BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 07 juni 2018 - 21:34   quote  deeplink  
Als de speler en de zaakwaarnemer vinden dat hij die stap kan maken, wie is Ajax dan om hem tegen te houden.

Alleen moet de club wel de gewenste bedrag betalen, die Ajax wil.
Alleen dat. Dat Ajax vind dat hij niet genoeg is voor die stap, dat mag maar speler en zaakwaarnemer beslissen.

Als de zaakwaarnemer en de speler vinden dat hij zoveel geld moet verdienen en Ajax is daar niet mee eens. Ze komen vervolgens niet tot een overeenkomst dan is daar de uitgang. bij een 1 jarig contract is dat of een transfer(gewenste bedrag) of verbanning van Ajax terrein.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 07 juni 2018 - 21:35   quote  deeplink  
Maar zoals het er nu naar uit ziet gaat kluivert bij Roma tekenen en krijgt Ajax 20 miljoen + 5 aan bonussen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 juni 2018 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 19:06 schreef remco k het volgende:
Een hoop centen voor een speler die 1 seizoen prima gespeeld heeft maar eigenlijk nog niks echt bewezen heeft.
1 seizoen? Nog geen 15 wedstrijden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 juni 2018 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 21:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Maar zoals het er nu naar uit ziet gaat kluivert bij Roma tekenen en krijgt Ajax 20 miljoen + 5 aan bonussen.
Bedankt voor de informatie! Jij bent net de papieren editie van De Telegraaf. Daar staat ook altijd nieuws in dat je 8 uur eerder al gelezen en gepost is.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 08 juni 2018 - 14:28   quote  deeplink  
Mooi voor die jongen. Kunnen wij nu ook verder?
AkaS
 AkaS - vrijdag 08 juni 2018 - 15:57   quote  deeplink  
Ciao ontzettende domoor!

Jezelf laten opnaaien door een pizzaboer die even over jouw rug 4mln opstrijkt. En dat jij nu door iedereen wordt uitgekotst maakt hem geen flikker uit. Goed gedaan jochie!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 08 juni 2018 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2018 - 15:57 schreef AkaS het volgende:
Ciao ontzettende domoor!

Jezelf laten opnaaien door een pizzaboer die even over jouw rug 4mln opstrijkt. En dat jij nu door iedereen wordt uitgekotst maakt hem geen flikker uit. Goed gedaan jochie!
Die zal wel een bescheiden afscheid krijgen. Niet op het veld, maar in de catacomben.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 juni 2018 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2018 - 22:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die zal wel een bescheiden afscheid krijgen. Niet op het veld, maar in de catacomben.
Ach 18+ miljoen plus percentage bij doorverkoop is gewoon netjes voor dit overschatte jochie hoor. Wil ik hem best even voor uitzwaaien.
Loetje
 Loetje - vrijdag 08 juni 2018 - 23:08   quote  deeplink  
Is er in vanuit Nederland ooit iemand met een nog 1 jarig contract voor zoveel vertrokken? Heb daar namelijk wel twijfels bij. Zou zeer netjes zijn dit bedrag.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 09 juni 2018 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2018 - 22:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ach 18+ miljoen plus percentage bij doorverkoop is gewoon netjes voor dit overschatte jochie hoor. Wil ik hem best even voor uitzwaaien.
Hahaha dat sowieso. Maar ik bedoelde meer op het geheel!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 juni 2018 - 23:08   quote  deeplink  
vanaf begin al gezegt dat ik me irriteer aan zij maniertjes (naast de schoentjes) strik erom en weg ermee.. amsterdamse bluf prima.. maar dit.. anyway we hebben bande al voor die plek dus dikke prima
Loetje
 Loetje - zondag 10 juni 2018 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2018 - 23:08 schreef nummer10 het volgende:
vanaf begin al gezegt dat ik me irriteer aan zij maniertjes (naast de schoentjes) strik erom en weg ermee.. amsterdamse bluf prima.. maar dit.. anyway we hebben bande al voor die plek dus dikke prima
Als het maar vaak gezegd wordt, komen de praatjes vanzelf ouwe.
p111
 p111 - zondag 10 juni 2018 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2018 - 22:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die zal wel een bescheiden afscheid krijgen. Niet op het veld, maar in de catacomben.
Lijkt me ook niet handig om die gozer een afscheid te geven,die wordt weg gehoond bij een afscheid.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 juni 2018 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 15:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als het maar vaak gezegd wordt, komen de praatjes vanzelf ouwe.
klopt zkr.. de media is hier ook schuldig aan, zkr weten.. en heb echt het gevoel dat het ook in het aard van het beestje zit, de manier van praten en doen en laten.. praat als een stoer ventje van de straat, en ondertussen zo verwend als de pest en niks meegemaakt.. kan ik me werkelijk kapot aan irriteren
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 juni 2018 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2018 - 13:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha dat sowieso. Maar ik bedoelde meer op het geheel!
Snapte ik al ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 10 juni 2018 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 17:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt zkr.. de media is hier ook schuldig aan, zkr weten.. en heb echt het gevoel dat het ook in het aard van het beestje zit, de manier van praten en doen en laten.. praat als een stoer ventje van de straat, en ondertussen zo verwend als de pest en niks meegemaakt.. kan ik me werkelijk kapot aan irriteren
Nouja, als je zijn vader hoort en dan Justin zelf, zou je juist zeggen dat de aard van het beestje anders zou moeten zijn.
nummer10
 nummer10 - maandag 11 juni 2018 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 20:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nouja, als je zijn vader hoort en dan Justin zelf, zou je juist zeggen dat de aard van het beestje anders zou moeten zijn.
klopt, een wereld van verschil, wat ik wel heb begrepen is dat juist zijn moeder de meeste invloed op kluivert jr heeft ? geen idee of dit klopt trouwens
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 juni 2018 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2018 - 07:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt, een wereld van verschil, wat ik wel heb begrepen is dat juist zijn moeder de meeste invloed op kluivert jr heeft ? geen idee of dit klopt trouwens
Ik weet zeker van wel, hij had dit al eerder aangegeven tussen de regels door. Daarbij heeft de familie Kluivert ook wat "geldzorgen", dus hij moet nu de familie gaan injecteren met nieuw geld.

Hij is talentvol en voor het Nederlandse voetbal hoop ik echt dat hij het gaat redden, maar persoonlijk zal ik het ook best leuk vinden om hem op de bank/tribune te zien zitten bij Roma na 4 wedstrijden...
Loetje
 Loetje - maandag 11 juni 2018 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2018 - 07:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt, een wereld van verschil, wat ik wel heb begrepen is dat juist zijn moeder de meeste invloed op kluivert jr heeft ? geen idee of dit klopt trouwens
Klopt. Die zou ook hebben ingepraat Raiola te volgen
p111
 p111 - maandag 11 juni 2018 - 17:51   quote  deeplink  
Ja zijn moeder weet wel hoe ze aan geld moet komen,vraag maar aan Patrick !!!
Pietje
 Pietje - maandag 11 juni 2018 - 17:57   quote  deeplink  
Italiaanse waarschuwing voor Kluivert: 'Dan is hij voer voor de wolven bij Roma'

De transfer van Justin Kluivert is niet zonder risico voor AS Roma en hemzelf. Dat schrijft Football Italia maandag. De negentienjarige Ajacied staat op het punt de overstap te maken naar Italië.

Het Italiaanse medium is positief over Kluivert, maar plaatst enkele kanttekeningen bij zijn komst. 'De juweel in de Ajax-kroon en gewild in de grootste competities van Europa: Kluivert komt eraan. Met een transfersom van twintig miljoen euro is de transfer van Kluivert financieel geen groot risico, maar heeft Roma de Oranje-international wel nodig?'
Roma heeft in de voorhoede al de beschikking over Edin Dzeko, Diego Perotti, Stephan El Shaarawy, Patrik Schick, Cengiz Under, Mirko Antonucci en Gregoire Defrel, terwijl Ezequiel Ponce, Marco Tumminello en Umar Sadiq terugkeren van een huurperiode. 'Misschien is er geen plaats voor Kluivert. Hoewel we in de transferperiode zitten en er volop wordt gespeculeerd over de toekomst van Defrel en El Shaarawy, lijkt het niet nodig om weer het volle pond te betalen voor een extra aanvaller.'
'Eredivisie-aankopen hebben niet altijd succes in de Serie A, vraag het maar aan Kluivert senior. Aan de andere kant: Kevin Strootman en Dries Mertens zijn ook geslaagd. De jonge Nederlander lijkt uiteindelijk het risico waard. Roma-fans zijn echter belachelijk kritisch, dus Kluivert moet er meteen staan. Anders is hij voer voor de wolven', besluit Football Italia.


bron
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 12 juni 2018 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2018 - 17:57 schreef Pietje het volgende:
Italiaanse waarschuwing voor Kluivert: 'Dan is hij voer voor de wolven bij Roma'

De transfer van Justin Kluivert is niet zonder risico voor AS Roma en hemzelf. Dat schrijft Football Italia maandag. De negentienjarige Ajacied staat op het punt de overstap te maken naar Italië.

Het Italiaanse medium is positief over Kluivert, maar plaatst enkele kanttekeningen bij zijn komst. 'De juweel in de Ajax-kroon en gewild in de grootste competities van Europa: Kluivert komt eraan. Met een transfersom van twintig miljoen euro is de transfer van Kluivert financieel geen groot risico, maar heeft Roma de Oranje-international wel nodig?'
Roma heeft in de voorhoede al de beschikking over Edin Dzeko, Diego Perotti, Stephan El Shaarawy, Patrik Schick, Cengiz Under, Mirko Antonucci en Gregoire Defrel, terwijl Ezequiel Ponce, Marco Tumminello en Umar Sadiq terugkeren van een huurperiode. 'Misschien is er geen plaats voor Kluivert. Hoewel we in de transferperiode zitten en er volop wordt gespeculeerd over de toekomst van Defrel en El Shaarawy, lijkt het niet nodig om weer het volle pond te betalen voor een extra aanvaller.'
'Eredivisie-aankopen hebben niet altijd succes in de Serie A, vraag het maar aan Kluivert senior. Aan de andere kant: Kevin Strootman en Dries Mertens zijn ook geslaagd. De jonge Nederlander lijkt uiteindelijk het risico waard. Roma-fans zijn echter belachelijk kritisch, dus Kluivert moet er meteen staan. Anders is hij voer voor de wolven', besluit Football Italia.


bron
Tja Pietje, en daar zijn niet zo zachtaardig zoals wij hier in Nederland.....
Eide
 Eide - dinsdag 12 juni 2018 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 08:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Tja Pietje, en daar zijn niet zo zachtaardig zoals wij hier in Nederland.....
Italië is het land waar absolute toppers als Bergkamp, Kluivert senior en Van der Sar werden vermorzeld.
p111
 p111 - dinsdag 12 juni 2018 - 08:51   quote  deeplink  
En nu Kluivert junior,kussend op het logo van Roma
remco k
 remco k - dinsdag 12 juni 2018 - 08:55   quote  deeplink  
Kluivert nu toch echt in Rome..

https://www.vi.nl/nieuws/honderden-fans-begroeten-kluivert-op-vliegveld-in-rome
Eide
 Eide - dinsdag 12 juni 2018 - 10:35   quote  deeplink  
Ach ja. Hij is zo goed als weg. Ajax heeft er een mooi bedrag voor gekregen. Prima zo en dan zien we over een jaar of wat wel weer hoeveel zin dit alles heeft gehad.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 juni 2018 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 10:35 schreef Eide het volgende:
Ach ja. Hij is zo goed als weg. Ajax heeft er een mooi bedrag voor gekregen. Prima zo en dan zien we over een jaar of wat wel weer hoeveel zin dit alles heeft gehad.
en hoop het een wijze les gaat worden voor onze jeugd en dat kluivertje jr hard op zijn bek gaat, misschien helpt dat om de jeugd wat duidelijk temaken..
Eide
 Eide - dinsdag 12 juni 2018 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 10:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en hoop het een wijze les gaat worden voor onze jeugd en dat kluivertje jr hard op zijn bek gaat, misschien helpt dat om de jeugd wat duidelijk temaken..
Natuurlijk niet. Er zijn er al zo veel hard en diep gevallen.
AkaS
 AkaS - dinsdag 12 juni 2018 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 10:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en hoop het een wijze les gaat worden voor onze jeugd en dat kluivertje jr hard op zijn bek gaat, misschien helpt dat om de jeugd wat duidelijk temaken..
Ja dat ook maar misschien ook wat eerder een topclubwaardig contract aanbieden.

Want er zijn grotere talenten voor veel veel minder weggekaapt omdat Ajax niets liet horen wat betreft het aanbieden van een contract...
remco k
 remco k - dinsdag 12 juni 2018 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 13:52 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja dat ook maar misschien ook wat eerder een topclubwaardig contract aanbieden.

Want er zijn grotere talenten voor veel veel minder weggekaapt omdat Ajax niets liet horen wat betreft het aanbieden van een contract...
Waarbij ajax bij vrijwel alle gevallen aangeeft wel degelijk een contract te hebben aangeboden, maar dat dit alleen niet het contract was wat men verwacht had..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 12 juni 2018 - 14:29   quote  deeplink  
Ach, laat het maar zien, Justin. Hij denkt dat hij er klaar voor is (ik denk van niet) en zal een riant maandsalaris ontvangen. Ajax krijgt er ook goed geld voor, voor iemand met nog maar een éénjarig contract.

Alleen zodra je flopt in Rome en belandt bij ADO, moet je niet de vinger wijzen naar Ajax.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 12 juni 2018 - 14:31   quote  deeplink  
Moge het een geweldig avontuur en het begin van een mooie carriere zijn voor die jongen.
Succes
Pietje
 Pietje - dinsdag 12 juni 2018 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 14:31 schreef Jaccio het volgende:
Moge het een geweldig avontuur en het begin van een mooie carriere zijn voor die jongen.
Succes
Wat ben je mild, Jaccio. Ik kan het niet opbrengen. Ik vind hem een blaag die nog niks heeft waargemaakt en nu al zo'n grote mond. Die kan alleen maar keihard vallen, want bij AS Roma MOET hij in een keer presteren, bij Ajax mocht hij nog een jaartje leren.

Er zijn hem al veel spelers voorgegaan in Italië die het niet gered hebben.
Pietje
 Pietje - dinsdag 12 juni 2018 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 13:52 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja dat ook maar misschien ook wat eerder een topclubwaardig contract aanbieden.

Want er zijn grotere talenten voor veel veel minder weggekaapt omdat Ajax niets liet horen wat betreft het aanbieden van een contract...
Voor zover ik mij kan herinneren is Kluivert wel degelijk een zeer sterk verbeterd contract aangeboden, echter, de blaag wenste daarop niet in te gaan. Hij was immers al uitgeleerd bij Ajax...
Pietje
 Pietje - dinsdag 12 juni 2018 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 14:29 schreef Hasjkoph het volgende:
Ach, laat het maar zien, Justin. Hij denkt dat hij er klaar voor is (ik denk van niet) en zal een riant maandsalaris ontvangen. Ajax krijgt er ook goed geld voor, voor iemand met nog maar een éénjarig contract.

Alleen zodra je flopt in Rome en belandt bij ADO, moet je niet de vinger wijzen naar Ajax.
Eens
Pietje
 Pietje - dinsdag 12 juni 2018 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 10:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Er zijn er al zo veel hard en diep gevallen.
En niet de minsten...
Pietje
 Pietje - dinsdag 12 juni 2018 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 08:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Tja Pietje, en daar zijn niet zo zachtaardig zoals wij hier in Nederland.....
Hij heeft dan ook de slechtste keuze gemaakt (behoudens het financiële...) met "dank" aan Ravioli.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 12 juni 2018 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 15:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat ben je mild, Jaccio. Ik kan het niet opbrengen. Ik vind hem een blaag die nog niks heeft waargemaakt en nu al zo'n grote mond. Die kan alleen maar keihard vallen, want bij AS Roma MOET hij in een keer presteren, bij Ajax mocht hij nog een jaartje leren.

Er zijn hem al veel spelers voorgegaan in Italië die het niet gered hebben.
Ach, arrogantie van zijn kant of niet, ik gun die jongen zijn succes wel. Heeft er hard voor gewerkt en heeft veel dingen moeten laten. Als hij vind dat de tijd daar is om die stap te zetten, wens ik hem alle succes.

Zelf denk ik niet dat hij er al klaar voor is, maar dat is niet zo belangrijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 juni 2018 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 14:31 schreef Jaccio het volgende:
Moge het een geweldig avontuur en het begin van een mooie carriere zijn voor die jongen.
Succes
Moge hij keihard falen en het begin zijn van een vrije val die deze arrogante kuttekop terug laat vallen richting een ploegje in de Jupiler League. Succes!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 12 juni 2018 - 16:52   quote  deeplink  
Eigenlijk is hij de veréénzelving van wat wij als motto bij ajax roepen:
Wij zijn Ajax Wij Zijn De Beste.
Ik Ben Justin Ik Ben De Beste..

Aan één kant hoop ik dat hij keihard op z'n bekkie gaat, maar aan de andere kant:
Hij heeft wel de Amsterdamse bluf en Arrogantie!
Wat dat aangaat zou ik het leuk vinden als hij het helemaal gaat maken daar in Italie en z'n andere toekomstige clubs. Ook wel weer leuk voor het Nederlands elftal. (niet voor AW ;-) )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juni 2018 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - dinsdag 12 juni 2018 - 20:43   quote  deeplink  
Als hij het helemaal waar gaat maken hebben wij in Nederland er een groot probleem bij, dan kunnen we namelijk niet meer wijzen naar alle mislukkingen van die leeftijd, maar zal de speler in kwestie altijd het voorbeeld van Kluivert aanhalen..

Ik vind dat zo'n jongen er nog lang niet is als je hoort hoever hij zelf denkt te zijn, hij is totaal niet de beste speler van de eredivisie en daar komt ie ook nog niet bij in de buurt..

Maar toch, als ik voor een verdubbeling van mijn salaris naar een ander bedrijf kan, dan ga ik 100 van de 100 keer, en dat zeg ik als iemand die al 17 jaar voor dezelfde werkgever werkt.
En zeggen dat het niet te vergelijken is omdat hij met zijn ajax salaris al binnen is, ik zou dat ook doen als ik van 10 naar 20 miljoen per jaar kan, en ook van een half miljoen naar 1 miljoen.
Bovenstaande vervalt alleen indien ik het vermoeden zou hebben dat ik er geen plezier in mijn werk zou kunnen hebben..

Ik snap best dat men vertrekt, maar ik gun het ze totaal niet omdat ze niks bereikt hebben, en dat is het supportershart dat spreekt..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 12 juni 2018 - 21:34   quote  deeplink  
Het waarmaken heeft betrekking op de manier waarop: Amsterdamse bluf en arogantie.
Je weet toch:

Wij Zijn Ajax, Wij Zijn De Beste!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 13 juni 2018 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 16:52 schreef Ronald 1960 het volgende:
Eigenlijk is hij de veréénzelving van wat wij als motto bij ajax roepen:
Wij zijn Ajax Wij Zijn De Beste.
Ik Ben Justin Ik Ben De Beste..

Aan één kant hoop ik dat hij keihard op z'n bekkie gaat, maar aan de andere kant:
Hij heeft wel de Amsterdamse bluf en Arrogantie!
Wat dat aangaat zou ik het leuk vinden als hij het helemaal gaat maken daar in Italie en z'n andere toekomstige clubs. Ook wel weer leuk voor het Nederlands elftal. (niet voor AW ;-) )
Ik heb deze voetbalzomer daarentegen nog wat om naar uit te kijken. Beginnen met aankomende zondag!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 13 juni 2018 - 11:47   quote  deeplink  
HAhaha, heeft iedereen dat filmpje gezien, hij kust het logo van As Roma en de club zit nu al in zijn hart??

Wow, wat is die gozer nep en wat ben ik blij dat hij niet meer bij Ajax speelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2018 door Ajax we love you --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 13 juni 2018 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 09:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb deze voetbalzomer daarentegen nog wat om naar uit te kijken. Beginnen met aankomende zondag!!
Ik een rustige voetbalzomer: nu alleen maar de transfergeruchten van onze club lezen, anders het nederlands elftal en al het gezeik rondom transfergeruchten van alle spelers die bij onze mooie club willen en gaan vertrekken ;-)
remco k
 remco k - woensdag 13 juni 2018 - 14:17   quote  deeplink  
Een hopelijk fantastisch Wk volgen, heerlijk man..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 13 juni 2018 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 13:02 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik een rustige voetbalzomer: nu alleen maar de transfergeruchten van onze club lezen, anders het nederlands elftal en al het gezeik rondom transfergeruchten van alle spelers die bij onze mooie club willen en gaan vertrekken ;-)
Hehe inderdaad. Mijn dochter is er ook al klaar voor. De oudste is net als ik voor Duitsland en heeft heel veel vertrouwen. Toch vind ik Brazilië misschien nog wel beter. Kijken of die met de druk kunnen omgaan. Overigens waren de 2 laatste oefenwedstrijden van Duitsland een drama, maar gelukkig weten we ook dat dit geen garantie is voor een slecht toernooi. Spanje lijkt zichzelf enigzins uit te schakelen door het gezeik met de trainer en zijn ontslag. Benieuwd hoe die dit gaan oplossen.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 13 juni 2018 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 14:17 schreef remco k het volgende:
Een hopelijk fantastisch Wk volgen, heerlijk man..
Inderdaad. Eindelijk weer een WK
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 14 juni 2018 - 11:22   quote  deeplink  
Wel zonde dat de beste speler ter wereld "Justin Kluivert" niet aanwezig is bij dit event. Dat is een behoorlijke smet op het WK. Dat was toch iets waar iedereen naar uit heeft gekeken.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 juni 2018 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 14:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehe inderdaad. Mijn dochter is er ook al klaar voor. De oudste is net als ik voor Duitsland en heeft heel veel vertrouwen. Toch vind ik Brazilië misschien nog wel beter. Kijken of die met de druk kunnen omgaan. Overigens waren de 2 laatste oefenwedstrijden van Duitsland een drama, maar gelukkig weten we ook dat dit geen garantie is voor een slecht toernooi. Spanje lijkt zichzelf enigzins uit te schakelen door het gezeik met de trainer en zijn ontslag. Benieuwd hoe die dit gaan oplossen.
Zie mijn reactie op Duitsland in Peter's Café ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic









0.0176420