BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - donderdag 03 mei 2018 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 10:03 schreef wvb het volgende:
Ik ben 61, was even min of meer bevriend met wijlen zijn opa en heb met zijn oma en opa samen gewerkt, ook voor hun was gêne en bescheidenheid welke soms de mens siert, een volslagen onbekend fenomeen.
Ik neem aan dat je Oma en Opa Kluivert bedoelt,dat zijn inderdaad geweldige eenvoudige mensen,die het moeilijk hebben gehad en ook altijd eenvoudige en lieve mensen zijn gebleven.Maar de moeder van Justin is nou niet bepaald de hartelijke mooie eenvoudige lieve vrouw die hij eigenlijk nodig had.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 03 mei 2018 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 12:54 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je Oma en Opa Kluivert bedoelt,dat zijn inderdaad geweldige eenvoudige mensen,die het moeilijk hebben gehad en ook altijd eenvoudige en lieve mensen zijn gebleven.Maar de moeder van Justin is nou niet bepaald de hartelijke mooie eenvoudige lieve vrouw die hij eigenlijk nodig had.
Volgens mij zegt hij juist het tegenovergestelde over opa en oma Kluivert...
Wat ik overigens met hem oneens ben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2018 door Jaccio --
p111
 p111 - donderdag 03 mei 2018 - 13:55   quote  deeplink  
Klopt ik heb het nu wat minder snel gelezen,hij bedoelt dus opa en oma van moeder Justin.Dan begrijp ik het beter want opa en oma Kluivert zijn kanjers zonder enige arrogantie en zonder geld ziekte.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 03 mei 2018 - 17:36   quote  deeplink  
Gewoon wegdoen deze zomer, er zijn wel meer talenten. Dan geef je ook een statement aan Raiola en ach dan zit hij de aankomende jaren lekker op de bank bij Man Utd. Geeft maar weer aan dat Raiola alleen denkt aan de bankrekening op korte termijn en niet aan waar de speler kan zijn over een paar jaar. Na 4 jaar bank zitten gaat hij spelen in de woestijn en niemand weet meer wie Justin Kluivert was.
wvb
 wvb - donderdag 03 mei 2018 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 10:03 schreef wvb het volgende:
Ik ben 61, was even min of meer bevriend met wijlen zijn opa en heb met zijn oma en opa samen gewerkt, ook voor hun was gêne en bescheidenheid welke soms de mens siert, een volslagen onbekend fenomeen.
De vader en de moeder van de ex-vrouw(de moeder van Justin), van Patrick Kluivert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2018 door wvb --
AkaS
 AkaS - vrijdag 04 mei 2018 - 09:25   quote  deeplink  
Goedemorgen deze morgen allemaal.

Zojuist weer een artikeltje Raiola-Kluivert gelezen. Raiola zegt een aanbieding van Man.United op zak te hebben voor Kluivert en wil dit gecompenseert zien in een salarisverhoging.

Mijn idee was eigenlijk direct, het is genoeg zo.

Kluivert die net zo talentvol als wisselvallig is mag een goede boterham verdienen. Sterker nog als Ajax een topclub wil zijn hoort daar ook een topsalaris bij.

Maar in alle wisselvalligheid eisen de bestbetaalde speler van de selectie te worden, slaat helemaal nergens op.

Geef die jongen een miljoen. En wanneer hij komend seizoen een heel seizoen bepalend en beslissend is een verhoging naar 1.5mln

En als dit niet goed genoeg is laat hem dan maar zijn carrière voortijdig verkloten voor een paar rotcenten meer.

Of denkt Kluivert basisspeler te worden bij Man.United hahahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 mei 2018 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 09:25 schreef AkaS het volgende:
Goedemorgen deze morgen allemaal.

Zojuist weer een artikeltje Raiola-Kluivert gelezen. Raiola zegt een aanbieding van Man.United op zak te hebben voor Kluivert en wil dit gecompenseert zien in een salarisverhoging.

Mijn idee was eigenlijk direct, het is genoeg zo.

Kluivert die net zo talentvol als wisselvallig is mag een goede boterham verdienen. Sterker nog als Ajax een topclub wil zijn hoort daar ook een topsalaris bij.

Maar in alle wisselvalligheid eisen de bestbetaalde speler van de selectie te worden, slaat helemaal nergens op.

Geef die jongen een miljoen. En wanneer hij komend seizoen een heel seizoen bepalend en beslissend is een verhoging naar 1.5mln

En als dit niet goed genoeg is laat hem dan maar zijn carrière voortijdig verkloten voor een paar rotcenten meer.

Of denkt Kluivert basisspeler te worden bij Man.United hahahahaha
Dat bericht over Raiola met betrekking tot het schermen met een bieding was gisteren al bekend. Het nieuwste nieuws is dat v.d. Sar de transfer heeft geblokkeerd.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 mei 2018 - 09:46   quote  deeplink  
Hoort gewoon allemaal bij het spelletje dat onderhandelen heet.

Ajax kan Kluivert volgend seizoen eigenlijk niet missen, Raiola speelt daar handig op in.
Ze vinden elkaar uiteindelijk ergens in het midden en Jussie blijft nog een jaartje.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 04 mei 2018 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 09:46 schreef Jaccio het volgende:
Hoort gewoon allemaal bij het spelletje dat onderhandelen heet.

Ajax kan Kluivert volgend seizoen eigenlijk niet missen, Raiola speelt daar handig op in.
Ze vinden elkaar uiteindelijk ergens in het midden en Jussie blijft nog een jaartje.
Kluivert gaat gewoon zijn vader achterna, die ging ook meteen weg zonder zijn contract te verlengen. De Kluivertjes zijn geen Ajacieden. Ze zijn niet trouw aan een club of een vrouw. Nee laat die gozer lekker gaan en pak de miljoenen die we bij Patrick hebben misgelopen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 mei 2018 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 09:46 schreef Jaccio het volgende:
Hoort gewoon allemaal bij het spelletje dat onderhandelen heet.

Ajax kan Kluivert volgend seizoen eigenlijk niet missen, Raiola speelt daar handig op in.
Ze vinden elkaar uiteindelijk ergens in het midden en Jussie blijft nog een jaartje.
Niet missen??? Waarop gebaseerd??
remco k
 remco k - vrijdag 04 mei 2018 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 09:46 schreef Jaccio het volgende:
Hoort gewoon allemaal bij het spelletje dat onderhandelen heet.

Ajax kan Kluivert volgend seizoen eigenlijk niet missen, Raiola speelt daar handig op in.
Ze vinden elkaar uiteindelijk ergens in het midden en Jussie blijft nog een jaartje.
Dat denk ik echt niet meer, is bij geen enkele Raiola speler bij Ajax de laatste jaren gebeurt. En ook nu kiest hij weer voor dezelfde tactiek. Op basis van welke informatie denk jij dan dat hij wel blijft?
remco k
 remco k - vrijdag 04 mei 2018 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet missen??? Waarop gebaseerd??
Op basis van zijn cijfers van dit jaar, en omdat er gewoon geen vervanger is op dit moment waarvan we weten dat ie het net zo goed of beter gaat doen..

Ajax is er echt wel bij gebaat dat deze jongen blijft.. Hij speelt uiteindelijk wel een Duits International uit de basis, dan kan je echt wel iets.

Overigens staat bovenstaande los van mijn mening over zijn salarisonderhandelingen, want ik vind hem nog lang niet goed genoeg of constant genoeg om Ajax best betaalde speler te worden, en als dit het standpunt blijft moet ie lekker opzouten, hoe jammer ik dat ook zou vinden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 04 mei 2018 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis van zijn cijfers van dit jaar, en omdat er gewoon geen vervanger is op dit moment waarvan we weten dat ie het net zo goed of beter gaat doen..

Ajax is er echt wel bij gebaat dat deze jongen blijft.. Hij speelt uiteindelijk wel een Duits International uit de basis, dan kan je echt wel iets.

Overigens staat bovenstaande los van mijn mening over zijn salarisonderhandelingen, want ik vind hem nog lang niet goed genoeg of constant genoeg om Ajax best betaalde speler te worden, en als dit het standpunt blijft moet ie lekker opzouten, hoe jammer ik dat ook zou vinden.
Ik denk ook dat het een belangrijk statement is naar Raiola toe. Die gozer zit gewoon te vissen en speelt iedereen tegen elkaar uit en ondertussen vult hij zijn zakken. Eng mannetje net als die Hennie Henrichs
remco k
 remco k - vrijdag 04 mei 2018 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:13 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het een belangrijk statement is naar Raiola toe. Die gozer zit gewoon te vissen en speelt iedereen tegen elkaar uit en ondertussen vult hij zijn zakken. Eng mannetje net als die Hennie Henrichs
Naar Raiola ga je geen statement maken hoe graag ik dat ook zou willen.

Denk je nou echt dat die man daar ook maar 1 speler minder door zou tekenen? Of dat hij daar ook maar 1 nacht minder goed door zou slapen?
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 04 mei 2018 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Naar Raiola ga je geen statement maken hoe graag ik dat ook zou willen.

Denk je nou echt dat die man daar ook maar 1 speler minder door zou tekenen? Of dat hij daar ook maar 1 nacht minder goed door zou slapen?
Nouja hij weet in dat geval dat het geen zin heeft om Ajax onder druk te zetten om het meeste eruit te halen. Dat zal hij meenemen naar de vvolgende onderhandeling. Hij zelf zal er niet wakker om liggen, maar als hij nooit een contract kan verlengen bij Ajax en al die spelers eindigen in de kelder....

Ook naar de spelers toe is het een statement. Kijk als Ajax die bloedhond andersom aanpakt door geen contracten te verlenegn als hij erbij zit, dan denken de spelers misschien wel een keer na om met deze man in zee te gaan. Tenzij ze niet bij Ajax willen spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 mei 2018 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis van zijn cijfers van dit jaar, en omdat er gewoon geen vervanger is op dit moment waarvan we weten dat ie het net zo goed of beter gaat doen..

Ajax is er echt wel bij gebaat dat deze jongen blijft.. Hij speelt uiteindelijk wel een Duits International uit de basis, dan kan je echt wel iets.

Overigens staat bovenstaande los van mijn mening over zijn salarisonderhandelingen, want ik vind hem nog lang niet goed genoeg of constant genoeg om Ajax best betaalde speler te worden, en als dit het standpunt blijft moet ie lekker opzouten, hoe jammer ik dat ook zou vinden.
Pas maar op, want dezelfde cijfers overlegde Younes in zijn eerste seizoen. Daarna was het volgens velen niets meer en kon hij oprotten! Ik heb me de 2e seizoenshelft meermalen geërgerd aan het spel van Kluivert. Maar die jongen is al verrot gemaakt door geldlust!
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 mei 2018 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet missen??? Waarop gebaseerd??
Er is gewoon niemand die hem op kan vangen
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 mei 2018 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat denk ik echt niet meer, is bij geen enkele Raiola speler bij Ajax de laatste jaren gebeurt. En ook nu kiest hij weer voor dezelfde tactiek. Op basis van welke informatie denk jij dan dat hij wel blijft?
Omdat ik denk dat Kluivert zelf wel echt de intentie heeft om te blijven. Gaf hij ook aan in een interview in maart ergens volgens mij.

Ik denk dat Raiola tegen die jongen heeft gezegd, 'is goed, maar ik probeer wel eerst het onderste uit de kan te halen'. Die luxe positie heeft hij ook, dus waarom geen gebruik maken van die positie?
Eide
 Eide - vrijdag 04 mei 2018 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:35 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Er is gewoon niemand die hem op kan vangen
Dat is wel een waarheid op links. De enige optie is eigenlijk een buitenspeler halen. Op rechts zit Ajax aardig met Neres en Bande. Jahanbakhsh is op rechts ook nog een optie maar op de linkerflank zijn de mogelijkheden toch best beperkt.

In de Eredivisie kom je dan bij gasten als Linssen, Mahi en Zeneli. Misschien Assaidi van Twente... eigenlijk vind ik dat geen van allen beschikte spelers voor Ajax. Sam Larsson is het beste voorbeeld van dat niveau. Hartstikke leuke voetballer bij Heerenveen, maar in rotterdam duidelijk te licht voor de top van de Eredivisie.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 mei 2018 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is wel een waarheid op links. De enige optie is eigenlijk een buitenspeler halen. Op rechts zit Ajax aardig met Neres en Bande. Jahanbakhsh is op rechts ook nog een optie maar op de linkerflank zijn de mogelijkheden toch best beperkt.

In de Eredivisie kom je dan bij gasten als Linssen, Mahi en Zeneli. Misschien Assaidi van Twente... eigenlijk vind ik dat geen van allen beschikte spelers voor Ajax. Sam Larsson is het beste voorbeeld van dat niveau. Hartstikke leuke voetballer bij Heerenveen, maar in rotterdam duidelijk te licht voor de top van de Eredivisie.
Ja precies.

Bande kan prima op links uit de voeten, maar we moeten nog maar zien of hij het aankan.
Johnson is ook nog niet zo ver. Younes is weg.

Ajax kan het zich eigenlijk niet veroorloven om Kluivert kwijt te raken.

Of ze moeten inderdaad kopen zoals je zegt. Maar iedere club heeft natuurlijk de situatie in de gaten en zullen, net als Raiola nu doet, het onderste uit de kan proberen te halen..

Dus ja, wat is wijsheid op zo een moment?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 mei 2018 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:35 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Er is gewoon niemand die hem op kan vangen
Maar hij springt er niet bovenuit ofzo. Dus vervangen is altijd mogelijk!
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 04 mei 2018 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 11:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar hij springt er niet bovenuit ofzo. Dus vervangen is altijd mogelijk!
Klopt als een bus, alleen is het wel een jongen die Ajax kent en zich niet meer hoeft aan te passen en bij jong te beginnen.

Daarbij kan Ajax het zich niet permitteren om daar risico's in te nemen. Er wordt, door ons onder andere, geen genoegen meer genomen met nog een 'tussenjaar' zonder Europees voetbal. En het seizoen begint akelig vroeg..

Kluivert is absoluut (nog) geen topper, maar helaas op dit moment onmisbaar voor Ajax.

Ben benieuwd hoe ze dit aan gaan pakken.
Eide
 Eide - vrijdag 04 mei 2018 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 11:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar hij springt er niet bovenuit ofzo. Dus vervangen is altijd mogelijk!
Ik vind Kluivert zeker nog geen absolute topper in de Eredivisie, maar wel een jongen die toont het niveau aan te kunnen. De enige twee andere linksbuitens van dat niveau in de Eredivisie zijn Lozano en Berghuis. Het probleem van Kluivert is dat hij briljant en onzichtbaar nog te veel afwisselt.

Neemt niet weg dat hij een knap eerste seizoen als basisspeler heeft gespeeld waarin eigenlijk alleen zijn seizoensstart niet heel sterk was. Daarnaast heeft hij tegen de topclubs weinig rendement gehad. Alleen AZ thuis een goal, verder geen goals of assists tegen PSV, Feyenoord of AZ.

Kluivert wordt morgen pas 19. Er zit dus in potentie nog enorm veel groei in. Hij is qua rendement nu al even ver als Lozano (22) en Berghuis (26). De conclusie ligt er natuurlijk duimendik bovenop: hij moet gewoon nog een paar jaar in Nederland blijven, hier een absolute topper worden en dan de overstap maken.
p111
 p111 - vrijdag 04 mei 2018 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:35 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Er is gewoon niemand die hem op kan vangen
Johnson
p111
 p111 - vrijdag 04 mei 2018 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:54 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ja precies.

Bande kan prima op links uit de voeten, maar we moeten nog maar zien of hij het aankan.
Johnson is ook nog niet zo ver. Younes is weg.

Ajax kan het zich eigenlijk niet veroorloven om Kluivert kwijt te raken.

Of ze moeten inderdaad kopen zoals je zegt. Maar iedere club heeft natuurlijk de situatie in de gaten en zullen, net als Raiola nu doet, het onderste uit de kan proberen te halen..

Dus ja, wat is wijsheid op zo een moment?
Als je hierin geen hard standpunt inneemt dan hou je dit gezeik !!! tekenen of de tribune op wat het ook kost.Hier moet een einde aankomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2018 door p111 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 mei 2018 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 11:59 schreef p111 het volgende:

[..]

Johnson
Qua spel schelen ze op dit moment inderdaad niet veel, maar Kluivert laat in 1 en Johnsen in Jong nog te vaak zien dat ze er nog lang niet zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 mei 2018 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 11:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind Kluivert zeker nog geen absolute topper in de Eredivisie, maar wel een jongen die toont het niveau aan te kunnen. De enige twee andere linksbuitens van dat niveau in de Eredivisie zijn Lozano en Berghuis. Het probleem van Kluivert is dat hij briljant en onzichtbaar nog te veel afwisselt.

Neemt niet weg dat hij een knap eerste seizoen als basisspeler heeft gespeeld waarin eigenlijk alleen zijn seizoensstart niet heel sterk was. Daarnaast heeft hij tegen de topclubs weinig rendement gehad. Alleen AZ thuis een goal, verder geen goals of assists tegen PSV, Feyenoord of AZ.

Kluivert wordt morgen pas 19. Er zit dus in potentie nog enorm veel groei in. Hij is qua rendement nu al even ver als Lozano (22) en Berghuis (26). De conclusie ligt er natuurlijk duimendik bovenop: hij moet gewoon nog een paar jaar in Nederland blijven, hier een absolute topper worden en dan de overstap maken.
Dat rendement had Younes ook in zijn eerste seizoen bij Ajax. En moet je zien hoe ver die is afgegleden. Het is allemaal bijzonder grillig wat hij laat zien. En met zijn gedrag erbij kan dit weleens tegen hem gaan keren. Daarom zeg Ik, verkopen die jongen voordat je jezelf als club enorme problemen op de hals haalt.
AkaS
 AkaS - vrijdag 04 mei 2018 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 09:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat bericht over Raiola met betrekking tot het schermen met een bieding was gisteren al bekend. Het nieuwste nieuws is dat v.d. Sar de transfer heeft geblokkeerd.
Weet ik. Dat is ook het artikel dat ik als inspiratie had.
AkaS
 AkaS - vrijdag 04 mei 2018 - 13:28   quote  deeplink  
Kunnen we Raiola niet zelf een transfer laten maken.
Wat dachten jullie van FC. Zoutzuurbad uit Okkimokkieland.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 04 mei 2018 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 13:28 schreef AkaS het volgende:
Kunnen we Raiola niet zelf een transfer laten maken.
Wat dachten jullie van FC. Zoutzuurbad uit Okkimokkieland.
Laat deze pizzabakker lekker met pensioen gaan. Hij pakt ook nog eens spelers af van andere zaakwaarnemers, het is een echte rat die volgens mij helemaal niet geliefd is onder andere zaakwaarnemers.

Hij denkt alleen aan zichzelf en laat spelers ook lekker hard vallen als ze niets opbrengen of brengt ze naar de klote.

Het had de tweelingsbroer kunnen zijn van Dries Riphagen.
remco k
 remco k - vrijdag 04 mei 2018 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pas maar op, want dezelfde cijfers overlegde Younes in zijn eerste seizoen. Daarna was het volgens velen niets meer en kon hij oprotten! Ik heb me de 2e seizoenshelft meermalen geërgerd aan het spel van Kluivert. Maar die jongen is al verrot gemaakt door geldlust!
Dat de ene speler het niet goed doet een tweede seizoen zegt niks over een andere speler natuurlijk.

Ik vind hem ook nog veel te wisselvallig. Maar heeft wel meer dan terecht Youness iit de basis gespeeld en dan kan je heus wel wat.
remco k
 remco k - vrijdag 04 mei 2018 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:35 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Er is gewoon niemand die hem op kan vangen
Iedere speler is uiteindelijk op te vangen.
remco k
 remco k - vrijdag 04 mei 2018 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is wel een waarheid op links. De enige optie is eigenlijk een buitenspeler halen. Op rechts zit Ajax aardig met Neres en Bande. Jahanbakhsh is op rechts ook nog een optie maar op de linkerflank zijn de mogelijkheden toch best beperkt.

In de Eredivisie kom je dan bij gasten als Linssen, Mahi en Zeneli. Misschien Assaidi van Twente... eigenlijk vind ik dat geen van allen beschikte spelers voor Ajax. Sam Larsson is het beste voorbeeld van dat niveau. Hartstikke leuke voetballer bij Heerenveen, maar in rotterdam duidelijk te licht voor de top van de Eredivisie.
Bande speelde volgens mij het meest uit het centrum. Maar als hij vanaf de flank kwam speelde hij toch juist vanaf links?
remco k
 remco k - vrijdag 04 mei 2018 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 12:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Qua spel schelen ze op dit moment inderdaad niet veel, maar Kluivert laat in 1 en Johnsen in Jong nog te vaak zien dat ze er nog lang niet zijn.
Johnson is uberhaubt niet klaar voor het eerste. Ze schelen echt wel een flink beetje van elkaar in kwaliteit vind ik hoor.
Brandje
 Brandje - vrijdag 04 mei 2018 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2018 - 14:14 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Laat deze pizzabakker lekker met pensioen gaan. Hij pakt ook nog eens spelers af van andere zaakwaarnemers, het is een echte rat die volgens mij helemaal niet geliefd is onder andere zaakwaarnemers.

Hij denkt alleen aan zichzelf en laat spelers ook lekker hard vallen als ze niets opbrengen of brengt ze naar de klote.

Het had de tweelingsbroer kunnen zijn van Dries Riphagen.
Klopt, zeker in Italie is men hem helemaal beu en heeft ie echt vijanden gemaakt. Hij doet het heel slim met de paar grote sterren die hij heeft dus denken al die jonge spelers dat ie dat ook bij hen doet maar het enige waar hij denkt is zijn commissie opstrijken en ja, onderhandelen kan hij
Brandje
 Brandje - zondag 06 mei 2018 - 09:54   quote  deeplink  
Volgens The Mirror(voor wat het waard is) gaat ManU nu voor dries Mertens omdat Justin zijn contract gaat verlengen bij Ajax.

https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/112605/manu-schakelt-door-na-nieuw-contract-kluivert
hjf
 hjf - zondag 06 mei 2018 - 10:44   quote  deeplink  
Je zult er op links zeker nog een concurrent voor Kluivert moeten halen, mocht hij al bij gaan tekenen. Ik heb in een andere topic de naam Linssen met een vraagteken genaamd. Geen reactie. Blijkbaar ben ik niet interessant genoeg om een reactie te krijgen. Komt waarschijnlijk ook wel doordat ik te weinig op het Forum ben. Heeft met mijn werk te maken. Verder zal je over de grenzen moeten kijken. Ik heb mijn hoop gevestigd op Henk Veldmate, die goed op de hoogte is van het potentieel in het Zuid-Amerikaanse contingent.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 mei 2018 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 10:44 schreef hjf het volgende:
Je zult er op links zeker nog een concurrent voor Kluivert moeten halen, mocht hij al bij gaan tekenen. Ik heb in een andere topic de naam Linssen met een vraagteken genaamd. Geen reactie. Blijkbaar ben ik niet interessant genoeg om een reactie te krijgen. Komt waarschijnlijk ook wel doordat ik te weinig op het Forum ben. Heeft met mijn werk te maken. Verder zal je over de grenzen moeten kijken. Ik heb mijn hoop gevestigd op Henk Veldmate, die goed op de hoogte is van het potentieel in het Zuid-Amerikaanse contingent.
Dat er niet gereageerd wordt op die naam heeft niets met jou of je aantal posts te maken. Laat ik dat voorop stellen. Ik denk dat de naam gewoon niet interessant genoeg is. Ik persoonlijk moest eerst opzoeken waar hij speelde en wat zijn carrière was. Qua carrière heeft hij natuurlijk wel het pad van de geleidelijkheid gekozen. Maar helaas ben ik al lange tijd niet meer gecharmeerd van het halen van spelers uit de Nederlandse competitie. Gewoonweg omdat er te vaak een miskoop vandaan komt. Dat heeft veelal te maken met het verschil in spel tussen Ajax en de subtop. Daar krijg je veel meer ruimte en tijd om je spel te maken. Bij Ajax zijn de ruimtes klein en vaak zijn ploegen agressiever tegen je.
hjf
 hjf - zondag 06 mei 2018 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 11:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat er niet gereageerd wordt op die naam heeft niets met jou of je aantal posts te maken. Laat ik dat voorop stellen. Ik denk dat de naam gewoon niet interessant genoeg is. Ik persoonlijk moest eerst opzoeken waar hij speelde en wat zijn carrière was. Qua carrière heeft hij natuurlijk wel het pad van de geleidelijkheid gekozen. Maar helaas ben ik al lange tijd niet meer gecharmeerd van het halen van spelers uit de Nederlandse competitie. Gewoonweg omdat er te vaak een miskoop vandaan komt. Dat heeft veelal te maken met het verschil in spel tussen Ajax en de subtop. Daar krijg je veel meer ruimte en tijd om je spel te maken. Bij Ajax zijn de ruimtes klein en vaak zijn ploegen agressiever tegen je.
Hoi AW. Allereerst leuk dat je reageert. Om op de post terug te komen. Ik had er ook een vraagteken bij staan. Net als bij Mason Mount en Mattijs Branderhorst. En natuurlijk zijn er ook genoeg voorbeelden van spelers die in de ED speelden en hogerop gingen en wel slaagden. Het heeft mijns inziens met de absolute wil te maken om te slagen in de top.
Loetje
 Loetje - zondag 06 mei 2018 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 15:15 schreef hjf het volgende:

[..]

Hoi AW. Allereerst leuk dat je reageert. Om op de post terug te komen. Ik had er ook een vraagteken bij staan. Net als bij Mason Mount en Mattijs Branderhorst. En natuurlijk zijn er ook genoeg voorbeelden van spelers die in de ED speelden en hogerop gingen en wel slaagden. Het heeft mijns inziens met de absolute wil te maken om te slagen in de top.
Branderhorst en Unnerstall vind ik echt 2 geweldige keepers.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 06 mei 2018 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 10:44 schreef hjf het volgende:
Je zult er op links zeker nog een concurrent voor Kluivert moeten halen, mocht hij al bij gaan tekenen. Ik heb in een andere topic de naam Linssen met een vraagteken genaamd. Geen reactie. Blijkbaar ben ik niet interessant genoeg om een reactie te krijgen. Komt waarschijnlijk ook wel doordat ik te weinig op het Forum ben. Heeft met mijn werk te maken. Verder zal je over de grenzen moeten kijken. Ik heb mijn hoop gevestigd op Henk Veldmate, die goed op de hoogte is van het potentieel in het Zuid-Amerikaanse contingent.
Bij deze Linssen is niet interessant genoeg die gaat je geen kampioen maken.. We moeten het een niveau hoger zoeken.
hjf
 hjf - zondag 06 mei 2018 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 15:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bij deze Linssen is niet interessant genoeg die gaat je geen kampioen maken.. We moeten het een niveau hoger zoeken.
Heb jij een idee wie ons beter zou kunnen maken? Spelers moeten haalbaar zijn (met onze bankrekening moet dat geen probleem zijn) en ze moeten in de ED willen spelen (en daar ligt een groot probleem).
Eide
 Eide - zondag 06 mei 2018 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 16:05 schreef hjf het volgende:

[..]

Heb jij een idee wie ons beter zou kunnen maken? Spelers moeten haalbaar zijn (met onze bankrekening moet dat geen probleem zijn) en ze moeten in de ED willen spelen (en daar ligt een groot probleem).
In Nederland niet veel. Sam Larsson toont wel aan dat leuke spelers van de subtop de top 3 niet zomaar aankunnen. Jahanbaskhsh is in Nederland de enige denk ik die niet bij de top 3 zit.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 06 mei 2018 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 16:05 schreef hjf het volgende:

[..]

Heb jij een idee wie ons beter zou kunnen maken? Spelers moeten haalbaar zijn (met onze bankrekening moet dat geen probleem zijn) en ze moeten in de ED willen spelen (en daar ligt een groot probleem).
Op het moment echt geen idee buiten Ajax de eredivisie ook niet echt gevolgd dit seizoen.
Nederland is ook gewoon matig op dit moment. Maar aub geen Linssen dat mag duidelijk zijn.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 06 mei 2018 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 16:07 schreef Eide het volgende:

[..]

In Nederland niet veel. Sam Larsson toont wel aan dat leuke spelers van de subtop de top 3 niet zomaar aankunnen. Jahanbaskhsh is in Nederland de enige denk ik die niet bij de top 3 zit.
Jahanbaksh wordt ook topscoorder van de Eredivisie wel een speler die qua spel wel bij Ajax kan passen. Zekerheid heb je nooit maar hij heeft wel de vaardigheden.
Eide
 Eide - zondag 06 mei 2018 - 22:26   quote  deeplink  
Van der Sar: 'Zaakwaarnemer duwt Kluivert naar de uitgang'

Edwin van der Sar verwacht dat Justin Kluivert vertrekt bij Ajax. "We zijn nu tien maanden aan het praten", zei de algemeen directeur van de club uit Amsterdam bij Ziggo Sport. "We zijn er ook wel een beetje klaar mee."

Ajax wil het nog een jaar lopende contract van Kluivert graag verlengen, maar de club is er niet in geslaagd overeenstemming te bereiken met de 19-jarige buitenspeler. "Hij is lastig te behouden", erkende Van der Sar. "Zijn zaakwaarnemer duwt hem richting de uitgang. Dat is heel jammer, want het is niet onze bedoeling dat spelers van 18 of 19 jaar de club verlaten. Dat is niet de filosofie van Ajax."

Andere route
Kluivert erkende zondag na de zege op Excelsior (1-2) dat hij zijn besluit al heeft genomen. Hij wilde ook niet beloven dat hij langer bij Ajax zou blijven. Bondscoach Ronald Koeman van het Nederlands elftal verklaarde eind maart in de aanloop naar de oefeninterlands tegen Engeland en Portugal nog dat hij het verstandig zou vinden als Kluivert nog even in de Eredivisie blijft. Het talent en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola lijken nu voor een andere route te kiezen.

Van der Sar benadrukte dat Ajax alles in het werk zal stellen Matthijs de Ligt wel te behouden. "Hij is een fantastische speler. We moeten een goed elftal hebben om kampioen te worden en Europees te presteren. Als we al onze aankomende talenten laten gaan, houden we zelf geen elftal over. Het geloof in een club moet er ook zijn, dat we bouwen aan iets. Daarom hebben we het afgelopen jaar ook de contracten van De Ligt, Donny van de Beek, Frenkie de Jong en Noussair Mazraoui verlengd."

Ziyech
Hakim Ziyech mag bij een goed bod wel vertrekken. "Bij Hakim is het een ander verhaal met een WK in aantocht", zei Van der Sar, die liet doorschemeren dat Ajax op zoek is naar ervaren voetballers. "Dan moet je denken aan een 25-jarige speler als Nicolas Tagliafico, die we in de winterstop hebben aangetrokken."

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2018 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2018 - 23:41   quote  deeplink  
Prima uitlatingen van Vd Sar.
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 mei 2018 - 08:35   quote  deeplink  
Goed dat vd Sar zich er op deze manier over uitspreekt. De bal ligt nu bij Justin, niet bij Raiola
hjf
 hjf - maandag 07 mei 2018 - 08:43   quote  deeplink  
Edwin begint zich in positieve zin te roeren. Hij begint wat met de vele (terechte) kritieken te doen.
Peterhs
 Peterhs - maandag 07 mei 2018 - 08:47   quote  deeplink  
Dag pikkie Kluivert. Tot nooit meer ziens.
Voor jou 10 anderen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2018 door Peterhs --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic









0.0184719