BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 juni 2018 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 15:46 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Zie mijn reactie op Duitsland in Peter's Café ;-)
Tja, Mexico speelde bijna zoals die pisboeren dat ook doen. Achterover leunen en vol op de counter. Helaas had Löw het niet goed staan. Maar als je daarnaast levensgrote kansen krijgt en niet afmaakt staat je uiteindelijk met lege handen. Voordeel is dat Duitsland wel vaker een toernooi slecht is begonnen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 19 juni 2018 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 11:22 schreef Ajax we love you het volgende:
Wel zonde dat de beste speler ter wereld "Justin Kluivert" niet aanwezig is bij dit event. Dat is een behoorlijke smet op het WK. Dat was toch iets waar iedereen naar uit heeft gekeken.
Haha. Zou je denken? Hahaha
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 19 juni 2018 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 12:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Zou je denken? Hahaha
Ik denk dat hij na de eerste wedstrijd al 6 doelpunten had gemaakt.
Einde van het toernooi was hij zeker topscoorder geweest met 41 doelpunten.
De finale hadden we door hem verloren omdat 4 doelpunten van hem in die wedstrijd niet voldoende was.
remco k
 remco k - dinsdag 19 juni 2018 - 14:01   quote  deeplink  
Overigens ook nog niet gepresenteerd toch?
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 juni 2018 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 14:01 schreef remco k het volgende:
Overigens ook nog niet gepresenteerd toch?
Heb je dat gemist? Hij kwam aan en hij kuste het logo van AS Roma en klopte op zijn hart... Echt niet te geloven AS Roma zit nu al in zijn hart, terwijl hij niet eens weet waar Rome ligt. Hij had geluk dat de piloot de weg wist, maar officieel mag het pas boekhoudkundig vanaf 1 juli gepresenteerd worden.
remco k
 remco k - dinsdag 19 juni 2018 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 14:27 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Heb je dat gemist? Hij kwam aan en hij kuste het logo van AS Roma en klopte op zijn hart... Echt niet te geloven AS Roma zit nu al in zijn hart, terwijl hij niet eens weet waar Rome ligt. Hij had geluk dat de piloot de weg wist, maar officieel mag het pas boekhoudkundig vanaf 1 juli gepresenteerd worden.
Dat was de dag van zijn medische keuring toch.

Maar de markt is dan pas offficieel open.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2018 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 juli 2018 - 21:23   quote  deeplink  
Ach jee, nu heeft hij nummer 34 genomen uit respect voor Nouri.

Raar dat ik dan het gevoel heb dat hij dit alleen heeft gedaan in de hoop weer wat respect van de supporters te krijgen!
Peterhs
 Peterhs - maandag 09 juli 2018 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 21:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ach jee, nu heeft hij nummer 34 genomen uit respect voor Nouri.

Raar dat ik dan het gevoel heb dat hij dit alleen heeft gedaan in de hoop weer wat respect van de supporters te krijgen!
Idd. Nare smaak in de mond krijg je ervan.

@Boudewijn:
Slotje graag op dit vieze topic. Die motten we niet.
p111
 p111 - maandag 09 juli 2018 - 23:31   quote  deeplink  
Hopelijk is Ajax wel zo verstandig hem geen afscheidswedstrijd te geven.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 juli 2018 - 07:11   quote  deeplink  
Zo blijft hij nog bovenaan ook..
Slotje
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 10 juli 2018 - 08:36   quote  deeplink  
Vind ik wel aardig ver gaan hoor om te denken dat hij het doet voor ons respect.
Eide
 Eide - dinsdag 10 juli 2018 - 09:39   quote  deeplink  
Man, lui... wat kunnen jullie je druk maken om niets. Hij heeft gekozen voor het buitenland. Nou, prima. Straks een keer afscheid nemen in de ArenA en klaar. Laat het los.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 10 juli 2018 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 09:39 schreef Eide het volgende:
Man, lui... wat kunnen jullie je druk maken om niets. Hij heeft gekozen voor het buitenland. Nou, prima. Straks een keer afscheid nemen in de ArenA en klaar. Laat het los.
Afscheid? Hij mag lekker wegrotten in Rome.
Slot op de Arena voor hem en een slot op zijn topic, want die worden enkel gemaakt voor spelers die er wel toe doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 juli 2018 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 08:36 schreef Jaccio het volgende:
Vind ik wel aardig ver gaan hoor om te denken dat hij het doet voor ons respect.
Vind niets te ver gaan bij dat snotjoch!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 juli 2018 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 09:39 schreef Eide het volgende:
Man, lui... wat kunnen jullie je druk maken om niets. Hij heeft gekozen voor het buitenland. Nou, prima. Straks een keer afscheid nemen in de ArenA en klaar. Laat het los.
Afscheid krijgt hij niet waarschijnlijk. Of in de catacomben.
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 juli 2018 - 16:42   quote  deeplink  
Laat hem maar lekker zijn afscheid krijgen. Eerst een hels fluitconcert en erna met zijn reet op een vuurpijl terug naar Rome schieten. Wordt wel vaker afscheid genomen met vuurwerk bij ons.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 10 juli 2018 - 17:10   quote  deeplink  
Ik weet niet of het verstandig is om hem een afscheidsronde te geven. "Het waren 2 geweldige wedstrijden..." Heb niets gepresteerd, maar heb wel 18m in het laatje van Ajax gebracht. Kijk daar wil ik dan wel weer voor applaudiseren na de flater van Younes
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 juli 2018 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 17:10 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is om hem een afscheidsronde te geven. "Het waren 2 geweldige wedstrijden..." Heb niets gepresteerd, maar heb wel 18m in het laatje van Ajax gebracht. Kijk daar wil ik dan wel weer voor applaudiseren na de flater van Younes
Wat heeft Younes hiermee te maken???
Eide
 Eide - woensdag 11 juli 2018 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 17:10 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is om hem een afscheidsronde te geven. "Het waren 2 geweldige wedstrijden..." Heb niets gepresteerd, maar heb wel 18m in het laatje van Ajax gebracht. Kijk daar wil ik dan wel weer voor applaudiseren na de flater van Younes
Waarom niet. Heeft jarenlang bij Ajax gespeeld. Heeft een aandeel gehad in het behalen van de Europa League finale. Alleen omdat hij nu niet door de voordeur vertrekt vind ik geen rede om je als club niet waardig op te stellen.
Brandje
 Brandje - woensdag 11 juli 2018 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 07:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Waarom niet. Heeft jarenlang bij Ajax gespeeld. Heeft een aandeel gehad in het behalen van de Europa League finale. Alleen omdat hij nu niet door de voordeur vertrekt vind ik geen rede om je als club niet waardig op te stellen.
Omdat hij zich ook niet waardig naar de club en supporters heeft opgesteld. Als Kluivert nu aan het begin van het seizoen had gezegd ik tegen niet bij want wil meer geld dan was hij eerlijk en was het nu eenmaal zo. Maar hij heeft meerdere keren gezegd te willen blijven, kuste tot aan maart het logo, toen dat geregiseerde interview in de Volkskrant en uiteindelijk zeggen dat je weg gaat omdat je een uitdaging nodig hebt maar geen ene flikker in Ajax 1 heeft gepresteerd en zo'n iemand verdient een afscheid? IK meen uit de grond van mijn hart dat ie beide poten breekt en nooit meer kan voetballen.
Eide
 Eide - woensdag 11 juli 2018 - 21:05   quote  deeplink  
Ik kan me er echt niet druk om maken. Heeft bij ons leuk gevoetbald, levert een smak geld op. Prima, doei en vooral lekker concentreren op Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 juli 2018 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 22:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat heeft Younes hiermee te maken???
Ook zo een prutser die niet bij Ajax wilde blijven en het hoog in zijn bolletje kreeg..
Brandje
 Brandje - donderdag 12 juli 2018 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 21:05 schreef Eide het volgende:
Ik kan me er echt niet druk om maken. Heeft bij ons leuk gevoetbald, levert een smak geld op. Prima, doei en vooral lekker concentreren op Ajax.
Nu begin je weer over druk maken terwijl ik antwoord dat hij geen afscheid(wedstrijd) verdient.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 31 juli 2018 - 15:34   quote  deeplink  
Natuurlijk heeft hij gekozen voor zijn eigen ontwikkeling, hij was uitgeleerd bij Ajax, zonder Europese ervaring. Als Ajax miljoenen had betaald, dan was hij wel gebleven. DIe gozer denkt dat Ajacieden dom zijn. Wat een mafkees. Wat ben ik blij dat deze gozer niet meer in ons shirt speelt. Arrogante kwal die waarschijnlijk het IQ van zijn moeder heeft meegekregen (Dom blondje).

Overmars, gaarne geen mooi afscheid regelen voor deze mafkees, of jawel, laat hem op een speciale dag komen als we uitspelen en niemand in de Arena zit.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 31 juli 2018 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 07:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Waarom niet. Heeft jarenlang bij Ajax gespeeld. Heeft een aandeel gehad in het behalen van de Europa League finale. Alleen omdat hij nu niet door de voordeur vertrekt vind ik geen rede om je als club niet waardig op te stellen.
Het was al in de jeugd een hoop gedoe om hem. Ajax bood Kluivert een contract aan, zodat Justin bij zou tekenen. Het was toen al een geval appart. Hij mag dan in de jeugd bij Ajax hebben gevoetbald, maar hij is jaloers op zijn kleine broertje die bij Barcelona speelt. Hij was noooit een supporter van Ajax en heeft ook niets met de club, dat is duidelijk.

En dat kussen van het logo, hij doet nu hetzelfde met As Roma. Het is gewoon een zigeuner. Ben gewoon blij dat hij weg is, want elke keer zijn kop zien vond ik op een gegeven moment zelfs irritant en de uitspraken die hij deed, vreselijk.
p111
 p111 - dinsdag 31 juli 2018 - 16:27   quote  deeplink  
Een gevalletje gangster moeder met gevalletje crimi Riola ,allemaal oprotte en geen afscheidswedstrijd !!!!
remco k
 remco k - dinsdag 31 juli 2018 - 17:38   quote  deeplink  
Man man. Dat jullie hem nog herinneren.
3sterren
 3sterren - dinsdag 31 juli 2018 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 17:38 schreef remco k het volgende:
Man man. Dat jullie hem nog herinneren.
+100000
p111
 p111 - vrijdag 21 september 2018 - 15:57   quote  deeplink  
Dit komt hopelijk op een spandoek voor al die arrogante voetballertjes die net komen kijken.
============================================================================================
Eusebio Di Fransesco, de trainer van Roma, zou gereageerd hebben op de ontevredenheid van Kluivert en diens zaakwaarnemer: “Soms is het voor spelers, die denken dat ze het al gemaakt hebben, beter om een wedstrijd van de tribune te aanschouwen.”
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 21 september 2018 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2018 - 15:57 schreef p111 het volgende:
Dit komt hopelijk op een spandoek voor al die arrogante voetballertjes die net komen kijken.
============================================================================================
Eusebio Di Fransesco, de trainer van Roma, zou gereageerd hebben op de ontevredenheid van Kluivert en diens zaakwaarnemer: “Soms is het voor spelers, die denken dat ze het al gemaakt hebben, beter om een wedstrijd van de tribune te aanschouwen.”
Ouch.. Pijnlijk.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 september 2018 - 18:23   quote  deeplink  
Hopelijk een wijze les voor al die voetballers die denken na 1 jaar bij Ajax hun hele wereld aan de voeten ligt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic









0.0202310