BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Kasper Dolberg topic

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - donderdag 15 februari 2018 - 21:13   quote  deeplink  
Plaats hier al je meningen over Kasper Dolberg
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 februari 2018 - 15:52   quote  deeplink  
Vanaf maandag weer op het trainingsveld. Hopelijk komt de oude Kasper terug, want die is toch wel een echte baas
p111
 p111 - vrijdag 16 februari 2018 - 17:28   quote  deeplink  
Het super talent maar ook zijn dieptepunt gehad hopelijk.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 februari 2018 - 17:43   quote  deeplink  
Zei dat vorig jaar al, besef dat zijn dal ook nog komt. Nou daar zit die nu in. Maar het volste vertrouwen in hem. Die heb ik vorig jaar echt dingen zien doen wat ik al 10 jaar niet meer gezien heb in Nederland.
remco k
 remco k - donderdag 20 september 2018 - 16:17   quote  deeplink  
Viel prima in, twee keer sterk aan de bal, geen mogelijkheden gehad, een cijfer omdat hij er gewoon weer is, een 7
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 22 oktober 2018 - 14:28   quote  deeplink  
Kasper Dolberg verlengt tot medio 2022
Ajax en Kasper Dolberg hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract, dat liep tot en met 30 juni 2021. De nieuwe verbintenis van de Deen loopt tot en met 30 juni 2022.

Dolberg (Silkeborg, 6 oktober 1997) kwam in 2015 op 17-jarige leeftijd over van het Deense Silkeborg IF. De spits maakte op 26 juli 2016 zijn debuut in het eerste elftal tijdens de wedstrijd Ajax - PAOK Saloniki (1-1). Tot nu toe speelde hij 85 wedstrijden voor Ajax 1 en scoorde hij 36 keer. "We spraken al een tijdje over een nieuw contract en ik ben blij dat het rond is", vertelt Dolberg. "Ik ben heel erg gelukkig bij Ajax."

Dolberg kampte het afgelopen jaar lange tijd met blessures, maar hij is weer fit en lijkt steeds beter in vorm te komen. Afgelopen zaterdag was hij nog trefzeker tegen Heerenveen. Hij maakte de 0-4, zijn 3e competitiegoal dit seizoen. "Ik heb het idee dat ik op de weg terug ben. Wat ik de laatste weken weer heb laten zien, moet ik nu doorzetten."

BRON

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 oktober 2018 door Hasjkoph --
remco k
 remco k - maandag 22 oktober 2018 - 15:12   quote  deeplink  
Top.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 22 oktober 2018 - 15:37   quote  deeplink  
Hopelijk volgt er meer:)
JOOD
 JOOD - zondag 27 januari 2019 - 15:07   quote  deeplink  
Tijd voor een andere spits? Laat wederom te weinig zien dit seizoen. Mag je anderhalf jaar uit vorm zijn?
JOOD
 JOOD - zaterdag 02 februari 2019 - 20:27   quote  deeplink  
Frotzak
JOOD
 JOOD - zondag 04 augustus 2019 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 15:07 schreef JOOD het volgende:
Tijd voor een andere spits? Laat wederom te weinig zien dit seizoen. Mag je anderhalf jaar uit vorm zijn?
Mag je 2 jaar uit vorm zijn?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Kasper Dolberg topic









0.0086150