BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 18 mei 2018 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 11:30 schreef Jaccio het volgende:

[..]

En dat is waar het mij hier om gaat. Niet zozeer om Kluivert. Als hij wilt gaan, moet hij gaan. Zo simpel is het.

Het gaat mij om de reden erachter. Want als dat echt een ding begint te worden bij de spelers onderling, dan heeft Ajax een veel groter probleem dan een Kluivert die weg wilt..
Zoals altijd, de uitvoerende kant van een bedrijf heeft altijd last van de perikelen bovenin, daarom moet dat ook echt eens een keer worden opgelost..
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 mei 2018 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 11:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zal best, maar het is niks anders dan hypocriet vergeleken met wat hij de laatste tijd gezegd heeft. Dan moet je iemand niet roemen om zijn eerlijkheid.
Klopt helemaal Loetje en daarom is het zo glashelder dat raiola kluivertje als een trekpoppetje in zijn macht heeft en hem instrueert wat te zeggen.

raiola is sluw maar dat is wat anders dan intelligent. Hij denkt overigens wel dat hij intelligent is, maar telkens als je zijn statements dieper bekijkt en of wat hij Kluivert laat zeggen klopt er eigenlijk geen reet van.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 mei 2018 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 11:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zal best, maar het is niks anders dan hypocriet vergeleken met wat hij de laatste tijd gezegd heeft. Dan moet je iemand niet roemen om zijn eerlijkheid.
Tja, dat onderhandelen is uiteindelijk ook gewoon een spel. Ajax speelt het en kamp Justin speelt het.
Denk dat beide kanten niet helemaal eerlijk en transparant zijn.

Wat ik van Kluivert zelf vind, staat er verder ook gewoon buiten. Doet er ook niet echt toe.
Ik ben supporter van Ajax, niet perse van Justin Kluivert. Daarom doet wat ik zie gebeuren op organisatorisch niveau mij meer dan dit vertrek.
Ik hoop dat ze het snel oplossen voordat we te maken krijgen met een totale leegloop.

We klagen maar over Justin en Raiola en de smerige spelletjes. Maar ik denk dat we ook zeer zeker kritisch naar Ajax mogen kijken in dit geval.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2018 door Jaccio --
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 mei 2018 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 12:25 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Tja, dat onderhandelen is uiteindelijk ook gewoon een spel. Ajax speelt het en kamp Justin speelt het.
Denk dat beide kanten niet helemaal eerlijk en transparant zijn.

Wat ik van Kluivert zelf vind, staat er verder ook gewoon buiten. Doet er ook niet echt toe.
Ik ben supporter van Ajax, niet perse van Justin Kluivert. Daarom doet wat ik zie gebeuren op organisatorisch niveau mij meer dan dit vertrek.
Ik hoop dat ze het snel oplossen voordat we te maken krijgen met een totale leegloop.

We klagen maar over Justin en Raiola en de smerige spelletjes. Maar ik denk dat we ook zeer zeker kritisch naar Ajax mogen kijken in dit geval.
Dat is ook mijn grote probleem. Ik ben supporter van Ajax en dat is gelijk het verwarrende.

Wat je al niet over had voor je club en dan nu alleen maar reden tot ontevredenheid.

Anti Overmars en anti van der Sar!

En nogmaals als zij worden tegen gewerkt en geen pluche zijn, dan verwacht ik van hen die financieel allang onafhankelijk zijn een statement richting de trouwe achterban.

Van beste supporters, wij weten wat we willen en trappelen om dit uit te voeren, echter worden wij door die en die personen / afdelingen binnen Ajax tegen gewerkt.

Dit is voor ons een onwerkbare situatie en daarom stappen wij op!

Dan heb je je rug recht. Nu is het allemaal slappe hap. Geen Labyad, toch Labyad omdat je zwicht voor je trainer aan wie jij je bestaansrecht heb opgehangen. Etc etc...
remco k
 remco k - vrijdag 18 mei 2018 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 12:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Klopt helemaal Loetje en daarom is het zo glashelder dat raiola kluivertje als een trekpoppetje in zijn macht heeft en hem instrueert wat te zeggen.

raiola is sluw maar dat is wat anders dan intelligent. Hij denkt overigens wel dat hij intelligent is, maar telkens als je zijn statements dieper bekijkt en of wat hij Kluivert laat zeggen klopt er eigenlijk geen reet van.
Aan de andere kant. Zonder een beetje intelligentie was die man nooit gekomen waar die is.

Ik denk dat hij uiterst slim is en dat op een negatieve manier gebruikt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 12:25 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Tja, dat onderhandelen is uiteindelijk ook gewoon een spel. Ajax speelt het en kamp Justin speelt het.
Denk dat beide kanten niet helemaal eerlijk en transparant zijn.

Wat ik van Kluivert zelf vind, staat er verder ook gewoon buiten. Doet er ook niet echt toe.
Ik ben supporter van Ajax, niet perse van Justin Kluivert. Daarom doet wat ik zie gebeuren op organisatorisch niveau mij meer dan dit vertrek.
Ik hoop dat ze het snel oplossen voordat we te maken krijgen met een totale leegloop.

We klagen maar over Justin en Raiola en de smerige spelletjes. Maar ik denk dat we ook zeer zeker kritisch naar Ajax mogen kijken in dit geval.
Maar waarom is Ajax slecht in deze en Kluivert goudeerlijk, dat is alles behalve fair om te zeggen. Zeker aangezien Kluivert eerder andere dingen gezegd heeft. Daarbij heeft Van der Sar ook netjes in Rondo gereageerd, al eerder dan hem. En dat is dan niet geloofwaardig?

Met alle respect, maar waar sommige hier van racisme worden beschuldigd, trek jij werkelijk alle buitenlandse en getinte gasten voor. Dit is namelijk echt niet fair in mijn ogen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 12:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Klopt helemaal Loetje en daarom is het zo glashelder dat raiola kluivertje als een trekpoppetje in zijn macht heeft en hem instrueert wat te zeggen.

raiola is sluw maar dat is wat anders dan intelligent. Hij denkt overigens wel dat hij intelligent is, maar telkens als je zijn statements dieper bekijkt en of wat hij Kluivert laat zeggen klopt er eigenlijk geen reet van.
Ik zou zijn spaarrekening niet willen zien. Hij is heel slim, casht veel en weet precies wat die doet. Dat clubs hem massaal uitkotsen is wat anders.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 mei 2018 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 13:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar waarom is Ajax slecht in deze en Kluivert goudeerlijk, dat is alles behalve fair om te zeggen. Zeker aangezien Kluivert eerder andere dingen gezegd heeft. Daarbij heeft Van der Sar ook netjes in Rondo gereageerd, al eerder dan hem. En dat is dan niet geloofwaardig?

Met alle respect, maar waar sommige hier van racisme worden beschuldigd, trek jij werkelijk alle buitenlandse en getinte gasten voor. Dit is namelijk echt niet fair in mijn ogen.
Ik reageer hier harder op Ajax, omdat Kluivert mij in deze zaak niet interesseert. Wilt hij weg? verpieteren ergens op de bank? Prima. Als hij denkt dat hij het elders beter heeft, dan moet hij gaan.
Wat ik al aangaf, ik ben supporter van Ajax en niet perse van Justin Kluivert.

Persoonlijk vind ik niet dat ik de buitenlandse jongens voortrek in mijn meningen.
Volgens mij, en verbeter me als ik me hierin vergis, ben ik hier alleen echt duidelijk pro-Ziyech geweest.
Het interesseert me echt niet of iemand wel of geen kleurtje heeft hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2018 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 13:23 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik reageer hier harder op Ajax, omdat Kluivert mij in deze zaak niet interesseert. Wilt hij weg? verpieteren ergens op de bank? Prima. Als hij denkt dat hij het elders beter heeft, dan moet hij gaan.
Wat ik al aangaf, ik ben supporter van Ajax en niet perse van Justin Kluivert.

Persoonlijk vind ik niet dat ik de buitenlandse jongens voortrek in mijn meningen.
Volgens mij, en verbeter me als ik me hierin vergis, ben ik hier alleen echt duidelijk pro-Ziyech geweest.
Het interesseert me echt niet of iemand wel of geen kleurtje heeft hoor.
Jij geeft Kluivert volkomen gelijk met zijn argumenten terwijl je ten eerste de reactie van Ajax niet meeneemt, ten 2e, doet alsof het helemaal klopt wat hij zegt. Ja, dat vind ik raar, heel raar.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 mei 2018 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 13:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij geeft Kluivert volkomen gelijk met zijn argumenten terwijl je ten eerste de reactie van Ajax niet meeneemt, ten 2e, doet alsof het helemaal klopt wat hij zegt. Ja, dat vind ik raar, heel raar.
Ik denk dat je mijn reacties niet goed gelezen hebt, of niet goed begrepen hebt. Ik geef Kluivert namelijk nergens gelijk ten opzichte van Ajax.. Kluivert moet lekker doen wat hij wilt.

Ik zeg dat ik hem geloof. Als hij zegt dat hij zich op een bepaalde manier onder druk gezet voelt, dan geloof ik dat wel. Ajax heeft hem ook onder druk gezet om bij te tekenen..

Betreffende het stuk waar hij zegt:

“Kijk wat er om mij heen gebeurt, met andere spelers die weg willen of weggaan. Het is straks al moeilijk om door de voorronde van de Champions League te komen, terwijl wedstrijden op het hoogste niveau belangrijk zijn.”

Dat is voor mij gewoon feit en niet eens zozeer een argument van Kluivert in deze discussie.
Ik denk namelijk dat er maar heel weinig mensen zijn die niet vinden dat wat hij daar zegt gewoon waar is.
(heeft overigens ook niks met zijn kleurtje te maken. Als Donny of de Ligt dit had geroepen, dan had ik er precies zo op gereageerd)

Welke reactie van Ajax heb ik niet meegenomen volgens jou?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2018 door Jaccio --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 18 mei 2018 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 11:05 schreef Loetje het volgende:
Ik geloof van harte dat de sfeer door alle ellende minder is, maar om jezelf eerst op een bepaalde manier uit te laten in de media over blijven en het naar je zin te hebben en vervolgens de club zo te kak te zetten, dan moet je oprotten en nooit meer terugkomen. Zéker niet met wat Ajax allemaal voor hem gedaan heeft.

En al zijn het instructies van Raiola, dan nog is hij degene die besluit het te melden in de media of niet.
Tja, we weten allemaal dat Kluivert natuurlijk niet tot de meest intelligente spelers behoord. Dat is nog zacht uitgedrukt en hij heeft een moeder Golddigger eersteklas. Hij is nog veel te jong en word gewoon aan alle kanten genaaid. Hij gelooft zijn moeder en zijn zaakwaarnemer en volgt hun adviesen. Zelfs de adviezen van zijn vader legt hij naast zich neer en als je niet begrijpt dat je vader dan zegt dat hij altijd zijn zo'n zou steune.... Tja natuurlijk doet Patrick dit, het is zijn zoon, maar Patrick zegt ook blijf bij Ajax dat is beter voor je.

Maarja aan domme spelers hebben we ook niets, dus verkopen!!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 13:59 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Welke reactie van Ajax heb ik niet meegenomen volgens jou?
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 08:13 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hahaha
Ja, ik zou eerlijkgezegd niet weten waarom ik Ajax nog moet geloven. Die gasten daar spelen al smerige spelletjes met elkaar. En die hebben nog een verleden met elkaar nota bene.

En wat hij zegt is toch ook gewoon zo? bijtekenen of weg.. Dat weten we toch allemaal? En dat is echt niet omdat ze hem zo graag zien hoor, maar omdat ze anders niks aan hem verdienen.
In het eerste stuk waarin hij klaagt over vastigheid liegt hij ook niet. Hebben wij hier zelf ook over geklaagd. herhaaldelijk.

Neemt overigens niet weg dat ik het persoonlijk te vroeg vind voor hem om weg te gaan sportief gezien.
Ik vind deze persoonlijk weg degelijk slaan op dat Ajax volledig onbetrouwbaar is zonder dat als aanval te bedoelen.

Ik adviseer Rondo even terug te kijken op YouTube. Daar geeft Van der Sar ook meermaals reactie daarop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2018 door Loetje --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 18 mei 2018 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 12:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Klopt helemaal Loetje en daarom is het zo glashelder dat raiola kluivertje als een trekpoppetje in zijn macht heeft en hem instrueert wat te zeggen.

raiola is sluw maar dat is wat anders dan intelligent. Hij denkt overigens wel dat hij intelligent is, maar telkens als je zijn statements dieper bekijkt en of wat hij Kluivert laat zeggen klopt er eigenlijk geen reet van.
Hahaha,geweldige woorden.... "dat Raoila kluivertje als een rtekpoppetje in zijn macht heeft"
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 18 mei 2018 - 14:07   quote  deeplink  
Duidelijk statement van Overmars, als we spelers van 18/19 gaan verkopen, dan kunnen we de jeugdopleiding beter sluiten
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 14:07   quote  deeplink  
Waarom zou je anders als Kluivert zijnde terwijl je nog in dienst bent van Ajax je club zo te kak zetten? Enkel en alleen om eem transfer te realiseren. Maar zou hem als Ajax zijnde die alles voor hem gedaan heeft, dumpen bij Jong Ajax en geen wedstrijden meer laten spelen. Komt die volgend jaar met een mooie achterstand binnen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 14:07 schreef Ajax we love you het volgende:
Duidelijk statement van Overmars, als we spelers van 18/19 gaan verkopen, dan kunnen we de jeugdopleiding beter sluiten
Logisch toch?
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 18 mei 2018 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 14:07 schreef Loetje het volgende:
Waarom zou je anders als Kluivert zijnde terwijl je nog in dienst bent van Ajax je club zo te kak zetten? Enkel en alleen om eem transfer te realiseren. Maar zou hem als Ajax zijnde die alles voor hem gedaan heeft, dumpen bij Jong Ajax en geen wedstrijden meer laten spelen. Komt die volgend jaar met een mooie achterstand binnen.
Het is idd heel slecht van hem, niet te geloven en ik zou als Ajax zijnde gewoon Kluivert terugzettem naar de jeugd en dan lekker na een jaar gratis wegdoen. Laat het hem maar voelen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 18 mei 2018 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 14:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Logisch toch?
Ja heel logisch. Ik vind het wel goed dat hij dit zegt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 14:11 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het is idd heel slecht van hem, niet te geloven en ik zou als Ajax zijnde gewoon Kluivert terugzettem naar de jeugd en dan lekker na een jaar gratis wegdoen. Laat het hem maar voelen.
Ik wil best wat geloven wat die zegt, zal ook vast wel een en ander kloppen. Maar het is meer dan merkwaardig wat hij doet en dat zorgt er zeker voor dat hij evenmin alles behalve betrouwbaar is.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 mei 2018 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 14:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

[..]

Ik vind deze persoonlijk weg degelijk slaan op dat Ajax volledig onbetrouwbaar is zonder dat als aanval te bedoelen.

Ik adviseer Rondo even terug te kijken op YouTube. Daar geeft Van der Sar ook meermaals reactie daarop.
Ik vertrouw Ajax niet nee. Dat heeft niks met Kluivert te maken, maar met wat er is voorgevallen met oa Jonk, Keizer en Bergkamp. Ik denk inderdaad dat ze smerige spelletjes spelen bovenin.

Het interview met vd Sar heb ik inderdaad gezien, maar ik begrijp niet zo waarom dat interview belangrijk is voor wat ik vind van wat er gebeurt bij Ajax.

Over het stukje bijtekenen of weg.. Dat is toch gewoon waarheid? Ajax heeft toch ook nooit onder stoelen of banken geschoven dat ze zo denken bij het verlengen van contracten? Dat is hun goed recht en ben ik ook niet negatief over.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 14:11 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja heel logisch. Ik vind het wel goed dat hij dit zegt.
Je weet dat je spelers verliest, maar je moet als club ook niet aan alles maar gaan toegeven waar de machtige zaakwaarnemers op aansturen.

Als op je 18e je geld al boven je plezier staat, wordt het sowieso helemaal niets.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 14:15 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik vertrouw Ajax niet nee. Dat heeft niks met Kluivert te maken, maar met wat er is voorgevallen met oa Jonk, Keizer en Bergkamp. Ik denk inderdaad dat ze smerige spelletjes spelen bovenin.

Het interview met vd Sar heb ik inderdaad gezien, maar ik begrijp niet zo waarom dat interview belangrijk is voor wat ik vind van wat er gebeurt bij Ajax.

Over het stukje bijtekenen of weg.. Dat is toch gewoon waarheid? Ajax heeft toch ook nooit onder stoelen of banken geschoven dat ze zo denken bij het verlengen van contracten? Dat is hun goed recht en ben ik ook niet negatief over.
Echter veroordeel je Ajax wel uiteindelijk in deze kwestie met Kluivert en dat lijkt me allerminst terecht.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 mei 2018 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 13:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar waarom is Ajax slecht in deze en Kluivert goudeerlijk, dat is alles behalve fair om te zeggen. Zeker aangezien Kluivert eerder andere dingen gezegd heeft. Daarbij heeft Van der Sar ook netjes in Rondo gereageerd, al eerder dan hem. En dat is dan niet geloofwaardig?

Met alle respect, maar waar sommige hier van racisme worden beschuldigd, trek jij werkelijk alle buitenlandse en getinte gasten voor. Dit is namelijk echt niet fair in mijn ogen.
Vandaar ook mijn reactie op Jaccio dat ik niet verbaasd was dat hij het verhaal wat Justin ophing wel geloofde.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 mei 2018 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 14:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Echter veroordeel je Ajax wel uiteindelijk in deze kwestie met Kluivert en dat lijkt me allerminst terecht.
Het enige waar ik Ajax van 'beschuldig' om het maar even zo te noemen, is dat ze de zaken niet goed op orde hebben en dat dit dreigt door te werken op de spelersgroep.

Ik denk niet dat ik hier iets absurds roep maar als ik hierin ongelijk heb, verbeter me gerust.

Overigens wil ik voor de goede orde wel mijn excuses aanbieden als het overkomt alsof ik discrimineer, want dat is absoluut niet mijn intentie noch hoe ik in elkaar zit.
Pietje
 Pietje - vrijdag 18 mei 2018 - 14:39   quote  deeplink  
Ik heb het gehele interview met Justin Kluivert in de Volkskrant gelezen. Ik geloof er geen woord van, sterker, het is net of ik Raiola hoor en lees. Die zal Kluivert wel hebben ingefluisterd wat hij moest zeggen.
Vreemd is ook dat Kluivert toegeeft, dat zijn vader vindt dat voor zijn ontwikkeling het beter is nog zo'n twee jaar bij Ajax te blijven.

Lekker niet naar je vader luisteren hoor, snotneus. Zo goed was je het afgelopen seizoen nou ook niet. Strakjes zit je gewoon ergens in Engeland, Spanje of Italië op de reservebank. Zou dat goed voor je ontwikkeling zijn? Je bent gewoon een domme gans, die zijn oren veel te veel laat hangen naar die rioolrat van een zaakwaarnemer van je.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 14:25 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het enige waar ik Ajax van 'beschuldig' om het maar even zo te noemen, is dat ze de zaken niet goed op orde hebben en dat dit dreigt door te werken op de spelersgroep.

Ik denk niet dat ik hier iets absurds roep maar als ik hierin ongelijk heb, verbeter me gerust.

Overigens wil ik voor de goede orde wel mijn excuses aanbieden als het overkomt alsof ik discrimineer, want dat is absoluut niet mijn intentie noch hoe ik in elkaar zit.
Nogmaals, ik val je niet aan en je mag alle standpunten hebben. Graag zelfs! Maar ik zeg dat je in deze kwestie de ongeloofwaardigheid van Ajax niet ter discussie kunt stellen.

Bovendien en dat is een compliment, Ajax lijkt juist geleerd te hebben. 3 spelers al binnen voor a.s seizoen en de 4e op komst. Dus zo onbetrouwbaar is het niet. En ook ik ben niet van iedereen fan, maar dit zijn goede dingen die ook wel eens benoemd mogen worden.
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 14:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vandaar ook mijn reactie op Jaccio dat ik niet verbaasd was dat hij het verhaal wat Justin ophing wel geloofde.
Belachelijke reactie van je! ;-) Maargoed, nog 3 weekjes en dan kunnen we rellen en het uitvechten! :)
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 mei 2018 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 15:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nogmaals, ik val je niet aan en je mag alle standpunten hebben. Graag zelfs! Maar ik zeg dat je in deze kwestie de ongeloofwaardigheid van Ajax niet ter discussie kunt stellen.

Bovendien en dat is een compliment, Ajax lijkt juist geleerd te hebben. 3 spelers al binnen voor a.s seizoen en de 4e op komst. Dus zo onbetrouwbaar is het niet. En ook ik ben niet van iedereen fan, maar dit zijn goede dingen die ook wel eens benoemd mogen worden.
Kan het eerlijk gezegd niet helemaal eens zijn in deze, want:

We mogen niet vergeten dat Overmars een superdik salaris opstrijkt plus bonus waar wij met zijn allen alleen maar van kunnen dromen... En dat hij zijn werk op dit vlak eindelijk oppakt na jaren te hebben gefaald, is voor mij niet meer dan logica.

Maar goed ik ben enigszins gekleurd richting Overmars wat betreft zijn functioneren.

We kunnen en ik weet dat ik weer in herhaling val... Maar we kunnen de huidige chaos niet loskoppelen van de onbekwame keuzes die door de directie zijn gemaakt.

En ook nu weer. Vasthouden aan Ten Hag terwijl je overal tussen de regels te horen krijgt dat hij op zich een prima trainer is, maar niet bij Ajax past.

Komend jaar moet er echt kampioen geworden worden. Waarom dan doorgaan met een trainer die er niet goed op staat en waarvan het overal gonst dat hij bij een slecht begin niet te handhaven is.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 18 mei 2018 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 14:15 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik vertrouw Ajax niet nee. Dat heeft niks met Kluivert te maken, maar met wat er is voorgevallen met oa Jonk, Keizer en Bergkamp. Ik denk inderdaad dat ze smerige spelletjes spelen bovenin.

Het interview met vd Sar heb ik inderdaad gezien, maar ik begrijp niet zo waarom dat interview belangrijk is voor wat ik vind van wat er gebeurt bij Ajax.

Over het stukje bijtekenen of weg.. Dat is toch gewoon waarheid? Ajax heeft toch ook nooit onder stoelen of banken geschoven dat ze zo denken bij het verlengen van contracten? Dat is hun goed recht en ben ik ook niet negatief over.
Het lijkt haast wel of jij persoonlijk ook benadeeld voelt door ajax ;-)
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 mei 2018 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 17:27 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Het lijkt haast wel of jij persoonlijk ook benadeeld voelt door ajax ;-)
Hahaha
Ja ik baal er gewoon van dat het zo rommelt binnen Ajax
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 16:41 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kan het eerlijk gezegd niet helemaal eens zijn in deze, want:

We mogen niet vergeten dat Overmars een superdik salaris opstrijkt plus bonus waar wij met zijn allen alleen maar van kunnen dromen... En dat hij zijn werk op dit vlak eindelijk oppakt na jaren te hebben gefaald, is voor mij niet meer dan logica.

Maar goed ik ben enigszins gekleurd richting Overmars wat betreft zijn functioneren.

We kunnen en ik weet dat ik weer in herhaling val... Maar we kunnen de huidige chaos niet loskoppelen van de onbekwame keuzes die door de directie zijn gemaakt.

En ook nu weer. Vasthouden aan Ten Hag terwijl je overal tussen de regels te horen krijgt dat hij op zich een prima trainer is, maar niet bij Ajax past.

Komend jaar moet er echt kampioen geworden worden. Waarom dan doorgaan met een trainer die er niet goed op staat en waarvan het overal gonst dat hij bij een slecht begin niet te handhaven is.
Ik denk dat je me punt even niet begrijpt gap. Ik was met Jaccio in discussie omdat ik vind dat hij zegt dat Ajax niet betrouwbaar is en dat zegt in de kwestie Kluivert.

Er moeten vanaf bovenaf zeker dingen beter en daar is iedereen het over eens.

Maar ik zie ook dat Ajax nu al leert door zich bijvoorbeeld sneller te versterken.
AkaS
 AkaS - dinsdag 22 mei 2018 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 18:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk dat je me punt even niet begrijpt gap. Ik was met Jaccio in discussie omdat ik vind dat hij zegt dat Ajax niet betrouwbaar is en dat zegt in de kwestie Kluivert.

Er moeten vanaf bovenaf zeker dingen beter en daar is iedereen het over eens.

Maar ik zie ook dat Ajax nu al leert door zich bijvoorbeeld sneller te versterken.
Oja zeker, dat heeft Overmars idd ook toegegeven dat de selectie eerder rond moet zijn. Ik vond dit destijds ook positief. Maarja er is in de tussentijd ook weer een hoop gebeurd.

Heel veel draait om communicatie, zeker in de belangrijke details. Op dit moment is dit zeker niet waar Overmars en Ten Hag bijvoorbeeld sterk zijn.

In mijn ogen voldoen ze gewoon niet.

Los van de raiola streken die natuurlijk erg sluw misbruik maakt van de onhandigheid van Overmars. En de boel op ramkoers krijgt zodat hij weer kan cashen.

Interview met Kluivert komt niet geheel verrassend volledig uit de regie van raiola die de Volkskrant benaderde.

Verlengen kan toch ook in december???

Natuurlijk, tegen december is hij helemaal geen reet meer waard wat betreft transferwaarde en loopt hij letterlijk voor een appel en een ei de deur uit.

Kluivert is een heel dom jongentje. Heeft zelf ten volle geprofiteert van de kernwaardes van Ajax en nu zet hij zich af voor eigen gewin en die van een hufterige zaakwaarnemer, die hij eigenlijk niet eens nodig heeft.
AkaS
 AkaS - dinsdag 22 mei 2018 - 07:13   quote  deeplink  
Tipje voor Overmars....

Probeer Keje Molenaar eens in te zetten als mediator. Liefst in een informeel 1 op 1 met Justin. Wellicht te regelen via vader Patrick.

Hij zou Justin ook kunnen bijstaan bij contractonderhandelingen lijkt mij.

Hij en de Ligt hebben types als raiola helemaal niet nodig.
remco k
 remco k - dinsdag 22 mei 2018 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 07:13 schreef AkaS het volgende:
Tipje voor Overmars....

Probeer Keje Molenaar eens in te zetten als mediator. Liefst in een informeel 1 op 1 met Justin. Wellicht te regelen via vader Patrick.

Hij zou Justin ook kunnen bijstaan bij contractonderhandelingen lijkt mij.

Hij en de Ligt hebben types als raiola helemaal niet nodig.
Volgens mij bepaald zon speler dat echt zelf. En als je de reactie van Justin hoort over de mening van zijn vader belooft dat geen goeds..

Nu ook weer dat Raiola het hele interview met Justin en de VK op poten heeft gezet, het is te droevig voor woorden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 mei 2018 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 14:39 schreef Pietje het volgende:
Ik heb het gehele interview met Justin Kluivert in de Volkskrant gelezen. Ik geloof er geen woord van, sterker, het is net of ik Raiola hoor en lees. Die zal Kluivert wel hebben ingefluisterd wat hij moest zeggen.
Vreemd is ook dat Kluivert toegeeft, dat zijn vader vindt dat voor zijn ontwikkeling het beter is nog zo'n twee jaar bij Ajax te blijven.

Lekker niet naar je vader luisteren hoor, snotneus. Zo goed was je het afgelopen seizoen nou ook niet. Strakjes zit je gewoon ergens in Engeland, Spanje of Italië op de reservebank. Zou dat goed voor je ontwikkeling zijn? Je bent gewoon een domme gans, die zijn oren veel te veel laat hangen naar die rioolrat van een zaakwaarnemer van je.
Ja het is duidelijk Raiola, maar als het waar is dat Ajax hem een aanbieding heeft gedaan als wisselspeler, tka dan kan ik wel begrijpen dat je niet wil tekenen. Hij is basisspeler, dus mag hij best wat verdienen. Als ik hoor wat de eisen zijn van Kluivert vind ik dat weer een beetje te ver gaan. GaA er lekker tussen in zitten en cash straks een hoop geld.
remco k
 remco k - dinsdag 22 mei 2018 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 08:59 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja het is duidelijk Raiola, maar als het waar is dat Ajax hem een aanbieding heeft gedaan als wisselspeler, tka dan kan ik wel begrijpen dat je niet wil tekenen. Hij is basisspeler, dus mag hij best wat verdienen. Als ik hoor wat de eisen zijn van Kluivert vind ik dat weer een beetje te ver gaan. GaA er lekker tussen in zitten en cash straks een hoop geld.
Hoezo, hij was toen ook gewoon wisselspeler met Younes voor zich.. Waarom dan als basis speler belonen?
p111
 p111 - dinsdag 22 mei 2018 - 10:09   quote  deeplink  
Ik hoop en dat meen ik dat Ajax bij deze keihard moet handelen en dat in de toekomst moet blijven.Dus niet bijtekenen is gewoon verkopen voor een mooi bedrag of tribune.Als je dit volhoud weten al die spelers waar ze aan beginnen,en voorkom je dit soort problemen in de toekomst.
remco k
 remco k - dinsdag 22 mei 2018 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 10:09 schreef p111 het volgende:
Ik hoop en dat meen ik dat Ajax bij deze keihard moet handelen en dat in de toekomst moet blijven.Dus niet bijtekenen is gewoon verkopen voor een mooi bedrag of tribune.Als je dit volhoud weten al die spelers waar ze aan beginnen,en voorkom je dit soort problemen in de toekomst.
Mee eens, en je zal dan zo af en toe echt wel eens een groot talent mislopen of zien vertrekken, maar dat is dan niet anders.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 mei 2018 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 07:13 schreef AkaS het volgende:
Tipje voor Overmars....

Probeer Keje Molenaar eens in te zetten als mediator. Liefst in een informeel 1 op 1 met Justin. Wellicht te regelen via vader Patrick.

Hij zou Justin ook kunnen bijstaan bij contractonderhandelingen lijkt mij.

Hij en de Ligt hebben types als raiola helemaal niet nodig.
Molenaar mag van mij terug de RvC in. Lijkt me een meer geschikte rol voor hem en goed voor Ajax.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 mei 2018 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 09:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo, hij was toen ook gewoon wisselspeler met Younes voor zich.. Waarom dan als basis speler belonen?
Toen en nu zijn 2 verschillende dingen. Ik snap wel dat hij toen nog niet wilde bijtekenen. NU is hij wel basisspeler, dan mag je hem daar ook voor belonen. Maargoed het is koffiedik kijken, want ik weet niet wat Ajax heeft aangeboden, als dat nog steeds hetzelfde is als begin van het seizoen, dan klopt het niet.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 mei 2018 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 11:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Molenaar mag van mij terug de RvC in. Lijkt me een meer geschikte rol voor hem en goed voor Ajax.
Helemaal mee eens
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 mei 2018 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 11:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Molenaar mag van mij terug de RvC in. Lijkt me een meer geschikte rol voor hem en goed voor Ajax.
100% met je eens!
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 mei 2018 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 08:59 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja het is duidelijk Raiola, maar als het waar is dat Ajax hem een aanbieding heeft gedaan als wisselspeler, tka dan kan ik wel begrijpen dat je niet wil tekenen. Hij is basisspeler, dus mag hij best wat verdienen. Als ik hoor wat de eisen zijn van Kluivert vind ik dat weer een beetje te ver gaan. GaA er lekker tussen in zitten en cash straks een hoop geld.
Dat mannetje is pas 19 jaar. Wat verbeeldt hij zich wel niet?! Wat een gebral van zo'n snotneus. Ik hoop dat Ajax z'n poot stijfhoudt: strik er omheen en wegdoen. Strakjes in Italië (vermoed ik) mag hij de reservebank of de tribune warm houden. En Oranje kan hij dan ook vergeten. Dan mag hij "rioolrat" bedanken voor zijn adviezen. Veel geld op de bank maar weinig perspectief op speeltijd. Goed gedaan jochie...
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 mei 2018 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 10:09 schreef p111 het volgende:
Ik hoop en dat meen ik dat Ajax bij deze keihard moet handelen en dat in de toekomst moet blijven.Dus niet bijtekenen is gewoon verkopen voor een mooi bedrag of tribune.Als je dit volhoud weten al die spelers waar ze aan beginnen,en voorkom je dit soort problemen in de toekomst.
+ 1
remco k
 remco k - dinsdag 22 mei 2018 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 11:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Toen en nu zijn 2 verschillende dingen. Ik snap wel dat hij toen nog niet wilde bijtekenen. NU is hij wel basisspeler, dan mag je hem daar ook voor belonen. Maargoed het is koffiedik kijken, want ik weet niet wat Ajax heeft aangeboden, als dat nog steeds hetzelfde is als begin van het seizoen, dan klopt het niet.
En nu willen ze hem daar ook boor belonen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 mei 2018 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 12:26 schreef remco k het volgende:

[..]

En nu willen ze hem daar ook boor belonen.
Dat is ook wat ik begrepen heb. Het is volstrekt duidelijk dat Justin Kluivert simpelweg NIET MEER WIL spelen voor Ajax, waarschijn ingegeven door Raiola dat hij (Kluivert) in de belangstelling staat van meerdere clubs en er dus financieel fors op vooruit kan gaan.

Maar ja, ik verwacht dat Kluivert daar al snel op de bank/tribune terecht zal gaan komen, zoals het heel veel (te) jong vertrokken spelers is vergaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2018 door Pietje --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 mei 2018 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 12:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik begrepen heb. Het is volstrekt duidelijk dat Justin Kluivert simpelweg NIET MEER WIL spelen voor Ajax, waarschijn ingegeven door Raiola dat hij (Kluivert) in de belangstelling staat van meerdere clubs en er dus financieel fors op vooruit kan gaan.

Maar ja, ik verwacht dat Kluivert daar al snel op de bank/tribune terecht zal gaan komen, zoals het heel veel (te) jong vertrokken spelers is vergaan.
Denk ik ook nog niet eens stabiel of wekelijks de beste bij Ajax, dan ga je het gewoon erg lastig krijgen vrees ik.
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 mei 2018 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 12:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk ik ook nog niet eens stabiel of wekelijks de beste bij Ajax, dan ga je het gewoon erg lastig krijgen vrees ik.
Hij heeft een paar aardige wedstrijden gespeeld, maar veruit de meeste wedstrijden vond ik hem zwak presteren. (Net als de rest van een hoop Ajacieden). Nu las ik ook ergens, dat meneertje al uitgeleerd zou zijn bij Ajax. Pfff wat een misplaatste arrogantie van zo'n blaag.
Robinho
 Robinho - dinsdag 22 mei 2018 - 13:20   quote  deeplink  
Die Visser van de Volkskrant heeft zich lekker voor het karretje van Raiola laten spannen. Wat een grafhond is dat.
Hij laat spelers bewust richting einde contract lopen en als dat nog maar een jaar loopt heeft ie de plek die hij wil hebben. Een ijzersterke onderhandelingspositie. Of een topcontract bij de huidige club, of voor een relatief laag bedrag weg waarbij hij torenhoge commissie opstrijkt.
Op zich hebben spelers dat recht natuurlijk, wees er dan alleen eerlijk over en ga geen logo's lopen kussen en zeggen dat je een echte Ajacied bent. Dan voel ik me nu als supporter behoorlijk verneukt.
Ik hoorde dat Gravenbergh en Bakker ook bij die papzak lopen.
Bij 16 jarigen doet ie het niet anders. Als je 16 bent mag je maar een driejarig contract tekenen bij de club. Dus ze gaan weg als ze 16 zijn of als ze 18 zijn.
Bij Tete heeft ie ook een jaar lopen onderhandelen. Denk je nou echt dat hij uberhaupt de intentie heeft contracten te verlengen bij die onderhandelingen? Daarom speelde Veltman, het smerig spel was al duidelijk.Kluivert idem, een jaar lang kutten en dan zo'n scheinheilig interview regisseren.
Die vent moet met pek en veren van de toekomst verjaagd worden als ie zijn dikke pens daar weer laat zien.
Kluivert, toptalent, doodzonde. Geloven doe ik ze niet meer, die logokussertjes.
Robinho
 Robinho - dinsdag 22 mei 2018 - 13:24   quote  deeplink  
Weet je wat die Visser een keer moet doen? Onderzoeksjournalistiek naar de praktijken van dit soort voetbalmakelaars!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic









0.0247399