BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Overmars

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - zondag 03 maart 2019 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2019 - 21:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zijn in de pers slechts beleefdheden. Suarez heeft ook al aangegeven nog niet klaar te zijn bij barca. Cilliaen gaf in hetzelfde interview aan naar een van de toplanden te willen. En Vertonghen heeft net verlengd.

Ik hoop ook op een terugkeer van dit soort spelers. Maar doen alsof ze even opgehaald kunnen worden is natuurlijk niet echt terecht.
Even ophalen met 100 miljoen op zak...
remco k
 remco k - maandag 04 maart 2019 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2019 - 22:29 schreef JOOD het volgende:

[..]

Even ophalen met 100 miljoen op zak...
En jij denkt dat wij meer kunnen bieden dan de Europese top en subtop?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 maart 2019 - 16:43   quote  deeplink  
https://www.ajax.nl/streams/actueel/ajax-verlengt-contract-marc-overmars.

ff rust!!
remco k
 remco k - maandag 18 maart 2019 - 16:49   quote  deeplink  
Mooi toch. Gewoon stoïcijns door blijven gaan met hun plan.
Brandje
 Brandje - maandag 18 maart 2019 - 19:27   quote  deeplink  
Het moment waarop zou ongetwijfeld met de interesse van Arsenal te maken hebben maar blijf het een vreemd moment vinden. Waar een trainer wordt afgerekend op resultaten moet dat ook gelden voor diegene die verantwoordelijk is voor het aanstellen van de trainer. Als we met zijn allen de polonaise lopen vanwege de dikke bankrekening moet je ook kritisch zijn na zijn aankopen, jeugdopleiding die er matig voort staat maar ook wanneer Ajax vijf jaar geen kampioen wordt. Dubbel gevoel heb ik hier bij.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 18 maart 2019 - 20:42   quote  deeplink  
Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg blij ben dat Marc Overmars langer bij Ajax blijft.

Voor Marc ligt er na mijn mening geen enkele strohalm meer dwars om Ajax nóg veel beter te maken in Europa.

Voortaan zal ik veel vaker blijven kijken van hoe Ajax zich in de komende jaren gaat ontwikkellening Europa, daar het Nederlandse voetbal voor mij niet het allerbelangrijkste is om daar naar te kijken.

W Z A W Z D B ! ! ! ! ! ! ! !
AkaS
 AkaS - woensdag 20 maart 2019 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2019 - 20:42 schreef Onze Ajax het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg blij ben dat Marc Overmars langer bij Ajax blijft.

Voor Marc ligt er na mijn mening geen enkele strohalm meer dwars om Ajax nóg veel beter te maken in Europa.

Voortaan zal ik veel vaker blijven kijken van hoe Ajax zich in de komende jaren gaat ontwikkellening Europa, daar het Nederlandse voetbal voor mij niet het allerbelangrijkste is om daar naar te kijken.

W Z A W Z D B ! ! ! ! ! ! ! !
Probleem blijft dat ze blijkbaar geen sterke trainer durven aan te stellen. Eerst Keizer, nu ten Hag....

Door alle berichtgeving is wel het beeld ontstaan dat het positieve dat er was bij het koppel ten Hag en Schreuder dat dit vanuit Schreuder kwam. En niet vanuit ten Hag!!!

Nu Schreuder weggaat houd ik me hart vast... Ten Hag de debiele inbreng van de 2 mag blijven en krijgt Poulsen als nieuwe assistent...

Kom op allemaal, hoe competent is Overmars nou werkelijk als hij dit trainerskoppel aan ons gaat voorschotelen komend seizoen...

En weet niet of jullie het doorhebben in alle CL euforie.... hij liet de eis om kampioen te worden al enigzins afzwakken....

Als Overmars echt een topper is, grijpt hij in en mag ten Hag met een mooie strik erom opsodemieteren en plaatsmaken voor een echte trainer !
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 21 maart 2019 - 16:20   quote  deeplink  
HIj heeft meer kijk op spelers aankopen en verkopen, dan het aannemen van een coach, dat is duidelijk. Het zijn ook twee totaal verschillende dingen.

Maar heel eerlijk, het is ook lastig om de juiste coach te vinden....
AkaS
 AkaS - vrijdag 22 maart 2019 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 maart 2019 - 16:20 schreef Ajax we love you het volgende:
HIj heeft meer kijk op spelers aankopen en verkopen, dan het aannemen van een coach, dat is duidelijk. Het zijn ook twee totaal verschillende dingen.

Maar heel eerlijk, het is ook lastig om de juiste coach te vinden....
Ik hoop dat je gelijk hebt en hij een uitstekende vrrvanger voor Tagliafico gaat vinden, want deze speler gaat ons zeker verlaten en is ontzettend belangrijk voor ons.
remco k
 remco k - vrijdag 22 maart 2019 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2019 - 07:53 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt en hij een uitstekende vrrvanger voor Tagliafico gaat vinden, want deze speler gaat ons zeker verlaten en is ontzettend belangrijk voor ons.
Hij heeft uiteindeling ook diezelfde tagliafico vanuit het niets gehaald. Ik vertrouw erop dat er volgend jaar gewoon weer een top selectie staat net zoals dit jaar.

Wat de trainer betreft. Tsjaa ik heb geen idee waarom ze er zo aan vasthouden.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 maart 2019 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2019 - 08:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heeft uiteindeling ook diezelfde tagliafico vanuit het niets gehaald. Ik vertrouw erop dat er volgend jaar gewoon weer een top selectie staat net zoals dit jaar.

Wat de trainer betreft. Tsjaa ik heb geen idee waarom ze er zo aan vasthouden.
mwah.. finale knvb beker, kwartfinale cl, en gewoon veel punten in de eredivisie waarmee je normaal kampioen word.. psv erg veel geluk dit seizoen.. ajax voetbalt verder grotendeels weer prima zoals het moet bij ajax.. dus snap het opzich wel.. is het mijn type trainer ? nee.. ook zijn opstellingen en wissels snap ik soms niet.. maar ontslaan is eigenlijk niet mogelijk gezien wat hij bereikt dit jaar..
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 22 maart 2019 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2019 - 07:53 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt en hij een uitstekende vrrvanger voor Tagliafico gaat vinden, want deze speler gaat ons zeker verlaten en is ontzettend belangrijk voor ons.
Tja het gaat wel een uitdaging worden moet ik zeggen, maar ik vind het wel knap hoe Ajax relatief onbekende spelers aantrekt en dan blijken het briljantjes te zijn. Nu mag hij weer opnieuw beginnen,

Het voordeel dat hij heeft is dat die spelers van Ajax allemaal toch wel top transfers maken, dat maakt het ook weer makkelijker voor hem om spelers te halen, veel spelers zien dat toch als een mogelijkheid om zich echt in de picture te spelen.
Ze hebben ook genoeg geld om te investeren, maar dat moet nog steeds met beleid gedaan worden. je hebt er niets aan om 20m uit te geven en dan 20m volledig af te moeten schrijven omdat de speler niet brengt wat hij moet brengen.

Ik hoop op nieuwe onbekende briljantjes voor niet meer dan 10m euro, alleen de coach.... ja dat is en blijft toch wel en dingetje
remco k
 remco k - vrijdag 22 maart 2019 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2019 - 08:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mwah.. finale knvb beker, kwartfinale cl, en gewoon veel punten in de eredivisie waarmee je normaal kampioen word.. psv erg veel geluk dit seizoen.. ajax voetbalt verder grotendeels weer prima zoals het moet bij ajax.. dus snap het opzich wel.. is het mijn type trainer ? nee.. ook zijn opstellingen en wissels snap ik soms niet.. maar ontslaan is eigenlijk niet mogelijk gezien wat hij bereikt dit jaar..
Bij iedere andere club die kampioen wordt hebben ze veel geluk. Beetje flauw en afgezaagd. Ze doen het gewoon beter in de eredivisie.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 22 maart 2019 - 16:27   quote  deeplink  
gewoon een feit.. veel geluk dit seizoen.. je hoeft niet perse beter te zijn om te winnen.. of wou je ook zeggen dat manchester beter was dan psg om maar wat te noemen
JOOD
 JOOD - vrijdag 22 maart 2019 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2019 - 08:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mwah.. finale knvb beker, kwartfinale cl, en gewoon veel punten in de eredivisie waarmee je normaal kampioen word.. psv erg veel geluk dit seizoen.. ajax voetbalt verder grotendeels weer prima zoals het moet bij ajax.. dus snap het opzich wel.. is het mijn type trainer ? nee.. ook zijn opstellingen en wissels snap ik soms niet.. maar ontslaan is eigenlijk niet mogelijk gezien wat hij bereikt dit jaar..
Of hij moet ergens een andere job aangeboden krijgen... dan zou je hem mooi in kunnen ruilen voor een echt goede trainer. Guardiola ofzo :P
AkaS
 AkaS - zaterdag 23 maart 2019 - 02:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2019 - 16:36 schreef JOOD het volgende:

[..]

Of hij moet ergens een andere job aangeboden krijgen... dan zou je hem mooi in kunnen ruilen voor een echt goede trainer. Guardiola ofzo :P
Natuurlijk voetbalt Ajax verder prima... Weleens gekeken hoeveel kwaliteit erop het veld staat.. Nu nog de inbreng van een goede coach om zijn selectie voor zich te winnen en ,zodoende ook bij niemanddalwedstrijden een prestaties en motivatie modus te vinden om te presteren.

Kort lang, smal of breed... Ten Hag is ongeschikt !!!
remco k
 remco k - zondag 24 maart 2019 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 maart 2019 - 16:27 schreef nummer10 het volgende:
gewoon een feit.. veel geluk dit seizoen.. je hoeft niet perse beter te zijn om te winnen.. of wou je ook zeggen dat manchester beter was dan psg om maar wat te noemen
Door blijven zetten tot minuut 98 als het moet en dan het doelpunt maken is geen geluk.
nummer10
 nummer10 - zondag 24 maart 2019 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2019 - 14:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Door blijven zetten tot minuut 98 als het moet en dan het doelpunt maken is geen geluk.
heb je prive ook zoon rare kijk op bepaalde dingen ?
remco k
 remco k - zondag 24 maart 2019 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2019 - 21:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb je prive ook zoon rare kijk op bepaalde dingen ?
Daar is niks raars aan. Een wedstrijd duurt tot het laatste fluitsignaal. Wat is het verschil met de winnende goal maken in de 13e minuut of de 93e.

Als je de juiste instelling hebt die duidelijk is overgebracht door een trainer daar kan die goal dus ook vallen in die laatste seconde. Dat is geen geluk.
nummer10
 nummer10 - zondag 24 maart 2019 - 21:35   quote  deeplink  
komt die weer aan met instelling/mentaliteit lig werkelijk dubbel
remco k
 remco k - zondag 24 maart 2019 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 maart 2019 - 21:35 schreef nummer10 het volgende:
komt die weer aan met instelling/mentaliteit lig werkelijk dubbel
Nou dan heb je hele matige humor als je daar van dubbel ligt.

Maar goed. Nogmaals. Het keiharde bewijs wordt dagelijks geleverd over de hele wereld.
JOOD
 JOOD - vrijdag 19 juli 2019 - 21:03   quote  deeplink  
Hulde voor onze TD!

Super om 2 mega talenten te verkopen voor super bedragen, naar mooie clubs en ze een gouden toekomst te gunnen. En intussen even de rekening spekken met minimaal 150 miljoen euro.

Promes binnengetikt, vervanger de Ligt in Alvarez, Marin, Martinez. Verlengingen van veel basis spelers.

Is dan eindelijk het lek boven en mag degene die verantwoordelijk is ook eindelijk zelf de keuzes maken?

HULDE, HULDE, HULDE!

Nu is het aan zijn trainer om dit om te zetten in een goed seizoen.
remco k
 remco k - zaterdag 20 juli 2019 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 21:03 schreef JOOD het volgende:
Hulde voor onze TD!

Super om 2 mega talenten te verkopen voor super bedragen, naar mooie clubs en ze een gouden toekomst te gunnen. En intussen even de rekening spekken met minimaal 150 miljoen euro.

Promes binnengetikt, vervanger de Ligt in Alvarez, Marin, Martinez. Verlengingen van veel basis spelers.

Is dan eindelijk het lek boven en mag degene die verantwoordelijk is ook eindelijk zelf de keuzes maken?

HULDE, HULDE, HULDE!

Nu is het aan zijn trainer om dit om te zetten in een goed seizoen.
Het lek is al veel langer boven. Alleen ziet en zag niet iedereen dat.
p111
 p111 - zaterdag 20 juli 2019 - 15:46   quote  deeplink  
Een pluim voor kleine Marc die groot is in zijn daden
AkaS
 AkaS - zondag 08 september 2019 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2019 - 15:46 schreef p111 het volgende:
Een pluim voor kleine Marc die groot is in zijn daden
Hulde voor Marc...

Casiera Orujaela Kristensen Labyad Magallan

En wat vinden jullie van Quincy Promes, is hij een juiste aankoop?
Zelf twijfel ik enorm...
Loetje
 Loetje - zondag 08 september 2019 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 17:09 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hulde voor Marc...

Casiera Orujaela Kristensen Labyad Magallan

En wat vinden jullie van Quincy Promes, is hij een juiste aankoop?
Zelf twijfel ik enorm...
Kunnen we zeggen als die een potje of 10 gespeeld heeft.
AkaS
 AkaS - zondag 08 september 2019 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 18:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kunnen we zeggen als die een potje of 10 gespeeld heeft.
Mee eens Loetje.
remco k
 remco k - zondag 08 september 2019 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 17:09 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hulde voor Marc...

Casiera Orujaela Kristensen Labyad Magallan

En wat vinden jullie van Quincy Promes, is hij een juiste aankoop?
Zelf twijfel ik enorm...
De goede noem je maar niet?
Eide
 Eide - zondag 08 september 2019 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 20:28 schreef remco k het volgende:

[..]

De goede noem je maar niet?
De miskopen benoemen is op zich niet erg natuurlijk. De ervaring is dat zelfs de miskopen meestal voor een acceptabel bedrag vertrekken. Daar tegenover staan aankopen als Sanchez, Ziyech, Tagliafico, Onana, Neres, Tadic en Blind waarmee Ajax natuurlijk wel hele goede sier maakt.

Net zo interessant zou het zijn de jeugdaankopen eens tegen het licht te houden. Alderweireld, Eriksen, Vertonghen, De Jong, enzovoorts versus heel veel gasten die niet verder komen dan de O19 of Jong Ajax.

Ik denk dat over de hele de balans dramatisch in het voordeel van Overmars is. Spelersaankopen, zeker bij niet-gearriveerde spelers, is toch speculaties. Daarnaast zijn aankopen natuurlijk niet de verantwoordelijkheid van Overmars alleen. Overmars gaat over het onderhandelen en de centen. Uiteindelijk geeft de technische staf behoeftes aan, moet de scouting de juiste spelers vinden en is het aan Overmars die gescoutte behoefte om te zetten in een transfer.
JOOD
 JOOD - maandag 09 september 2019 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 september 2019 - 20:45 schreef Eide het volgende:

[..]

De miskopen benoemen is op zich niet erg natuurlijk. De ervaring is dat zelfs de miskopen meestal voor een acceptabel bedrag vertrekken. Daar tegenover staan aankopen als Sanchez, Ziyech, Tagliafico, Onana, Neres, Tadic en Blind waarmee Ajax natuurlijk wel hele goede sier maakt.

Net zo interessant zou het zijn de jeugdaankopen eens tegen het licht te houden. Alderweireld, Eriksen, Vertonghen, De Jong, enzovoorts versus heel veel gasten die niet verder komen dan de O19 of Jong Ajax.

Ik denk dat over de hele de balans dramatisch in het voordeel van Overmars is. Spelersaankopen, zeker bij niet-gearriveerde spelers, is toch speculaties. Daarnaast zijn aankopen natuurlijk niet de verantwoordelijkheid van Overmars alleen. Overmars gaat over het onderhandelen en de centen. Uiteindelijk geeft de technische staf behoeftes aan, moet de scouting de juiste spelers vinden en is het aan Overmars die gescoutte behoefte om te zetten in een transfer.
Jeugdaankopen idd. Daar valt nog heel veel winst te behalen denk ik... Natuurlijk moet je je eigen opleiding niet in de voet schieten, maar de beste jeugdspelers wereldwijd oppikken moet een optie zijn voor onze club toch?
remco k
 remco k - maandag 09 september 2019 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 september 2019 - 14:42 schreef JOOD het volgende:

[..]

Jeugdaankopen idd. Daar valt nog heel veel winst te behalen denk ik... Natuurlijk moet je je eigen opleiding niet in de voet schieten, maar de beste jeugdspelers wereldwijd oppikken moet een optie zijn voor onze club toch?
Gezien het feit dat er nog steeds jeugd bij ons weggaat die we willen houden is dat zelfs godsonmogelijk.
Eide
 Eide - zaterdag 28 september 2019 - 08:33   quote  deeplink  
Ajax meldt bij de jaarcijfers 51,7 miljoen netto winst. De sponsorinkomsten zijn naar 34,3 miljoen gestegen, een stijging van 4,4 miljoen. Merchandiseverkoop is gestegen naar een (voor Nederlandse begrippen) duizelingwekkende hoogte van 21.1 miljoen, een stijging van 7,1 miljoen. Ter vergelijking: PSV meldt 4,7 miljoen aan merchandise-inkomsten. Ajax betaalde dit jaar 92,1 miljoen (!!) aan salarissen en bonussen uit. 20,3 miljoen hierbij zijn prestatiebonussen. Ajax betaald dus structureel 72 miljoen aan salaris, wat fors hoger is dan vorig jaar toen Ajax, inclusief bonussen, 52,8 miljoen aan deze post kwijt was.

Toch ook wat kritische noten:
De netto omzet is meer dan verdubbeld; van € 93,0 miljoen naar € 199,5 miljoen voornamelijk door inkomsten uit de UEFA Champions League.De kosten zijn gestegen met € 60,0 miljoen naar € 165,2 miljoen voornamelijk door de toename van de salariskosten, waaronder spelerspremies, en wedstrijdkosten.

De winst uit onder de streep te danken aan transferinkomsten. Die waren 72,6 miljoen. Zonder transfers geen winst.

Het is natuurlijk een fenomenaal resultaat. Daarnaast horen risico's bij de voetbalwereld. Ik zie niets wat echt vreemd is, maar het leunt wel op aanhoudend goede resultaten.
Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2019 door Eide --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 04 november 2019 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2019 - 08:33 schreef Eide het volgende:
Ajax meldt bij de jaarcijfers 51,7 miljoen netto winst. De sponsorinkomsten zijn naar 34,3 miljoen gestegen, een stijging van 4,4 miljoen. Merchandiseverkoop is gestegen naar een (voor Nederlandse begrippen) duizelingwekkende hoogte van 21.1 miljoen, een stijging van 7,1 miljoen. Ter vergelijking: PSV meldt 4,7 miljoen aan merchandise-inkomsten. Ajax betaalde dit jaar 92,1 miljoen (!!) aan salarissen en bonussen uit. 20,3 miljoen hierbij zijn prestatiebonussen. Ajax betaald dus structureel 72 miljoen aan salaris, wat fors hoger is dan vorig jaar toen Ajax, inclusief bonussen, 52,8 miljoen aan deze post kwijt was.

Toch ook wat kritische noten:
De netto omzet is meer dan verdubbeld; van € 93,0 miljoen naar € 199,5 miljoen voornamelijk door inkomsten uit de UEFA Champions League.De kosten zijn gestegen met € 60,0 miljoen naar € 165,2 miljoen voornamelijk door de toename van de salariskosten, waaronder spelerspremies, en wedstrijdkosten.

De winst uit onder de streep te danken aan transferinkomsten. Die waren 72,6 miljoen. Zonder transfers geen winst.

Het is natuurlijk een fenomenaal resultaat. Daarnaast horen risico's bij de voetbalwereld. Ik zie niets wat echt vreemd is, maar het leunt wel op aanhoudend goede resultaten.
Bron
Ik snap je kritsiche noot wel, maar je kan het ook anders zien.

Ja de salarissen zijn gestegen, maar een zeer groot deeel is afhankelijk van het resultaat (kampioen, CL overwinteren). Groot deel van die 20m extra hoef je niet te betalen als ze de CL niet zouden halen.

Aan de andere kant houdt Ajax een keer de leegloop tegen van talenten/goede spelers, door hogere salarissen te betalen en daarmee moeten clubs die deze spelers willen kopen ook flink in de buidel tasten (Ziyech kunnen ze niet meer voor 30m ophalen), dat gaat weer ten goede van de transfer opbrengsten.
Ajax heeft ook veel geinvesteerd, dat zijn in geval van Martinez (7m) en ook Promes (15m + ervaring en doelgerichtheid) prima bedragen in het hedendaagse voetbal.

Helaas heeft de 15m die voor Marin is betaald nog niet het gewenste resultaat opgeleverd en ook de 15m van Alvarez, maar die is nog jong en heeft wel potentie om straks als Centrale verdediger te gaan spelen. Gelukkig kan Ajax kan zich zo nu en dan wel een paar "miskopen" permiteren.

Door de enorme winst, gaat er ook veel geld naar de belasting dienst, dat is jammer. Wat Ajax goed heeft gedaan is de winst een beetje te drukken door een grote resevering mee te nemen voor het jeugdcomplex! (reservering van 23,3m)

Ik denk dat Ajax het prima doet en ook financieel de juiste keuzes heeft gemaakt. Ja we zullen zonder goede resultaten niet veel geld verdiene of zelf iets verlies leiden, maar nbu staat het kapitaal wel op het veld en kan je daar ook nog met hogere transferssommen meer aan verdienen.

Was de transfer van Ligt nu meegenomen in deze cijfers? Volgens mij niet, maar ik kan het mis hebben. Is alweer een tijdje geleden dat ik deze jaarcijfers had doorgenomen.

Ah gevonden...

GEBEURTENISSEN NA BALANSDATUM
Na balansdatum zijn een aantal spelers, waaronder Matthijs de Ligt, Kasper Dolberg, Rasmus Kristensen, Lasse Schöne en Dani de Wit,getransfereerd. Met deze transfers is een positief resultaat vergoedingssommen gerealiseerd van EUR 77,4 miljoen.

De spelers Edson Alvarez en Alex Mendez zijn na balansdatum gecontracteerd. Hiervoor zijn investeringsverplichtingen aangegaan voor
een bedrag van EUR 16,7 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 november 2019 door Ajax we love you --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Overmars









0.0160710