BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Hakim Ziyech topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 maart 2018 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 19:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nja je was een poos pleite. Viel op!

Ooit gehoord van een geheel op het veld? Of moet ik dat ook nog uitleggen?
geheel op het veld dat klopt.. maar wat wil je nu eigenlijk zeggen ? dat het met hem geen geheel is ? vind ajax wel degelijk een geheel... alleen het loopt nog niet zoals het zou moeten.. maar is dat ziyech te verwijten ?
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 maart 2018 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 19:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nja je was een poos pleite. Viel op!

Ooit gehoord van een geheel op het veld? Of moet ik dat ook nog uitleggen?
en was niet pleite hoor.. ;)
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 maart 2018 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 22:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb hem opgehemeld tegen Feyenoord en dat was het. En ik vind dat hij Ajax op sleeptouw moest nemen dit jaar en dat heeft hij voor mij niet voldoende gedaan. En ben oprecht klaar met hem en van mij mag die komende zomer vertrekken.

Daarbij was ik vanaf moment een af aan tegen en de dag vandaag nog steeds om dezelfde redenen als toen
maar wel aangeven half seizoen lang over de impact van nouri.. denk dat ziyech hier mede door geloof en afkomst samen met vd beek er het meeste last van hebben.. zou dit hier dan nie meespelen ?
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 22:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geheel op het veld dat klopt.. maar wat wil je nu eigenlijk zeggen ? dat het met hem geen geheel is ? vind ajax wel degelijk een geheel... alleen het loopt nog niet zoals het zou moeten.. maar is dat ziyech te verwijten ?
Zon geheel dat het voor geen meter loopt. En dat heeft voor een behoorlijk deel met hem te maken.
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 22:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar wel aangeven half seizoen lang over de impact van nouri.. denk dat ziyech hier mede door geloof en afkomst samen met vd beek er het meeste last van hebben.. zou dit hier dan nie meespelen ?
Van de Beek presteert ook toch, Frenkie ook, De ligt ook, Kluivert ook. En hij vorig jaar niet en dit jaar ook niet optimaal.

Maar bij Ziyech valt altijd alles recht te praten wat hij doet. Omdat mensen de realiteit totaal kwijt zijn.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 maart 2018 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 22:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van de Beek presteert ook toch, Frenkie ook, De ligt ook, Kluivert ook. En hij vorig jaar niet en dit jaar ook niet optimaal.

Maar bij Ziyech valt altijd alles recht te praten wat hij doet. Omdat mensen de realiteit totaal kwijt zijn.
of jij ? denk namelijk dat er geen 1 speler ook frenkie niet, die zoveel de bal krijgt en vaak met 1 pass een speler 1 op 1 kan zetten.. of het spel zo snel kan verplaatsen... maar goed dat is wellicht smaakverschil qua speelstijl en type persoon/speler..
Loetje
 Loetje - donderdag 01 maart 2018 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 23:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

of jij ? denk namelijk dat er geen 1 speler ook frenkie niet, die zoveel de bal krijgt en vaak met 1 pass een speler 1 op 1 kan zetten.. of het spel zo snel kan verplaatsen... maar goed dat is wellicht smaakverschil qua speelstijl en type persoon/speler..
Dat heb ik gezien ja, de echte feiten over Ziyech bleken toch hele andere dingen weer te geven. Met stipt op 1 staat met fair Frenkie de Jong.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 02 maart 2018 - 10:35   quote  deeplink  
Gek he?

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/799442/eredivisie-stelt-team-van-de-maand-samen-vier-psv-ers-en-twee-ajacieden.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 maart 2018 - 11:38   quote  deeplink  
Ook weer een medianeuker! Wij hebben andere statistieken die niet bijgehouden zijn maar tot op detail uitgezocht. En daar blijken totaal andere dingen waar te zijn. En daar hou ik me aan vast.

En voetbalprimreur, een site door supporters gerund... Heb er zelf gewerkt jongen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 maart 2018 door Loetje --
remco k
 remco k - vrijdag 02 maart 2018 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 22:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb hem opgehemeld tegen Feyenoord en dat was het. En ik vind dat hij Ajax op sleeptouw moest nemen dit jaar en dat heeft hij voor mij niet voldoende gedaan. En ben oprecht klaar met hem en van mij mag die komende zomer vertrekken.

Daarbij was ik vanaf moment een af aan tegen en de dag vandaag nog steeds om dezelfde redenen als toen
Ik kan me goed herinneren dat je aangaf niet goed te weten wat je ervan moest denken, dat is heel wat anders dan tegen zijn.. Dat las ik gister in ieder geval toen ik wat oude topics terug keek over de mening over Ziyech.

Tegen PEC was ie trouwens fenomenaal goed en met 3 assists ook nog eens erg belangrijk.
remco k
 remco k - vrijdag 02 maart 2018 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 maart 2018 - 22:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van de Beek presteert ook toch, Frenkie ook, De ligt ook, Kluivert ook. En hij vorig jaar niet en dit jaar ook niet optimaal.

Maar bij Ziyech valt altijd alles recht te praten wat hij doet. Omdat mensen de realiteit totaal kwijt zijn.
Of valt alles af te zeiken omdat ze de realiteit kwijt zijn en zoeken naar de negatieve zaken zonder het positieve te benoemen.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 02 maart 2018 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 11:38 schreef Loetje het volgende:
Ook weer een medianeuker! Wij hebben andere statistieken die niet bijgehouden zijn maar tot op detail uitgezocht. En daar blijken totaal andere dingen waar te zijn. En daar hou ik me aan vast.

En voetbalprimreur, een site door supporters gerund... Heb er zelf gewerkt jongen.
https://www.instagram.com/p/BfxzIojn7Nk/

Maar je moet er verder ook gewoon naar kijken hoe je zelf wilt hoor.
Wilde het alleen even melden.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 maart 2018 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 12:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kan me goed herinneren dat je aangaf niet goed te weten wat je ervan moest denken, dat is heel wat anders dan tegen zijn.. Dat las ik gister in ieder geval toen ik wat oude topics terug keek over de mening over Ziyech.

Tegen PEC was ie trouwens fenomenaal goed en met 3 assists ook nog eens erg belangrijk.
En nog voor die kwam heb ik gezegd dat ik hem er niet bij hoef. En nog steeds niet. Knap dat je 1 potje noemt tegen een half seizoen waar die gewoon slecht was. Hou toch op man
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 maart 2018 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 12:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Of valt alles af te zeiken omdat ze de realiteit kwijt zijn en zoeken naar de negatieve zaken zonder het positieve te benoemen.
Draai het maar eens om. Vanaf dag een wordt iedere actie van hem goedgekeurd wanneer die slecht is. Omdat hij het mag en kan en als je een keer je bril af zet zie je dat ook. Fouten waarbij iedere andere speler de tering ingezeken wordt. Maar ik mag het niet doen bij Ziyech? Ik zal het blijven doen tot die pleite is! Tenzij die drastisch gaat veranderen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 maart 2018 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 12:09 schreef Jaccio het volgende:

[..]

https://www.instagram.com/p/BfxzIojn7Nk/

Maar je moet er verder ook gewoon naar kijken hoe je zelf wilt hoor.
Wilde het alleen even melden.
Site die samenwerkt met Voetbalzone. Maar al staat die daar, dat beslissen 2 mensen. Dus weten die het meteen beter? Hou toch op man
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 02 maart 2018 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 12:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Site die samenwerkt met Voetbalzone. Maar al staat die daar, dat beslissen 2 mensen. Dus weten die het meteen beter? Hou toch op man
Tja, ik verzin het ook niet zelf. Voel je alsjeblieft niet aangevallen.
Ik dacht dat de OPTA wel te vertrouwen was.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 maart 2018 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 12:31 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Tja, ik verzin het ook niet zelf. Voel je alsjeblieft niet aangevallen.
Ik dacht dat de OPTA wel te vertrouwen was.
Met OPTA heb ik contact gehad over hoe alles gemeten wordt. Dat vond ik wel boeiend.

Verder voel ik me niet aangevallen, alleen tikkeltje emotioneel vandaag vanwege me hondje die straks ingeslapen wordt. Neem me dat niet kwalijk.
remco k
 remco k - vrijdag 02 maart 2018 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 12:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

En nog voor die kwam heb ik gezegd dat ik hem er niet bij hoef. En nog steeds niet. Knap dat je 1 potje noemt tegen een half seizoen waar die gewoon slecht was. Hou toch op man
Veel meer potjes te noemen kerel..
remco k
 remco k - vrijdag 02 maart 2018 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 12:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Site die samenwerkt met Voetbalzone. Maar al staat die daar, dat beslissen 2 mensen. Dus weten die het meteen beter? Hou toch op man
Zelfde als jullie "eigen" stats kerel, is ook eruit gehaald waarvan iemand vind dat het er niet in thuis hoort..
remco k
 remco k - vrijdag 02 maart 2018 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 12:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Met OPTA heb ik contact gehad over hoe alles gemeten wordt. Dat vond ik wel boeiend.

Verder voel ik me niet aangevallen, alleen tikkeltje emotioneel vandaag vanwege me hondje die straks ingeslapen wordt. Neem me dat niet kwalijk.
Hey bah dat is zwaar kut man.. Sterkte...
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 02 maart 2018 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 12:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Met OPTA heb ik contact gehad over hoe alles gemeten wordt. Dat vond ik wel boeiend.

Verder voel ik me niet aangevallen, alleen tikkeltje emotioneel vandaag vanwege me hondje die straks ingeslapen wordt. Neem me dat niet kwalijk.
Vervelend om te horen man. Sterkte kerel.
remco k
 remco k - vrijdag 02 maart 2018 - 13:02   quote  deeplink  
Omdat het zo'n heet hangijzer is geworden op het forum heb ik van op onderstaande site eens wat statistieken vergeleken..

En nogmaals, hij is niet onze absolute ster, maar nu wordt hij veel slechter gemaakt dan dat hij is in mijn beleving.

Deze site heb ik ooit van Peter gekregen, en eerlijk gezegd hecht ik hier meer waarde aan dan aan heel veel andere sites, daarnaast lopen ze de media niet achterna, sterker nog, ze hebben er uberhaubt geen mening.

Naar mijn idee geen site die zo uitgebreid is.

http://www.squawka.com/football-player-rankings#pass-accuracy#player-stats#dutch-eredivisie|season-2017/2018#all-teams#all-player-positions#17#42#0#0#90#12/08/2017#25/02/2018#season#45#all-matches#keypass#desc#total

http://www.squawka.com/players/hakim-ziyech/stats#total-chances-created#ajax-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2017/2018#816#all-matches#1-25#pitch-view

Iets wat ik heel grappig vind om te zien is dat Ziyech eigenlijk onze beste linksbuiten is in aanvallend opzicht..
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 maart 2018 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 12:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Zelfde als jullie "eigen" stats kerel, is ook eruit gehaald waarvan iemand vind dat het er niet in thuis hoort..
Om precies te zijn komen deze stats af van een redacteur van VI die dit geheel zelf uit gezocht heeft. Een oud collega van me van Soccernews die de overstap gemaakt heeft. En daarbij genome. Het contact wat ik met OPTA gehad heb.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 maart 2018 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 12:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Veel meer potjes te noemen kerel..
Vanaf Feyenoord vond ik hem uitstekend. Echt uitstekend.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 maart 2018 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 12:52 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Vervelend om te horen man. Sterkte kerel.
Wil het niet als excuus gebruiken maar denk dat daar wel enige felheid door komt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 maart 2018 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 13:02 schreef remco k het volgende:
Omdat het zo'n heet hangijzer is geworden op het forum heb ik van op onderstaande site eens wat statistieken vergeleken..

En nogmaals, hij is niet onze absolute ster, maar nu wordt hij veel slechter gemaakt dan dat hij is in mijn beleving.

Deze site heb ik ooit van Peter gekregen, en eerlijk gezegd hecht ik hier meer waarde aan dan aan heel veel andere sites, daarnaast lopen ze de media niet achterna, sterker nog, ze hebben er uberhaubt geen mening.

Naar mijn idee geen site die zo uitgebreid is.

http://www.squawka.com/football-player-rankings#pass-accuracy#player-stats#dutch-eredivisie|season-2017/2018#all-teams#all-player-positions#17#42#0#0#90#12/08/2017#25/02/2018#season#45#all-matches#keypass#desc#total

http://www.squawka.com/players/hakim-ziyech/stats#total-chances-created#ajax-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2017/2018#816#all-matches#1-25#pitch-view

Iets wat ik heel grappig vind om te zien is dat Ziyech eigenlijk onze beste linksbuiten is in aanvallend opzicht..
Hij mag van mij op linksbuiten gaan spelen. Frenkie op zijn plek, Donny naar achteren en Wober pp de plek van Frenkie.
remco k
 remco k - vrijdag 02 maart 2018 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 13:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Om precies te zijn komen deze stats af van een redacteur van VI die dit geheel zelf uit gezocht heeft. Een oud collega van me van Soccernews die de overstap gemaakt heeft. En daarbij genome. Het contact wat ik met OPTA gehad heb.
Dat begrijp ik allemaal Loetje. En ik heb daar ook respect voor. Maar nog steeds zit er een stukje eigen interpretatie in van deze mensen om bepaalde dingen er wel of niet in te laten.

Bekijk zijn stats eens op squawakaa. Echt niet een kleine firma zoals je waarschijnlijk weet. Daar is hij wel degelijk een van onze belangrijkste spelers, zo niet de belangrijkste.

En zoals al vaker gezegd. Ik vind hem niet onze beste speler. Maar laten we niet doen alsof hij er niks van kan

Wat ik overigens wel denk. Is dat hij beter tot zijn recht komt als een echte tien.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 maart 2018 - 21:42   quote  deeplink  
Ik reageer hier later nog wel op. Nu even niet in de discussiemodus
Loetje
 Loetje - zondag 04 maart 2018 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 maart 2018 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat begrijp ik allemaal Loetje. En ik heb daar ook respect voor. Maar nog steeds zit er een stukje eigen interpretatie in van deze mensen om bepaalde dingen er wel of niet in te laten.

Bekijk zijn stats eens op squawakaa. Echt niet een kleine firma zoals je waarschijnlijk weet. Daar is hij wel degelijk een van onze belangrijkste spelers, zo niet de belangrijkste.

En zoals al vaker gezegd. Ik vind hem niet onze beste speler. Maar laten we niet doen alsof hij er niks van kan

Wat ik overigens wel denk. Is dat hij beter tot zijn recht komt als een echte tien.
Ik heb bij Ziyech nog nooit iets bewust weggelaten. De kansen die hij crieert benoem ik ook. Mijn oud collega idemdito.

Dat zijn voor mij ook de stats waar ik me aan vast houdt, goede en slechte dingen en ook daar laat ik het bij.

Over die laatste zin, van mij mag die weg. Niet omdat hij niks kan maar omdat ik gewoon geen fan van hem ben en de redenen ga ik niet 3000x blijven benoemen.
JOOD
 JOOD - zondag 04 maart 2018 - 14:38   quote  deeplink  
Het is prima balverlies te lijden bij steekbal of eindpass, maar vaak zijn het ook de simpele balletjes die fout gaan.. of ben ik de enige die dat opvalt?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 04 maart 2018 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 maart 2018 - 14:38 schreef JOOD het volgende:
Het is prima balverlies te lijden bij steekbal of eindpass, maar vaak zijn het ook de simpele balletjes die fout gaan.. of ben ik de enige die dat opvalt?
Dit in het algemeen is een probleem van Ajax. Zorgt er gelijk ook voor dat het hele tempo zo ontieglijk laag blijft.
JOOD
 JOOD - zondag 04 maart 2018 - 14:57   quote  deeplink  
En weer een schot wat nog niet half op doel is! Jongejonge... zeg tegen die vent dat hij niet meer mag schieten op doel aub.
JOOD
 JOOD - zondag 11 maart 2018 - 15:51   quote  deeplink  
Nou Ten Hag, wissel onze supergoede Ziyech ook maar. Frotzak. 1 goede pass van hem gezien vandaag. Verder vertraagt hij, demotiveert, help iedere vrije trap eigenhandig om zeep, kan totaal niet schieten van afstand...

WISSELEN!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 april 2018 - 14:06   quote  deeplink  
De vertrekwens van Ziyech is overigens niet heel raar. Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Ziyech allerminst goed ligt in de groep en dat er 5/6 spelers zijn die helemaal klaar zijn met hem. Het zou gaan Donny, Klaas-Jan, Lasse, Joël en Kasper. Ook de naam van Carl zingt rond. Daarnaast zou Ziyech vorige week woensdag op de training een aanvaring hebben gehad met Donny.

Reden van het feit dat hij niet goed in de groep ligt is zijn gedrag binnen het team, maar ook het gedrag richting de fans.
p111
 p111 - donderdag 12 april 2018 - 14:51   quote  deeplink  
Het is gewoon een heel irritant ventje qua uitstraling naar de mensen toe.Of hij dat ook in de groep is dat weet je als buitenstaander niet,maar als ik dit lees van Warrior dan verbaasd het mij niet,en is het beter dat het volgend seizoen in het buitenland gaat spelen.Hopelijk speeld hij een top WK dan levert hij nog vele centjes op.
remco k
 remco k - donderdag 12 april 2018 - 15:22   quote  deeplink  
Je lest juist van oud teamgenoten louter positieve berichten. Geen woord ook van de pers en als dat soort dingen op deze manier uitlekken vermoed ik dat de pers daar wel wat van zou weten en dan hadden we dat al gezien vermoed ik.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 15:46   quote  deeplink  
Daarom zijn tegenwoordig zo belachelijk veel trainingen besloten bij Ajax. Je leest niet veel meer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 april 2018 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 15:22 schreef remco k het volgende:
Je lest juist van oud teamgenoten louter positieve berichten. Geen woord ook van de pers en als dat soort dingen op deze manier uitlekken vermoed ik dat de pers daar wel wat van zou weten en dan hadden we dat al gezien vermoed ik.
Je doet ermee wat je wilt. En wat betreft die louter positieve berichten van oud teamgenoten zou ik toch wat beter lezen. Maar zoals gezegd, je doet ermee wat je wilt. Mij verbaast het niet.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 12 april 2018 - 16:45   quote  deeplink  
Vervelend. Als dit waar is, kan hij beter zsm vertrekken.
Las laatst juist iets van Kluivert dat hij hem als grote broer beschouwt.
Jammer dan weer om er zoiets achteraan te horen.
remco k
 remco k - donderdag 12 april 2018 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 15:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je doet ermee wat je wilt. En wat betreft die louter positieve berichten van oud teamgenoten zou ik toch wat beter lezen. Maar zoals gezegd, je doet ermee wat je wilt. Mij verbaast het niet.
Mij verbaast het ook niet dat zon bericht juist van jou afkomt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 april 2018 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 17:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Mij verbaast het ook niet dat zon bericht juist van jou afkomt.
Tja Remco, ik ben inderdaad geen fan van hem. Maar mag ik dit dan niet plaatsen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 april 2018 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 16:45 schreef Jaccio het volgende:
Vervelend. Als dit waar is, kan hij beter zsm vertrekken.
Las laatst juist iets van Kluivert dat hij hem als grote broer beschouwt.
Jammer dan weer om er zoiets achteraan te horen.
Klopt wat betreft Kluivert. Dat zie je namelijk ook terug in de wedstrijd. Alleen snap ik best dat het raar overkomt dat ik het meld maar ik wilde het jullie niet onthouden.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 12 april 2018 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 17:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt wat betreft Kluivert. Dat zie je namelijk ook terug in de wedstrijd. Alleen snap ik best dat het raar overkomt dat ik het meld maar ik wilde het jullie niet onthouden.
Nee hoor, niks raars aan.
Als jij die verhalen van een betrouwbare bron hebt, zal er vast minimaal een kern van waarheid in zitten.
remco k
 remco k - donderdag 12 april 2018 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 17:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja Remco, ik ben inderdaad geen fan van hem. Maar mag ik dit dan niet plaatsen?
Natuurlijk wel. Geen enkel probleem, en het zal je ook vast verteld zijn, maar ik vrag me dan gewoon af of zo'n persoon betrouwbaar is.
Als iemand dat namelijk aan jou zou vertellen, dan heb ik ergens wel het vermoeden dat de pers dit soort dingen ook wel zou weten, en zeker over Ziyech zal men dat dan ook wel naar buiten brengen..

Maar goed, die jongen is zo waardeloos behandeld hier in Amsterdam door een deel van het publiek dat hij echt wel zal vertrekken, ik vind dat zonde, jij staat erom te juichen. Prima toch zo'n verschil van mening.

Nog een paar potjes doorbijten pik, dan is het klaar met Ziyech..:-)
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 20:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Geen enkel probleem, en het zal je ook vast verteld zijn, maar ik vrag me dan gewoon af of zo'n persoon betrouwbaar is.
Als iemand dat namelijk aan jou zou vertellen, dan heb ik ergens wel het vermoeden dat de pers dit soort dingen ook wel zou weten, en zeker over Ziyech zal men dat dan ook wel naar buiten brengen..

Maar goed, die jongen is zo waardeloos behandeld hier in Amsterdam door een deel van het publiek dat hij echt wel zal vertrekken, ik vind dat zonde, jij staat erom te juichen. Prima toch zo'n verschil van mening.

Nog een paar potjes doorbijten pik, dan is het klaar met Ziyech..:-)
Los van wat er gebeurd is met hem en supporters, vergeet in ieder geval nooit wat hij flikte na afloop van De Graafschap - Ajax. Niet iedereen pikt zoiets en dat moet je op zijn minst kunnen snappen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 12 april 2018 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 18:00 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Nee hoor, niks raars aan.
Als jij die verhalen van een betrouwbare bron hebt, zal er vast minimaal een kern van waarheid in zitten.
Ik wil een link waarin staat dat dit waar is.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dat namelijk verplicht is als je met een 'nieuwtje' komt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 12 april 2018 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 22:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik wil een link waarin staat dat dit waar is.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dat namelijk verplicht is als je met een 'nieuwtje' komt.
Ik meld het in een bestaand topic, en niet als nieuw topic. Dus dan ben je dat niet verplicht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 april 2018 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - donderdag 12 april 2018 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik meld het in een bestaand topic, en niet als nieuw topic. Dus dan ben je dat niet verplicht.
Elk gerucht of nieuwsbericht moet voorzien worden van link of bronvermelding is de regel.

Maar lekker plaatsen. Krijgen we in ieder geval een leuke discussie van.
Loetje
 Loetje - donderdag 12 april 2018 - 23:06   quote  deeplink  
Dan moet dat voor alles en iedereen gelden. Hier wordt nogal eens iets zonder bron neergegooid trouwens. Wil dan niet altijd zeggen dat iets onzin is.

Wanneer er namelijk een bron vermeld wordt wordt dat evenmin vaak als onzin afgedaan, iets wat ik ook geregeld flik.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 13 april 2018 - 07:06   quote  deeplink  
Dit is gewoon een forum. Hier kun je gewoon alles neerpleuren, ook zonder bron.
Werk je voor een krant of wat dan ook, dan moet je een bron hebben.

Wie weet is Onana wel de buurman van AW en heeft die aangegeven anoniem te willen blijven.. Weten wij veel.

Wat maakt het ook uit, het zorgt iniedergeval voor leuke discussies zoals remco al zegt.

Overigens wel een kanttekening van mij op dit gerucht.. Ziyech lijkt me niet iemand die zich iets aantrekt van wat een ander van hem vind en doet gewoon lekker waar hij zin in heeft, dus waarom hij zou willen vertrekken omdat een aantal personen het niet met hem kunnen vinden snap ik niet zo.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Hakim Ziyech topic









0.0165059