BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 mei 2018 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 12:26 schreef remco k het volgende:

[..]

En nu willen ze hem daar ook boor belonen.
Als dat zo is, dan is er maar 1 weg en dat is de uitweg. Dikke strik en oprotten maar.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 mei 2018 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 13:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hij heeft een paar aardige wedstrijden gespeeld, maar veruit de meeste wedstrijden vond ik hem zwak presteren. (Net als de rest van een hoop Ajacieden). Nu las ik ook ergens, dat meneertje al uitgeleerd zou zijn bij Ajax. Pfff wat een misplaatste arrogantie van zo'n blaag.
Whahahahaha uitgeleerd bij Ajax? OK, misschien heeft hij een beetje last van grootheidswaanzin net als die Franse piloten.

Breaking news!!!!

Kluivert voor recordbedrag naar Barcelona en aanvaller mag zelf salaris bepalen.

Barcelona presenteerd Justin Kluivert deze week als nieuwe aanwints. De spaanse landskampioen heeft een akkoord met de aanvaller bereikt en betaald ongeveer 1.1miljard aan Ajax. De transfer betekent slecht nieuws voor Lionel Messi, die door de komst van Kluivert overbodig wordt.

Clubs voor het kiezen

Na een seizoen waarin Kluivert (19) zichzelf wekelijks de beste vond, had hij de clubs voor het uitkiezen, Uiteindelijk verkoos hij Barca boven, Real Madris, Paris Saint-germain, Bayern Munchen en FC Oss.
Kluivert:"Barcelona is toch wel een mooie club, denk ik. De beste speler aller tijden, mezelf niet meergerekend, heeft er gevoetbald. Daarmee bedoel ik natuurlijk mijn vader."

Plafond

Kluivert denkt dat de tijd rijp is om het hogerop te zoeken. "Ik zat in Amsterdam al een paar jaar aan mijn plafon, maar ben uit pure clubliefde toch gebleven. Nu ik van Ajax weer een Europese topclub heb gemaakt , kan ik dit hoofstuk met een gerust hart sluiten. Ik vind het ergens wel vervelend voor de familieleden van Johan Cruijff, want ik neem aan dat de Amsterdam Arena nu naar mij vernoemd zal worden. Maar ze zullen het wel ongetwijfeld begrijpen."
FC Barcelona, dat de transfer in de transferperiode zal formaliseren, heeft grootste plannen met de sterspeler. Voorzitter Josep Bartomeu:"Justin mag zelf bepalen wat hij hier gaat verdienen. En natuurlijk speelt hij iedere wedstrijd, zelfs als hij maar 1 keer in de week komt trainen. Of ik bang ben voor scheve gezichten? Nou, als Lionel Messi en Luis Suarez het niet mee eens zijn, dan vertrekken ze maar. Zo goed zijn ze niet, zeker niet als je ze vergelijkt met de geniale Justin Kluivert."

Feest in straten Barcelona

Nadat barcelona de aanstaande transfer woensdagochtend wereldkundig maakte, stroomde de binnestad vol met tienduizenden jubelende fans. OOk Andreas Iniesta, die na dit seizoen vertrekt, kwam een eerbetoon brengen aan Kluivert. De menigte had echter nauwelijks oog voor het clubicoon. Justin es el nostre salvador (Justin is onze verlosser) klonk het uit duizenden Catalaanse kelen tegelijk. "Bij zoveel grootsheid kun je alleen maar nederig applaudiserenen respectvol buigen. Ik heb hier een mooie tijd gehad, maar het zal niet lang duren tot mijn prestaties zijn verbleekt bi jde brille van Kluivert" zei Iniesta.

Twee jaar

Justin Kluivert - die er onterecht van wordt beticht de realiteit nogal eens uit het oog te verliezen - was overigens nog niet in Barcelona, omdat hij zich in alle rust wil voorbereiden op het WK voetbal. Hij zal in juli alsnog afreizen om een tweejarig contract te tekenen. Kluivert:"Ze wilden me een contract geven voor het leven, maar dat heb ik geweigerd. Ik wil twee seizoenen bij BArcelona blijven. Dan ben ik de club toch echt wel ontgroeid."
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 mei 2018 - 13:58   quote  deeplink  
Haha. Grapjas!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 mei 2018 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 11:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Toen en nu zijn 2 verschillende dingen. Ik snap wel dat hij toen nog niet wilde bijtekenen. NU is hij wel basisspeler, dan mag je hem daar ook voor belonen. Maargoed het is koffiedik kijken, want ik weet niet wat Ajax heeft aangeboden, als dat nog steeds hetzelfde is als begin van het seizoen, dan klopt het niet.
Belonen tot een bepaalde hoogte ja! Dat broekie denkt godverdomme dat hij als net zo goed is als Messi!
AkaS
 AkaS - woensdag 23 mei 2018 - 15:05   quote  deeplink  
Niets zo veranderlijk als de mens... Een korte tijd geleden was ik fan van Justin Kluivert. Ik zag hem komend seizoen schitteren in het mooiste shirt van de wereld, het Ajax thuistenue. Vervolgens zag ik in hem een belangrijke speler die ons weer zou laten juichen voor het Nederlands elftal.

Nu.... En je mag boos op mij worden.... Nu hoop ik dat hij zal verpieteren op een bank of tribune ergens in Italië of Engeland. Laat hij dan de onderstreping worden dat raiola alleen goed voor raiola is en dat TE Vroeg naar het buitenland vertrekken een echte loopbaan killer is!

Waarom? Nou in een land waar je als topclub niet kan opboksen tegen budgetten uit tv-gelden vanuit Engeland en dergelijke moet je creatief zijn.

Kluivert is de verpersoonlijking van het Ajax dna. Mede door het dna van Ajax wordt hij miljonair. Maar nu het tijd is om wat terug te doen, schopt hij zijn club de grond in ten faveure van een voormalige pizzabakker en een paar extra rotcenten die hij uiteindelijk toch wel in veelvoud zou gaan verdienen.

En daarom hoop ik dat Justin niet de voetballer wordt die ons weer laat juichen. Maar dat hij die voetballer wordt die de druppel is waardoor niemand meer met raiola in zee wil gaan.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 mei 2018 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 15:05 schreef AkaS het volgende:
Niets zo veranderlijk als de mens... Een korte tijd geleden was ik fan van Justin Kluivert. Ik zag hem komend seizoen schitteren in het mooiste shirt van de wereld, het Ajax thuistenue. Vervolgens zag ik in hem een belangrijke speler die ons weer zou laten juichen voor het Nederlands elftal.

Nu.... En je mag boos op mij worden.... Nu hoop ik dat hij zal verpieteren op een bank of tribune ergens in Italië of Engeland. Laat hij dan de onderstreping worden dat raiola alleen goed voor raiola is en dat TE Vroeg naar het buitenland vertrekken een echte loopbaan killer is!

Waarom? Nou in een land waar je als topclub niet kan opboksen tegen budgetten uit tv-gelden vanuit Engeland en dergelijke moet je creatief zijn.

Kluivert is de verpersoonlijking van het Ajax dna. Mede door het dna van Ajax wordt hij miljonair. Maar nu het tijd is om wat terug te doen, schopt hij zijn club de grond in ten faveure van een voormalige pizzabakker en een paar extra rotcenten die hij uiteindelijk toch wel in veelvoud zou gaan verdienen.

En daarom hoop ik dat Justin niet de voetballer wordt die ons weer laat juichen. Maar dat hij die voetballer wordt die de druppel is waardoor niemand meer met raiola in zee wil gaan.
Je hebt hier echt volledig gelijk in. Al voeg ik er aan toe dat dit met meerdere zaakwaarnemers het geval is, Raiola is wel de ergste, maar er lopen meer ratten rond.
p111
 p111 - woensdag 23 mei 2018 - 15:34   quote  deeplink  
Klopt maar de grootste rat is toch echt Raiola.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 mei 2018 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 15:05 schreef AkaS het volgende:
Niets zo veranderlijk als de mens... Een korte tijd geleden was ik fan van Justin Kluivert. Ik zag hem komend seizoen schitteren in het mooiste shirt van de wereld, het Ajax thuistenue. Vervolgens zag ik in hem een belangrijke speler die ons weer zou laten juichen voor het Nederlands elftal.

Nu.... En je mag boos op mij worden.... Nu hoop ik dat hij zal verpieteren op een bank of tribune ergens in Italië of Engeland. Laat hij dan de onderstreping worden dat raiola alleen goed voor raiola is en dat TE Vroeg naar het buitenland vertrekken een echte loopbaan killer is!

Waarom? Nou in een land waar je als topclub niet kan opboksen tegen budgetten uit tv-gelden vanuit Engeland en dergelijke moet je creatief zijn.

Kluivert is de verpersoonlijking van het Ajax dna. Mede door het dna van Ajax wordt hij miljonair. Maar nu het tijd is om wat terug te doen, schopt hij zijn club de grond in ten faveure van een voormalige pizzabakker en een paar extra rotcenten die hij uiteindelijk toch wel in veelvoud zou gaan verdienen.

En daarom hoop ik dat Justin niet de voetballer wordt die ons weer laat juichen. Maar dat hij die voetballer wordt die de druppel is waardoor niemand meer met raiola in zee wil gaan.
Ik ben nog steeds fan van de voetballer Justin Kluivert en zal hem blijven volgen in het buitenland. Ik wens hem het allerbeste en hoop dat hij tot een absolute aanwinst kan uitgroeien die het NL elftal kan helpen weer naar topniveau te brengen.

Hoewel ik denk dat zijn keus misschien niet de slimste is, vind ik dat hij gewoon zijn gevoel moet volgen en moet gaan als hij denkt dat dat het beste voor hem is.

Ook vind ik dat we niet zo verontwaardigd moeten doen met zijn allen en gaan inzien dat het 'gewoon' werk is. Alsof hij verplicht is om te blijven, kom op nou. Die jongen wilt hogerop of meer verdienen en ineens wenst men hem de meest afschuwelijke dingen toe.. We moeten f normaal gaan doen. Zijn leven, zijn loopbaan, zijn keuze. Accepteren gewoon.

En voordat de 'rassenkaart' getrokken wordt, dat geldt ook voor de Ligt en welk talent er ook maar weg wilt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2018 door Jaccio --
AkaS
 AkaS - woensdag 23 mei 2018 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 15:59 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds fan van de voetballer Justin Kluivert en zal hem blijven volgen in het buitenland. Ik wens hem het allerbeste en hoop dat hij tot een absolute aanwinst kan uitgroeien die het NL elftal kan helpen weer naar topniveau te brengen.

Hoewel ik denk dat zijn keus misschien niet de slimste is, vind ik dat hij gewoon zijn gevoel moet volgen en moet gaan als hij denkt dat dat het beste voor hem is.

Ook vind ik dat we niet zo verontwaardigd moeten doen met zijn allen en gaan inzien dat het 'gewoon' werk is. Alsof hij verplicht is om te blijven, kom op nou. Die jongen wilt hogerop of meer verdienen en ineens wenst men hem de meest afschuwelijke dingen toe.. We moeten f normaal gaan doen. Zijn leven, zijn loopbaan, zijn keuze. Accepteren gewoon.

En voordat de 'rassenkaart' getrokken wordt, dat geldt ook voor de Ligt en welk talent er ook maar weg wilt.
Natuurlijk heeft hij geen verplichting om te blijven, dat heeft niemand. Sterker nog als Ajax je niet goed genoeg vindt wordt je als voetballer ook afgedankt.

Maar daar gaat het niet om, verbaasd me wel dat je dat niet begrijpt...

Anyway, hij schijnt naar AS Roma te gaan. Mooie club en we gaan het beleven. Ik vind in ieder geval dat hij de club in de steek laat op een niet sjieke manier. Onnodig ook nog eens. Want Kluivert kan zich echt nog wel verder ontwikkelen bij Ajax. Juist dit seizoen had essentieel in zijn ontwikkeling kunnen zijn. Voorronde CL en misschien wel meer. Iedere week spelen en als hij zo goed is als hij zichzelf vindt, iedere week uitblinken....

Kampioenschap???? NL-elftal.

En dan zijn cluppie bedanken en voor de win-win gaan. Kluivert een mooie club in Europa en Ajax een mooie transfersom om te investeren in de opleiding van de volgende Kluivert of vervanger...

Dat lijkt mij de systematiek waarvoor je kiest wanneer je bij Ajax je opleiding geniet. En dan nu niet gaan roepen in de pers dat Ajax alleen op geld uit is, want dat is bullshit naar mijn idee.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 23 mei 2018 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 17:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft hij geen verplichting om te blijven, dat heeft niemand. Sterker nog als Ajax je niet goed genoeg vindt wordt je als voetballer ook afgedankt.

Maar daar gaat het niet om, verbaasd me wel dat je dat niet begrijpt...

Anyway, hij schijnt naar AS Roma te gaan. Mooie club en we gaan het beleven. Ik vind in ieder geval dat hij de club in de steek laat op een niet sjieke manier. Onnodig ook nog eens. Want Kluivert kan zich echt nog wel verder ontwikkelen bij Ajax. Juist dit seizoen had essentieel in zijn ontwikkeling kunnen zijn. Voorronde CL en misschien wel meer. Iedere week spelen en als hij zo goed is als hij zichzelf vindt, iedere week uitblinken....

Kampioenschap???? NL-elftal.

En dan zijn cluppie bedanken en voor de win-win gaan. Kluivert een mooie club in Europa en Ajax een mooie transfersom om te investeren in de opleiding van de volgende Kluivert of vervanger...

Dat lijkt mij de systematiek waarvoor je kiest wanneer je bij Ajax je opleiding geniet. En dan nu niet gaan roepen in de pers dat Ajax alleen op geld uit is, want dat is bullshit naar mijn idee.
Idd Akas, heel veel spelers willen op die manier ook Ajax bedanken en willen ook dat Ajax aan hun verdiend, zo betaal je de club terug die zoveel voor je heeft gedaan en betekent. Vergeet niet dat de Jeugd opleiding niet gratis is voor Ajax. Ajax pompt er veel geld in en ik zie zijn keuze en houding echt als ik veeg mijn reet af met het Ajax shirt.

Het is en blijft een wisselwerking, maar Kluivert denkt alleen aan Kluivert en ja dan denkt Ajax alleen aan Ajax. Ik vind het triest en het verhaal dat hij verteld heeft vind ik ook zwak. Maargoed de golddigger zit hierachter en naar zijn vader luistert hij niet.
remco k
 remco k - woensdag 23 mei 2018 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 15:05 schreef AkaS het volgende:
Niets zo veranderlijk als de mens... Een korte tijd geleden was ik fan van Justin Kluivert. Ik zag hem komend seizoen schitteren in het mooiste shirt van de wereld, het Ajax thuistenue. Vervolgens zag ik in hem een belangrijke speler die ons weer zou laten juichen voor het Nederlands elftal.

Nu.... En je mag boos op mij worden.... Nu hoop ik dat hij zal verpieteren op een bank of tribune ergens in Italië of Engeland. Laat hij dan de onderstreping worden dat raiola alleen goed voor raiola is en dat TE Vroeg naar het buitenland vertrekken een echte loopbaan killer is!

Waarom? Nou in een land waar je als topclub niet kan opboksen tegen budgetten uit tv-gelden vanuit Engeland en dergelijke moet je creatief zijn.

Kluivert is de verpersoonlijking van het Ajax dna. Mede door het dna van Ajax wordt hij miljonair. Maar nu het tijd is om wat terug te doen, schopt hij zijn club de grond in ten faveure van een voormalige pizzabakker en een paar extra rotcenten die hij uiteindelijk toch wel in veelvoud zou gaan verdienen.

En daarom hoop ik dat Justin niet de voetballer wordt die ons weer laat juichen. Maar dat hij die voetballer wordt die de druppel is waardoor niemand meer met raiola in zee wil gaan.
Dat deze dag ooit nog mocht aanbreken. Maar ik ben het helemaal met je eens.
remco k
 remco k - woensdag 23 mei 2018 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 15:59 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds fan van de voetballer Justin Kluivert en zal hem blijven volgen in het buitenland. Ik wens hem het allerbeste en hoop dat hij tot een absolute aanwinst kan uitgroeien die het NL elftal kan helpen weer naar topniveau te brengen.

Hoewel ik denk dat zijn keus misschien niet de slimste is, vind ik dat hij gewoon zijn gevoel moet volgen en moet gaan als hij denkt dat dat het beste voor hem is.

Ook vind ik dat we niet zo verontwaardigd moeten doen met zijn allen en gaan inzien dat het 'gewoon' werk is. Alsof hij verplicht is om te blijven, kom op nou. Die jongen wilt hogerop of meer verdienen en ineens wenst men hem de meest afschuwelijke dingen toe.. We moeten f normaal gaan doen. Zijn leven, zijn loopbaan, zijn keuze. Accepteren gewoon.

En voordat de 'rassenkaart' getrokken wordt, dat geldt ook voor de Ligt en welk talent er ook maar weg wilt.
En de dank die je Ajax kan geven omdat ze je juist bij ons de kans hebben gegeven om profvoetballer te worden op het hoogste niveau dan?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 23 mei 2018 - 19:31   quote  deeplink  
.....Justin "Judas" Kluivert.....
Zo komt het bij mij een beetje over eigenlijk......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2018 door Ronald 1960 --
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 mei 2018 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 19:24 schreef remco k het volgende:

[..]

En de dank die je Ajax kan geven omdat ze je juist bij ons de kans hebben gegeven om profvoetballer te worden op het hoogste niveau dan?
Tot hoever moet je iemand bedanken? Staat daar een vast aantal seizoenen of wedstrijden voor?
Dat gozertje heeft zijn contract netjes uitgediend, althans dat kan gewoon als Ajax dat wilt.
Ik zeg dan gewoon handen schudden en uit elkaar. Laat hem Ajax nog maar eens bedanken door terug te komen als hij de top heeft gehaald en een jaartje of 28-29 is.

Ajax kan er ook voor kiezen een mooi prijsje voor hem krijgen. Is prima zo wat mij betreft.
Het moet van 2 kanten komen, maar ik vind niet dat de andere partij voor van alles en nog wat uitgemaakt moet worden als het niet lukt.

Vind ook dat het onderhandelen etc allemaal een spel is waarbij beide partijen het onderste uit de kan proberen te halen. Het gaat om geld uiteindelijk. En ik ben ervan overtuigd dat beide partijen zich schuldig maken of hebben gemaakt aan dingen die niet helemaal fair zijn.

So be it. Weg laten gaan en doorgaan. Wij zijn Ajax en laten ons niet uit de tent lokken door 1 speler (niet eens de belangrijkste) die weg wilt.
We zijn de gentlemen die hem succes wenst en gewoon prijzen zonder hem pakt volgend seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2018 door Jaccio --
Eide
 Eide - woensdag 23 mei 2018 - 20:16   quote  deeplink  
Ik vind het hele verhaal de moeite al niet meer waard. Natuurlijk legt Raiola hem de woorden in de mond en natuurlijk forceert Raiola een breuk maar verder... Het is het recht van een werknemer om z'n heil ergens anders te zoeken. Misschien slaagt hij, misschien niet. Niet langer ons probleem.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 23 mei 2018 - 20:21   quote  deeplink  
Klopt ook Jaccio en Eide, maar ga dan niet twee maanden geleden het ajax logo kussen en met je hand op je hart lopen. Want hij (en Raiola) had al langer het gevoel dat hij weg zou gaan en heeft ons en ajax om de tuin geleidt..... Onder het mom van dat de onderhandelingen stroef lopen.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 23 mei 2018 - 20:23   quote  deeplink  
Tot zo ver. Strik er om heen en klaar!!!
En ajax alsnog €20.000.000,= in kas er bij ;-)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 mei 2018 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2018 - 13:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hij heeft een paar aardige wedstrijden gespeeld, maar veruit de meeste wedstrijden vond ik hem zwak presteren. (Net als de rest van een hoop Ajacieden). Nu las ik ook ergens, dat meneertje al uitgeleerd zou zijn bij Ajax. Pfff wat een misplaatste arrogantie van zo'n blaag.
Daarom waardeloos! Wel jammer dat hij zo graag weggaat had hem graag nog een paar jaartjes erbij gehad..
Eide
 Eide - woensdag 23 mei 2018 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 20:21 schreef Ronald 1960 het volgende:
Klopt ook Jaccio en Eide, maar ga dan niet twee maanden geleden het ajax logo kussen en met je hand op je hart lopen. Want hij (en Raiola) had al langer het gevoel dat hij weg zou gaan en heeft ons en ajax om de tuin geleidt..... Onder het mom van dat de onderhandelingen stroef lopen.....
Sterker nog, ik februari zei Kluivert nog dat bijtekenen een kwestie van tijd was. Dit is 100% Raiola.
remco k
 remco k - woensdag 23 mei 2018 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 20:12 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Tot hoever moet je iemand bedanken? Staat daar een vast aantal seizoenen of wedstrijden voor?
Dat gozertje heeft zijn contract netjes uitgediend, althans dat kan gewoon als Ajax dat wilt.
Ik zeg dan gewoon handen schudden en uit elkaar. Laat hem Ajax nog maar eens bedanken door terug te komen als hij de top heeft gehaald en een jaartje of 28-29 is.

Ajax kan er ook voor kiezen een mooi prijsje voor hem krijgen. Is prima zo wat mij betreft.
Het moet van 2 kanten komen, maar ik vind niet dat de andere partij voor van alles en nog wat uitgemaakt moet worden als het niet lukt.

Vind ook dat het onderhandelen etc allemaal een spel is waarbij beide partijen het onderste uit de kan proberen te halen. Het gaat om geld uiteindelijk. En ik ben ervan overtuigd dat beide partijen zich schuldig maken of hebben gemaakt aan dingen die niet helemaal fair zijn.

So be it. Weg laten gaan en doorgaan. Wij zijn Ajax en laten ons niet uit de tent lokken door 1 speler (niet eens de belangrijkste) die weg wilt.
We zijn de gentlemen die hem succes wenst en gewoon prijzen zonder hem pakt volgend seizoen.
Nee. Daar staat niks voor. Maar een speler die een stukje normen en waarden zou bezitten zou dit niet op deze manier doen.

En 1 speler? Ik denk dat je er voor het gemak een paar vergeet. Kishna Tete bouy om er maar een paar te noemen.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 23 mei 2018 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 21:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee. Daar staat niks voor. Maar een speler die een stukje normen en waarden zou bezitten zou dit niet op deze manier doen.

En 1 speler? Ik denk dat je er voor het gemak een paar vergeet. Kishna Tete bouy om er maar een paar te noemen.
En die hebben we uiteindelijk ook geen seconde gemist.
Tete vind ik een iets ander verhaal. Vond het jammer dat hij wegging, maar die was gewoon klaar voor die stap is gebleken.
En overigens moest hij Veltman voor zich dulden. Denk ook dat als hij nu kijkt waar ze beiden staan, hij blij is met de stap die hij genomen heeft.

En tja, wat normen en waarden betreft, sommigen hebben ze meer dan anderen.
Ik ken het hele verhaal niet, dus wil niet oordelen of hij wel of geen normen en waarden heeft.
Mijn punt is meer dat we dit als Ajax zijnde echt wel overleven en ons niet hoeven te verlagen tot het belachelijk maken van een 19 jarig jongetje dat meer geld wilt gaan verdienen.
remco k
 remco k - donderdag 24 mei 2018 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 22:24 schreef Jaccio het volgende:

[..]

En die hebben we uiteindelijk ook geen seconde gemist.
Tete vind ik een iets ander verhaal. Vond het jammer dat hij wegging, maar die was gewoon klaar voor die stap is gebleken.
En overigens moest hij Veltman voor zich dulden. Denk ook dat als hij nu kijkt waar ze beiden staan, hij blij is met de stap die hij genomen heeft.

En tja, wat normen en waarden betreft, sommigen hebben ze meer dan anderen.
Ik ken het hele verhaal niet, dus wil niet oordelen of hij wel of geen normen en waarden heeft.
Mijn punt is meer dat we dit als Ajax zijnde echt wel overleven en ons niet hoeven te verlagen tot het belachelijk maken van een 19 jarig jongetje dat meer geld wilt gaan verdienen.
Die hebben we juist gemist, Tete had gewoon nu nog steeds onze vaste rechtsback moeten zijn, had je Orelueja en Kristensen niet hoeven kopen. Bouy had de afgelopen jaren prima op 6 kunnen spelen en laten we daar nu juist iemand te kort hebben gehad. En Kishna met zijn stijl en manier van voetballen past uitermate goed bij Ajax.

En natuurlijk overleefd Ajax dit, daar daar gaat het helemaal niet om en dat is ok niet de discussie..
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 mei 2018 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2018 - 09:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Die hebben we juist gemist, Tete had gewoon nu nog steeds onze vaste rechtsback moeten zijn, had je Orelueja en Kristensen niet hoeven kopen. Bouy had de afgelopen jaren prima op 6 kunnen spelen en laten we daar nu juist iemand te kort hebben gehad. En Kishna met zijn stijl en manier van voetballen past uitermate goed bij Ajax.

En natuurlijk overleefd Ajax dit, daar daar gaat het helemaal niet om en dat is ok niet de discussie..
Klaassen had ook nog op ons middenveld kunnen staan en Sanchez in onze verdediging.. Ik snap je punt niet zo goed wat betreft Tete.
Kishna en Bouy heb ik geen seconde gemist. Er is namelijk niemand die kan garanderen dat Bouy goed genoeg geweest zou zijn om bij ons op 6 te spelen. Was voor hetzelfde geld een gigantische flop geworden.

Kishna was leuk, maar meer ook niet. Heb ik niet gemist iniedergeval.

Wat is dan de discussie precies? Want ik ben het even kwijt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 24 mei 2018 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 15:05 schreef AkaS het volgende:
Niets zo veranderlijk als de mens... Een korte tijd geleden was ik fan van Justin Kluivert. Ik zag hem komend seizoen schitteren in het mooiste shirt van de wereld, het Ajax thuistenue. Vervolgens zag ik in hem een belangrijke speler die ons weer zou laten juichen voor het Nederlands elftal.

Nu.... En je mag boos op mij worden.... Nu hoop ik dat hij zal verpieteren op een bank of tribune ergens in Italië of Engeland. Laat hij dan de onderstreping worden dat raiola alleen goed voor raiola is en dat TE Vroeg naar het buitenland vertrekken een echte loopbaan killer is!

Waarom? Nou in een land waar je als topclub niet kan opboksen tegen budgetten uit tv-gelden vanuit Engeland en dergelijke moet je creatief zijn.

Kluivert is de verpersoonlijking van het Ajax dna. Mede door het dna van Ajax wordt hij miljonair. Maar nu het tijd is om wat terug te doen, schopt hij zijn club de grond in ten faveure van een voormalige pizzabakker en een paar extra rotcenten die hij uiteindelijk toch wel in veelvoud zou gaan verdienen.

En daarom hoop ik dat Justin niet de voetballer wordt die ons weer laat juichen. Maar dat hij die voetballer wordt die de druppel is waardoor niemand meer met raiola in zee wil gaan.
Ik lees dit nu pas, maar geweldig geformuleerd!!! Ben het hier helmaal mee eens
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 24 mei 2018 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 20:12 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Tot hoever moet je iemand bedanken? Staat daar een vast aantal seizoenen of wedstrijden voor?
Dat gozertje heeft zijn contract netjes uitgediend, althans dat kan gewoon als Ajax dat wilt.
Ik zeg dan gewoon handen schudden en uit elkaar. Laat hem Ajax nog maar eens bedanken door terug te komen als hij de top heeft gehaald en een jaartje of 28-29 is.

Ajax kan er ook voor kiezen een mooi prijsje voor hem krijgen. Is prima zo wat mij betreft.
Het moet van 2 kanten komen, maar ik vind niet dat de andere partij voor van alles en nog wat uitgemaakt moet worden als het niet lukt.

Vind ook dat het onderhandelen etc allemaal een spel is waarbij beide partijen het onderste uit de kan proberen te halen. Het gaat om geld uiteindelijk. En ik ben ervan overtuigd dat beide partijen zich schuldig maken of hebben gemaakt aan dingen die niet helemaal fair zijn.

So be it. Weg laten gaan en doorgaan. Wij zijn Ajax en laten ons niet uit de tent lokken door 1 speler (niet eens de belangrijkste) die weg wilt.
We zijn de gentlemen die hem succes wenst en gewoon prijzen zonder hem pakt volgend seizoen.
Nee, het probleem is dat Ajax geen langer contract mag aanbieden aan jongens van 16 jaar. Het mag max 3 jaar zijn, wat natuurlijk grote bullshit is. Waarom mag je een speler van 18 wel een 5 jarig contract aanbieden en iemand van 16 niet? Zo hou je top talenten nooit binnen je club en de grote jongens profiteren daarvan en Ajax is hier elke keer de dupe van.

Het is niet netjes wat Kluivert doet, bij elke andere club zou hij niet eens de kans krijgen en bij Ajax krijgt hij die kans wel, dan mag je best iets terug doen, maargoed als je geen Ajacied bent en dat is Kluivert, dan snap ik het wel. KLuivert is fan van Kluivert en niet van Ajax.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 24 mei 2018 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2018 - 10:46 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee, het probleem is dat Ajax geen langer contract mag aanbieden aan jongens van 16 jaar. Het mag max 3 jaar zijn, wat natuurlijk grote bullshit is. Waarom mag je een speler van 18 wel een 5 jarig contract aanbieden en iemand van 16 niet? Zo hou je top talenten nooit binnen je club en de grote jongens profiteren daarvan en Ajax is hier elke keer de dupe van.

Het is niet netjes wat Kluivert doet, bij elke andere club zou hij niet eens de kans krijgen en bij Ajax krijgt hij die kans wel, dan mag je best iets terug doen, maargoed als je geen Ajacied bent en dat is Kluivert, dan snap ik het wel. KLuivert is fan van Kluivert en niet van Ajax.
Als Kluivert echt alleen fan van Kluivert is en niet van Ajax, gewoon lekker die 20 M pakken en opgeruimd staat netjes toch?
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 24 mei 2018 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 21:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee. Daar staat niks voor. Maar een speler die een stukje normen en waarden zou bezitten zou dit niet op deze manier doen.

En 1 speler? Ik denk dat je er voor het gemak een paar vergeet. Kishna Tete bouy om er maar een paar te noemen.
Tja die rioolrat.... ongelovelijk dat vooral jongere spelers in zijn flotte babbel trappen, wie van het rijtje heeft het wel gemaakt? Ik vraag me echt af wie van de klantenkring wel bij een goede club is gekomen met een leuke voetbal cariere? Alleen Zlatan, maar Zlatan laat zich niet leiden door rioolrat
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 24 mei 2018 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2018 - 10:54 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Als Kluivert echt alleen fan van Kluivert is en niet van Ajax, gewoon lekker die 20 M pakken en opgeruimd staat netjes toch?
Ja idd, want hij verdiend het Ajax shirt niet.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 mei 2018 - 11:27   quote  deeplink  
Het is gewoon irritant en vervelend aan het worden en het zal mij niet eens verbazen dat het kan overslaan op andere spelers.

Deze jongen moet gewoon heel snel weg gaan, want na een tumultueus seizoen als deze, is Akax gebaat bij rust. Dezr stampijmakers horen niet thuis om dat te creëren!
hjf
 hjf - donderdag 24 mei 2018 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 15:05 schreef AkaS het volgende:
Niets zo veranderlijk als de mens... Een korte tijd geleden was ik fan van Justin Kluivert. Ik zag hem komend seizoen schitteren in het mooiste shirt van de wereld, het Ajax thuistenue. Vervolgens zag ik in hem een belangrijke speler die ons weer zou laten juichen voor het Nederlands elftal.

Nu.... En je mag boos op mij worden.... Nu hoop ik dat hij zal verpieteren op een bank of tribune ergens in Italië of Engeland. Laat hij dan de onderstreping worden dat raiola alleen goed voor raiola is en dat TE Vroeg naar het buitenland vertrekken een echte loopbaan killer is!

Waarom? Nou in een land waar je als topclub niet kan opboksen tegen budgetten uit tv-gelden vanuit Engeland en dergelijke moet je creatief zijn.

Kluivert is de verpersoonlijking van het Ajax dna. Mede door het dna van Ajax wordt hij miljonair. Maar nu het tijd is om wat terug te doen, schopt hij zijn club de grond in ten faveure van een voormalige pizzabakker en een paar extra rotcenten die hij uiteindelijk toch wel in veelvoud zou gaan verdienen.

En daarom hoop ik dat Justin niet de voetballer wordt die ons weer laat juichen. Maar dat hij die voetballer wordt die de druppel is waardoor niemand meer met raiola in zee wil gaan.
Ga zo door Gap. Niets aan toe te voegen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 24 mei 2018 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2018 - 11:27 schreef Loetje het volgende:
Het is gewoon irritant en vervelend aan het worden en het zal mij niet eens verbazen dat het kan overslaan op andere spelers.

Deze jongen moet gewoon heel snel weg gaan, want na een tumultueus seizoen als deze, is Akax gebaat bij rust. Dezr stampijmakers horen niet thuis om dat te creëren!
Ja idd, ik weet nog wel dat zelfs het contract dat hij nu heeft een lange tijd duurde voordat het werd getekend. Ook toen schermde hij met aanbiedingen van Engeland.

Ik ben er klaar mee, de overige supporters zijn er klaar mee en Ajax is er klaar mee. Ik hoef die gozer niet meer te zien in het Ajax shirt en laat hem idd snel oprotten, dat is alleen maar goed voor de rest van de groep, want was het niet Kluivert die op vaklantioe was in barcelona met De ligt? Na die vakantie krijgt De ligt ineens advies van Rioolrat??
AkaS
 AkaS - vrijdag 25 mei 2018 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2018 - 12:16 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja idd, ik weet nog wel dat zelfs het contract dat hij nu heeft een lange tijd duurde voordat het werd getekend. Ook toen schermde hij met aanbiedingen van Engeland.

Ik ben er klaar mee, de overige supporters zijn er klaar mee en Ajax is er klaar mee. Ik hoef die gozer niet meer te zien in het Ajax shirt en laat hem idd snel oprotten, dat is alleen maar goed voor de rest van de groep, want was het niet Kluivert die op vaklantioe was in barcelona met De ligt? Na die vakantie krijgt De ligt ineens advies van Rioolrat??
Goed punt trouwens. Achteraf erg verdacht dat tripje naar Barcelona, gezien de huidige ontwikkelingen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 mei 2018 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 15:59 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds fan van de voetballer Justin Kluivert en zal hem blijven volgen in het buitenland. Ik wens hem het allerbeste en hoop dat hij tot een absolute aanwinst kan uitgroeien die het NL elftal kan helpen weer naar topniveau te brengen.

Hoewel ik denk dat zijn keus misschien niet de slimste is, vind ik dat hij gewoon zijn gevoel moet volgen en moet gaan als hij denkt dat dat het beste voor hem is.

Ook vind ik dat we niet zo verontwaardigd moeten doen met zijn allen en gaan inzien dat het 'gewoon' werk is. Alsof hij verplicht is om te blijven, kom op nou. Die jongen wilt hogerop of meer verdienen en ineens wenst men hem de meest afschuwelijke dingen toe.. We moeten f normaal gaan doen. Zijn leven, zijn loopbaan, zijn keuze. Accepteren gewoon.

En voordat de 'rassenkaart' getrokken wordt, dat geldt ook voor de Ligt en welk talent er ook maar weg wilt.
Whahahahaha hou toch op! Het enige wat ik hem wens is dat hij straks lekker het bankje ergens warm houdt en over een paar jaar een balletje trapt bij Almere! Arrogant kutventje wat nog niets, werkelijk helemaal niets, heeft gepresteerd! En blijft hij bij Ajax, dan ben ik bang dat hij zomaar eens de kop van jut kan worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 mei 2018 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 20:12 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Tot hoever moet je iemand bedanken? Staat daar een vast aantal seizoenen of wedstrijden voor?
Dat gozertje heeft zijn contract netjes uitgediend, althans dat kan gewoon als Ajax dat wilt.
Ik zeg dan gewoon handen schudden en uit elkaar. Laat hem Ajax nog maar eens bedanken door terug te komen als hij de top heeft gehaald en een jaartje of 28-29 is.

Ajax kan er ook voor kiezen een mooi prijsje voor hem krijgen. Is prima zo wat mij betreft.
Het moet van 2 kanten komen, maar ik vind niet dat de andere partij voor van alles en nog wat uitgemaakt moet worden als het niet lukt.

Vind ook dat het onderhandelen etc allemaal een spel is waarbij beide partijen het onderste uit de kan proberen te halen. Het gaat om geld uiteindelijk. En ik ben ervan overtuigd dat beide partijen zich schuldig maken of hebben gemaakt aan dingen die niet helemaal fair zijn.

So be it. Weg laten gaan en doorgaan. Wij zijn Ajax en laten ons niet uit de tent lokken door 1 speler (niet eens de belangrijkste) die weg wilt.
We zijn de gentlemen die hem succes wenst en gewoon prijzen zonder hem pakt volgend seizoen.
Beide partijen? Ajax is wat betreft contractverlenging rondom dat arrogante kutventje altijd duidelijk geweest. Maar dat arrogante kutventje zag zichzelf als de nieuwe ster! Nou mooi, maar niet bij Ajax. En zeker dat ik dat arrogante kutventje nooit meer in het shirt van Ajax zou willen zien!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 mei 2018 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 21:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Sterker nog, ik februari zei Kluivert nog dat bijtekenen een kwestie van tijd was. Dit is 100% Raiola.
Dus ben je niet in staat voor jezelf te praten!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 26 mei 2018 - 10:33   quote  deeplink  
Gisteren met jong Oranje ook lekker de bank warm gehouden uit tegen Bolivia. 1-4 oveerwinning!
en ook Frank de Boer geeft nog even zijn mening over meneertje Kluivert: gvd, hij is pas 19 jaar.....

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/817570/uithaal-naar-kluivert-hij-is-godverdomme-net-19-ik-kan-echt-kwaad-worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 mei 2018 door Ronald 1960 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 mei 2018 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2018 - 10:33 schreef Ronald 1960 het volgende:
Gisteren met jong Oranje ook lekker de bank warm gehouden uit tegen Bolivia. 1-4 oveerwinning!
en ook rank de Boer geeft nog even zijn mening over meneertje Kluivert: gvd, hij is pas 19 jaar.....

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/817570/uithaal-naar-kluivert-hij-is-godverdomme-net-19-ik-kan-echt-kwaad-worden
Dat was Ronald! ;-)

Maar helemaal gelijk! Echt never nooit meer wil ik dat arrogante kutventje in het shirt van Ajax zien!
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 mei 2018 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2018 - 10:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat was Ronald! ;-)

Maar helemaal gelijk! Echt never nooit meer wil ik dat arrogante kutventje in het shirt van Ajax zien!
Hahahaha ik hoef dat kutventje ook niet meer terug. Uitgescheten en afgedaan. Toch handig zo'n goede zaakwaarnemer als Raiola!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 mei 2018 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2018 - 10:54 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahaha ik hoef dat kutventje ook niet meer terug. Uitgescheten en afgedaan. Toch handig zo'n goede zaakwaarnemer als Raiola!
Vermoed dat als hij komend jaar nog in het shirt van Ajax speelt hij veelvuldig zal worden uitgefloten. Die heeft zichzelf echt onmogelijk gemaakt bij het publiek.
p111
 p111 - zaterdag 26 mei 2018 - 11:21   quote  deeplink  
Nou ken hij vast wennen hoe het is dat banken,hoop dat als hij niet verkocht wordt Ajax hem het hele seizoen laat banken op de tribune excact zoals onze arrogante vriend Boilessen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 26 mei 2018 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2018 - 11:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vermoed dat als hij komend jaar nog in het shirt van Ajax speelt hij veelvuldig zal worden uitgefloten. Die heeft zichzelf echt onmogelijk gemaakt bij het publiek.
Die speelt echt niet meer bij ons het komend seizoen. Hij heeft niet de ballen om Raiola weg te schoppen en excuus te maken naar iedereen.
De enige ballen die hij heeft hangen, zitten in z'n kop ;-)
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 26 mei 2018 - 16:15   quote  deeplink  
Zoveel haat haha kalmeer kerels. Laat je niet zo op de stang jagen door een 19 jarig ventje
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 mei 2018 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2018 - 16:15 schreef Jaccio het volgende:
Zoveel haat haha kalmeer kerels. Laat je niet zo op de stang jagen door een 19 jarig ventje
Haat is niet het juiste woord.
Afkeer is iets toepasselijker ;-)

Ik gun hem wijsheid en ik hoop dat hij zijn gespeelde lef om kan zetten naar echte lef.

En als hij echt lef heeft geeft hij idd raiola een schop onder zijn kont en komt dan uit eigen initiatief met een echt interview waarin hij zou kunnen aangeven dat het voor hem een uit de hand gelopen onderhandelingsstrategie is en hij doorheeft dat zijn zaakwaarnemer tever gaat voor eigen gewin of wellicht wrok tegen Ajax.

Dan....dan zou hij zeker weten omarmd worden en volgend jaar met applaus alsnog zijn toptransfer kunnen maken en vertrekken met opgeheven hoofd. Maar wel even bijtekenen zodat Ajax een welverdiende een noodzakelijke transfersom kan maken.

Want als hij nog eens goed nadenkt zal hij weten dat Ajax dat geld heel hard nodig heeft om de volgende Kluivert op te leiden... Tv-geld gaat dat voor Ajax helaas niet brengen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 mei 2018 door AkaS --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 mei 2018 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2018 - 16:15 schreef Jaccio het volgende:
Zoveel haat haha kalmeer kerels. Laat je niet zo op de stang jagen door een 19 jarig ventje
Haat omdat ik hem graag zie optyfen??? En gewoon Ajax onwaardig stuk verdriet is het!
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 26 mei 2018 - 22:02   quote  deeplink  
Ach, het is maar waar je je druk om kan maken.
Ik kijk alvast vooruit als jullie het niet erg vinden.

Succes Justin, en wie weet tot ooit. Laters
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 mei 2018 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2018 - 22:02 schreef Jaccio het volgende:
Ach, het is maar waar je je druk om kan maken.
Ik kijk alvast vooruit als jullie het niet erg vinden.

Succes Justin, en wie weet tot ooit. Laters
Nou liever tot nooit!
p111
 p111 - zaterdag 26 mei 2018 - 23:23   quote  deeplink  
Inderdaad opfucken en niet meer terug komen.En die kloothommel pizza lul gewoon nooit meer zaken mee doen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 28 mei 2018 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2018 - 20:10 schreef AkaS het volgende:

[..]

Haat is niet het juiste woord.
Afkeer is iets toepasselijker ;-)

Ik gun hem wijsheid en ik hoop dat hij zijn gespeelde lef om kan zetten naar echte lef.

En als hij echt lef heeft geeft hij idd raiola een schop onder zijn kont en komt dan uit eigen initiatief met een echt interview waarin hij zou kunnen aangeven dat het voor hem een uit de hand gelopen onderhandelingsstrategie is en hij doorheeft dat zijn zaakwaarnemer tever gaat voor eigen gewin of wellicht wrok tegen Ajax.

Dan....dan zou hij zeker weten omarmd worden en volgend jaar met applaus alsnog zijn toptransfer kunnen maken en vertrekken met opgeheven hoofd. Maar wel even bijtekenen zodat Ajax een welverdiende een noodzakelijke transfersom kan maken.

Want als hij nog eens goed nadenkt zal hij weten dat Ajax dat geld heel hard nodig heeft om de volgende Kluivert op te leiden... Tv-geld gaat dat voor Ajax helaas niet brengen!
Zijn vader was niet anders he, die had ook bij Ajax dat jeugdcontract en verlengde het niet, want Ajax won de CL en weg was Kluivert...
remco k
 remco k - maandag 28 mei 2018 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 mei 2018 - 10:22 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zijn vader was niet anders he, die had ook bij Ajax dat jeugdcontract en verlengde het niet, want Ajax won de CL en weg was Kluivert...
NIet helemaal he, die speelde na het winnen van de CL nog twee seizoenen voor Ajax..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 28 mei 2018 - 11:54   quote  deeplink  
Nou, patrick viel vaak in en ook de finale stond hij niet in de basis. In 1996 was zijn eerste echte seizoen als eerste keus. Het jaar daarop liep zijn contract af en liep hij gratis de deur uit.
Ik geef toe dat het idd wel iets anders is als dat Kluivert junior het doet. Maar zou niet anders zijn al Justin Kluivert nu niet verkocht wordt.

Justin Kluivert viel in tijdens de EL finale, maar scoorde niet zoals zijn vader wel deed. Hij speelde dit seizoen in de basis, net als zijn vader in 1996 en ook daar besloot Kluivert niet zijn contract te verlengen, net als zoon Kluivert dit jaar. Alleen destijds had Ajax nog niet het principe van niet bijtekenen is bankzitten, dus speelde Patrick Kluivert het jaar daarop nog wel een paar wedstrijden tot hij gebleseerd raakte.

Ik zie veel gelijkenissen en eigenlijk zelfde scenario met als uitzondering dat Kluivert JR waarschijnlijk wel verkocht wordt omdat hij zijn contract niet wil verlengen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 mei 2018 door Ajax we love you --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic









0.0134558