BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Hakim Ziyech topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 13 april 2018 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 07:06 schreef Jaccio het volgende:
Dit is gewoon een forum. Hier kun je gewoon alles neerpleuren, ook zonder bron.
De sticky is weg, maar het is ook op dit forum, en ruim daarbuiten, toch wel heel gebruikelijk met bronnen te werken. Ten eerste is het verspreiden van ongefundeerde geruchten gewoon smakeloos. Ten tweede hebben we hier een optocht aan kneusjes gehad met ooms/vaders/vrienden binnen Ajax die de grootste onzin kwamen verkondigen.

Kortom, doe maar wel met bron. Wel zo charmant.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 22:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Elk gerucht of nieuwsbericht moet voorzien worden van link of bronvermelding is de regel.

Maar lekker plaatsen. Krijgen we in ieder geval een leuke discussie van.
Dan toch maar even de regels goed lezen vriend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 08:01 schreef Eide het volgende:

[..]

De sticky is weg, maar het is ook op dit forum, en ruim daarbuiten, toch wel heel gebruikelijk met bronnen te werken. Ten eerste is het verspreiden van ongefundeerde geruchten gewoon smakeloos. Ten tweede hebben we hier een optocht aan kneusjes gehad met ooms/vaders/vrienden binnen Ajax die de grootste onzin kwamen verkondigen.

Kortom, doe maar wel met bron. Wel zo charmant.
De bron komt wanneer het in het nieuws komt. Ik suggereer niet dat ik ooms of iets dergelijks heb binnen Ajax.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 13 april 2018 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 08:01 schreef Eide het volgende:

[..]

De sticky is weg, maar het is ook op dit forum, en ruim daarbuiten, toch wel heel gebruikelijk met bronnen te werken. Ten eerste is het verspreiden van ongefundeerde geruchten gewoon smakeloos. Ten tweede hebben we hier een optocht aan kneusjes gehad met ooms/vaders/vrienden binnen Ajax die de grootste onzin kwamen verkondigen.

Kortom, doe maar wel met bron. Wel zo charmant.
Ah ok, wist ik niet van die sticky. Ja, als dat hier de regel is, dan is dat zo.
Dacht dat daar eigenlijk juist het officiële geruchten topic voor was geopend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 22:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Elk gerucht of nieuwsbericht moet voorzien worden van link of bronvermelding is de regel.

Maar lekker plaatsen. Krijgen we in ieder geval een leuke discussie van.
Ik zie nu enkel een discussie over wel of geen bronvermelding. Verder doe je ermee wat je wilt had ik eerder al gezegd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 07:06 schreef Jaccio het volgende:
Dit is gewoon een forum. Hier kun je gewoon alles neerpleuren, ook zonder bron.
Werk je voor een krant of wat dan ook, dan moet je een bron hebben.

Wie weet is Onana wel de buurman van AW en heeft die aangegeven anoniem te willen blijven.. Weten wij veel.

Wat maakt het ook uit, het zorgt iniedergeval voor leuke discussies zoals remco al zegt.

Overigens wel een kanttekening van mij op dit gerucht.. Ziyech lijkt me niet iemand die zich iets aantrekt van wat een ander van hem vind en doet gewoon lekker waar hij zin in heeft, dus waarom hij zou willen vertrekken omdat een aantal personen het niet met hem kunnen vinden snap ik niet zo.
Misschien is dat laatste juist wel het probleem en merkt hij binnen de groep een weerstand waardoor hij wil vertrekken?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 08:19 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ah ok, wist ik niet van die sticky. Ja, als dat hier de regel is, dan is dat zo.
Dacht dat daar eigenlijk juist het officiële geruchten topic voor was geopend.
Het sticky is niet weg, het is verplaatst.

http://forum.headliner.nl/topic-15697/#1065157

Lees je de regels, doe ik alles binnen de kaders, is het nog niet goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2018 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 13 april 2018 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 08:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien is dat laatste juist wel het probleem en merkt hij binnen de groep een weerstand waardoor hij wil vertrekken?
Dat zou inderdaad een mogelijkheid kunnen zijn ja.
Verder maakt het overigens ook niet zoveel uit natuurlijk, ik denk dat 98% van de mensen sowieso wel rekening houdt met een vertrek van Ziyech. Onenigheid binnen de groep of niet.

Het is misschien alleen wel een beetje minder voor Ajax, omdat het de onderhandelingsruimte verkleint.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 13 april 2018 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 09:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het sticky is niet weg, het is verplaatst.

http://forum.headliner.nl/topic-15697/#1065157

Lees je de regels, doe ik alles binnen de kaders, is het nog niet goed.
Aha thnx.
Ik zie het inderdaad haha, wat je post is gewoon prima binnen de kaders.

Wellicht dat de personen die om een bron vragen het meer als ongeschreven regel zien. Het is natuurlijk wel altijd prettig om een bron te hebben bij een gerucht om het te kunnen verifiëren.

Maargoed, een bron is ook niet altijd wat waard. Zoals Loetje eerder al aangaf, zelfs dan wordt het vaak genoeg als onzin bestempeld.
AkaS
 AkaS - vrijdag 13 april 2018 - 09:39   quote  deeplink  
In mijn ogen zijn we als mensheid sowieso de weg al een tijdje kwijt en ik heb geen aanwijzingen die duiden op beterschap, helaas.

En wat Ziyech betreft... Ik was groot voorstander van zijn komst. En hij heeft aangetoond precies de eigenschappen te hebben op voetbalgebied die wij nodig hebben.

Maar god, wat een arrogant kutventje blijkt hij te zijn!

Na Bosz is het helemaal mis gegaan. Keizer en Ten Hag missen beide het karakter om zijn misplaatste arrogantie in bedwang te houden.

Iedereen is lyrisch over die paar mooie momenten van hem die hij wekelijks produceert... Prima.

Laten we deze man even naar een topclub in Europa brengen... Dan even kijken hoe lang hij wegkomt met 2,3 mooie passes en 20x onnodig balverlies...

Dan komt een plekje op de bank heel snel in zicht en als hij dan een grote arrogante bek op zet, komt de tribune voor hem in zicht.

Hoe deze puber zich opstelt richting publiek, zijn houding... echt om te kotsen.

En iedereen kruipt hem in zijn reet!

Bron: mijn ogen en lef om te benoemen zoals het is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2018 door AkaS --
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 13 april 2018 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 09:39 schreef AkaS het volgende:
In mijn ogen zijn we als mensheid sowieso de weg al een tijdje kwijt en ik heb geen aanwijzingen die duiden op beterschap, helaas.

En wat Ziyech betreft... Ik was groot voorstander van zijn komst. En hij heeft aangetoond precies de eigenschappen te hebben op voetbalgebied die wij nodig hebben.

Maar god, wat een arrogant kutventje blijkt hij te zijn!

Na Bosz is het helemaal mis gegaan. Keizer en Ten Hag missen beide het karakter om zijn misplaatste arrogantie in bedwang te houden.

Iedereen is lyrisch over die paar mooie momenten van hem die hij wekelijks produceert... Prima.

Laten we deze man even naar een topclub in Europa brengen... Dan even kijken hoe lang hij wegkomt met 2,3 mooie passes en 20x onnodig balverlies...

Dan komt een plekje op de bank heel snel in zicht en als hij dan een grote arrogante bek op zet, komt de tribune voor hem in zicht.

Hoe deze puber zich opstelt richting publiek, zijn houding... echt om te kotsen.

En iedereen kruipt hem in zijn reet!
Je zegt het eigenlijk zelf al. Die jongen heeft gewoon een trainer nodig die hem in bedwang kan houden. Bosz lukte dat wel.
En bij een topclub zal hij zo een trainer ook veel sneller vinden.
Bij Ajax is het helaas een ongelukkig huwelijk gebleken. Maar als hij bij de juiste club, onder de juiste trainer terecht komt, dan wil ik het nog wel eens zien.

Dit soort jongens hebben een gebruiksaanwijzing en daar moet je inderdaad mee kunnen omgaan. Keizer en Ten Hag inderdaad te licht hiervoor.

Zijn kwaliteiten staan voor mij buiten kijf. Jammer dat het niet is geworden wat het had kunnen zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 09:39 schreef AkaS het volgende:
In mijn ogen zijn we als mensheid sowieso de weg al een tijdje kwijt en ik heb geen aanwijzingen die duiden op beterschap, helaas.

En wat Ziyech betreft... Ik was groot voorstander van zijn komst. En hij heeft aangetoond precies de eigenschappen te hebben op voetbalgebied die wij nodig hebben.

Maar god, wat een arrogant kutventje blijkt hij te zijn!

Na Bosz is het helemaal mis gegaan. Keizer en Ten Hag missen beide het karakter om zijn misplaatste arrogantie in bedwang te houden.

Iedereen is lyrisch over die paar mooie momenten van hem die hij wekelijks produceert... Prima.

Laten we deze man even naar een topclub in Europa brengen... Dan even kijken hoe lang hij wegkomt met 2,3 mooie passes en 20x onnodig balverlies...

Dan komt een plekje op de bank heel snel in zicht en als hij dan een grote arrogante bek op zet, komt de tribune voor hem in zicht.

Hoe deze puber zich opstelt richting publiek, zijn houding... echt om te kotsen.

En iedereen kruipt hem in zijn reet!

Bron: mijn ogen en lef om te benoemen zoals het is.
+33! Ik ben het helemaal met je eens!
remco k
 remco k - vrijdag 13 april 2018 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 april 2018 - 23:06 schreef Loetje het volgende:
Dan moet dat voor alles en iedereen gelden. Hier wordt nogal eens iets zonder bron neergegooid trouwens. Wil dan niet altijd zeggen dat iets onzin is.

Wanneer er namelijk een bron vermeld wordt wordt dat evenmin vaak als onzin afgedaan, iets wat ik ook geregeld flik.
Daarom zeg ik ook, lekker plaatsen.

Maar er werd aan de regels gerefereerd, en de regel is dat het wel moet.

Overigens, als het een vreemde is die hier op het forum beweert wat over een transfer te weten, wordt er wel altijd naar de regels verwezen.
remco k
 remco k - vrijdag 13 april 2018 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 07:06 schreef Jaccio het volgende:
Dit is gewoon een forum. Hier kun je gewoon alles neerpleuren, ook zonder bron.
Werk je voor een krant of wat dan ook, dan moet je een bron hebben.

Wie weet is Onana wel de buurman van AW en heeft die aangegeven anoniem te willen blijven.. Weten wij veel.

Wat maakt het ook uit, het zorgt iniedergeval voor leuke discussies zoals remco al zegt.

Overigens wel een kanttekening van mij op dit gerucht.. Ziyech lijkt me niet iemand die zich iets aantrekt van wat een ander van hem vind en doet gewoon lekker waar hij zin in heeft, dus waarom hij zou willen vertrekken omdat een aantal personen het niet met hem kunnen vinden snap ik niet zo.
Leuk wat wij daarvan vinden, maar zo zijn de forum regels niet helaas.

Gelukkig is Boudewijn hier nooit.. Die is zijn geld aan het tellen op een mooi eiland..
remco k
 remco k - vrijdag 13 april 2018 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 08:01 schreef Eide het volgende:

[..]

De sticky is weg, maar het is ook op dit forum, en ruim daarbuiten, toch wel heel gebruikelijk met bronnen te werken. Ten eerste is het verspreiden van ongefundeerde geruchten gewoon smakeloos. Ten tweede hebben we hier een optocht aan kneusjes gehad met ooms/vaders/vrienden binnen Ajax die de grootste onzin kwamen verkondigen.

Kortom, doe maar wel met bron. Wel zo charmant.
Die is er nog wel..

http://forum.headliner.nl/topic-15697/
remco k
 remco k - vrijdag 13 april 2018 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 08:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan toch maar even de regels goed lezen vriend.
Voor het openen van nieuwe topics geldt het volgende:
- Elk gerucht of nieuwsbericht MOET voorzien te zijn van bronvermelding inclusief een link naar het betreffende artikel, waarbij andere gebruikers deze kunnen aanklikken. Het topic wordt direct gesloten wanneer hier niet aan wordt voldaan. Het Headliner-forum is er om actuele nieuwsberichten uit de verschillende Headliner-secties te bespreken en NIET voor geruchten die nog nergens zichtbaar zijn. Zie verderop hoe een link gemakkelijk geplaatst kan worden.

En ik mag toch aannemen dat je nog weet dat er heel veel verwijderd is van dit soort berichten van andere mensen? Om maar te zwijgen over hoe hard dat soort mensen altijd werd aangepakt hier.
En aangezien er aan de nieuwswaarde geen verschil zit in een nieuw topic of een nieuw nieuwsbericht zal je dat ook wel begrijpen.
remco k
 remco k - vrijdag 13 april 2018 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 09:39 schreef AkaS het volgende:
In mijn ogen zijn we als mensheid sowieso de weg al een tijdje kwijt en ik heb geen aanwijzingen die duiden op beterschap, helaas.

En wat Ziyech betreft... Ik was groot voorstander van zijn komst. En hij heeft aangetoond precies de eigenschappen te hebben op voetbalgebied die wij nodig hebben.

Maar god, wat een arrogant kutventje blijkt hij te zijn!

Na Bosz is het helemaal mis gegaan. Keizer en Ten Hag missen beide het karakter om zijn misplaatste arrogantie in bedwang te houden.

Iedereen is lyrisch over die paar mooie momenten van hem die hij wekelijks produceert... Prima.

Laten we deze man even naar een topclub in Europa brengen... Dan even kijken hoe lang hij wegkomt met 2,3 mooie passes en 20x onnodig balverlies...

Dan komt een plekje op de bank heel snel in zicht en als hij dan een grote arrogante bek op zet, komt de tribune voor hem in zicht.

Hoe deze puber zich opstelt richting publiek, zijn houding... echt om te kotsen.

En iedereen kruipt hem in zijn reet!

Bron: mijn ogen en lef om te benoemen zoals het is.
Zoals jij het vind, dat is wat anders dan dat het ook zo is.

Ik hou van dat soort spelers, liever dit soort gasten dan 11 van die ideale schoonzoontjes..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 11:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor het openen van nieuwe topics geldt het volgende:
- Elk gerucht of nieuwsbericht MOET voorzien te zijn van bronvermelding inclusief een link naar het betreffende artikel, waarbij andere gebruikers deze kunnen aanklikken. Het topic wordt direct gesloten wanneer hier niet aan wordt voldaan. Het Headliner-forum is er om actuele nieuwsberichten uit de verschillende Headliner-secties te bespreken en NIET voor geruchten die nog nergens zichtbaar zijn. Zie verderop hoe een link gemakkelijk geplaatst kan worden.

En ik mag toch aannemen dat je nog weet dat er heel veel verwijderd is van dit soort berichten van andere mensen? Om maar te zwijgen over hoe hard dat soort mensen altijd werd aangepakt hier.
En aangezien er aan de nieuwswaarde geen verschil zit in een nieuw topic of een nieuw nieuwsbericht zal je dat ook wel begrijpen.
Toch cursus lezen nodig? Ik plaats het in een bestaand topic en de regel geldt voor nieuw geopende topic. Daarnaast doe ik het in een topic waar het enkel over deze speler gaat. Dus ja, ik heb mij aan de regels gehouden. En anders zijn enkel de berichten die Ajax plaatst op zijn site waarheid, aangezien alle andere media enkel zaken plaatsen vanuit bronnen die zij niet kenbaar maken, mits Ajax het zelf heeft geplaatst. En jij bepaalt niet de nieuwswaarde lijkt mij? Dat bepaalt ieder voor zichzelf namelijk.

Dus de bron in deze is AjaxWarrior. Pffff waar je jezelf druk om kan maken.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 11:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook, lekker plaatsen.

Maar er werd aan de regels gerefereerd, en de regel is dat het wel moet.

Overigens, als het een vreemde is die hier op het forum beweert wat over een transfer te weten, wordt er wel altijd naar de regels verwezen.
Vraag me af of Boudewijn er überhaupt nog is.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 15:22   quote  deeplink  
Een nieuw topic met nieuws moet voorzien worden van een bron. Dit is geen nieuw topic. Wel opvallend dat er rep en roer komt als het weer over Hakim gaat.

De verrader die juicht om een titel van PSV na afloop van ons tegen De Graafschap en 2 maanden later naar ons komt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 15:22 schreef Loetje het volgende:
Een nieuw topic met nieuws moet voorzien worden van een bron. Dit is geen nieuw topic. Wel opvallend dat er rep en roer komt als het weer over Hakim gaat.

De verrader die juicht om een titel van PSV na afloop van ons tegen De Graafschap en 2 maanden later naar ons komt.
Tja, maar ze lezen hun eigen regels. Of interpreteren ze anders.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 15:25   quote  deeplink  
Ja, jij interpreteert ook altijd alles verkeerd van Hakim ;-)
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 13 april 2018 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 15:22 schreef Loetje het volgende:
Een nieuw topic met nieuws moet voorzien worden van een bron. Dit is geen nieuw topic. Wel opvallend dat er rep en roer komt als het weer over Hakim gaat.

De verrader die juicht om een titel van PSV na afloop van ons tegen De Graafschap en 2 maanden later naar ons komt.
Ziyech zorgt altijd voor leuke discussies ;)

Wat betreft dat gebeuren na die titel van PSV. Dat heb ik allemaal meegekregen, maar persoonlijk kan dat me allang niets meer schelen. Was het een week later alweer vergeten zelfs.

Speelt nu voor Ajax, dus kan iniedergeval op mijn steun rekenen. Een speler die op het moment niet voor Ajax speelt mag van mij echt wel een andere club toejuichen hoor.

Net als die doelman (Lamprou volgens mij?), die had ook wat dingen geroepen over Ajax. Leuk om grapjes over te maken achteraf, maar boeit me verder niet zo.

Cruijff naar F'noord
Gebroeders de Boer die een arbitragezaak aanspannen om te vertrekken
Perez van Ajax naar PSV, en weer terug
Vermeer naar F'noord

Waren allemaal heel eventjes klootzakken, maar daarna moet je het wel gewoon lekker weer laten gaan vind ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2018 door Jaccio --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 15:33 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ziyech zorgt altijd voor leuke discussies ;)

Wat betreft dat gebeuren na die titel van PSV. Dat heb ik allemaal meegekregen, maar persoonlijk kan dat me allang niets meer schelen. Was het een week later alweer vergeten zelfs.

Speelt nu voor Ajax, dus kan iniedergeval op mijn steun rekenen.
Net als die doelman (Lamprou volgens mij?), die had ook wat dingen geroepen over Ajax. Leuk om grapjes over te maken achteraf, maar boeit me verder niet zo.
Tja, dat ligt voor mij iets anders. Ik zie zulke spelers liever wegblijven.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 15:41   quote  deeplink  
Als je zo reageert en erna zo op het publiek reageert die dit niet vergeten is... Dan ben je echt dood en doodziek als je je dan als een slachtoffer voor gaat doen.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 13 april 2018 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 15:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, dat ligt voor mij iets anders. Ik zie zulke spelers liever wegblijven.
Begrijp het sentiment ook wel.
Ik laat dingen gewoon wat makkelijker van me afglijden. Blijft uiteindelijk maar een spelletje dat voetbal.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 15:55   quote  deeplink  
HAKIM ZIYECH VERTREKT PER DIRECT BIJ AJAX.

Hakim Ziyech is officieel Ajacied af. Na een enorme ruzie met de waterdrager heeft de middenvelder besloten het voor gezien te houden.

Ziyech: 'Van Allah mag ik dit niet over mij heen laten komen en heb besloten daarom te vertrekken'. Ik weet dat de materiaalman heel erg wakker ligt van mijn vertrek, maar dit moest ik doen. Op de vraag waar zijn toekomst ligt was Ziyech duidelijk 'FC Marrakesh!'

Bron: www.ditverzinjezelfniet.nl/ziyechperdirectwegbijajax
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 15:41 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Begrijp het sentiment ook wel.
Ik laat dingen gewoon wat makkelijker van me afglijden. Blijft uiteindelijk maar een spelletje dat voetbal.
Ja en dat heb ik dus niets. Europees boeit me geen Flikker zolang Ajax niet speelt. Alles wordt geregisseerd door de UEFA MAFFIA!

Ik vind dat een speler van de club moet houden en niet enkel bij de supporters van zijn eigen club een wit voetje wilt halen om kwaad te praten over ons om dan niet veel later ineens bij die club te tekenen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 15:55 schreef Loetje het volgende:
HAKIM ZIYECH VERTREKT PER DIRECT BIJ AJAX.

Hakim Ziyech is officieel Ajacied af. Na een enorme ruzie met de waterdrager heeft de middenvelder besloten het voor gezien te houden.

Ziyech: 'Van Allah mag ik dit niet over mij heen laten komen en heb besloten daarom te vertrekken'. Ik weet dat de materiaalman heel erg wakker ligt van mijn vertrek, maar dit moest ik doen. Op de vraag waar zijn toekomst ligt was Ziyech duidelijk 'FC Marrakesh!'

Bron: www.ditverzinjezelfniet.nl/ziyechperdirectwegbijajax
Hahahaha
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 13 april 2018 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 17:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja en dat heb ik dus niets. Europees boeit me geen Flikker zolang Ajax niet speelt. Alles wordt geregisseerd door de UEFA MAFFIA!

Ik vind dat een speler van de club moet houden en niet enkel bij de supporters van zijn eigen club een wit voetje wilt halen om kwaad te praten over ons om dan niet veel later ineens bij die club te tekenen.
Ik denk dat er van die categorie nog maar heel, heel erg weinig bestaan.
9 van de 10 aankopen zijn puur broodvoetballers. Passanten die echt geen speciale liefde koesteren voor Ajax..
Wat mij betreft hoeven hun daden uit het verleden ze ook niet te achtervolgen. Zij gebruiken Ajax als springplank (financieel en/of sportief en andersom gebruikt Ajax hen als handelswaar. Uiteindelijk is de motivatie van beide partijen geld. En geen liefde. Zo zie ik het een beetje, vandaar dat ik het allemaal al een hele tijd niet zo serieus meer neem.
remco k
 remco k - vrijdag 13 april 2018 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 14:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch cursus lezen nodig? Ik plaats het in een bestaand topic en de regel geldt voor nieuw geopende topic. Daarnaast doe ik het in een topic waar het enkel over deze speler gaat. Dus ja, ik heb mij aan de regels gehouden. En anders zijn enkel de berichten die Ajax plaatst op zijn site waarheid, aangezien alle andere media enkel zaken plaatsen vanuit bronnen die zij niet kenbaar maken, mits Ajax het zelf heeft geplaatst. En jij bepaalt niet de nieuwswaarde lijkt mij? Dat bepaalt ieder voor zichzelf namelijk.

Dus de bron in deze is AjaxWarrior. Pffff waar je jezelf druk om kan maken.
Lees nou toch zelf eens wat een ander post man.

Ik schrijf meerdere keren dat het me niet uitmaakt en dat je het lekker moet posten.
remco k
 remco k - vrijdag 13 april 2018 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 15:22 schreef Loetje het volgende:
Een nieuw topic met nieuws moet voorzien worden van een bron. Dit is geen nieuw topic. Wel opvallend dat er rep en roer komt als het weer over Hakim gaat.

De verrader die juicht om een titel van PSV na afloop van ons tegen De Graafschap en 2 maanden later naar ons komt.
Ik vind het eerder opvallend dat er juist weer zon negatief verhaal komt van een hakim hater.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het eerder opvallend dat er juist weer zon negatief verhaal komt van een hakim hater.
Evenals jij alles goed praat wat die jongen niet goed doet.

Als het gaat om het belichten van het goede of juist het slechte, zouden jij, Warrior en ik allemaal onze smoel hierover moeten houden, echt allemaal.

Neemt niet weg wat die geflikt heeft gewoon niet kan.
remco k
 remco k - vrijdag 13 april 2018 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 15:41 schreef Loetje het volgende:
Als je zo reageert en erna zo op het publiek reageert die dit niet vergeten is... Dan ben je echt dood en doodziek als je je dan als een slachtoffer voor gaat doen.
Volgens mij doet hij zich helemaal niet voor als een slachtoffer.

Hij zegt letterlijk. Liever eerlijk en gehaat dan geliefd en niet eerlijk.

En ik denk dat wel meer spelers zo richting publiek zou willen reageren maar het niet doet ivm de gevolgen en de angst daarvoor.

Doe mij er dan maar een die er gewoon eerlijk in is.
remco k
 remco k - vrijdag 13 april 2018 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 18:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Evenals jij alles goed praat wat die jongen niet goed doet.

Als het gaat om het belichten van het goede of juist het slechte, zouden jij, Warrior en ik allemaal onze smoel hierover moeten houden, echt allemaal.

Neemt niet weg wat die geflikt heeft gewoon niet kan.
Dat laatst is jouw mening. Ik heb er namelijk geen enkel problemen mee.

Feit is wel dat het een jongen is waar veel discussie over is. En dat is altijd leuk en daarom alleen al ben ik blij dat ie er is.

Ik ben heel erg benieuwd hoe Frenkie het volgend jaar gaat doen.

Beide spelers zijn niet te vergelijken maar ben El heel benieuwd hoe hij past in de balans.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 18:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij doet hij zich helemaal niet voor als een slachtoffer.

Hij zegt letterlijk. Liever eerlijk en gehaat dan geliefd en niet eerlijk.

En ik denk dat wel meer spelers zo richting publiek zou willen reageren maar het niet doet ivm de gevolgen en de angst daarvoor.

Doe mij er dan maar een die er gewoon eerlijk in is.
Eerlijk prima, heel goed zelfs! Maar meneer is allesbehalve eerlijk. Als je namelijk letterlijk de vraag krijgt of hij het begrip kan opbrengen waar het publiek zo boos over is niet kan begrijpen terwijl de redenen aan hem getoond is, ben je dus allesbehalve eerlijk. Sterker nog, dan ben je een vieze smerige leugenaar die op moet rotten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2018 door Loetje --
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 18:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat laatst is jouw mening. Ik heb er namelijk geen enkel problemen mee.

Feit is wel dat het een jongen is waar veel discussie over is. En dat is altijd leuk en daarom alleen al ben ik blij dat ie er is.

Ik ben heel erg benieuwd hoe Frenkie het volgend jaar gaat doen.

Beide spelers zijn niet te vergelijken maar ben El heel benieuwd hoe hij past in de balans.
En van vele andere. Maar buiten dat, moet men niet doen alsof dat dan raar is. Want dat wordt wel menig keer benoemd.

En omtrent Frenkie, groot fan van hem. Maar met een middenveld met Van de Beek, Eiting en De Jong vind ik na 4 jaar zonder enige prijs wel heel, heel veel gevraagd. Zeker aangezien Ziyech en mogelijk Schone weg zijn. Dan mag daar echt wel wat bij gaan komen.
remco k
 remco k - vrijdag 13 april 2018 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 18:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eerlijk prima, heel goed zelfs! Maar meneer is allesbehalve eerlijk. Als je namelijk letterlijk de vraag krijgt of hij het begrip kan opbrengen waar het publiek zo boos over is niet kan begrijpen terwijl de redenen aan hem getoond is, ben je dus allesbehalve eerlijk. Sterker nog, dan ben je een vieze smerige leugenaar die op moet rotten.
Kerel dan blijven er maar weinig spelers over bij clubs. Er bestaan maar weinig hele eerlijke spelers.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 19:05   quote  deeplink  
Meneer die 2 dagen voor aanvang van PSV - Ajax aangeeft te willen vertrekken... In plaats van deze vraag over het weekend heen te tillen aangezien dit weekend de ultieme horrorontnoping kan zijn op dit kutseizoen, moet hij weer even aan zichzelf denken.

Maar hij mag het en bij hem is het normaal.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 19:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel dan blijven er maar weinig spelers over bij clubs. Er bestaan maar weinig hele eerlijke spelers.
Je gaat weer wat anders aanhalen zoals altijd. Blijf nou een keer bij de discussie kerel. Jij prijst hem omdat meneer zo eerlijk is en als meneer zo eerlijk was, dan liegt die niet. Eerlijkheid hoort immers nimmer bij liegen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 19:12   quote  deeplink  
Hakim jongen, hoe vaak wij niet zijn teruggekomen van achterstanden na wat die ploeg allemaal meegemaakt heeft. Wat zeg je toch allemaal.

Dat PSV terecht kampioen is klopt, maar dit slaat helemaal nergens meer op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 18:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees nou toch zelf eens wat een ander post man.

Ik schrijf meerdere keren dat het me niet uitmaakt en dat je het lekker moet posten.
Ehm ....... we hadden het over de regels toch????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 april 2018 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 18:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het eerder opvallend dat er juist weer zon negatief verhaal komt van een hakim hater.
Jij denkt dat een Hakim lover zo'n bericht gaat plaatsen??

En hater valt wel mee. Ik ben gewoon geen fan van hem, maar voor haten heb je wel wat meer nodig.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 13 april 2018 - 21:03   quote  deeplink  
Hakim is klaar met Ajax en ik ben klaar met Hakim, lekker goed WK spelen en dan 25 miljoen pakken. Strik erom en klaar op naar de volgende..
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 21:03 schreef Ajax we love you het volgende:
Hakim is klaar met Ajax en ik ben klaar met Hakim, lekker goed WK spelen en dan 25 miljoen pakken. Strik erom en klaar op naar de volgende..
Niks aan toe te voegen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 13 april 2018 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 21:03 schreef Ajax we love you het volgende:
Hakim is klaar met Ajax en ik ben klaar met Hakim, lekker goed WK spelen en dan 25 miljoen pakken. Strik erom en klaar op naar de volgende..
Ik denk dat je geen 25 miljoen gaat ontvangen. Zal eerlijk gezegd nog niet eens 15 miljoen zijn.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 22:25   quote  deeplink  
Mwa, 3 jaar contract nog.
Brandje
 Brandje - vrijdag 13 april 2018 - 22:37   quote  deeplink  
We gaan zien wie er gelijk krijgt. De haters of lovers. Dan mag de alom geprezen Frenkie zijn plaats overnemen. Vooralsnog vind Frenkie veel te veel de postbode spelen en zo niet nog balverliefder en de langer de bal bij zich willen houden dan Schöne.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 13 april 2018 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 22:25 schreef Loetje het volgende:
Mwa, 3 jaar contract nog.
Fair, maar ik heb niet het gevoel dat hij voor veel geld verkocht zal worden.
Uiteraard zie ik het tegendeel bewezen worden.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 april 2018 - 23:18   quote  deeplink  
Nja 20, 25 miljoen is in deze markt niet gek hoor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Hakim Ziyech topic









0.0180759