BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Hakim Ziyech topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 06 mei 2018 - 20:08   quote  deeplink  
En ik ben niet pro en niet anti Cruijff by the way. Als ik achter een visie stond die door meerdere mensen uitgevoerd worden, is dat wat anders als pro Cruijff.
AkaS
 AkaS - zondag 06 mei 2018 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee sorry. Wat Bosz betreft is hij echt de enige huichelaar. Zeggen dat je blijft en spelers beloven dat je blijft om samen te bouwen en een week of twee later pleite zijn.
Blijkbaar kan ik net zo goed tegen een muur lullen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 mei 2018 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 19:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou top ben jij de speld in een hooiberg die Cruijff hekelt en datzelfde bij Ziyech doet.

Het merendeel van de mensen die Ziyech verafschuwd prijs Cruijff de hemel in.
Maar wat is überhaupt je verdere vergelijking met Cruijff? Want Ziyech zo God op zijn blote knieën moeten smeken om de veters van Cruijff te mogen strikken als het om het voetbal gaat.

Maar warempel is Ziyech nu bij 3 clubs al gehekeld. Ligt dat echt aan al die mensen, of toch ook een beetje veel aan mijnheertje zelf?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 mei 2018 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 20:53 schreef AkaS het volgende:

[..]

Blijkbaar kan ik net zo goed tegen een muur lullen.
Hahaha in sommige gevallen is het beter om dat te doen inderdaad.

Overigens is Bosz zelf even huichelachtig geweest als het TH. Daarnaast proberen ze allemaal zichzelf recht te lullen wat krom is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2018 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - zondag 06 mei 2018 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 21:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar wat is überhaupt je verdere vergelijking met Cruijff? Want Ziyech zo God op zijn blote knieën moeten smeken om de veters van Cruijff te mogen strikken als het om het voetbal gaat.

Maar warempel is Ziyech nu bij 3 clubs al gehekeld. Ligt dat echt aan al die mensen, of toch ook een beetje veel aan mijnheertje zelf?
Ligt aan 'ons Hollanders'. Dit soort jongens zullen het altijd lastig hebben hier. We houden hier niet van mensen die gewoon eerlijk zeggen wat ze denken. Was met Zlatan hetzelfde.
In het buitenland hebben ze daar over het algemeen wat minder moeite mee. Althans, zolang hij belangrijk is voor de ploeg.
Eide
 Eide - zondag 06 mei 2018 - 21:48   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2018 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2018 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 21:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar wat is überhaupt je verdere vergelijking met Cruijff? Want Ziyech zo God op zijn blote knieën moeten smeken om de veters van Cruijff te mogen strikken als het om het voetbal gaat.

Maar warempel is Ziyech nu bij 3 clubs al gehekeld. Ligt dat echt aan al die mensen, of toch ook een beetje veel aan mijnheertje zelf?
Ik benoem enkel de reden mbt het de graafschap verhaal.

En zoas al heel vaak gezegd en geschreven. Hij is geen heilig boontje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2018 door remco k --
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2018 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 21:39 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ligt aan 'ons Hollanders'. Dit soort jongens zullen het altijd lastig hebben hier. We houden hier niet van mensen die gewoon eerlijk zeggen wat ze denken. Was met Zlatan hetzelfde.
In het buitenland hebben ze daar over het algemeen wat minder moeite mee. Althans, zolang hij belangrijk is voor de ploeg.
In Nederland is het heel normaal om te roepen dat je niet van de ideale schoonzonen houd. Maar als iemand zijn kop boven het maaiveld uitsteekt hakken we hem er meteen af.
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 00:08   quote  deeplink  
Ik vind van niet. Hij mag van mij alles zeggen en als hij zegt dat bepaalde dingen niet netjes zijn ben ik het zelfs met hem eens.

Maar wat ik ook altijd gezegd heb, als je dan de vraag terug krijgt van kun je ook frustraties begrijpen van bepaalde mensen en je zegt dan keihard nee, krijg je wel een hele discussie waarvan de balans ver te zoeken is.

En dan heb ik het niet over dat we begrip moeten hebben voor mongolen die spelers aanvallen want dat hoort gewoon nooit te gebeuren.
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 01:17   quote  deeplink  
Mocht het waar zijn, dan zou Ajax in Dusan Tadic zijn opvolger zien. Dat zou ik werkelijk een hele sterke zet vinden.

Mocht Kluivert vertrekken wil ik Kostic wel als vervanger. Wellicht mogelijk als HSV zpi degraderen. Die kan op beide flanken spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2018 door Loetje --
JOOD
 JOOD - vrijdag 03 augustus 2018 - 15:01   quote  deeplink  
Eerste wedstrijd tegen Sturm Graz was hij de eerste helft goed. Tweede wedstrijd grossiert hij weer in balverlies en nonchalance. Nu komt naar buiten dat hij Tadic ‘zijn’ nummer 10 niet gunt.

Verder is hij heel bescheiden en gunt hij iedereen alles zeker.

Graag verkopen, 15-25 miljoen altijd prima. Krijg je anders nog veel last van dit seizoen...
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 03 augustus 2018 - 16:40   quote  deeplink  
En toch kunnen zij beide bij elkaar echt een supersterk duo zijn op middenveld waarvan we zouden genieten. Mijn voorkeur dat hij blijft vanwege Tadic.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 03 augustus 2018 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 15:01 schreef JOOD het volgende:
Eerste wedstrijd tegen Sturm Graz was hij de eerste helft goed. Tweede wedstrijd grossiert hij weer in balverlies en nonchalance. Nu komt naar buiten dat hij Tadic ‘zijn’ nummer 10 niet gunt.

Verder is hij heel bescheiden en gunt hij iedereen alles zeker.

Graag verkopen, 15-25 miljoen altijd prima. Krijg je anders nog veel last van dit seizoen...
Dat hele verhaal van de nummerwijziging wordt door de media volgens mij enorm opgeblazen. Voor mij is het heel simpel. Ziyech heeft een vertrekwens ingediend. Vervolgens heeft Ajax een vervanger voor hem aangetrokken en diegene nummer 10 beloofd. Uiteindelijk blijkt Ziyech nog niet vertrokken en zal hij pas op de plaats moeten maken.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 03 augustus 2018 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 16:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat hele verhaal van de nummerwijziging wordt door de media volgens mij enorm opgeblazen. Voor mij is het heel simpel. Ziyech heeft een vertrekwens ingediend. Vervolgens heeft Ajax een vervanger voor hem aangetrokken en diegene nummer 10 beloofd. Uiteindelijk blijkt Ziyech nog niet vertrokken en zal hij pas op de plaats moeten maken.
idd, volgens mij echte onzin. Natuurlij kis het niet lek, maar wel logisch.. dus lekker weer voetballen
remco k
 remco k - vrijdag 03 augustus 2018 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 15:01 schreef JOOD het volgende:
Eerste wedstrijd tegen Sturm Graz was hij de eerste helft goed. Tweede wedstrijd grossiert hij weer in balverlies en nonchalance. Nu komt naar buiten dat hij Tadic ‘zijn’ nummer 10 niet gunt.

Verder is hij heel bescheiden en gunt hij iedereen alles zeker.

Graag verkopen, 15-25 miljoen altijd prima. Krijg je anders nog veel last van dit seizoen...
Hij gunt Tadic zijn nummer niet?

Ajax heeft hem zijn nummer afgepakt omdat ze hadden verwacht dat hij al lang en breed verkocht zou zijn.

Nogal logisch dat hij daar niet blij mee is.

Erger nog. In het veld krijgt Ziyech ook de voorkeur op 10 boven Tadic afgelopen woensdag
remco k
 remco k - vrijdag 03 augustus 2018 - 20:30   quote  deeplink  
En volgens mij is het inderdaad een storm in een glas water. Want hij voetbalt namelijk prima samen met Tadic.
JOOD
 JOOD - vrijdag 03 augustus 2018 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 20:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij gunt Tadic zijn nummer niet?

Ajax heeft hem zijn nummer afgepakt omdat ze hadden verwacht dat hij al lang en breed verkocht zou zijn.

Nogal logisch dat hij daar niet blij mee is.

Erger nog. In het veld krijgt Ziyech ook de voorkeur op 10 boven Tadic afgelopen woensdag
Hij geeft zelf aan te willen vertrekken. Dus ja, hij gunt Tadic zijn nummer niet.
JOOD
 JOOD - vrijdag 03 augustus 2018 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 20:30 schreef remco k het volgende:
En volgens mij is het inderdaad een storm in een glas water. Want hij voetbalt namelijk prima samen met Tadic.
Afgelopen wedstrijd weinig van gezien. Ik denk dat Tadic zich ook wel afgevraagd heeft waarom Ziyech zoveel balverlies leed
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 03 augustus 2018 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 20:33 schreef JOOD het volgende:

[..]

Afgelopen wedstrijd weinig van gezien. Ik denk dat Tadic zich ook wel afgevraagd heeft waarom Ziyech zoveel balverlies leed
Hij was slordig maar gaf toch ook een paar geniale ballen. Zodra de transferperiode voorbij is en hij is er nog kan hij weer vol voor Ajax gaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 augustus 2018 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 21:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij was slordig maar gaf toch ook een paar geniale ballen. Zodra de transferperiode voorbij is en hij is er nog kan hij weer vol voor Ajax gaan.
Die discussie ga ik niet meer aan, want dat is een terugkerende! ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 04 augustus 2018 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 20:32 schreef JOOD het volgende:

[..]

Hij geeft zelf aan te willen vertrekken. Dus ja, hij gunt Tadic zijn nummer niet.
Zolang hij Ajacied is heeft hij dat nummer en kunnen ze niet zonder vooraf te overleggen hem dat rugnummer afpakken.

Gewoon niet heel handig gedaan van Ajax en een beetje raar om dat bij Ziyech in zijn schoenen te schuiven.
remco k
 remco k - zaterdag 04 augustus 2018 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 20:33 schreef JOOD het volgende:

[..]

Afgelopen wedstrijd weinig van gezien. Ik denk dat Tadic zich ook wel afgevraagd heeft waarom Ziyech zoveel balverlies leed
Dan moet je wat beter opletten. Speelde een prima wedstrijd en wist Tadic ook nu weer een paar keer prima te vinden.
remco k
 remco k - zaterdag 04 augustus 2018 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2018 - 06:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die discussie ga ik niet meer aan, want dat is een terugkerende! ;-)
Inderdaad. Zo is nu eenmaal zijn spel en je houd daar wel van of je houd er niet van.
JOOD
 JOOD - zaterdag 04 augustus 2018 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2018 - 09:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Zolang hij Ajacied is heeft hij dat nummer en kunnen ze niet zonder vooraf te overleggen hem dat rugnummer afpakken.

Gewoon niet heel handig gedaan van Ajax en een beetje raar om dat bij Ziyech in zijn schoenen te schuiven.
Deels mee eens. Maar hij geeft zelf aan weg te willen. Was na het wk ook bijna naar Roma vertrokken. Tadic wordt gehaald, wat een uitstekend huzarenstukje is van onze club. Tadic speelt graag met 10 (waarschijnlijk ook de vervanger van Ziyech) en hij blijft nog 4 jaar hopen wij.

Dus ja, als Ziyech zich nou eens niet op zn kleine teentjes getrapt voelt en gewoon gaat voetballen. Maar dat is nu eenmaal de Marokkaanse cultuur, niks aan te doen.
remco k
 remco k - zaterdag 04 augustus 2018 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2018 - 09:34 schreef JOOD het volgende:

[..]

Deels mee eens. Maar hij geeft zelf aan weg te willen. Was na het wk ook bijna naar Roma vertrokken. Tadic wordt gehaald, wat een uitstekend huzarenstukje is van onze club. Tadic speelt graag met 10 (waarschijnlijk ook de vervanger van Ziyech) en hij blijft nog 4 jaar hopen wij.

Dus ja, als Ziyech zich nou eens niet op zn kleine teentjes getrapt voelt en gewoon gaat voetballen. Maar dat is nu eenmaal de Marokkaanse cultuur, niks aan te doen.
Nou ik denk dag het gros van de bij hun huidige club gearriveerde spelers daar toch echt wel moeite mee zou hebben.

Overigens doe je net alsof je een interview van hem hebt gezien waarbij hij hier helemaal over uit zijn plaat gaat. Enige dat er in de media is verschenen is dat hij er niet blij mee was.

Of mag dat tegenwoordig ook niet en moet iedereen alles maar slikken als brave schooljongens?
JOOD
 JOOD - zaterdag 04 augustus 2018 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2018 - 10:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou ik denk dag het gros van de bij hun huidige club gearriveerde spelers daar toch echt wel moeite mee zou hebben.

Overigens doe je net alsof je een interview van hem hebt gezien waarbij hij hier helemaal over uit zijn plaat gaat. Enige dat er in de media is verschenen is dat hij er niet blij mee was.

Of mag dat tegenwoordig ook niet en moet iedereen alles maar slikken als brave schooljongens?
Geariveerd.. tadic is voor mij meer geariveerd..

Overigens interpreteer je mijn post anders even.. zelfs op de site van Ajax is vanalles geschreven omtrent de nummerwijziging. Dus die is niet blij idd.

En ja, als er een echte versterking komt en hij WIL ZELF weg, moet hij daarin ondergeschikt zijn aan een nieuwe speler. Maarja, EGO he.
p111
 p111 - zaterdag 04 augustus 2018 - 13:56   quote  deeplink  
Laten we hopen dat hij blijft,met Tadic/Hakim/Frenkie/Daley/Ligt/Nico/Neres kan het een mooi jaar worden.Nog effe billen knijpen aantal weken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2018 door p111 --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 augustus 2018 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2018 - 09:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad. Zo is nu eenmaal zijn spel en je houd daar wel van of je houd er niet van.
Vond hem wel erg slordig bij vlagen. Dat moet wel beter. Paar ballen over 3 meter die niet aankwamen op vrij staande spelers. Als hij blijft kan zijn focus weer op Ajax en komt het vast goed.
remco k
 remco k - zaterdag 04 augustus 2018 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2018 - 13:22 schreef JOOD het volgende:

[..]

Geariveerd.. tadic is voor mij meer geariveerd..

Overigens interpreteer je mijn post anders even.. zelfs op de site van Ajax is vanalles geschreven omtrent de nummerwijziging. Dus die is niet blij idd.

En ja, als er een echte versterking komt en hij WIL ZELF weg, moet hij daarin ondergeschikt zijn aan een nieuwe speler. Maarja, EGO he.
Lees even wat ik schrijf. Bij hun huidige club gearriveerde spelers die dit niet leuk zouden vinden.

En het enige dat er in het media verhaal staat is Da hij er niet blij mee was. Is dat dan zo raar?
JOOD
 JOOD - zaterdag 04 augustus 2018 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2018 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees even wat ik schrijf. Bij hun huidige club gearriveerde spelers die dit niet leuk zouden vinden.

En het enige dat er in het media verhaal staat is Da hij er niet blij mee was. Is dat dan zo raar?
Snap ik, behalve als ze weg willen.

Idem. Hij wil zelf weg.
JOOD
 JOOD - zaterdag 04 augustus 2018 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2018 - 14:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vond hem wel erg slordig bij vlagen. Dat moet wel beter. Paar ballen over 3 meter die niet aankwamen op vrij staande spelers. Als hij blijft kan zijn focus weer op Ajax en komt het vast goed.
Moet idd beter. Verwacht niet dat hij blijft, maar als hij blijft kan er idd weer gefocussed worden :)
remco k
 remco k - zaterdag 04 augustus 2018 - 23:10   quote  deeplink  
Het was a voor de eerste pot dat gesprek over dat rugnummer. En toen was hij met afstand de beste man van het veld. Ook de tweede pot meer dan voldoende gecreëerd.
JOOD
 JOOD - zaterdag 04 augustus 2018 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2018 - 23:10 schreef remco k het volgende:
Het was a voor de eerste pot dat gesprek over dat rugnummer. En toen was hij met afstand de beste man van het veld. Ook de tweede pot meer dan voldoende gecreëerd.
Ok, I agree to disagree. Jij ook?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 31 augustus 2018 - 11:41   quote  deeplink  
Gezien de berichten in de Telegraaf dat Ajax en Ziyech donderdag om te tafel zaten.
Betekend toch dat er geen club meer is die naar Ziyech heeft geïnformeerd?

Ajax heeft namelijk met Ziyech afgesproken dat mocht er een club komen en het gewenste bedrag betaald worden, dat hij dan mag vertrekken. AS Roma was ermee bezig, maar is afgehaakt.
Waarschijnlijk zijn ze om te tafel te gaan zitten, om de transferperiode te evalueren en te bespreken of er nog iets gaat gebeuren.

Gezien de geruchten er niet zijn dat hij het vliegtuig heeft gepakt!
neem ik aan dat Ziyech blijft.
Natuurlijk kan hij over 2 uur alsnog het vliegtuig pakken, maar dat is wel echt last minuut.

Wat denken jullie? Blijft hij?
En verdient hij een nieuw contract met een flinke salarisverhoging?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 augustus 2018 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - vrijdag 31 augustus 2018 - 11:58   quote  deeplink  
Ik verwacht dat hij gaat blijven en een opgewaardeerd contract aangeboden zal krijgen. Of hij die ondertekent is natuurlijk vraag 2. Wat echt interessant is hoe die opwaardering eruit gaat zien. Dat gan meer knaken zijn, maar dat kan ook een gelimiteerde transfersom zijn. Of toezeggingen over medewerking bij een transfer.

Maar goed, ik heb wel het idee dat Ajax eruit gaat komen met Ziyech vanwege de investeringen die in de selectie zijn gedaan en het Champions League platform waar Ajax gaat uitkomen.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 31 augustus 2018 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 11:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Gezien de berichten in de Telegraaf dat Ajax en Ziyech donderdag om te tafel zaten.
Betekend toch dat er geen club meer is die naar Ziyech heeft geïnformeerd?

Ajax heeft namelijk met Ziyech afgesproken dat mocht er een club komen en het gewenste bedrag betaald worden, dat hij dan mag vertrekken. AS Roma was ermee bezig, maar is afgehaakt.
Waarschijnlijk zijn ze om te tafel te gaan zitten, om de transferperiode te evalueren en te bespreken of er nog iets gaat gebeuren.

Gezien de geruchten er niet zijn dat hij het vliegtuig heeft gepakt!
neem ik aan dat Ziyech blijft.
Natuurlijk kan hij over 2 uur alsnog het vliegtuig pakken, maar dat is wel echt last minuut.

Wat denken jullie? Blijft hij?
En verdient hij een nieuw contract met een flinke salarisverhoging?
Ik denk wel dat hij blijft. Hij kan CL spelen en is hier verzekerd van een basisplek.
Grootste blok van onderhandelingen zal denk ik zijn hoe nu verder te gaan na dit seizoen. Hij zal die stap naar het buitenland toch willen maken, dus zal van Ajax verlangen dat ze geen absurde bedragen voor hem vragen.
Waar Ajax, logischerwijs, de jackpot zal willen vangen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 31 augustus 2018 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 12:00 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik denk wel dat hij blijft. Hij kan CL spelen en is hier verzekerd van een basisplek.
Grootste blok van onderhandelingen zal denk ik zijn hoe nu verder te gaan na dit seizoen. Hij zal die stap naar het buitenland toch willen maken, dus zal van Ajax verlangen dat ze geen absurde bedragen voor hem vragen.
Waar Ajax, logischerwijs, de jackpot zal willen vangen.
Hij is niet de enige die een transferverzoek had ingediend.
Ook Onana wilde wel weg, die had ook een gesprek gehad met Overmars.
Onana vond namelijk dat ze Sanchez te makkelijk hebben laten gaan, dat vond hij niet zo leuk.

Ik denk dat er meerdere spelers die hebben aangeven naar een andere club te willen en hogerop te willen zoeken. Vandaar dat Ajax waarschijnlijk de portemonnee heeft getrokken om die spelers binnenboord te houden en samen met die spelers Ajax naar een hoger plan te willen brengen.
Eide
 Eide - vrijdag 31 augustus 2018 - 12:56   quote  deeplink  
Komt bij dat Onana zich irriteert aan het publiek. Enerzijds moet je je als prof daar overheen kunnen zetten. Anderzijds is dat wel een heel uidelijk signaal en vind ik het wel mooi dat hij dat signaal af durft te geven,
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 31 augustus 2018 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2018 - 12:56 schreef Eide het volgende:
Komt bij dat Onana zich irriteert aan het publiek. Enerzijds moet je je als prof daar overheen kunnen zetten. Anderzijds is dat wel een heel uidelijk signaal en vind ik het wel mooi dat hij dat signaal af durft te geven,
Ik ben heel blij dat hij dit durft uit te spreken. Volgens mij is dit onderwerp hier al vaker naar voren gekomen. MAar het AJAX publiek blijft maar denken dat ze geweldig zijn. Spelers spelen liever uit, dan in de Arena!!!! holishit!!! maar vooral blijven fluiten jongens!!!

gelukkig is het anders bij Europese wedstrijden, maar dan zitten er ook veelal andere mensen!! Ik zeg iedereen die ons Europees gesteund heeft, krijgt voorang op een seizoenskaart volgend jaar, jammer voor de trouwe grote groep fluitende fans!
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 04 september 2018 - 11:03   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/838396/ziyech-draagt-gouden-schoen-op-aan-moeder-mama-jij-geeft-mij-kracht-.html?

Super mooi voor Hakim dit, na alle kritiek afgelopen seizoen. Top
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 04 september 2018 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
En nu verdiend hij net zoveel als Tadic, ben benieuwd of er een club komt doe tegen dat salaris op kan? Het moet dan ook echt een topclub zijn en dat zal het wel gaan worden als hij zop blijft schitteren. Beter een jaartje wachten dan een jaartje te vroeg gaan
Eide
 Eide - dinsdag 04 september 2018 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2018 - 12:37 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

En nu verdiend hij net zoveel als Tadic
Dat weten we niet want daar is niets over bekend gemaakt. We weten dat Tadic en Blind (ruim) boven het salarisplafond van Ajax zitten. Hoe hoog Ziyech is ingeschaald ten opzichte van die twee is echter onbekend.
Loetje
 Loetje - dinsdag 04 september 2018 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2018 - 12:37 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

En nu verdiend hij net zoveel als Tadic, ben benieuwd of er een club komt doe tegen dat salaris op kan? Het moet dan ook echt een topclub zijn en dat zal het wel gaan worden als hij zop blijft schitteren. Beter een jaartje wachten dan een jaartje te vroeg gaan
Hij verdiend ook terecht (ongeveer) evenveel nu. Sterker nog, dit seizoen is die tot op heden by fair de beste.

Kritiekpunt wat ik de eerste wedstrijden aan had gegeven dat hij de laatste 20 minuten vermoeid was en dingen deed die niet slim waren, lijkt er de laatste potten ook uit te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 september 2018 door Loetje --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 04 september 2018 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2018 - 16:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij verdiend ook terecht (ongeveer) evenveel nu. Sterker nog, dit seizoen is die tot op heden by fair de beste.

Kritiekpunt wat ik de eerste wedstrijden aan had gegeven dat hij de laatste 20 minuten vermoeid was en dingen deed die niet slim waren, lijkt er de laatste potten ook uit te zijn.
Ik vind het ook helemaal niet verkeerd, ben blij dat Ajax nu contracten openbreekt en lekker gaat verlengen met spelers die het ook waard zijn. Hierdoor worden ze ook meer waard en gaan ze minder snel naar cluibs als Leicester City.

En daarbij beter geld spenderen aan je team, dan het geld brengen aan de fiscus zoals Ajax deed in 2017 (17 miljoen Euro) zie ook mijn post op een ander topic.
remco k
 remco k - vrijdag 07 september 2018 - 14:39   quote  deeplink  
Ziyech legt juichgebaar uit: "Uit de hand gelopen grap"


Hakim Ziyech maakt sinds enkele weken een gebaar met zijn handen als hij een doelpunt maakt. Het idee is ontstaan tijdens zijn vakantie.

Tegen Voetbal International vertelt Ziyech dat één van zijn vrienden het heeft bedacht tijdens een vakantie van Ziyech in Marokko, na het WK van afgelopen zomer. "Tijdens die vakantie hoorden we vaak het nummer Djadja van Aya Nakamura voorbijkomen. Dat werd echt een running gag, en steeds als we dat nummer hoorden, deed Jercely, een van mijn vrienden met wie ik was, dit gebaar met zijn hand."

"Hij heeft het dus verzonnen en op een gegeven moment deden we het allemaal en gooide ik dat gebaar op Instagram. Toen ik dat plaatste, kreeg ik allerlei reacties, vooral ook veel filmpjes van mensen die hetzelfde deden", aldus Ziyech, die dit seizoen tot nu toe vier keer scoorde. "Zo is dat ontstaan en het werd echt een soort hype."

Het leverde Ziyech ook het nodige plezier op. "In het begin riepen ook mensen dat het een belgebaar zou zijn voor transfers. Daar moesten we wel om lachen, onzin natuurlijk. Het is meer een uit de hand gelopen grap van onze vriendengroep." Ajax hervat de Eredivisie volgende week zaterdag met een thuiswedstrijd tegen FC Groningen.
remco k
 remco k - vrijdag 07 september 2018 - 14:39   quote  deeplink  
Dus toch niet zo negatief als sommigen hier beweerden.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 07 september 2018 - 14:59   quote  deeplink  
Sowieso wordt alles uitvergroot. Het begon bij de commentator zelfs die er terplekke zijn eigen draai aan gaf, en dan gaat men het overnemen.
De tendens rond Ziyech was al negatief, dan is het voor sommigen te aantrekkelijk om er negatief op voort te borduren.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 september 2018 - 15:02   quote  deeplink  
Ik was vorig seizoen ook helemaal klaar met hem. Maar je moet eerlijk zijn en bij je standpunt blijven. Als iemand de dingen waar ik me vorig jaar enorm aan irriteerde nu niet meer doet en datgeen wat je wilt zien nu wel laat zien, dan is het ook goed. En van deze Ziyech kan ik alleen maar genieten. Zoals gezegd, ik ben de eerste die dat ook toe zal geven.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 07 september 2018 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2018 - 14:39 schreef remco k het volgende:
Ziyech legt juichgebaar uit: "Uit de hand gelopen grap"


Hakim Ziyech maakt sinds enkele weken een gebaar met zijn handen als hij een doelpunt maakt. Het idee is ontstaan tijdens zijn vakantie.

Tegen Voetbal International vertelt Ziyech dat één van zijn vrienden het heeft bedacht tijdens een vakantie van Ziyech in Marokko, na het WK van afgelopen zomer. "Tijdens die vakantie hoorden we vaak het nummer Djadja van Aya Nakamura voorbijkomen. Dat werd echt een running gag, en steeds als we dat nummer hoorden, deed Jercely, een van mijn vrienden met wie ik was, dit gebaar met zijn hand."

"Hij heeft het dus verzonnen en op een gegeven moment deden we het allemaal en gooide ik dat gebaar op Instagram. Toen ik dat plaatste, kreeg ik allerlei reacties, vooral ook veel filmpjes van mensen die hetzelfde deden", aldus Ziyech, die dit seizoen tot nu toe vier keer scoorde. "Zo is dat ontstaan en het werd echt een soort hype."

Het leverde Ziyech ook het nodige plezier op. "In het begin riepen ook mensen dat het een belgebaar zou zijn voor transfers. Daar moesten we wel om lachen, onzin natuurlijk. Het is meer een uit de hand gelopen grap van onze vriendengroep." Ajax hervat de Eredivisie volgende week zaterdag met een thuiswedstrijd tegen FC Groningen.
HAha, ne klopt ik heb het ook gelezen en hij gaf ook aan dat vele dachten dat het een etelfoon gebaar was. Het grappige is dat iemand hier op het forum een grote bek had dat hij wel wist wat het betekende, maar dat was de allergrootste onzin. Weet even niet meer wie dat was.

Wel leuk dat we nu weten wat het inhoud, al is er geen echte inhoud.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 07 september 2018 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 september 2018 - 15:02 schreef Loetje het volgende:
Ik was vorig seizoen ook helemaal klaar met hem. Maar je moet eerlijk zijn en bij je standpunt blijven. Als iemand de dingen waar ik me vorig jaar enorm aan irriteerde nu niet meer doet en datgeen wat je wilt zien nu wel laat zien, dan is het ook goed. En van deze Ziyech kan ik alleen maar genieten. Zoals gezegd, ik ben de eerste die dat ook toe zal geven.
Ik ben de tweede ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Hakim Ziyech topic









0.0118601