Dit is het jaar waarin het allemaal moet gebeuren.
Europees is de druk er sowieso wel af denk ik. Europees voetbal is behaald, CL is toch een beetje een bonus. Ik denk dat er nu vooral druk staat op de Eredivisie.
AkaS
 AkaS - woensdag 15 augustus 2018 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2018 - 20:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Europees is de druk er sowieso wel af denk ik. Europees voetbal is behaald, CL is toch een beetje een bonus. Ik denk dat er nu vooral druk staat op de Eredivisie.
Heb trouwens een kort interview met hem gezien voorafgaande aan de wedstrijd tegen Luik. Maar hij oogde opvallend ontspannen. Volgens mij was dit niet gespeeld...

Dus wat mij betreft is hij zo overtuigt van zichzelf...
Of hij heeft toezeggingen gekregen dat hij hoe dan ook mag blijven zitten.

Ben echt benieuwd naar zijn Ajax op lange termijn...?
Eide
 Eide - woensdag 15 augustus 2018 - 21:16   quote  deeplink  
Ik kijk de interviews nooit. Ik heb een schurfthekel aan dat kansloze gezever van allerlei zogenaamde kenners die helemaal niets zinnings te melden hebben.

Enige nadeel is dat ik dus dergelijke interviews ook niet zie. Wel interessant dat hij ontspannen oogde.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 16 augustus 2018 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2018 - 20:47 schreef AkaS het volgende:

[..]

Heb trouwens een kort interview met hem gezien voorafgaande aan de wedstrijd tegen Luik. Maar hij oogde opvallend ontspannen. Volgens mij was dit niet gespeeld...

Dus wat mij betreft is hij zo overtuigt van zichzelf...
Of hij heeft toezeggingen gekregen dat hij hoe dan ook mag blijven zitten.

Ben echt benieuwd naar zijn Ajax op lange termijn...?
Vent had gewoon een hele fles baileys achter in zijn flikker!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 03 september 2018 - 10:14   quote  deeplink  
Moet zeggen dat elke trainer ongeveer een half jaar nodig heeft om een elftal goed te laten draaien. Bij Frank was het elk jaar hetzelfde nadat er weer veel wisselingen waren geweest gingen ze pas draaien na de winterstop.

Onder Ten Hag is niemand weggegaan en hij heeft nu zijn halfjaar erop zitten. In het begin vond ik het echt slecht, maar inmiddels kijk ik weer graag naar Ajax. Ze zetten anders druk dan voorheen. Misschien was dat halfjaar niet zo slecht en snappen ze het spel dat Ten Hag nu wil spelen?

Ik ben benieuwd of Ajax dit kan volhouden en dat Ajax ook PSV kan wegspelen. Als dat gebeurd en de CL gaat lekker, dan moet ik mijn woorden over Ten Hag terug nemen. Toch blijf ik het niet goed vinden dat ze Ten Hag halverwege hebben vervangen voor Keizer
remco k
 remco k - maandag 03 september 2018 - 10:15   quote  deeplink  
Ik denk dat PSV ongeveer hetzelfde niveau heeft als dit ajax. de vorm van de dag zal bepalen wie er wint
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 03 september 2018 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2018 - 10:15 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat PSV ongeveer hetzelfde niveau heeft als dit ajax. de vorm van de dag zal bepalen wie er wint
Klopt, maar als Ten Hag zo'n tactisch wonder is, dan verwacht ik dat hij met meer ervaring die Van Bommel opvreet. Helaas zal PSV niet voor het doel gaan liggen, zoals onder Cocu.
hjf
 hjf - maandag 03 september 2018 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2018 - 10:18 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Klopt, maar als Ten Hag zo'n tactisch wonder is, dan verwacht ik dat hij met meer ervaring die Van Bommel opvreet. Helaas zal PSV niet voor het doel gaan liggen, zoals onder Cocu.
Vooralsnog is de start van Mark van Bommel veel beter, dan van Eric ten Hag. Hij maakt op mij enerzijds een hele rustige indruk en anderzijds is hij zoals hij als voetballer ook is geweest bijzonder gedreven.
remco k
 remco k - maandag 03 september 2018 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2018 - 18:41 schreef hjf het volgende:

[..]

Vooralsnog is de start van Mark van Bommel veel beter, dan van Eric ten Hag. Hij maakt op mij enerzijds een hele rustige indruk en anderzijds is hij zoals hij als voetballer ook is geweest bijzonder gedreven.
Ook hij heeft natuurlijk wel een serieus goed elftal tot zijn beschikking hè. Ook hij denk ik beter dan cocu altijd gehad heeft.
JOOD
 JOOD - maandag 03 september 2018 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2018 - 10:18 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Klopt, maar als Ten Hag zo'n tactisch wonder is, dan verwacht ik dat hij met meer ervaring die Van Bommel opvreet. Helaas zal PSV niet voor het doel gaan liggen, zoals onder Cocu.
Helaas? Lijkt me juist heerlijk om te zien. Nog meer ruimte voorin voor ons :) verdedigend staan we ook prima.

Lijkt me voor iedere Eredivisieclub lastig om een goede tactiek te vinden tegen dit Ajax. Iedere positie wordt individueel overklast en als Ajax collectief druk zet... smullen dit seizoen!!
Loetje
 Loetje - maandag 03 september 2018 - 21:09   quote  deeplink  
We spelen een leuke wedstrijd in de ED... Laat het eerst maar vaker zien. Laat maar zien dat je Groningen en erna PSV ook je wil op kan leggen. Gasten hebben niet voor niets 30 wedstrijden thuis niet verloren (28x winst).
remco k
 remco k - dinsdag 04 september 2018 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2018 - 21:09 schreef Loetje het volgende:
We spelen een leuke wedstrijd in de ED... Laat het eerst maar vaker zien. Laat maar zien dat je Groningen en erna PSV ook je wil op kan leggen. Gasten hebben niet voor niets 30 wedstrijden thuis niet verloren (28x winst).
Inderdaad, er wordt er hier echt veel te makkelijk vanuit gegaan dat Ajax wel even kampioen zal worden, en zo makkelijk als men dat denkt gaat het zeker niet worden.
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 september 2018 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2018 - 07:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, er wordt er hier echt veel te makkelijk vanuit gegaan dat Ajax wel even kampioen zal worden, en zo makkelijk als men dat denkt gaat het zeker niet worden.
Nope. Feit is dat als je speelt zoals in de CL en zondag dat je de kans groter maakt. Maar vind PSV toch ook een behoorlijke selectie hebben en spelen tot nu toe 3 van hun 6 wedstrijden ook echt goed. En ergens zie ik in Van Bommel ook een uitstekende trainer.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 04 september 2018 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2018 - 16:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nope. Feit is dat als je speelt zoals in de CL en zondag dat je de kans groter maakt. Maar vind PSV toch ook een behoorlijke selectie hebben en spelen tot nu toe 3 van hun 6 wedstrijden ook echt goed. En ergens zie ik in Van Bommel ook een uitstekende trainer.
Toch zie ik puntverlies aankomen binnenkort
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 september 2018 - 19:04   quote  deeplink  
Puntverlies gaat hoe dan ook komen. Vraag is of dat dan een incident gaat zijn en Ajax vooral stabiel wordt en blijft.

Een dip kan, maar die mag niet lang duren en moet op het juiste moment komen. Ajax moet nu de komen de 3 potten laten zien dat ze om overwintering en de titel gaan spelen. Alles te verliezen nu namelijk. Bovendien kan hier het vertrouwen gaan groeien.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 04 september 2018 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2018 - 19:04 schreef Loetje het volgende:
Puntverlies gaat hoe dan ook komen. Vraag is of dat dan een incident gaat zijn en Ajax vooral stabiel wordt en blijft.

Een dip kan, maar die mag niet lang duren en moet op het juiste moment komen. Ajax moet nu de komen de 3 potten laten zien dat ze om overwintering en de titel gaan spelen. Alles te verliezen nu namelijk. Bovendien kan hier het vertrouwen gaan groeien.
Ze krijgen een dip na de wedstrijd tegen Ajax, dan gaan ze ineens 4 punten verspelen in 2 wedstrijden
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 september 2018 - 19:20   quote  deeplink  
We zullen het gaan zien... Ik ben echt benieuwd hoe deze individueel sterke spelers gaan reageren als het straks wat lastiger gaat. En dan ben ik benieuwd naar de hand van Ten Hag. Want peoplemanagement is een zeer, zeer belangrijk onderdeel van het trainersvak
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 05 september 2018 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2018 - 19:20 schreef Loetje het volgende:
We zullen het gaan zien... Ik ben echt benieuwd hoe deze individueel sterke spelers gaan reageren als het straks wat lastiger gaat. En dan ben ik benieuwd naar de hand van Ten Hag. Want peoplemanagement is een zeer, zeer belangrijk onderdeel van het trainersvak
Ik denk dat dit wel mee zal vallen. Er zitten nu echte profs bij en die spreken elkaar gewoon de waarheid als ze klote spelen of niet genoeg inzetten.
TAdic, Huntelaar, De ligt, Blind, dat zijn jongens die andere meenemen in de strijd. TAgliafico speelt zelfs tegen Emmen op dezelfde manier alsog hij tegen Real Mardid speelt.

Ziyech is heel emotioneel en die gaat gelukkkig mee in het plezier en werkt zich de pleuris.
Van de Beek is meer van de verwende profs die nog moeten begrijoen dat ze elke wedstrijd en op training alles moeten geven.

De Jong is gewoon goed, maar moet ook zich elke wedstridj laten gelden en niet te makkelijk denken als je tegen clubs speelt van het rechter rijtje

Neres doet altijd zijn ding

Onana blijft Onana

Schone blijft Schone met zijn tekortkomingen, maar enorme ervaring, balvast en heerlijke vrije trappen.

Ik geniet van dit gebalanceerde elftal. Ik zie het niet zo snel mis gaan, omdat ze elkaar corrigeren
Jaccio
 Jaccio - woensdag 05 september 2018 - 15:28   quote  deeplink  
Ergens rond november/december gaan we die dip krijgen. Benieuwd hoe iedereen hier dan zal reageren.
Loetje
 Loetje - woensdag 05 september 2018 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 11:09 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat dit wel mee zal vallen. Er zitten nu echte profs bij en die spreken elkaar gewoon de waarheid als ze klote spelen of niet genoeg inzetten.
TAdic, Huntelaar, De ligt, Blind, dat zijn jongens die andere meenemen in de strijd. TAgliafico speelt zelfs tegen Emmen op dezelfde manier alsog hij tegen Real Mardid speelt.

Ziyech is heel emotioneel en die gaat gelukkkig mee in het plezier en werkt zich de pleuris.
Van de Beek is meer van de verwende profs die nog moeten begrijoen dat ze elke wedstrijd en op training alles moeten geven.

De Jong is gewoon goed, maar moet ook zich elke wedstridj laten gelden en niet te makkelijk denken als je tegen clubs speelt van het rechter rijtje

Neres doet altijd zijn ding

Onana blijft Onana

Schone blijft Schone met zijn tekortkomingen, maar enorme ervaring, balvast en heerlijke vrije trappen.

Ik geniet van dit gebalanceerde elftal. Ik zie het niet zo snel mis gaan, omdat ze elkaar corrigeren
Eerste stuk eerst zien en dan geloven. Tegen Heracles en VVV was de boodschap naar elkaar in ieder geval niet zichtbaar. Eerst maar eens een tijdje aanzien.
nummer10
 nummer10 - woensdag 05 september 2018 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 15:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eerste stuk eerst zien en dan geloven. Tegen Heracles en VVV was de boodschap naar elkaar in ieder geval niet zichtbaar. Eerst maar eens een tijdje aanzien.
vergaten enkel te scoren.. al vaker dit seizoen, genoeg gecreeerd.. ook heracles supporters gaven aan dat ze gewoon geluk hebben gehad.. neemt niet weg dat er weinig zekerheid was binnnen de groep, wie blijft, wie gaat weg, halen we CL... Denk dat dit ook een onderdeel kan zijn vam de oorzaak.. denk werkelijk dat de gezichten nu 1 kant op staan en dat we weer kunnen gaan genieten van Ajax..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 06 september 2018 - 11:54   quote  deeplink  
Ik denk dat Overmars niet over 1 nacht ijs is gegaan door Keizer te vervangen voor Ten Hag.
Dat Ten Hag vervolgens niet tot verbetering kwam en vervolgens niet kampioen werd, uit onderzoek is gebleken dat trainers die na half jaar binnenstromen, het niet perse beter doen.
Het is namelijk eerder een uitzondering dat het daarna echt beter gaat.

Of het nu beter gaat? Ligt het aan de trainer of aan de versterkingen?
Trainer kan het ook echt gaan verkloten, zie Manutd.
Trainer maakt van een groep spelers een team van.
Een groep beste spelers betekend niet dat het ook de beste team is.
In veel gevallen is het beste team dat wedstrijden wint.
Loetje
 Loetje - donderdag 06 september 2018 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2018 - 23:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vergaten enkel te scoren.. al vaker dit seizoen, genoeg gecreeerd.. ook heracles supporters gaven aan dat ze gewoon geluk hebben gehad.. neemt niet weg dat er weinig zekerheid was binnnen de groep, wie blijft, wie gaat weg, halen we CL... Denk dat dit ook een onderdeel kan zijn vam de oorzaak.. denk werkelijk dat de gezichten nu 1 kant op staan en dat we weer kunnen gaan genieten van Ajax..
Heracles vond ik geen pech voor ons of geluk voor hun. Ajax citeert 3 100% kansen over 90 minuten en dat is veel en veel te weinig. Heracles 90 minuten heel simpel stand gehouden en zelf ook 3 goede kansen gehad, los van de goal.

VVV uit creëert Ajax voor rust een aantal kansen en 2e helft helemaal niets meer.

Nee, beide wedstrijden waren godsgruwelijk slecht.

Het is als het 2x kut gaat hopeloos en 2x goed hosanna. Ik kijk het even nog een pot of 4/5 aan en dan zie ik wel welke kant het op zal gaan. Dat is dan namelijk al wel enigzins in te vullen.
remco k
 remco k - donderdag 06 september 2018 - 15:15   quote  deeplink  
In mijn beleving heeft Ajax echt wel laten zien een fantastische ploeg te hebben, er wordt heel goed voetbal gespeeld in de wedstrijden met 2 hele matige potten tussendoor.

Maar goed, 10 gespeeld en nog ongeslagen ook, Er is dus al wel vast te stellen dat er van Ajax heel moeilijk te winnen is. we creeren daarnaast meer dan voldoende mogelijkheden in het overgrote deel van de wedstrijden, normaal groei je in een seizoen, dus zal het normaal gesproken echt nog wel beter gaan worden.

Of dat genoeg is voor een titel weet ik echt niet, PSV is echt gewoon een goede ploeg nu, alleen centraal achterin zijn ze heel erg kwetsbaar.

Kortom, ze hebben laten zien goed te kunnen voetballen, dat moet men nu tot de winterstop gaan vasthouden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 06 september 2018 - 15:58   quote  deeplink  
Overigens is PSV niet ongeslagen. Wedstrijd verloren(met penaltys) van Feyenoord.

Zo goed is PSV niet, het is dat de rest veel en dan bedoel ik heel veel zwakker is.
Ik heb geen enkele speler van PSV die ik bij Ajax zou willen zien.
Zelfs Lozano vind ik niet geweldig, het is nou niet dat ik bijzonders zie als ik hem zie spelen. Het lijkt wat, maar dat komt door te weinig tegenstand.

Ik denk dat zelfs Eiting, Van der Beek (bankzitters) basisspelers bij psv zouden zijn.
En dan hebben we aanvallend nog niets te beschikking van Dolberg.
remco k
 remco k - donderdag 06 september 2018 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 september 2018 - 15:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Overigens is PSV niet ongeslagen. Wedstrijd verloren(met penaltys) van Feyenoord.

Zo goed is PSV niet, het is dat de rest veel en dan bedoel ik heel veel zwakker is.
Ik heb geen enkele speler van PSV die ik bij Ajax zou willen zien.
Zelfs Lozano vind ik niet geweldig, het is nou niet dat ik bijzonders zie als ik hem zie spelen. Het lijkt wat, maar dat komt door te weinig tegenstand.

Ik denk dat zelfs Eiting, Van der Beek (bankzitters) basisspelers bij psv zouden zijn.
En dan hebben we aanvallend nog niets te beschikking van Dolberg.
Ik denk niet dat van de Beek Perreiro daar uit de basis speelt in hun huidige speelwijze, en Hendrikx gaat zeer zeker niet op de bank voor Eiting.

Lozano is echt een geweldig goede speler, in mijn beleving kwalitatief gelijkwaardig aan Neres..
Loetje
 Loetje - donderdag 06 september 2018 - 16:40   quote  deeplink  
Dan nog vind ik behalve een aantal goede potten, Ajax nog altijd een dip zal gaan krijgen en er wedstrijden aankomen die niet zo makkelijk gaan. En dan gaat het even niet om goed voetbal, maar om drive en wilskracht zoals ik die thuis tegen Kiev zag. Daar speelde Ajax voetbaltechnisch niet eens zo goed namelijk in grote delen van de wedstrijd. En ben benieuwd wat er dan over gaat blijven. En daarna ga ik pas een oordeel geven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kiest Ten Hag









0.0414299