BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Overmars

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - donderdag 28 december 2017 - 21:45   quote  deeplink  
De baas. Na 3-4-5 jaar is hij eindelijk de baas.

Niemand die hem nu nog een strobreed in de weg legt en zijn plannen kan dwarsbomen. Wat een gruwelijk heerlijke positie zeg! Onze mooie club met alle bijbehorende historie, legendes, stadion, bankrekening en stad. Op dit moment in een dip. Flinke dip. Een betere uitgangspositie kan hij niet hebben.

Overmars is op dit moment de baas over alle voetbalzaken binnen Ajax. Nieuwe trainer, zijn keuze. Nieuwe spelers, linksback..? Verkoop ook voor het zeggen, 25miljoen vragen voor Youness..!

Wellicht is dit de beste bestuurlijke keus in de gehele historie van onze mooie club.

Let op mijn woorden. Als ten Hag de trainer is die Overmars verwacht dat hij is, plus daarbij gericht en zonder gehannes kan kopen en verkopen zonder restricties. Dan zal Ajax en daarmee het gehele Nederlandse voetbal in de lift terecht komen.

Alle vertrouwen in Marc Overmars. Dat we door gekonkel bijvoorbeeld Richarlison of Leon Bayley mislopen is verleden tijd. Laat het maar zien vriend.

Succes het komende jaar, want over 12 maanden weten we pas echt wat jouw voetbal visie is. Nu maar hopen dat ten Hag de kar kan trekken.

WZAWZDB!
Jaccio
 Jaccio - donderdag 28 december 2017 - 22:01   quote  deeplink  
We gaan het zien. Ik heb er iniedergeval zin in, de 'schone lei'
AkaS
 AkaS - donderdag 28 december 2017 - 22:14   quote  deeplink  
Ondanks al mijn kritiek zou ik dit scenario alleen maar kunnen toejuichen Jood!

Ben wel benieuwd of de stortbak vanuit het (Berg)kamp nog open
gaat en wat daar dan uitkomt...

Overmars heeft de situatie geschapen die hem kan maken of breken!
remco k
 remco k - donderdag 28 december 2017 - 22:44   quote  deeplink  
Eerst maar eens zien of het th daadwerkelijk komt te vervallen.
JOOD
 JOOD - donderdag 28 december 2017 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 22:44 schreef remco k het volgende:
Eerst maar eens zien of het th daadwerkelijk komt te vervallen.
Vervallen niet, maar het is meer een klankbordgroep voor de directie op dit moment. Zonder enige beslissende stem.
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 december 2017 - 09:34   quote  deeplink  
Aan daadkracht is Ajax niks aan te merken in December in ieder geval.

- Bande gekocht.
- Perr Schuurs gekocht.

- Contract Ziggo verlengd
- Contract Frenkie de Jong verlengd
- Bezig met openbreken contract Van de Beek

- Dicht bij aantrekken van die Argentijnse linkerverdediger
- Keizer, Spijkerman en Bergkamp ontslagen.
- Ten Hag aangesteld.

Sommige dingen klinken veelbelovend en sommige dingen apart.
JOOD
 JOOD - vrijdag 29 december 2017 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 december 2017 - 09:34 schreef Loetje het volgende:
Aan daadkracht is Ajax niks aan te merken in December in ieder geval.

- Bande gekocht.
- Perr Schuurs gekocht.

- Contract Ziggo verlengd
- Contract Frenkie de Jong verlengd
- Bezig met openbreken contract Van de Beek

- Dicht bij aantrekken van die Argentijnse linkerverdediger
- Keizer, Spijkerman en Bergkamp ontslagen.
- Ten Hag aangesteld.

Sommige dingen klinken veelbelovend en sommige dingen apart.
En allemaal ruim voor het openen van de transfermarkt deze keer.. Het lijkt erop dat daad bij het woord gevoegd wordt.
bahbah
 bahbah - vrijdag 29 december 2017 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 21:45 schreef JOOD het volgende:
De baas. Na 3-4-5 jaar is hij eindelijk de baas.

Niemand die hem nu nog een strobreed in de weg legt en zijn plannen kan dwarsbomen. Wat een gruwelijk heerlijke positie zeg! Onze mooie club met alle bijbehorende historie, legendes, stadion, bankrekening en stad. Op dit moment in een dip. Flinke dip. Een betere uitgangspositie kan hij niet hebben.

Overmars is op dit moment de baas over alle voetbalzaken binnen Ajax. Nieuwe trainer, zijn keuze. Nieuwe spelers, linksback..? Verkoop ook voor het zeggen, 25miljoen vragen voor Youness..!

Wellicht is dit de beste bestuurlijke keus in de gehele historie van onze mooie club.

Let op mijn woorden. Als ten Hag de trainer is die Overmars verwacht dat hij is, plus daarbij gericht en zonder gehannes kan kopen en verkopen zonder restricties. Dan zal Ajax en daarmee het gehele Nederlandse voetbal in de lift terecht komen.

Alle vertrouwen in Marc Overmars. Dat we door gekonkel bijvoorbeeld Richarlison of Leon Bayley mislopen is verleden tijd. Laat het maar zien vriend.

Succes het komende jaar, want over 12 maanden weten we pas echt wat jouw voetbal visie is. Nu maar hopen dat ten Hag de kar kan trekken.

WZAWZDB!
Klinkt me zeer aangenaam in de oren...
Wat ben ik blij dat die Bergkamp weg is zeg....brrrrr...
remco k
 remco k - vrijdag 29 december 2017 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 23:23 schreef JOOD het volgende:

[..]

Vervallen niet, maar het is meer een klankbordgroep voor de directie op dit moment. Zonder enige beslissende stem.
Niks daadwerkelijk veranderd of door de club naar buiten gebracht daarover.
JOOD
 JOOD - vrijdag 29 december 2017 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 december 2017 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Niks daadwerkelijk veranderd of door de club naar buiten gebracht daarover.
http://www.ajax.nl/streams/actueel/rolverdeling-technisch-hart-aangepast.htm

Duidelijk verhaal. Adviesorgaan, dat is 1. En Overmars verantwoordelijk voor aan- en verkoopbeleid, scouting.

Voor Bergkamp zal waarschijnlijk wel een vervanger aangesteld gaan worden.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 december 2017 - 23:00   quote  deeplink  
nou hoop het JOOD.. zolang die wolfs in schaapskleren er nog zit vraag ik het mij af !!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 30 december 2017 - 10:36   quote  deeplink  
Ik moet zeggen, dat het er erg goed uitziet voor de komende periode.
Overmars heeft zeker zijn best gedaan op alle fronten.

Ajax is met een schone lei begonnen na vertrek van diverse personen die het Ajax alleen maar moeilijk hadden gemaakt door meningsverschillen / samenwerkingen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 december 2017 - 10:45   quote  deeplink  
Diezelfde Overmars die in de zomerstop door het overgrote deel van de fans werd uitgekotst! Hahaha wat kan het snel gaan!
JOOD
 JOOD - zaterdag 30 december 2017 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 10:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Diezelfde Overmars die in de zomerstop door het overgrote deel van de fans werd uitgekotst! Hahaha wat kan het snel gaan!
Dit is geen lofzang, maar hij kan nu pas echt laten zien wat hij waard is. Zonder tegengewerkt te worden.
remco k
 remco k - zaterdag 30 december 2017 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 december 2017 - 21:40 schreef JOOD het volgende:

[..]

http://www.ajax.nl/streams/actueel/rolverdeling-technisch-hart-aangepast.htm

Duidelijk verhaal. Adviesorgaan, dat is 1. En Overmars verantwoordelijk voor aan- en verkoopbeleid, scouting.

Voor Bergkamp zal waarschijnlijk wel een vervanger aangesteld gaan worden.
Er staat adviesorgaan. Maar ook verantwoordelijk voor.

Dat verward mij.
remco k
 remco k - zaterdag 30 december 2017 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 10:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Diezelfde Overmars die in de zomerstop door het overgrote deel van de fans werd uitgekotst! Hahaha wat kan het snel gaan!
Daar gingen precies alle felle discussies over.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 30 december 2017 - 11:18   quote  deeplink  
Ik ben altijd pro Overmars geweest. Sar doet het ook goed in mijn ogen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 december 2017 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 11:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar gingen precies alle felle discussies over.
Klopt, en nu ineens is hij een held.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 december 2017 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 10:52 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dit is geen lofzang, maar hij kan nu pas echt laten zien wat hij waard is. Zonder tegengewerkt te worden.
Ik heb het niet alleen over hier. Maar sla alle discussies van de afgelopen tijd op elk sociaal media er maar op na. Die man kreeg een bak stront over zich heen en nu ineens ......
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 december 2017 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 12:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb het niet alleen over hier. Maar sla alle discussies van de afgelopen tijd op elk sociaal media er maar op na. Die man kreeg een bak stront over zich heen en nu ineens ......
Niet voor niets dat er allemaal bijnamen naar zn hoofd werden gegooid.
JOOD
 JOOD - zaterdag 30 december 2017 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 12:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb het niet alleen over hier. Maar sla alle discussies van de afgelopen tijd op elk sociaal media er maar op na. Die man kreeg een bak stront over zich heen en nu ineens ......
Voor mijn gevoel is hij zeker niet de enige binnen Ajax die hier mee te maken gehad heeft. Het lijkt er wel op dat hij ‘ik worstel en kom boven’ op zijn CV mag zetten. Knap hoor om uit de zo gevreesde ‘slangenkuil’ te komen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 30 december 2017 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 december 2017 - 21:45 schreef JOOD het volgende:
De baas. Na 3-4-5 jaar is hij eindelijk de baas.

Niemand die hem nu nog een strobreed in de weg legt en zijn plannen kan dwarsbomen. Wat een gruwelijk heerlijke positie zeg! Onze mooie club met alle bijbehorende historie, legendes, stadion, bankrekening en stad. Op dit moment in een dip. Flinke dip. Een betere uitgangspositie kan hij niet hebben.

Overmars is op dit moment de baas over alle voetbalzaken binnen Ajax. Nieuwe trainer, zijn keuze. Nieuwe spelers, linksback..? Verkoop ook voor het zeggen, 25miljoen vragen voor Youness..!

Wellicht is dit de beste bestuurlijke keus in de gehele historie van onze mooie club.

Let op mijn woorden. Als ten Hag de trainer is die Overmars verwacht dat hij is, plus daarbij gericht en zonder gehannes kan kopen en verkopen zonder restricties. Dan zal Ajax en daarmee het gehele Nederlandse voetbal in de lift terecht komen.

Alle vertrouwen in Marc Overmars. Dat we door gekonkel bijvoorbeeld Richarlison of Leon Bayley mislopen is verleden tijd. Laat het maar zien vriend.

Succes het komende jaar, want over 12 maanden weten we pas echt wat jouw voetbal visie is. Nu maar hopen dat ten Hag de kar kan trekken.

WZAWZDB!
Hoe het nu ook gaat worden, er is in ieder geval een stukje duidelijkheid geschapen.

Eerlijk gezegd vind ik dat velen hier Marc Overmars te kort hebben gedaan. Hij heeft, zeker financieel, orde op zaken gesteld en dat was hard nodig. Onder zijn leiding is Ajax gestopt met oeverloos onbekende, middelmatige en veel te dure spelers aan te trekken. Op zeker moment had Ajax zo'n slordige 30 of 35 selectiespelers en dat is natuurlijk veel te veel. Bovendien kwam er ineens een maximumbedrag op tafel te liggen (€ 5 miljoen) voor het aantrekken van spelers en het feit werd geschapen, dat er eerst een speler verkocht moest worden, voordat er een speler gekacht ging worden. Daarin schoot Ajax helaas wel een beetje door, want incidenteel had Ajax toch echt wel wat dieper in de beurs moeten kijken.

Maar grosso modo creëer je een gezond "bedrijf" door zo te handelen en daar stond ik pertinent vierkant achter.

Ajax had wel af en toe de pech, dat op het aller- allerlaatste moment van de transferperiode nog net even een steenrijke club met de portemonnee rammelde en een bod op een speler ontving dat zij niet KON weigeren en vervolgens niet meer in staat bleek om een adequate vervanger te laten komen.
Edwin van der Sar en Marc Overmars hebben inmiddels te kennen gegeven, dat -bij verkoop- zij eerder de selectie op orde willen hebben. Ik heb daar het volste vertrouwen in!

Ook met de aanstelling van Erik ten Hag en Alfred Schreuder ben ik tevreden, hoewel je uiteraard altijd moet afwachten. Ten Hag is een pure tacticus die bewezen heeft bij diverse clubs zeer goed te functioneren en spelers nadrukjkelijk beter maakt. Schreuder is volgens diverse bronnen een typische "people man", een soort persoonlijke begeleider van spelers.

Nogmaals, ik ben zeer tevreden en vol vertrouwen dat Ajax een prachtige 2e seizoenshelft tegemoet gaat!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 30 december 2017 - 15:55   quote  deeplink  
Nou weet ik het!! } Ik ga jou voortaan Pietje Pertinent noemen!!

;^)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 30 december 2017 - 15:56   quote  deeplink  
Kunnen we niet gewoon weer David Endt terughalen als people manager?
JOOD
 JOOD - zaterdag 30 december 2017 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 15:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Kunnen we niet gewoon weer David Endt terughalen als people manager?
Of archivaris? Of wat dan ook? Hij hoort bij Ajax
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 30 december 2017 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 15:57 schreef JOOD het volgende:

[..]

Of archivaris? Of wat dan ook? Hij hoort bij Ajax
Vind ik ook, altijd positief geweest naar alle spelers (ook supporters).
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 30 december 2017 - 16:16   quote  deeplink  
David Endt eens gesproken na een wedstrijd, PEC - Psv 2-1. Echt een top kerel.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 30 december 2017 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 15:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Kunnen we niet gewoon weer David Endt terughalen als people manager?
Waarom is hij destijds weggestuurd of weggegaan?
Pietje
 Pietje - zaterdag 30 december 2017 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 15:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Nou weet ik het!! } Ik ga jou voortaan Pietje Pertinent noemen!!

;^)
Daar heb ik PERTINENT geen bezwaar tegen gap!
Eide
 Eide - zaterdag 30 december 2017 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 17:17 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Waarom is hij destijds weggestuurd of weggegaan?
Niet ontslagen maar uit z'n functie ontheven. Endt had daarna geen trek in de functies die hem aangeboden werden bij Ajax. Er schenen nogal eens zaken niet te kloppen. Te weinig hotelkamers geboekt, bussen te vroeg of te laat. Bovendien vond "men" dat Endt zich teveel met de spelers bezig hield.

Jammer hoor, want een echt clubdier maar paste kennelijk niet in de professionalisering die Ajax zocht.
remco k
 remco k - zaterdag 30 december 2017 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 18:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet ontslagen maar uit z'n functie ontheven. Endt had daarna geen trek in de functies die hem aangeboden werden bij Ajax. Er schenen nogal eens zaken niet te kloppen. Te weinig hotelkamers geboekt, bussen te vroeg of te laat. Bovendien vond "men" dat Endt zich teveel met de spelers bezig hield.

Jammer hoor, want een echt clubdier maar paste kennelijk niet in de professionalisering die Ajax zocht.
Toch werden hem andere functies aangeboden en zagen ze dus toekomst voor hem.

Maar inderdaad doodzonde.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 30 december 2017 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 18:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar heb ik PERTINENT geen bezwaar tegen gap!
Haha boks ouwe!
Eide
 Eide - zaterdag 30 december 2017 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 19:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch werden hem andere functies aangeboden en zagen ze dus toekomst voor hem.

Maar inderdaad doodzonde.
Ik meen als archivaris en opvolger van meneer Wim Schoevaart.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 december 2017 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 12:38 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Niet voor niets dat er allemaal bijnamen naar zn hoofd werden gegooid.
Jep Marc Netto en nog meer van dat soort onzin! Maar nu ineens is hij voor diezelfde gasten een held!
remco k
 remco k - zondag 31 december 2017 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 21:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik meen als archivaris en opvolger van meneer Wim Schoevaart.
Oké dat wist ik niet.
Pietje
 Pietje - zondag 31 december 2017 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2017 - 21:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Haha boks ouwe!
Boks :)
JOOD
 JOOD - vrijdag 05 januari 2018 - 20:40   quote  deeplink  
Linksback binnen, vd Beek verlengt en Dani de Wit gecontracteerd. Lekker dagje dacht ik zo :)

Lekkerbezig Marc!
JOOD
 JOOD - vrijdag 05 januari 2018 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 20:40 schreef JOOD het volgende:
Linksback binnen, vd Beek verlengt en Dani de Wit gecontracteerd. Lekker dagje dacht ik zo :)

Lekkerbezig Marc!
En Schreuder niet te vergeten natuurlijk!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 05 januari 2018 - 22:30   quote  deeplink  
Wat een topper is die Marc toch ineens ..........
remco k
 remco k - vrijdag 05 januari 2018 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 22:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een topper is die Marc toch ineens ..........
Droevig eigenlijk. En mensen die mij maar liepen te bashen hier dat ik Marc maar verdedigde. Of eigenlijk niet eens verdedigde maar een aantal mede forum gebruikers wisten helemaal niet wat eigenlijk hun verantwoordelijkheden waren.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 05 januari 2018 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 22:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Droevig eigenlijk. En mensen die mij maar liepen te bashen hier dat ik Marc maar verdedigde. Of eigenlijk niet eens verdedigde maar een aantal mede forum gebruikers wisten helemaal niet wat eigenlijk hun verantwoordelijkheden waren.
Men kiest een zondebok en anderen volgen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 05 januari 2018 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 22:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Droevig eigenlijk. En mensen die mij maar liepen te bashen hier dat ik Marc maar verdedigde. Of eigenlijk niet eens verdedigde maar een aantal mede forum gebruikers wisten helemaal niet wat eigenlijk hun verantwoordelijkheden waren.
Jep, we waren de het enige groepje die het gezegd hebben, maar mediaverhalen zijn zo geloofwaardig...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 januari 2018 - 00:01   quote  deeplink  
hahaha wie heeft er ooit wat gezegt over overmars dan ? merendeel bergkamp hoor.. daarbij jullie net zo hard, want lag aan nog hogere mensen ? en niet aan bergkamp en overmars.. "we waren het enige groepje" haha waren er ook maar een paar die zeiden hoe spijkerman berhkamp etc waren... het enige groepje die nu indd gelijk krijgt over de buikspreekpoppetjes.. maar goed jullie groepje heeft gelijk over overmars.. joahjoah... haha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 06 januari 2018 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 januari 2018 - 23:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jep, we waren de het enige groepje die het gezegd hebben, maar mediaverhalen zijn zo geloofwaardig...
Ik voel me aangesproken ; )
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 06 januari 2018 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 januari 2018 - 00:01 schreef nummer10 het volgende:
hahaha wie heeft er ooit wat gezegt over overmars dan ? merendeel bergkamp hoor.. daarbij jullie net zo hard, want lag aan nog hogere mensen ? en niet aan bergkamp en overmars.. "we waren het enige groepje" haha waren er ook maar een paar die zeiden hoe spijkerman berhkamp etc waren... het enige groepje die nu indd gelijk krijgt over de buikspreekpoppetjes.. maar goed jullie groepje heeft gelijk over overmars.. joahjoah... haha
Merendeel absoluut niet op Bergkamp. Als je alle berichten terugleest met alle comments, hier op dit forum maar nog veel meer op andere media zijn er zoveel mensen puur Overmars aan het afzeiken. Nogmaals, niet voor niets de bijnamen Marc Netto etc.
Loetje
 Loetje - zaterdag 06 januari 2018 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 januari 2018 - 00:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik voel me aangesproken ; )
Cheers ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 06 januari 2018 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 januari 2018 - 01:05 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Merendeel absoluut niet op Bergkamp. Als je alle berichten terugleest met alle comments, hier op dit forum maar nog veel meer op andere media zijn er zoveel mensen puur Overmars aan het afzeiken. Nogmaals, niet voor niets de bijnamen Marc Netto etc.
Bovendien, iedereen heeft ook van alles geroepen over Bergkamp en Spijkerman, maar niet een iemand kon benoemen wat ze fout deden. Niet dat ik ze mis ofzo, maar gewoon het algemeen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 06 januari 2018 - 02:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 januari 2018 - 01:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bovendien, iedereen heeft ook van alles geroepen over Bergkamp en Spijkerman, maar niet een iemand kon benoemen wat ze fout deden. Niet dat ik ze mis ofzo, maar gewoon het algemeen.
Klopt helemaal. Alles is gebaseerd geweest op een gevoel en wat de media uitspuwt. Niks is concreet geweest van wat ze nou precies fout hebben gedaan. Bij enkelen was uitstraling al voldoende om hen af te schrijven.
Loetje
 Loetje - zaterdag 06 januari 2018 - 02:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 januari 2018 - 02:09 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Alles is gebaseerd geweest op een gevoel en wat de media uitspuwt. Niks is concreet geweest van wat ze nou precies fout hebben gedaan. Bij enkelen was uitstraling al voldoende om hen af te schrijven.
Omtrent Spijkerman kan ik alleen zeggen en dat zijn de woorden van Frank de Boer zelf geweest, dat hij een groot aandeel had in het Ajax wat 4x achter elkaar kampioen is geworden. Of het spel nu goed of slecht bevonden is, De Boer zal het niet liegen en noemde het zelfs op de huldiging.

Bergkamp was cultuurbewaker. En laten we eerlijk wezen, als andere een andere kant op willen en dat kan he, snap ik dat je in je rol probeert de koers te laten varen zoals afgesproken en dan ben je ineens het zondebok. Verder is er gewoon te weinig over bekend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 januari 2018 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 januari 2018 - 00:01 schreef nummer10 het volgende:
hahaha wie heeft er ooit wat gezegt over overmars dan ? merendeel bergkamp hoor.. daarbij jullie net zo hard, want lag aan nog hogere mensen ? en niet aan bergkamp en overmars.. "we waren het enige groepje" haha waren er ook maar een paar die zeiden hoe spijkerman berhkamp etc waren... het enige groepje die nu indd gelijk krijgt over de buikspreekpoppetjes.. maar goed jullie groepje heeft gelijk over overmars.. joahjoah... haha
Nog steeds Niet, want er is nog steeds geen duidelijkheid waarom ze weg zijn gestuurd. Overigens zijn ze op non-actief gezet. En dat is nog steeds geen ontslag naar mijn weten. Er zal dus nog wel onderhandeld worden over voorwaarden omtrent ontslag en de vergoedingen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Overmars









0.0096549