BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: IEDEREEN ERUIT INCL. OVERMARS & VD SAR

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - maandag 21 mei 2018 - 13:40   quote  deeplink  
Ik weet het ook niet, beste AkaS aan wie het voornamelijk ligt. Ik heb de wijsheid ook niet in pacht. Ik zie wel wat er (niet) gebeurt met mijn mooie club en dat maakt me kwaad en verdrietig.
Je (in z'n algemeenheid) kunt niet alleen Erik ten Hag de schuld geven: hij is gevraagd door Ajax en als je een beetje ambitie in je flikker hebt, dan zul je wel gek zijn als Ajax (of Feyenoord of PSV) zich bij jou meldt. Ik ben er van overtuigd dat EtH zijn stinkende best doet (behalve zijn oorspronkelijke wisselbeleid) om Ajax weer op de rails te krijgen.

De voorzichtige kritiek van sommige spelers op directie en trainers heb ik ook gelezen en ook dat doet mij pijn. Wat ik wel hoop is, dat de beleidsbepalers nu eindelijk wakker zijn geschud en adequate maatregelen zullen nemen om volgend seizoen het kampioenschap naar Amsterdam te halen. Maar je moet niet gek opkijken als het weer niet gaat lukken.

Misschien moet Ajax tot op de bodem op de schop en weer helemaal op nul beginnen. Wat selectiespelers betreft, wat technische staf betreft en wat beleidsbepalers betreft.

Dus ja, helemaal in trant van de titel van dit topic.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2018 door Pietje --
p111
 p111 - maandag 21 mei 2018 - 13:51   quote  deeplink  
Lijkt mij onmogelijk en ook niet helemaal nodig,niemand gaat mij vertellen dat wij een waardeloze selectie hebben.Ik ben er zelfs van overtuigd dat wij de beste selectie hadden dit seizoen,maar we zijn geen kampioen geworden en dat vind ik ligt deels gewoon aan de trainer en deels aan het drama Nourinen deels zat het niet mee zoals bij PSV.Kijk naar de selectie van PSV met veel waterdragers en amper creativiteit.Maar het zat gewoon mee,en dat heeft dit seizoen net de doorslag gegeven.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 21 mei 2018 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2018 - 12:53 schreef Loetje het volgende:
Onana,
Mazraoui, De Ligt, Mallagan, Tagliafico,
Van de Beek, nummer 6, Benedetti,
Labyad, Dolberg, Neres
Frenkie?
p111
 p111 - maandag 21 mei 2018 - 14:23   quote  deeplink  
Als je dat op een rij ziet !!! uiteraard incl /Frenkie /Bande /Huntelaar/Johnson/Eitin/Siem/Sinkgraven/Matusiwa/Kristessen/Schone.Zo,n brede en goeie selectie.
Loetje
 Loetje - maandag 21 mei 2018 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2018 - 14:09 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Frenkie?
Hij of Benedetti. Maar eerst maar eens zien hoe die uit de blessure komt denk ik.
remco k
 remco k - maandag 21 mei 2018 - 17:17   quote  deeplink  
Vraag me niet waarom. Maar ik heb ergens nog wel de verwachting dat Cerny goed terug gaat komen.
Loetje
 Loetje - maandag 21 mei 2018 - 17:33   quote  deeplink  
Hij is er goed genoeg voor.
AkaS
 AkaS - maandag 21 mei 2018 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2018 - 17:17 schreef remco k het volgende:
Vraag me niet waarom. Maar ik heb ergens nog wel de verwachting dat Cerny goed terug gaat komen.
Zou mooi zijn..Was ik eigenlijk al vergeten.
remco k
 remco k - maandag 21 mei 2018 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2018 - 19:45 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zou mooi zijn..Was ik eigenlijk al vergeten.
Ik hoop het echt. Die jongen was aan een prima opmars bezig en is na het debacle in Doetinchem geknakt. Daarna weer een prima periode en dan een klote blessure.
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 mei 2018 - 01:01   quote  deeplink  
Ladru weg... kreeg een niet af te slaan aanbod.... dat klinkt leuk, maar ik krijg toch steeds meer het gevoel dat er iets gaande is binnen de club wat niet best is...

Ten Hag wordt bijvoorbeeld niet overal gepruimd, zelfs bij een gedeelte van de spelers schijnt hij de reden van vertrek te zijn.

Overmars zou moeten ingrijpen maar kan dit niet doen omdat hij dan zelf ook moet vertrekken....
AkaS
 AkaS - zaterdag 16 juni 2018 - 01:24   quote  deeplink  
De 1e training staat voor de deur en wederom is het Overmars niet gelukt om de selectie op orde te krijgen.

Daarnaast heeft hij ons opgezadeld met een debiele trainer die hij om eigen lijfsbehoud het hand boven het hoofd houdt...

En maar roepen dat Overmars het goed doet....

Wat doet hij goed dan... Zich in zijn reet laten bonken door Gorden. Maar een centrale verdediger op tijd aantrekken wat zijn taak is kan hij niet.

Hoe naief kan je wachten tot je een ons weegt op de grillen van een voorzitter uit Argentina...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juni 2018 door AkaS --
hjf
 hjf - zaterdag 16 juni 2018 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2018 - 01:24 schreef AkaS het volgende:
De 1e training staat voor de deur en wederom is het Overmars niet gelukt om de selectie op orde te krijgen.

Daarnaast heeft hij ons opgezadeld met een debiele trainer die hij om eigen lijfsbehoud het hand boven het hoofd houdt...

En maar roepen dat Overmars het goed doet....

Wat doet hij goed dan... Zich in zijn reet laten bonken door Gorden. Maar een centrale verdediger op tijd aantrekken wat zijn taak is kan hij niet.

Hoe naief kan je wachten tot je een ons weegt op de grillen van een voorzitter uit Argentina...
Zou dit 100% aan Overmars liggen of zou dit ook kunnen liggen aan het feit, dat de spelers waarvoor belangstelling is, niet naar de ED willen komen en liever voor meer geld naar het tweede niveau in Engeland gaan?
Pietje
 Pietje - zaterdag 16 juni 2018 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2018 - 14:16 schreef hjf het volgende:

[..]

Zou dit 100% aan Overmars liggen of zou dit ook kunnen liggen aan het feit, dat de spelers waarvoor belangstelling is, niet naar de ED willen komen en liever voor meer geld naar het tweede niveau in Engeland gaan?
Eens. Plus het feit dat er op dit moment een WK gespeeld wordt en als rode draad door alle transferperikelen loopt: veel spelers (die een vertrekwens hebben) proberen via een goed WK een nóg mooiere club te vinden dan een oorspronkelijke belangstelling.

En dan heb je ook nog eens het fenomeen van voorrondes voor de CL en EL terwijl het WK nog bezig is. Er zullen dus clubs zijn die niet hun sterkste elftal op de been krijgen omdat er andere belangen zijn (WK) en die spelers ook nog recht hebben op een verlate vakantie...

Wat een gigantische flaters van UEFA en FIFA. Dit is niet goed te praten. Leve de commercie!
hjf
 hjf - zaterdag 16 juni 2018 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2018 - 14:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eens. Plus het feit dat er op dit moment een WK gespeeld wordt en als rode draad door alle transferperikelen loopt: veel spelers (die een vertrekwens hebben) proberen via een goed WK een nóg mooiere club te vinden dan een oorspronkelijke belangstelling.

En dan heb je ook nog eens het fenomeen van voorrondes voor de CL en EL terwijl het WK nog bezig is. Er zullen dus clubs zijn die niet hun sterkste elftal op de been krijgen omdat er andere belangen zijn (WK) en die spelers ook nog recht hebben op een verlate vakantie...

Wat een gigantische flaters van UEFA en FIFA. Dit is niet goed te praten. Leve de commercie!
Goeie aanvulling Piet
AkaS
 AkaS - zaterdag 16 juni 2018 - 17:44   quote  deeplink  
zou Magallan naar NL gekomen zijn voor een keuring als hij niet in de eredivisie zou willen spelen...

Wat betreft de aanvulling van Pietje...Hier zal iedereen het mee eens zijn lijkt me.
remco k
 remco k - zaterdag 16 juni 2018 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2018 - 17:44 schreef AkaS het volgende:
zou Magallan naar NL gekomen zijn voor een keuring als hij niet in de eredivisie zou willen spelen...

Wat betreft de aanvulling van Pietje...Hier zal iedereen het mee eens zijn lijkt me.
Natuurlijk. Maar als die club keihard zegt dat ze pas akkoord gaan zodra ze een vervanger hebben kan je niet heel veel anders dan proberen druk te zetten of een andere keuze maken.
AkaS
 AkaS - woensdag 20 juni 2018 - 21:50   quote  deeplink  
Ook nu lees ik weer allemaal stevige en stoere teksten over spelers die geen transfer zullen krijgen en dat ervoor gelegen gaat worden. Grappig dat dit voortkomt uit monden van hele zielige en onzekere mannetjes die uiteindelijk toch niet waarmaken wat ze schreeuwen...

Ik zou hier graag eens wat meer daadkracht en transparantie willen zien.

de Ligt, jij mag weg voor 60mln. Echter vanaf die en die datum staan wij niemand meer te woord over een transfer. Als je weg wilt zal je voor die datum weg moeten zijn.

Frenkie: Jij mag weg voor 40 mln. Echter vanaf die en die datum staan wij niemand meer te woord... etc.

Dit is realistisch en helder. Waarbij duidelijke afspraken staan voor alle betrokkenen. En dan is afspraak gewoon afspraak.

Niet dat slappe stoere geouwehoer dat we ieder seizoen horen en ieder seizoen worden we last minute bestolen van een bepalende speler waar niets voor terugkomt.
remco k
 remco k - woensdag 20 juni 2018 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 21:50 schreef AkaS het volgende:
Ook nu lees ik weer allemaal stevige en stoere teksten over spelers die geen transfer zullen krijgen en dat ervoor gelegen gaat worden. Grappig dat dit voortkomt uit monden van hele zielige en onzekere mannetjes die uiteindelijk toch niet waarmaken wat ze schreeuwen...

Ik zou hier graag eens wat meer daadkracht en transparantie willen zien.

de Ligt, jij mag weg voor 60mln. Echter vanaf die en die datum staan wij niemand meer te woord over een transfer. Als je weg wilt zal je voor die datum weg moeten zijn.

Frenkie: Jij mag weg voor 40 mln. Echter vanaf die en die datum staan wij niemand meer te woord... etc.

Dit is realistisch en helder. Waarbij duidelijke afspraken staan voor alle betrokkenen. En dan is afspraak gewoon afspraak.

Niet dat slappe stoere geouwehoer dat we ieder seizoen horen en ieder seizoen worden we last minute bestolen van een bepalende speler waar niets voor terugkomt.
En jij bent bij de gesprekken dat je weet wat er met ze besproken is?
JOOD
 JOOD - woensdag 20 juni 2018 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 21:50 schreef AkaS het volgende:
Ook nu lees ik weer allemaal stevige en stoere teksten over spelers die geen transfer zullen krijgen en dat ervoor gelegen gaat worden. Grappig dat dit voortkomt uit monden van hele zielige en onzekere mannetjes die uiteindelijk toch niet waarmaken wat ze schreeuwen...

Ik zou hier graag eens wat meer daadkracht en transparantie willen zien.

de Ligt, jij mag weg voor 60mln. Echter vanaf die en die datum staan wij niemand meer te woord over een transfer. Als je weg wilt zal je voor die datum weg moeten zijn.

Frenkie: Jij mag weg voor 40 mln. Echter vanaf die en die datum staan wij niemand meer te woord... etc.

Dit is realistisch en helder. Waarbij duidelijke afspraken staan voor alle betrokkenen. En dan is afspraak gewoon afspraak.

Niet dat slappe stoere geouwehoer dat we ieder seizoen horen en ieder seizoen worden we last minute bestolen van een bepalende speler waar niets voor terugkomt.
Precies mijn manier van denken. Alleen op die manier kun je je selectie op tijd rond hebben. En wat als je dan ‘te veel goede spelers hebt’, (sorry hoor maar kom daar niet bij mij mee aan) omdat je er een paar goede hebt bijgekocht OP TIJD, heb je een betere en bredere selectie. Het lijkt verdomme wel de omgekeerde wereld..
JOOD
 JOOD - woensdag 20 juni 2018 - 23:13   quote  deeplink  
@AkaS,

Hoe zou jij het dan opnieuw indelen?

Directie eruit, volledig. En dan?

Kinsbergen, sterke technisch directeur en sterke hoofdtrainer?
AkaS
 AkaS - donderdag 21 juni 2018 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 22:20 schreef remco k het volgende:

[..]

En jij bent bij de gesprekken dat je weet wat er met ze besproken is?
Ga jij nu mijn teksten gebruiken, bijdehandje.
Reageer aub niet meer op mij. Ga lekker een ander vervelen!
AkaS
 AkaS - donderdag 21 juni 2018 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 23:13 schreef JOOD het volgende:
@AkaS,

Hoe zou jij het dan opnieuw indelen?

Directie eruit, volledig. En dan?

Kinsbergen, sterke technisch directeur en sterke hoofdtrainer?
Ja, is zeker een betere invulling dan het nu is.
En Jonk terug natuurlijk ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juni 2018 door AkaS --
remco k
 remco k - donderdag 21 juni 2018 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2018 - 00:53 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ga jij nu mijn teksten gebruiken, bijdehandje.
Reageer aub niet meer op mij. Ga lekker een ander vervelen!
Ik reageer op wie ik wil. Daar is het een forum voor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: IEDEREEN ERUIT INCL. OVERMARS & VD SAR









0.0239579