BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - maandag 07 mei 2018 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 16:07 schreef Eide het volgende:

[..]

In Nederland niet veel. Sam Larsson toont wel aan dat leuke spelers van de subtop de top 3 niet zomaar aankunnen. Jahanbaskhsh is in Nederland de enige denk ik die niet bij de top 3 zit.
Jahanbaskhsh is nu al niet meer te betalen vrees ik.Ik vind hem veruit de beste speler uit de Eredivisie die niet bi Aax speelt samen met Lazano.
p111
 p111 - maandag 07 mei 2018 - 09:06   quote  deeplink  
Kluivert helaas de dollar tekens zijn hem door die Maffioso door zijn strot geduwd.En daar zijn ze heel erg gevoelig voor.Einde carriere Kluivert.
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 mei 2018 - 09:09   quote  deeplink  
Denk overigens wel dat hij uiteindelijk 'gewoon' bij tekent hoor
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 15:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Branderhorst en Unnerstall vind ik echt 2 geweldige keepers.
Ken ze allebei niet, waar spelen die gasten?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 07 mei 2018 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 23:41 schreef remco k het volgende:
Prima uitlatingen van Vd Sar.
Idd, hier is denk ik iedereen het mee eens. Justin Kluivert kust vaak het logo van Ajax, maar wat is het waard, als hij echt van Ajax hoiust, dan zeg je tegten je zaakwaarnemer dat je verder wil bij deze club? Deze jongen is te jong om te begrijpen dat hij bespeeld wordt door die vreselijke zaakwaarnemer.
Zijn vader, de bondscoach, alles en iedereen zegt dat hij beter nog even kan blijven, maar Raiolla weet het beter...

Ik zeg verkopen aan Man Utd voor 30 miljoen + 20% doorverkoop clausule en volgend jaar verplicht verhuur aan Ajax voor 1 jaar zonder salariskosten.
Peterhs
 Peterhs - maandag 07 mei 2018 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 09:26 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Idd, hier is denk ik iedereen het mee eens. Justin Kluivert kust vaak het logo van Ajax, maar wat is het waard,

1 woord voor. Huichelaar!

Ik zeg verkopen aan Man Utd voor 30 miljoen + 20% doorverkoop clausule en volgend jaar verplicht verhuur aan Ajax voor 1 jaar zonder salariskosten.

Verkopen met doorverkoop clausule, maar dat jaar dan nog hier, nee bedankt. Je wil weg? Prima, opgerot dan.
Loetje
 Loetje - maandag 07 mei 2018 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 09:20 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ken ze allebei niet, waar spelen die gasten?
VVV (huurt hem van Schalke) en Willem II. Maar voor een keeper zegt dat weinig. Je zou eigenlijk deze 2 dit jaar eens terug moeten kijken. Echt enorm goed.
wvb
 wvb - dinsdag 08 mei 2018 - 05:10   quote  deeplink  
Justin is in dienst van Ajax.
Ajax is zijn werkgever.
Hij wordt voor een voetballer, een jongen, van zijn leeftijd goed betaald, ver boven modaal.
Toch heeft hij voor een getalenteerde snotneus, een blaag die net komt kijken, veel kapsones, de onderhandelingen duren immers al 10 maanden, dan ben je respectloos naar je werkgever toe. Hij maakt zich volkomen belachelijk, ook naar zijn teamgenoten toe.
Zijn ouders zullen hem vermoedelijk toch enigszins adviseren en bijstaan, dat is waarschijnlijk ook gebeurd, zie hier het netto resultaat, desalniettemin zowel hij, als ook zijn zakenwaarnemer volharden in het spel. Het zegt veel over karakters en respect hebben voor.....het is gênant, ordinair, van laag allooi, schofferend, chantage naar je werkgever toe.
Als Ajax wijs is, stellen ze een voorbeeld en proberen hem zo goed en zo snel mogelijk te verkopen en te lozen, of anders aan zijn contract te houden om hem op de tribune plaats te laten nemen. Verder geen voetballers meer contracteren welke Mino Raiola als zakenwaarnemer hebben, of willen nemen, want dat kun je er gif op in nemen dat er gedonder in de tent komt.
Justin Kluivert, toch al niet de aller slimste, gooit zijn naam te grabbel, volop speculaties in de pers en voer voor de media.
Ik hoop dat van der Sar en Overmars dit artikel ook lezen.

Kishna gaat er zich ook nog mee bemoeien, zijn carrière is al naar de knoppen intussen.
Verder zie ook Boilesen, van hetzelfde kaliber, ook geflopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2018 door wvb --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 mei 2018 - 07:42   quote  deeplink  
1.5 M bruto vind ik eigenlijk niet eens zo bizar veel, voor topclub begrippen.
Zeg gewoon tegen Jussie, je krijgt je 1.5M en 10 - 15%. Maar dan moet je wel Raiola dumpen. Klaar
AkaS
 AkaS - dinsdag 08 mei 2018 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 07:42 schreef Jaccio het volgende:
1.5 M bruto vind ik eigenlijk niet eens zo bizar veel, voor topclub begrippen.
Zeg gewoon tegen Jussie, je krijgt je 1.5M en 10 - 15%. Maar dan moet je wel Raiola dumpen. Klaar
Hahahaha niet eens zo slecht.

Maar mijn complimenten voor de Ajax directie in deze. Keihard opstellen en zich niet tegen de muur laten zetten door die hufter raiola.

Wat olie, oliedom van Kluivert. Ik zou gaan voor een verlenging van 3 jaar en wellicht een miljoen aan bruto salaris want dat mag je tegenwoordig toch wel verdienen als speler van Ajax!

Maar goed, hij wil niet horen en zal over anderhalf, twee jaar wel enorme spijt hebben.

Overigens vraag ik me af welke praktijken raiola er op na houdt... Lees ik vorige maand een artikel van Kishna dat hij te vroeg is weggegaan bij Ajax en nu plots een artikel dat het voor Kluivert geen verkeerde stap zou zijn om nu al naar het buitenland te gaan....

Grvalletje onder druk gezet door raiola....???
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 08 mei 2018 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 07:42 schreef Jaccio het volgende:
1.5 M bruto vind ik eigenlijk niet eens zo bizar veel, voor topclub begrippen.
Zeg gewoon tegen Jussie, je krijgt je 1.5M en 10 - 15%. Maar dan moet je wel Raiola dumpen. Klaar
Denk dat het meer om het percentage gaat bij verkoop; Als het waar is: 20% voor kluivertje en 20% voor Raiola.....
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 mei 2018 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 09:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahaha niet eens zo slecht.

Maar mijn complimenten voor de Ajax directie in deze. Keihard opstellen en zich niet tegen de muur laten zetten door die hufter raiola.

Wat olie, oliedom van Kluivert. Ik zou gaan voor een verlenging van 3 jaar en wellicht een miljoen aan bruto salaris want dat mag je tegenwoordig toch wel verdienen als speler van Ajax!

Maar goed, hij wil niet horen en zal over anderhalf, twee jaar wel enorme spijt hebben.

Overigens vraag ik me af welke praktijken raiola er op na houdt... Lees ik vorige maand een artikel van Kishna dat hij te vroeg is weggegaan bij Ajax en nu plots een artikel dat het voor Kluivert geen verkeerde stap zou zijn om nu al naar het buitenland te gaan....

Grvalletje onder druk gezet door raiola....???
Haha, dat is juist het beste advies dat Justin kan krijgen. Vooral de persoon van wie het komt.
HET voorbeeld van hoe het kan verlopen als je zo vroeg denkt er klaar voor te zijn. Speelt nu bij ADO.

Maargoed, misschien heeft Raiola mama Kluivert ook eens flink warm lopen maken met bepaalde bedragen. Die weet natuurlijk ook nog wat Patrick op zijn bankrekening kreeg bijgeschreven in het buitenland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 mei 2018 door Jaccio --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 mei 2018 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 09:21 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Denk dat het meer om het percentage gaat bij verkoop; Als het waar is: 20% voor kluivertje en 20% voor Raiola.....
Ja, dat is idd te gek voor woorden. Ik had als directie gezegd dat hij dat alleen gaat krijgen als hij Raiola dumpt en een x aantal jaar bijtekent.

Anders gewoon de hand schudden en afscheid nemen.
Eide
 Eide - dinsdag 08 mei 2018 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 07:42 schreef Jaccio het volgende:
1.5 M bruto vind ik eigenlijk niet eens zo bizar veel, voor topclub begrippen.
Zeg gewoon tegen Jussie, je krijgt je 1.5M en 10 - 15%. Maar dan moet je wel Raiola dumpen. Klaar
1.5 mio bruto is het salarisplafond bij Ajax, gereserveerd voor de absolute topspelers of belangrijke spelers. Ajax is overigens in het verleden wel eens bereid geweest om in zeer uitzonderlijke gevallen er boven te gaan zitten.

Vooralsnog is dat plafond noodzakelijk voor Ajax om zwarte cijfers te schrijven zonder incidentele inkomsten. Wel is de reserve van Ajax zo groot dat Ajax natuurlijk veel hogere transfersommen en bonussen kan betalen. Je kan het plafond hanteren en daarna met prestatiebonussen werken. Dat lijkt mij een logische weg vooruit.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 mei 2018 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 05:10 schreef wvb het volgende:
Justin is in dienst van Ajax.
Ajax is zijn werkgever.
Hij wordt voor een voetballer, een jongen, van zijn leeftijd goed betaald, ver boven modaal.
Toch heeft hij voor een getalenteerde snotneus, een blaag die net komt kijken, veel kapsones, de onderhandelingen duren immers al 10 maanden, dan ben je respectloos naar je werkgever toe. Hij maakt zich volkomen belachelijk, ook naar zijn teamgenoten toe.
Zijn ouders zullen hem vermoedelijk toch enigszins adviseren en bijstaan, dat is waarschijnlijk ook gebeurd, zie hier het netto resultaat, desalniettemin zowel hij, als ook zijn zakenwaarnemer volharden in het spel. Het zegt veel over karakters en respect hebben voor.....het is gênant, ordinair, van laag allooi, schofferend, chantage naar je werkgever toe.
Als Ajax wijs is, stellen ze een voorbeeld en proberen hem zo goed en zo snel mogelijk te verkopen en te lozen, of anders aan zijn contract te houden om hem op de tribune plaats te laten nemen. Verder geen voetballers meer contracteren welke Mino Raiola als zakenwaarnemer hebben, of willen nemen, want dat kun je er gif op in nemen dat er gedonder in de tent komt.
Justin Kluivert, toch al niet de aller slimste, gooit zijn naam te grabbel, volop speculaties in de pers en voer voor de media.
Ik hoop dat van der Sar en Overmars dit artikel ook lezen.

Kishna gaat er zich ook nog mee bemoeien, zijn carrière is al naar de knoppen intussen.
Verder zie ook Boilesen, van hetzelfde kaliber, ook geflopt.
Ajax gaat er keihard tegenin, heerlijk als ik het moet geloven. Die Raiola wordt lekker uitgekotst bij Ajax. Prima statement van Ajax. Het meerendeel van de spelers eindigen in de goot bij Raiola, jammer dat jonge spelers dat niet inzien. Bij zijn verkoop praatje om spelers binnen te harken verteld hij alleen de succesverhalen en dat is 1% van zijn clienten, waar andere zaakwaarnemers betere cijfers kunnen overleggen. De andere 99% zijn flops en zitten bij de voedselbank. Justin, ga lekker je vader achterna, want die heeft inmiddels flinke gokschulden en moet alimentatie betalen van heb ik jou daar.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 mei 2018 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 09:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahaha niet eens zo slecht.

Maar mijn complimenten voor de Ajax directie in deze. Keihard opstellen en zich niet tegen de muur laten zetten door die hufter raiola.

Hahaha
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 mei 2018 - 12:20   quote  deeplink  
Justin Kluivert, ik hoop dat je dit zult lezen, want ik weet dat jij het internet afzoekt op zoek naar wat er geschreven wordt over jou. Op jou leeftijd is dat ook hartstikke leuk om te lezen. Zelf hebben mijn ouders ook mooie stukken bewaard van mijn periode als voetballer ook als was dat niet op hetzelfde niveau als jij nu speelt.

Ik wil je gratis adviseren en ik hoop dat je dit meeneemt in je toekomstige beslissingen.

Je hebt een geweldige surinaamse achtergrond en daar is niets mis mee, het zijn altijd gezellige en leuke mensen met wie ik ook goed op kan schieten. Ik heb ook vrienden met dezelfde achtergrond, alleen valt er altijd 1 ding op, ze hebben vaak mensen om hun heen lopen die ze verkeerd adviseren. Ze lijken wel meer beïnvloedbaar door slechte adviezen dan anderen.

Ik begrijp heel goed dat jij voor de hele familie wil zorgen, maar pas op voor zogenaamde vrienden om je heen die alleen mee willen profiteren en je ook uitkotsen als je niets hebt (inclusief je vriendin), dat is nu eenmaal zoals het gaat in het leven als je succes hebt, wat dat betreft kan ik daar over meepraten.

Geloof me, Raiola is iemand die NIET het beste met jou voor heeft, dat heeft hij inmiddels wel bewezen, hij denkt alleen aan zichzelf en gebruikt jou om te krijgen wat hij wil. Zijn manier van onderhandelen is leuk als het lukt, maar als het fout gaat, ach dat calculeert hij in en voor jou staan er weer 3 anderen die hij kan gebruiken.

Bryan Roy, Edgar Davids, Boogarde, Nordin Wooter, Ulrich van Gobbel, Glen Helder, Gregory van der Wiel zijn jongens die door de verkeerde mensen om hun heen de verkeerde keuzes hebben gemaakt met alle gevolgen van dien. Ze raakte allen zeer veel geld kwijt en sommigen werden failliet verklaard. Natuurlijk zijn het niet alleen jongens met deze achtergrond ook spelers als Cruijff en van der Meijden hebben deze fouten gemaakt.

Wat ik wil zeggen is dat je misschien beter naar je vader kan luisteren, dan naar die rat van een zaakwaarnemer of anderen die met je mee willen profiteren. Je vader houdt van je en zijn advies is gebaseerd op zijn eigen ervaring, daarbij is het een echt objectief advies, want hij heeft echt het beste met je voor en daar zit geen financieel belang bij.

Uiteindelijk ga je het toch wel redden zolang jij de juiste mensen om je heen hebt en geld dat heb je straks echt wel in overvloed als jij de juiste keuzes maakt, maar met de verkeerde keuzes en verkeerde mensen kan het ook anders af lopen. Soms kan je beter minder verdienen en meer ervaring opdoen, waardoor je als een grote meneer veel eisen kan stellen en ook 10x zoveel kan verdienen, dan nu bizarre eisen te stellen, waardoor je misschien later niet het geld gaat ontvangen waar je recht op hebt. Denk aan het Nederlands elftal, denk aan je speel minuten op het hoogste niveau, denk aan Europees voetbal.

Als ik geen vertrouwen in je zou hebben gehad, dan had ik dit niet geschreven. Ik wil dat je kijkt naar wie Raiola echt is en wie hij heeft bijgestaan en wie allemaal in de problemen zijn geraakt door hem. Er zijn veel carrières stuk gegaan door deze man, die ver hadden kunnen komen en ja natuurlijk heeft hij ook geluk gehad met bepaalde spelers die het wel hebben gehaald. Je leeft nu op een roze wolk, maar die roze wolk kan ook veranderen in een donkere wolk.

Ik wens je succes met je keuze en we spreken elkaar wel weer over 15 jaar.
Eide
 Eide - dinsdag 08 mei 2018 - 12:50   quote  deeplink  
Ik vind het wel mooi dat Ajax het sportieve belang boven de financiën zet. Ze gaan niet in op de druk van Raiola en accepteren dat Kluivert misschien transfervrij vertrekt. Heerlijk.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 mei 2018 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 12:50 schreef Eide het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Ajax het sportieve belang boven de financiën zet. Ze gaan niet in op de druk van Raiola en accepteren dat Kluivert misschien transfervrij vertrekt. Heerlijk.
Ja ik vind dat ook echt heerlijk en ik denk ook echt dat bijna alle supporters hier achterstaan.

Ik vind ook dat ze een goed statement afgeven aan die vuile rat van een Raiola. Misschien gaan spelers nu toch nadenken voordat ze met hem in zee gaan.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 mei 2018 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 12:20 schreef Ajax we love you het volgende:
Justin Kluivert, ik hoop dat je dit zult lezen, want ik weet dat jij het internet afzoekt op zoek naar wat er geschreven wordt over jou. Op jou leeftijd is dat ook hartstikke leuk om te lezen. Zelf hebben mijn ouders ook mooie stukken bewaard van mijn periode als voetballer ook als was dat niet op hetzelfde niveau als jij nu speelt.

Ik wil je gratis adviseren en ik hoop dat je dit meeneemt in je toekomstige beslissingen.

Je hebt een geweldige surinaamse achtergrond en daar is niets mis mee, het zijn altijd gezellige en leuke mensen met wie ik ook goed op kan schieten. Ik heb ook vrienden met dezelfde achtergrond, alleen valt er altijd 1 ding op, ze hebben vaak mensen om hun heen lopen die ze verkeerd adviseren. Ze lijken wel meer beïnvloedbaar door slechte adviezen dan anderen.

Ik begrijp heel goed dat jij voor de hele familie wil zorgen, maar pas op voor zogenaamde vrienden om je heen die alleen mee willen profiteren en je ook uitkotsen als je niets hebt (inclusief je vriendin), dat is nu eenmaal zoals het gaat in het leven als je succes hebt, wat dat betreft kan ik daar over meepraten.

Geloof me, Raiola is iemand die NIET het beste met jou voor heeft, dat heeft hij inmiddels wel bewezen, hij denkt alleen aan zichzelf en gebruikt jou om te krijgen wat hij wil. Zijn manier van onderhandelen is leuk als het lukt, maar als het fout gaat, ach dat calculeert hij in en voor jou staan er weer 3 anderen die hij kan gebruiken.

Bryan Roy, Edgar Davids, Boogarde, Nordin Wooter, Ulrich van Gobbel, Glen Helder, Gregory van der Wiel zijn jongens die door de verkeerde mensen om hun heen de verkeerde keuzes hebben gemaakt met alle gevolgen van dien. Ze raakte allen zeer veel geld kwijt en sommigen werden failliet verklaard. Natuurlijk zijn het niet alleen jongens met deze achtergrond ook spelers als Cruijff en van der Meijden hebben deze fouten gemaakt.

Wat ik wil zeggen is dat je misschien beter naar je vader kan luisteren, dan naar die rat van een zaakwaarnemer of anderen die met je mee willen profiteren. Je vader houdt van je en zijn advies is gebaseerd op zijn eigen ervaring, daarbij is het een echt objectief advies, want hij heeft echt het beste met je voor en daar zit geen financieel belang bij.

Uiteindelijk ga je het toch wel redden zolang jij de juiste mensen om je heen hebt en geld dat heb je straks echt wel in overvloed als jij de juiste keuzes maakt, maar met de verkeerde keuzes en verkeerde mensen kan het ook anders af lopen. Soms kan je beter minder verdienen en meer ervaring opdoen, waardoor je als een grote meneer veel eisen kan stellen en ook 10x zoveel kan verdienen, dan nu bizarre eisen te stellen, waardoor je misschien later niet het geld gaat ontvangen waar je recht op hebt. Denk aan het Nederlands elftal, denk aan je speel minuten op het hoogste niveau, denk aan Europees voetbal.

Als ik geen vertrouwen in je zou hebben gehad, dan had ik dit niet geschreven. Ik wil dat je kijkt naar wie Raiola echt is en wie hij heeft bijgestaan en wie allemaal in de problemen zijn geraakt door hem. Er zijn veel carrières stuk gegaan door deze man, die ver hadden kunnen komen en ja natuurlijk heeft hij ook geluk gehad met bepaalde spelers die het wel hebben gehaald. Je leeft nu op een roze wolk, maar die roze wolk kan ook veranderen in een donkere wolk.

Ik wens je succes met je keuze en we spreken elkaar wel weer over 15 jaar.
Grappige is dat ik zelf ook van Surinaamse komaf ben en watje hier zegt klopt echt. De Surinamers van de eerste en 2e generatie zijn altijd goed op de hoogte van alles en de valkuilen die erbij komen. Die hebben dan ook veel meegemaakt en hebben echt het beste met je voor. En dan heb ik het over de ouders.

Maar de ooms, tantes, nichten, neven, vrienden.. Oppassen geblazen.
Het zijn juist degenen waar je het niet van verwacht. Ik zie het veel om me heen gebeuren.

Zal natuurlijk overal wel zijn, zoals je zelf zegt. Valt me alleen op dat het onder Surinamers echt heel veel gebeurd.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 mei 2018 - 13:58   quote  deeplink  
Wat Kluivert overigens niet beseft, is dat als dit slechts een onderhandelingsspelletje is, maar hij wel de intentie heeft om gewoon bij te tekenen uiteindelijk hij volgend seizoen verschrikkelijk wordt uitgekotst door de achterban.

In principe verliest hij dus, welke beslissing hij ook maakt nu. Zo zonde.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 mei 2018 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 13:58 schreef Jaccio het volgende:
Wat Kluivert overigens niet beseft, is dat als dit slechts een onderhandelingsspelletje is, maar hij wel de intentie heeft om gewoon bij te tekenen uiteindelijk hij volgend seizoen verschrikkelijk wordt uitgekotst door de achterban.

In principe verliest hij dus, welke beslissing hij ook maakt nu. Zo zonde.
Dat mag niet he!
p111
 p111 - dinsdag 08 mei 2018 - 14:13   quote  deeplink  
Ik mag niet oordelen als je het niet zeker weet,maar ik ben er van overtuigd dat zijn moeder onze golddigster en crimmi girl hier wel eens achter kan zitten,zo is ze ook op Patrick gedoken geld/geld en geld.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 mei 2018 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 14:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat mag niet he!
Mag eigenlijk niet, maar helaas is de realiteit vaak anders
Eide
 Eide - dinsdag 08 mei 2018 - 14:32   quote  deeplink  
Ach, en verder...

Kishna, ging o z'n 20e naar Lazio. Nu ADO Den Haag. Bouy, ging op z'n 18e naar Juve. Nu Cultural Leonese. Dat lijstje is nog veel langer. Allemaal gasten die we uiteindelijk nooit gemist hebben.
AkaS
 AkaS - dinsdag 08 mei 2018 - 14:36   quote  deeplink  
raiola rioolrat is geslaagd in zijn opzet. Hij wil cashen en dat gaat hij dan ook doen.

Zo langzamerhand is er een ontwrichte arbeidsrelatie ontstaan die alleen nog rechtgezet kan worden als Kluivert per direct afstand en afscheid neemt van raiola, maar dat durft hij niet.

Angst voor raiola en zijn ingepakte mama die eurotekens in haar ogen heeft gekregen...

Hij weet dat zijn vader gelijk heeft en hij weet dat dit niet goed is, maar de angst om tegen zijn moeder en raiola in te gaan is te groot!

Zielig eigenlijk.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 mei 2018 - 14:50   quote  deeplink  
Zeer vervelend. Vooral omdat Ajax in een onmogelijke situatie is gemanouvreerd.
Ajax kan het zich niet permitteren nog eens Europees voetbal mis te lopen. Dat wordt gewoonweg niet gepikt.
Lukt dat niet, komen de spelers onder druk, komt de directie onder druk en met name ten Hag nog verder onder druk.

Het seizoen begint akelig vroeg voor Ajax. Tagliafico speelt een WK, het is dus nog maar de vraag hoeveel je aan hem zult hebben. Veltman kan niet, Viergever is weg.
Ziyech gaat vrijwel zeker weg (en hoeveel je die man ook haat, hij is ongelooflijk belangrijk geweest voor Ajax). En dan operatie Jussie nog.
Dan mis je dus in elke linie een belangrijke pion, die opgevangen moet gaan worden met onervaren jongens of jongens die zich nog moeten aanpassen..
Zie zo Europa maar eens te halen.

Haal je Europa niet, dan loop je ook nog eens het risico dat de Ligt zijn conclusies trekt en een winterse transfer wilt. Want ook daar is Raiola zijn klauwen in aan het zetten.
En dan? Weer een mislukt seizoen.

Alleen daarom al zal het enorm vervelend zijn om Justin te moeten missen. Die is met zijn jonge leeftijd en onregelmatigheid dus gewoon al heel erg belangrijk. Ongewild.
Had Kluivert dit spelletje vorig seizoen gespeeld, dan was het niet zo een probleem. De timing is gewoon heel erg vervelend nu.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 08 mei 2018 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 14:50 schreef Jaccio het volgende:
Zeer vervelend. Vooral omdat Ajax in een onmogelijke situatie is gemanouvreerd.
Ajax kan het zich niet permitteren nog eens Europees voetbal mis te lopen. Dat wordt gewoonweg niet gepikt.
Lukt dat niet, komen de spelers onder druk, komt de directie onder druk en met name ten Hag nog verder onder druk.

Het seizoen begint akelig vroeg voor Ajax. Tagliafico speelt een WK, het is dus nog maar de vraag hoeveel je aan hem zult hebben. Veltman kan niet, Viergever is weg.
Ziyech gaat vrijwel zeker weg (en hoeveel je die man ook haat, hij is ongelooflijk belangrijk geweest voor Ajax). En dan operatie Jussie nog.
Dan mis je dus in elke linie een belangrijke pion, die opgevangen moet gaan worden met onervaren jongens of jongens die zich nog moeten aanpassen..
Zie zo Europa maar eens te halen.

Haal je Europa niet, dan loop je ook nog eens het risico dat de Ligt zijn conclusies trekt en een winterse transfer wilt. Want ook daar is Raiola zijn klauwen in aan het zetten.
En dan? Weer een mislukt seizoen.

Alleen daarom al zal het enorm vervelend zijn om Justin te moeten missen. Die is met zijn jonge leeftijd en onregelmatigheid dus gewoon al heel erg belangrijk. Ongewild.
Had Kluivert dit spelletje vorig seizoen gespeeld, dan was het niet zo een probleem. De timing is gewoon heel erg vervelend nu.
Ik denk dat het wel meevalt, want Ajax gaat hem gewoon niet verkopen en ook zijn contract niet verlengen, dat houdt in dat hij gewoon bij Ajax speelt volgend seizoen en dat Ajax hem volgend jaar gratis en voor niets laat vetrekken of mischien al in de winterstop niet meer opsteld, omdat Bande het prima doet. Daarbij betaald Ajax nu een hongerloontje aan Kluivert, dus het kost Ajax niet zoveel geld, geen tekengeld, dus al met al een koopie. Alleen aan mogelijk transfergeld lopen we wat mis voor de nabije toekomst.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 mei 2018 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 15:30 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel meevalt, want Ajax gaat hem gewoon niet verkopen en ook zijn contract niet verlengen, dat houdt in dat hij gewoon bij Ajax speelt volgend seizoen en dat Ajax hem volgend jaar gratis en voor niets laat vetrekken of mischien al in de winterstop niet meer opsteld, omdat Bande het prima doet. Daarbij betaald Ajax nu een hongerloontje aan Kluivert, dus het kost Ajax niet zoveel geld, geen tekengeld, dus al met al een koopie. Alleen aan mogelijk transfergeld lopen we wat mis voor de nabije toekomst.
Maar als Bande het niet goed doet, blijft Kluivert dus wel spelen. Daar gaat dan het standpunt van Ajax om spelers die niet willen verlengen niet langer op te stellen en is het gelijk een signaal naar andere jongens dat je Ajax zo dus gewoon onder druk kan zetten.
p111
 p111 - dinsdag 08 mei 2018 - 17:08   quote  deeplink  
We hebben Johnson ook nog wie weet hoe die het gaat doen,techn/zeer vaardig alleen nog te speels maar wie weet !!!
Brandje
 Brandje - dinsdag 08 mei 2018 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 15:30 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel meevalt, want Ajax gaat hem gewoon niet verkopen en ook zijn contract niet verlengen, dat houdt in dat hij gewoon bij Ajax speelt volgend seizoen en dat Ajax hem volgend jaar gratis en voor niets laat vetrekken of mischien al in de winterstop niet meer opsteld, omdat Bande het prima doet. Daarbij betaald Ajax nu een hongerloontje aan Kluivert, dus het kost Ajax niet zoveel geld, geen tekengeld, dus al met al een koopie. Alleen aan mogelijk transfergeld lopen we wat mis voor de nabije toekomst.
Leuk verhaal maar vooralsnog nergens op gebaseerd.
remco k
 remco k - woensdag 09 mei 2018 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 09:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahaha niet eens zo slecht.

Maar mijn complimenten voor de Ajax directie in deze. Keihard opstellen en zich niet tegen de muur laten zetten door die hufter raiola.

Wat olie, oliedom van Kluivert. Ik zou gaan voor een verlenging van 3 jaar en wellicht een miljoen aan bruto salaris want dat mag je tegenwoordig toch wel verdienen als speler van Ajax!

Maar goed, hij wil niet horen en zal over anderhalf, twee jaar wel enorme spijt hebben.

Overigens vraag ik me af welke praktijken raiola er op na houdt... Lees ik vorige maand een artikel van Kishna dat hij te vroeg is weggegaan bij Ajax en nu plots een artikel dat het voor Kluivert geen verkeerde stap zou zijn om nu al naar het buitenland te gaan....

Grvalletje onder druk gezet door raiola....???
Een miljoen bruto is volgens mij nog ruim onder het salarisplafond van Ajax.
remco k
 remco k - woensdag 09 mei 2018 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 14:36 schreef AkaS het volgende:
raiola rioolrat is geslaagd in zijn opzet. Hij wil cashen en dat gaat hij dan ook doen.

Zo langzamerhand is er een ontwrichte arbeidsrelatie ontstaan die alleen nog rechtgezet kan worden als Kluivert per direct afstand en afscheid neemt van raiola, maar dat durft hij niet.

Angst voor raiola en zijn ingepakte mama die eurotekens in haar ogen heeft gekregen...

Hij weet dat zijn vader gelijk heeft en hij weet dat dit niet goed is, maar de angst om tegen zijn moeder en raiola in te gaan is te groot!

Zielig eigenlijk.
Jij zegt dat hij dat niet durft. Ik denk dat ie het helemaal niet wil.
Hij neemt zelf Raiola als zaakwaarnemer hè. Dat is geen verplichting.
remco k
 remco k - woensdag 09 mei 2018 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 15:42 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Maar als Bande het niet goed doet, blijft Kluivert dus wel spelen. Daar gaat dan het standpunt van Ajax om spelers die niet willen verlengen niet langer op te stellen en is het gelijk een signaal naar andere jongens dat je Ajax zo dus gewoon onder druk kan zetten.
Volgens mij is dat standpunt niet echt meer aan de orde dat uit hun contract lopende spelers niet meer worden opgesteld
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 09 mei 2018 - 10:50   quote  deeplink  
Dit is gewoon een gevalletje boilissen.
Die had ook absurde wensen.
Wat vervolgens gebeurde was dat hij zijn contract mocht uitdienen thuis.
Geen enkele wedstrijd meer spelen, ook bij de training niet meer aanwezig.

Denk dat Ajax Kluivert dan gewoon uit de selectie zet. Dan maar kijken of er mooie clubs nog geïnteresseerd zijn na een seizoen niet spelen en niet met de groep trainen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 09 mei 2018 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 19:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Leuk verhaal maar vooralsnog nergens op gebaseerd.
Kluivert heeft een talenten contract bij Ajax van max 3 jaar, daar verdiend hij geen grote sommen geld mee. Natuurlijk gaat hij nu naar het echte geld en daarom is het merkwaardig dat zijn zaakwaarnemer ineens iets belachelijks eist. Hij heeft nog steeds een contract tot Juli 2019, dus als Ajax hem niet wil verkopen dan mogen ze hem aan zijn huidige contract houden. Dus tegen een "hongerloontje" met de wetenschap dat hij vanaf juli 2019 transfervrij is.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 09 mei 2018 - 13:30   quote  deeplink  
De soap gaat nog even door

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/813948/overmars-geciteerd-in-itali-kluivert-verlengt-zijn-contract-en-blijft-bij-ajax-.html
hjf
 hjf - woensdag 09 mei 2018 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Ik ben er wel klaar mee. € 30 miljoen vangen en een paar goede aankopen gaan doen.
wvb
 wvb - woensdag 09 mei 2018 - 15:30   quote  deeplink  
Dat een Ajax coryfee als Barry Hulshoff nou ook nog mee wil eten uit de ruif, het miljoenenbal, door Mino Raiola als intermediair te gebruiken, om de Ligt naar een andere club te pushen, walgelijk, verfoeilijk, misselijkmakend is het, bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Barry schaam je diep, gênanter kan het niet meer worden.
Triest, meelijwekkend is het.
Wat een rottigheid tot in alle regionen en geledingen toe, van deze ooit eens zo'n majestueuze en fenomenale voetbalclub.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2018 door wvb --
p111
 p111 - woensdag 09 mei 2018 - 18:46   quote  deeplink  
Zo kan het ook .Een voorbeeld voor die jonge schijtbakken.
==============================================================
ahanbakhsh, die het afgelopen seizoen goed was voor 21 doelpunten en twaalf assists, is namelijk niet van plan om een transfer te forceren. 'Wij werken in perfecte harmonie met AZ. Dat doen we al jaren en dat zal zo blijven. Alireza wil niet voor problemen of gezeur zorgen. AZ heeft heel veel voor hem betekend de laatste jaren en wij overleggen dan ook alles met de club. Alle partijen hebben veel respect voor elkaar', aldus Hashemi, die de Bundesliga noemde als een competitie die erg goed zou passen bij de AZ-uitblinker.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 09 mei 2018 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 18:46 schreef p111 het volgende:
Zo kan het ook .Een voorbeeld voor die jonge schijtbakken.
==============================================================
ahanbakhsh, die het afgelopen seizoen goed was voor 21 doelpunten en twaalf assists, is namelijk niet van plan om een transfer te forceren. 'Wij werken in perfecte harmonie met AZ. Dat doen we al jaren en dat zal zo blijven. Alireza wil niet voor problemen of gezeur zorgen. AZ heeft heel veel voor hem betekend de laatste jaren en wij overleggen dan ook alles met de club. Alle partijen hebben veel respect voor elkaar', aldus Hashemi, die de Bundesliga noemde als een competitie die erg goed zou passen bij de AZ-uitblinker.
Vraag me af of dat nog zo is als Barca straks voor de deur staat en AZ hem niet wilt laten gaan.
remco k
 remco k - woensdag 09 mei 2018 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 18:46 schreef p111 het volgende:
Zo kan het ook .Een voorbeeld voor die jonge schijtbakken.
==============================================================
ahanbakhsh, die het afgelopen seizoen goed was voor 21 doelpunten en twaalf assists, is namelijk niet van plan om een transfer te forceren. 'Wij werken in perfecte harmonie met AZ. Dat doen we al jaren en dat zal zo blijven. Alireza wil niet voor problemen of gezeur zorgen. AZ heeft heel veel voor hem betekend de laatste jaren en wij overleggen dan ook alles met de club. Alle partijen hebben veel respect voor elkaar', aldus Hashemi, die de Bundesliga noemde als een competitie die erg goed zou passen bij de AZ-uitblinker.
En hoe zal hij zijn als de trein met een hoop centen voorbij komt?

Sneijder endergelijke zouden ook allemaal blijven.
p111
 p111 - woensdag 09 mei 2018 - 19:34   quote  deeplink  
Dit is zijn mening als er echt geld komt !! zegt hij en ik geloof hem wel.
===========================================================================
oor de 24-jarige Jahanbakhsh geeft het financiële plaatje in ieder geval niet de doorslag. 'Geld is niet belangrijk voor Alireza, hij zal nooit naar China of het Midden-Oosten gaan', bezweert Hashemi. 'Zelfs niet als die clubs honderd miljoen euro bieden. Nee, echt niet, ze hoeven niet eens te bellen. Alireza wil Iran trots maken en heeft een enorme drang om zich te bewijzen en te slagen als topvoetballer. Het sportieve plaatje bepaalt alles.'
p111
 p111 - woensdag 09 mei 2018 - 19:35   quote  deeplink  
Toch heel andere commentaar als die twee 18 jarige van onze club !!!
remco k
 remco k - woensdag 09 mei 2018 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 19:34 schreef p111 het volgende:
Dit is zijn mening als er echt geld komt !! zegt hij en ik geloof hem wel.
===========================================================================
oor de 24-jarige Jahanbakhsh geeft het financiële plaatje in ieder geval niet de doorslag. 'Geld is niet belangrijk voor Alireza, hij zal nooit naar China of het Midden-Oosten gaan', bezweert Hashemi. 'Zelfs niet als die clubs honderd miljoen euro bieden. Nee, echt niet, ze hoeven niet eens te bellen. Alireza wil Iran trots maken en heeft een enorme drang om zich te bewijzen en te slagen als topvoetballer. Het sportieve plaatje bepaalt alles.'
Is je goed recht maar ik geloof er geen reet van.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 mei 2018 - 19:42   quote  deeplink  
Ik geloof het wel. Verstandige woorden van een zaakwaarnemer en zijn cliënt. Beter als die snotapen van Ajax! Sorry maar anders kan ik die over het paard getilde jochies niet noemen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 mei 2018 - 22:17   quote  deeplink  
Is die arrogante kleine pizza vretende kutsmurf al verkocht??
AkaS
 AkaS - vrijdag 11 mei 2018 - 12:08   quote  deeplink  
Zijn jullie die Kluivert en kut raiola ook al zo zat!!!

Ajax geldwolven.... tuurlijk!

Nee, lekker opleiden en dan gratis de deur uit laten lopen... En dan over 2 jaar niet meer bestaan!!!

Het moet win-win zijn en dat is dat Kluivert een goede opleiding geniet, vervolgens een paar seizoenen goed presteert in Ajax 1 en dan tegen een goede transfersom een stap hogerop maakt. Dat is win-win.

Alleen het is hem naar zijn bolletje gestegen en alleen hij en raiola mogen nog winnen.

Zo groot fan als ik van hem was, zo moet ik nu om die kleine etterbak kotsten!

Lekker oprotten en als ik Ajax was zou ik meteen deze kans aangrijpen en alle spelers die bij raiola onder contract staan eruit sodemieteren en deze vuile hond persona non grata maken en daar iedere speler binnen Ajax en toekomstige spelers op attenderen dat er met deze persoon niet onderhandeld wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 mei 2018 door AkaS --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 11 mei 2018 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 12:08 schreef AkaS het volgende:
Zijn jullie die Kluivert en kut raiola ook al zo zat!!!

Ajax geldwolven.... tuurlijk!

Nee, lekker opleiden en dan gratis de deur uit laten lopen... En dan over 2 jaar niet meer bestaan!!!

Het moet win-win zijn en dat is dat Kluivert een goede opleiding geniet, vervolgens een paar seizoenen goed presteert in Ajax 1 en dan tegen een goede transfersom een stap hogerop maakt. Dat is win-win.

Alleen het is hem naar zijn bolletje gestegen en alleen hij en raiola mogen nog winnen.

Zo groot fan als ik van hem was, zo moet ik nu om die kleine etterbak kotsten!

Lekker oprotten en als ik Ajax was zou ik meteen deze kans aangrijpen en alle spelers die bij raiola onder contract staan eruit sodemieteren en deze vuile hond persona non grata maken en daar iedere speler binnen Ajax en toekomstige spelers op attenderen dat er met deze persoon niet onderhandeld wordt.
Nog erger dan de soap Younes. Maar Raiola blijft proberen het vuur op te stoken. Alsof get niet normaal is dat Ajax wat verdient aan hem. Nee, in de ogen van Raiola moet alleen hij er beter van worden!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 11 mei 2018 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 12:08 schreef AkaS het volgende:
Zijn jullie die Kluivert en kut raiola ook al zo zat!!!

Ajax geldwolven.... tuurlijk!

Nee, lekker opleiden en dan gratis de deur uit laten lopen... En dan over 2 jaar niet meer bestaan!!!

Het moet win-win zijn en dat is dat Kluivert een goede opleiding geniet, vervolgens een paar seizoenen goed presteert in Ajax 1 en dan tegen een goede transfersom een stap hogerop maakt. Dat is win-win.

Alleen het is hem naar zijn bolletje gestegen en alleen hij en raiola mogen nog winnen.

Zo groot fan als ik van hem was, zo moet ik nu om die kleine etterbak kotsten!

Lekker oprotten en als ik Ajax was zou ik meteen deze kans aangrijpen en alle spelers die bij raiola onder contract staan eruit sodemieteren en deze vuile hond persona non grata maken en daar iedere speler binnen Ajax en toekomstige spelers op attenderen dat er met deze persoon niet onderhandeld wordt.
Overigens valt het me op dat er meer clubs zijn die moeite hebben met Raiola. Zo zouden ook Barcelona en Man Utd klaar zijn met hem. Het boort De Ligt een waarschijnlijke transfer naar Barcelona door de neus. Maar volgens die pizzabakker ligt het allemaal aan de ander en niet aan hem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic









0.0101871