BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Donny van de Beek topic

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - donderdag 15 februari 2018 - 21:10   quote  deeplink  
Plaats hier al je meningen over Donny van de Beek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 februari 2018 door Loetje --
remco k
 remco k - donderdag 20 september 2018 - 16:15   quote  deeplink  
Donny gister een hele goede invalbeurt, bekronen met een goal, je gram halen in het juichen zonder de trainer aan te vallen, een 8
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 20 september 2018 - 19:19   quote  deeplink  
Is het niet handiger om een topic te maken waarin je de spelers een cijfer geeft. Met eventueel een leuk stukje tekst. Vind het wel leuk om te lezen, maar niet elke topic opnieuw openen! ;-)
remco k
 remco k - donderdag 20 september 2018 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2018 - 19:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
Is het niet handiger om een topic te maken waarin je de spelers een cijfer geeft. Met eventueel een leuk stukje tekst. Vind het wel leuk om te lezen, maar niet elke topic opnieuw openen! ;-)
Hahhaa. Een beetje beweging in de tent is hier wel nodig. Begint bij vlagen verdomde saai te worden
Loetje
 Loetje - donderdag 20 september 2018 - 20:04   quote  deeplink  
Gewoon een kut topic starten en iedereen een beetje op de kast jagen. Is de beleving zo weer terug.
remco k
 remco k - donderdag 20 september 2018 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2018 - 20:04 schreef Loetje het volgende:
Gewoon een kut topic starten en iedereen een beetje op de kast jagen. Is de beleving zo weer terug.
Tsjaa.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 20 september 2018 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2018 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahhaa. Een beetje beweging in de tent is hier wel nodig. Begint bij vlagen verdomde saai te worden
Was positief bedoeld hoor. Vind het wel leuk te lezen hoe men de wedstrijd beleefd heeft door cijfers en opmerkingen erachter. Maar dan wel overzichtelijk.
remco k
 remco k - donderdag 20 september 2018 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2018 - 20:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Was positief bedoeld hoor. Vind het wel leuk te lezen hoe men de wedstrijd beleefd heeft door cijfers en opmerkingen erachter. Maar dan wel overzichtelijk.
Ja zouden we wat voor kunnen opzetten. Pakken we de gemiddeldes en kom je op speler van het jaar uit. Of maand of per competitie.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 september 2018 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 september 2018 - 16:15 schreef remco k het volgende:
Donny gister een hele goede invalbeurt, bekronen met een goal, je gram halen in het juichen zonder de trainer aan te vallen, een 8
hoezo je gram halen... gewoon een logische keuze... je hebt gewoon enorm veel goeie middenvelders en spelers, en daar maak je keuzes in.. daarbij viel donny in nadat er meer ruimte ontstond..
remco k
 remco k - vrijdag 21 september 2018 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2018 - 08:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoezo je gram halen... gewoon een logische keuze... je hebt gewoon enorm veel goeie middenvelders en spelers, en daar maak je keuzes in.. daarbij viel donny in nadat er meer ruimte ontstond..
Zijn gram halen in zijn optiek, zo moeilijk is dat niet te begrijpen toch.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 september 2018 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2018 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn gram halen in zijn optiek, zo moeilijk is dat niet te begrijpen toch.
begrijp het wel.. maar ik vind dat geen gram halen..
remco k
 remco k - zaterdag 22 september 2018 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2018 - 00:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

begrijp het wel.. maar ik vind dat geen gram halen..
Niet heel interessant toch wat wij vinden. Hij doet het nu eenmaal wel hebben we gezien.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 05 oktober 2018 - 10:23   quote  deeplink  
‘Nu Donny minder speelt, kunnen ze hem kopen tegen een gunstigere prijs’

Het is niet uitgesloten dat Donny van de Beek spoedig vertrekt bij Ajax. De middenvelder moet genoegen nemen met een bijrol en een transfer is derhalve een logisch gevolg. Clubs als Liverpool, Chelsea, Manchester United en AS Roma zijn geïnteresseerd in Van de Beek, die nog een contract tot medio 2022 in de Johan Cruijff ArenA heeft.

Zaakwaarnemer Guido Albers gaf in gesprek met Voetbal International al aan dat er afspraken met directeur spelersbeleid Marc Overmars zijn gemaakt als de situatie van Van de Beek niet verandert. In uitlatingen aan Het Parool laat de belangenbehartiger weten dat de toekomst van zijn cliënt vrijwel zeker buiten Amsterdam ligt. Clubs met belangstelling zullen de situatie waarschijnlijk alleen maar toejuichen.

“Uit niets blijkt dat Van de Beek dit jaar nog basisspeler wordt. En hij wil niet de twaalfde man blijven”, zegt Albers. “Het gaat hier niet meer om minuten maken, maar om toekomstperspectief. Van de Beek gaat de concurrentiestrijd op deze manier niet winnen. Hij komt in dit systeem minder tot zijn recht en dat is zonde.”

Voor Van de Beek is er geen perspectief meer op een basisplaats door de verandering van tactiek door Erik ten Hag. "Ten Hag speelt niet meer met de punt naar achteren, maar tegen de principes van Johan Cruijff in met een '10'. Van de Beek past perfect in een systeem met de punt naar achteren, waar hij voor diepte in het spel kan zorgen."

Veel clubs staan voor Van de Beek in de rij, herhaalt Albers. “Ik wil er ook niet stiekem over doen, het komt toch wel uit. Deze clubs hebben een jaar geleden ook al geïnformeerd. Nu Donny minder speelt, kunnen ze hem kopen tegen een gunstigere marktprijs. Zo werkt het natuurlijk ook in de voetballerij. Het enige dat die clubs willen weten: 'Wat kost 'ie?"
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 05 oktober 2018 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2018 - 10:23 schreef Hasjkoph het volgende:
‘Nu Donny minder speelt, kunnen ze hem kopen tegen een gunstigere prijs’

Het is niet uitgesloten dat Donny van de Beek spoedig vertrekt bij Ajax. De middenvelder moet genoegen nemen met een bijrol en een transfer is derhalve een logisch gevolg. Clubs als Liverpool, Chelsea, Manchester United en AS Roma zijn geïnteresseerd in Van de Beek, die nog een contract tot medio 2022 in de Johan Cruijff ArenA heeft.

Zaakwaarnemer Guido Albers gaf in gesprek met Voetbal International al aan dat er afspraken met directeur spelersbeleid Marc Overmars zijn gemaakt als de situatie van Van de Beek niet verandert. In uitlatingen aan Het Parool laat de belangenbehartiger weten dat de toekomst van zijn cliënt vrijwel zeker buiten Amsterdam ligt. Clubs met belangstelling zullen de situatie waarschijnlijk alleen maar toejuichen.

“Uit niets blijkt dat Van de Beek dit jaar nog basisspeler wordt. En hij wil niet de twaalfde man blijven”, zegt Albers. “Het gaat hier niet meer om minuten maken, maar om toekomstperspectief. Van de Beek gaat de concurrentiestrijd op deze manier niet winnen. Hij komt in dit systeem minder tot zijn recht en dat is zonde.”

Voor Van de Beek is er geen perspectief meer op een basisplaats door de verandering van tactiek door Erik ten Hag. "Ten Hag speelt niet meer met de punt naar achteren, maar tegen de principes van Johan Cruijff in met een '10'. Van de Beek past perfect in een systeem met de punt naar achteren, waar hij voor diepte in het spel kan zorgen."

Veel clubs staan voor Van de Beek in de rij, herhaalt Albers. “Ik wil er ook niet stiekem over doen, het komt toch wel uit. Deze clubs hebben een jaar geleden ook al geïnformeerd. Nu Donny minder speelt, kunnen ze hem kopen tegen een gunstigere marktprijs. Zo werkt het natuurlijk ook in de voetballerij. Het enige dat die clubs willen weten: 'Wat kost 'ie?"
Vraag me af in hoeverre Donny er ook zo over denkt of dat het troep uitspuwen is van zijn zaakwaarnemer.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 05 oktober 2018 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2018 - 10:24 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Vraag me af in hoeverre Donny er ook zo over denkt of dat het troep uitspuwen is van zijn zaakwaarnemer.
Donny wil spelen en is nu niet happy, dus ik kan wel begrijpen dat hij weg wil, alleen als ik Overmars zou zijn, dan zeg ik gewoon Donny is niet te koop, je weet dat hij volgend jaar cruciaal zal zijn, want dan zijn er spelers, zoals Ziyech en vermoed De Jong er niet meer. Schone zijn contract loopt af dus tja....
AkaS
 AkaS - vrijdag 05 oktober 2018 - 11:33   quote  deeplink  
Vooropgesteld dat ik Donny niet ken en nooit gesproken heb, lijkt het voor mij dat hij en ten Hag geen beste band hebben met elkaar. Nog niet lang geleden liet Donny in een interview blijken dat ten Hag niet best is ontvangen in de spelersgroep, dat het wel iets beter is geworden en dat hij min of meer gedoogd wordt, maar dat de spelers eenmaal in het veld hun eigen ding doen.

Verder is Donny echt super talentvol en speelt zelden slecht en was op basis van zijn ontwikkeling en prestaties verre van kandidaat op de reserve bank.

Dus als het geen persoonlijke vete is van Ten Hag n.a.v. het interview maar puur een tactische keuze dan zal dit een keuze voor de lange termijn zijn en is het Donny zijn goedrecht om op zoek te gaan naar een alternatieve club waar hij wel in het tactische plaatje past.

Ten Hag rot op! en neem svp Blind mee voor euro 22 mln :-)

Kan Donny blijven want Donny voegt iets toe en maakt het team dreigender en sterker als geheel. Blind heeft beperkingen waardoor andere naast hun eigen taak reparatiewerkzaamheden moeten verrichten vanwege zijn tekortkomingen en dat komt het team niet ten goede.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 05 oktober 2018 - 12:16   quote  deeplink  
Lol Donny wil weg, altans zaakwaarnemer die dat zegt.

Lol, waar wil hij naar toe?

Middenmoter in grote competitie?
Grote club in mindere competitie dan de grote 4.
Of gewoon naar grote club in grote competitie en daar op de bank zitten?
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 05 oktober 2018 - 12:57   quote  deeplink  
IN de winter wil Chelsea hem ophalen voor 40 miljoen? hahaha, geloof er geen ruk van
Conny Jansen
 Conny Jansen - vrijdag 05 oktober 2018 - 14:01   quote  deeplink  
Volgend seizoen vaste waarde laat anders eiting maar vetrekken maar niet donny of schone is nu op zijn retour
AkaS
 AkaS - vrijdag 05 oktober 2018 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2018 - 12:57 schreef Ajax we love you het volgende:
IN de winter wil Chelsea hem ophalen voor 40 miljoen? hahaha, geloof er geen ruk van
Natuurlijk blijft hij dit seizoen zeker nog bij Ajax. Maar vergis je niet. Donny is een talentvolle middenvelder met scorend vermogen die ik hoger aansla dan Klaasen.

En als dit de speelwijze is waarop ten Hag wil voortborduren dan is er dus geen plek voor Donny en dan is een vertrek helemaal niet zo lachwekkend. En wie rept er over 40 mln. Clubs als Chelsea voegen hem graag toe voor 4 mln en ook Donny zou dat geen probleem vinden neem ik aan ;-)

-----------------Dolberg/Hunter...............

Tadic------------------------------------Neres

-----------Ziyech----------------Frenkie------

---------------------Donny--------------------

Tagliafico----------------------------Mazraoui

----------------Magallan---de Ligt-------------

-----------------------Onana-------------------

Dus geen Blind, maar aankoop in de winterstop en een sterke verdediger erbij halen.
Hierdoor creëer je ruimte voor een technisch en aanvallend middenveld. Hierbij worden Ziyech, Frenkie en Donny weleens onderschat wat betreft duelkracht en slimheid en snelheid in de omschakeling. Afhankelijk van de speelwijze geloof ik 100% in deze opstelling.

Ciao Blind, Schöne en Eiting!
remco k
 remco k - vrijdag 05 oktober 2018 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2018 - 11:33 schreef AkaS het volgende:
Vooropgesteld dat ik Donny niet ken en nooit gesproken heb, lijkt het voor mij dat hij en ten Hag geen beste band hebben met elkaar. Nog niet lang geleden liet Donny in een interview blijken dat ten Hag niet best is ontvangen in de spelersgroep, dat het wel iets beter is geworden en dat hij min of meer gedoogd wordt, maar dat de spelers eenmaal in het veld hun eigen ding doen.

Verder is Donny echt super talentvol en speelt zelden slecht en was op basis van zijn ontwikkeling en prestaties verre van kandidaat op de reserve bank.

Dus als het geen persoonlijke vete is van Ten Hag n.a.v. het interview maar puur een tactische keuze dan zal dit een keuze voor de lange termijn zijn en is het Donny zijn goedrecht om op zoek te gaan naar een alternatieve club waar hij wel in het tactische plaatje past.

Ten Hag rot op! en neem svp Blind mee voor euro 22 mln :-)

Kan Donny blijven want Donny voegt iets toe en maakt het team dreigender en sterker als geheel. Blind heeft beperkingen waardoor andere naast hun eigen taak reparatiewerkzaamheden moeten verrichten vanwege zijn tekortkomingen en dat komt het team niet ten goede.
Uiteindelijk zijn vrij veel keuzes voor de korte termijn geweest, ik zeg niet dat het gebeurt hoor, maar Donny was goed tegen Bayern, als ten Hag het zo laat staan kan het maar zo zijn dat hij wel weer basis speler wordt..
remco k
 remco k - vrijdag 05 oktober 2018 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2018 - 14:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

Natuurlijk blijft hij dit seizoen zeker nog bij Ajax. Maar vergis je niet. Donny is een talentvolle middenvelder met scorend vermogen die ik hoger aansla dan Klaasen.

En als dit de speelwijze is waarop ten Hag wil voortborduren dan is er dus geen plek voor Donny en dan is een vertrek helemaal niet zo lachwekkend. En wie rept er over 40 mln. Clubs als Chelsea voegen hem graag toe voor 4 mln en ook Donny zou dat geen probleem vinden neem ik aan ;-)

-----------------Dolberg/Hunter...............

Tadic------------------------------------Neres

-----------Ziyech----------------Frenkie------

---------------------Donny--------------------

Tagliafico----------------------------Mazraoui

----------------Magallan---de Ligt-------------

-----------------------Onana-------------------

Dus geen Blind, maar aankoop in de winterstop en een sterke verdediger erbij halen.
Hierdoor creëer je ruimte voor een technisch en aanvallend middenveld. Hierbij worden Ziyech, Frenkie en Donny weleens onderschat wat betreft duelkracht en slimheid en snelheid in de omschakeling. Afhankelijk van de speelwijze geloof ik 100% in deze opstelling.

Ciao Blind, Schöne en Eiting!
Je kan niet alleen maar aanvallend ingestelde spelers hebben op het middenveld..

Ik zou best fan zijn van Donny weer echt met 6, maar dan wel vanuit een defensieve gedachte.
AkaS
 AkaS - vrijdag 05 oktober 2018 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2018 - 15:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Je kan niet alleen maar aanvallend ingestelde spelers hebben op het middenveld..

Ik zou best fan zijn van Donny weer echt met 6, maar dan wel vanuit een defensieve gedachte.
Ik weet wat van Gaal heeft gezegd. Maar Blind is voor mij geen verdediger, net zo min als Schöne.

Dus om dit tweetal te vervangen door Donny plus een nieuwe sterke centrale verdediger is voor mij nog altijd een stap voorwaarts.

Afhankelijk van de gehanteerde speelwijze zoals ik al aangaf Remco... En onderschat Ziyech zijn terugverdedigende kwaliteiten ook niet. Hij kan hierin best fel zijn en balveroverend zijn. Datzelfde zie ik bij Donny en Frenkie...

Eigenlijk ligt hier een middenveld voor het grijpen dat mijn inziens uniek is. Technisch vaardig. Redelijk snel en niet schuw voor een duel in de omschakeling.

Vele, vele malen beter dan Blind, Schöne en Eiting. Maar dan moet er nog wel even een pittige centrale verdediger naast de Ligt komen.
remco k
 remco k - zaterdag 06 oktober 2018 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2018 - 15:59 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik weet wat van Gaal heeft gezegd. Maar Blind is voor mij geen verdediger, net zo min als Schöne.

Dus om dit tweetal te vervangen door Donny plus een nieuwe sterke centrale verdediger is voor mij nog altijd een stap voorwaarts.

Afhankelijk van de gehanteerde speelwijze zoals ik al aangaf Remco... En onderschat Ziyech zijn terugverdedigende kwaliteiten ook niet. Hij kan hierin best fel zijn en balveroverend zijn. Datzelfde zie ik bij Donny en Frenkie...

Eigenlijk ligt hier een middenveld voor het grijpen dat mijn inziens uniek is. Technisch vaardig. Redelijk snel en niet schuw voor een duel in de omschakeling.

Vele, vele malen beter dan Blind, Schöne en Eiting. Maar dan moet er nog wel even een pittige centrale verdediger naast de Ligt komen.
Ik begrijp wat je zegt akas. Maar zie het zelf liever iets anders.

Prima toch dat er verschil van mening over is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 08 oktober 2018 - 11:37   quote  deeplink  
Donny is voor mij geen 6. Hij heeft namelijk heel veel loopvermogen en op die positie kan je daar weinig tot niets mee doen.

Hij zal op 10 moeten richten en er voor zorgen dat niet Nerres/Ziyech/Tadic op zijn plek gaat spelen. Dat is lastig zat.
AkaS
 AkaS - donderdag 12 december 2019 - 13:12   quote  deeplink  
Toch raar dat de laatste post in dit topic dateert van 8 oktober 2018, wat op zich een goede post was....

Langzamerhand gaat deze bijzondere speler richting exit. Een speler waarvan de klasse direct zichtbaar was voor onze "toptrainer" ten Hag.... Het oog van de meester die ons ook een team in balans presenteert als er wat klasse door blessures afvalt... Maar genoeg over die kale, slap lullende debiel ergens uit het oosten vandaan geplukt....

Donny.... of beter gezegd "DE DON".... Hij gaat ons schijnbaar verlaten voor Real Madrid, maar mijn vraag is ... Moet hij dit wel doen ?

Zidane loopt ogenschijnlijk niet heel warm voor onze DON en hoe graag de club zelf hem ook wil hebben en hoe overtuigend zijn kwaliteiten zijn, als een trainer als Zidane niet warm voor je loopt, kun je maar beter een ander topteam kiezen waar de trainer je wel heel graag wilt hebben....

Ik vind het super jammer dat DE DON ons gaat verlaten. Een Hollandse jongen zonder kapsones die stilletjes echt heel, héél, hééél goed is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Donny van de Beek topic









0.0070729