BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - SC Heerenveen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 13:38   quote  deeplink  
Verder niet eens een plaatje deze keer, geen tijd voor helaas.

Wat bekend is, is dat Huntelaar in de basis staat en Veltman op de bank begint. Kristensen is rechtsback vandaag.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 11 maart 2018 - 13:43   quote  deeplink  
29066413_1664263306954344_7897170897029562368_n.png?oh=1c3b993cdc44ed8d4f22af8cfff6f8cc&oe=5B39BA72
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 11 maart 2018 - 13:43   quote  deeplink  
Specifieke reden dat Veltman op de bank begint?
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 13:47   quote  deeplink  
Alles wijst erop dat hij gepasseerd is
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 13:50   quote  deeplink  
Als het is door vorige week, is dit echt schandalig. Hoop dat de uitleg van Ten Hag duidelijk zal zijn.
Pietje
 Pietje - zondag 11 maart 2018 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 13:43 schreef Hasjkoph het volgende:
Specifieke reden dat Veltman op de bank begint?
Simpelweg gepasseerd, denk ik.
remco k
 remco k - zondag 11 maart 2018 - 13:51   quote  deeplink  
De k dat ten Hag wat anders verwacht van zijn backs.
Jaccio
 Jaccio - zondag 11 maart 2018 - 13:52   quote  deeplink  
Kristensen is de betere rechtsback. Een echte rechtsback. Ben er in principe dus niet zo rouwig om. Maargoed, hij zal wel last hebben van pijntjes dat hij niet start.

Wel vind ik het apart dat je je aanvoerder passeert en dan de Ligt aanvoerder maakt. Zou Schone niet een meer logische keuze geweest zijn?

Had ook liever Cassiera in de basis gezien dan Huntelaar.

Verder hoop ik dat de stand en het spelbeeld het toelaten om Noa Lang wat minuten te geven. Geweldig ventje vind ik dat.
Pietje
 Pietje - zondag 11 maart 2018 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 13:51 schreef remco k het volgende:
De k dat ten Hag wat anders verwacht van zijn backs.
Klopt. Ik heb hem een paar weken geleden horen zeggen, dat hij zeer gecharmeerd is van Kristensen.
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 13:53   quote  deeplink  
Je weet bij voorbaat toch wat Veltman brengt toch... Moet die niet ineens verrast gaan doen ofzo
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 maart 2018 - 13:55   quote  deeplink  
Kristensen whahaha, de nieuwe Boilessen.
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 13:58   quote  deeplink  
Nouja, gaat mij meer om dat je toch weet wat Veltman brengt? Zet hem dan naast De Ligt neer ofzo.
Pietje
 Pietje - zondag 11 maart 2018 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 13:58 schreef Loetje het volgende:
Nouja, gaat mij meer om dat je toch weet wat Veltman brengt? Zet hem dan naast De Ligt neer ofzo.
Dat is wel waar, maar ja wat doe je dan met Wöber? Ik vind hem ook een uitstekende verdediger!
Jaccio
 Jaccio - zondag 11 maart 2018 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 13:55 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kristensen whahaha, de nieuwe Boilessen.
Vond Boilesen eigenlijk een prima speler hoor.
Het is alleen jammer dat hij die blessures nooit te boven is gekomen en in een vreselijke dip raakte
remco k
 remco k - zondag 11 maart 2018 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 13:53 schreef Loetje het volgende:
Je weet bij voorbaat toch wat Veltman brengt toch... Moet die niet ineens verrast gaan doen ofzo
Ik denk dat ie dat bij voorbaat ook echt wel wist. Maar dat hij in eerste instantie niet te veel wou wisselen omdat het wel redelijk liep. Nu het niet loopt is daar natuurlijk geen enkele reden voor.

Ik vind het niet zo raar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 maart 2018 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 13:58 schreef Loetje het volgende:
Nouja, gaat mij meer om dat je toch weet wat Veltman brengt? Zet hem dan naast De Ligt neer ofzo.
Ach Loetje, die Ten Hag is enkel bezig zijn eigen falen af te rekenen op spelers. Ik lach er om!
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is wel waar, maar ja wat doe je dan met Wöber? Ik vind hem ook een uitstekende verdediger!
Veltman is altijd al de pispaal geweest onder de supporters terwijl die meer goede dingen gedaan heeft dan wie dan ook denkt. Jaren een hele stabiele verdediger. Hij, De Ligt en Tagliafico zou ik dan ook altijd laten spelen.

En als Veltman op basis van vorige week gewisseld wordt, waarom dan Wöber en Ziyech niet?
Pietje
 Pietje - zondag 11 maart 2018 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat ie dat bij voorbaat ook echt wel wist. Maar dat hij in eerste instantie niet te veel wou wisselen omdat het wel redelijk liep. Nu het niet loopt is daar natuurlijk geen enkele reden voor.

Ik vind het niet zo raar.
Ik ben dat beslist met je eens. Het is op zich wel sneu voor Veltman, na de teleurstelling dat hij ook al niet geselecteerd is voor Oranje. Maar al met al zou het hem wel aan het denken moeten zetten en een stimulans om kei- en keihard te gaan trainen.
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat ie dat bij voorbaat ook echt wel wist. Maar dat hij in eerste instantie niet te veel wou wisselen omdat het wel redelijk liep. Nu het niet loopt is daar natuurlijk geen enkele reden voor.

Ik vind het niet zo raar.
Ik wel, dan zet je Veltman naast De Ligt. Het plekkie waar die ook thuishoort.
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach Loetje, die Ten Hag is enkel bezig zijn eigen falen af te rekenen op spelers. Ik lach er om!
Jep!
Pietje
 Pietje - zondag 11 maart 2018 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Veltman is altijd al de pispaal geweest onder de supporters terwijl die meer goede dingen gedaan heeft dan wie dan ook denkt. Jaren een hele stabiele verdediger. Hij, De Ligt en Tagliafico zou ik dan ook altijd laten spelen.

En als Veltman op basis van vorige week gewisseld wordt, waarom dan Wöber en Ziyech niet?
Van mij hoor je geen kwaad woord over Veltman hoor. Ik heb hem al vaker uitgemaakt voor "veldheer', maar dat was toch meer, net wat jij zegt, als centrale verdediger. En dan kom je weer uit bij mijn vraag: wat doe je dan met Wöber?
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben dat beslist met je eens. Het is op zich wel sneu voor Veltman, na de teleurstelling dat hij ook al niet geselecteerd is voor Oranje. Maar al met al zou het hem wel aan het denken moeten zetten en een stimulans om kei- en keihard te gaan trainen.
Want hij traint niet kei en kei hard? Je laat een jongen op een positie spelen waar die niet hoort, maakt hem aanvoerder en plots ineens banken? Kom op zeg, Ten Hag presenteert zijn eigen onvermorgen weer eens des te meer.
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Van mij hoor je geen kwaad woord over Veltman hoor. Ik heb hem al vaker uitgemaakt voor "veldheer', maar dat was toch meer, net wat jij zegt, als centrale verdediger. En dan kom je weer uit bij mijn vraag: wat doe je dan met Wöber?
Veltman is toch al jaren vaste basisspeler en Wober vorige week voor het eerst weer die een goal weggeeft. Dus antwoord is vrij simpel, Wober op de bank.

En jij leest en hoort denk ik ook wel hoe er over hem geschreven en gepraat wordt gap

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2018 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - zondag 11 maart 2018 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 13:52 schreef Jaccio het volgende:
Kristensen is de betere rechtsback. Een echte rechtsback. Ben er in principe dus niet zo rouwig om. Maargoed, hij zal wel last hebben van pijntjes dat hij niet start.

Wel vind ik het apart dat je je aanvoerder passeert en dan de Ligt aanvoerder maakt. Zou Schone niet een meer logische keuze geweest zijn?

Had ook liever Cassiera in de basis gezien dan Huntelaar.

Verder hoop ik dat de stand en het spelbeeld het toelaten om Noa Lang wat minuten te geven. Geweldig ventje vind ik dat.
nooit tenhag zijn aanvoerder geweest he.. laat staan zijn type rechtsback.. de keus qua aanvoerder vind ik wel opmerkelijk aangezien ik huntelaar ziyech of een schone een betere keus had gevonden (lijkt me meer met oog op volgend seizoen) en denk dat hij sws daarmee al aan het bouwen is... we gaan het zien.. en nee zelf nog lang niet overtuigd van tenhag.. maar gun hem de kans.. maar nie te lang :P
Pietje
 Pietje - zondag 11 maart 2018 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Want hij traint niet kei en kei hard? Je laat een jongen op een positie spelen waar die niet hoort, maakt hem aanvoerder en plots ineens banken? Kom op zeg, Ten Hag presenteert zijn eigen onvermorgen weer eens des te meer.
Niet boos worden, hoor, maar ik denk dat Ten Hag moet gaan experimenteren na het echec van de afgelopen twee wedstrijden. Hij gaat nu (pas) zoeken naar de ideale opstelling. Rijkelijk laat, maar toch. Hij heeft nogal wat keus in de achterhoede. Zo iets zou je verwachten tijdens de voorbereiding van het seizoen.
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nooit tenhag zijn aanvoerder geweest he.. laat staan zijn type rechtsback.. de keus qua aanvoerder vind ik wel opmerkelijk aangezien ik huntelaar ziyech of een schone een betere keus had gevonden (lijkt me meer met oog op volgend seizoen) en denk dat hij sws daarmee al aan het bouwen is... we gaan het zien.. en nee zelf nog lang niet overtuigd van tenhag.. maar gun hem de kans.. maar nie te lang :P
Niet? Waarom haalt Ten Hag in de winterstop die band niet van zijn arm af dan?
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Niet boos worden, hoor, maar ik denk dat Ten Hag moet gaan experimenteren na het echec van de afgelopen twee wedstrijden. Hij gaat nu (pas) zoeken naar de ideale opstelling. Rijkelijk laat, maar toch. Hij heeft nogal wat keus in de achterhoede. Zo iets zou je verwachten tijdens de voorbereiding van het seizoen.
Ik ben niet boos gap, ik vind ons gewoon een totaal idiote trainer hebben.

Gaat die nu alles omgooien als alles beslist is. En om te zeggen met het oog op volgend seizoen klopt ook niet want daarvoor raken wij te veel spelers kwijt
nummer10
 nummer10 - zondag 11 maart 2018 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Want hij traint niet kei en kei hard? Je laat een jongen op een positie spelen waar die niet hoort, maakt hem aanvoerder en plots ineens banken? Kom op zeg, Ten Hag presenteert zijn eigen onvermorgen weer eens des te meer.
zoals ik al aangaf, niet tenhag heeft hem daar neergezet (enkel laten staan) en ook geen aanvoerder gemaakt.. denk dat hij gewoon een ander soort back wil.. daarbij ga je ook niet deligt eraf halen, teminste lijkt me
Pietje
 Pietje - zondag 11 maart 2018 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Veltman is toch al jaren vaste basisspeler en Wober vorige week voor het eerst weer die een goal weggeeft. Dus antwoord is vrij simpel, Wober op de bank.

En jij leest en hoort denk ik ook wel hoe er over hem geschreven en gepraat wordt gap
Hoe er over hem geschreven wordt is mijn niet ontgaan en daar ben ik het dan ook totaal niet mee eens. Maar ja... Wöber op de bank zie ik ook niet zo zitten, want die vind ik behoorlijk talentvol. Kortom er is sprake van een luxeprobleem en hoe houd je iedereen tevreden.
Pietje
 Pietje - zondag 11 maart 2018 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nooit tenhag zijn aanvoerder geweest he.. laat staan zijn type rechtsback.. de keus qua aanvoerder vind ik wel opmerkelijk aangezien ik huntelaar ziyech of een schone een betere keus had gevonden (lijkt me meer met oog op volgend seizoen) en denk dat hij sws daarmee al aan het bouwen is... we gaan het zien.. en nee zelf nog lang niet overtuigd van tenhag.. maar gun hem de kans.. maar nie te lang :P
Veel trainers willen een verdediger als aanvoerder. Die zien het spel voor zich.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 maart 2018 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet? Waarom haalt Ten Hag in de winterstop die band niet van zijn arm af dan?
zoals hij aangaf dat hij in het begin niet teveel wou veranderen.. nu is het seizoen eigenlijk al verloren en bouwt die wat nieuws en kan die dingen proberen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 maart 2018 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hoe er over hem geschreven wordt is mijn niet ontgaan en daar ben ik het dan ook totaal niet mee eens. Maar ja... Wöber op de bank zie ik ook niet zo zitten, want die vind ik behoorlijk talentvol. Kortom er is sprake van een luxeprobleem en hoe houd je iedereen tevreden.
We flikkeren gewoon allemaal jonge talentjes achterin. Dan komen we er wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2018 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hoe er over hem geschreven wordt is mijn niet ontgaan en daar ben ik het dan ook totaal niet mee eens. Maar ja... Wöber op de bank zie ik ook niet zo zitten, want die vind ik behoorlijk talentvol. Kortom er is sprake van een luxeprobleem en hoe houd je iedereen tevreden.
Hiermee kun je wel een speler verliezen he. En nogmaals, ik ben niet boos op iemand hier, wel ben ik me eigen trots, me eigen club, werkelijk spuug en spuugzat.

En zal ze altijd steunen, maar de hele club wordt totaal verneukt!
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zoals ik al aangaf, niet tenhag heeft hem daar neergezet (enkel laten staan) en ook geen aanvoerder gemaakt.. denk dat hij gewoon een ander soort back wil.. daarbij ga je ook niet deligt eraf halen, teminste lijkt me
Dat kon die dan toch in de winterstop? En dan kon Veltman naast De Ligt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 maart 2018 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hiermee kun je wel een speler verliezen he. En nogmaals, ik ben niet boos op iemand hier, wel ben ik me eigen trots, me eigen club, werkelijk spuug en spuugzat.

En zal ze altijd steunen, maar de hele club wordt totaal verneukt!
Zo voel ik me eigenlijk ook!
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zoals hij aangaf dat hij in het begin niet teveel wou veranderen.. nu is het seizoen eigenlijk al verloren en bouwt die wat nieuws en kan die dingen proberen
Wat valt er in Nederland te bouwen voor een nieuw seizoen?

En hoezo bouwen terwijl je VcL moet veiligstellen?
Pietje
 Pietje - zondag 11 maart 2018 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben niet boos gap, ik vind ons gewoon een totaal idiote trainer hebben.

Gaat die nu alles omgooien als alles beslist is. En om te zeggen met het oog op volgend seizoen klopt ook niet want daarvoor raken wij te veel spelers kwijt
Tja... ik weet het ook niet, zoals je ziet. Maar is een eventueel ontslag van de trainer, na drie maanden, de oplossing? Ook dat weet ik niet. Van mij had Marcel Keizer dan ook best het seizoen mogen afmaken, dat heb ik vaak geschreven. Maar ik blijf het vermoeden houden, dat "men" af wilde van Bergkamp en dan maar de trainers "mee te nemen". Dat was natuurlijk hartstikke fout.
Pietje
 Pietje - zondag 11 maart 2018 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

We flikkeren gewoon allemaal jonge talentjes achterin. Dan komen we er wel.
Maar ja, gap, dan worden we weer veel te kwetsbaar. De jeugd is behoorlijk onvoorspelbaar.
Pietje
 Pietje - zondag 11 maart 2018 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hiermee kun je wel een speler verliezen he. En nogmaals, ik ben niet boos op iemand hier, wel ben ik me eigen trots, me eigen club, werkelijk spuug en spuugzat.

En zal ze altijd steunen, maar de hele club wordt totaal verneukt!
Over dat laatste kunnen we elkaar een hand geven: Ajax is totaal onherkenbaar geworden.
Loetje
 Loetje - zondag 11 maart 2018 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tja... ik weet het ook niet, zoals je ziet. Maar is een eventueel ontslag van de trainer, na drie maanden, de oplossing? Ook dat weet ik niet. Van mij had Marcel Keizer dan ook best het seizoen mogen afmaken, dat heb ik vaak geschreven. Maar ik blijf het vermoeden houden, dat "men" af wilde van Bergkamp en dan maar de trainers "mee te nemen". Dat was natuurlijk hartstikke fout.
Tsja, onder Keizer waren we op de goede weg. Seizoen is al verneukt dus zou dat na het seizoen pas doen.
Pietje
 Pietje - zondag 11 maart 2018 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tsja, onder Keizer waren we op de goede weg. Seizoen is al verneukt dus zou dat na het seizoen pas doen.
We zijn het eens ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 11 maart 2018 - 14:19   quote  deeplink  
Overigens kan ik potjansloerie de wedstrijd niet zien: een jarige zoon... Over 20 minuten de deur uit :-(
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 maart 2018 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar ja, gap, dan worden we weer veel te kwetsbaar. De jeugd is behoorlijk onvoorspelbaar.
Jij zegt toch dat je Wöber graag centraal ziet omdat het een talent is? Dan heb je dus De Ligt en Wöber centraal en dan rechts die Deen. De enige met ervaring achterin is dus die Argentijn. Waarom Veltman dan passeren.

Die hele Ten Hag is een parodie. Lachwekkend hoe die man de club in een paar maanden verder de afgrond in duwt. Lijkt wel alsof hij vanuit Utrecht orders heeft meegekregen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 11 maart 2018 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:19 schreef Pietje het volgende:
Overigens kan ik potjansloerie de wedstrijd niet zien: een jarige zoon... Over 20 minuten de deur uit :-(
Gefeliciteerd.
Dat zijn veel belangrijkere dingen dan voetbal.

Zal toch wel weer een zaad pot worden
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 maart 2018 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Tja... ik weet het ook niet, zoals je ziet. Maar is een eventueel ontslag van de trainer, na drie maanden, de oplossing? Ook dat weet ik niet. Van mij had Marcel Keizer dan ook best het seizoen mogen afmaken, dat heb ik vaak geschreven. Maar ik blijf het vermoeden houden, dat "men" af wilde van Bergkamp en dan maar de trainers "mee te nemen". Dat was natuurlijk hartstikke fout.
Gewoon eruit trappen. Klaar mee!!!
Eide
 Eide - zondag 11 maart 2018 - 14:24   quote  deeplink  
Een 18 jarige aanvoerder. Poeh, gaaf.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 maart 2018 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:19 schreef Pietje het volgende:
Overigens kan ik potjansloerie de wedstrijd niet zien: een jarige zoon... Over 20 minuten de deur uit :-(
Jij geluk. Ik zit zo in het vliegtuig vanuit Barcelona. Ben blij even een keer de wedstrijd over te kunnen slaan. Volg het wel via radio. Is het tenminste nog spannend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 maart 2018 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:24 schreef Eide het volgende:
Een 18 jarige aanvoerder. Poeh, gaaf.
Tja.......... ook al sarcastisch!
Pietje
 Pietje - zondag 11 maart 2018 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:23 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.
Dat zijn veel belangrijkere dingen dan voetbal.

Zal toch wel weer een zaad pot worden
Dank je wel. 37 jaar.
Pietje
 Pietje - zondag 11 maart 2018 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 maart 2018 - 14:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij geluk. Ik zit zo in het vliegtuig vanuit Barcelona. Ben blij even een keer de wedstrijd over te kunnen slaan. Volg het wel via radio. Is het tenminste nog spannend.
Wow... Barcelona! Een prachtige stad. Goede reis gap.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - SC Heerenveen









0.0228271