BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Hakim Ziyech topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 20 september 2018 - 16:13   quote  deeplink  
Tsja, speelt zoals altijd dit seizoen, gewoon goed, probeert aanvallend veel en maakt zijn defensieve meters meer dan voldoende, niet zijn beste pot een 7
JOOD
 JOOD - zaterdag 02 februari 2019 - 20:28   quote  deeplink  
Frotzak
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 mei 2019 - 09:48   quote  deeplink  
Zoals iedereen weet heb ik heel lang een aversie gehad tegen Ziyech. Mede door zijn gedrag op het veld dat af en toe heel erg op zichzelf gericht was. Maar de afgelopen tijd heeft Ziyech zichzelf ten opzichte van mijn beeld enorm verbeterd en ben ik steeds meer fan geworden van zijn spel. Ziyech heeft een enorm groot aandeel in het spel van Ajax de afgelopen tijd, maar kansen benutten is bij hem nu nog het grootste probleem. Ga hier echter niet over klagen op dit moment.

Woensdagavond heeft hij echt als persoon ook mijn hart veroverd. Zo schuldbewust als hij voor de camera stond en zichzelf verweet dat hij de kansen in de 2e helft niet had afgemaakt liet mij een andere kant van Ziyech zien. 1 die enorm trots was op wat de ploeg had gepresteerd, maar ook een persoon die zichzelf verwijten maakte ipv de overige spelers. Het leed wat hij droeg voelde ik ook!! Zo mooi en zo oprecht!!

Ziyech heeft hiermee mijn ongelijk van de afgelopen jaren dit seizoen bewezen!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 mei 2019 - 09:48   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 mei 2019 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - vrijdag 10 mei 2019 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 09:48 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zoals iedereen weet heb ik heel lang een aversie gehad tegen Ziyech. Mede door zijn gedrag op het veld dat af en toe heel erg op zichzelf gericht was. Maar de afgelopen tijd heeft Ziyech zichzelf ten opzichte van mijn beeld enorm verbeterd en ben ik steeds meer fan geworden van zijn spel. Ziyech heeft een enorm groot aandeel in het spel van Ajax de afgelopen tijd, maar kansen benutten is bij hem nu nog het grootste probleem. Ga hier echter niet over klagen op dit moment.

Woensdagavond heeft hij echt als persoon ook mijn hart veroverd. Zo schuldbewust als hij voor de camera stond en zichzelf verweet dat hij de kansen in de 2e helft niet had afgemaakt liet mij een andere kant van Ziyech zien. 1 die enorm trots was op wat de ploeg had gepresteerd, maar ook een persoon die zichzelf verwijten maakte ipv de overige spelers. Het leed wat hij droeg voelde ik ook!! Zo mooi en zo oprecht!!

Ziyech heeft hiermee mijn ongelijk van de afgelopen jaren dit seizoen bewezen!!
Mooi verwoord, ik zie het niet als ongelijk trouwens. Echter wel dat die dit seizoen zeer positief veranderd is en dan waardeer ik hem ook veel meer.
remco k
 remco k - vrijdag 10 mei 2019 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 09:48 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zoals iedereen weet heb ik heel lang een aversie gehad tegen Ziyech. Mede door zijn gedrag op het veld dat af en toe heel erg op zichzelf gericht was. Maar de afgelopen tijd heeft Ziyech zichzelf ten opzichte van mijn beeld enorm verbeterd en ben ik steeds meer fan geworden van zijn spel. Ziyech heeft een enorm groot aandeel in het spel van Ajax de afgelopen tijd, maar kansen benutten is bij hem nu nog het grootste probleem. Ga hier echter niet over klagen op dit moment.

Woensdagavond heeft hij echt als persoon ook mijn hart veroverd. Zo schuldbewust als hij voor de camera stond en zichzelf verweet dat hij de kansen in de 2e helft niet had afgemaakt liet mij een andere kant van Ziyech zien. 1 die enorm trots was op wat de ploeg had gepresteerd, maar ook een persoon die zichzelf verwijten maakte ipv de overige spelers. Het leed wat hij droeg voelde ik ook!! Zo mooi en zo oprecht!!

Ziyech heeft hiermee mijn ongelijk van de afgelopen jaren dit seizoen bewezen!!
Mooie post man.

Ik denk dat wij hem pas gaan waarderen op zijn volle kracht als hij vertrokken is.

Wel mooi om te zien hoe zijn relatie met het publiek veranderd is, en echt van beide kanten.
p111
 p111 - vrijdag 10 mei 2019 - 10:46   quote  deeplink  
Absoluut heeft zich geweldig laten zien ik ben echt een fan van hem geworden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 mei 2019 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 10:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooie post man.

Ik denk dat wij hem pas gaan waarderen op zijn volle kracht als hij vertrokken is.

Wel mooi om te zien hoe zijn relatie met het publiek veranderd is, en echt van beide kanten.
Klopt, moet echt zeggen dat Ziyech dit seizoen zichzelf enorm goed heeft neergezet richting de supporters. Denk dat er vorig jaar van beide kanten een enorme wrijving was. Ziyech voelde zich onbegrepen en de supporters voelde zich te kakken gezet! Dit seizoen is dat positief veranderd van beide zijden en dat heeft zijn spel enorm ten goede gedaan!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 mei 2019 - 11:12   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 mei 2019 door Ajax Warrior --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 13 mei 2019 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 09:48 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zoals iedereen weet heb ik heel lang een aversie gehad tegen Ziyech. Mede door zijn gedrag op het veld dat af en toe heel erg op zichzelf gericht was. Maar de afgelopen tijd heeft Ziyech zichzelf ten opzichte van mijn beeld enorm verbeterd en ben ik steeds meer fan geworden van zijn spel. Ziyech heeft een enorm groot aandeel in het spel van Ajax de afgelopen tijd, maar kansen benutten is bij hem nu nog het grootste probleem. Ga hier echter niet over klagen op dit moment.

Woensdagavond heeft hij echt als persoon ook mijn hart veroverd. Zo schuldbewust als hij voor de camera stond en zichzelf verweet dat hij de kansen in de 2e helft niet had afgemaakt liet mij een andere kant van Ziyech zien. 1 die enorm trots was op wat de ploeg had gepresteerd, maar ook een persoon die zichzelf verwijten maakte ipv de overige spelers. Het leed wat hij droeg voelde ik ook!! Zo mooi en zo oprecht!!

Ziyech heeft hiermee mijn ongelijk van de afgelopen jaren dit seizoen bewezen!!
Mooie post, Ziyech is in mijn ogen echt een geweldig mens. Ik vond het vreselijk toen men hem uitfloot, maar het was ook niet handig hoe hij zich gedroeg naar de fans toe, het was maar een klein groepje fans die hem zaten te jennen en uit te fluiten.

Wat hij in zijn mars had wist iedereen en iedereen verwachte ook veel meer van hem, maar hij heeft zoveel geleerd bij Ajax en nu zie je wat voor speler het is maar ook wat voor mens het is geworden.

Mijn petje af voor Ziyech, want zonder zijn inzet hadden hadden we net zo goed kunnen verliezen van Utrecht. Hij sleepte het team mee, hij sleepte de supporters mee, en hij gaf de steekpass op Donny!! Ziyech is een held!!!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 mei 2019 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 09:48 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zoals iedereen weet heb ik heel lang een aversie gehad tegen Ziyech. Mede door zijn gedrag op het veld dat af en toe heel erg op zichzelf gericht was. Maar de afgelopen tijd heeft Ziyech zichzelf ten opzichte van mijn beeld enorm verbeterd en ben ik steeds meer fan geworden van zijn spel. Ziyech heeft een enorm groot aandeel in het spel van Ajax de afgelopen tijd, maar kansen benutten is bij hem nu nog het grootste probleem. Ga hier echter niet over klagen op dit moment.

Woensdagavond heeft hij echt als persoon ook mijn hart veroverd. Zo schuldbewust als hij voor de camera stond en zichzelf verweet dat hij de kansen in de 2e helft niet had afgemaakt liet mij een andere kant van Ziyech zien. 1 die enorm trots was op wat de ploeg had gepresteerd, maar ook een persoon die zichzelf verwijten maakte ipv de overige spelers. Het leed wat hij droeg voelde ik ook!! Zo mooi en zo oprecht!!

Ziyech heeft hiermee mijn ongelijk van de afgelopen jaren dit seizoen bewezen!!
Mooie post Pik! Zoals je weet heb ik tot vervelens toe geopperd dat Ziyech naar Ajax moest komen. Was altijd al gecharmeerd van zijn kwaliteiten binnen de lijnen.

Ik heb ook een Ziyech gezien die het erg moeilijk gehad heeft bij Ajax. De speelwijze, het publiek, zijn maniertjes enz. Vaak wilde hij teveel. Maar zoals iedereen wel kan zien hij heeft altijd hard gewerkt. Daar heeft hij zichzelf echt verbeterd.

De persoon Ziyech zelf is ook enorm gegroeid afgelopen seizoen.
Schuldbewust, Leon de Kogel ect.

Je kan zien dat hij goed in zijn vel zit ook de klik met Mazraoui en Tadic binnen de lijnen vind ik erg mooi om te zien.

Ziyech is een baas en kan via de voordeur weg bij Ajax. Ben ook erg blij dat hij onverwachts toch gebleven is en hoop dat hij erg volgend seizoen ook weer bij is..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 13 mei 2019 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 10:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mooie post Pik! Zoals je weet heb ik tot vervelens toe geopperd dat Ziyech naar Ajax moest komen. Was altijd al gecharmeerd van zijn kwaliteiten binnen de lijnen.

Ik heb ook een Ziyech gezien die het erg moeilijk gehad heeft bij Ajax. De speelwijze, het publiek, zijn maniertjes enz. Vaak wilde hij teveel. Maar zoals iedereen wel kan zien hij heeft altijd hard gewerkt. Daar heeft hij zichzelf echt verbeterd.

De persoon Ziyech zelf is ook enorm gegroeid afgelopen seizoen.
Schuldbewust, Leon de Kogel ect.

Je kan zien dat hij goed in zijn vel zit ook de klik met Mazraoui en Tadic binnen de lijnen vind ik erg mooi om te zien.

Ziyech is een baas en kan via de voordeur weg bij Ajax. Ben ook erg blij dat hij onverwachts toch gebleven is en hoop dat hij erg volgend seizoen ook weer bij is..
Nu mag hij ook niet meer weg inderdaad!! Hoop echt dat Ajax zoveel mogelijk spelers kan behouden! Dit Ajax kan zichzelf echt gaan overstijgen!
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2019 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 10:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nu mag hij ook niet meer weg inderdaad!! Hoop echt dat Ajax zoveel mogelijk spelers kan behouden! Dit Ajax kan zichzelf echt gaan overstijgen!
Ik denk niet dat dit Ajax hetzelfde nog een keer kan flikken, nu gaan er een aantal weg en volgend jaar zal dat niet anders zijn, Dit wordt de moeilijkste zomer voor Overmars tot nu toe vermoed ik.

Veel geld gekregen, maar dat weten de clubs ook.

Magalan lijk geen schot in de roos al is dat nog heel erg vroeg. Er zal dus een hele knappe Cv moeten komen mocht de Ligt vertrekken.
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2019 - 10:16   quote  deeplink  
Bijzonder trouwens.

in de lijst van Opta beste spelers afgelopen weekend komt Ziyech helemaal niet voor, en is Frenkie met afstand de beste Ajacied gebleken.

Zo zie je maar weer dat beeld flink vertekenend kan zijn van de statistieken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 13 mei 2019 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 10:16 schreef remco k het volgende:
Bijzonder trouwens.

in de lijst van Opta beste spelers afgelopen weekend komt Ziyech helemaal niet voor, en is Frenkie met afstand de beste Ajacied gebleken.

Zo zie je maar weer dat beeld flink vertekenend kan zijn van de statistieken.
Hahahaha idd, ik vond Frenkie namelijk helemaal niet sterk! En juist Ziyech de beste!
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2019 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 10:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha idd, ik vond Frenkie namelijk helemaal niet sterk! En juist Ziyech de beste!
Ik vond hem wel sterk, maar niet bijzonder spelen. Wel apart dan he dat het zo kan vertekenen.

Overigens een percentage van 94% en vrijwel alles vooruit, dat is echt bijzonder knap.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 13 mei 2019 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 10:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond hem wel sterk, maar niet bijzonder spelen. Wel apart dan he dat het zo kan vertekenen.

Overigens een percentage van 94% en vrijwel alles vooruit, dat is echt bijzonder knap.
Dat is zeker knap!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 13 mei 2019 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 10:16 schreef remco k het volgende:
Bijzonder trouwens.

in de lijst van Opta beste spelers afgelopen weekend komt Ziyech helemaal niet voor, en is Frenkie met afstand de beste Ajacied gebleken.

Zo zie je maar weer dat beeld flink vertekenend kan zijn van de statistieken.
KLopt, maar in het buitenland hadden ze daar een goede beredenering voor. % gezien is Ziyech niet goed, met kansen en balverlies, maar als je ziet hoevaak hij beslissend is, blijkt hij goud te zijn voor elk team. Ik ga even kijken waar ik dat nog kan terug vinden, was een moois tukje in de engelse pers. Statistieken geven soms ook eenn verkeerd beeld.
Eide
 Eide - maandag 13 mei 2019 - 12:58   quote  deeplink  
Frenkie was weer echt Frenkie. Hij maakt voetbal zo simpel. Balletje aannemen, opendraaien en inspelen. Er was gister op een gegeven moment een situatie waar Ajax aan de zijkant tegen de 16 van Utrecht aan stond. Ziyech, Van de Beek en Mazraoui stonden aar allemaal met Frenkie een meter of 4 achter ze.

Het balletje gaat even rond en wordt daarna terug gespeeld op Frenkie. Elke andere voetballer draait weg en speelt de bal terug of breed, de drukte uit.

Frenkie niet. Frenkie houdt de bal heel even vast en speelt deze meteen weer de drukte in... op Ziyech die open draait en meteen 2 meter ruimte heeft. Iedereen ziet de actie van Ziyech, maar de architect is Frenkie, die ziet hoe de spelers bewegen en de bal gewoon weer de drukte inspeelt omdat hij ziet dat er ruimte komt.

Overigens vond ik Ziyech gisteren echt heel goed. Hij is fysiek ijzersterk maar heeft er een geweldige mentaliteit bij. Hij is bij Ajax geweldig gegroeid en is echt een parel voor het Nederlandse voetbal.
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2019 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 12:22 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

KLopt, maar in het buitenland hadden ze daar een goede beredenering voor. % gezien is Ziyech niet goed, met kansen en balverlies, maar als je ziet hoevaak hij beslissend is, blijkt hij goud te zijn voor elk team. Ik ga even kijken waar ik dat nog kan terug vinden, was een moois tukje in de engelse pers. Statistieken geven soms ook eenn verkeerd beeld.
Nooit een verkeerd beeld, slechts een ander beeld. Statistieken zijn uiteindelijk feiten.

Gevoel en waarom iemand naar een stadion gaat en waarom iemand fan is van een bepaalde speler is gewoon heel persoonlijk en heeft dan weer geen ene donder met statistieken te maken.
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2019 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 12:58 schreef Eide het volgende:
Frenkie was weer echt Frenkie. Hij maakt voetbal zo simpel. Balletje aannemen, opendraaien en inspelen. Er was gister op een gegeven moment een situatie waar Ajax aan de zijkant tegen de 16 van Utrecht aan stond. Ziyech, Van de Beek en Mazraoui stonden aar allemaal met Frenkie een meter of 4 achter ze.

Het balletje gaat even rond en wordt daarna terug gespeeld op Frenkie. Elke andere voetballer draait weg en speelt de bal terug of breed, de drukte uit.

Frenkie niet. Frenkie houdt de bal heel even vast en speelt deze meteen weer de drukte in... op Ziyech die open draait en meteen 2 meter ruimte heeft. Iedereen ziet de actie van Ziyech, maar de architect is Frenkie, die ziet hoe de spelers bewegen en de bal gewoon weer de drukte inspeelt omdat hij ziet dat er ruimte komt.

Overigens vond ik Ziyech gisteren echt heel goed. Hij is fysiek ijzersterk maar heeft er een geweldige mentaliteit bij. Hij is bij Ajax geweldig gegroeid en is echt een parel voor het Nederlandse voetbal.
Om deze reden zei ik laatst ook al dat het type Frenkie veel lastiger te vinden is dan het type ziyech waar er veel meer van rondlopen. En dat zonder uitspraken te doen over de kwaliteit van deze spelers.

Niet voor niets heeft Frenkie zijn transfer nu al binnen en zal er voor Ziyech nooit zo veel betaald gaan worden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 13 mei 2019 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 12:58 schreef Eide het volgende:
Frenkie was weer echt Frenkie. Hij maakt voetbal zo simpel. Balletje aannemen, opendraaien en inspelen. Er was gister op een gegeven moment een situatie waar Ajax aan de zijkant tegen de 16 van Utrecht aan stond. Ziyech, Van de Beek en Mazraoui stonden aar allemaal met Frenkie een meter of 4 achter ze.

Het balletje gaat even rond en wordt daarna terug gespeeld op Frenkie. Elke andere voetballer draait weg en speelt de bal terug of breed, de drukte uit.

Frenkie niet. Frenkie houdt de bal heel even vast en speelt deze meteen weer de drukte in... op Ziyech die open draait en meteen 2 meter ruimte heeft. Iedereen ziet de actie van Ziyech, maar de architect is Frenkie, die ziet hoe de spelers bewegen en de bal gewoon weer de drukte inspeelt omdat hij ziet dat er ruimte komt.

Overigens vond ik Ziyech gisteren echt heel goed. Hij is fysiek ijzersterk maar heeft er een geweldige mentaliteit bij. Hij is bij Ajax geweldig gegroeid en is echt een parel voor het Nederlandse voetbal.
Ja Frenkie ga je echt missen en die kan je helaas ook niet vervangen. Het is een streling voor het oog. Het was ook metname door Frenkie dat Ajax zo goed kon voetballen tegen die grootmachten in de CL
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 13 mei 2019 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 12:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Nooit een verkeerd beeld, slechts een ander beeld. Statistieken zijn uiteindelijk feiten.

Gevoel en waarom iemand naar een stadion gaat en waarom iemand fan is van een bepaalde speler is gewoon heel persoonlijk en heeft dan weer geen ene donder met statistieken te maken.
Dat klopt helemaal Remco. Het is idd een ander beeld en statistieken zijn feiten, maar geven niet weer of iemand wel of niet belangrijk was voor Ajax. Ziyech was deze zondag de meest belangrijke speler. Hij gaf dat paasje op Van de Beek dat cruciaal was, hij was de aanjager, al veroverde hij niet direct de bal, hij zorgde dat Utrecht sneller moest schakelen en daardoor foute keuzes maakte. Hij zorgde ervoor dat de team genoten meegingen, hij zorgde dat het publiek er volledig achter ging staan en dat zie je niet terug in de statistieken. Omdat hij veel ballemn ook gewoon weer inleverd, maar gelukkig wel vaak op plekken waar het mag.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 mei 2019 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 13:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Om deze reden zei ik laatst ook al dat het type Frenkie veel lastiger te vinden is dan het type ziyech waar er veel meer van rondlopen. En dat zonder uitspraken te doen over de kwaliteit van deze spelers.

Niet voor niets heeft Frenkie zijn transfer nu al binnen en zal er voor Ziyech nooit zo veel betaald gaan worden.
Klopt zeker dat er meer types Ziyech als Frenkie rondlopen indd. Ziyech heeft een mooi schot en een mooie pass. Frenkie is een voetballer die compleet is. Het ziet er misschien minder spectaculair uit maar hij doet alles goed. Loopt goed passing altijd goed.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 mei 2019 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 10:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nu mag hij ook niet meer weg inderdaad!! Hoop echt dat Ajax zoveel mogelijk spelers kan behouden! Dit Ajax kan zichzelf echt gaan overstijgen!
Het is een hele mooie periode nu. Met de juiste spelers en keuzes kunnen we nu wel een mooie tijd tegemoet gaan. Alles staat en valt wel met de juiste balans in de selectie weten te behouden. Frenkie en de Ligt vervang je niet zomaar. Toch heb je een prima budget om iets moois neer te zetten. Zeer benieuwd
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 13 mei 2019 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 16:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt zeker dat er meer types Ziyech als Frenkie rondlopen indd. Ziyech heeft een mooi schot en een mooie pass. Frenkie is een voetballer die compleet is. Het ziet er misschien minder spectaculair uit maar hij doet alles goed. Loopt goed passing altijd goed.
Frenkie heeft een glazen bol, hij weet waar de bal naartoe gaatm, weet waar de ruimte gaat ontstaan, het is niet normaal wat hij doet en het is ook niet normaal dat Ajax hem pas zo laat op dat middenveld heeft gezet. Hij zei het altijd al, maar echt als Frenkie vorig seizoen niet geblesseerd was geraakt hadden we vorig jaar ook al de titel gewonnen
remco k
 remco k - maandag 13 mei 2019 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 mei 2019 - 16:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt zeker dat er meer types Ziyech als Frenkie rondlopen indd. Ziyech heeft een mooi schot en een mooie pass. Frenkie is een voetballer die compleet is. Het ziet er misschien minder spectaculair uit maar hij doet alles goed. Loopt goed passing altijd goed.
Frenkie is in alles de regisseur van het voetbal. Dat zag je zelfs bij de eerste 5 minuten in het nl elftal terug.
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 22:27   quote  deeplink  
Hakim Ziyech wil Dusan Tadic in het duel met De Graafschap woensdagavond aan de topscorerstitel in de Eredivisie helpen. De Servische aanvaller van Ajax staat op 26 goals, terwijl concurrent Luuk de Jong van PSV er twee meer maakte.

Volgens Ziyech is het een missie van de Ajax-spelers om Tadic te helpen, al zei Erik ten Hag dinsdag op de persconferentie dat het geen doel is. "Natuurlijk. Absoluut", zegt de Marokkaan tegen Ajax Life. De spelmaker zal de bal dan ook afleggen als zowel hij als Tadic kan scoren. "Dan doe ik dat absoluut. Het is geen ding in de selectie, maar we gunnen hem dat van harte."

"En als we hem daarbij kunnen helpen, doen we dat. Als je de beker pakt en het kampioenschap, is het toch ook leuk om de topscorer in je elftal te hebben zitten", aldus Ziyech, die al uitkijkt naar de huldiging op het Museumplein donderdag. "Ik kijk daar enorm naar uit. Ik weet echt niet wat ik kan verwachten. Ik ga het meemaken en er lekker van genieten."
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 22:27   quote  deeplink  
Ziyech. Persoonlijk de man die het einde van het seizoen vorm geeft samen met Huntelaar die toch ineens heel belangrijk is geweest.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 16 mei 2019 - 10:30   quote  deeplink  
Na zo'n vreselijk WK en zo'n fantastische CL campagne gun ik Ziyech een hele mooie transfer naar een geweldige top ploeg in Europa (geen Roma). Hij heeft ons veel moois gebracht en zeker dit seizoen was hij van onschatbare waarde met zijn werklust, daarbij speelde hij op een andere plek dan de afgelopen jaren bij Ajax.
doo.bee.doo.wa.wa
 doo.bee.doo.wa.wa - zaterdag 13 juli 2019 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2019 - 10:30 schreef Ajax we love you het volgende:
Na zo'n vreselijk WK en zo'n fantastische CL campagne gun ik Ziyech een hele mooie transfer naar een geweldige top ploeg in Europa (geen Roma). Hij heeft ons veel moois gebracht en zeker dit seizoen was hij van onschatbare waarde met zijn werklust, daarbij speelde hij op een andere plek dan de afgelopen jaren bij Ajax.
Het is toch opmerkelijk dat Hakim vaker op lijstjes voorkont als B-keuze maar geen enkele grote ploeg doorpakt. De leeftijd kan het niet zijn. Karakter? Heeft laatste jaar toch laten zien dat hij een goede prof is. Ik denk dat Ziyech gewoon lang bij Ajax blijft op deze manier. Niet verkeerd. Belangrijke pion.
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 13 juli 2019 - 09:48   quote  deeplink  
Ik zou het geen probleem vinden als hij gewoon blijft
Eide
 Eide - zaterdag 13 juli 2019 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2019 - 09:48 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik zou het geen probleem vinden als hij gewoon blijft
En weet je, ik denk dat Ziyech dat zelf ook geen probleem zou vinden. Hij zal echt wel de ambitie hebben zichzelf in het buitenland te testen, maar hij is zo ontzettend gericht op spelen om prijzen en spelen om niveaus die er toe doen dat hij zelf bij Ajax ook goed zit denk ik.
doo.bee.doo.wa.wa
 doo.bee.doo.wa.wa - zondag 14 juli 2019 - 01:18   quote  deeplink  
Hakim will Europees spelen en in een team dat ook voor de titel gaat. Er zijn weinig teams die passen bij hem.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 16 juli 2019 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2019 - 14:24 schreef Eide het volgende:

[..]

En weet je, ik denk dat Ziyech dat zelf ook geen probleem zou vinden. Hij zal echt wel de ambitie hebben zichzelf in het buitenland te testen, maar hij is zo ontzettend gericht op spelen om prijzen en spelen om niveaus die er toe doen dat hij zelf bij Ajax ook goed zit denk ik.
Ja dat klopt helemaal, daarbij krijgt hij ook gewoon een prima salaris die niet echt onderdoet aan het salaris dat andere topteams geven. Natuurlijk geen 12 miljoen... HIj is heel kieskeurig in elke beslissing die hij neemt en kijkt niet alleen naar het geld, dat vind ik wel mooi.

Daarbij heeft hij nu ook eengoede band met het publiek, dat is ook wel eens anders geweest. Van mij mag hij blijven en desnoods weg laten gaan met een aflopend contract, of gewoon nog 5 jaar bijtekenen
doo.bee.doo.wa.wa
 doo.bee.doo.wa.wa - woensdag 17 juli 2019 - 04:20   quote  deeplink  
Hij mag van mij ook wel blijven. Is happy, speelt elke wedstrijd en is beslissend.
p111
 p111 - woensdag 17 juli 2019 - 08:52   quote  deeplink  
En zo slecht betaald Ajax ook niet als je zijn nw bak ziet Lamborghini van 278000 euro.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 19 juli 2019 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 08:52 schreef p111 het volgende:
En zo slecht betaald Ajax ook niet als je zijn nw bak ziet Lamborghini van 278000 euro.
Hahaha, nee idd, dus de club moet wel van goede huize komen, anders gaat hij echt niet weg.

Tope speler, geef hem een contract voor onbepaalde tijd. Hij is niet goed genoeg voor de echte top van Europa denk ik, maar hi jis zo goed voor Ajax en de Nederlandse competitie.

Laat hem de opvolger zijn van Schone.... Eeuwige Ajacied

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juli 2019 door Ajax we love you --
Eide
 Eide - vrijdag 19 juli 2019 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 08:52 schreef p111 het volgende:
En zo slecht betaald Ajax ook niet als je zijn nw bak ziet Lamborghini van 278000 euro.
Niet alleen z'n salaris. Sponsordeal, portretrecht, media-optredens enzovoorts.
JOOD
 JOOD - zondag 04 augustus 2019 - 19:57   quote  deeplink  
Hmm wat zou de reden zijn dat er geen enkele club (op Sevilla na) interesse heeft om Ziyech te kopen...?
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2019 - 20:41   quote  deeplink  
Risico wat er in zijn spel zit.
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2019 - 20:42   quote  deeplink  
En de Marokkanen staan ook niet heel betrouwbaar te boek

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Hakim Ziyech topic









0.0232989