BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: IEDEREEN ERUIT INCL. OVERMARS & VD SAR

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - maandag 25 december 2017 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2017 - 10:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je hem weer met zijn eigen ego willen strelen.

Je blijft doen alsof je overal gelijk in hebt gehad maar dat heb je juist helemaal niet.

Jij zei namelijk dat jij niet geloofde dat de beleidsmannen de nodige veranderingen konden doorvoeren. En nu complimenteer je ze met die veranderingen? Om vervolgens te roepen dat ze er allemaal uit moeten?

Lekker alles recht lullen in je eigen straatje.
Luister eens hufterige draaikont!

1. Ik irriteerde mij groen en geel aan Bosz omdat hij Younes, Veltman en Schöne maar bleef opstellen waar ik het niet mee eens was en ben. In mijn ogen niet goed genoeg voor Ajax.

2. Het lachen bij de nederlaag bij psv van Bosz schoot mij totaal in het verkeerde keelgat.

3. Zijn tactiek en onvermogen om te anticiperen in de finale tegen Man.U vond ik een brevet van zijn onvermogen.

Dit aller ruimschoots door mij op het forum kenbaar gemaakt!

Dus klets niet uit je nek Remco!

Dan nu het TH en directie....
1. Ik vond dat Overmars en consorten al jaren profiteerden van de verkoop van spelers die door anderen waren gehaald en zelf keer op keer te laat waren en faalden in het tijdig op orde hebben van de selectie...

Jij en anderen vonden deze mening van mij belachelijk omdat Overmars en de rest van zijn TH vrienden geen enkele macht hadden en volkomen afhankelijk waren van een niet functionerend rvc...

Allemaal terug te lezen op het forum meneertje je weet het allemaal zo goed, maar weet in feite geen flikker!!!

Want inmiddels blijkt dat Bergkamp Bosz kon wegtreiteren en zijn vriendje de onervaren "trainer" Keizer kon doordrukken.

Overmars op zijn beurt mag nu als goedmakertje zijn provinciale vriendje naar voren schuiven!!!

Verder hebben Overmars en vd Sar publiekelijk toegegeven dat ze vanaf heden de selecties eerder rond willen hebben en situaties als voorgaande jaren waarin ze te laat waren niet meer willen laten gebeuren...!!!

En zie ook de aankopen...

Dus hoezo hadden ze zelf geen inspraak en waren ze afhankelijk van de rvc waar notabene van Duijvenbode is opgestapt uit onvrede over de genomen beslissingen door de heren vd Sar, Overmars en Bergkamp!

Zoals gezegd is niets van wat jij hebt verkondigd als waarheid uitgekomen!

Alles maar dan ook alles wat ik heb geroepen wel. Alleen het mislopen van het kampioenschap als er niet ingegrepen zou worden is nog niet uitgekomen...

Dus wat raaskal je toch man. Ga lekker bij PEC raaskallen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 december 2017 door AkaS --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 25 december 2017 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 13:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Prima onder woorden gebracht, Eide!
Wij, supporters, kunnen niks anders doen dan afwachten. Ik vind het echter een foute benadering om iemand vooraf al af te branden. Wie weet is Erik ten Hag (mocht hij komen, want dat is allesbehalve zeker op dit moment) de ontbrekende schakel om onze schitterende (!) selectie te laten stralen met oogstrelend voetbal. Ik vind Ten Hag een uitstekend tacticus, althans dat heeft hij bij FC Utrecht laten zien.
Mooi gesproken Pietje, prima onder woorden gebracht ook :)
AkaS
 AkaS - maandag 25 december 2017 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 14:01 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Mooi gesproken Pietje, prima onder woorden gebracht ook :)
Kijk Pietje, ik ben tegen de komst van Ten Hag en de reden die ik hiervoor heb is niet eens zozeer tegen de persoon ten hag!

Misschien is hij idd een goede tacticus en heeft hij het goed gedaan bij utrecht en bayern münchen 2!!!

het gaat erom dat ik die machtspelletjes van die typetjes overmars vd sar en bergkamp meer dan zat ben!!!

Eerst Keizer... volkomen onervaren op een moment dat je beste spelers weggaan en er niet tijdig is ingekocht om deze per direct te vervangen. Ondanks de potentie van wöber en van de beek.

en nu dus een ten hag die nog nooit de leiding heeft gehad over een 1e elftal bij een topclub en hierbij overduidelijk de keuze is van overmars die in een machtspel verwikkelt is ...

Er zou in mijn ogen een bewezen persoonlijkheid aangesteld moeten worden, desnoods alleen om het seizoen af te maken en dan weloverwogen een nieuwe trainer aanstellen.

Ajax mag en kan toch geen speelbal zijn van de ego's van een stel puberende oudvoetballers???

Overigens, als ervaring ondergeschikt is, zou een keuze voor John van 't Schip dan in mijn ogen een veel betere keuze zijn.

Heeft ook de reputatie tactisch sterk te zijn.
Presteert nu ook met aanvallend voetbal.
En heeft meer ervaring als trainer en kent de club en gewenste
speelstijl als oud 1e elftalspeler als geen ander!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 december 2017 door AkaS --
Jaccio
 Jaccio - maandag 25 december 2017 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 14:41 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kijk Pietje, ik ben tegen de komst van Ten Hag en de reden die ik hiervoor heb is niet eens zozeer tegen de persoon ten hag!

Misschien is hij idd een goede tacticus en heeft hij het goed gedaan bij utrecht en bayern münchen 2!!!

het gaat erom dat ik die machtspelletjes van die typetjes overmars vd sar en bergkamp meer dan zat ben!!!

Eerst Keizer... volkomen onervaren op een moment dat je beste spelers weggaan en er niet tijdig is ingekocht om deze per direct te vervangen. Ondanks de potentie van wöber en van de beek.

en nu dus een ten hag die nog nooit de leiding heeft gehad over een 1e elftal bij een topclub en hierbij overduidelijk de keuze is van overmars die in een machtspel verwikkelt is ...

Er zou in mijn ogen een bewezen persoonlijkheid aangesteld moeten worden, desnoods alleen om het seizoen af te maken en dan weloverwogen een nieuwe trainer aanstellen.

Ajax mag en kan toch geen speelbal zijn van de ego's van een stel puberende oudvoetballers???

Overigens, als ervaring ondergeschikt is, zou een keuze voor John van 't Schip dan in mijn ogen een veel betere keuze zijn.

Heeft ook de reputatie tactisch sterk te zijn.
Presteert nu ook met aanvallend voetbal.
En heeft meer ervaring als trainer en kent de club en gewenste
speelstijl als oud 1e elftalspeler als geen ander!
*slow clap*
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 25 december 2017 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 december 2017 - 15:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ga je weer!?

Ik kijk naar de feiten en als die niet positief zijn is wat ik meld ook
niet positief. Maar dat is logisch ;-)

Trouwens deze goedkope opmerking komt mij niet onbekend voor, die is een paar maanden geleden ook meerdere keren op mij afgekomen.

Maar als je kijkt waar ik kritiek op heb gehad heb ik overal nog gelijk in gehad en gekregen. Dus hoezo is er wat mis met mijn beleidsmatige visie op zaken.

En feitelijk klopt het wederom op voorhand wat ik zeg...

Keizer = vriendje van Bergkamp
Ten Hag = vriendje van Overmars

Beide hebbenn ze een grote carrière als voetballer, noch ruime ervaring als trainer....

En zijn de resultaten van Ten Hag dan zo im het oog springend....?

En tot slot....

Het grote Ajax Amsterdam komt nu in handen van 2 middelmatige voetballers uit het oosten van Nederland, Barneveld en Haaksbergen !!!!!!

Hallo !!!!

Vrienden van Overmars die nog op geen enkele wijze iets hebben gepresteerd dat in het oog springt en hun keuze rechtvaardigd.

Gewoon Keizer nummer 2!

Mijn beleidsmatige visie is vele malen beter vriend!

Ik zou op mijn gemak een ervaren trainer zoeken en in de tussentijd Co Adriaanse voor deze jonge groep zetten !

Ze moeten zich kapot schamen bij Ajax...

Vriendjespolitieke slangenkuil!!!
Ik geef toe dat het bij Ajax een echte slangenkuil is en ik heb zelf ook het idee dat men maar wat doet daar.

Nadat Bosz was vertrokken kregen blijkbaar Overmars en Bergkamp het met elkaar aan de stok. Ajax wilde na het wegvallen van Bosz doorschakelen met Laudrup en Keizer als assistent, tenminste als ik de verhalen zo mag geloven. Die heeft bedankt voor die baan, Mede door het verleden waarbij Ajax hem schandalig heeft behandeld met een naheffing van 3 miljoen.

Spijkerman zou naar Jong ajax gaan, wat betekend dat hij al op een zijspoor is beland, maar onze oude rot met zijn ellebogenwerk is er met behulp van Bergkamp weer tussengekomen. Bergkamp schoof Keizer naar voren, want er was niemand anders op zo'n korte termijn. Iedereen had zo zijn twijfels (inclusief Keizer zelf had twijfels, maar zag het ook als een mogelijkheid)

Het TH is dood, dat is duidelijk en we zijn weer een beetje terug bij af. Ten Hag is idd een vriendje van Overmars en als Ten Hag ten onder gaat, dan geldt dit ook voor Overmars. Ik moet wel zeggen dat Overmars het toch niet zo gek heeft gedaan in de tijd van het nieuwe voetbal. De jeugd krijgt ook een kans, ze kopen goed in en verkopen nog beter door, dus zoveel is er nu ook weer niet aan de hand. Daarbij schakelen ze nu sneller dan voorheen. Ik zie daar wel progressie in.

Ik vind het zonde dat Bergkamp weg is en Keizer is daar het slachtoffer van geworden. Ik had hem gewoon tot einde van het jaar laten zitten en dan evalueren. Aan de andere kant houdt iedereen zijn mond als die Ten Hag met Ajax alsnog kampioen wordt.

Ik hoop dat Van Duyvenbode weer terugkomt, net als Jonk. Ik hoop ook dat Bergkamp uiteindelijk gewoon terugkomt als trainer, laat Kluivert de spitsentrainer worden en laat Menzo L'ami vervangen.

Overmars mag van mij blijven zitten en van der Sar, tja ik weet dat nog niet. Ik zou Bozs, Overmars, Jonk, Van der Sar en bergkamp bij de tafel van Kees willen zien.... Mogen ze hun verhaal vertellen.

Ik begrijp je frustratie wel en misschien wil ik ook wel altijd alleen het goede zien bij Ajax, daarbij iedereen maakt fouten. Ajax is en blijft toch mijn club, het is klote om te zien dat het nu zo onrustig is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 december 2017 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - maandag 25 december 2017 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 11:51 schreef Eide het volgende:
Ajax breekt juist met trainers die vanuit een visie werken, zoals FdB, Bosz en Keizer en kiest nu voor een wedstrijdtrainer die het verschil van tactiek wil maken in plaats van een vooraf ingenomen visie. Van Gaal was ook een tacticus pur sang met zaken zals visualisatie en dergelijke. Die zette z'n ploegen echt van wedstrijd naar wedstrijd op scherp.

Of Ten Hag daarmee de juiste keuze is... ik weet het echt niet. Hij is als gezegd voor mij niet de ideale kandidaat. Aan de andere kant zal het interessant zijn om te zien of Ten Hag zowel het publiek als de directie tevreden kan houden.
Helemaal met je eens einde. Lastig om iets te zeggen over de uitkomst.
remco k
 remco k - maandag 25 december 2017 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 13:46 schreef AkaS het volgende:

[..]

Luister eens hufterige draaikont!

1. Ik irriteerde mij groen en geel aan Bosz omdat hij Younes, Veltman en Schöne maar bleef opstellen waar ik het niet mee eens was en ben. In mijn ogen niet goed genoeg voor Ajax.

2. Het lachen bij de nederlaag bij psv van Bosz schoot mij totaal in het verkeerde keelgat.

3. Zijn tactiek en onvermogen om te anticiperen in de finale tegen Man.U vond ik een brevet van zijn onvermogen.

Dit aller ruimschoots door mij op het forum kenbaar gemaakt!

Dus klets niet uit je nek Remco!

Dan nu het TH en directie....
1. Ik vond dat Overmars en consorten al jaren profiteerden van de verkoop van spelers die door anderen waren gehaald en zelf keer op keer te laat waren en faalden in het tijdig op orde hebben van de selectie...

Jij en anderen vonden deze mening van mij belachelijk omdat Overmars en de rest van zijn TH vrienden geen enkele macht hadden en volkomen afhankelijk waren van een niet functionerend rvc...

Allemaal terug te lezen op het forum meneertje je weet het allemaal zo goed, maar weet in feite geen flikker!!!

Want inmiddels blijkt dat Bergkamp Bosz kon wegtreiteren en zijn vriendje de onervaren "trainer" Keizer kon doordrukken.

Overmars op zijn beurt mag nu als goedmakertje zijn provinciale vriendje naar voren schuiven!!!

Verder hebben Overmars en vd Sar publiekelijk toegegeven dat ze vanaf heden de selecties eerder rond willen hebben en situaties als voorgaande jaren waarin ze te laat waren niet meer willen laten gebeuren...!!!

En zie ook de aankopen...

Dus hoezo hadden ze zelf geen inspraak en waren ze afhankelijk van de rvc waar notabene van Duijvenbode is opgestapt uit onvrede over de genomen beslissingen door de heren vd Sar, Overmars en Bergkamp!

Zoals gezegd is niets van wat jij hebt verkondigd als waarheid uitgekomen!

Alles maar dan ook alles wat ik heb geroepen wel. Alleen het mislopen van het kampioenschap als er niet ingegrepen zou worden is nog niet uitgekomen...

Dus wat raaskal je toch man. Ga lekker bij PEC raaskallen!!!
Wat zeg je toch allemaal kerel.

Ik gaf aan een zwaar seizoen tegemoet te zien. Dat is gebeurt om de reden die ik aangaf. Ik heb aangegeven dat ze moesten leren van hun fouten en dat ik verwachtte dat dit zou gebeuren. En dat is dus ook gebeurt.

Volgens jou zou de goede lijn niet ingezet kunnen worden. Zouden we er keihard vanaf gaan tegen PSV en zouden we na az zelfs op 14 punten staan.

Dus lul niet. Je kan namelijk wel alles naar je toe draaien. Maar het is gewoon gelul.

Wat je verder allemaal post ga ik maar niet op in. Dadelijk ga je nog dreigen via pb.
AkaS
 AkaS - maandag 25 december 2017 - 21:17   quote  deeplink  
Je gaat even te kort door de bocht huichelaar!!!

Ik heb aangegeven dat we er tegen Nice af zouden gaan.
Tegen Kopenhagen af zouden gaan. En dat er net als het
jaar ervoor slecht zouden starten in de competitie.

En dat de aanstelling van Keizer een fout was.

en idd heb ik aangekondigd dat we er tegen psv af zouden gaan.
Echter werd er van de ene dag op de andere dag het systeem
veranderd en werden spelers gewisseld en op andere posities
gezet en dat pakte wonderwel heel goed uit!

En bovendien speelde psv nog slechter en passiever dan een
gemiddelde topamateur tegen Ajax!!!

Dus hou op met je afleidings shit!

Jij bent een nare laffe forumboer, die
zelden iets durft te wagen en alleen maar
anderen afzeikt.

Of moet ik soms je intelligente posts kopieren waarin
je continu verkondigd dat alles de schuld is van dr rvc!!!

En dat " wij" er niets van snappen !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 december 2017 door AkaS --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 25 december 2017 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 11:51 schreef Eide het volgende:
Ajax breekt juist met trainers die vanuit een visie werken, zoals FdB, Bosz en Keizer en kiest nu voor een wedstrijdtrainer die het verschil van tactiek wil maken in plaats van een vooraf ingenomen visie. Van Gaal was ook een tacticus pur sang met zaken zals visualisatie en dergelijke. Die zette z'n ploegen echt van wedstrijd naar wedstrijd op scherp.

Of Ten Hag daarmee de juiste keuze is... ik weet het echt niet. Hij is als gezegd voor mij niet de ideale kandidaat. Aan de andere kant zal het interessant zijn om te zien of Ten Hag zowel het publiek als de directie tevreden kan houden.
Als je visie is om je tactiek aan te passen op je selectie. Is dat toch ook een vooraf ingenomen visie? Dan is het de vraag of hij de juiste visie/tactiek kiest. Terwijl je bij een trainer die een duidelijke visie heeft wat je krijgt en of zijn visie past.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 10:29   quote  deeplink  
Jongens, jongens, jongens, denk toch eens aan de kerstgedachte!! Wat een gescheld tegen elkaar!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 10:29   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 26 december 2017 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 december 2017 - 21:17 schreef AkaS het volgende:
Je gaat even te kort door de bocht huichelaar!!!

Ik heb aangegeven dat we er tegen Nice af zouden gaan.
Tegen Kopenhagen af zouden gaan. En dat er net als het
jaar ervoor slecht zouden starten in de competitie.

En dat de aanstelling van Keizer een fout was.

en idd heb ik aangekondigd dat we er tegen psv af zouden gaan.
Echter werd er van de ene dag op de andere dag het systeem
veranderd en werden spelers gewisseld en op andere posities
gezet en dat pakte wonderwel heel goed uit!

En bovendien speelde psv nog slechter en passiever dan een
gemiddelde topamateur tegen Ajax!!!

Dus hou op met je afleidings shit!

Jij bent een nare laffe forumboer, die
zelden iets durft te wagen en alleen maar
anderen afzeikt.

Of moet ik soms je intelligente posts kopieren waarin
je continu verkondigd dat alles de schuld is van dr rvc!!!

En dat " wij" er niets van snappen !!!
Maar dat jij er niets van snapt is dan ook geen mening maar een feit dat je zelf dagelijks onderschrijft met je domme gelul hier.

En ik durf niets te wagen? We hebben het over voetbal en een mening over dat voetballen.

Man man wat sta jij raar in het leven. Zou niet graag met jou of je omgeving ruilen zeg.
remco k
 remco k - dinsdag 26 december 2017 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 10:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
Jongens, jongens, jongens, denk toch eens aan de kerstgedachte!! Wat een gescheld tegen elkaar!!
Met de kerst aardig tegen elkaar doen om vervolgens de rest van de wereld weer te laten afsterven? Nee sorry.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 10:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Met de kerst aardig tegen elkaar doen om vervolgens de rest van de wereld weer te laten afsterven? Nee sorry.
Eigenlijk gewoon sowieso een beetje normaal tegen elkaar doen??? Ik snap dat je het niet eens met elkaar hoeft te wezen maar elkaar voor rotte vis uitmaken en elkaar proberen te overtreffen om van rotte vis beschimmelde vis te maken gaat wat ver. Hou het gewoon bij je mening, en niet bij verwensingen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 11:12   quote  deeplink  
En let op, je mag best een keer iets roepen richting de ander. Ikzelf ben ook geen koorknaapje wat dat betreft. En vraag ook zeker niet of jullie dat kunnen worden, maar jullie discussie wordt steeds feller en harder!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - dinsdag 26 december 2017 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 11:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Eigenlijk gewoon sowieso een beetje normaal tegen elkaar doen??? Ik snap dat je het niet eens met elkaar hoeft te wezen maar elkaar voor rotte vis uitmaken en elkaar proberen te overtreffen om van rotte vis beschimmelde vis te maken gaat wat ver. Hou het gewoon bij je mening, en niet bij verwensingen!
100% eens! En dat heeft niks met kerst te maken. Maar er wordt mij veel te veel op de man gespeeld en daar voel ik me niet bij thuis.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 december 2017 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 11:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Eigenlijk gewoon sowieso een beetje normaal tegen elkaar doen??? Ik snap dat je het niet eens met elkaar hoeft te wezen maar elkaar voor rotte vis uitmaken en elkaar proberen te overtreffen om van rotte vis beschimmelde vis te maken gaat wat ver. Hou het gewoon bij je mening, en niet bij verwensingen!
Eens. Make love, not war. :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door NatjosFC --
remco k
 remco k - dinsdag 26 december 2017 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 11:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Eigenlijk gewoon sowieso een beetje normaal tegen elkaar doen??? Ik snap dat je het niet eens met elkaar hoeft te wezen maar elkaar voor rotte vis uitmaken en elkaar proberen te overtreffen om van rotte vis beschimmelde vis te maken gaat wat ver. Hou het gewoon bij je mening, en niet bij verwensingen!
Wijze woorden. Jammer dat jij ze post aangezien je geen haar beter bent.
remco k
 remco k - dinsdag 26 december 2017 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 12:24 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Eens. Make love, not war. :)
Voetbal is oorlog zei onze beste trainer ooit.
AkaS
 AkaS - dinsdag 26 december 2017 - 14:15   quote  deeplink  
Fijne kerstdagen allemaal.

Maar wat betreft de selectieve verontwaardiging... Toen ik begin juli mijn kritiek uitte werd ik mede door Remco aangevallen dat ik negatief zou zijn vanwege mijn mening over het functioneren van Overmars en vd Sar. Toen ik aangaf niet negatief te zijn maar benoem wat ik zie en vind... Was de reactie dat ik het niet snapte en niet wist wie waarvoor verantwoordelijk was...

Prima dat je mijn mening afdoet als negatief en van alles over mij en mijn mening roept...

Maar als dan het grootste deel loopt en uitkomt waarover je mij hebt verketterd moet je niet gaan doen alsof het niet waar is.
Wees dan een vent en zeg dat je helaas ongelijk hebt en dat je zelf
dacht dat het anders in elkaar stak.

Dan bouw je over en weer respect op.

Remco is hier al heel lang, maar verkondigd louter slappe
slappe verhalen/meningen en blinkt vooral uit in doen
alsof hij Ajax van binnen en van buiten kent en de rest er
geen reet van snapt.

Hoge bomen vangen veel wind dat realiseer ik mij en dan
krijg je commentaar.

Maar het commentaar van sommigen hier is soms best neerbuigend en
zelfs agressief van toon soms en als er dan agressief terug wordt
gereageerd is Leiden in last en is men verontwaardigd.

Reageer op mij met respect en ik zal respectvol terug reageren althans
als ik niet al enorm gefuckt ben geraakt!

Dussss

Merry Xmass mede supporters

Tot slot ik ben hier zeker niet om ruzie te maken. En ik draag Ajax net zo
fanatiek een warm hart toe als de meeste hier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door AkaS --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 26 december 2017 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Voetbal is oorlog zei onze beste trainer ooit.
Een forum niet though.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 26 december 2017 - 15:33   quote  deeplink  
Maar is er iemand die de achterliggende gedachte van de keuze voor Schreuder kan raden?
Zou dat wel graag horen. Ken de man zijn kwaliteiten niet
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Wijze woorden. Jammer dat jij ze post aangezien je geen haar beter bent.
Kijk Remco, en dit bedoel ik nu. Gelijk weer proberen de bal terug te kaatsen. Ik geef namelijk daarna aan dat ik zelf ook geen koorknaapje ben! Mensen kunnen veranderen, dat weet jij zelf ook. Sinds de dood van Peter ben ik een stuk rustiger en ga ik bepaalde discussies uit de weg. En weet je waarom? Gewoonweg omdat het geen zin heeft! Mensen kunnen het krijgen zoals ze willen, maar je moet jezelf afvragen of iedereen dat elke dag van mee moet genieten! En 1x is niet erg, maar dagelijks meerdere keren gaat zelfs mij te ver!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 15:33 schreef Jaccio het volgende:
Maar is er iemand die de achterliggende gedachte van de keuze voor Schreuder kan raden?
Zou dat wel graag horen. Ken de man zijn kwaliteiten niet
Ik niet, snap de keuze voor hem niet eens! Hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 14:15 schreef AkaS het volgende:
Fijne kerstdagen allemaal.

Maar wat betreft de selectieve verontwaardiging... Toen ik begin juli mijn kritiek uitte werd ik mede door Remco aangevallen dat ik negatief zou zijn vanwege mijn mening over het functioneren van Overmars en vd Sar. Toen ik aangaf niet negatief te zijn maar benoem wat ik zie en vind... Was de reactie dat ik het niet snapte en niet wist wie waarvoor verantwoordelijk was...

Prima dat je mijn mening afdoet als negatief en van alles over mij en mijn mening roept...

Maar als dan het grootste deel loopt en uitkomt waarover je mij hebt verketterd moet je niet gaan doen alsof het niet waar is.
Wees dan een vent en zeg dat je helaas ongelijk hebt en dat je zelf
dacht dat het anders in elkaar stak.

Dan bouw je over en weer respect op.

Remco is hier al heel lang, maar verkondigd louter slappe
slappe verhalen/meningen en blinkt vooral uit in doen
alsof hij Ajax van binnen en van buiten kent en de rest er
geen reet van snapt.

Hoge bomen vangen veel wind dat realiseer ik mij en dan
krijg je commentaar.

Maar het commentaar van sommigen hier is soms best neerbuigend en
zelfs agressief van toon soms en als er dan agressief terug wordt
gereageerd is Leiden in last en is men verontwaardigd.

Reageer op mij met respect en ik zal respectvol terug reageren althans
als ik niet al enorm gefuckt ben geraakt!

Dussss

Merry Xmass mede supporters

Tot slot ik ben hier zeker niet om ruzie te maken. En ik draag Ajax net zo
fanatiek een warm hart toe als de meeste hier.
Weet je gozer, ik ben het ook vaak oneens met al dat geroeptoeter van jou! ;-)

Maar inderdaad zijn veel zaken die jij van te voren hebt geroepen uitgekomen. Ik hoopte natuurlijk van niet, want dan zou het goed gaan met onze club. Dat gaat het dus zeker niet. En dan kijk ik niet alleen naar de resultaten, maar ook naar de puinhoop in de top van onze club.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 16:01   quote  deeplink  
En ja AkaS, je hoeft geen vrienden te zijn van elkaar op het forum! Echte vrienden kan je dag en nacht bellen, hier reageren ze alleen als ze er zin in hebben! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 26 december 2017 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 15:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk Remco, en dit bedoel ik nu. Gelijk weer proberen de bal terug te kaatsen. Ik geef namelijk daarna aan dat ik zelf ook geen koorknaapje ben! Mensen kunnen veranderen, dat weet jij zelf ook. Sinds de dood van Peter ben ik een stuk rustiger en ga ik bepaalde discussies uit de weg. En weet je waarom? Gewoonweg omdat het geen zin heeft! Mensen kunnen het krijgen zoals ze willen, maar je moet jezelf afvragen of iedereen dat elke dag van mee moet genieten! En 1x is niet erg, maar dagelijks meerdere keren gaat zelfs mij te ver!
Jij vind het geen zin hebben. Ik ga die discussies niet uit de weg omdat ik vind dat het we degelijk zin heeft. Daarnaast moet je ook na peters dood niet gaan doen alsof je roomser dan de paus bent en ben jij echt de laatste die dit soort dingen zou moeten posten.

Als andere mensen hier daar last van hebben is jammer voor ze maar ik ga er niet anders van losten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 16:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij vind het geen zin hebben. Ik ga die discussies niet uit de weg omdat ik vind dat het we degelijk zin heeft. Daarnaast moet je ook na peters dood niet gaan doen alsof je roomser dan de paus bent en ben jij echt de laatste die dit soort dingen zou moeten posten.

Als andere mensen hier daar last van hebben is jammer voor ze maar ik ga er niet anders van losten.
Perfect jongen, gewoon doen wat je wilt. En zoals ik zeg ben ik sinds de dood van Peter wel wat rustiger geworden maar nog steeds niet roomser dan de paus. Dus ik weet je bedoeling niet helemaal wat je nu probeert, maar mij lok je niet uit de tent hoor. Dus neem nu maar weer een slok van je Hertog Jan en probeer een ander zo ver te krijgen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 16:03   quote  deeplink  
En ik post ook nog steeds wat ik wil posten. Ook al vind jij dat ik daarover geen recht van spreken heb!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 26 december 2017 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 14:15 schreef AkaS het volgende:
Fijne kerstdagen allemaal.

Maar wat betreft de selectieve verontwaardiging... Toen ik begin juli mijn kritiek uitte werd ik mede door Remco aangevallen dat ik negatief zou zijn vanwege mijn mening over het functioneren van Overmars en vd Sar. Toen ik aangaf niet negatief te zijn maar benoem wat ik zie en vind... Was de reactie dat ik het niet snapte en niet wist wie waarvoor verantwoordelijk was...

Prima dat je mijn mening afdoet als negatief en van alles over mij en mijn mening roept...

Maar als dan het grootste deel loopt en uitkomt waarover je mij hebt verketterd moet je niet gaan doen alsof het niet waar is.
Wees dan een vent en zeg dat je helaas ongelijk hebt en dat je zelf
dacht dat het anders in elkaar stak.

Dan bouw je over en weer respect op.

Remco is hier al heel lang, maar verkondigd louter slappe
slappe verhalen/meningen en blinkt vooral uit in doen
alsof hij Ajax van binnen en van buiten kent en de rest er
geen reet van snapt.

Hoge bomen vangen veel wind dat realiseer ik mij en dan
krijg je commentaar.

Maar het commentaar van sommigen hier is soms best neerbuigend en
zelfs agressief van toon soms en als er dan agressief terug wordt
gereageerd is Leiden in last en is men verontwaardigd.

Reageer op mij met respect en ik zal respectvol terug reageren althans
als ik niet al enorm gefuckt ben geraakt!

Dussss

Merry Xmass mede supporters

Tot slot ik ben hier zeker niet om ruzie te maken. En ik draag Ajax net zo
fanatiek een warm hart toe als de meeste hier.
Bla bla bla.

Misschien zou je eens moeten starten met een ander met respect te behandelen.

Onze discussies gingen niet over wedstrijden wel of niet winnen en wel of niet goed presteren. Onze discussies gingen 99 van de 100 keer over verantwoordelijkheden binnen de club en of Overmars wel of niet presteerde waarbij ik jou enkel aansprak op het verkeerd beoordelen van verantwoordelijkheden binnen de club. En daarin heb je gewoon keihard ongelijk gekregen.

Dus waarover zou ik jou gelijk moeten geven aangezien bijna iedereen hier twijfels over keijzer had en bijna iedereen aangaf dat we gezien het falende aankoopbeleid deze zomer en het gebeuren rond Nouri een heel zwaar seizoen tegemoet zouden gaan.

En gezien al je scheld serenades naar mij ben je echt de laatste die over respect moet beginnen.
remco k
 remco k - dinsdag 26 december 2017 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 16:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Perfect jongen, gewoon doen wat je wilt. En zoals ik zeg ben ik sinds de dood van Peter wel wat rustiger geworden maar nog steeds niet roomser dan de paus. Dus ik weet je bedoeling niet helemaal wat je nu probeert, maar mij lok je niet uit de tent hoor. Dus neem nu maar weer een slok van je Hertog Jan en probeer een ander zo ver te krijgen.
Ik probeer niemand uit de tent te lokken kerel en ben zo rustig als maar kan. Maar begrijp juist van jou dit gedrag niet zo. Nog steeds pak jij hier ook mensen aan en doe je hetzelfde. En daarom reageer ik.

Maar fijne dag vandaag kerel. Ik gun je echt het beste.
remco k
 remco k - dinsdag 26 december 2017 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 16:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
En ik post ook nog steeds wat ik wil posten. Ook al vind jij dat ik daarover geen recht van spreken heb!
Ook lekker blijven doen. Zou pas raar worden als je dat niet meer deed.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 16:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik probeer niemand uit de tent te lokken kerel en ben zo rustig als maar kan. Maar begrijp juist van jou dit gedrag niet zo. Nog steeds pak jij hier ook mensen aan en doe je hetzelfde. En daarom reageer ik.

Maar fijne dag vandaag kerel. Ik gun je echt het beste.
Ik pak nog steeds mensen aan?? Dan lees jij de afgelopen maanden toch anders dan ik. Enkel AkaS en nummer10 heb ik aangepakt. En weet je waarom, omdat ik het niet eens was met hun zienswijze. Maar ook dan heb ik me eigenlijk zo min mogelijk laten verleiden tot scheldpartijen. De enige waarbij ik me er echt door liet verleiden was Bobby, maar dat kwam door zijn taal richting meerdere forumleden waarin men tevens voor downie en dergelijke werd uitgemaakt.

En discussie hebben met iemand is iets anders dan aanpakken door middel van elkaar voor alles en nog wat uitmaken!

Maar toon me de afgelopen maanden een scheldkanonnade richting een ander forumlid (anders dan Bobby, nummer10 of AkaS) en ik zal mijn nederige excuses maken richting jou dat ik me hiermee bemoeid heb!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 16:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook lekker blijven doen. Zou pas raar worden als je dat niet meer deed.
Ik ben hier de afgelopen tijd al minder, en dat zal de komende tijd alleen maar minder en minder worden. Niet omdat ik me laat wegjagen, maar simpelweg omdat ik het drukker krijg op mijn werk. En dan heb ik in de avond echt geen zin me in vermoeiende discussies te mengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 december 2017 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 26 december 2017 - 16:23   quote  deeplink  
Fijne sfeer zo op het forum. Top man
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 26 december 2017 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 15:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik niet, snap de keuze voor hem niet eens! Hahaha
Haha!
Over ten Hag hoor ik nog wel wat, dat hij tactisch sterk is etc.
Maar over Schreuder blijft het overal angstvallig stil..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 december 2017 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 16:26 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Haha!
Over ten Hag hoor ik nog wel wat, dat hij tactisch sterk is etc.
Maar over Schreuder blijft het overal angstvallig stil..
Ik weet de trainersloopbaan van Schreuder niet eens. Ik snap zijn keuze niet eens. Maar ja, wie zijn wij?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 december 2017 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 16:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik pak nog steeds mensen aan?? Dan lees jij de afgelopen maanden toch anders dan ik. Enkel AkaS en nummer10 heb ik aangepakt. En weet je waarom, omdat ik het niet eens was met hun zienswijze. Maar ook dan heb ik me eigenlijk zo min mogelijk laten verleiden tot scheldpartijen. De enige waarbij ik me er echt door liet verleiden was Bobby, maar dat kwam door zijn taal richting meerdere forumleden waarin men tevens voor downie en dergelijke werd uitgemaakt.

En discussie hebben met iemand is iets anders dan aanpakken door middel van elkaar voor alles en nog wat uitmaken!

Maar toon me de afgelopen maanden een scheldkanonnade richting een ander forumlid (anders dan Bobby, nummer10 of AkaS) en ik zal mijn nederige excuses maken richting jou dat ik me hiermee bemoeid heb!
al vaker aangegeven dat een forum best pittig mag zijn.. geen moeite mee.. waren het enkel niet eens.. nahja da kan.. voor mij is dat allang klaar, nieuwe ronde(trainer) nieuwe kansen ;).. en schelden moet al helemaal niet nodig zijn..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 december 2017 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 17:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik weet de trainersloopbaan van Schreuder niet eens. Ik snap zijn keuze niet eens. Maar ja, wie zijn wij?
kwam bij twente weg dacht ik en heeft daar ondanks al het gedonder volgens mij aardig gedaan.. teminste dit meende ik.. verder zou ik het ook niet weten
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 december 2017 - 17:33   quote  deeplink  
zat ernaast.. was in de war met hake.. dus nu helemaal geen idee waarom juist hij..
AkaS
 AkaS - dinsdag 26 december 2017 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 16:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Bla bla bla.

Misschien zou je eens moeten starten met een ander met respect te behandelen.

Onze discussies gingen niet over wedstrijden wel of niet winnen en wel of niet goed presteren. Onze discussies gingen 99 van de 100 keer over verantwoordelijkheden binnen de club en of Overmars wel of niet presteerde waarbij ik jou enkel aansprak op het verkeerd beoordelen van verantwoordelijkheden binnen de club. En daarin heb je gewoon keihard ongelijk gekregen.

Dus waarover zou ik jou gelijk moeten geven aangezien bijna iedereen hier twijfels over keijzer had en bijna iedereen aangaf dat we gezien het falende aankoopbeleid deze zomer en het gebeuren rond Nouri een heel zwaar seizoen tegemoet zouden gaan.

En gezien al je scheld serenades naar mij ben je echt de laatste die over respect moet beginnen.
bla bla bla...

Inderdaad. Meer snap je niet!

Varkens, geiten, boerenkool !!!
AkaS
 AkaS - dinsdag 26 december 2017 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 16:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je gozer, ik ben het ook vaak oneens met al dat geroeptoeter van jou! ;-)

Maar inderdaad zijn veel zaken die jij van te voren hebt geroepen uitgekomen. Ik hoopte natuurlijk van niet, want dan zou het goed gaan met onze club. Dat gaat het dus zeker niet. En dan kijk ik niet alleen naar de resultaten, maar ook naar de puinhoop in de top van onze club.
Dankje. En ik snap je. Laten we de vredespijp opzetten. Fijne 2e kerstavond nog.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 december 2017 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 20:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dankje. En ik snap je. Laten we de vredespijp opzetten. Fijne 2e kerstavond nog.
die heb ik al op... haha..
remco k
 remco k - dinsdag 26 december 2017 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 16:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik pak nog steeds mensen aan?? Dan lees jij de afgelopen maanden toch anders dan ik. Enkel AkaS en nummer10 heb ik aangepakt. En weet je waarom, omdat ik het niet eens was met hun zienswijze. Maar ook dan heb ik me eigenlijk zo min mogelijk laten verleiden tot scheldpartijen. De enige waarbij ik me er echt door liet verleiden was Bobby, maar dat kwam door zijn taal richting meerdere forumleden waarin men tevens voor downie en dergelijke werd uitgemaakt.

En discussie hebben met iemand is iets anders dan aanpakken door middel van elkaar voor alles en nog wat uitmaken!

Maar toon me de afgelopen maanden een scheldkanonnade richting een ander forumlid (anders dan Bobby, nummer10 of AkaS) en ik zal mijn nederige excuses maken richting jou dat ik me hiermee bemoeid heb!
Het komt altijd ergens door aw. En zoals ik al aangeef moet jij je lekker blijven bemoeien. Daarvoor is het een forum hè.
remco k
 remco k - dinsdag 26 december 2017 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 20:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

bla bla bla...

Inderdaad. Meer snap je niet!

Varkens, geiten, boerenkool !!!
Wat zijm dat toch voor rare opmerkingen over boeren en weet ik veel wat? Hoe kom je daar bij?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 december 2017 - 22:02   quote  deeplink  
niks mis met boerenkool :P
AkaS
 AkaS - woensdag 27 december 2017 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat zijm dat toch voor rare opmerkingen over boeren en weet ik veel wat? Hoe kom je daar bij?
bla bla bla ;-)
p111
 p111 - woensdag 27 december 2017 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 december 2017 - 16:26 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Haha!
Over ten Hag hoor ik nog wel wat, dat hij tactisch sterk is etc.
Maar over Schreuder blijft het overal angstvallig stil..
Hij moet de pionnen neer zetten en goed met die gasten omgaan,dat zal hij wel kunnen als speler vond pk het een sympatieke gast.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 27 december 2017 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 december 2017 - 00:20 schreef p111 het volgende:

[..]

Hij moet de pionnen neer zetten en goed met die gasten omgaan,dat zal hij wel kunnen als speler vond pk het een sympatieke gast.
Aha ok.
Ik hoop toch stiekem wel dat er meer is..
AkaS
 AkaS - woensdag 27 december 2017 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 december 2017 - 00:52 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Aha ok.
Ik hoop toch stiekem wel dat er meer is..
het is gewoon weer de zoveelste sprong in het diepe.
Ik hoop dat deze gok wel goed uitpakt!!!

Hadden we maar een kritische rvc ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: IEDEREEN ERUIT INCL. OVERMARS & VD SAR









0.0157902