BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Hakim Ziyech topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 28 februari 2018 - 17:10   quote  deeplink  
En je kan zeker belangrijk zijn om een andere manier hoor, maar feitelijk is Neres gewoon de belangrijkste.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 28 februari 2018 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 17:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Beslissend is het allerbelangrijkste. Dat betekent namelijk de goals of de assist op de goal. En voetbal draait immers om winnen en daarvoor moet je scoren. Nogmaals, het is geen interpretatie maar gewoon feiten.
Dus, volgens die beredenering, was Dolberg vorig seizoen belangrijker dan Sanchez?
Loetje
 Loetje - woensdag 28 februari 2018 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 18:41 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Dus, volgens die beredenering, was Dolberg vorig seizoen belangrijker dan Sanchez?
Van de aanvallende spelers wel. Sanchez was achterin gruwelijk belangrijk. Maar je snapt heel duidelijk de feiten niet want net als vele andere gis je weer in oud zand. Vorig jaar was overigens Klaassen verreweg onze belangrijkste speler. Dus je slaat de plank daar zelfs mis.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 28 februari 2018 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 19:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van de aanvallende spelers wel. Sanchez was achterin gruwelijk belangrijk. Maar je snapt heel duidelijk de feiten niet want net als vele andere gis je weer in oud zand. Vorig jaar was overigens Klaassen verreweg onze belangrijkste speler. Dus je slaat de plank daar zelfs mis.
Hoezo snap ik de feiten niet?
Heb je 1 belangrijkste speler of in elke linie een belangrijkste speler?
Ik zeg overigens ook nergens dat ik Sanchez vorig seizoen de belangrijkste speler vond, dus het is voor mij onduidelijk waarom ik daar de plank mis zou slaan.
Ik vond Sanchez wel belangrijker dan Dolberg iniedergeval.
Loetje
 Loetje - woensdag 28 februari 2018 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 20:12 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hoezo snap ik de feiten niet?
Heb je 1 belangrijkste speler of in elke linie een belangrijkste speler?
Ik zeg overigens ook nergens dat ik Sanchez vorig seizoen de belangrijkste speler vond, dus het is voor mij onduidelijk waarom ik daar de plank mis zou slaan.
Ik vond Sanchez wel belangrijker dan Dolberg iniedergeval.
Vorig jaar was Klaassen de belangrijkste.

En om Ziyech nu de perfecte verbinding te noemen zie ik echt niet. Maar je krijgt net als een aantal hier jeuk van die gozer en praat alles goed. Zelfs als de feiten anders zijn. Neres is het dit seizoen en De Ligt op 2. Vorig jaar Klaassen 1 en Sanchez 2. Ziyech dit jaar niet, vorig jaar niet en als die zo doorgaat nooit niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 februari 2018 - 21:08   quote  deeplink  
Hahaha Ziyech belangrijk hahahaha
Loetje
 Loetje - woensdag 28 februari 2018 - 21:36   quote  deeplink  
Ik zat er al op te wachten.... ;-)
Jaccio
 Jaccio - woensdag 28 februari 2018 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 21:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vorig jaar was Klaassen de belangrijkste.

En om Ziyech nu de perfecte verbinding te noemen zie ik echt niet. Maar je krijgt net als een aantal hier jeuk van die gozer en praat alles goed. Zelfs als de feiten anders zijn. Neres is het dit seizoen en De Ligt op 2. Vorig jaar Klaassen 1 en Sanchez 2. Ziyech dit jaar niet, vorig jaar niet en als die zo doorgaat nooit niet.
Haha ik krijg geen jeuk van Ziyech hoor. Ik snap jouw beredenering gewoon niet.
Ik ben benieuwd waarom Klaassen volgens jou de belangrijkste speler was. Want als je naar de feiten, cijfers en de beslissende ballen kijkt, die volgens jou een speler de belangrijkste maken, dan was Dolberg vorig seizoen de belangrijkste speler.
Loetje
 Loetje - woensdag 28 februari 2018 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 21:58 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Haha ik krijg geen jeuk van Ziyech hoor. Ik snap jouw beredenering gewoon niet.
Ik ben benieuwd waarom Klaassen volgens jou de belangrijkste speler was. Want als je naar de feiten, cijfers en de beslissende ballen kijkt, die volgens jou een speler de belangrijkste maken, dan was Dolberg vorig seizoen de belangrijkste speler.
Toch niet. Dat was Klaassen

http://www.voetbal.com/scoorder/ned-eredivisie-2016-2017/

Dat zijn feiten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 februari 2018 door Loetje --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 maart 2018 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 23:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch niet. Dat was Klaassen

http://www.voetbal.com/scoorder/ned-eredivisie-2016-2017/

Dat zijn feiten!
Dat is leuk. Alleen bestond vorig seizoen ook uit de Europa League..
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 08:02 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Dat is leuk. Alleen bestond vorig seizoen ook uit de Europa League..
Praten over de Eredivisie nu. Niet steeds afwijken, je springt iedere keer ergens anders naar toe.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 08:23   quote  deeplink  
Maar buiten de EL om, hadden we ook nog de CL en de beker. En als je zoals jij praat over het hele seizoen, staat Klaassen nog steeds voor op Dolberg en Dolberg er net achter. Niks mis mee, deed het vorig jaar ook goed.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 maart 2018 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 08:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Praten over de Eredivisie nu. Niet steeds afwijken, je springt iedere keer ergens anders naar toe.
Ok. Dus de belangrijkste speler van het elftal in de Eredivisie. Wist niet dat er onderscheid gemaakt werd.

Dacht dat het om de belangrijkste speler van het elftal over een heel seizoen ging.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 maart 2018 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 08:23 schreef Loetje het volgende:
Maar buiten de EL om, hadden we ook nog de CL en de beker. En als je zoals jij praat over het hele seizoen, staat Klaassen nog steeds voor op Dolberg en Dolberg er net achter. Niks mis mee, deed het vorig jaar ook goed.
Als je de beker en CL meetelt komen ze eigenlijk gelijk om helemaal precies te zijn.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 08:52 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ok. Dus de belangrijkste speler van het elftal in de Eredivisie. Wist niet dat er onderscheid gemaakt werd.

Dacht dat het om de belangrijkste speler van het elftal over een heel seizoen ging.
En ook dan is het Ziyech niet. Al neem je die goals even weg, want Ziyech is heilig bij je. Maar als je dan kijkt naar succesvolle passes, passnauwkeurigheid op de helft van de tegenstander, cruciale ingrepen etc. Zijn Frenkie de Jong en Donny van de Beek de 2 beste. Want daar val jij op terug. Maar ook dan is het Ziyech niet.

Niks tegen die gozer, maar kap alsjeblieft er een god van te maken want dat doe je echt voordurend.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 08:57 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Als je de beker en CL meetelt komen ze eigenlijk gelijk om helemaal precies te zijn.
En bij gelijke stand gaan de andere dingen meetellen en schiet Klaassen er met fair bovenuit.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 maart 2018 - 09:15   quote  deeplink  
ziyech is juist degene die het spel bepaald waar de bal heen gaat etc.. denk ook dat zonder een ziyech dolberg en klaassen minder waren geweest.. dus tjah.. tis maar net hoe je het wil zien..
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 09:26   quote  deeplink  
Ziyech ging de laatste 10 potten pas voetballen hoor. Zonder Klaassen had Ziyech nooit gedraaid, nooit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 maart 2018 door Loetje --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 maart 2018 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 09:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

En ook dan is het Ziyech niet. Al neem je die goals even weg, want Ziyech is heilig bij je. Maar als je dan kijkt naar succesvolle passes, passnauwkeurigheid op de helft van de tegenstander, cruciale ingrepen etc. Zijn Frenkie de Jong en Donny van de Beek de 2 beste. Want daar val jij op terug. Maar ook dan is het Ziyech niet.

Niks tegen die gozer, maar kap alsjeblieft er een god van te maken want dat doe je echt voordurend.
Ziyech is absoluut niet heilig hoor, ook hij maakt veel fouten en speelt absoluut niet altijd goed. Ik hanteer alleen andere criteria om te bepalen hoe belangrijk ik een speler vind.

Vandaar dat ik zeg dat het een kwestie van interpretatie is.

Jij vind Neres de belangrijkste speler, en ik Ziyech. Zo simpel is het. Een ander zal weer de Ligt, vd Beek of Veltman opnoemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 maart 2018 door Jaccio --
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 maart 2018 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 09:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

En bij gelijke stand gaan de andere dingen meetellen en schiet Klaassen er met fair bovenuit.
En om hierbij in te haken ben ik het hier overigens gewoon mee eens hoor. Ook ik vond Klaassen de belangrijkste speler vorig seizoen. Maar om heel andere criteria die jij hanteert.

Na Klaassen vond ik Sanchez het belangrijkste, waar jij waarschijnlijk voor Dolberg had gekozen.
remco k
 remco k - donderdag 01 maart 2018 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 21:08 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahaha Ziyech belangrijk hahahaha
Je hebt gelijk joh, een onbelangrijk niets zeggende speler..
remco k
 remco k - donderdag 01 maart 2018 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 februari 2018 - 23:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Toch niet. Dat was Klaassen

http://www.voetbal.com/scoorder/ned-eredivisie-2016-2017/

Dat zijn feiten!
en Ziyech dus de nummer 3 van Ajax na Dolberg en Klaassen..

En dus een belangrijke speler voor Ajax..

Zijn je eigen feiten toch..
remco k
 remco k - donderdag 01 maart 2018 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 09:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

En ook dan is het Ziyech niet. Al neem je die goals even weg, want Ziyech is heilig bij je. Maar als je dan kijkt naar succesvolle passes, passnauwkeurigheid op de helft van de tegenstander, cruciale ingrepen etc. Zijn Frenkie de Jong en Donny van de Beek de 2 beste. Want daar val jij op terug. Maar ook dan is het Ziyech niet.

Niks tegen die gozer, maar kap alsjeblieft er een god van te maken want dat doe je echt voordurend.
Ziyech is geen god, maar je moet niet zeggen dat wij dat er van maken, kijk maar naar de geschiedenis, het zijn juist de tegenstanders die iemand groter maken dan hij is.

Uiteindelijk is trouwens percentage totaal niet belangrijk, maar de totalen van spelers.

Leuk dat iemand 15 kansen creëert vanuit 20 passes, maar dan zie ik liever iemand die er 30 creëert vanuit 100 passes..

Zelfde met goals, iemand die er 10 maakt uit 15 schoten is hartstikke mooi, maar ik zie liever de speler die er 30 maakt met 200 schoten op de goal.

Uiteindelijk maken namelijk de aantallen je kampioen of niet, en niet de percentages.

En dit gaat mij niet over ziyech he, maar over het algemeen voordat ik daar weer een of andere opmerking over krijg.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 09:35 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ziyech is absoluut niet heilig hoor, ook hij maakt veel fouten en speelt absoluut niet altijd goed. Ik hanteer alleen andere criteria om te bepalen hoe belangrijk ik een speler vind.

Vandaar dat ik zeg dat het een kwestie van interpretatie is.

Jij vind Neres de belangrijkste speler, en ik Ziyech. Zo simpel is het. Een ander zal weer de Ligt, vd Beek of Veltman opnoemen.
Nee je wijkt iedere keer af met je antwoorden. Verder mag je gewoon vinden wat je wilt hoor, alleen heb je feitelijk geen gelijk. Meer zeg ik niet.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 09:44 schreef remco k het volgende:

[..]

en Ziyech dus de nummer 3 van Ajax na Dolberg en Klaassen..

En dus een belangrijke speler voor Ajax..

Zijn je eigen feiten toch..
Jep, overigens zijn de feiten ook dat een aardig deel daarvan al bij Twente was in de eerste 4 wedstrijden daar. En de rest voornamelijk aan het einde van het seizoen. Klaassen was vorig jaar verreweg de beste.

Dus snap je quote verder niet.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 09:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ziyech is geen god, maar je moet niet zeggen dat wij dat er van maken, kijk maar naar de geschiedenis, het zijn juist de tegenstanders die iemand groter maken dan hij is.

Uiteindelijk is trouwens percentage totaal niet belangrijk, maar de totalen van spelers.

Leuk dat iemand 15 kansen creëert vanuit 20 passes, maar dan zie ik liever iemand die er 30 creëert vanuit 100 passes..

Zelfde met goals, iemand die er 10 maakt uit 15 schoten is hartstikke mooi, maar ik zie liever de speler die er 30 maakt met 200 schoten op de goal.

Uiteindelijk maken namelijk de aantallen je kampioen of niet, en niet de percentages.

En dit gaat mij niet over ziyech he, maar over het algemeen voordat ik daar weer een of andere opmerking over krijg.
Dat is dus wederom gebasseerd op smaak.

De eerste en enige die steeds alleen statistieken benoemde was jij gap. En dan kom ik er nu mee.

Wat je liever ziet heeft met smaak te maken evenals wat ik graag zie. Dat is een mening en geen feit.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 maart 2018 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 10:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee je wijkt iedere keer af met je antwoorden. Verder mag je gewoon vinden wat je wilt hoor, alleen heb je feitelijk geen gelijk. Meer zeg ik niet.
Ik vind ook gewoon wat ik wil hoor. Dat is het probleem niet.
Hoe wijk ik iedere keer af met mijn antwoorden? Ben ik wel benieuwd naar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 maart 2018 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 10:22 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik vind ook gewoon wat ik wil hoor. Dat is het probleem niet.
Hoe wijk ik iedere keer af met mijn antwoorden? Ben ik wel benieuwd naar.
Kijk je antwoorden. Je wijkt steeds verder af en haalt er van alles bij om aan te tonen dat ke spelertje de beste speler is wat gewoon niet zo is. Dat je het liefst naar hem kijkt snap ik. De rest niet.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 maart 2018 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 10:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kijk je antwoorden. Je wijkt steeds verder af en haalt er van alles bij om aan te tonen dat ke spelertje de beste speler is wat gewoon niet zo is. Dat je het liefst naar hem kijkt snap ik. De rest niet.
Ik haal vorig seizoen erbij omdat ik probeer je beredenering te begrijpen. Thats all.
Want volgens die beredenering zou bijvoorbeeld een Dolberg, Ziyech of zelfs vd Beek belangrijker zijn geweest dat Sanchez. En daar kan ik het gewoon niet mee eens zijn.

Ik probeer niet mijn gelijk te halen en zeg overigens helemaal nergens wie het belangrijkste is, maar slechts wie ik het belangrijkste vind, want naar mijn mening is het nog steeds gewoon een kwestie van interpretatie.

Wanneer jij zegt dat Neres het belangrijkste is, zul je mij nooit horen zeggen dat dat onzin is. Ik zal hooguit zeggen dat ik het er niet mee eens ben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 maart 2018 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 10:31 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik haal vorig seizoen erbij omdat ik probeer je beredenering te begrijpen. Thats all.
Want volgens die beredenering zou bijvoorbeeld een Dolberg, Ziyech of zelfs vd Beek belangrijker zijn geweest dat Sanchez. En daar kan ik het gewoon niet mee eens zijn.

Ik probeer niet mijn gelijk te halen en zeg overigens helemaal nergens wie het belangrijkste is, maar slechts wie ik het belangrijkste vind, want naar mijn mening is het nog steeds gewoon een kwestie van interpretatie.

Wanneer jij zegt dat Neres het belangrijkste is, zul je mij nooit horen zeggen dat dat onzin is. Ik zal hooguit zeggen dat ik het er niet mee eens ben.
Laat ik de statistieken weglaten, dus in dit geval mijn redenering weglaten. Dan nog zie ik in Ziyech absoluut niet onze belangrijkste speler. Want jij ziet hem als een verbinding wat die overigens moet zijn. Ik zie dat echter amper terug.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 maart 2018 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 10:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laat ik de statistieken weglaten, dus in dit geval mijn redenering weglaten. Dan nog zie ik in Ziyech absoluut niet onze belangrijkste speler. Want jij ziet hem als een verbinding wat die overigens moet zijn. Ik zie dat echter amper terug.
Ik zie dat juist wel terug. Hij is voor mij degene die de lijnen uitzet, het tempo bepaalt en vaak aan het begin staat van een aanval. Ik zie in hem de verbinding.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 11:01 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik zie dat juist wel terug. Hij is voor mij degene die de lijnen uitzet, het tempo bepaalt en vaak aan het begin staat van een aanval. Ik zie in hem de verbinding.
Dat kan, maar dan moet hij wel weten waar het risico gelegd moet worden en dat is niet rond de middelijn en dan moet er niet gezegd worden van dan heb je Schone nog. Een inteligente speler weet dondersgoed wanneer en waar er risico genomen moet worden en dat ziet hij totaal niet.

Eriksen, dat was een verbindingsspeler. Wist precies waar het risico gelegd moest worden in een praktisch hetzelfde systeem. Niet Ziyech
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 maart 2018 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 11:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat kan, maar dan moet hij wel weten waar het risico gelegd moet worden en dat is niet rond de middelijn en dan moet er niet gezegd worden van dan heb je Schone nog. Een inteligente speler weet dondersgoed wanneer en waar er risico genomen moet worden en dat ziet hij totaal niet.

Eriksen, dat was een verbindingsspeler. Wist precies waar het risico gelegd moest worden in een praktisch hetzelfde systeem. Niet Ziyech
Tuurlijk, ben het met je eens dat hij weleens teveel risico neemt. Maar zelfs met al die ballen die hij verspeeld, is hij voor mij nog steeds de belangrijkste speler van dit elftal.

Ik denk echt oprecht dat als hij er niet is, het elftal gewoon los zand is. En dat denk ik omdat ze heel erg leunen op Ziyech. Hij krijgt alle ballen, hij is degene die altijd iets moet verzinnen en de openingen vind. Het moet altijd van hem komen, anders zijn het alleen maar balletjes breed en balletjes terug.

Dat maakt Ziyech voor mij de belangrijkste speler.

Ik vroeg er eerder naar (weet niet meer aan wie precies), maar als de achterstand op PSV nog slechts 1 punt is, welke speler zou je absoluut niet willen missen bij PSV uit? Voor mij is dat Ziyech.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 11:15 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Tuurlijk, ben het met je eens dat hij weleens teveel risico neemt. Maar zelfs met al die ballen die hij verspeeld, is hij voor mij nog steeds de belangrijkste speler van dit elftal.

Ik denk echt oprecht dat als hij er niet is, het elftal gewoon los zand is. En dat denk ik omdat ze heel erg leunen op Ziyech. Hij krijgt alle ballen, hij is degene die altijd iets moet verzinnen en de openingen vind. Het moet altijd van hem komen, anders zijn het alleen maar balletjes breed en balletjes terug.

Dat maakt Ziyech voor mij de belangrijkste speler.

Ik vroeg er eerder naar (weet niet meer aan wie precies), maar als de achterstand op PSV nog slechts 1 punt is, welke speler zou je absoluut niet willen missen bij PSV uit? Voor mij is dat Ziyech.
Hij lijdt echt tevel balverlies rond de middelijn. 1x is al teveel, talloze keren kan echt niet aangezien Ajax altijd veel spelers voor de bal heeft.

We zijn helemaal doorgeslagen in balletjes vooruit termen. Soms moet je gewoon breed of terug. En dan legt die een risico in zijn spel wat echt niet kan en waardoor je bij iedere stap hogerop 100% zeker na 3x gewisseld wordt en je plek kwijt bent. En dat is helemaal terecht!

Als ik een speler niet wil missen is het De Ligt en anders Van de Beek.
remco k
 remco k - donderdag 01 maart 2018 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 10:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jep, overigens zijn de feiten ook dat een aardig deel daarvan al bij Twente was in de eerste 4 wedstrijden daar. En de rest voornamelijk aan het einde van het seizoen. Klaassen was vorig jaar verreweg de beste.

Dus snap je quote verder niet.
5 potjes bij Twente.

Ging mij er eigenlijk alleen om, dat ik het een beetje raar vindt dat er gedaan wordt alsof die jongen er helemaal niks van kan..
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 15:09 schreef remco k het volgende:

[..]

5 potjes bij Twente.

Ging mij er eigenlijk alleen om, dat ik het een beetje raar vindt dat er gedaan wordt alsof die jongen er helemaal niks van kan..
Daar al 4 of 5 goals dacht ik. Tot Ajax - Feyenoord had die vrijwel niets gepresteerd vorig jaar.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 maart 2018 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 17:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar al 4 of 5 goals dacht ik. Tot Ajax - Feyenoord had die vrijwel niets gepresteerd vorig jaar.
stond ook niet eerst op een andere positie om hem telaten wennen aan wat hij moest verbeteren ?
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 17:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

stond ook niet eerst op een andere positie om hem telaten wennen aan wat hij moest verbeteren ?
Dat waren 3 wedstrijden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 01 maart 2018 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 09:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt gelijk joh, een onbelangrijk niets zeggende speler..
Voor mij wel ja! Dat jij dat anders ziet is jouw probleem. Ik weet zeker dat hij vervangbaar is.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 18:31   quote  deeplink  
Oh wel degelijk. Ik zie in Frenkie al zoveel meer gevoel en precisie. Niet voor niets al 7 assists en dat zelfs vanuit achteruit.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 maart 2018 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 18:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat waren 3 wedstrijden.
toch 3 :P
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 18:34   quote  deeplink  
Gevalletje verschijnen als het om Ziyech en Bosz gaat. Niet serieus te nemen.

22 wedstrijden zwaar kut vorig jaar. Lekker laten vertrekken, zal er geen traan om laten en Ajax zal als ploeg meer een geheel worden dan de afgelopen jaren bij elkaar.
remco k
 remco k - donderdag 01 maart 2018 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 18:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voor mij wel ja! Dat jij dat anders ziet is jouw probleem. Ik weet zeker dat hij vervangbaar is.
Iedereen is vervangbaar. Ik heb er ook geen probleem mee.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 maart 2018 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 18:34 schreef Loetje het volgende:
Gevalletje verschijnen als het om Ziyech en Bosz gaat. Niet serieus te nemen.

22 wedstrijden zwaar kut vorig jaar. Lekker laten vertrekken, zal er geen traan om laten en Ajax zal als ploeg meer een geheel worden dan de afgelopen jaren bij elkaar.
tjah toch meer lezen want reageer ook op frenkie.. de natuurlijke vervanger van ziyech, maaruh toch valt ziyech goed in de groep en bij oud spelers etc.. vreemd.. dus waar basseer jij op dat het nog meer een geheel word ? aangezien dat juist de kracht vorigjaar was..
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 19:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah toch meer lezen want reageer ook op frenkie.. de natuurlijke vervanger van ziyech, maaruh toch valt ziyech goed in de groep en bij oud spelers etc.. vreemd.. dus waar basseer jij op dat het nog meer een geheel word ? aangezien dat juist de kracht vorigjaar was..
Nja je was een poos pleite. Viel op!

Ooit gehoord van een geheel op het veld? Of moet ik dat ook nog uitleggen?
remco k
 remco k - donderdag 01 maart 2018 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 18:34 schreef Loetje het volgende:
Gevalletje verschijnen als het om Ziyech en Bosz gaat. Niet serieus te nemen.

22 wedstrijden zwaar kut vorig jaar. Lekker laten vertrekken, zal er geen traan om laten en Ajax zal als ploeg meer een geheel worden dan de afgelopen jaren bij elkaar.
Voor de winter was hij juist ook al vaak meer dan prima.

Pec was ie heel belangrijk zelfs als ik me niet vergis. En nog aan paar potjes.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 01 maart 2018 - 20:16   quote  deeplink  
Discussie gaat al helemaal nergens meer over en begint een beetje forcerend over te komen, van voor- en tegenstanders..
Sommigen zien het in hem zitten en sommigen niet. Persoonlijk laat ik het daar maar bij wat betreft Ziyech.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 20:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor de winter was hij juist ook al vaak meer dan prima.

Pec was ie heel belangrijk zelfs als ik me niet vergis. En nog aan paar potjes.
Hou toch alsjeblieft op. Die gast heeft er een half jaar werkelijk in 95% van de wedstrijden niets van gebakken! Waren trouwens je eigen woorden.
En dan doel ik over hoevaak je zei dat die tot de slechtste behoorde. Maar dat was ook zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 maart 2018 door Loetje --
remco k
 remco k - donderdag 01 maart 2018 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 21:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hou toch alsjeblieft op. Die gast heeft er een half jaar werkelijk in 95% van de wedstrijden niets van gebakken! Waren trouwens je eigen woorden.
En dan doel ik over hoevaak je zei dat die tot de slechtste behoorde. Maar dat was ook zo.
Alle wedstrijd topics net terug gelezen van de eerste seizoenshelft inclusief de El en vrcl. En echt twee keer aangegeven dat ie bij de slechtste van Ajax behoorde.

En in die topics verassende dingen gezien van bepaalde andere mensen over Ziyech. Anders iig dan dat ze nu zeggen hoe ze er destijds over dachten.

Grappig.

En niet van jou in dit geval alhoewel je hem daar als voetballer wel beter afschilderde dan nu.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 maart 2018 door remco k --
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 22:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Alle wedstrijd topics net terug gelezen van de eerste seizoenshelft inclusief de El en vrcl. En echt twee keer aangegeven dat ie bij de slechtste van Ajax behoorde.

En in die topics verassende dingen gezien van bepaalde andere mensen over Ziyech. Anders iig dan dat ze nu zeggen hoe ze er destijds over dachten.

Grappig.

En niet van jou in dit geval alhoewel je hem daar als voetballer wel beter afschilderde dan nu.
Ik heb hem opgehemeld tegen Feyenoord en dat was het. En ik vind dat hij Ajax op sleeptouw moest nemen dit jaar en dat heeft hij voor mij niet voldoende gedaan. En ben oprecht klaar met hem en van mij mag die komende zomer vertrekken.

Daarbij was ik vanaf moment een af aan tegen en de dag vandaag nog steeds om dezelfde redenen als toen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 maart 2018 door Loetje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Hakim Ziyech topic









0.0173950