BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Klaas Jan Huntelaar topic

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - donderdag 15 februari 2018 - 21:16   quote  deeplink  
Plaats hier al je meningen over Klaas Jan Huntelaar
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 16 februari 2018 - 01:49   quote  deeplink  
KlaasJan///HELD!!!
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 15:17   quote  deeplink  
Als het bericht klopt en ik ben niet huiverig op dit soort berichten, verdiend Huntelaar volgens loonwijzer.nl 3.6 miljoen per jaar en dan betekent dat dus dat Ajax wel degelijk bereid is met het salarisplafond te spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 maart 2018 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 15:24   quote  deeplink  
Linkje

https://loonwijzer.nl/home/salaris/vipsalarissen/klaas-jan-huntelaar
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 15 maart 2018 - 15:29   quote  deeplink  
Persoonlijk vindt ik dat de beste tijd nu wel geweest is met KJH, ( samen met Siem de Jong ).
Wordt het nu niet echt tijd, dat de oude garde vervangen wordt door jongere betere spelers ?

Ik denk dan aan goede spelers tussen de 22 en de 26 jaar, daar er na mijn mening er genoeg van rondlopen in Latijns-Amerika.
remco k
 remco k - donderdag 15 maart 2018 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Dit is wat ie in 2010 verdiende toch? tenminste als ik het stukje verder lees..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 maart 2018 door remco k --
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 15:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit is wat ie in 2010 verdiende toch?
Dat dacht ik in eerste instantie ook.
Maar las er vandaag een bericht over dat die topman van ING dat zei over hem en dat Luuk de Jong 1.4 miljoen verdiende.

Vandaar dat ik het deel en ook zeg dat ik er zelf niet huiverig op ben.

In het stukje over 2010 bedoelen ze dat hij toen tot de 4 best betaalde Nederlandse spelers behoorde.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 15:29 schreef Onze Ajax het volgende:
Persoonlijk vindt ik dat de beste tijd nu wel geweest is met KJH, ( samen met Siem de Jong ).
Wordt het nu niet echt tijd, dat de oude garde vervangen wordt door jongere betere spelers ?

Ik denk dan aan goede spelers tussen de 22 en de 26 jaar, daar er na mijn mening er genoeg van rondlopen in Latijns-Amerika.
En dan weer een massale schreeue over het gebrek aan ervaring. Er moet gewoon een combinatie van alles zijn.

Mijn voorkeur is op iedere linie 1 ervaren man, 1 groot talent en 1 speler waarvan je gewoon weet wat je er aan hebt. Hoeven niet top te zijn maar altijd een zekerheidje voor een 6.5 zoals Blind het laatste jaar. Zet daarbij 1 sterspeler en dan ben je in mijn beleving op je best.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 15 maart 2018 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 15:29 schreef Onze Ajax het volgende:
Persoonlijk vindt ik dat de beste tijd nu wel geweest is met KJH, ( samen met Siem de Jong ).
Wordt het nu niet echt tijd, dat de oude garde vervangen wordt door jongere betere spelers ?

Ik denk dan aan goede spelers tussen de 22 en de 26 jaar, daar er na mijn mening er genoeg van rondlopen in Latijns-Amerika.
Ik denk dat ze KJH vooral om zijn ervaring gehaald hebben. Hij heeft het niet super slecht gedaan ofzo, maar het is niet geworden wat ervan verwacht werd. Wat ik ervan verwachtte iniedergeval.

Ajax heeft hem volgens mij al 2 of 3x eerder gepolst ook, maar hij vond het steeds te vroeg. Dat is het beetje het jammere, dat soort gasten komen alleen terug als er echt geen andere interessante aanbieding is. En dan is het vaak al te laat.

Siem heeft geen moment kunnen brengen wat we nodig hadden. Vond het al een vreemde keuze om hem te halen, maargoed, niet geschoten is altijd mis zeg ik dan maar.

Maar die 'oude garde' blijven we toch wel nodig hebben, om hun ervaring. Maar dan wel het liefst een speler die niet op zijn retour is. En ik weet niet of je die in Latijns Amerika gaat vinden.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 15:44 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik denk dat ze KJH vooral om zijn ervaring gehaald hebben. Hij heeft het niet super slecht gedaan ofzo, maar het is niet geworden wat ervan verwacht werd. Wat ik ervan verwachtte iniedergeval.

Ajax heeft hem volgens mij al 2 of 3x eerder gepolst ook, maar hij vond het steeds te vroeg. Dat is het beetje het jammere, dat soort gasten komen alleen terug als er echt geen andere interessante aanbieding is. En dan is het vaak al te laat.

Siem heeft geen moment kunnen brengen wat we nodig hadden. Vond het al een vreemde keuze om hem te halen, maargoed, niet geschoten is altijd mis zeg ik dan maar.

Maar die 'oude garde' blijven we toch wel nodig hebben, om hun ervaring. Maar dan wel het liefst een speler die niet op zijn retour is. En ik weet niet of je die in Latijns Amerika gaat vinden.
Voor in eerste instantie een 2e spits zijn 10 goals prima trouwens.

Maar de werkelijkheid is dat hij echt akelig grote kansen mist en veel ook. Denk echt en dat is niet alleen gebasseerd op Huntelaar, dat we een doelsaldo van +120 hadden kunnen hebben als we gewoon 1/3e van onze kansen maken.

Ook zijn looplijnen vind ik nog steeds niet goed.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 15 maart 2018 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 15:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voor in eerste instantie een 2e spits zijn 10 goals prima trouwens.

Maar de werkelijkheid is dat hij echt akelig grote kansen mist en veel ook. Denk echt en dat is niet alleen gebasseerd op Huntelaar, dat we een doelsaldo van +120 hadden kunnen hebben als we gewoon 1/3e van onze kansen maken.

Ook zijn looplijnen vind ik nog steeds niet goed.
Maar zouden we hem niet gewoon als 1e spits moeten beoordelen?
Volgens mij heeft hij een stuk meer minuten gespeeld dan Dolberg, wat eigenlijk onze eerste spits is.

Hoe dan ook, hij mist inderdaad echt gewoon te veel kansen. Hij mist scherpte, en dat kan ermee te maken hebben dat hij gewoon op zijn retour is.

Wat dat betreft is Siem eigenlijk toch wel heel effectief trouwens. Heeft volgens mij toch 4 of 5 goals meegepakt en veel minder minuten gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 maart 2018 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 15:58 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Maar zouden we hem niet gewoon als 1e spits moeten beoordelen?
Volgens mij heeft hij een stuk meer minuten gespeeld dan Dolberg, wat eigenlijk onze eerste spits is.

Hoe dan ook, hij mist inderdaad echt gewoon te veel kansen. Hij mist scherpte, en dat kan ermee te maken hebben dat hij gewoon op zijn retour is.
Inmiddels wel. En daarom vind ik hem ook niet goed genoeg. Voor datzelfde geld haal je bijna Vincent Janssen die in mijn optiek wel goed genoeg is voor de Nederlandse top.

Over Huntelaar riep ik 2 jaar voor zijn transfer naar Ajax al dat ze het niet meer moesten doen. Huntelaar is namelijk al erg lang op zijn retour, niet sinds dit seizoen.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 15 maart 2018 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 16:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Inmiddels wel. En daarom vind ik hem ook niet goed genoeg. Voor datzelfde geld haal je bijna Vincent Janssen die in mijn optiek wel goed genoeg is voor de Nederlandse top.

Over Huntelaar riep ik 2 jaar voor zijn transfer naar Ajax al dat ze het niet meer moesten doen. Huntelaar is namelijk al erg lang op zijn retour, niet sinds dit seizoen.
Is Janssen wel haalbaar? Zal waarschijnlijk iets van 11-12 miljoen moeten kosten ofzo, dus dat zou het probleem niet zijn. Maar kwa salaris? Zou hij genoegen nemen met minder dan hij nu krijgt? Nu al
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 16:07 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Is Janssen wel haalbaar? Zal waarschijnlijk iets van 11-12 miljoen moeten kosten ofzo, dus dat zou het probleem niet zijn. Maar kwa salaris? Zou hij genoegen nemen met minder dan hij nu krijgt? Nu al
Geen idee, hebben we het bestuur voor. Maar ik noem maar wat.
In Zuid Amerika lopen potentiele topspitsen rond die fenomenaal goed zijn en naar Europa willen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 15 maart 2018 - 16:29   quote  deeplink  
En toch is Huntelaar belangrijk en momenteel veruit de beste spits. Lekker laten staan imo. Als hij ritme heeft zal hij scoren.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 16:29 schreef NatjosFC het volgende:
En toch is Huntelaar belangrijk en momenteel veruit de beste spits. Lekker laten staan imo. Als hij ritme heeft zal hij scoren.
Speelt op zijn korte blessure na gewoon al heel lang bijna alles. Dus hoezo zou die geen ritme hebben.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 15 maart 2018 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 17:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Speelt op zijn korte blessure na gewoon al heel lang bijna alles. Dus hoezo zou die geen ritme hebben.
Voor zijn blessure was hij ook gewoon prima. Maakte belangrijke goals, als je ouder bent duurt het misschien wat langer voordat je weer helemaal terug bent van een blessure. Zondag staat Huntelaar er gewoon weer, zoals altijd.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 19:51 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Voor zijn blessure was hij ook gewoon prima. Maakte belangrijke goals, als je ouder bent duurt het misschien wat langer voordat je weer helemaal terug bent van een blessure. Zondag staat Huntelaar er gewoon weer, zoals altijd.
Gewoon prima? Lijkt me niet meer dan een mening namelijk. Huntelaar heeft het hele seizoen al 5 kansen nodig om er 1 te maken. En dat lijkt me zeer matig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 maart 2018 door Loetje --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 15 maart 2018 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 19:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gewoon prima? Lijkt me niet meer dan een mening namelijk. Huntelaar heeft het hele seizoen al 5 kansen nodig om er 1 te maken. En dat lijkt me zeer matig.
Met Huntelaar in de ploeg worden die kansen wel gecreëerd, met bijvoorbeeld Dolberg was dat vaak niet want die was onzichtbaar. Huntelaar loopt met 10 uit 21 bijna 1 uit twee en dan zitten er nog een flink aantal invalbeurten bij. Ook nog 7 assists, Huntelaar is enorm belangrijk voor de ploeg. Als je hem weghaalt zie je wat er gebeurt tegen bijvoorbeeld ADO en Vitesse. Huntelaar maakt altijd belangrijke goals. Hij maakt er ook veel niet, maar dat betekent niet dat hij geen waarde heeft voor het team en een meer dan goed rendement heeft op basis van de statistieken.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 21:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Met Huntelaar in de ploeg worden die kansen wel gecreëerd, met bijvoorbeeld Dolberg was dat vaak niet want die was onzichtbaar. Huntelaar loopt met 10 uit 21 bijna 1 uit twee en dan zitten er nog een flink aantal invalbeurten bij. Ook nog 7 assists, Huntelaar is enorm belangrijk voor de ploeg. Als je hem weghaalt zie je wat er gebeurt tegen bijvoorbeeld ADO en Vitesse. Huntelaar maakt altijd belangrijke goals. Hij maakt er ook veel niet, maar dat betekent niet dat hij geen waarde heeft voor het team en een meer dan goed rendement heeft op basis van de statistieken.
Dit heeft echt niets te maken met Huntelaar. Die moet echt bediend worden en je vergelijking met Dolberg slaat nergens op. Huntelaar heeft vrijwel geen kans gehad door toedoen van hemzelf.

Daarbij gaat bij Huntelaar 1 op de 5.11 kansen erin. Daarintegen bij Dolberg die uit vorm is, 1 uit 3.07 kans.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 15 maart 2018 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 21:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit heeft echt niets te maken met Huntelaar. Die moet echt bediend worden en je vergelijking met Dolberg slaat nergens op. Huntelaar heeft vrijwel geen kans gehad door toedoen van hemzelf.

Daarbij gaat bij Huntelaar 1 op de 5.11 kansen erin. Daarintegen bij Dolberg die uit vorm is, 1 uit 3.07 kans.
Huntelaar met Dolberg vergelijken slaat nergens op en vervolgens doe je het zelf...
Huntelaar is veel minder minuten nodig per goal dan Dolberg en daarnaast geeft Huntelaar zeer regelmatig assists. Waar Dolberg dat nog geen een keer heeft gedaan dit seizoen.

En dan krijgt Huntelaar dus blijkbaar meer kansen tja, dat versterkt volgens mij alleen maar het argument dat met Huntelaar in de ploeg meer kansen gecreëerd worden. Als Dolberg in vorm is, dan is het een betere spits. Maar dat is hij gewoon niet geweest dit seizoen en komt ook niet meer en dus is Huntelaar in mijn opinie, en feitelijk, de beste spits die Ajax heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 maart 2018 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - donderdag 15 maart 2018 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 22:10 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Huntelaar met Dolberg vergelijken slaat nergens op en vervolgens doe je het zelf...
Huntelaar is veel minder minuten nodig per goal dan Dolberg en daarnaast geeft Huntelaar zeer regelmatig assists. Waar Dolberg dat nog geen een keer heeft gedaan dit seizoen.

En dan krijgt Huntelaar dus blijkbaar meer kansen tja, dat versterkt volgens mij alleen maar het argument dat met Huntelaar in de ploeg meer kansen gecreëerd worden. Als Dolberg in vorm is, dan is het een betere spits. Maar dat is hij gewoon niet geweest dit seizoen en komt ook niet meer en dus is Huntelaar in mijn opinie, en feitelijk, de beste spits die Ajax heeft.
Ik quote op jou omdat je in dit geval een vergelijking maakt die niet klopt.
Huntelaar heeft ook vrijwel geen enkele kans gekregen door toedoen van hem. Zodra dat is mag je las zeggen dar Huntelaar de ploeg sterker maakt. Bovendien speelde Dolberg met voornamelijk andere spelers naast hem.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 16 maart 2018 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 22:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik quote op jou omdat je in dit geval een vergelijking maakt die niet klopt.
Huntelaar heeft ook vrijwel geen enkele kans gekregen door toedoen van hem. Zodra dat is mag je las zeggen dar Huntelaar de ploeg sterker maakt. Bovendien speelde Dolberg met voornamelijk andere spelers naast hem.
Hoeveel punten hebben we afgelopen wedstrijden verloren toen Huntelaar er niet bij was?
Ook al schiet hij niet altijd meer met scherp hij spoort de rest wel aan. Ik ben wel tevreden met hem.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 maart 2018 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 maart 2018 - 16:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoeveel punten hebben we afgelopen wedstrijden verloren toen Huntelaar er niet bij was?
Ook al schiet hij niet altijd meer met scherp hij spoort de rest wel aan. Ik ben wel tevreden met hem.
Dat kan en mag ook! Maar dat wil niet zeggen dat iedereen Huntelaar goed moet vinden he.

En winnen met goed spel, da's behalve tegen PEC en PSV al vrij weinig gespeeld dus we spelen doorgaands toch matig.
p111
 p111 - vrijdag 16 maart 2018 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2018 - 21:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit heeft echt niets te maken met Huntelaar. Die moet echt bediend worden en je vergelijking met Dolberg slaat nergens op. Huntelaar heeft vrijwel geen kans gehad door toedoen van hemzelf.

Daarbij gaat bij Huntelaar 1 op de 5.11 kansen erin. Daarintegen bij Dolberg die uit vorm is, 1 uit 3.07 kans.
Probleem met Dolberg (leeftijd) is dat hij vaal verkeerde keuzes maakt qua positie,vandaar dat hij weinig aan de bal komt.Ik heb zeker nog alle vertrouwen in hem.Maar ook in Klaas jan
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 16 maart 2018 - 18:46   quote  deeplink  
Ik ben het er wel mee eens dat er in elke linie een zeer ervaren speler in moet zitten.
Alleen is mijn mening, dat KJH ( en Siem de Jong ) denkelijk over datum is ( zijn ).

Daarom mijn mening dat er meer ervaren spelers van ca. 26 oud moeten komen voor de komende 5 jaar.
Daar lijkt mij zeker niks mis mee. Dat is nog altijd veel beter dan jongere spelers, allen onder de 21 jaar.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 maart 2018 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 maart 2018 - 18:34 schreef p111 het volgende:

[..]

Probleem met Dolberg (leeftijd) is dat hij vaal verkeerde keuzes maakt qua positie,vandaar dat hij weinig aan de bal komt.Ik heb zeker nog alle vertrouwen in hem.Maar ook in Klaas jan
Het zijn 2 totaal verschillende spelers die dus ook totaal anders bediend moeten worden.

Kijk, we hebben het altijd over de talloze kansen crieeren, maar ik heb liever 4 kansen minder en 2 goals meer.

Dat Dolberg het moeilijk had is eigenlijk inherent aan jeugd. Vorig jaar heb je zijn kwaliteiten gezien en ik heb sinds Kluivert geen dodelijkere spits meer zien doorbreken als Kasper Dolberg. Scoorde uit alle hoeken en standen. Dus zie hem nog wel terug komen en dat eerste seizoen mag je nu echt nog niet vergeten zijn.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 17 maart 2018 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 maart 2018 - 16:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat kan en mag ook! Maar dat wil niet zeggen dat iedereen Huntelaar goed moet vinden he.

En winnen met goed spel, da's behalve tegen PEC en PSV al vrij weinig gespeeld dus we spelen doorgaands toch matig.
Nee je hoeft hem ook niet goed te vinden hoor. Vind hem wel nuttig gaat de strijd aan, spoort de rest aan en pikt zijn doelpuntjes mee. Vond hem ook niet altijd goed maar wel nuttig.
Peterhs
 Peterhs - maandag 19 maart 2018 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 maart 2018 - 18:46 schreef Onze Ajax het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat er in elke linie een zeer ervaren speler in moet zitten.
Alleen is mijn mening, dat KJH ( en Siem de Jong ) denkelijk over datum is ( zijn ).

Daarom mijn mening dat er meer ervaren spelers van ca. 26 oud moeten komen voor de komende 5 jaar.
Daar lijkt mij zeker niks mis mee. Dat is nog altijd veel beter dan jongere spelers, allen onder de 21 jaar.
Gast... hoe lang loop je hier nu al mee?
Hoe vaak is zo'n opmerking die jij geeft al niet behandeld.
Spelers van 26 jaar zijn in de voetbal meestal op de top van hun kunnen.
Als dit zo is, dan is of de speler veel te goed en zal hij niet naar Ajax komen, maar voor succes en geld in betere competities spelen. De meeste spelers die niet te goed zijn, zijn vaak net zo goed als wij hebben of nog minder. Er zijn altijd uitzonderingen, want er kan altijd een briljantje nergens ooit opgepakt zijn, maar met die wonderen houd ik mij niet bezig.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 28 maart 2018 - 09:21   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/805030/huntelaar-onthult-gesprekken-met-ajax-voel-me-volledig-op-mijn-gemak-.html

Lijkt erop alsof hij er nog een jaartje aan vastplakt.
Wat betekent dit voor de ontwikkeling van Dolberg? En Casierra??
Voor Mateo zou dit denk ik de doodsteek zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 28 maart 2018 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 09:21 schreef Jaccio het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/805030/huntelaar-onthult-gesprekken-met-ajax-voel-me-volledig-op-mijn-gemak-.html

Lijkt erop alsof hij er nog een jaartje aan vastplakt.
Wat betekent dit voor de ontwikkeling van Dolberg? En Casierra??
Voor Mateo zou dit denk ik de doodsteek zijn.
Cassierra is allang opgegeven, anders had hij wel een serieuze kans gehad. Volgend seizoen Dolberg 1e spits en Huntelaar 2e zal het wel worden in eerste instantie. En dan heb je daarachter Sierhuis in Jong Ajax en dat braziliaantje als 4e spits. En Bandé en Siem de Jong(of je het nou leuk vind of niet) kunnen ook in de spits uit de voeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 maart 2018 door NatjosFC --
remco k
 remco k - woensdag 28 maart 2018 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 11:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Cassierra is allang opgegeven, anders had hij wel een serieuze kans gehad. Volgend seizoen Dolberg 1e spits en Huntelaar 2e zal het wel worden in eerste instantie. En dan heb je daarachter Sierhuis in Jong Ajax en dat braziliaantje als 4e spits. En Bandé en Siem de Jong(of je het nou leuk vind of niet) kunnen ook in de spits uit de voeten.
Ik denk dat je Mateo lekker een jaar moet verhuren, die moet gewoon op ED niveau spelen.
Eide
 Eide - maandag 07 mei 2018 - 05:11   quote  deeplink  
Klaas heeft trouwens een jaar verlengd.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 07 mei 2018 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2018 - 15:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je Mateo lekker een jaar moet verhuren, die moet gewoon op ED niveau spelen.
Groningen schijnt interesse te hebben prima voor een jaartje denk ik.
Jongen moet spelen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 07 mei 2018 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 05:11 schreef Eide het volgende:
Klaas heeft trouwens een jaar verlengd.
Prima om erbij te hebben voor achter Dolberg.
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 06 juli 2018 - 16:36   quote  deeplink  
740b3fe578.png
01e96485fe.png
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 06 juli 2018 - 16:43   quote  deeplink  
Dacht dat dit allang rond was? zijn vorige contract liep af op 1 juli? Dus hij was 5 dagen niet bij Ajax in dienst en had zo gratis kunnen vetrekken naar Telstar....
Eide
 Eide - vrijdag 06 juli 2018 - 16:47   quote  deeplink  
Het was ook al lang rond. Vanmiddag is alleen het nieuwe contract ondertekend. Wat denk jij, dat ze vanochtend Klaas binnen riepen van: "we moeten even een nieuw contract opstellen."
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 06 juli 2018 - 16:53   quote  deeplink  
Het was inderdaad allang rond, maar nu ook uitgebracht via de officiële kanalen.
Eide
 Eide - vrijdag 06 juli 2018 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 16:53 schreef Hasjkoph het volgende:
Het was inderdaad allang rond, maar nu ook uitgebracht via de officiële kanalen.
En misschien vandaag zelfs de laatste officiële handtekening. Dat kan best. De besprekingen en het akkoord zijn natuurlijk al veel eerder geweest. Dit soort gebeurtenissen levert alleen ook een mediamoment op, niet onbelangrijk tijdens komkommertijd.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 10 juli 2018 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 16:47 schreef Eide het volgende:
Het was ook al lang rond. Vanmiddag is alleen het nieuwe contract ondertekend. Wat denk jij, dat ze vanochtend Klaas binnen riepen van: "we moeten even een nieuw contract opstellen."
Het was ook als grapje bedoeld Eide
remco k
 remco k - donderdag 20 september 2018 - 16:14   quote  deeplink  
Kwam er niet echt aan te pas, was aan het sleuren en trekken, wat een spits dus hoort te doen als ie er niet lekker in zit, een 6

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Klaas Jan Huntelaar topic









0.0085158