BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Matthijs De Ligt topic

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - donderdag 15 februari 2018 - 21:08   quote  deeplink  
Plaats hier al je meningen over Matthijs De Ligt
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 16 februari 2018 - 11:08   quote  deeplink  
Het is Spaan maar die het roept, maar toch

https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/110680/gerucht-dat-de-ligt-overstapt-naar-raiola
p111
 p111 - vrijdag 16 februari 2018 - 11:39   quote  deeplink  
Het zou mij zeer tegenvallen van in mijn ogen de meest stabiele verdediger die we hebben,een groot talent ook een jongen die heel nuchter allles op een rijtje heeft.Dus de fabel van die maffia baas kan ik mij niet voorstellen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 27 maart 2018 - 14:44   quote  deeplink  
Ik denk dat iedere zaakwaarnemer dollar tekens ziet, dus iedereen wilt zijn zaakwaarnemer worden. Snap best dat Raiola hem heeft opgebeld om hem over te halen.

60 miljoen tikken ze vrees ik af deze zomer. pff stel je voor als je De Ligt hebt zoals hij dit seizoen speelt en dan Sanchez ernaast, dan heb je geen links en rechtback nodig.
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 maart 2018 - 14:53   quote  deeplink  
Goede verdedigers zijn populair aangezien er nog weinig zijn te vinden. Ondanks het allemaal heel snel gaat en ook hij zijn dip krijgt, moet Ajax van het eerstgenoemde enorm profiteren. Hij is zo compleet en het potentieel ligt zoveel hoger. 60 miljoen lijkt me zelfs makkelijk haalbaar.
Ajax30
 Ajax30 - dinsdag 27 maart 2018 - 15:28   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij nog EEN seizoen BLIJFT (DE LIGT)
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 28 maart 2018 - 09:30   quote  deeplink  
Mathijs wordt alleen maar beter en beter, daar het moeilijker en spannender wordt. Hiermee bedoel ik dat als hij misschien nog wel een jaar extra bij Ajax blijft na dit seizoen, dat zijn marktwaarde zelfs nog veel hoger zal gaan worden hierdoor. Dat is alleen maar positief nieuws voor Ajax.

De gevraagde bedrag van € 60 miljoen nu is niet zoveel als dan men denkt. Als men nog weet dat 'n 18 jarige jonge speler van AS Monaco voor € 100 miljoen naar Engeland is gegaan ( ook al is dat een aanvallende speler ), dan vind ik het bedrag van Mathijs de Ligt nu op dit moment wel oké.

Volgend jaar zal het bedrag nog wel hoger doen uitkomen denk ik. Want één ding telt nog maar in het grote voetbal : Contracten worden niet meer uitgediend, contracten zijn er alleen nog maar om afgekocht te worden, daar dit het enigste is wat nog telt. En dat kan alleen door de rijkste clubs.

Ajax moet nu zijn poot stijf houden, daar Ajax nu wel van geleerd zal hebben na de transfer van Sanchez naar Tottenham Hotspur, om een hele goede speler niet meer zomaar te laten vertrekken.
p111
 p111 - woensdag 28 maart 2018 - 09:59   quote  deeplink  
Ajax is nu bezig te proberen zijn contract te verbeteren las ik. Als hij zo doorgaat en zich nog meer profileert in Europa,dan denk ik zelfs dat hij meer gaat opleveren als 60 miljoen.Ik ga er van uit dat Ajax hem nog 1 jaar kan behouden en dat hij dan voor minimaal 80 milj/weg gaat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 maart 2018 - 10:44   quote  deeplink  
Wat een bedragen weer ............ En dan straks net als Dolberg een terugval en dan is iedereen weer blij als je er 10 voor krijgt.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 28 maart 2018 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 10:44 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een bedragen weer ............ En dan straks net als Dolberg een terugval en dan is iedereen weer blij als je er 10 voor krijgt.
Dat is waar ik ook aan dacht.
Vandaar de tweestrijd betreft mijn mening qua verkoop voor zo'n bedrag of niet.
Uiteindelijk doen ze geen reet met al dat geld, dus wat heeft het voor zin.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 28 maart 2018 - 10:58   quote  deeplink  
Ajax moet voor de Ligt gewoon 100 miljoen vragen. Verkopen als een 18-jarige international met basisplaats, en twee seizoenen ervaring in de Ajax-defensie en ook nog eens basisspeler in de Europa League finale. Dat vindt je nergens anders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 maart 2018 door NatjosFC --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 maart 2018 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 10:58 schreef NatjosFC het volgende:
Ajax moet gewoon 100 miljoen vragen. Verkopen als een 18-jarige international met basisplaats, en twee seizoenen ervaring in de Ajax-defensie en ook nog eens basisspeler in de Europa League finale. Dat vindt je nergens anders.
Wie gaat over het bod van Natjos???
Jaccio
 Jaccio - woensdag 28 maart 2018 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 11:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wie gaat over het bod van Natjos???
120 M.
Niet geschoten is altijd mis
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 28 maart 2018 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 10:44 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een bedragen weer ............ En dan straks net als Dolberg een terugval en dan is iedereen weer blij als je er 10 voor krijgt.
Overmars heeft aan Barcelona laten weten dat als ze De Ligt willen ophalen dat ze 60 miljoen moeten neerleggen en tot nu toe zijn ze geschrokken van die vraagprijs. Vorig jaar deed hij hetzelfde met Sanchez. Daar hing hij een prijskaartje van 40 miljoen aan en werd ook gewoon zonder blikken of blozen betaald, daar is hij van geschrokken, dus nu gooit hij er nog even 20 bovenop.

Het zijn absurde bedragen en het voetbal slaat nergens meer op, het is meer een prestige strijd geworden waarbij clubs die eigendom zijn van een Koning of rijke oliesjeik alleen kunnen winnen. Fairplay??? dat bestaat niet, men kan er zo omheen zeilen.
remco k
 remco k - woensdag 28 maart 2018 - 15:21   quote  deeplink  
Ik wordt er een beetje moe van dat iedereen alleen maar over het begdrag praat dat het Ajax kan opleveren.

Ik heb liever dat ie nog een jaar of wat blijft en dan misschien maar voor 30 miljoen vertrekt. nu hebben we zelf sportief amper profijt van hem gehad, en in ieder geval niets door zon jongen gewonnen.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 28 maart 2018 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 11:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wie gaat over het bod van Natjos???
De Ligt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 29 maart 2018 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 15:21 schreef remco k het volgende:
Ik wordt er een beetje moe van dat iedereen alleen maar over het begdrag praat dat het Ajax kan opleveren.

Ik heb liever dat ie nog een jaar of wat blijft en dan misschien maar voor 30 miljoen vertrekt. nu hebben we zelf sportief amper profijt van hem gehad, en in ieder geval niets door zon jongen gewonnen.
IK denk dat iedereen wilt dat hij blijft, maar dat hadden we ook met Sanchez. Het probleem is altijd dat Ajax de spelers verkoopt op het moment waarop je denkt, nou nog 1 jaar sportief de vruchten plukken.

Ik denk serieus dat als De ligt samen met Sanchez in het centrum had gestaan dit jaar, dan hadden we gewoon Europees gespeeld, dan stonden we nu gelijk met PSV en gingen we voor het kampioenschap.

Maarja als..... Laten we hopen dat hij nog minimaal 1 jaar blijft.
remco k
 remco k - donderdag 29 maart 2018 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2018 - 11:28 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

IK denk dat iedereen wilt dat hij blijft, maar dat hadden we ook met Sanchez. Het probleem is altijd dat Ajax de spelers verkoopt op het moment waarop je denkt, nou nog 1 jaar sportief de vruchten plukken.

Ik denk serieus dat als De ligt samen met Sanchez in het centrum had gestaan dit jaar, dan hadden we gewoon Europees gespeeld, dan stonden we nu gelijk met PSV en gingen we voor het kampioenschap.

Maarja als..... Laten we hopen dat hij nog minimaal 1 jaar blijft.
volgens mij gingen we deels met Sanchez gewoon onderuit in Europa. Maar ik begrijp wat je zegt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 maart 2018 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 12:47 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Overmars heeft aan Barcelona laten weten dat als ze De Ligt willen ophalen dat ze 60 miljoen moeten neerleggen en tot nu toe zijn ze geschrokken van die vraagprijs. Vorig jaar deed hij hetzelfde met Sanchez. Daar hing hij een prijskaartje van 40 miljoen aan en werd ook gewoon zonder blikken of blozen betaald, daar is hij van geschrokken, dus nu gooit hij er nog even 20 bovenop.

Het zijn absurde bedragen en het voetbal slaat nergens meer op, het is meer een prestige strijd geworden waarbij clubs die eigendom zijn van een Koning of rijke oliesjeik alleen kunnen winnen. Fairplay??? dat bestaat niet, men kan er zo omheen zeilen.
Het gaat mij ook niet om het bedrag wat Ajax noemt, maar meer het bedrag wat supporters roepen. Was een jaar geleden ook het geval bij Dolberg en ook toen werden er onrealistische bedragen benoemt. En als hij dan even niet functioneert moet hij met een strik erom vertrekken!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 30 maart 2018 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2018 - 11:45 schreef remco k het volgende:

[..]

volgens mij gingen we deels met Sanchez gewoon onderuit in Europa. Maar ik begrijp wat je zegt.
Klopt, hij maakte een fout, maar was met zijn hoofd ook ergens anders. Dat zie je vaker met spelers in die periode.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 30 maart 2018 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2018 - 12:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het gaat mij ook niet om het bedrag wat Ajax noemt, maar meer het bedrag wat supporters roepen. Was een jaar geleden ook het geval bij Dolberg en ook toen werden er onrealistische bedragen benoemt. En als hij dan even niet functioneert moet hij met een strik erom vertrekken!
Tja Ajacieden denken net als het bestuur alleen aan geld en waarde spelers en niet meer aan voetbal :)
AkaS
 AkaS - dinsdag 24 april 2018 - 10:09   quote  deeplink  
Ik hoop dat de Ligt nog een jaartje Ajax ziet zitten.
Ben ervan overtuigd dat hij nu al best de voetbalkwaliteiten heeft om naar het buitenland te gaan. Maar er zijn ook andere aspecten die meetellen. En daarom hoop ik dat hij nog een half/heel seizoen bij Ajax blijft spelen!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 24 april 2018 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 april 2018 - 10:09 schreef AkaS het volgende:
Ik hoop dat de Ligt nog een jaartje Ajax ziet zitten.
Ben ervan overtuigd dat hij nu al best de voetbalkwaliteiten heeft om naar het buitenland te gaan. Maar er zijn ook andere aspecten die meetellen. En daarom hoop ik dat hij nog een half/heel seizoen bij Ajax blijft spelen!
Ik hoop dat ook, nog 1 jaar met leuke europese topwedstrijden en dan is hij wel klaar voor de grote stap

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Matthijs De Ligt topic









0.0118911