BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kiest Ten Hag

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - maandag 24 september 2018 - 18:02   quote  deeplink  
Liever vandaag als morgen die droplul
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 september 2018 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 18:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja stuur weg die hap. Is de telegraaf ook lekker stil. Zijn mensen hier ook weer stil, in ieder geval AW krijgt zijn zin.

Gewoon sturen naar Utrecht. Hebben ze net nieuwe trainer, lekker sarren.
Gaap .......
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 september 2018 - 18:31   quote  deeplink  
Deze weet ik zeker. AW stemt voor om Ten Hag weg te stemmen. Goh hoezo zou ik dat denken haha.

Sorry voor deze berichtgeving.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 september 2018 - 18:45   quote  deeplink  
Of vind je het interessanter wie de opvolger word? En daar enquête over houden?

Bosz
De Boer
Keizer (ligt vast)
Van Marwijk
Advocaat(ligt vast)
Tuchel (weet niet of die vast ligt)
Van gaal
Hiddink
Stam
Reiziger
Heitinga
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 september 2018 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 18:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Deze weet ik zeker. AW stemt voor om Ten Hag weg te stemmen. Goh hoezo zou ik dat denken haha.

Sorry voor deze berichtgeving.
Gaap .......
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 september 2018 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 18:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Of vind je het interessanter wie de opvolger word? En daar enquête over houden?

Bosz
De Boer
Keizer (ligt vast)
Van Marwijk
Advocaat(ligt vast)
Tuchel (weet niet of die vast ligt)
Van gaal
Hiddink
Stam
Reiziger
Heitinga
Jij bent nog vermoeiender dan het dramatische spel van Ajax gisteren!
p111
 p111 - maandag 24 september 2018 - 18:53   quote  deeplink  
De Boer - Bosz- van de Brom -John v t Schip -
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 september 2018 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 18:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij bent nog vermoeiender dan het dramatische spel van Ajax gisteren!
Je moet mij niet serieus nemen,
Loetje
 Loetje - maandag 24 september 2018 - 19:25   quote  deeplink  
Vanmorgen even met Warrior gebeld en heb hem daar een vraag gesteld die ik ook aan jullie ga stellen. Geen vraag om negatief te zijn, wel een vraag waar ik het antwoord in de verste verte niet op gevonden krijg.

Wat is de visie van Erik Ten Hag?

Of ik de man nu voor een wedstrijd een keuze hoor uitleggen of erna een winst of een nederlaag toe zie lichten, zegt de man letterlijk altijd hetzelfde maar ook werkelijk helemaal niets. Ter vergelijking, ik was geen fan van Bosz, maar de man liet iedere week verdomd duidelijk weten wat zijn idee van spelen was, waar het wel en niet goed ging en benoemde de oplossing. Dat is een visie in mijn optiek.

Nu neem ik het van De Telegraaf niet meteen serieus dat de spelers alles bepalen, maar ik zie wel een elftal gericht op het individu aan de bal te hebben en vervolgens balbezit om het balbezit. Combineren tot je in de 2e ring ligt... Kortom, ik zie het strijdplan niet. Wat is de visie van Ten Hag?
Loetje
 Loetje - maandag 24 september 2018 - 19:26   quote  deeplink  
Over zijn opvolger waren Warrior en ik het wel redelijk eens vanmorgen. Ik zei Van Gaal, Warrior De Boer met Reiziger ernaast. Daar hoor ik dan wel louter goede dingen over en zie zelf in hem wel een goede trainer. Kan die nog mooi rijpen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 september 2018 - 00:02   quote  deeplink  
Van gaal heeft bij pauw vanavond gezegd dat hij geen coach meer word. Dat het over is.

De vraag is of we dat moeten geloven.

Ik denk, dat we hem niet meer aan het werk gaan zien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door Positieve Arrogantie --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 25 september 2018 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 19:25 schreef Loetje het volgende:
Vanmorgen even met Warrior gebeld en heb hem daar een vraag gesteld die ik ook aan jullie ga stellen. Geen vraag om negatief te zijn, wel een vraag waar ik het antwoord in de verste verte niet op gevonden krijg.

Wat is de visie van Erik Ten Hag?

Of ik de man nu voor een wedstrijd een keuze hoor uitleggen of erna een winst of een nederlaag toe zie lichten, zegt de man letterlijk altijd hetzelfde maar ook werkelijk helemaal niets. Ter vergelijking, ik was geen fan van Bosz, maar de man liet iedere week verdomd duidelijk weten wat zijn idee van spelen was, waar het wel en niet goed ging en benoemde de oplossing. Dat is een visie in mijn optiek.

Nu neem ik het van De Telegraaf niet meteen serieus dat de spelers alles bepalen, maar ik zie wel een elftal gericht op het individu aan de bal te hebben en vervolgens balbezit om het balbezit. Combineren tot je in de 2e ring ligt... Kortom, ik zie het strijdplan niet. Wat is de visie van Ten Hag?
Ik meen een interview gezien te hebben met hem waarin hij vertelt dat zijn visie vooral gericht is op het fysieke aspect verbeteren om daarna het geliefde spelletje, dominant en attractief voetbal, te kunnen perfectioneren. En balbezit is heilig.

Is hij daarin geslaagd tot nu toe? Gedeeltelijk vind ik. Ik merk dat spelers het fysieke spel veel minder schuwen en dat vind ik een pluspunt.
Dominant en attractief is het bij vlagen.
Het is nog niet wat we willen zien, dat is duidelijk, maar ik denk dat hij Ajax wel daar kan brengen.

Hij mist de welbespraaktheid en de charisma die Bosz wel heeft, wat hem doet overkomen als ongelooflijke sukkel. Maar ik geloof er wel in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door Jaccio --
remco k
 remco k - dinsdag 25 september 2018 - 09:05   quote  deeplink  
Ik vind dat we er voetballend nu beter voorstaan dan na de eerste maanden onder Bosz.

Tactiek lijk mij niet heel anders, veel dynamiek voorin met veel wisselingen, iets waar hij een aantal malen over gesproken heeft, veel druk vooruit en hoog op de helft van de tegenstander, bal wordt meer in het centrum gehouden om later naar buiten te trekken, backs die daar overheen zouden moeten komen met een goede voorzet.

Volgens mij is dat in veel wedstrijden goed gelukt, in de ED, wel wat minder en dat is dan ook de persoonlijke overeenkomst met Bosz.

Ik begrijp de blinde paniek echt nog niet, en laat ik voorop stellen dat ik dus geen fan ben van ten Hag.
p111
 p111 - dinsdag 25 september 2018 - 09:20   quote  deeplink  
Ik heb afgelopen zondag 2 intervieuws gezien en gehoord.1 van ten Hag waar ik 3x naar geluisterd heb en nog steeds niet begrijpt wat hij nou bedoeld.En 1x van Bommel wat duidelijk en begrijpend en een prima analise was. Met andere woorden deze minkukel ten Hag moet zo snel mogelijk vertrekken hij is een aanfluiting voor Ajax.
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 september 2018 - 09:31   quote  deeplink  
Na 9 maanden Bosz waren we echt verder hoor.

Omtrent blinde paniek, ik weet niet eens of het dat wel is. Laten we eerlijk wezen dat vorig jaar alles enkel minder ging en dit jaar goed gestart werd Europees gezien. In de Eredivisie ga je er nu op een identieke wijze aan als vorig seizoen, dat is doodzonde. Iedereen riep over zo'n sterk PSV, maar die crieerde zelf echt helemaal niets.

Het is zo wanneer dit mis gaat en je Ten Hag over een tijdje pas eruit zet, de nieuwe trainer in een kansloos jaar begint en je dan wederom niet met een schone lei start. En dat zou zeer kwalijk zijn.

Ik heb echt oprecht het idee dat deze man helemaal niet boven de groep staat en andersom wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 september 2018 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 09:31 schreef Loetje het volgende:
Na 9 maanden Bosz waren we echt verder hoor.

Omtrent blinde paniek, ik weet niet eens of het dat wel is. Laten we eerlijk wezen dat vorig jaar alles enkel minder ging en dit jaar goed gestart werd Europees gezien. In de Eredivisie ga je er nu op een identieke wijze aan als vorig seizoen, dat is doodzonde. Iedereen riep over zo'n sterk PSV, maar die crieerde zelf echt helemaal niets.

Het is zo wanneer dit mis gaat en je Ten Hag over een tijdje pas eruit zet, de nieuwe trainer in een kansloos jaar begint en je dan wederom niet met een schone lei start. En dat zou zeer kwalijk zijn.

Ik heb echt oprecht het idee dat deze man helemaal niet boven de groep staat en andersom wel.
als dat laatste zo was stond vd beek er wel in en wat te denken van labyad... dus nee dat denk ik niet.. ook bij zijn vorige clubs niks dan lof... wij zien enkel de achterlijke interviews van hem.. maar dat vond ik vdboer ook...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 25 september 2018 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 19:26 schreef Loetje het volgende:
Over zijn opvolger waren Warrior en ik het wel redelijk eens vanmorgen. Ik zei Van Gaal, Warrior De Boer met Reiziger ernaast. Daar hoor ik dan wel louter goede dingen over en zie zelf in hem wel een goede trainer. Kan die nog mooi rijpen.
Ik ga voor De Boer met reiziger ernaast, ook al hou ik nioet van zijn slome speelstijl.

Van het Schip zou ik ook niet verkeerd vinden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 25 september 2018 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 09:05 schreef remco k het volgende:
Ik vind dat we er voetballend nu beter voorstaan dan na de eerste maanden onder Bosz.

Tactiek lijk mij niet heel anders, veel dynamiek voorin met veel wisselingen, iets waar hij een aantal malen over gesproken heeft, veel druk vooruit en hoog op de helft van de tegenstander, bal wordt meer in het centrum gehouden om later naar buiten te trekken, backs die daar overheen zouden moeten komen met een goede voorzet.

Volgens mij is dat in veel wedstrijden goed gelukt, in de ED, wel wat minder en dat is dan ook de persoonlijke overeenkomst met Bosz.

Ik begrijp de blinde paniek echt nog niet, en laat ik voorop stellen dat ik dus geen fan ben van ten Hag.
Ik ben geen Ten Hag fan, maar van mij mag hij zijn fout goedmaken. Ik heb liever dit in het begin van het seizoen, dan aan het eind van het seizoen.

Ik ga hem oordelen in de winterstop. Hij is dan een jaar bezig en dan mag je toch wel progressie hebben geboket met dit team.
p111
 p111 - dinsdag 25 september 2018 - 11:45   quote  deeplink  
Hij heeft een heel sterk team waar de Boer alleen maar van kon dromen,de goede resultaten van de afgelopen 2 maanden komt alleen door de sterke indvidu,en niet door de hand van ten Hag.Afgelopen zondag maakt hij weer een crusiale opstellings fout,waardoor wij waarschijnlijk hebben verloren.
remco k
 remco k - dinsdag 25 september 2018 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 11:03 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik ben geen Ten Hag fan, maar van mij mag hij zijn fout goedmaken. Ik heb liever dit in het begin van het seizoen, dan aan het eind van het seizoen.

Ik ga hem oordelen in de winterstop. Hij is dan een jaar bezig en dan mag je toch wel progressie hebben geboket met dit team.
Ik ben van mening dat hij dat ook echt wel gedaan heeft, afgelopen zondag pas het eerste verlies in 13 wedstrijden voetballen. Kom op zeg dat is toch gewoon prima?

Daarnaast hebben we allemaal genoten van het voetbal in Europa tot nu toe, in de eredivisie is het tot nu toe alleen wel een stukje minder en worden wedstrijden naar mijn idee plichtmatig gewonnen.

Ajax daarnaast Vitesse uit en PSV uit al gehad he..

Zelden een jaar waarin we die beide lastige wedstrijden wel wonnen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 25 september 2018 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 12:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat hij dat ook echt wel gedaan heeft, afgelopen zondag pas het eerste verlies in 13 wedstrijden voetballen. Kom op zeg dat is toch gewoon prima?

Daarnaast hebben we allemaal genoten van het voetbal in Europa tot nu toe, in de eredivisie is het tot nu toe alleen wel een stukje minder en worden wedstrijden naar mijn idee plichtmatig gewonnen.

Ajax daarnaast Vitesse uit en PSV uit al gehad he..

Zelden een jaar waarin we die beide lastige wedstrijden wel wonnen.
Ja ik moet wel toegeven dat ik de laatste weken heb genoten, maar ik zie ook nog steeds die keuzes die in mijn ogen naief en niet handig zijn, want voor mij aantoont dat hij tactisch niet echt een goede coach is.

Als ik hoor dat Bruinslot hemel en aarde moest bewegen om te zorgen dat Ten Hag alleen tegen Vitesse op 10 moest zetten en dat Ten Hag daarna meerdere wedstrijden op 10 zet, waarbij dat misschien niet handig is, omdat de tegenstander ander speelt, dan zet ik daar wel mijn vraagtekens bij. Net als Zondag.

Maargoed ik geef hem wel een kans. Hij heeft veel wedstrijden gewonnen, maar moet ook laten zien dat hij een keer cruciale wedstrijden weet te winnen door zijn gekozen tactiek.
remco k
 remco k - dinsdag 25 september 2018 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 09:31 schreef Loetje het volgende:
Na 9 maanden Bosz waren we echt verder hoor.

Omtrent blinde paniek, ik weet niet eens of het dat wel is. Laten we eerlijk wezen dat vorig jaar alles enkel minder ging en dit jaar goed gestart werd Europees gezien. In de Eredivisie ga je er nu op een identieke wijze aan als vorig seizoen, dat is doodzonde. Iedereen riep over zo'n sterk PSV, maar die crieerde zelf echt helemaal niets.

Het is zo wanneer dit mis gaat en je Ten Hag over een tijdje pas eruit zet, de nieuwe trainer in een kansloos jaar begint en je dan wederom niet met een schone lei start. En dat zou zeer kwalijk zijn.

Ik heb echt oprecht het idee dat deze man helemaal niet boven de groep staat en andersom wel.
Ik kijk enkel naar de seizoenstart. In een seizoen is bouwen gewoon heel lastig.
remco k
 remco k - dinsdag 25 september 2018 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 12:27 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja ik moet wel toegeven dat ik de laatste weken heb genoten, maar ik zie ook nog steeds die keuzes die in mijn ogen naief en niet handig zijn, want voor mij aantoont dat hij tactisch niet echt een goede coach is.

Als ik hoor dat Bruinslot hemel en aarde moest bewegen om te zorgen dat Ten Hag alleen tegen Vitesse op 10 moest zetten en dat Ten Hag daarna meerdere wedstrijden op 10 zet, waarbij dat misschien niet handig is, omdat de tegenstander ander speelt, dan zet ik daar wel mijn vraagtekens bij. Net als Zondag.

Maargoed ik geef hem wel een kans. Hij heeft veel wedstrijden gewonnen, maar moet ook laten zien dat hij een keer cruciale wedstrijden weet te winnen door zijn gekozen tactiek.
7 potten in Europa. Dat is toch wel ff geleden voor Ajax.
Pietje
 Pietje - dinsdag 25 september 2018 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 19:25 schreef Loetje het volgende:
Vanmorgen even met Warrior gebeld en heb hem daar een vraag gesteld die ik ook aan jullie ga stellen. Geen vraag om negatief te zijn, wel een vraag waar ik het antwoord in de verste verte niet op gevonden krijg.

Wat is de visie van Erik Ten Hag?

Of ik de man nu voor een wedstrijd een keuze hoor uitleggen of erna een winst of een nederlaag toe zie lichten, zegt de man letterlijk altijd hetzelfde maar ook werkelijk helemaal niets. Ter vergelijking, ik was geen fan van Bosz, maar de man liet iedere week verdomd duidelijk weten wat zijn idee van spelen was, waar het wel en niet goed ging en benoemde de oplossing. Dat is een visie in mijn optiek.

Nu neem ik het van De Telegraaf niet meteen serieus dat de spelers alles bepalen, maar ik zie wel een elftal gericht op het individu aan de bal te hebben en vervolgens balbezit om het balbezit. Combineren tot je in de 2e ring ligt... Kortom, ik zie het strijdplan niet. Wat is de visie van Ten Hag?
Ik weet het waarachtig niet, gappie. Het was bekend dat Erik ten Hag niet bepaald welbespraakt is/was, maar een voetbaltrainer moet je slechts beoordelen op prestaties als trainer op het veld, als manager en als strateeg. En wie weet nog meer. We moeten hem dus niet beoordelen hoe hij spreekt en hoe hij er uitziet, wat een aantal mensen wèl doen.

Op internet heb ik hem maanden geleden op Google nagezocht. Bij Bayern München (B) was men lovend over hem, bij FC Utrecht liep het management en de spelers met hem weg. Om zijn benadering, om zijn prestaties, om zijn tactisch vernuft en om zijn warme persoonlijkheid. Tja...

Na een stroeve start, dacht ik serieus dat Ten Hag Ajax (eindelijk) op de rit had. Met name door de Europese wedstrijden en bijvoorbeeld een deel van de wedstrijd Vitesse-Ajax heb ik een Ajax gezien dat mij aan "vroeger" deed denken.

Maar ja, zondag 23 september jl... PSV uit... Iedereen, echt iedereen zag, nadat de opstelling bekend was, dat er maar één (echte) verdediger opgesteld stond en echt iedereen wist dat dit tegen PSV wel fout MOEST gaan. Ik weet niet of je dit een "strijdplan" kan noemen, maar voor mij was het een regelrechte flater. Dat schreef hier ook bijna elk forumlid. We schreeuwden om Max Wöber!

Maar ook ik ben zo'n stuurman die aan wal staat. Ook ik lever kritiek, ook ik zie het (soms) anders
dan Erik ten Hag.

Nogmaals beste Loetje, ik weet het niet, het is zomaar even mijn gedachten de vrije loop laten met als resultaat een hoop vraagtekens.
Rachid R.
 Rachid R. - dinsdag 25 september 2018 - 16:01   quote  deeplink  
Joh, als Ajax straks Bayern Munchen met 0-5 wegblaast, dan lult de media weer anders en is Ten Hag The king of the world. ( Wel een slechte woordkeuze dit, omdat het een quote betreft uit de film Titanic)

Wat mij dan ook weer opvalt, is dat bepaalde zogenaamde analytici zomaar wat roepen. Eerst wordt Overmars geroemd omdat hij ( eindelijk) een goede transferzomer achter de rug heeft. En bij de eerste de beste oorwassing, heeft hij gefaald, omdat hij geen sloper heeft aangekocht. Zo lust ik er ook nog wel tien.

Elke club met enig allure loopt elk seizoen weleens tegen een of meerdere zeperds op. Die wedstrijden heb je er nou eenmaal tussen. Moet dan gelijk de trainer met zijn hoofd onder de guillotine? Die club, waarvan ik de naam niet uit mn strot krijg uit dat semi gezellige Brabant, waar zogenaamd nog licht brandt, maar waar wel het percentage zelfdodingen onder jongeren het hoogste is, kreeg vorig jaar lekker met 5-0 van Willem 2 op de broek. Hoorde je toen iemand over Philippe Cokukelekuuu? ( Nu wel trouwens in Turkije)

Laat Ten Hag gewoon zn werk afmaken en geef hem af en toe een paar spraaklessen. Je moet er niet aan denken, dat hij bijvoorbeeld coach wordt in de premier league en dat we hem elke week bij Match of the day in het Engels...……… uhm laat maar
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 september 2018 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 16:01 schreef Rachid R. het volgende:
Joh, als Ajax straks Bayern Munchen met 0-5 wegblaast, dan lult de media weer anders en is Ten Hag The king of the world. ( Wel een slechte woordkeuze dit, omdat het een quote betreft uit de film Titanic)

Wat mij dan ook weer opvalt, is dat bepaalde zogenaamde analytici zomaar wat roepen. Eerst wordt Overmars geroemd omdat hij ( eindelijk) een goede transferzomer achter de rug heeft. En bij de eerste de beste oorwassing, heeft hij gefaald, omdat hij geen sloper heeft aangekocht. Zo lust ik er ook nog wel tien.

Elke club met enig allure loopt elk seizoen weleens tegen een of meerdere zeperds op. Die wedstrijden heb je er nou eenmaal tussen. Moet dan gelijk de trainer met zijn hoofd onder de guillotine? Die club, waarvan ik de naam niet uit mn strot krijg uit dat semi gezellige Brabant, waar zogenaamd nog licht brandt, maar waar wel het percentage zelfdodingen onder jongeren het hoogste is, kreeg vorig jaar lekker met 5-0 van Willem 2 op de broek. Hoorde je toen iemand over Philippe Cokukelekuuu? ( Nu wel trouwens in Turkije)

Laat Ten Hag gewoon zn werk afmaken en geef hem af en toe een paar spraaklessen. Je moet er niet aan denken, dat hij bijvoorbeeld coach wordt in de premier league en dat we hem elke week bij Match of the day in het Engels...……… uhm laat maar
Ja, na de oorwassing van pisboeren tegen ajax van het zuiden werd er wel degelijk gesproken over Cocu.
Namelijk of er spelers beter zijn geworden onder zijn leiding.

Men vroeg serieus af of ze afscheid moest nemen van Cocu. Terwijl hij kampioen word. Niet dat er dus slechte resultaten werden behaald.
Maar men was op andere zaken niet tevreden. Geen progressie en saai spelopvatting en bij stand van 1-0 ging de rem er al op.

Al zou Mourinho elke wedstrijd winnen en laat zijn ploeg geweldig spelen. Dan nog spreekt men dat hij weg moet omdat hij geen boegbeeld van een club is. Er is altijd een stok om mee te slaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - zaterdag 06 oktober 2018 - 12:46   quote  deeplink  
Spelers Ajax vinden gehoor: Tadic praat drie uur met Ten Hag

Dusan Tadic heeft de slapeloze uurtjes na FC Bayern München-Ajax (1-1) benut voor een goed gesprek met Erik ten Hag.

„We hebben drie uur lang over voetbal gesproken. Over de wedstrijd, over wat er in en buiten het veld beter kan”, zei de reserve-aanvoerder van Ajax, die allerlei zaken die in de spelersgroep leven besprak en het idee heeft dat hij gehoor vond. „De trainer staat steeds meer open voor onze feedback, vraagt daar nu zelfs om”, beschreef de Serviër de grotere toegankelijkheid tot Ten Hag.

Vorig seizoen werd de tukker verweten niet voor meningen van anderen open te staan. De spelers klaagden over onder meer dagen achter elkaar elf-tegen-elfpartijen spelen, waarbij de reserves de volgende tegenstander moesten nabootsen en de ellenlange wedstrijdbesprekingen. „We hebben er niets aan om achter zijn rug om te klagen. Als we vinden dat iets beter kan, moeten we het rechtstreeks kunnen zeggen”, aldus Tadic.

Open relatie
„Het is heel belangrijk dat er een goede connectie, een open relatie is tussen de spelers en de trainer. Dat hij de gevoelens in de groep kent. De wensen van de spelers gingen over van alles, over tactiek, trainingen en allerlei zaken rondom het elftal”, gaf de Servische international een inkijkje in het onderhoud tussen trainer en speler in het Hilton Hotel in München.

„Of ik een voorbeeld kan geven van wat er is besproken? Dat zijn meerdere dingen. Maar laat ik de kleine partijtjes noemen. Die was ik een dag voor de wedstrijd ook niet gewend en veel spelers vonden die vervelend. Dus heb ik namens de groep aangegeven dat we het liever op een andere manier willen. Uiteindelijk beslist de trainer. In dit geval heeft hij wel naar ons geluisterd, ja.”

Tadic: „Het is logisch dat we het niet altijd eens zijn, maar we moeten ervoor zorgen dat we altijd op dezelfde bladzijde zitten. Iedereen wil persoonlijk vooruit en stappen maken met het elftal. We moeten een weg vinden waarbij iedereen zich prettig voelt.”

Bron

Mooie vorm van openheid, ook een vorm die ik eigenlijk nog nooit heb gezien bij Ajax. Ik vind dat Tadic op deze manier mooi invulling geeft aan zijn rol bij Ajax.
AkaS
 AkaS - zaterdag 06 oktober 2018 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2018 - 12:46 schreef Eide het volgende:
Spelers Ajax vinden gehoor: Tadic praat drie uur met Ten Hag

Dusan Tadic heeft de slapeloze uurtjes na FC Bayern München-Ajax (1-1) benut voor een goed gesprek met Erik ten Hag.

„We hebben drie uur lang over voetbal gesproken. Over de wedstrijd, over wat er in en buiten het veld beter kan”, zei de reserve-aanvoerder van Ajax, die allerlei zaken die in de spelersgroep leven besprak en het idee heeft dat hij gehoor vond. „De trainer staat steeds meer open voor onze feedback, vraagt daar nu zelfs om”, beschreef de Serviër de grotere toegankelijkheid tot Ten Hag.

Vorig seizoen werd de tukker verweten niet voor meningen van anderen open te staan. De spelers klaagden over onder meer dagen achter elkaar elf-tegen-elfpartijen spelen, waarbij de reserves de volgende tegenstander moesten nabootsen en de ellenlange wedstrijdbesprekingen. „We hebben er niets aan om achter zijn rug om te klagen. Als we vinden dat iets beter kan, moeten we het rechtstreeks kunnen zeggen”, aldus Tadic.

Open relatie
„Het is heel belangrijk dat er een goede connectie, een open relatie is tussen de spelers en de trainer. Dat hij de gevoelens in de groep kent. De wensen van de spelers gingen over van alles, over tactiek, trainingen en allerlei zaken rondom het elftal”, gaf de Servische international een inkijkje in het onderhoud tussen trainer en speler in het Hilton Hotel in München.

„Of ik een voorbeeld kan geven van wat er is besproken? Dat zijn meerdere dingen. Maar laat ik de kleine partijtjes noemen. Die was ik een dag voor de wedstrijd ook niet gewend en veel spelers vonden die vervelend. Dus heb ik namens de groep aangegeven dat we het liever op een andere manier willen. Uiteindelijk beslist de trainer. In dit geval heeft hij wel naar ons geluisterd, ja.”

Tadic: „Het is logisch dat we het niet altijd eens zijn, maar we moeten ervoor zorgen dat we altijd op dezelfde bladzijde zitten. Iedereen wil persoonlijk vooruit en stappen maken met het elftal. We moeten een weg vinden waarbij iedereen zich prettig voelt.”

Bron

Mooie vorm van openheid, ook een vorm die ik eigenlijk nog nooit heb gezien bij Ajax. Ik vind dat Tadic op deze manier mooi invulling geeft aan zijn rol bij Ajax.
Zeker een mooie vorm van openheid en ik vermoed dat er sinds PSV nog veel meer openheid is geweest naar ten Haggel... Kappen met je eigenwijze domme gelul want je positie begint onhoudbaar te worden. Als je wil blijven zul je moeten veranderen;-)
remco k
 remco k - zaterdag 06 oktober 2018 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2018 - 19:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zeker een mooie vorm van openheid en ik vermoed dat er sinds PSV nog veel meer openheid is geweest naar ten Haggel... Kappen met je eigenwijze domme gelul want je positie begint onhoudbaar te worden. Als je wil blijven zul je moeten veranderen;-)
Mocht dat zo zijn en hij heeft daar wat mee gedaan juich ik het alleen maar toe.
AkaS
 AkaS - woensdag 10 oktober 2018 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 oktober 2018 - 20:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Mocht dat zo zijn en hij heeft daar wat mee gedaan juich ik het alleen maar toe.
In de wedstrijd tegen az zocht ten Hag wel heel nadrukkelijk en geforceerd Winter en Schreuder op om een doelpunt te vieren, exact zoals Tadic dit altijd doet.

Zo nadrukkelijk heeft hij dit nog niet eerder gedaan.

Hiermee zeggende dat hij tot aan psv precies de eigenwijze egotripper was zoals Valentijn Driessen dit schetste.

Of hij nu iets doet met de kritiek als gevolg van ontwikkeling of zou hij bang zijn voor zijn Haggie...

Ik denk het laatste maar maakt verder niet uit, het result6is wellicht hetzelfde.

Dus alle kritiek op hem tot nog toe is volledig terecht.

Maar alle ballen op ten Hag en kampioen worden daarna wordt het 1 groot afscheidsfestijn met de Ligt, Ziyech, de Jong, Neres en wellicht Onana:-(
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 10 oktober 2018 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2018 - 09:16 schreef AkaS het volgende:

[..]

In de wedstrijd tegen az zocht ten Hag wel heel nadrukkelijk en geforceerd Winter en Schreuder op om een doelpunt te vieren, exact zoals Tadic dit altijd doet.

Zo nadrukkelijk heeft hij dit nog niet eerder gedaan.

Hiermee zeggende dat hij tot aan psv precies de eigenwijze egotripper was zoals Valentijn Driessen dit schetste.

Of hij nu iets doet met de kritiek als gevolg van ontwikkeling of zou hij bang zijn voor zijn Haggie...

Ik denk het laatste maar maakt verder niet uit, het result6is wellicht hetzelfde.

Dus alle kritiek op hem tot nog toe is volledig terecht.

Maar alle ballen op ten Hag en kampioen worden daarna wordt het 1 groot afscheidsfestijn met de Ligt, Ziyech, de Jong, Neres en wellicht Onana:-(
Dat opzoeken deed al vrij vroeg in het seizoen. En volgens mij is daar in niet heel veel veranderd. Ook de communicatie met de staf is prima en altijd geweest. Ik zie hem vaak praten op de bank en dingen opschrijven. Dat Witsche misschien buiten de boot zou vallen, dat zou best kunnen. Maar er kunnen ook maar 2 mensen naast hem zitten en dat zijn Winter en Schreuder.

Voor PSV wisselde hij ook. Hij zetten Nerres op 10 en dat pakte geweldig uit tegen Vitesse. Dus zo standvastig is hij niet. En eigenwijs zou hij best zijn. Maar hij luistert wel degelijk naar andere.

Hij schatte AEK even hoog in als PSV en dat heeft hij altijd al gezegd, voor de wedstrijd van AEK en daarna. En nog eens herhaald voor de wedstrijd van psv. Toen kon het wel Tegen AEK maar tegen PSV niet. Een verkeerde inschatting en volgens mij verwijl door iedereen daar.

Dat Wober nu speelt komt ook door de staf, net zo dat Nerres door de staf is neergezet.
Eide
 Eide - woensdag 10 oktober 2018 - 11:25   quote  deeplink  
Ik wil net zeggen. Ten Hag zoekt toch altijd al heel nadrukkelijk Schreuder en Winter op? Dat zie ik hem al heel het seizoen doen.
remco k
 remco k - woensdag 10 oktober 2018 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2018 - 09:16 schreef AkaS het volgende:

[..]

In de wedstrijd tegen az zocht ten Hag wel heel nadrukkelijk en geforceerd Winter en Schreuder op om een doelpunt te vieren, exact zoals Tadic dit altijd doet.

Zo nadrukkelijk heeft hij dit nog niet eerder gedaan.

Hiermee zeggende dat hij tot aan psv precies de eigenwijze egotripper was zoals Valentijn Driessen dit schetste.

Of hij nu iets doet met de kritiek als gevolg van ontwikkeling of zou hij bang zijn voor zijn Haggie...

Ik denk het laatste maar maakt verder niet uit, het result6is wellicht hetzelfde.

Dus alle kritiek op hem tot nog toe is volledig terecht.

Maar alle ballen op ten Hag en kampioen worden daarna wordt het 1 groot afscheidsfestijn met de Ligt, Ziyech, de Jong, Neres en wellicht Onana:-(
Een deel van de kritiek is terecht, een ander deel is in mijn beleving niet terecht en te ver gezocht.

En Driessen tsja, de ene keer is hij hier iemand die er helemaal niks van begrijpt, de andere keer kan die mooi gebruikt worden om een punt te maken, daarmee doel ik niet eens specifiek op jouw post, maar het is nu niet bepaald zo dat hij op het forum unaniem gezien wordt als een ajax kenner die echt verteld hoe het zit.

En wat betreft die leegloop, ik denk inderdaad dat er wel een aantal zullen vertrekken ja, overigens na zowel het winnen van de prijzen, maar zeker ook als dat niet gebeurt.
Eide
 Eide - woensdag 10 oktober 2018 - 14:33   quote  deeplink  
Een "afscheidfestijn" wordt het toch wel vrees ik. Als Matthijs de Ligt een goed seizoen draait denk ik dat hij de topclubs voor het uitzoeken heeft. Ziyech zal na dit seizoen ook echt wel alsnog willen vertrekken en al die anderen die Akas al noemt. Ik vrees dat dit sowieso onherroepelijk gaat gebeuren.

Ik ben daarom heel benieuwd naar de ontwikkeling van Gravenberch.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 10 oktober 2018 - 16:13   quote  deeplink  
Stel Ajax presteert in Europa heel goed. Laten we zeggen Halve Finale CL!
Zouden ze dan niet blijven?

Tegen uiteraard een verhoging van het salaris en volgens mij is zijn ze dan duurder dan dat ze nu zijn:D

Ik denk niet dat ze heel makkelijk te koop zijn. Want Ajax heeft er niet zoveel aan om 500 miljoen op de bank te hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 oktober 2018 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - woensdag 10 oktober 2018 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2018 - 16:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Stel Ajax presteert in Europa heel goed. Laten we zeggen Halve Finale CL!
Zouden ze dan niet blijven?

Tegen uiteraard een verhoging van het salaris en volgens mij is zijn ze dan duurder dan dat ze nu zijn:D

Ik denk niet dat ze heel makkelijk te koop zijn. Want Ajax heeft er niet zoveel aan om 500 miljoen op de bank te hebben.
Natuurlijk zouden ze dan niet blijven, sportief ga je er altijd op vooruit. En dat ze dan duurder zijn hoeft geen struikelblok te zijn, ze hebben dan immers ook meer zekerheid van presteren bij die spelers.
p111
 p111 - woensdag 10 oktober 2018 - 18:16   quote  deeplink  
En de uitdaging van een andere competitie!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 oktober 2018 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2018 - 16:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk zouden ze dan niet blijven, sportief ga je er altijd op vooruit. En dat ze dan duurder zijn hoeft geen struikelblok te zijn, ze hebben dan immers ook meer zekerheid van presteren bij die spelers.
Altijd op vooruit? Daarvoor moet je toch vaak in de basis staan lijkt mij? Ik vind enkel trainen geen sportief vooruitgang.

Daarbij ligt het aan de club zijn dominantie of het een sportief vooruitgang is..PSG of Bayern is geen sportief vooruitgang.
remco k
 remco k - donderdag 11 oktober 2018 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2018 - 08:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Altijd op vooruit? Daarvoor moet je toch vaak in de basis staan lijkt mij? Ik vind enkel trainen geen sportief vooruitgang.

Daarbij ligt het aan de club zijn dominantie of het een sportief vooruitgang is..PSG of Bayern is geen sportief vooruitgang.
Het gaat om de competitie waarin je speelt.

Voor 40.000 man uit bij Watford in een kolkende massa of voor 5000 man uit bij Fortuna.

Ook PSG en Bayern is een hele dikke vooruitgang. Daar speel je ook wekelijks tegen sterkere clubs dan in de eredivisie, en niet te vergeten, je speelt en traint met veel betere spelers dan bij Ajax
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 oktober 2018 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2018 - 10:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat om de competitie waarin je speelt.

Voor 40.000 man uit bij Watford in een kolkende massa of voor 5000 man uit bij Fortuna.

Ook PSG en Bayern is een hele dikke vooruitgang. Daar speel je ook wekelijks tegen sterkere clubs dan in de eredivisie, en niet te vergeten, je speelt en traint met veel betere spelers dan bij Ajax
Je zegt het zelf. Speelt! Wie zegt men dat diegene speelt? De Ligt speelt niet alle wedstrijden bij Real of Barca. Dan mag je lekker naast Cillissen op de bank plaats nemen bij Barca. Kunnen ze lekker kaarten in het Nederlands. Of denk je dat De Ligt Ramos of Pique uit de basis kan spelen volgend seizoen? Of vind je dat Cillissen er sportief is vooruitgegaan, dat zelfde geld ook voor Kluivert. Ik vind dat van niet, daar schillen we dan van mening over.

En bij Watford-Newcastle is die wedstrijd uitverkocht dan? Ik weet het niet! Overigens best knap als er maar 20.000 man in het stadion kunnen. Oh dat is gewoon een stadion van Heerenveen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Watford_FC
Overigens zit bij Fortuna 12.000 man in het stadion.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fortuna_Sittard
Maar ik begrijp wat je bedoelt. Engeland heeft 7 stadions met +50 duizend en Nederland 2.

Je schreef dat sportief ALTIJD op vooruit gaat, dat is gewoon niet zo. Niet altijd, eerder soms.
Financieel ga je er eerder op vooruit dan sportief.

En dit is in gedachte dat Ajax een sportieve prestatie aflevert in Europa. Dat je met deze 11 spelers bij de Europese top behoort.

Vind je PSG-Dijon een sportieve vooruitgang als je daar met 8-0 wint? Alleen Lyon is daar Europese subtop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 oktober 2018 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - donderdag 11 oktober 2018 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2018 - 10:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je zegt het zelf. Speelt! Wie zegt men dat diegene speelt? De Ligt speelt niet alle wedstrijden bij Real of Barca. Dan mag je lekker naast Cillissen op de bank plaats nemen bij Barca. Kunnen ze lekker kaarten in het Nederlands. Of denk je dat De Ligt Ramos of Pique uit de basis kan spelen volgend seizoen? Of vind je dat Cillissen er sportief is vooruitgegaan, dat zelfde geld ook voor Kluivert. Ik vind dat van niet, daar schillen we dan van mening over.

En bij Watford-Newcastle is die wedstrijd uitverkocht dan? Ik weet het niet! Overigens best knap als er maar 20.000 man in het stadion kunnen. Oh dat is gewoon een stadion van Heerenveen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Watford_FC
Overigens zit bij Fortuna 12.000 man in het stadion.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fortuna_Sittard
Maar ik begrijp wat je bedoelt. Engeland heeft 7 stadions met +50 duizend en Nederland 2.

Je schreef dat sportief ALTIJD op vooruit gaat, dat is gewoon niet zo. Niet altijd, eerder soms.
Financieel ga je er eerder op vooruit dan sportief.

En dit is in gedachte dat Ajax een sportieve prestatie aflevert in Europa. Dat je met deze 11 spelers bij de Europese top behoort.

Vind je PSG-Dijon een sportieve vooruitgang als je daar met 8-0 wint? Alleen Lyon is daar Europese subtop.
Kerel je snapt het principe toch of niet?? Of wil je nu van alle stadions weten hoe veel er exact in kunnen?

Maar leuk om spelers te benoemen die op de bank zitten, waarom zou deze jongens dat ook gebeuren?

En dat je denkt dat ze zouden blijven zegt ook helemaal niks, zelden blijft er namelijk een speler in NL die weg kan naar een grotere competitie en club.

En ja Cillesen is er zeker op vooruit gegaan, iedere dag trainen met Messi en Suarez op afwerken maakt je echt een betere keeper dan niks te doen hebben tegen VVV op zondag middag. Kluivert begint ook meer te spelen dus wat is nou je punt man?

Geen speler in de eredivisie met potentie op een grotere club wil liever in NL zijn dan elders. En ja er is altijd de uitzondering die de regel bevestigd..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 oktober 2018 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2018 - 14:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel je snapt het principe toch of niet?? Of wil je nu van alle stadions weten hoe veel er exact in kunnen?

Maar leuk om spelers te benoemen die op de bank zitten, waarom zou deze jongens dat ook gebeuren?

En dat je denkt dat ze zouden blijven zegt ook helemaal niks, zelden blijft er namelijk een speler in NL die weg kan naar een grotere competitie en club.

En ja Cillesen is er zeker op vooruit gegaan, iedere dag trainen met Messi en Suarez op afwerken maakt je echt een betere keeper dan niks te doen hebben tegen VVV op zondag middag. Kluivert begint ook meer te spelen dus wat is nou je punt man?

Geen speler in de eredivisie met potentie op een grotere club wil liever in NL zijn dan elders. En ja er is altijd de uitzondering die de regel bevestigd..
Nee, dat hoeft niet te weten maar als je cijfers noemt dan moeten die toch wel kloppen of vind je dat van niet? Maar vooruit het klopt in Engeland daar kunnen meer mensen in het stadion dan in Nederland. Dus als je voor de ambiance zou gaan dan kan je daarvoor naar het buitenland.

Waarom zou deze spelers het niet gebeuren? Gerucht volgen. De Jong en De Ligt naar Barcelona. De ligt als rechtercentrale verdediger heeft Pique voor zich. Pique moet een keer worden vervangen omdat hij niet meer de jongste is. Maar zet je die er volgend jaar ernaast? Hij zal dan wedstrijden spelen zoals tegen Granada om hem te rijpen.
Dat zelfde geld dus ook voor De Jong, Busquete zet je er ook niet zomaar ernaast.
Als je al tot de wereldtop behoort waarom zou je dan een plek achter een andere wereldtopper ambiëren?

Waarom blijft een speler niet in Nederland als die naar het buitenland kan. 1 het geld, 2 omdat de team niet meegroeit met het niveau van het elftal. Als je Halve finale CL haalt dan is enkel de Finale en winst nog hoger.

En het is niet zo dat ze volgend jaar opeens niet meer geïnteresseerd zouden zijn? Als alles gewoon prima zou verlopen en niet geblesseerd zouden raken. Dan haakt echt niemand af!

overigens kon men allang naar het buitenland maar zijn ze gebleven.. Ziyech kon wel weg. De ligt had vast bij een mooie club in Engeland kunnen tekenen. Dit was die uitzondering!
Maar waarom zou dat volgend jaar dan niet kunnen?

Maar laten we dit niet meer verder bespreken want de situatie komt toch niet voor. Ajax haalt de halve finale van CL niet! Dus ze zullen wel gewoon gaan.

Lekker op de bank zitten daar in de Spaanse zon. Maar oh zo heerlijk trainen met Messi.
Want Ja, Winston Bogarde die ging ook voor de sportieve succes naar Chelsea!!$$$$
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 oktober 2018 - 09:14   quote  deeplink  
Gaap, mooi boek! Zzzzzzz
remco k
 remco k - vrijdag 12 oktober 2018 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2018 - 15:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft niet te weten maar als je cijfers noemt dan moeten die toch wel kloppen of vind je dat van niet? Maar vooruit het klopt in Engeland daar kunnen meer mensen in het stadion dan in Nederland. Dus als je voor de ambiance zou gaan dan kan je daarvoor naar het buitenland.

Waarom zou deze spelers het niet gebeuren? Gerucht volgen. De Jong en De Ligt naar Barcelona. De ligt als rechtercentrale verdediger heeft Pique voor zich. Pique moet een keer worden vervangen omdat hij niet meer de jongste is. Maar zet je die er volgend jaar ernaast? Hij zal dan wedstrijden spelen zoals tegen Granada om hem te rijpen.
Dat zelfde geld dus ook voor De Jong, Busquete zet je er ook niet zomaar ernaast.
Als je al tot de wereldtop behoort waarom zou je dan een plek achter een andere wereldtopper ambiëren?

Waarom blijft een speler niet in Nederland als die naar het buitenland kan. 1 het geld, 2 omdat de team niet meegroeit met het niveau van het elftal. Als je Halve finale CL haalt dan is enkel de Finale en winst nog hoger.

En het is niet zo dat ze volgend jaar opeens niet meer geïnteresseerd zouden zijn? Als alles gewoon prima zou verlopen en niet geblesseerd zouden raken. Dan haakt echt niemand af!

overigens kon men allang naar het buitenland maar zijn ze gebleven.. Ziyech kon wel weg. De ligt had vast bij een mooie club in Engeland kunnen tekenen. Dit was die uitzondering!
Maar waarom zou dat volgend jaar dan niet kunnen?

Maar laten we dit niet meer verder bespreken want de situatie komt toch niet voor. Ajax haalt de halve finale van CL niet! Dus ze zullen wel gewoon gaan.

Lekker op de bank zitten daar in de Spaanse zon. Maar oh zo heerlijk trainen met Messi.
Want Ja, Winston Bogarde die ging ook voor de sportieve succes naar Chelsea!!$$$$
Nee ik vind van niet als het om de strekking gaat, een strekking die echt iedere voetbal supporter in de wereld wel zal begrijpen, en die waarschijnlijk alleen jij ter discussie stelt.

Bogarde ging inderdaad naar Chelsea, maar niet voor het geld, hij zou onder Vialli gewoon basis speler zijn geworden, alleen was die met een week weg nadat Bogarde werd aangetrokken. Vervolgens vroeg Chelsea te veel geld voor hem, kwamen verhuurdeals niet van de grond doordat Chelsea het volledige bedrag wou hebben wat Bogarde kreeg enz enz..

En het europese voetbal is niet de enige reden om sportief te verbeteren, vaak is dat alleen al de ambiance van een competitie zoals die in Engeland Duitsland of Spanje.
AkaS
 AkaS - vrijdag 12 oktober 2018 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 oktober 2018 - 14:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Een deel van de kritiek is terecht, een ander deel is in mijn beleving niet terecht en te ver gezocht.

En Driessen tsja, de ene keer is hij hier iemand die er helemaal niks van begrijpt, de andere keer kan die mooi gebruikt worden om een punt te maken, daarmee doel ik niet eens specifiek op jouw post, maar het is nu niet bepaald zo dat hij op het forum unaniem gezien wordt als een ajax kenner die echt verteld hoe het zit.

En wat betreft die leegloop, ik denk inderdaad dat er wel een aantal zullen vertrekken ja, overigens na zowel het winnen van de prijzen, maar zeker ook als dat niet gebeurt.
Tijdens psv- ajax was er een moment waarin ten Hag zich lichtelijk met enige paniek op zijn gezicht tot Schreuder wendde en het laat zich raden dat hij om raad vroeg. De reactie van Schreuder was heerlijk met een gezichtsimpressie of hoe je dit ook noemt was voor mij duidelijk dat hij aangaf, je zoekt het maar uit mr. Know it all.

Toen verbaasde mij dit en had Driessen nog niets verteld... Daarom toen Driessen dit verkondigde viel voor mij het kwartje.

Maar goed ieder zijn waarheid en tot slot is volgens mij de boodschap luid en duidelijk overgekomen bij ten Hag en daar gaat het om!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 25 oktober 2018 - 15:08   quote  deeplink  
Lol, nu lees ik weer dat het de assistenten waren die Ten Hag over haalde om Neres binnen de lijnen te brengen. IK heb eigenlijk het idee dat die Scheuder de echte coach is en het genie achter de opstellingen en wissels. IK hoorde ook dat Schreuder had voorgesteld om anders te spelen tegen PSV, maar dat werd genegeerd.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 25 oktober 2018 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2018 - 15:08 schreef Ajax we love you het volgende:
Lol, nu lees ik weer dat het de assistenten waren die Ten Hag over haalde om Neres binnen de lijnen te brengen.
Daarvoor heb je assistenten toch.
remco k
 remco k - donderdag 25 oktober 2018 - 15:32   quote  deeplink  
Ja inderdaad, het is ook gewoon nooit goed.

Luisterd hij niet naar ze, krijg je hier te lezen dat het een egoïstische eigengereide klootzak is die niks van een ander aanneemt.

Neemt ie her en der ideeën over van een ander, lees je hier weer dat ie zijn oren naar zijn assistenten laat hangen en dat ie het zelf allemaal niet weet.

Een technische staf bestaat uit meer kwaliteiten dan pionnen plaatsen op het trainingsveld en ballen sjouwen.
Eide
 Eide - donderdag 25 oktober 2018 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2018 - 15:08 schreef Ajax we love you het volgende:
Lol, nu lees ik weer dat het de assistenten waren die Ten Hag over haalde om Neres binnen de lijnen te brengen.
Leiding geven is ook luisteren naar anderen en soms het idee van een ander uitvoeren. Volgens mij wordt hier precies beschreven hoe een staf moet functioneren. De staf adviseert de hoofdtrainer gevraagd en ongevraagd.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 25 oktober 2018 - 17:36   quote  deeplink  
Maar goed dat hij dan assistenten heeft. Vier of zes ogen zien meer dan twee ogen, toch?
Een beetje het zelfde al zoiets van de lamme helpt de blinde. Samen zijn ze sterker dan alleen.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax kiest Ten Hag









0.0231461