BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (Zondag 11-02-18) 12.30 uur: 2-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - dinsdag 13 februari 2018 - 23:20   quote  deeplink  
De Jong werd opgesteld door de druk van buitenaf,en hij Schone niet wou inruilen voor Frenkie.Deze jongen moet gewoon op het middenveld neer gezet worden inplaats van Schone.
AkaS
 AkaS - woensdag 14 februari 2018 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 16:36 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nee, tot hij me tegenkomt blijft dit zo :^)
Meneertje grootspraak. Stuurde jij mij niet heel dapper via pb een voorstel om elkaar te ontmoeten in het Ajaxhonk. En was jij niet diezelfde dappere dodo die plotseling poeslief begon te doen via pb toen ik jou erop wees dat het Ajaxhonk al een tijdje niet meer bestond!

Maar ga jij maar lekker zo door stoere Wouter.

Heb je niet nog een paar stoere verhalen over je heldhaftige knokpartijen op het " Leidse"..... hahaha
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 februari 2018 - 09:02   quote  deeplink  
Interessant stukje. Niet perse om het Keizer verhaal, maar ook het vetgedrukte. Probeert Kluivert te zeggen dat niet iedereen altijd 100% geeft?

-------------

Justin Kluivert zag het vertrek van hoofdtrainer Marcel Keizer een aantal maanden terug allesbehalve aankomen, zo vertelt de jonge Ajacied in het tijdschrift Helden. De 18-jarige aanvaller was het tevens niet eens met de beslissing van het Ajax-bestuur.

"Ik vond zijn ontslag onnodig. Dat heb ik ook tegen hem gezegd. En dat ik het jammer vond en het niet had verwacht", vertelt Kluivert. "Marcel Keizer had me vanaf de A1 opgepikt, ik kon het ook goed met hem vinden. We speelden niet altijd even goed, dat lag ook aan onszelf."

"Maar de laatste tijd ging het juist goed", vervolgt Kluivert. "Als iedereen honderd procent geeft, weet ik dat we de beste zijn. Als ik maar speel, dan komt het sowieso goed, haha."

De mening van Kluivert over het ontslag van Keizer heeft echter geen invloed op de band met de nieuwe technische staf van Ajax. "Ook met de nieuwe trainers kan ik het prima vinden", zegt Kluivert. "Heel veel verschil merk ik nog niet, we trainen iets vaker en de oefeningen zijn soms iets anders. Maar de intensiteit is hetzelfde."
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 14 februari 2018 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 08:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Meneertje grootspraak. Stuurde jij mij niet heel dapper via pb een voorstel om elkaar te ontmoeten in het Ajaxhonk. En was jij niet diezelfde dappere dodo die plotseling poeslief begon te doen via pb toen ik jou erop wees dat het Ajaxhonk al een tijdje niet meer bestond!

Maar ga jij maar lekker zo door stoere Wouter.

Heb je niet nog een paar stoere verhalen over je heldhaftige knokpartijen op het " Leidse"..... hahaha
Hey pikkie,

Ik ben gewoon poeslief. Niet omdat jij dat afdwingt ofzo goofy, want jij was degene die in je uberpost van het jaar, toen Keizer werd ontslagen, vertelde dat zelfs IK (WOUTER) gespaard zou blijven en mocht blijven leven....hahaha sorry hoor, maar jij bent hier nog steeds de internetheld met je PB's over laatste waarschuwingen en andere heldhaftige dreigementen.

Wat kom je hier überhaupt doen met je bek? Vragen om mijn stoere leidse verhalen? En het HOME waar jij het over hebt, weet zelfs mn neefje van 4 dat die al meerdere malen is afgefikt. Zijn zelfs topics over dombo, waar ik meermaals in reageer. Het honk is weer iets heel anders freddy, maar jij als harde kerner (leeftijd? Ik gok vakkie 410 als vlaggenwapperaar) hebt werkelijk geen idee wat we daar mee bedoelen... zegt genoeg.

Hey, succes weer dreigende dodo. I'll keep you warm ;)
Jaccio
 Jaccio - woensdag 14 februari 2018 - 09:53   quote  deeplink  
Ah, het is weer oorlog.

This is my cue to leave this topic
Peterhs
 Peterhs - woensdag 14 februari 2018 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 09:53 schreef Jaccio het volgende:
Ah, het is weer oorlog.

This is my cue to leave this topic
My cue to grap some beer and popcorn and watch the show :)
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 14 februari 2018 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 februari 2018 - 14:42 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Heb je absoluut gelijk in hoor. Je mag altijd kritisch kijken naar de coach.
Ging mij meer om degenen die eerst riepen dat Keizer moest oprotten etc. En nu ook weer roepen dat ten Hag op moet rotten.

Vind ik gewoon niet netjes. Steun die gasten nou eens ipv na een paar potten (of zelfs al voordat diegene begonnen is) al iemand af te zeiken.
Daar ben ik het wel mee eens, dat slaat idd nergens op. MAarja je hebt altijd azijnzeikers ertussen zitten net als die mensen die altijd maar fluiten bij elke slechte bal, omdat ze jaloers zijn op wat die jongens verdienen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 14 februari 2018 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 09:53 schreef Jaccio het volgende:
Ah, het is weer oorlog.

This is my cue to leave this topic
AK47 in de aanslag man?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 14 februari 2018 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 10:22 schreef Peterhs het volgende:

[..]

My cue to grap some beer and popcorn and watch the show :)
Enjoy amigo!
AkaS
 AkaS - woensdag 14 februari 2018 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 09:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hey pikkie,

Ik ben gewoon poeslief. Niet omdat jij dat afdwingt ofzo goofy, want jij was degene die in je uberpost van het jaar, toen Keizer werd ontslagen, vertelde dat zelfs IK (WOUTER) gespaard zou blijven en mocht blijven leven....hahaha sorry hoor, maar jij bent hier nog steeds de internetheld met je PB's over laatste waarschuwingen en andere heldhaftige dreigementen.

Wat kom je hier überhaupt doen met je bek? Vragen om mijn stoere leidse verhalen? En het HOME waar jij het over hebt, weet zelfs mn neefje van 4 dat die al meerdere malen is afgefikt. Zijn zelfs topics over dombo, waar ik meermaals in reageer. Het honk is weer iets heel anders freddy, maar jij als harde kerner (leeftijd? Ik gok vakkie 410 als vlaggenwapperaar) hebt werkelijk geen idee wat we daar mee bedoelen... zegt genoeg.

Hey, succes weer dreigende dodo. I'll keep you warm ;)
Hey Apikkie, wat heb jij goed goed van jezelf afgebeten knulletje!
Kan haast niet wachten op je volgende reactie. Ouwe Navy Seal, stoere Commando, Kabouter van de Overtoom. Strijder van het Leidse...

Kan je trouwens eens helder uitleggen wat er mis is met vakkie 410? Ben echt benieuwd. En als je toch bezig bent kan je vast ook nog wat vertellen over vakkie 125 ;-)

Later Wouter..Fijne avond nog g(r)ap!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 14 februari 2018 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 19:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hey Apikkie, wat heb jij goed goed van jezelf afgebeten knulletje!
Kan haast niet wachten op je volgende reactie. Ouwe Navy Seal, stoere Commando, Kabouter van de Overtoom. Strijder van het Leidse...

Kan je trouwens eens helder uitleggen wat er mis is met vakkie 410? Ben echt benieuwd. En als je toch bezig bent kan je vast ook nog wat vertellen over vakkie 125 ;-)

Later Wouter..Fijne avond nog g(r)ap!
Guido vd Ploeg... als je dan weet wat ik bedoel, geloof ik je met je vakkie 125. Vaak gestaan, helaas al ruim 10 jaar een verbod en sporadisch pak ik eens een potje mee onder een andere naam. Jij bent hier de rambo hoor, mij hoor je NOOIT opscheppen of stoer lullen.

En over vak 410? Haha ben jij nou de echte Amsterdammer? Alleen maar gasten met een accent uut twent en grun. Puistenbekkies die hun eerste jointje smoken... pas jij dus goed bij?
Loetje
 Loetje - donderdag 15 februari 2018 - 02:02   quote  deeplink  
Ik overweeg eigenlijk aparte topics aan te maken over onze spelers van de eerste selectie. Beetje zoals bij 010 en waardoor we wellicht de discussies over spelers overzichtelijk kunnen voeren. Idee?
p111
 p111 - donderdag 15 februari 2018 - 08:41   quote  deeplink  
Het is altijd leuk om je mening de plussen en de minnen over een speler te benoemen.Dus lijkt mij een prima topic.
AkaS
 AkaS - donderdag 15 februari 2018 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 02:02 schreef Loetje het volgende:
Ik overweeg eigenlijk aparte topics aan te maken over onze spelers van de eerste selectie. Beetje zoals bij 010 en waardoor we wellicht de discussies over spelers overzichtelijk kunnen voeren. Idee?
Goede idee Leipe ;-)

Las net dat Ziyech gemiddeld 31x per wedstrijd balverlies lijdt.... Best veel voor iemand die zich zo negatief opstelt en hogerop wil...
AkaS
 AkaS - donderdag 15 februari 2018 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 februari 2018 - 19:54 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Guido vd Ploeg... als je dan weet wat ik bedoel, geloof ik je met je vakkie 125. Vaak gestaan, helaas al ruim 10 jaar een verbod en sporadisch pak ik eens een potje mee onder een andere naam. Jij bent hier de rambo hoor, mij hoor je NOOIT opscheppen of stoer lullen.

En over vak 410? Haha ben jij nou de echte Amsterdammer? Alleen maar gasten met een accent uut twent en grun. Puistenbekkies die hun eerste jointje smoken... pas jij dus goed bij?
Waar begin jij nou over imbeciel... Ik gniffel en haal me neus voor jou op. En wie weet op een dag dat het allemaal mooi samenvalt zal ik je verrassen.
Tot die tijd heb ik het laatste woord aan je gegeven! ,-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 februari 2018 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 15:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Goede idee Leipe ;-)

Las net dat Ziyech gemiddeld 31x per wedstrijd balverlies lijdt.... Best veel voor iemand die zich zo negatief opstelt en hogerop wil...
En zo zijn er nog meer negatieve statistieken voor Ziyech. Prachtig dat hij zoveel kansen creëert maar dat zijn ook ballen die hij aan spelers geeft die op 30 meter van de goal schieten. Dat zegt dus helemaal niets.
remco k
 remco k - donderdag 15 februari 2018 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 16:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En zo zijn er nog meer negatieve statistieken voor Ziyech. Prachtig dat hij zoveel kansen creëert maar dat zijn ook ballen die hij aan spelers geeft die op 30 meter van de goal schieten. Dat zegt dus helemaal niets.
Je weet net zo goed als ieder ander dat al haal je dat eraf. Hij nog steeds bizar veel creeert.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 februari 2018 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Je weet net zo goed als ieder ander dat al haal je dat eraf. Hij nog steeds bizar veel creeert.
89 kansen gecreëerd, waarvan er maar 8 zijn omgezet in doelpunt. Nog steeds kut dus. 72 schoten, waarvan 31 op doel en 41 over of naast en maar 6 omgezet in doelpunt. En dan ook nog wetende dat er daarvan maar 2 uit een directe vrije trap waren. 141 dribbels waarvan maar 85 gelukt. Passnauwkeurigheid 75%, terwijl op de helft van de tegenstander maar 64%. 375 duels uitgevochten en er hier 205 van verloren. Ik vind het echt niet top ofzo.

Er is echt een speler die met kop en schouders boven hem uitsteekt!!! Qua passnauwkeurigheid, qua succesvolle dribbels, qua duels, qua gecreëerde kansen omgezet in assists.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 februari 2018 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - vrijdag 16 februari 2018 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 21:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

89 kansen gecreëerd, waarvan er maar 8 zijn omgezet in doelpunt. Nog steeds kut dus. 72 schoten, waarvan 31 op doel en 41 over of naast en maar 6 omgezet in doelpunt. En dan ook nog wetende dat er daarvan maar 2 uit een directe vrije trap waren. 141 dribbels waarvan maar 85 gelukt. Passnauwkeurigheid 75%, terwijl op de helft van de tegenstander maar 64%. 375 duels uitgevochten en er hier 205 van verloren. Ik vind het echt niet top ofzo.

Er is echt een speler die met kop en schouders boven hem uitsteekt!!! Qua passnauwkeurigheid, qua succesvolle dribbels, qua duels, qua gecreëerde kansen omgezet in assists.
Is het zijn schuld dat een kans niet verzilverd wordt?
AkaS
 AkaS - vrijdag 16 februari 2018 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 februari 2018 - 16:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En zo zijn er nog meer negatieve statistieken voor Ziyech. Prachtig dat hij zoveel kansen creëert maar dat zijn ook ballen die hij aan spelers geeft die op 30 meter van de goal schieten. Dat zegt dus helemaal niets.
Ik ben absoluut geen tegenstander van Ziyech, eerder een fan en destijds heel blij met zijn komst. Toch kijk ik kritisch naar hem..Waar we het bijvoorbeeld nooit over gehad hebben was naast zijn fantastische inbreng tijdens de europese successen... Ziyech voor hetzelfde geld oorzaak van het uitblijven van succes had kunnen zijn...

Ik bedoel dat hij in meerdere wedstrijden in de positie was dat hij de bal kon of eigenlijk moest afleggen waardoor een doelpunt nagenoeg gegarandeerd had geweest, hij toch voor eigen succes ging, geforceerd beslissend willen zijn en daardoor net dat ene doelpuntje missen.. Nu pakte het gelukkig goed uit...

Maar daar ligt wel zijn paradox en bron van onvrede bij een hoop supporters..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 februari 2018 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 19:05 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik ben absoluut geen tegenstander van Ziyech, eerder een fan en destijds heel blij met zijn komst. Toch kijk ik kritisch naar hem..Waar we het bijvoorbeeld nooit over gehad hebben was naast zijn fantastische inbreng tijdens de europese successen... Ziyech voor hetzelfde geld oorzaak van het uitblijven van succes had kunnen zijn...

Ik bedoel dat hij in meerdere wedstrijden in de positie was dat hij de bal kon of eigenlijk moest afleggen waardoor een doelpunt nagenoeg gegarandeerd had geweest, hij toch voor eigen succes ging, geforceerd beslissend willen zijn en daardoor net dat ene doelpuntje missen.. Nu pakte het gelukkig goed uit...

Maar daar ligt wel zijn paradox en bron van onvrede bij een hoop supporters..
Klopt. Daarnaast ook zijn houding als het niet lukt. Altijd een ander de schuld geven en als iemand hem kritisch bejegend dan is hij direct op zijn gevoel en trots getrapt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 13:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt. Daarnaast ook zijn houding als het niet lukt. Altijd een ander de schuld geven en als iemand hem kritisch bejegend dan is hij direct op zijn gevoel en trots getrapt.
Het mag van mij overigens best wat met je doen hoor, die kritiek. Maar ik probeer verder te denken als je naar de grote competities gaat. Ander voetbal, andere arbeid en nog 20x hardere media, hoe ga je daar dan mee om vraag ik me af, om maar te zwijgen als je daar zo iets doet, dan lig je er voorgoed uit bij je supporters.
AkaS
 AkaS - zaterdag 17 februari 2018 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 13:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het mag van mij overigens best wat met je doen hoor, die kritiek. Maar ik probeer verder te denken als je naar de grote competities gaat. Ander voetbal, andere arbeid en nog 20x hardere media, hoe ga je daar dan mee om vraag ik me af, om maar te zwijgen als je daar zo iets doet, dan lig je er voorgoed uit bij je supporters.
Precies ook. Des te opvallender zijn reactie toen hij scoorde in de wedstrijd erna... Je zou denken dat wat wij hier nu uitspreken, dat zijn trainer of elders vanuit de club hem hierop wijst en hij er wat mee doet...

Dus wordt hij er niet op gewezen, of wel maar heeft hij daar schijt aan.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 13:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Precies ook. Des te opvallender zijn reactie toen hij scoorde in de wedstrijd erna... Je zou denken dat wat wij hier nu uitspreken, dat zijn trainer of elders vanuit de club hem hierop wijst en hij er wat mee doet...

Dus wordt hij er niet op gewezen, of wel maar heeft hij daar schijt aan.
Zal wel gezegd worden, alleen zal het nooit naar buiten komen, AkaS! Alleen vind ik Ten Hag geen sterke indruk maken in de media, maar dat deed die voorheen ook niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 februari 2018 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 13:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Precies ook. Des te opvallender zijn reactie toen hij scoorde in de wedstrijd erna... Je zou denken dat wat wij hier nu uitspreken, dat zijn trainer of elders vanuit de club hem hierop wijst en hij er wat mee doet...

Dus wordt hij er niet op gewezen, of wel maar heeft hij daar schijt aan.
Heb je de reactie gehoord van Ten Hag na de wedstrijd. Die zei voor mij al genoeg. Ze zien hem daar als goed en durven hem niet aan te spreken.
remco k
 remco k - zaterdag 17 februari 2018 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 13:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het mag van mij overigens best wat met je doen hoor, die kritiek. Maar ik probeer verder te denken als je naar de grote competities gaat. Ander voetbal, andere arbeid en nog 20x hardere media, hoe ga je daar dan mee om vraag ik me af, om maar te zwijgen als je daar zo iets doet, dan lig je er voorgoed uit bij je supporters.
Media is bij Ziyech niet de veroorzaker. Dat is het Nederlandse publiek. En dat is in veel grotere competities veel minder hard.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Media is bij Ziyech niet de veroorzaker. Dat is het Nederlandse publiek. En dat is in veel grotere competities veel minder hard.
Whahahaa, dat laatste.... Dacht dat jij het wat minder volgde. Ziyech heeft zich overigens overal misdragen. Oh wacht, dat ligt alleen aan de ander
remco k
 remco k - zaterdag 17 februari 2018 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahahaa, dat laatste.... Dacht dat jij het wat minder volgde. Ziyech heeft zich overigens overal misdragen. Oh wacht, dat ligt alleen aan de ander
Leg me geen woorden in de mond want dat zeg ik nergens kerel. Dat is in hele korte tijd de zoveelste keer dat je dat doet.

En iets minder inderdaad. Maar bekijk iedere week nog zeker een pot of 15 kerel en volg het nieuws in met name de top competities op de voet.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Leg me geen woorden in de mond want dat zeg ik nergens kerel. Dat is in hele korte tijd de zoveelste keer dat je dat doet.

En iets minder inderdaad. Maar bekijk iedere week nog zeker een pot of 15 kerel en volg het nieuws in met name de top competities op de voet.
Je zeikt over verbeterpunten van Neres en blijft bij andere enkel zeiken over statistieken. Dus ik weet niet.

Van je vele potten is weinig van te merken eigenlijk. En geloof het ook niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 februari 2018 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Leg me geen woorden in de mond want dat zeg ik nergens kerel. Dat is in hele korte tijd de zoveelste keer dat je dat doet.

En iets minder inderdaad. Maar bekijk iedere week nog zeker een pot of 15 kerel en volg het nieuws in met name de top competities op de voet.
Ik ben echt echt echt benieuwd waar jij al die tijd vandaan haalt en of je nog wel nachtrust hebt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 20:37   quote  deeplink  
60 uur werk, een kind en 15 potten kijken.... Echt waar, laat me niet lachen. Plus de rest wat je allemaal nog beweerde wat allemaal deed.

Behalve over Barça klopt er structureel ook amper wat over wat je verteld over het buitenland
AkaS
 AkaS - zaterdag 17 februari 2018 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 13:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb je de reactie gehoord van Ten Hag na de wedstrijd. Die zei voor mij al genoeg. Ze zien hem daar als goed en durven hem niet aan te spreken.
Ben er ook bang voor. Helaas.
AkaS
 AkaS - zaterdag 17 februari 2018 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Leg me geen woorden in de mond want dat zeg ik nergens kerel. Dat is in hele korte tijd de zoveelste keer dat je dat doet.

En iets minder inderdaad. Maar bekijk iedere week nog zeker een pot of 15 kerel en volg het nieuws in met name de top competities op de voet.
Hahahaha je moet er wat voor over hebben om te doen alsof je overal verstand van hebt! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 februari 2018 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Media is bij Ziyech niet de veroorzaker. Dat is het Nederlandse publiek. En dat is in veel grotere competities veel minder hard.
Media is wel degelijk 1 van de veroorzakers. Of het stukje met Hendriks vergeten toen mijnheertje boos werd omdat ze een kritisch punt aansneed. En dat gelden er 2 trotsen bij Ziyech die gekrenkt worden. 1 is de kritiek en 2 is de vrouw!
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 21:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Media is wel degelijk 1 van de veroorzakers. Of het stukje met Hendriks vergeten toen mijnheertje boos werd omdat ze een kritisch punt aansneed. En dat gelden er 2 trotsen bij Ziyech die gekrenkt worden. 1 is de kritiek en 2 is de vrouw!
Bij alle clubs uitgekotst inclusief bij Marokko...
AkaS
 AkaS - zaterdag 17 februari 2018 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 21:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bij alle clubs uitgekotst inclusief bij Marokko...
Tja... Dat is niet al te best... Wat wel weer heel best is, is dat Heerenveen
een puntje heeft gepakt tegen psv, 2-2 :-)
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je zeikt over verbeterpunten van Neres en blijft bij andere enkel zeiken over statistieken. Dus ik weet niet.

Van je vele potten is weinig van te merken eigenlijk. En geloof het ook niet.
Dan moet je echt eens beter gaan lezen kerel. Ik benoem ook van Ziyech zijn verbeterpunten.

En ik zeik erover? Ik benoem het een keer. Moet je eens bij jezelf afvragen wat het woordje zeiken dan met betrekking tot jouw opmerkingen over Ziyech betekend. En dan bij mij het zeiken noemen?

Je laatste zin is lachwekkend. Ik heb het hier amper over andere wedstrijden en heb totaal niet de behoefte om daar over te posten hier. Dat je het niet gelooft moet je helemaal zelf weten.

Waarom eigenlijk niet? Omdat jezelf graag gezien wil worden als de grote Messias?
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben echt echt echt benieuwd waar jij al die tijd vandaan haalt en of je nog wel nachtrust hebt.
Thuis dingen doen met de voetbal op gaat prima hè.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:37 schreef Loetje het volgende:
60 uur werk, een kind en 15 potten kijken.... Echt waar, laat me niet lachen. Plus de rest wat je allemaal nog beweerde wat allemaal deed.

Behalve over Barça klopt er structureel ook amper wat over wat je verteld over het buitenland
Kom daar maar eens over met harde feiten dan kerel.

Enige wat jij altijd doet over anderen is dit soort domme berichten de wereld in te slingeren om vervolgens zeden tot nooit met harde feiten te komen en er zijn gelukkig steeds meer mensen hier die dat inzien.

Dat is uberhaubt het enige dat je hier op het forum doet. Voetbal inhoudelijk praat je heel weinig en ben je enkel bezig met bepaalde meningen bashen.

Je pakt nu namelijk alles aan om je initiële mening over ten Hag te staven en doet datzelfde over Ziyech. Waarna jij namelijk zegt dat ik nooit iets aan kritiek op Ziyech heb. Heb jij namelijk zelden iets positiefs te melden.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 21:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bij alle clubs uitgekotst inclusief bij Marokko...
Daarom schreeuwde het publiek ook om Ziyech in de tijd dat ie niet speelde. En zoals al eerder vermeld. Daar moet hij ook echt wel aan werken.

Maar maak er toch niet zon drama van alsof het een of andere criminele actie is dat ie uberhaubt voor Ajax speelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 februari 2018 door remco k --
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 09:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Kom daar maar eens over met harde feiten dan kerel.

Enige wat jij altijd doet over anderen is dit soort domme berichten de wereld in te slingeren om vervolgens zeden tot nooit met harde feiten te komen en er zijn gelukkig steeds meer mensen hier die dat inzien.

Dat is uberhaubt het enige dat je hier op het forum doet. Voetbal inhoudelijk praat je heel weinig en ben je enkel bezig met bepaalde meningen bashen.

Je pakt nu namelijk alles aan om je initiële mening over ten Hag te staven en doet datzelfde over Ziyech. Waarna jij namelijk zegt dat ik nooit iets aan kritiek op Ziyech heb. Heb jij namelijk zelden iets positiefs te melden.
Je begint lappen tekst zonder inhoud te plaatsen. Het is exact wat je hier geplaatst hebt in eerdere topics.

Over Ziyech ga ik overigens ook niet positief worden zolang dit het is. Dit seizoen ruk je je al het hele jaar af over hem. Feiten spreken gelukkig boekdelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 februari 2018 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 09:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarom schreeuwde het publiek ook om Ziyech in de tijd dat ie niet speelde. En zoals al eerder vermeld. Daar moet hij ook echt wel aan werken.

Maar maak er toch niet zon drama van alsof het een of andere criminele actie is dat ie uberhaubt voor Ajax speelt.
Daarom kreeg die een hels fluitconcert toen die terug kwam.... Overal, maar dan ook overal uitgekotst! Ze moesten hem nergens. Maar Rempie heeft zijn Ziyech brilletje op en legt het aan de ander. Heerenveen hadden ze pure haat aan hem, Twente niet anders. En terecht met zon houding
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 09:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Thuis dingen doen met de voetbal op gaat prima hè.
Je werkte buitenshuis. Waren je eigen woorden. Zal het wel eens gaan zoeken. Want moet een eindje terug. Maar je hebt je ook daarover helemaal vastgeluld.
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 09:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan moet je echt eens beter gaan lezen kerel. Ik benoem ook van Ziyech zijn verbeterpunten.

En ik zeik erover? Ik benoem het een keer. Moet je eens bij jezelf afvragen wat het woordje zeiken dan met betrekking tot jouw opmerkingen over Ziyech betekend. En dan bij mij het zeiken noemen?

Je laatste zin is lachwekkend. Ik heb het hier amper over andere wedstrijden en heb totaal niet de behoefte om daar over te posten hier. Dat je het niet gelooft moet je helemaal zelf weten.

Waarom eigenlijk niet? Omdat jezelf graag gezien wil worden als de grote Messias?
Whahahahaahahhaa, benoem..... Je benoemt nog net niet het orgie wat je krijgt van die gast man. Het begint echt leedvermaak te worden.

Waarom niet? Omdat alles wat je over het buitenland zegt op Barça na niet klopt. Hoef je geen Messias voor te zijn. Zo lastig is het niet.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 11:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je begint lappen tekst zonder inhoud te plaatsen. Het is exact wat je hier geplaatst hebt in eerdere topics.

Over Ziyech ga ik overigens ook niet positief worden zolang dit het is. Dit seizoen ruk je je al het hele jaar af over hem. Feiten spreken gelukkig boekdelen.
Hoe verzin je het toch allemaal man. Je bent echt een naar mannetje man. Misselijkmakend.

En kijk de betichten er maar op na. Je liegt ewoon dat je barst.

Maar goed. Ik ga mezelf niet meer verdedigen tegen over jou. Ik heb mijn mening over zaken. Jij de jouwe.
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 17:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe verzin je het toch allemaal man. Je bent echt een naar mannetje man. Misselijkmakend.

En kijk de betichten er maar op na. Je liegt ewoon dat je barst.

Maar goed. Ik ga mezelf niet meer verdedigen tegen over jou. Ik heb mijn mening over zaken. Jij de jouwe.
Gelukkig weten wij beter. Verdedigen hoef je ook niet, want je liegt vanaf dag 1 als de pest met bovenstaande dingen. En zal ze nog op gaan zoeken voor je zodra ik de tijd heb.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 17:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gelukkig weten wij beter. Verdedigen hoef je ook niet, want je liegt vanaf dag 1 als de pest met bovenstaande dingen. En zal ze nog op gaan zoeken voor je zodra ik de tijd heb.
Wel alle berichten dan hè. Dus niet alleen een paar berichten erbij zoeken waarin ik positief ben.
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 17:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel alle berichten dan hè. Dus niet alleen een paar berichten erbij zoeken waarin ik positief ben.
De berichtjes waar je zegt 60 uur per week te werken, het hele jaar nog vist... 15 potjes, bij elkaar nog 30 uur. Je kind... 6 uur slaap.... Het is zo kostelijk dit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 februari 2018 door Loetje --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 18 februari 2018 - 17:51   quote  deeplink  
Ik vind het wel knap hoe je drie topics kan verneuken met hetzelfde gelul.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 februari 2018 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 17:51 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik vind het wel knap hoe je drie topics kan verneuken met hetzelfde gelul.
Welk gelul? Over Ziyech? Tja daar kan je elk topic wel over vol lullen. Gewoonweg omdat je voor en tegenstanders heb. En dat wijzen naar positieve statistieken begon me een beetje te irriteren, daar het gewoonweg niet strookt met wat er op het veld te zien is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 februari 2018 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (Zondag 11-02-18) 12.30 uur: 2-1









0.0151779